נושא הדור הבא

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אפריל 2020, 00:42

idan כתב:עבדו עליו 10-20 אנשים במשך איזה שנתיים, זה לא מתרגם לכלום בעינך? לאפילו כמה חודשים בצוות מלא? אתה עדיין דבק בעמדה שהמשחק פותח בשלוש שנים מאפס? ( 3 וארבע חודש, אבל מי סופר)
עזוב שמדובר בעניינים יצרתיים שאי אפשר סתם לזרוק עליהם כוח עבודה כי לא הכל קשור בייצור נכסים ומידול, לא כאשר אתה צריך להמציא דברים בשלבים הראשונים של הפיתוח, אבל מילא. עדיין, כמו שכבר אמרתי, גם הצוות השני של קילזון עבד עליו באספקט הטכני ומוסבר בדוקו איך הם הם בנו את הכלים ואת הקוד המשותף של שני המשחקים (חלקים בקוד של שאדופול התעסקו בעולם הפתוח למרות שלא נעשה בו בכלל שימוש במשחק) מה שעזר להם לדלג מעל הרבה מהבעיות של לבנות את המשחק עולם פתוח הראשון שלהם על חומרה חדשה.
וכבר ביססנו שאנחנו לא מסכימים על הלוחות זמנים, אני בוחר לא להתעלם מההרחבה של הורייזן. אבל בסדר הם יכלו לבנות המשך בשלוש שנים ולשחרר בסוף של הסוף של הפס4 אף אחד לא אמר ולו פעם אחת שזה לא אפשרי, אבל הם לא עשו את זה, הם הגדילו את הסטודיו וקפצו לפס5, נו אז? אולי גם לטיעונים של ההימור שהתברר כנכון יש בכל זאת שמץ של הגיון מסוים.

ואפשר לרדת לרזולוציות של הדוגמאות האלה (זה יהיה קל במיוחד במקרה של בתזדה וביוור, הפולנים באמת קוסמים) אבל אין לי סבלנות אז רק הערה אחרונה, אם הכל כל כך ברור ומובן מאליו למה אתה לא מצליח להביא לי דוגמא אחת? למה הכל בתיאוריה? שהיא הגיונית, אני מסכים, גם אם מאוד חלקית ולוקחת בחשבון המשך מסוג מאוד מסוים, אבל אם זה הסטנדרט אז חייבות להיות שלל דוגמאות שיוכיחו את זה ויסתמו לי את הפה. ואם אין כאלה בכמויות זה כנראה בכל זאת לא, ובכן, הסטנדרט.

לא, אני ממש לא אומר שהשנתיים שעבדו על הורייזן בצוות של 10-20 אנשים לא שוות כלום, אני אומר שברגע שיש להם משחק שלם מוכן עם מנוע מוכן, כלים מוכנים וכו', כל הליך הפיתוח של המשך לוקח הרבה פחות זמן. למשל אנצ'רטד 1 דרש מנוטידוג שנה שלמה עם צוות חלקי בכדי להגיע לאבטיפוס (בזמן ששאר החברה עשתה את המשחק מירוץ של ג'ק ודקסטר) והמשחק עצמו לקח שנתיים. אבל אנצ'רטד 2 שיצא לאותה קונסולה? אותו עשו תוך שנתיים בלבד וזה לא היה המשך סתם ככה מהמותן, זה היה אחת הקפיצות הכי גדולות בהסטוריה של המשכים על אותה חומרה. הסיפור הזה חוזר על עצמו כמעט בכל סדרה כי פשוט ככה זה, כשעשית כבר אחד על אותה חומרה, ההמשך מתקתק. זאת בדיוק הנקודה שלי, אם הורייזן פותח על ידי צוות מקדים קטנטן (והוא באמת קטנטן, גרילה נושקים ל-400 אנשים היום) במשך שנתיים ואז בעזרת צוות מלא במשך 3 שנים, אין באמת סיבה שהמשך יקח יותר מ-3 שנים.

