Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 אוקטובר 2018, 00:11

כן, לאריאן באמת עושים משהו ממש טוב, משתפרים ממשחק למשחק ואני אמנם לא מתחבר לז׳אנר אבל הדברים ששמעתי על divinity : OS2 ממספיק מקומות שונים מספיקים כדי להבין שהם באמת ה-סטודיו בתחום כיום... אני הייתי שמח אם CD Project היו מטפחים אותם דווקא, אבל יאללה, גם מיקרוסופט... אני מת לראות משחק AAA שלהם (:

אם נחזור לאובסידיאן, אני ממש מקווה שמיקרוסופט יתנו להם באמת כמה שנים, וכמה שיותר חופש... אבל קודם שיעשו את זה רשמי (:
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 10 אוקטובר 2018, 00:13, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2018, 00:13

כן, POE2 נכשל. יש רק כ-200 אלף עותקים בסטים עם כמות שחקנים יומית שהיא עשירית מהכמות של דיביניטי 2 (וגדולה רק במעט יותר מהמשחק הראשון בן השלוש).

הם לא יודעים לפתח משחקי AAA, היה להם אחד גדול בקנה שבוטל בסוף, הם היו על סף פשיטת רגל והקיקסטארטר של POE הציל אותם מקריסה. השני כבר לא, כנראה.

לגבי לריאן, אני חושב שגם הם לא יודעים לפתח AAA, דיביניטי משחק טוב אבל ממש לא בקטגוריה. הפעם האחרונה שלריאן עשו משהו ששואף להיות בליגה של הגדולים היתה עם דיביניטי 2 מהעשור הקודם, והוא היה ממש זוועה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוקטובר 2018, 00:34

1) אני לא יודע אם אובסידיאן בצרות היום. העובדה שמיקרוסופט קנו אותם לא אומרת שהם בצרות, PG לא היו בצרות וגם NT לא היו בצרות (להפך, בדיוק השיגו עצמאות כלכלית). אבל היי, אם הם היו בצרות אז כנראה שמקרוסופט השיגו מחיר טוב.
2) מה זאת אומרת לא יודעים לפתח משחקי AAA? לא ממש הייתה להם ההזדמנות. אם הם יפתחו משחק AAA והוא יהיה גרוע, אולי אז נדע. אבל עד היום הם לא ממש היו במצב של חופש כלכלי, הם תמיד היו במרדף אחרי פרוייקטים לחברות אחרות.

אגב, POE2 מכר 200K כמה שבועות מהשחרור שלו על ה-PC, אין לי מושג מה גרף המכירות של משחק אינדי שכזה וגם אין לי שמץ על כמה הוא עומד היום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2018, 00:52

הוא לא מכר כמעט כלום אחרי החודש הראשון בערך. תוך פחות מחודש המשחק הידרדר לעמוד העשירי בטבלת המכירות של סטים, וכמות השחקנים היומית רק הלכה וירדה וקטנה אפילו בהשוואה למשחק הראשון.

הם לא יודעים לפתח AAA, היו להם כמה פרויקטים בקנה, כולל משחק ענק שהיה אמור להיות בלעדי לוואן ובוטל בסוף. היה עוד משחק aliens שהם פיתחו לסגה ובוטל. אחרי זה הם פיתחו מן משחק טנקים שהיה אמור להתחרות עם WOT, בעיקר במטרה להעניק ניסיון לצוות בפיתוח AAA (פירגוס אמר את זה בראיון), אבל המפיצה ככל הנראה פיטרה אותם במהלך הפיתוח והעבירה את הפיתוח לחברה אחרת.

אה, והיה כמובן גם את אלפא פרוטוקול. לא צריך להכביר במילים לגביו.

