נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 ספטמבר 2013, 01:27

מסיבה כלשהי הנתון הזה לא הוזכר, אבל בהשוואה לחודש אוגוסט הקודם, אנחנו רואים עליה של 23% במכירות תוכנה.
בהתחשב בכך שהנתונים של הNPD הופכים לחסרים יותר ויותר בכל יום שעובר, בגלל שאין להם מושג כמה תוכנה נמכרת דיגיטלית, זו חתיכת עליה רצינית.

בכלל, מדובר בחודש אוגוסוט עם משחקים חזקים. 8 מהעשיריה הפותחת יצאו במהלך חודש אוגוסט. העשיריה הפותחת כולה מכרה פי שניים, לעומת העשיריה הפותחת של לפני שנה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 16 ספטמבר 2013, 14:51

Kazz כתב:למה שלא תקבל פוש? היצרנית רואה שהנה יש משחק בלעדי לקונסולה שמפיצה בחרה לעשות אז בוא נשים אותו במרכז התמונה. זה עדיף יותר להראות שמפיצות בוחרות להוציא בלעדיים מאשר להגיד שהם קנו אותם.

היא לא בהכרח תקבל פוש כי ליצרנית הקונסולה אינטרסים משלה ותיעדוף משחקים אחר ותקציב מוגבל. סוני למשל לא תלך ותממן עכשיו קמפיין שיווקי למשחק עולם פתוח אקסלוסיבי שיוצא במקביל לInfamous 3 בזמן שהיא רוצה לשים אותו במרכז המבה. ובסופו של דבר כל משחק בלעדי בהפצת צד ג' הוא משחק שנעשה על סמך בחירה של המפיצה בלבד.

Kazz כתב: אפילו משחק קיקיוני כמו משחק המכות של יוביסופט לXB1 מקבל התייחסות וכיסוי מצד מיקרוסופט 'למרות' שיוביסופט בחרה לבדה לעשות בלעדי.

ונראה לי הכיסוי שמשחק המכות של יוביסופט מקבל הוא די מינימלי. אני לא ראיתי שום אזכור שלו למשל בניוזלטרים של מיקרוסופט או באתר שלה.
פאק, עכשיו אני מסתכל על זה ואני רואה שהוא אפילו לא מקבל קוביה מסכנה בannounced games באתר של הOne בזמן שכמעט כל משחק אחר שהוכרז לה מופיע שם - כוללי משחקי קינקט ומולטיפלטפורם:
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/xbox-one-games
אני חושב שלא יכולת למצוא משחק שממחיש את הנקודה שלי יותר טוב - כאילו מדובר במשחק שלמיקרוסופט לא רק שאין סיבה להבליט, אלא שהיא אפילו מעדיפה להצניע אותו.

Kazz כתב:אנשים נכוו מדאבל אייג'נט? חוץ מזה קונביקשן היה הבכורה של הסדרה על קונסולת הדור הבא.

בוודאי שאנשים נכוו מדאבל אייג'נט. מה גם שאתה טועה כי דאבל אייג'נט עצמו היה הבכורה של המשחק על קונסולות הדור הבא: הוא יצא ל-360 ובהמשך גם לPS3. למעשה הוא אפילו לא היה משחק cross-gen כי המשחק היה נפרד מזה שיצא לקונסולות הדור הקודם - שתי הגירסאות הכילו סיפור עלילתי שונה ומאפייני משחק שונים.
בביקורות הוא הציג נפילה בציונים בהשוואה למשחקי ספלינטר סל הקודמים, לקח כיוון שונה (משימות באור יום, שלבי כלא, ביטול מדדי האור והסאונד לטובת מכניקה פשוטה), וזכה לבאקלש עקב הדברים האלו כמו גם אחרים (כמו לא מעט באגים בגרסת הPC).

Kazz כתב:זה לא משנה שבלאקליסט הוא כשלון עם משחקי אוגוסט נכשלים. ולא היה בחודש שעבר משחקים בפרופיל גבוה? אממ SR4 ודיזני אינפיניטי. ובניגוד לאוגוסט שנה שעברה, מאדן השנה כן יצא באוגוסט ונכלל בתקופת הכיסוי. שנה שעברה מאדן נחשב בספטמבר.