ובנוגע לדוגמאות, זה לא ממש קשה. בערך כל משחק יוביסופט בדור הזה (חמישה משחקי AC, שני משחקי FC, שני משחקי GR ו-WATCH DOGS 2) ויש גם לא מעט משחקים לא מיוביסופט כמו למשל Just Cause 4, בורדרלנדס 3, אינפמס 3 או death stranding. הבעיה היא שרוב משחקי העולם הפתוח לא מקבלים המשכים על אותו דור חוץ מאשר אצל יוביסופט ולכן אין בריכה גדולה מדי לשאוב ממנה. כסוג של כלל אצבע משחק המשך נעשה בפחות זמן מהמשחק המקורי אם הם יוצאים לאותו דור כי כל עבודת הרגליים כבר נעשתה במשחק המקורי (כמובן שקיימים חריגים פה ושם).

למה הורייזן 2 לא יצא כבר? יש אלף אפשרויות, כולן ניחושים. יכול להיות שגרילה בכלל לא עובדו ישר על הורייזן אלה על משחק אחר, יכול להיות שהחברה פוצלה לצוותים והם עובדים על יותר ממשחק אחד במקביל וגם יכול להיות שהצוות פשוט התרגש מהפס5 ורצה לעשות משחק אליה ולא משחק שלישי לפס4. הכל אפשרי, אבל להגיד ש-3 שנים להמשך למשחק שהמקורי על אותה קונסולה זאת לא האופציה הכי בנאלית? לדעתי זאת לגמרי האופציה הכי straight forward שיש. להגיד שאי אפשר לעשות את זה וצריך לפחות איזה 4 שנים? זה כבר ממש שטויות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7075
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Klayman » 27 אפריל 2020, 05:44

דוגמא טובה היא גם מקס פיין 2 (אמנם לא בדור הזה של המשחקים ,אבל עדיין), שלקח שנה וחצי לעומת יותר מ3 שנים למקורי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24473
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 27 אפריל 2020, 09:19

משחק המשך על אותה חומרה בתוך שלוש שנים זו אכן האופציה הבנאלית, ולדעתי אם היו עושים זאת כך גם הייתה התוצאה.
אני חושב שגרילה מעוניינת שהורייזון יהיה האנצ׳רטד שלה, ועם שאיפות גדולות באות השקעות גדולות יותר :)

idan
Veteran
הודעות: 2280
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי idan » 27 אפריל 2020, 10:52

אני ברשותך מתעלם מהויכוח שאתה מנהל עם דברים שלא אמרתי או מההסברים החוזרים לדברים שלא חלקתי עליהם, אבל אם תחזור לדברים שכן כתבתי נראה לי שתסכים שאין כאן דוגמאות טובות כי זה או משחקים מהמפעל של יוביסופט, לא מהז'אנר, לא בקליבר, לא בדור, לא ברמת הפקה,כזה שדווקא לקח קרוב יותר לארבע שנים להכין ואחד שסבל במובהק מזמן פיתוח מזורז של משחק השקה כפי שמשתקף מכל הביקורות עליו. יעני נתת לי כאן, בין היתר, דוגמא למשחק שקיבל ממוצע ציונים של חמישים? כאילו ברצינות, איך זה ברמות של איפה שגרילה נמצאים היום כסטודיו מוביל של סוני? הרי אני התייחסתי באופן מפורש לקליבר מסוים מאוד בז'אנר בדיוק מהסיבה שסטודיואים ברמה הזאת לא מסתפקים בהמשך הקל, הממוחזר, השאיפות תמיד מכתיבות שצריך לעשות הכל גדול, יפה, מורכב, טוב יותר וכו' ולכן גם כאשר מדובר בהמשך ולא ב Ip חדש שבאופן טבעי אמור לקחת יותר זמן להכין, יש מינמום מסוים של זמן פיתוח שמהתרשמותי לא סביר לרדת ממנו כדי להגיע לתוצאה מספקת ואני, שוב, ממש לא השתכנעתי שזה מתחת לשלוש שנים (למרות שגם בשלוש שנים יכול לצאת לך פולאווט 76) שהרי אפילו הדוגמאות הלא לגמרי סימטריות שלך שהם לא הסקינים השונים של פאר קרי ושות' דרשו זמן פיתוח של שלוש שנים, שזה לדעתי די במובהק המינמום הריאלי בדור הזה למשחקים בז'אנר אז בוודאי אלה ברמה הרלוונטית, למרות שבהחלט יכול להיות שהסיטואציה לא מאפשרת לקבל מספיק דוגמאות לבחון את התיאוריה באופן מספק בלי לקחת בחשבון מעבר בן דורי אבל זה גם מה שאמרתי שגורם לי לפקפק בהנחת היסוד שלך מלכתחילה אז וואט אבר, מה אני יגיד לך, זאת דעתי.. מותר לי? :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2020, 01:12