אז... כן. הם לא יודעים לפתח AAA. כל הניסיונות שלהם כשלו והיו להם מספיק הזדמנויות להוכיח את עצמם. הדבר הכי טוב שמיקרוסופט יכולה לעשות הוא לפזר את החברה. אישית, אני אוהב את המשחקים שלהם, אבל ברור שמבחינה עסקית הם כישלון די מהדהד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוקטובר 2018, 01:16

אולי לא הבנתי אותך נכון, אותה אומר שהם לא יודעים לעשות AAA בקטע שהם לא מסוגלים לפתח משחק AAA טוב או בקטע שהם חסרי ניסיון כי הם אף פעם לא באמת עבדו על משהו גדול?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2018, 01:30

שילוב של השניים. הרשימה שהבאתי קודם היא חלקית בלבד, בוטלו להם עוד המון משחקים לאורך השנים. זה, בשילוב העובדה שמשחק ה-AAA המקורי היחיד שהם אי פעם פיתחו היה כזה כישלון (אלפא פרוטוקול) מוכיח שהם חסרי יכולת. המשחק טנקים נועד לשפר להם את היכולת והניסיון, אבל גם שם הם כשלו בסופו של דבר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוקטובר 2018, 03:22

הם חברה עצמאית שנלחמה על החיים שלה, עדין לא ראינו משחק AAA ממנה שהיא פתחה בשקט. אולי אלפא פרוטוקול אבל זה היה לפני 10 שנים (ואם אפשר לקרא לזה שקט, הליך הפיתוח של המשחק היה גהינום אחד גדול). הכל בבלגן כל כך גדול שלבוא לפה בחזה מנופח ולהצהיר הצהרות על דברים שאין לך מושג בהם (למשל ALIEN שאתה ממשיך לציין שוב ושוב למרות שזה משחק שבוטל כי המנהלים של סגה לא חשבו ש-RPG יעבוד בעולם של ALIEN וראו בו סכנה כלכלית), זה קצת מתנשא.

תן להם לפתח משחק אחד כמו שצריך, מההתחלה עד הסוף בלי שהמפיצה נוטשת באמצע, בלי שלוקחים להם את הצוות למשחק אחר, בלי כל השיט מסביב, ונראה מה יצא. אז נדע.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2018, 11:28

המפיצות נטשו באמצע כי הם לא סיפקו את הסחורה. כשאדם מפוטר בצורה סדרתית, הבעיה היא בו, לא במעסיקים.

לגבי ה-aliens, קרא את זה (יש שם גם וידאו של הראיון): https://www.avpgalaxy.net/2018/06/30/ob ... liens-rpg/

ג׳וש סויר מציין במפורש שהבעיות העיקריות היו בפיתוח. סגה נטשה את הפרויקט כי הסבלנות שלהם פקעה.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 אוקטובר 2018, 13:39

היילו אינפיניט לא יהיה גם בX018...



אני שוב חוזר ומעריך שזה לא משחק לדור הזה, אולי תהיה גירסה נכה, אבל זה נועד להיות משחק השקה לדור הבא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוקטובר 2018, 13:59

InterAl כתב:המפיצות נטשו באמצע כי הם לא סיפקו את הסחורה. כשאדם מפוטר בצורה סדרתית, הבעיה היא בו, לא במעסיקים.

לגבי ה-aliens, קרא את זה (יש שם גם וידאו של הראיון): https://www.avpgalaxy.net/2018/06/30/ob ... liens-rpg/

ג׳וש סויר מציין במפורש שהבעיות העיקריות היו בפיתוח. סגה נטשה את הפרויקט כי הסבלנות שלהם פקעה.

מהראיון וידאו איתו אני מבין מה הכוונה שלך, הם חברה מבולגנת. מצד שני תסתכל על הרקורד שלהם ותראה שהם עשו המון משחקים של בערך 85. בעצם אם אני לא טועה אלפא פרוטוקול הוא המשחק היחיד שלהם שירד מממוצע 80 . נכון שבערך כל המשחקים שלהם מבוססים על IP קיים (נגיד KOTOR 2 או NEW VEGAS) או שהם משחקים שנעים בין אינדי למשחקי 60$ (נגיד POE) אבל הם יודעים לעשות משחקים, הם פשוט חברה שנמצאת כל הזמן בבלגן. השאלה היא מה יקרה כשהם יכנסו מתחת לכנף של מיקרוסופט, מה יקרה ברגע שהם יהיו יציבים כלכלית עם פרוייקט אחד בודד בקנה ותמיכה טכנית וניהולית ממיקורסופט והסטודיואים שלה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוקטובר 2018, 14:33

