This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
InterAl כתב:המפיצות נטשו באמצע כי הם לא סיפקו את הסחורה. כשאדם מפוטר בצורה סדרתית, הבעיה היא בו, לא במעסיקים.
לגבי ה-aliens, קרא את זה (יש שם גם וידאו של הראיון): https://www.avpgalaxy.net/2018/06/30/ob ... liens-rpg/
ג׳וש סויר מציין במפורש שהבעיות העיקריות היו בפיתוח. סגה נטשה את הפרויקט כי הסבלנות שלהם פקעה.
Laskin כתב:היילו אינפיניט לא יהיה גם בX018...This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
אני שוב חוזר ומעריך שזה לא משחק לדור הזה, אולי תהיה גירסה נכה, אבל זה נועד להיות משחק השקה לדור הבא.
InterAl כתב:KOTOR2 ו-NV הם יותר כמו חבילות הרחבה או מודים ממש מושקעים מאשר משחקים חדשים. הם לא בנו שם שום דבר מאפס, רק יצרו עוד שלבים ומשימות בתוך משחק קיים ומבוסס. זה לא שונה מהותית ממודים ממש מושקעים שיצאו למשחקי elder scrolls במהלך השנים.
ונכון, הם יודעים לעשות משחקים - אבל לא משחקי AAA. הרי POE, Tyranny וכו' רחוקים שנות אור מלהיחשב AAA, ולכן הם לא רלוונטיים לדיון (למרות שאני אישית אוהב אותם הרבה יותר מכל משחק AAA).
במקרים המעטים שהם כן עבדו על AAA של ממש, קיבלנו את אלפא פרוטוקול המזוויע ושלל ביטולים שנבעו בעיקר מחוסר יכולת. כן, זה נבע גם מבלגן ברמה הניהולית (יכולת פיתוח של חברה היא גם יכולת ניהולית, לא רק יכולת עיצובית/תכנותית), אבל הוא מזכיר בראיון גם בעיות טכניות שהיו להם באנימציות ובבניית השלבים.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 27 אורחים