פחחח. הקהל שקונה את מאדן או את דיסני אינפיניטי הוא כנראה לא בדיוק הקהל שקונה את ספלינטר סל ו-SR4, או זה בשנה שעברה את Darksiders 2 ואת Sleeping Dogs.
וזאת בזמן משחקים כמו Transformers, NCAA, ספיידרמן ולגו באטמן הם משחקים שהופיעו בשנה שעברה ופונים קצת יותר לאותו הקהל.
מצטער, אבל תאוריית הכישלון והחודש החלש שלך קצת עומדת בסתירה למציאות שלנו - זו שבה ראינו עלייה במכירות התוכנה החודש. בהשוואה לאוגוסט של שנים קודמות נראה שספלינטר סל מסתמן דווקא כמשחק שמוכר בסדר, גם אם הוא לא זוכה למספרים של המשחק הקודם בסדרה (שוב, יתרונות האקסלוסיביות כנראה).

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 18 ספטמבר 2013, 16:10

Monster Hunter 4 ,לפחות בינתים בילעדי ל3DS
מכר 1.8 מיליון ביומים
http://www.maxconsole.com/maxcon_forums ... t-two-days

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 18 ספטמבר 2013, 16:33

Nucleus_Dawn כתב:מסיבה כלשהי הנתון הזה לא הוזכר, אבל בהשוואה לחודש אוגוסט הקודם, אנחנו רואים עליה של 23% במכירות תוכנה.
בהתחשב בכך שהנתונים של הNPD הופכים לחסרים יותר ויותר בכל יום שעובר, בגלל שאין להם מושג כמה תוכנה נמכרת דיגיטלית, זו חתיכת עליה רצינית.

בכלל, מדובר בחודש אוגוסוט עם משחקים חזקים. 8 מהעשיריה הפותחת יצאו במהלך חודש אוגוסט. העשיריה הפותחת כולה מכרה פי שניים, לעומת העשיריה הפותחת של לפני שנה.

כן רק חבל שהחומרה ירדה בעוד עשרות אחוזים כשה 360 בתור הקונסולה הכי מוכרת לאותו חודש הנפיקה מספרים מביכים ברמה של חודש טוב של ה WIIU,אבל נו כל עלייה היא מבורכת.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 ספטמבר 2013, 16:52

bling כתב:כן רק חבל שהחומרה ירדה בעוד עשרות אחוזים כשה 360 בתור הקונסולה הכי מוכרת לאותו חודש הנפיקה מספרים מביכים ברמה של חודש טוב של ה WIIU,אבל נו כל עלייה היא מבורכת.


אתה מצפה מחומרה (בת 8...) להראות עליה שלושה חודשים לפני שמתחיל דור קונסולות חדש? זו סתם הירידה הטבעית (שהגיעה הרבה יותר מאוחר מכרגיל) של סוף דור.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 19 ספטמבר 2013, 03:11

DA
FUQ
http://www.forbes.com/sites/davidthier/ ... n-one-day/
The controversial crime sim made over $800 million in *sell-through* in 24 hours

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 19 ספטמבר 2013, 15:29

swym כתב:DA
FUQ
http://www.forbes.com/sites/davidthier/ ... n-one-day/
The controversial crime sim made over $800 million in *sell-through* in 24 hours

הולי-פאקינג שיט!

יש מצב שזו ההשקה הבידורית הכי גדולה בהסטוריה לא?
יש בכלל סרט או משהו אחר שעשה ב 24 שעות 800 מליון דולר?

ורוקסטאר כמו שמצויין בכתבה,רק החלה את גלגול הכסף על המשחק,עוד לא דיברנו על DLC,הוצאות גרסאות נוספות למחשב ולקונסולות הדור הבא,מודל תשלום כלשהו שבטח יחול על GTA ONLINE (גם אם לא בשביל לשחק,אפילו רק בשביל חפצים ושטויות בסגנון שימכרו במשחק) וכו'
800 מליון זו רק ההתחלה,זה הולך לעשות עוד הרבה יותר.