KOTOR2 ו-NV הם יותר כמו חבילות הרחבה או מודים ממש מושקעים מאשר משחקים חדשים. הם לא בנו שם שום דבר מאפס, רק יצרו עוד שלבים ומשימות בתוך משחק קיים ומבוסס. זה לא שונה מהותית ממודים ממש מושקעים שיצאו למשחקי elder scrolls במהלך השנים.

ונכון, הם יודעים לעשות משחקים - אבל לא משחקי AAA. הרי POE, Tyranny וכו' רחוקים שנות אור מלהיחשב AAA, ולכן הם לא רלוונטיים לדיון (למרות שאני אישית אוהב אותם הרבה יותר מכל משחק AAA).

במקרים המעטים שהם כן עבדו על AAA של ממש, קיבלנו את אלפא פרוטוקול המזוויע ושלל ביטולים שנבעו בעיקר מחוסר יכולת. כן, זה נבע גם מבלגן ברמה הניהולית (יכולת פיתוח של חברה היא גם יכולת ניהולית, לא רק יכולת עיצובית/תכנותית), אבל הוא מזכיר בראיון גם בעיות טכניות שהיו להם באנימציות ובבניית השלבים.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4919
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 10 אוקטובר 2018, 14:46

Laskin כתב:היילו אינפיניט לא יהיה גם בX018...



אני שוב חוזר ומעריך שזה לא משחק לדור הזה, אולי תהיה גירסה נכה, אבל זה נועד להיות משחק השקה לדור הבא.

אבל...למה שהוא יהיה? המשחק לא אמור לצאת לפני 2020,כנראה סוף 2020. אני לא יודע איזה עוד אישור שהמשחק מפותח לדור הנוכחי אתה רוצה יותר מאשר המנהל של כל הפרנצ'ייז שאישר כמה פעמים את העניין.. כנראה שתהיה גרסאת דור הבא שתגיע בהשקה של הקונסולה החדשה,אבל המשחק הזה פותח במקור כמשחק XBO ועד כמה שהייתי שמח שזה לא יהיה המצב,זה ברור לחלוטין.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 10 אוקטובר 2018, 15:14

זו רכישה יפה של מייקרוסופט שמראה שהקרב על הדור הבא הולך להיות מעניין במיוחד, למרות שעד עכשיו אף סטודיו חוץ מנינג'ה לא מדבר אלי אישית, לפחות הם עובדים ובונים ליינאפ של סטודיואים שבתקווה עם תקציב רציני יביאו תפוקה ויעלו ליגה.

גם אצל סוני לא כולם התחילו בטופ אבל עם זמן ותקציבים חלקם התקדמו יפה.

בעניין הדיון פה שרץ על היכולות שלהם, אני רק יודע שפולאאוט NV נחשב אצל המון מקהילת פולאאוט כמשחק הפולאאוט הכי טוב אי פעם, בטח אם נתייחס רק לתלת מימד. מבחינתי רק השבחים האלה מספיקים כדי להעיד על מידת הפוטנציאל של החבר'ה האלה, בהנחה כמובן שרוב הטאלנט שאחראי לווגאס נמצא עדיין שם.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 10 אוקטובר 2018, 15:44, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוקטובר 2018, 15:38

InterAl כתב:KOTOR2 ו-NV הם יותר כמו חבילות הרחבה או מודים ממש מושקעים מאשר משחקים חדשים. הם לא בנו שם שום דבר מאפס, רק יצרו עוד שלבים ומשימות בתוך משחק קיים ומבוסס. זה לא שונה מהותית ממודים ממש מושקעים שיצאו למשחקי elder scrolls במהלך השנים.

