Death_119 כתב:לDS יש ממוצע 89 לשני 91, אין הבדל בין הציונים של שניהם ושניהם מאוד אהובים על המבקרים ועל מי ששיחק בהם.
מנגנון מגניב רצח שקיים בBB:
אחרי שהורגים בוס מסויים במשחק מתחילות להסתובב דמויות כלשהן בעולם המשחק, הן מופיעות בצורה אקראית, אם נהרגת בידי אחת הדמויות אתה נחטף לכלא בעולם המשחק שנמצא באזור אחר לחלוטין שמגיעים איליו רק בשלב מאוחר יותר של המשחק (החטיפה היא Cutscene ממבט ראשון), או בכלל לא (הוא נחסם אחרי בוס מסוים), מה שהופך את הבוס בו לאופציה במידה ורוצים. המקום קשה רצח בדרך כלל מהשלב במשחק שאתה נמצא כרגע מבחינת ציוד וזה פשוט מגניב. החטיפה מתרחשת פעם אחת, דרך אגב, מגיעים שם מהר מאוד לנקודה שאין לך Blood Vials כי לעבור שני יריבים שם דיי בהתחלה אם בוחרים לעשות זאת זה לא קל. בנוסף אחת הדמויות הראשונות שפוגשים שם משספת לך את הגרון באנימציה סופר ברוטאלית בכך שאתה עובר במסדרון והיא פשוט תופסת לך את הראש מהגב, מדהים.
שמתי לב שעלייה ברמות היא פשוט משימה קשה בטירוף בBB, הם העלו את רף המחיר ולמעשה המשחק אומר לך - "אין לך צורך אמיתי לעלות ברמה באמת, בשביל זה יש סקיל".
FarCry הוא משחק לשחקנים שלא באמת רוצים להתמודד עם אתגר במשחקים שלהם, שזה תכלס אותם שחקנים שנמשכים לAC, השני הוא כמובן קיצון ומרגיש לא פעם כמו יורש לDragon lair, משחק שמתנהל באוטומט, לחצת על כפתור אחד והדמות מתנהלת בצורה אוטומטית לחלוטין. זה בערך שני הקיצון של השחקנים, שחקנים שחושבים שאתגר זה חלק מההנאה מכל משחק, ללא שום קשר לז'אנר, לבין שחקנים שקשה להם עם הנושא, בדרך כלל הקז'ואלים שיש. בלי להזכיר את העובדה שFarCry הוא בקושי משהו שאפשר להגדיר כמשחק באמת, בסופו של יום זה רשימת מכולת של משימות שחוזרות על עצמן.
אנשים אולי שוכחים, אבל משחקים לרוב, לפחות הטובים שבהם ובטח מהעבר היו מאתגרים וקשים ואנשים שיחקו בשביל הגיימפליי ולא בשביל הגראפיקה. בימינו פתאום גיימפליי שמכבד את עצמו לא פעם מוחלף עבור מנוע גראפי נוצץ וקמפיין יחצני מושקע. אנשים שכחו שמשחק הוא קודם כל מה אתה עושה במשחק וכמה מהנה החוויה ורק אחר כך איך הוא נראה (לא שיש לי משהו נגד איך שBB נראה, זה בטוח).
זה גם מצחיק לראות אנשים משייכים רמת קושי לז'אנר, אין דבר כזה ז'אנר שהוא על פי רמת קושי, יש משחקים שהם קלים וקשים באותו ז'אנר. הז'אנר איליו מתייחס BB הוא ז'אנר שנקרא משחקי תפקידים וז'אנר נוסף שחופף אותו הוא Dungeon Crawler, חברים בו משחקים כמו זלדה, Metroid, DarkSider ועוד... BB הוא חלק מז'אנר מאוד פופולארי, בשל העובדה ששחקנים קז'ואלים הם אילו שהינם הרוב מבחינת קהל השחקנים כיום, משחק שגורם לשחקן להפסל הוא פתאום ז'אנר חדש. מגוחך. שחקנים לא נפסלים יותר בBB מאשר במשחקי מאריו טוב או בBattle toad או בNinja gaiden כל שהו. אבל כן, הוא שונה ביחס שלו לשחקן מאשר משחקים כמו FC או AC שהם פשוט אפס אתגר.
כן כן... משחקי סולס הם לגיימרים אמיתיים. משחקי FC הם לסתם קז'ואלים, שלא מבינים מה באמת חשוב ומה באמת כיף. הדעה הכי בנאלית שקיימת באינטרנט היום והיא מבוססת על כל כך הרבה הנחות יסוד מוטעות לחלוטין.
לפחות עשית נכון והשווית את משחקי FROM למשחקים עם עיצוב שבור, כמו נינג'ה גיידן ובאטל טאודס.

