מיקרוסופט העלו בלוג חדש על BC ב-XSX שנכתב על ידי "אדון זקן ארוך" שהוא בייסיקלי המארק סרני של MS:
https://news.xbox.com/en-us/2020/05/28/ ... atibility/זה האמ;לק:
- אין מצב "בוסט", כל משחקי ה-BC מנצלים ב-100% את החומרה של ה-XSX כי הם רצים עליה "נייטיבית" (אני משער שעדין יש סוג של VM מאחורי כל זה, אבל זאת הערה שלי).
- זורק סוג של עקיצה עם "No boost mode, no downclocking, the full power of the Xbox Series X for each and every backward compatible game".
- כל המשחקי BC עובדים ברוזלוציה המלאה וה-FPS המלא שהם היו אמורים לעבוד בו, כלומר כל הנפילות פריימים ורזולוציה מהגרסה המקורית לא יקרו יותר ב-XSX.
- יש להם מערכת HDR אפויה בתוך ה-OS כך שכל משחק BC מקבל HDR, אפילו אם הוא בן 20, בלי התערבות מתכנתים, ה-OS עושה את זה לגמרי אוטומטית.
- כל משחקי ה-BC עובדים עם Quick Resume.
- יש להם כלים לגרום למשחקים לעלות ל-4K נייטיבי, שיתווסף להם פילטור אניסוטרופי X16, יעלה את קצב ה-FPS מ-30 ל-60 או מ-60 ל-120 ועוד אפשרויות נוספות שלא פורטו. כל אלה הם ללא התערבות בקוד של המשחק המקורי אבל הפיצ'רים האלה דורשים עבודה מצד הצוות (אני משער פרופיילינג ואז הרבה טסטינג) כך שרק כותרים נבחרים יקבלו את זה, כמו RDR1 על ה-X1X.
עריכה:
גם הטוויטר שלהם עוקץ.
הסבר של Evil Boris על ה-HDR בעזרת AI של מיקרוספט:
I've been speaking to them about it. It's super sophisticated and extends the work done by the Coalition on Gears 5.
With Gears they trained an AI to look at SDR and HDR output frames of various games and understand what the difference in colour space transform was:
So HDR became the ground truth and SDR was the image that was derived from that.
The AI could see how HDR to SDR had and once it had been trained with enough data would actually be able to do the opposite. To take the SDR image and make it look like the same HDR image.
Trained with enough data you can then take an SDR game and perform that same inverse tone mapping.
They are working with an even more sophisticated setup than the software only approach of Gears 5.
Now the advantage with doing it at a source level, is that it is possible to have access to the original 11bit or 16bit data including, rather than have to apply it as a post-process to an 8bit image - which doesn't contain enough data to avoid banding.
Also because of it is happening at source, it is far faster and latency-free compared to doing it in other ways (or having a TV do it)
The Solution for the Xbox Series X goes further and all of this happens on the display controller so there is 0 affect on memory and GPU performance , working in HDR normally has a minor hit on these things. Which is actually why the S is overlocked vs the XB1 OG.
ובנוסף לכל זה, באירוע hot chips של השנה (סוג של GDC לצ'יפים עם הרצאות מיועדות לתעשיה) יש הרצאה על הארכיטקטורה של ה-XSX מה שיתן לנו הצצה מפורטת בהרבה ממה שידוע כרגע על ה-XSX. האמת שמדובר ביום די מטורף כי יש הרצאה על AMPERE של NVIDIA, אחריה על XE, ה-GPU החדשים של אינטל ומיד אחרי זה ה-XSX. כרגע מדובר ב-16 לאוגוסט אבל עם הקורונה וזה מי יודע אם התצוגה תצא לפועל.
We're just normal men. We're just innocent men