PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 17 אוקטובר 2013, 18:06

DrKeo כתב:נראה מדהים ממה? מארבע בולשוטס?
תן לי לראות גיימפליי שלו, אם זאת הייתה נוטידוג הייתי ממזמן סוגר עניין ואומר שהוא יהיה אדיר אבל עם כל הכבוד לשני ספינאופים לא רעים של משחק שכבר מוגדר להם הגיימפליי הסופר מוגבל, עדין שם אין להם אצלי בספר.

מבחינת הפס3, 2007 הייתה קטסטרופה, 2008 לא רעה אבל עדין מאחורי ה360. רק ב2010 הם באמת הצליחו להשוות למיקרוסופט ורק ב2011 לעקוף. ב2012 מיקרוסופט כבר ותרה על הדור הזה והפסיקה להוציא משחקים פחות או יותר. זיכרון קצר יש לאנשים, מאוד קצר.


להפך מאותם משחקים על הone שראינו רק סרטונים מרונדרים מראש, הטריילר לאורדר הוא אין-גיים וזה אושר ע״י מי שראה אותו בפעולה כאשר מישהו משחק מולו. והם אלו שהביאו את המידע הזה, אחרי שגם אני חשבתי שזה בולשוטס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2013, 18:33

Laskin כתב:לא יודע מתי ייצא המשחק הבא של דיוויד קייג׳, אבל אני צנצנת אם הוא ייצא מעבר לחודשים ספורים אחרי קוונטום ברייק. מעבר לעובדה שזו רמדי עם IP חדש, מדובר בפרוייקט שאפתני עם סדרת טלוויזיה במקביל וכו׳. אם יצא עד סוף 2015 זה גם יהיה סוג של נס.
האופציה היחידה שאני רואה אותו יוצא ב-2014, זה אם יהיה באורך של פרק בwalking dead או wolf among us, שעה וחצי עד שעתיים, והפרקים יצאו פעם בחצי שנה.

דיוויד קייג' זה ממש לא בשלוש שנים הקרובות. את HR לקח להם 6 שנים לפתח, את ביונד שלוש וחצי אז המשחק הבא שלהם שדורש חומרה חדשה ולכן מנוע חדש וכו' יקח פחות מ3 שנים? אין מצב. על קוונטום ברייק עובדים כבר שלוש וחצי שנים, אולי הפיתוח שלו יקח 15 שנים אין לי מושג אבל ההגיון אומר שכנראה שלא. אני רק אזכיר שהמשחק האחרון של רמדי יצא בערך עם HR.

בנושא האורדר, נראה גיימפליי, נראה איך הוא זז ונראה ומעבר לגרפיקה שזה משהו צדדי אין לי מושג איך ירגיש משחק של חברה שכל מה שהיא עשתה עד היום זה משחקי PSP שהם סך הכל חיקוי של גיימפליי שכבר קבעו להם מראש. אולי הוא יצא מדהים, אולי לא, אין לי מושג, יכול להיות שזה יהיה משחק השנה 2013.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 17 אוקטובר 2013, 18:46

DrKeo כתב:נראה מדהים ממה? מארבע בולשוטס?
תן לי לראות גיימפליי שלו, אם זאת הייתה נוטידוג הייתי ממזמן סוגר עניין ואומר שהוא יהיה אדיר אבל עם כל הכבוד לשני ספינאופים לא רעים של משחק שכבר מוגדר להם הגיימפליי הסופר מוגבל, עדין שם אין להם אצלי בספר.

מבחינת הפס3, 2007 הייתה קטסטרופה, 2008 לא רעה אבל עדין מאחורי ה360. רק ב2010 הם באמת הצליחו להשוות למיקרוסופט ורק ב2011 לעקוף. ב2012 מיקרוסופט כבר ותרה על הדור הזה והפסיקה להוציא משחקים פחות או יותר. זיכרון קצר יש לאנשים, מאוד קצר.

אני לא יודע איך אתה יכל לקרוא ל-2007 קטסטרופה עם אנצ'רטד, אבל שיהיה. ותודה לאל יש לי זיכרון דיי טוב ואני זוכר טוב מאוד הן כבעלים של פס3 והן כבעלים של 360 באותה שנה שהפס3 הפכה להיות כבר יותר מוצלחת. MGS4 היה קו פרשת המים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2013, 19:21

Death_119 כתב:אני לא יודע איך אתה יכל לקרוא ל-2007 קטסטרופה עם אנצ'רטד, אבל שיהיה. ותודה לאל יש לי זיכרון דיי טוב ואני זוכר טוב מאוד הן כבעלים של פס3 והן כבעלים של 360 באותה שנה שהפס3 הפכה להיות כבר יותר מוצלחת. MGS4 היה קו פרשת המים.