idan כתב:אני ברשותך מתעלם מהויכוח שאתה מנהל עם דברים שלא אמרתי או מההסברים החוזרים לדברים שלא חלקתי עליהם, אבל אם תחזור לדברים שכן כתבתי נראה לי שתסכים שאין כאן דוגמאות טובות כי זה או משחקים מהמפעל של יוביסופט, לא מהז'אנר, לא בקליבר, לא בדור, לא ברמת הפקה,כזה שדווקא לקח קרוב יותר לארבע שנים להכין ואחד שסבל במובהק מזמן פיתוח מזורז של משחק השקה כפי שמשתקף מכל הביקורות עליו. יעני נתת לי כאן, בין היתר, דוגמא למשחק שקיבל ממוצע ציונים של חמישים? כאילו ברצינות, איך זה ברמות של איפה שגרילה נמצאים היום כסטודיו מוביל של סוני? הרי אני התייחסתי באופן מפורש לקליבר מסוים מאוד בז'אנר בדיוק מהסיבה שסטודיואים ברמה הזאת לא מסתפקים בהמשך הקל, הממוחזר, השאיפות תמיד מכתיבות שצריך לעשות הכל גדול, יפה, מורכב, טוב יותר וכו' ולכן גם כאשר מדובר בהמשך ולא ב Ip חדש שבאופן טבעי אמור לקחת יותר זמן להכין, יש מינמום מסוים של זמן פיתוח שמהתרשמותי לא סביר לרדת ממנו כדי להגיע לתוצאה מספקת ואני, שוב, ממש לא השתכנעתי שזה מתחת לשלוש שנים (למרות שגם בשלוש שנים יכול לצאת לך פולאווט 76) שהרי אפילו הדוגמאות הלא לגמרי סימטריות שלך שהם לא הסקינים השונים של פאר קרי ושות' דרשו זמן פיתוח של שלוש שנים, שזה לדעתי די במובהק המינמום הריאלי בדור הזה למשחקים בז'אנר אז בוודאי אלה ברמה הרלוונטית, למרות שבהחלט יכול להיות שהסיטואציה לא מאפשרת לקבל מספיק דוגמאות לבחון את התיאוריה באופן מספק בלי לקחת בחשבון מעבר בן דורי אבל זה גם מה שאמרתי שגורם לי לפקפק בהנחת היסוד שלך מלכתחילה אז וואט אבר, מה אני יגיד לך, זאת דעתי.. מותר לי? :)

רגע, אז אתה חושב שלפתח משחק המשך על אותו דור לא לוקח (ב-95% מהמקרים) פחות זמן מהמשחק הראשון בפרנצ'ייז על אותו דור? בטח ובטח כשהמשחק הקודם הם המצאה של IP חדש מאפס שאין לחברה נסיון בו? כי זאת בעצם הנקודת ויכוח העיקרית להתחשב בזה שלהוציא את הורייזן 2 בדור הזה היו להם מעל ל-3.5 שנים של פיתוח. כלומר לחפש משחק ברמת הפקה של הורייזן + משחק עולם פתוח + משחק שיצא כמשחק שני בסדרה בדור הזה - זה קצת קטנוני. כלומר יש בכלל משחקים כאלה? כלומר ברגע שמורידים משחקי יוביסופט ושאר האקספשנים הרנדומאלים ששמת (AC אוריג'ן זה ריסקין? WHAT?), איזה משחק עולם פתוח AAA בהפקה של הורייזן, לא נעשה על ידי יובי ויצא לפניו כבר משחק אחד בסדרה בדור הזה? אני לא מצליח לחשוב אפילו על אחד, אפילו אם היינו מחפשים משחקים פותחו בארבע, חמש או שש שנים.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2280
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי idan » 28 אפריל 2020, 07:23