והפסקה האחרונה מהכתבה של פורבס אומרת הכל:
There’s been a lot of talk about the decline of the video game industry, but this game is a microcosm of the broader story this year. Demand for big, AAA games isn’t flagging, it’s just been waiting for the right products. Between GTA, the usual yearly releases and new consoles from both Microsoft MSFT +1.17% and Sony SNE +1.02%, it’s going to be a big year for games.

כל עוד משחק AAA יכול לעשות סכומים כאלו כל התחזיות האפוקליפטיות בנוגע לעתיד התעשייה ולהשתלטות משחקי הסלולר נראות מגוחכות.

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 837
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 19 ספטמבר 2013, 16:00

וואו. מדהים.
"A man chooses, a slave obeys"

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 19 ספטמבר 2013, 18:55

גם פורבס נופלים בדבר בסיסי: לא שופטים בריאות תעשייה ובריאות סגמנט על-פי מקרי קיצון.

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2013, 04:50

כל עוד משחק AAA יכול לעשות סכומים כאלו כל התחזיות האפוקליפטיות בנוגע לעתיד התעשייה ולהשתלטות משחקי הסלולר נראות מגוחכות.


התעשיה פשוט יתרחבה מאוד ולהרבה מוצרים ושרותים
עם פעם היה צריך מחשב \קונסולה\ארקיד ,לשחק משחקים

היום יש לך הרבה מוצרים ,טלוויזיות חכמות ,סטרימרים,ממירי כבלים ,שלחלקם יכולת להריץ משחקים
טאבלטים וסמרטפונים כמובן
שרותי השכרת משחקים בסטרימינג

ככה שלאנשים יש המון אפשרויות היום ,ולא חיבים רק קונסולה

בעניין משחקי "בלוקבסטר" ,על כל GTA 5 ,היו כמה כישלונות עצומים ,חלקם נשכחו
קח לדוגמה משחק MMORPG כמו המשחק STAR WARS של EA ,המון כסף וזמן נשפך לזה ,בסוף זה אפך למשחק FTP ,ובפועל לא שומעים על המשחק הזה הרבה
וזה היה כניראה בין אחד מהמשחקים היקרים ביותר לפיתוח ,בהיסטוריה של התעשיה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2013, 16:23

KAZZ וקרירין,הרעיון של הפסקה לא באה לאמר שהתעשייה בהכרח בריאה,יכול להיות שנזקקים שינויים מרחיקי לכת במודל המחירים,תמחור וכו'
מה שהיא באה לאמר זה שיש ביקוש ענקי למשחק AAA שעשוי ברמה גבוהה וכל ההספדים כלפי השוק הזה מוטעים,זה לא משנה אם את ה AAA ישחקו על הקונסולות,PC או מכשיר IPHONE עתידני שיתחבר לטלויזיה,התצורה לא משנה,רק הביקוש משנה והוא קיים.

כל עוד יש מליארדים פוטנציאלים בקופה למפתחת שתיצור משחק AAA ברמה גבוהה השוק הזה תמיד יהיה קיים,GTA5 הוא פשוט תזכורת לכך שלא מדובר באיזו נישה מסכנה ושיש פה המון כסף בקופה.

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2013, 17:32

המון כסף בקופה ,אבל גם המון סיכון בגלל העלות פיתוח ושיווק הענקית
יש לי רשימה מכובדת של משחקים גדולים ,שאני יקנה שירדו ל5-10$ ,חלקם משחקים שעלו עשרות מיליונים לפתח ולשווק
וכמה שנים בפיתוח

ובשוק עצמו ,הרבה מהמשחקים האלו ,פשוט לא מוכרים מספיק במחיר מלא ,למרות שהמודל שלהם מבוסס על מחיר מלא +DLC
ושהם מגיעים למחיר מוזל ,זה השאריות

ככה שכן יש שוק לAAA ,הבעיה כמו בסירטי בלוקבסטר ,זה מאוד מסוכן

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 20 ספטמבר 2013, 17:40

שוב, להכליל ממשחק AAA אחד על הביקוש של המשחקים האלה הוא שגוי. יש המון משחקי AAA שיוצאים כל שנה ולא עושים מספרים קרובים לזה בכלל. ורמתם מספיק גבוהה. COD מוכר 20מליון שנה אבל מי שחושב שאפשר לקחת את המספר הזה וסביבו לפתח מוצר דומה כי לבטח גם המשחק הזה ימכור אותו דבר שוגה.