ונכון, הם יודעים לעשות משחקים - אבל לא משחקי AAA. הרי POE, Tyranny וכו' רחוקים שנות אור מלהיחשב AAA, ולכן הם לא רלוונטיים לדיון (למרות שאני אישית אוהב אותם הרבה יותר מכל משחק AAA).

במקרים המעטים שהם כן עבדו על AAA של ממש, קיבלנו את אלפא פרוטוקול המזוויע ושלל ביטולים שנבעו בעיקר מחוסר יכולת. כן, זה נבע גם מבלגן ברמה הניהולית (יכולת פיתוח של חברה היא גם יכולת ניהולית, לא רק יכולת עיצובית/תכנותית), אבל הוא מזכיר בראיון גם בעיות טכניות שהיו להם באנימציות ובבניית השלבים.

אני לא חושב שאפשר לקרא ל-NWN2, KOTOR 2 או FO NEW VEGAS חבילות הרחבה שמקבילות למוד, הגזמת. הם כולם משחקים מוערכים מאוד ברמות הפקת AAA של אותה תקופה והם מראים שהחבר'ה יודעים לבנות קמפיין טוב, אפילו טוב מאוד, גם אם המכניקות בסיס נבנו על ידי חברה אחרת. אני חושב שגם המשחק של SOUTH PARK מראה שהם יודעים לבנות משחק לא רע בכלל מאפס, כנ"ל על POE ו-Tyranny, אפילו אם ערכי ההפקה הם קצת יותר נמוכים מ-AAA סטנדרטי. הם סך הכל בוני תוכן טוב שיש להם סוג של חור בהשכלה בבנית AAA ב-80 מליון דולר שנבנה מאפס. אבל זה בדיוק סוג הדברים שמיקרוסופט מחפשת - חברות שהן על הסף ומיקרוסופט תוכל לעזור להן לעלות כיתה.

בנוגע להיילו, אני לא חושב שמישהו ציפה. אולי טריילר או משהו, לא יותר. זה משחק שממש יהיה נחמד אם יראו גיימפליי ב-E3 הקרובה אבל גם על זה לא הייתי סומך.

אגב בלינג, אני חושב שהסטודיו סנטה מוניקה של מיקרוסופט דווקא כן הולך לדבר אליך, הוא לדעתי הולך להיות סטודיו אקשן גוף שלישי. אומרים שמיקרוסופט בנתה אותו בסנטה מוניקה כדי לגנוב כישרון מסוני סנטה מוניקה ועוד כמה חברות שנמצאות באזור שהן כולן מתמחות באקשן בגוף שלישי. ומה עם PLAYGROUND, לא מעניינים אותך? הם עושים משחקי מירוץ פשוט מעולים וכולנו יודעים שהמשחק הבא שלהם הוא הרפתקאות בעולם פתוח, נראה לי זה אמור להיות על הכוונת שלך, לא?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4919
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 10 אוקטובר 2018, 15:44

The Initiative הוא ללא ספק הסטודיו הכי מסקרן של MS מבחינתי,נראה שהם מכוונים לכוכבים איתו. יש אפילו יש איזו שמועונת שברוס סטארלי הצטרף אליהם לאחרונה..
בכל מקרה,אני עדיין נאמן למה שאמרתי- החבר'ה האלה הולכים לעבוד על ריבוט סופר מושקע של Perfect Dark,אפילו הלוגו שלהם מזכיר את זה של PD.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 10 אוקטובר 2018, 15:49

נחיה ונראה לגבי סנטה מוניקה, האזור נשמע לפחות מבטיח זה כן :)

בעניין פלייגראונד, הם מאוד מעניינים מבחינת כישרון ויכולת אבל כרגע זה בעיקר רייסינג, ז'אנר שלא נגעתי בו מאז GT3 בערך ו RPG שאנשים מעריכים כפייבל חדש, מותג שעד עכשיו לא הצליח לדבר אלי מעבר לנראה נחמד, אבל מי יודע אולי הם יצליחו לרומם אותו וגם אני אהיה בהייפ למשחק פייבל.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4919
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 15 אוקטובר 2018, 15:06