אני מבין שאסור לי? חחחח

וזאת לא הנקודת ויכוח העיקרית, לא בנינו לפחות, אתה פשוט פסלת את כל הדוגמאות שהבאתי למרות שהם חפפו לטיעון שלי על זמני פיתוח ומעבר בן דורי להמשכים של סוני ושם זה נגמר, סתם ויכוח שמתארך ללא שום סיבה כאשר לי לפחות זה די ברור ששלוש שנים זה כן המינמום הריאלי ברמות האלה בדור הזה, לפעמים אפילו אם קוראים לך יוביסופט ויש לך 1000 אנשים שעובדים על ac. אגב לא טענתי שאורג'ין הוא סקין, לא שיחקתי בו אבל על פניו זה נראה שהם הוסיפו וחידשו הרבה דברים בנוסחא, למרות שמאחוריו כן עומדת בכל זאת מורשת משמעותית ביותר של משחקים מאותו הד.נ.א שבונים אחד על השני ועדיין לקח כמעט 4 שנים להכין אותו, למרות שהוא המשך למשחק שכבר יצא בדור הזה. אתה יכול להוסיף גם את botw2, אבל אפשר גם פשוט להסכים לא להסכים. לא קריטי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 28 אפריל 2020, 10:59

קצת ציטוט הייפ של פיל ספנסר:



השינוי הכי גדול מאז המעבר מדו מימד לתלת מימד? :shock:

אני בספק אבל נראה. באמת מקווה שהדור הבא יעמוד בציפיות ולא יסתיים באכזבה גדולה עם משחקים שבגדול משחקים אותו הדבר בסוף.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2020, 11:48

idan כתב:אני מבין שאסור לי? חחחח

וזאת לא הנקודת ויכוח העיקרית, לא בנינו לפחות, אתה פשוט פסלת את כל הדוגמאות שהבאתי למרות שהם חפפו לטיעון שלי על זמני פיתוח ומעבר בן דורי להמשכים של סוני ושם זה נגמר, סתם ויכוח שמתארך ללא שום סיבה כאשר לי לפחות זה די ברור ששלוש שנים זה כן המינמום הריאלי ברמות האלה בדור הזה, לפעמים אפילו אם קוראים לך יוביסופט ויש לך 1000 אנשים שעובדים על ac. אגב לא טענתי שאורג'ין הוא סקין, לא שיחקתי בו אבל על פניו זה נראה שהם הוסיפו וחידשו הרבה דברים בנוסחא, למרות שמאחוריו כן עומדת בכל זאת מורשת משמעותית ביותר של משחקים מאותו הד.נ.א שבונים אחד על השני ועדיין לקח כמעט 4 שנים להכין אותו, למרות שהוא המשך למשחק שכבר יצא בדור הזה. אתה יכול להוסיף גם את botw2, אבל אפשר גם פשוט להסכים לא להסכים. לא קריטי.

BOTW פותח במשך 5.5 שנים, אז אני משער שBOTW 2 יצא לפני חגים 2022. זה לא משנה כמה זמן משחק פותח, רק שהמשך על אותו דור לוקח פחות זמן מהמקורי. לחלק מהחברות זה 5 שנים במקום 7, לאחרות זה 3 במקום 4, לחלק זה 2 במקום 3. זה משתנה, אבל זה נכון כמעט לכל חברה בתעשיה. אתה כמובן זכאי לדעתך שיש איזה hard limit של 4 שנות פיתוח למשחק עולם פתוח :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 28 אפריל 2020, 12:22

bling כתב:קצת ציטוט הייפ של פיל ספנסר:



השינוי הכי גדול מאז המעבר מדו מימד לתלת מימד? :shock:

אני בספק אבל נראה. באמת מקווה שהדור הבא יעמוד בציפיות ולא יסתיים באכזבה גדולה עם משחקים שבגדול משחקים אותו הדבר בסוף.

ממה שאני מבין ה"שינוי" הוא בהקשר של תגובתיות של משחקים...
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 28 אפריל 2020, 13:19

מה זה אומר תגובתיות? מה פריימים לשנייה וחלקות כללית של מחסור במסכי טעינה ואיך שהכל עובד מהר?

הוא מדבר על איך משחקים ירגישו, כאילו מדובר בחיה שונה לגמרי, זה נשמע לי משהו של גיימפליי ופיזיקה ועולמות מדהימים ושהכל יהיה בהם seamless. לפחות לזה אני מקווה שהתכוון.