אנצ'רטד 1 היה משחק לא רע בכלל אבל כרגיל היה ל360 שנה מאוד מאוד חזקה עם קראקדאון, היילו 3, MASS EFFECT, ביושוק וכל משחקי צד ג' עבדו עליה יותר טוב כך שבסופו של דבר ה360 די מחצה את הפס3 ב2007. להגיד "היה לפס3 משחק מעולה באותה שנה" זה יופי אבל הכל השוואתי. כל המשחקים של סוני היו נורא בינוניים עד אנצ'רטד 1 וגם הוא לא היה הAAA שיש לה היום כמו אנצ'רטד 2 או GOW או TLOU.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 17 אוקטובר 2013, 19:24

אני אישית דיברתי על סוני כמפתחת וכמה משחקים טובים היא הוציאה ועל זה אמרתי שהיא התעוררה רק אחרי שהPS3 הייתה בצרות. MGS מחוץ לדיון כרגע :)
ואנצ'רטד היה מדהים לתקופתו, אבל זה היה משחק אחד או אחד וחצי בשנה, במהלך השנתיים הראשונות של המכשיר.
רק אחרי זה הם התחילו להפציץ עם משחקים משלהם בקצב שרק גבר, מה שהחזיר את האמון של הגיימרים, ביחד עם הורדת מחיר ופורטים מוצלחים מצד ג', שהצילו את הPS3 בתקופה קשה של החברה.

עריכה:
מה שנדב אמר, קיצר.

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1062
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 17 אוקטובר 2013, 22:02

Laskin כתב:לא אמרתי שזה הזוי להעדיף את הONE על פני הPS4, אמרתי פשוט ש"המשחקים של מיקרסופט" לא ממש תחרות ל"משחקים של סוני", במיוחד כשמסתכלים על השנים האחרונות. זה הכל. וכפי שאמרתי - נראה שהמגמה תמשיך כך, ותתעצם בגלל שהPS4 חזקה יותר והפעם יש תמיכה מרשימה של אינדי'ז, כל מה שהיה חסר בPS3, יהיה כבר מההתחלה בPS4, אז למרות הרשימה שאתה מביא - למיקרוסופט יהיה קשה מאוד להתחרות בכל המפתחות של סוני שיוצרים את הבלעדיים עבורה.

מצטער אבל מבחינתי גירס אוף וור לוקח אחד אחד מהמשחקים של סוני
And If You're Not Down with That We've got two words for ya, Multi-player

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 17 אוקטובר 2013, 22:15

Fanta כתב:מצטער אבל מבחינתי גירס אוף וור לוקח אחד אחד מהמשחקים של סוני
And If You're Not Down with That We've got two words for ya, Multi-player

כל אחד והדעה האישית שלו. אני לא התחברתי לגירס ממש (ועוד שיחקנו ביחד עם עמית ונאור).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1062
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 17 אוקטובר 2013, 22:18

matangt8 כתב:כל אחד והדעה האישית שלו. אני לא התחברתי לגירס ממש (ועוד שיחקנו ביחד עם עמית ונאור).

סבבה, זה נכון, אבל זה שונה מאיך שהוא מציג את זה
והוא מציג את זה בתור מגמה ועובדתיות, לא על בסיס דעה

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1062
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 17 אוקטובר 2013, 22:47

א. אם זו דעה, אז היא לא יכולה להיות לא נכונה, כי זה מבחינתי, זה מה שאני רואה, זה מה שאני אוהב
זה שאתה חושב שהמשחק לא נמצא ברמה הזו, זה לא מעניין כי זה הדעה שלי
ב. אין לך שום מידע על הדבר הזה, אתה רודף אחרי רוחות.

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1062
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 17 אוקטובר 2013, 23:08

תחשוב מה שאתה רוצה, דעה זו דעה, רוצה תקבל, לא רוצה, אל
אז מה אם אין סיבה, המשחק הוא בלעדי עד הודעה חדשה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2013, 23:22

Nigga כתב:פייבל זה זבל טהור. סנסט אוברדרייב מגיע מסטודיו שהמשחק האחרון שלו (פיוז?) היה זבל טהור.
לגבי קוונטום ברייק.. מאחר והמשחק הולך לשלב משהו עם סדרת טלוויזיה הוא מריח כמו זבל אבל כרגע הוא בסימן שאלה.

ראית? גם אני יכול לבטל משחקים.