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2013, 21:16

אבל מי שחושב שאפשר לקחת את המספר הזה וסביבו לפתח מוצר דומה כי לבטח גם המשחק הזה ימכור אותו דבר שוגה.


בדיוק
מאדל אוף אונר האחרון ,עד כמה שזכור לי נכשל במכירות
יש את הסדרה של סוני שככל הידוע לי הופסקה (לא קילזון ,הסדרה השניה )
לוסט פלאנט 3 נפל כמו טנק
RE6 מכר פחות מהצפוי באיזה 2 מיליון

וכו וכו וכו

זה שיש את הFIFA ופוקימון וCOD ,וכו ,זה הכל טוב ויפה
אבל זה לא מספיק להחזיק מעל המים את כל הפיתוחי "בלוקבסטרים" שיש היום

לא מזמן פורסם שלקאפקום נישאר רק 150 מיליון בבנק
THQ יתפרקה
חברה אחרת ניקנתה על ידי סגה
EA מפסידה בהרבה רבעונים
סוני בבעיה כלכלית ,והויטה והWIIU מוכרות גרוע

השוק בהחלט לא מת ,וגם לא גוסס ,אבל הפיזור של הלקוחות הפוטנציאלים ,בהרבה מכשירים ושרותים שונים ,יוצר בעיה גדולה למפתחות גדולות
סתם לדוגמה בPC ,EA ובליזרד ,לא מוכרות דרך סטים ,וזה רק פלטפורמה אחת

ואנחנו לא מדברים פה על משחקים מהעבר שלקח כמה חודשי פיתוח ,ומאות אלפי דולרים למשחק יחסית יקר
אנחנו מדברים על משחקים שעולים עשרות מיליונים ,וכמה שנות פיתוח

ככה שכן יש בעיה בשוק הזה ,גם עם GTA 5

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 09:40

לא אמרתי שאין בעיה עם השוק,יכול להיות שיצטרכו לשנות מודלים של תמחור,יכול להיות שהכל יסתדר כשנעבור לדיגיטלי בלבד ויחתכו את GAMESTOP,לא יודע מה,אני רק שמח ש GTA5 הראה עד כמה יש ביקוש ענקי עדיין בשוק הזה וכמה כסף גדול אפשר לעשות בו,זה התנאי הבסיסי להשרדות של כל שוק או מוצר,תעשיית ה AAA עומדת בתנאי הזה וזה הדבר הכי חשוב,משם לשבור את הראש איך מנצלים את מלוא הפוטנציאל סביב הביקוש והכסף זה סיפור אחר,אבל כל עוד שניהם יהיו קיימים תהיו בטוחים שאנשים ימשיכו לנסות ככל יכולתם כדי לנצל את הפוטנציאל הזה.

אה כן ושחכתי לציין ש GTAV עבר את המליארד דולר בתוך 3 ימים וזה אכן עושה את ההשקה שלו לגדולה בהסטוריה,ל BLOPS2 זה לקח 15 יום אם אני לא טועה,על סרטים אין בכלל מה לדבר,אף אחד לא מתקרב אפילו למספרים הללו בזמן קצר כל כך (לטווח הארוך אחרי שהסרט סיים את ההפצות בקולנוע בכל העולם וב DVD,טלויזיה וכו' אני משער שכמה כבר עברו אבל עם מודלים של DLC,גרסאות נוספות ו GTA ONLINE מי יודע איפה GTAV ייעצר)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 21 ספטמבר 2013, 20:28

לא היית צריך לחכות ל GTA כדי לדעת שקיים ביקוש כזה. כל שנה COD עושה מספרים משוגעים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 ספטמבר 2013, 16:38

פעם ראשונה, בהרבה מאוד שנים,שFIFA החדש מוכר פחות מהקודם (עד השנה, היתה עליה מתמדת ומרשימה).
מדובר על מכירות שבוע ראשון באנגליה ועל ירידה של 24%.

