Dragon warrior (Quest) 7 ממוצע: 78
Dragon Quest 8: ממוצע 89
Hitman Absolution ממוצע 79.
Hitman 2016 ממוצע 84:
פפ15: ממוצע 81
פפ16: ממוצע 87
רזידנט איוול 6: ממוצע 61.
רזידנט איוול 7 ממוצע: 86.
אפשר להמשיך ככה כל היום
עד כמה גדול התיקון אפשר להתווכח. העניין הוא ככה גם עם בטסדה, פולאאוט 4 הוא סה'כ Fallout 3 עם שכבה חדשה של צבע, וסטארפילד הוא לא seamless open world כמו שמצפים מבטסדה ועשה 180 מעלות על כמה שמצפים מהם.
אבל זה אומר שבטסדה לא יכולה לחזור למסלול בTES 6 או Fallout 5 ? לדעתי זה מוקדם לדעת
יתרה מזה. TES ONLINE עושה 15M כל חודש, זאת אומרת הוא לבד עושה למייקרוסופט 180M דולר בשנה. כמה אינסומאנייק עלתה 229M דולר? בטסדה יכלו לקנות אותם בפחות משנתיים רק מהרווח של TES ONLINE
על אותו משקל בטסדה יכולה לקנות גם את רמדי.
כאילו אני מנסה להגיד אני לא רואה עולם שזו לא עסקה סופר מדהימה למייקרוסופט זה שמייקרוסופט הולכת והורסת כל חלקה טובה בעסקה הזו ומשתינה במיטה, זה סיפור אחר
מה יקרה אם לאינסומאנייק וסוני, אם יום אחד ספיידרמן ומשחקי המארוול ירדו בפופלאריות ויתחילו לעשות במקום 22M משהו כמו 10M ראינו כבר ירידות כאלה בעולם בפופלאריות. זה לא שספיידרמן יפסיק להיות פופלארי אי פעם, אבל הנוסחא עצמה של אינסומאנייק עלולה בהחלט להגיע למיצוי לדעתי אצל הגיימרים, ואז מה אינסומאנייק יעשו?
בטסדה לעומתם מביאה איתה חווה שלמה, של מותגים שכל אחד יותר חזק מהשני. גם אם נקח את התפיסה שנדב מאמין בה שאתה צריך מאסה קריטית של משחקים כדי להביא מישהו לרכוש קונסולה (וגם אינטר) קשה להתווכח עם זה שבטסדה היא דרך מצוינת להגיע למצב הזה. גם המשחקים שלה עצמה הם "מאסה קריטית" של משחקים כאלה, והיא גם מכונת כסף שיכולה לממן רכישה של מפתחות כאלה