אחרת מה בדיוק מרשים פה שאפשר לדבר על זה כהדבר הכי גדול מאז התלת מימד? לא נשמע לי משהו להתרגש ממנו אם זה רק תגובתיות במובן היבש שאתה מתאר.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4960
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 28 אפריל 2020, 13:31

bling כתב:מה זה אומר תגובתיות? מה פריימים לשנייה וחלקות כללית של מחסור במסכי טעינה ואיך שהכל עובד מהר?

הוא מדבר על איך משחקים ירגישו, כאילו מדובר בחיה שונה לגמרי, זה נשמע לי משהו של גיימפליי ופיזיקה ועולמות מדהימים ושהכל יהיה בהם seamless. לפחות לזה אני מקווה שהתכוון.

אחרת מה בדיוק מרשים פה שאפשר לדבר על זה כהדבר הכי גדול מאז התלת מימד? לא נשמע לי משהו להתרגש ממנו אם זה רק תגובתיות במובן היבש שאתה מתאר.

הוא גם מדבר על האינפוט לאג כמו שסוויס אמר- DYL הוא אחד השיפורים היותר גדולים (והיחידים?) בקונטרולר של MS בדור הבא (או לפחות ככה הם משווקים את זה) ואמור להפחית את האינפוט לאג מהקונטרולר לקונסולה משמעותית וכפועל יוצא להפחית את האינפוט לאג הכללי.
אני רוצה להאמין שפיל לא סתם מזבל את השכל לגבי מידת הקפיצה שנראה כי הוא אחד האנשים עם הגישה והידע הכי גדולים למשחקי נקסט-ג'ן,אבל ברור לי שחלק מזה נועד לשמן את מכונת ה-PR של ה-XSX.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 28 אפריל 2020, 13:34

אוף למי אכפת מאינפוט לאג. איך בכלל אפשר להזכיר קפיצה בין דו מימד לתל מימד בהקשר לנושא כל כך שולי.

Laskin
Elder
הודעות: 24473
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2020, 13:48

זה לא הנושא כשמדברים על הקפיצה הגדולה ביותר... הכי משמעותי יהיה הSSD שלא יגביל את עיצוב השלבים, וכמובן שייתן לנו חוויה מיידית ללא זמני טעינה. זה לבד בהחלט ירגיש אחרת מכל דור אחר, וזה משהו שנרגיש בו בכל פעם שפעיל את המכשיר, ואחרי זמן מה גם כל משחק גדול ינצל את זה כמו שצריך ונראה קפיצות משמעותיות בכל מה שקשור לעולמות פתוחים, שלא נאמר גלקסיות :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2020, 17:52

הוא אמר את זה ביחס לcpu + ssd יחדיו לדעתי. וכן, לא הייתה תקדמות בCPU מאז הפס3 ולא היה אכסון כל כך מהיר ביחס לכוח של הקונסולה מאז ה-N64. תקופה מרגשת מאוד לדעתי, 15 שנים זה לא הרגיש ככה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 28 אפריל 2020, 19:13

הוא אומר את זה, מה שזה לא יהיה ולמה שהוא מתכוון, שזה הקפיצה הכי משמעותית מאז המעבר מדו מימד לתלת מימד. המעבר הזה קרה בדור הפס1 וה N64 והסטורן, זאת אומרת משנת 95 שזו קפיצה שלא היתה לטענתו 25 שנה ולא 15.

כמובן שלדעתי זה סתם הייפ PR בגדול.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2020, 19:34

bling כתב:הוא אומר את זה, מה שזה לא יהיה ולמה שהוא מתכוון, שזה הקפיצה הכי משמעותית מאז המעבר מדו מימד לתלת מימד. המעבר הזה קרה בדור הפס1 וה N64 והסטורן, זאת אומרת משנת 95 שזו קפיצה שלא היתה לטענתו 25 שנה ולא 15.

כמובן שלדעתי זה סתם הייפ PR בגדול.