הסברים אפשריים הם כמובן העובדה שהדור החדש מעבר לפינה ובהחלט סביר להניח שהרבה שחקנים מחכים לגירסאת הדור הבא. סיבה נוספת היא שהרבה מאוד אנשים הוציאו די הרבה כסף, שבוע שעבר, על GTA V.

יהיה מעניין לראות בהמשך השנה, אם נראה ירידה דומה גם בשאר הסופר-להיטים השנתיים כמו COD וAC.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24165
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 30 ספטמבר 2013, 18:09

אני מניח שאחרי יציאת הקונסולות הבאות - הוא ימכור עד סוף השנה יותר מהקודם באותה תקופה.
גם צריך לזכור ש- PES 2014 לא יוצא בכלל לPS4 ול-ONE, ככה שלא תהיה תחרות איתו לכל מי שיקנה את אחת מהן.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 30 ספטמבר 2013, 21:03

Kazz כתב:לא היית צריך לחכות ל GTA כדי לדעת שקיים ביקוש כזה. כל שנה COD עושה מספרים משוגעים.

ההבדל הוא ש GTA5 זה משחק שאני שמח שעושה מספרים כאלו ואין לי בעיה לעמוד מאחוריו,שיהיה מילה נרדפת להצלחה ושזה הכיוון שהתעשייה תפנה אליו בעקבות זה.

עם COD לעומת זאת ההצלחה שלו זה כמעט כמו לשמוע שקנדי קראש עשה 300 מליון,אני לא חוגג את זה,ברור שזה עדיף מאשר שאף משחק לא יצליח וזה עדיין לא אפליקציה מטופשת בסלולר אבל זה לא הכיוון והדרך שאני רוצה לראות את התעשייה פונה אליה,שלל חיקויי ה COD שנולדו בעקבות ההצלחה לא יכלו להזיז לי פחות ומצידי שמחר תפסק הפקת הסדרה הזו.

עם GTA5 אני אומנם רק שעתיים בתוך המשחק אבל אני לא מפסיק להדהם ממה שרוקסטאר עשו שם,אני כל כך מופתע לטובה שאני מרגיש ששילמתי עליו מעט מדי ובא לי כמו לקוח אחרי שהיה במסעדה מדהימה לתת איזה 100 שקל "טיפ" לרוקסטאר מרוב שהם פאקינג NAILED IT עם המשחק הזה,אין ספק שמדובר בטופ של הטופ של הז'אנר ושל המדיום בכלל ומגיע להם כל דולר ודולר מהמליארדים שיעשו עליו.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 11 אוקטובר 2013, 20:01

Kazz כתב:גם פורבס נופלים בדבר בסיסי: לא שופטים בריאות תעשייה ובריאות סגמנט על-פי מקרי קיצון.

בהחלט אפשר לשפוט בריאות תעשייה לפי מקרי קיצון, כי מקרי הקיצון האלו מסמנים את הפוטנציאל שלה: המשמעות היא שבהינתן המותג הנכון משחק יכול לייצר מספרים כאלו.
בהתאמה ההשוואה צריכה להיות לא למקרה הממוצע בתעשיות אחרות, אלא גם למקרי הקיצון. אבל GTA הוא הצלחה קיצונית בכל קנה מידה גם בהשוואה לתעשיות אחרות. זה לא רק מראה שוב שבתעשיית המשחקים יש מותגים שיכולים לייצר מיליארד דולר יותר מהר מתעשיית הסרטים, אלא גם בתוך התעשיה עצמה כל ההצלחות ההיסטריות בסגמנטים האלו של F2P, משחקי מובייל וכדומה עדיין לא מדגדגים את הפוטנציאל של משחק בודד בתעשייה המסורתית. GTA זו קריאת ההשכמה שמכניס את קנדי קראש לפרופורציה.

בינתיים המשחק המשיך לשבור 7 שיאי גינס קודמים:
http://www.vg247.com/2013/10/09/gta-5-n ... d-records/

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 11 אוקטובר 2013, 12:45

איזה קריאת השכמה ואיזה נעליים. מי שיעשה החלטות על בסיס GTA5 מטומטם. בהינתן המותג הנכון = סדרה ותיקה שמוכרת עשרות מיליונים בכל הוצאה כאשר המשחק האחרון עם תקציב אסטרונומי, יותר מ1000 עובדים ו5 שנים בפיתוח? GTA מוכר בגלל שזה GTA. אין פה שום פוטנציאל לאחרים. אף משחק עולם פתח אחר לא מגיע לקרסוליים שלו מבחינת מכירות ולא משנה אם הוא נתפס כמשחק טוב או לא.

