InterAl כתב:הדור הזה היה רצף אחד ארוך של אכזבות.
Laskin כתב:InterAl כתב:הדור הזה היה רצף אחד ארוך של אכזבות.
לגיימרים כמונו? בוודאי
למכירות והכנסות? בדיוק להפך
ופה אנשים שאינם גיימרים יבואו ויצחקו עליך.
כי ״עובדה שיש יותר אנשים שמוכנים להוציא יותר כסף עבור רצף האכזבות הזה…״ תוך כדי התעלמות מוחלטת שיש פשוט הרבה הרבה יותר גיימרים בעולם לעומת דורות קודמים ושהם מוציאים כסף על אותם 20 משחקים בערך, שמהווים כמעט 50% מההכנסות הכלליות בתעשייה, והתעלמות מוחלטת גם מהעובדה שהמתחרה העיקרית של סוני שהפכה להיות כל כך הרבה יותר רווחית - פחות או יותר יצאה מהמשוואה.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:כן, היום חברות יודעות להוציא הרבה יותר כסף מכל לקוח. הבעיה היא בשביל להוציא כסף מלקוח, קודם כל צריך לקוח. כלומר למכור קונסולות, מה שמיקרוסופט מסרבת לעשות. ובסופו של יום אינטר צודק, הדור הזה היה רצף של אכזבות מכל כיוון שלא תסתכל על זה. הבלעדיים, איך שהשתמשו בחומרה, המכירות, היחס אל מהפתחות, פיטורים, vapor-ware, השיממון של מערכת הפעלה והשלט, הנטישה של החומרה להיות מפיצה, הקיפאון של GP וכו׳. בסופו של יום חוץ מאשר revenue כל דבר באקסבוקס היה אכזבה גדולה, ועכשיו גם ה-revenue בכיוון לא טוב.
DrKeo כתב:מה טוב בלצאת מחומרה? כל הכסף של התעשיה שם, סוני עושה יותר כסף מכל המפיצות שאין להן חומרה יחדיו.
וכן, הדור הזה מעפן, אבל סוני עושה יותר כסף ממה שהיא אי פעם עשתה. הם יכלו כנראה לעשות יותר אם הם היו פועלים חכם יותר, אבל המצב שלהם טוב היום, בעיקר כי אין תחרות בכלל. לנו הדור בעיקר מעפן בגלל המשחקים, לא רק שאין ממש תוכן דור הבא, אין ממש משחקי AAA טובים. יובש אדיר.
Uncle Pey'j כתב:להיות מחזיקת פלטפורמה היא פוזיציה יוקרתית שכל חברה בתעשייה מפנטזת עליה כי זה מאפשר להן לקחת 30% קאט על כל רכישה שמתבצעת על גבי הפלטפורמה, לכן לצאת מהביזנס הזה אחרי שכבר הושקעו מיליארדים כדי להשיג בו דריסת רגל הוא מעשה התאבדותי.
bling כתב:וקאז תפסיק לדבר את השטויות שלך, מייקרוסופט כבר ממזמן היתה צריכה לנסות להיות שחקנית מן המניין בשוק בדיוק כמו שכולן עושות ולדבוק בדרך הזאת אבל עם אשכרה משחקים טובים.
Laskin כתב:זה התבטא באיכות. נכון, לא במכירות, בין היתר בגלל עניין גיימפאס עם משחקי DAY1 שזו אסטרטגיה מחורבנת בעיניי, אבל אם לא היו אומרים שהם מוותרים על בלעדיות, אז עם המאסה הזו של משחקי 8+ שהם ירו בקצב מרשים מאוד בשנה האחרונה - הם היו יכולים למשוך הרבה מאוד לקוחות אליהם. אבל לא מסתכלים לכיוון, כי כולם יודעים שהכל יצא למתחרה בהמשך. וכן, גם חלק ממה שיוצא למתחרה נכשל (לא הכל, למשל SOT שמוכר מצוין על הPS5), אבל זה כן היה יכול לגרום לגיימפאס להראות הרבה, הרבה, הרבה יותר אטרקטיבי ומפתה.
לפי מה שאתה אומר - סוני היו צריכים באמצע דור הPS3 להפוך הכל למולטיפלטפורם. אנצ'רטד 2 ו-3 היו צריכים לצאת ל-360, קילזון 2 ו-3 גם כן, GOW3, ראצ'ט, אינפמוס 2 וכמובן - TLOU. כי הרי הPS3 הייתה כשלון בחצי הראשון של הדור הזה, בהשוואה לדורות קודמים והיא *דיממה* כסף באותה תקופה.
כמה דיממה? זה עדיין הדור היחיד שבו הם הפסידו כסף, 3 מיליארד דולר בתוך שנתיים ובסופו של הדור רשמו הפסד של למעלה ממיליארד דולר גם אחרי שהצילו את עצמם - *בזכות בלעדיים מעולים*, כל יחידה נמכרה בהפסד של בערך 300 דולר ליחידה אחרי ירידת המחיר שלפניה המכשיר בכלל לא מכר כלום, ה360 לקחה לה את המקום ומפתחות רבות התעלמו מהPS3 ופיתחו למיקרוסופט בבלעדיות - ללא שום הסכם בלעדיות שמחייב אותן לעשות זאת.
עכשיו חכם גדול - ספר לי, מה היה קורה למכירות הPS4 (וכמובן ה-PS3 בחצי הדור השני) אם סוני הייתה מרימה ידיים ומוציאה הכל ל-360?
"לשחרר משחקים בבלעדיות בחצי השני של דור שאתה מובס בו = משאלת מוות"
סוני הוכיחו שזה בולשיט מוחלט.
בטח במצב בו המתחרה מחרבנת במכנסיים בתחום המשחקים הבלעדיים, שזה *בדיוק* מה שסוני עושה כרגע.
DrKeo כתב:כל קונסולה שנצחה דור עשתה בדיוק את אותה אסטרטגיה - מחיר טוב, מכשיר חזק, בלעדיים טובים. זה מה שה-NES עשתה, זה מה שה-SNES עשתה, זה מה שהפס1-5 עשו וזה גם מה שה-360 עשתה כשהיא נצחה את הדור עם הפס3. אם זאת האסטרטגיה היחידה שהצליחה לנצח דור, אם בסופו של יום רק מי שלוקח את המסלול הזה מנצח, איזה הגיון יש בלא ללכת על האסטרטגיה הזו שנצחה 100% מהדורות?
DrKeo כתב:פרוייקט GAAS של חברה חיצונית, מאוד אפור, אבל קונספטואלית טפשי. מצד שני אקסבוקס כבר מתה, אז לא נראה לי שלמישהו אכפת בכלל. שחררו להם את GOW או לא יודע מה, כך או כך אין נוכחות של אקסבוקס בדור הבא.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 30 אורחים