מצד אחד זה PR, מצד שני בחיים לא ראיתי משחק בנוי במינימום ל-SSD של 2.4GB/S אז אין לי מושג אפילו איך זה נראה. הקפיצה של ה-CPU די דומה לזאת של הפס3 מול הפס2 שזה לדעתי משהו ממש חריג (בעיקר כי הפס4 עם מעבד כל כך מחורבן, אבל עדין). ביחד הם בתאוריה יכולים לשחרר את כל הצ'קרות של המפתחים כי אנחנו רגילים לעיצוב שלבים וגיימפליי שסובב סביב אותה טכנולוגיה עוד מאז ה-360. אז אני לא יודע אם זה "דו מימד לתלת מימד", אבל זה כן לדעתי "פס2 לפס3" וזה חתיכת זינוק מרגש.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5450
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי kririn » 28 אפריל 2020, 19:35

DrKeo כתב:הוא אמר את זה ביחס לcpu + ssd יחדיו לדעתי. וכן, לא הייתה תקדמות בCPU מאז הפס3 ולא היה אכסון כל כך מהיר ביחס לכוח של הקונסולה מאז ה-N64. תקופה מרגשת מאוד לדעתי, 15 שנים זה לא הרגיש ככה.



אבל העניין לא רק טכנולוגי
אלה גם עם ישנו את הסגנון של המשחקים שקיימים היום

לדוגמה אפשר לקחת מישחק aaa שיש היום
ובעזרת הטכנולוגיה החדשה לאפוך אותו ליפה יותר
ועם ביצועים גרפים עדיפים

או לחלופין להישאר ברמה הגרפית הקיימת
אבל להכניס דברים כמו סביבות הריסות לדוגמה
ולא הדבר המוזר שהיה בקראקדאון 3
אלה משהו באמת ברמה

דוגמה אחרת זה פיזיקה הרבה יותר מציאותית בסביבה מימית
פיזיקה הרבה יותר מציאותית במשחקי מרוצים
בrpg קסמים שישפיעו על הסביבה
דברים כאלו שלוקחים הרבה ביצועים לעשות בצורה טובה
אבל יכולים לקחת את התחום המון קדימה

היו כל מיני ניסיונות בעבר , אבל זה היה מאוד מוגבל
לדוגמה לשתול זרעים בזלדה 64 , להשקות אותם
להגיע מאוחר יותר והיה צמח
אבל זה היה רק במקומות מאוד מסוימים, שהמפתחים הכינו מראש
היה גם הרס מבנים בבלסט קורפס-אבל גם שם זה היה מאוד מוגבל

היתה קפיצה גדולה בפיזיקה בhl2, אבל היום רוב המשחקים
לא עושים אף קפיצה , לא בפיזיקה לא בסביבות הריסות
אפשר לפוצץ רימון ואין השפעה משמעותית על המקום

וכן אני מבין שחלק מהדברים ישברו מישחק
אבל אפשר לעשות דברים גם בקטן
לדוגמה פיצוץ רימון בחדר יעשה פגמים בחדר בלי להרוס אותו לגמרי
בחלק מהמקומות נגיד יהיו צינורות מים שינזלו בגלל זה ויצרו שלוליות

עם יקחו את כל הקפיצה שבאמת ממש גדולה
ורק ישפרו גרפיקה וזמני טעינה , שכבר היום טובים
אז למה להחליף דור בקרוב ? , אני משחק ספידרמן בps4 slime
המישחק לא מושלם , אבל לא חושב שיש איזה בעיה שמפריעה לי בגרפיקה או בזמני טעינה , המשחק טוען מהר
והיו יכולים לשפר אותו כבר בחומרה הקיימת, כמו לדוגמה יותר אזורי משחק

אבל עם היו לוקחים את ספידרמן , והיו עושים במשימות מסוימות
סביבות הריסות לא מתוסרטות, זה כבר היה מוסיף הרבה
לא כל המשחק , רק סביבות מסוימות
כי כרגע יש דברים מאוד מסוימים שאפשר להרוס
והעיר עצמה מאוד סטרילית מהבחינה הזאת
הפיזיקה בעיקר בדמות ובאויבים

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2020, 19:39

זה עניין טכני נטו קרירין, אתה לא הולך לעשות סביבה הריסה עם יגואר מסכן או להזרים כמות מטורפת של מידע למסך על HDD איטי של 50MB/S. מן הסתם זה גם תלוי במפתחת, יש משחקים בפס4 שהייתי מעדיף לשחק משחקי פס2 על פניהם ונניח משחק כמו COD בטח לא ישתנה מקצה לקצת. אז זה תלוי במפתחת, אבל צריך את החומרה שתאפשר את זה והקפיצה החומרתית בדור הזה היא פנומנאלית ביחס לדור של הפס4 (שלא נדבר על ה-ONE המסכנה).
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24473
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2020, 19:40