אומנם זה וידאו מלפני יותר משנה,אבל רק עכשיו נתקלתי בו ועם כל הדיבורים על אובסידיאן שמצטרפת ל-MS הוא נראה לי רלוונטי מספיק לפרסם שוב במידה וכבר פורסם לפני- סיור בסטודיו של אובסידיאן,שנראה חביב בסך הכל,אבל כל דבר נראה לי לא משהו אחרי שראיתי את הסיור בסטודיו של קוג'ימה.
מה שכן,על המשחק AAA המסתורי שלהם הם עובדים כבר לפחות שנה וחצי לפי מה שאפשר להבין מהוידאו.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4919
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 16 אוקטובר 2018, 19:47

כל הטרילוגיה של Crysis זמינה מהיום על ה-XBO כחלק מאמצי ה-BC הממושכים של MS.
כמיטב המסורת,דווקא הגרסא של Crysis 1 שהכי מעניינת אותי לא זמינה בחנות הישראלית. הייתי רוצה לראות את ההבדלים בעקבות השימוש ב-CE3 על פני CE2,כי מכל מיני ניתוחים שקראתי זה לא ממש השוואה של שחור לבן ל-PC,אלא קצת יותר מורכב.
Crysis 2 ו-3 ממש לא מעניינים אותי על הקונסולה,גרסאות ה-PC עדיפות בהרבה ורצות מעולה על חומרה מודרנית,אבל יהיה נחמד לראות איך האימולטור מסתדר איתן,כי עדיין מדובר בשניים מהמשחקים היותר תובעניים בדור הקודם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2018, 21:10

Ce3 הוא מנוע נורא מוזר כי בניגוד לכל מנוע אחר בהסטוריה, הוא עבר שדרוגים מ-ce2 אבל גם שנמוכים בכדי שהוא יתאים גם לקונסולות. זה המנוע היחיד שאני מכיר שעשה צעדים לאחור.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4919
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 18 אוקטובר 2018, 18:39

טוב,בהפתעה גמורה,יש עוד ארבעה כותרי 360 שמקבלים שידרוג 4K ל-XBX:

מגניב..האמת שיש לי עדיין את The Orange Box,הוא היה אחד המשחקים הראשונים שרכשו לי כשהייתי ילדון עם ה-360 :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2018, 18:49

Hl3 confirmed
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 אוקטובר 2018, 19:25

מייקרוסופט בונה תמיכה רצחנית לאחור לקראת הדור הבא, פלוס כל הרכישות והצעדים שהם עושים בשירותים השונים והעובדה שהם יתמקדו חזק על כמה שיותר כח שאפשר להוציא מבלי להפסיד ועוד אחרי ההנדסה הדי מדהימה של ה X... אני במקום סוני מתחיל קצת להזיע, הם יצטרכו להתעלות על עצמם הפעם, להוציא פס4 חזקה יותר בלי מאמץ מעבר לזה לא יספיק.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 18 אוקטובר 2018, 20:31

נחמדים מאוד השדרוגים, אפילו הבנתי שיש עוד שחקנים בגרסה הזו של לפט4דד. ואל תשכחו שהתוכן הבלעדי של Still Alive ל-360 מבוסס על השלבים של עדו טל וחן מצ'ולסקי :)

אני בינתיים מחכה לבאץ' נוסף של משחקי בוקס מקורית. לא ברור אם זה באמת קורה, אבל הראשון היה בסוף אוקטובר שנה שעברה כך שזה מסתדר יופי עם X18.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 30 אוקטובר 2018, 20:15

תמונה
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 30 אוקטובר 2018, 20:29

באטלפילד 1 ניראה לי כותר טוב לתת כחינמי
סך הכל ניראה לי מכובד החודש


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 41 אורחים