אני לא יודע כמה קאנדי קראש מכניס אבל אני בטוח שרוב המפיצות המסורתיות היו מוכנות להתחלף בלי לחשוב פעמיים ושתהיה להם רווחים של מיליוני דולרים בכל חודש לעומת לסכן עשרות ומאות מיליוני דולרים במשך מספר שנים ולקוות שזה יהיה להיט.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 15 אוקטובר 2013, 22:24

רשמית, בלאקליסט וריימן מכרו פחות מהצפי.

http://www.media-server.com/m/p/k7e8bpcx

הצפי של יוביסופט למשחקים הבאים:
AC4 - עשרה מליון.
וואטצ' דוגס - יותר מ6.5 מליון עותקים.
The Crew - שניים וחצי מליון עותקים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 אוקטובר 2013, 01:03

NPD מגיע בשעות הקרובות.

נינטנדו כבר הוציאו הודעה. הווי יו מכרה בספטמבר פי 3 מבאוגוסט. כלומר בסביבות ה93K.

http://www.vg247.com/2013/10/17/wii-u-s ... nsole-npd/

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 אוקטובר 2013, 09:07

יש כמה נתונים מודלפים, אז הגיע הזמן לעוד סיבוב של VGCHARTZ הם חרא של אתר ואין להשתמש במספרים שלהם:

ריימן לג'נדס - נתון מודלף: פחות מ70K. הנתון באתר: 95,142. סטייה של לפחות 35%.
דיאבלו 3 - נתון מודלף: בסביבות 550K. הנתון באתר: 247,785. סטייה של 121%. YAY VGCHARTZ. הנתון המודלף כולל גם כמה % נמכרו על ה360. ובזה הסטייה של האתר סביבות 150%.YAY.
KH רמיקס - נתון מודלף: יותר מ270K, פחות מ275K. הנתון באתר: 234,130. סטייה של כ16%.
W101 - נתון מודלף: קרוב מאוד ל20K. הנתון באתר: 22,904. סטייה של כ13%.
קילזון מרסנרי - נתון מודלף: סביב 41K. הנתון באתר: 17,065. סטייה של 140%.
Etrian Odyssey Untold: The Millennium Girl - נתון מודלף: פחות מ10K. הנתון באתר: 19,403. סטייה של לפחות 50%.

מיינקראפט ריטייל- נתון מודלף: יותר ממליון עותקים LTD. הנתון באתר: 823,184. סטייה של לפחות 20%.

הבנו כבר את מוסר ההשכל?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 18 אוקטובר 2013, 13:05

KAZZ שחכת לציין את ההיילייט מה NPD וזה שהפס3 שברה רצף של שנים והצליחה למכור יותר מה 360! :P

וכן זה בזכות השיווק של GTA5 והקישור שלו לפס3 עם דחיפה אגרסיבית של באנדלים,מה שמראה עד כמה הסכמי שיווק חשובים לא פחות מהבלעדיות עצמה,משחק מולטי פלטפורם מזוהה עם פלטפורמה מסויימת ודוחף אותה כאילו הוא אקסלוסיבי,או ככה לפחות הוא נתפס ע"י הצרכנים,בגלל זה MS חכמה מאוד עם כל ההסכמים של COD ו FIFA,יש לזה אפקט כמעט כאילו הם בלעדיים לקונסולה.

ו VGCHARTZ אכן עם טעויות גסות לפעמים,אבל חריגה של 30 אחוז או 13,16 וכו' הם עדיין אינדיקציה כללית לא רעה אם המשחק הצליח או לא,ברור שלהתייחס לנתונים שלהם כעובדה זה לא חכם אבל אפשר לקחת אינדיקצה שאם משהו עשה שם מאות אלפים אז במציאות הוא לא עשה פתאום מליונים וכו',נותן תמונה כללית ביותר לגבי הצלחה של משחק.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 40 אורחים