היה ״דיירקט״ שכזה אצל סטאדיה.
אחסוך ממכם, כי היה ממש מביך... החדשות העיקריות:
PUBG מצטרף לפרו שלהם
כולם מקבלים חודשיים חינם של סטאדיה פרו, מי שכבר קובל יקבל עוד חודשיים חינם
נוספו משחקים של EA כמו ג׳דיי ובאטלפילד

זהו בערך

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2020, 19:42

שיהרגו את סטדיה כבר וזהו. המצחיק הוא שסטדיה כבר בחוץ עם SSD מהיר ו-CPU חזק, שני גורמי ההייפ הכי גדולים של הדור הבא, ועדין היא מעניינת את התחת :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2020, 19:44

כתב של GamesBeat טוען שהאירוע של סוני הוא ב-4 ליוני, שזה בערך התאריך ש-E3 הייתה אמורה להיות בו. מצד שני הוא די ידוע בצורך שלו לתשומת לב, הוא כבר עשה חצי תרגיל בפברואר בכדי להשיג קצת קליקים, אז לקחת עם גרגר מלח.
https://www.resetera.com/threads/playst ... t-32493642
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי BiA » 28 אפריל 2020, 19:59

וואלה, מגניב.

אם זה נכון אז אני מניח שבאירוע של MS במאי לא יחשפו עדיין מחירים וימתינו. יהיה להם בכלל מספיק תוכן לשני אירועים (מאי ו-E3)? את המכשיר אנחנו מכירים כבר הרי, ה-UI והפונקציונליות היא די זהה לדור הנוכחי, אז הפוקוס יהיה על משחקים בשניהם אלא אם הם ישלפו את ה-Series S באמת. אם כי לפחות האירוע של מאי בטח יהיה בפורמט המעפן של אינסייד אקסבוקס, ואז על כל טריילר בינוני הם יכולים לקשקש שעתיים.

ידוע מתי צפוי דיירקט של נינטנדו? בתאריך המקורי של E3?

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4960
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 28 אפריל 2020, 20:10

כל כך הרבה פוטנציאל מבוזבז עם סטדיה,זה לא ייאמן כמה הפעילות של גוגל גרועה כשזה מגיע אליה- במקום להתרכז בבנייה של הסטודיואים שלהם עם תוכן אקסקלוסיבי סטייל איזה משחק מולטי המוני משוגע שעושה שימוש אמיתי בענן ואשכרה לא אפשרי בשום מקום אחר,הם מנסים לגרד משחקי צד ג' שכבר עבר זמנם בספוטלייט וגם זמינים במקומות אחרים בגרסאות טובות יותר.
אני יודע שיש להם כמה שמות רציניים שמנהלים את הסטודיואים הפנימיים שלהם כמו ג'ייד ריימונד או שאנון סטדסטיל מסנטה מוניקה ואני בטוח שגוגל שיכנעה אותן להגיע אליה עם משכורות מפוצצות והכל,אבל אני תוהה כמה מהאנשים שעובדים עבור גוגל על סטדיה באמת מרגישים בטוחים בנוגע למקום העבודה שלהם,בייחוד עם ההיסטוריה של גוגל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42475
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2020, 20:18

למה שחקני PUBG צריכים את סטדיה? המשחק הזה רץ על כל דבר כולל טלפונים שיש להם בכיס. באמת שהמערכת הזאת היא כשל מכל בחינה. איך הם עדין לא הבינו שסטדיה פרו צריך להיות סוג של gamepass?

הסטודיואים שלהם היו צריכים להיות מוכנים לפני שנתיים ובשיגור היו צריכים להיות שם 100 משחקים, חלקם חדשים, בשירות תשלום חודדשי שנותן גישה חופשית לכולם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24473
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2020, 21:18

ממה שהבנתי הוא יהיה בחינם לחודשיים האלה שמקבלים בחינם והוא כן כלול ב”gamepass” של ה״סטאדיה פרו״.
אבל כן, עד שלא יהיו להם משחקים בלעדיים מעניינים - זה לא יעבוד, לפחות לא במודל הכלכלי הזה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 25 אורחים