אם הייתי חושב שKZ או אינפמס כאלה מדהימים ומצד שני אם הייתי חושב שפייבל או סנסט אוברדרייב כאלה מדהימים אז כנראה שהייתי קונה עכשיו ONE או פס4. אבל אני לא קונה אותם כי סוני הציגה רק משחקים לא בדיוק מרשימים במיוחד ומקירוסופט הרשימה אך ורק עם קוואנטום ברייק ואין לי מושג מתי המשחק אפילו יוצא. שתי הקונסולות מציגות בעיקר ממוצע, מאוד קל לבטל את הבלעדיים של שתיהן כרגע.

אגב, אם היית משחק באלן ווייק היית מבין למה המשחק הולך עם סדרת טלביזיה. לזלזל במשחק הבא של רמדי זה בערך כמו לזלזל במשחק הבא של נוטי דוג או סנטה מוניקה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 17 אוקטובר 2013, 23:45

הקנאה!!! ועוד בידיעה שזה עוד חודש יוצא זה מטריף אותי :cry:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2013, 08:20

הוא אומר שם איינשלוס כמה וכמה פעמים, זה זרק אותי לשיעורי הסטוריה מלפני 13 שנים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 אוקטובר 2013, 09:20

סרטון גיימפליי של THE WITNESS עם יונתן נושף:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gSL54NAT5Q

האמת, חוץ מהעיצוב של העולם - לא מתחבר אליו כרגע. אני קצת סומך עליו וקצת הרבה לא.
הגיימפליי פשוט לא בשבילי... אבל כשיירד ל-5 דולר אני אנסה בעצמי :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אוקטובר 2013, 11:31

Laskin כתב:סרטון גיימפליי של THE WITNESS עם יונתן נושף:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gSL54NAT5Q

האמת, חוץ מהעיצוב של העולם - לא מתחבר אליו כרגע. אני קצת סומך עליו וקצת הרבה לא.
הגיימפליי פשוט לא בשבילי... אבל כשיירד ל-5 דולר אני אנסה בעצמי :)


אני ממש לא יודע איך המשחק הזה משוחק, ככה שאין לי דעה נחרצת כרגע. ראיתי סרטונים והדגמות, אבל עדין לא ברור לגמרי מה הולך שם. צריך לקרוא ביקורות, כדי לדעת מה עושים שם ואיך הכל מרגיש.
הוא נראה יפייפה, לכל הפחות.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 18 אוקטובר 2013, 12:06

רשמית, דרייבקלאב נדחה ל2014. Contrast יימלא את מקומו כמשחק החינמי למנויי פלוס בשיגור הקונסולה.

http://blog.us.playstation.com/2013/10/ ... ub-update/

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 18 אוקטובר 2013, 12:10

מה זאת אומרת איך הוא משוחק? הכל פאזלים... מה יש לדעת? או מה לא ברור מהסרטונים ששוחררו? נראה לי די ברור האמת. לא מנסה להיות ציני או עוקץ או משהו בסגנון.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7010
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 18 אוקטובר 2013, 12:41

swiss-the-engine כתב:מה זאת אומרת איך הוא משוחק? הכל פאזלים... מה יש לדעת? או מה לא ברור מהסרטונים ששוחררו? נראה לי די ברור האמת. לא מנסה להיות ציני או עוקץ או משהו בסגנון.


ממש לא ברור איך הכל קורה שם, מה מכניקות המשחק, מה הסיפור וכו'.. נראה לך שסתם קופצים מפאזל לפאזל? מה המטרה של המשחק בכלל? מה הקונספט? יש בכלל סיפור? יש בכלל מטרה מעבר ל''לפתור פאזלים''? זה FPS? חסר הרבה מאוד מידע.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 אוקטובר 2013, 12:42

Nucleus_Dawn כתב:
אין ספק שסוני היו ממשיכים לפתח משחקים. הם היו ממשיכים לפתח GT, פשוט הם היו מוציאים אותו אחרי הרבה פחות זמן ובמצב הרבה פחות טוב, כי הרווח מהמשחק היה יותר חשוב מלדאוג שיהיה סימולטור נהיגה טוב בקונסולה שלהם. הם לא היו משקיעים כסף בTHATGAMINGCOMPANY, כי זה סיכון גדול מידי וגם אם הם יצליחו להרוויח כסף, זה מעט מאוד כסף. הם לא היו נותנים לנוט'י דוג כל כך הרבה חופש יצירתי, כי הם היו מעדיפים להשקיע פחות כסף ולדאוג להוציא עוד המשכים, במקום לעשות משהו חדש עם TLOU. הם לא היו נותנים לצוות ICO לפעול בחוסר יעילות מטורפת במשך דור שלם, כי ברגע שהם יודעים שאין להם אפשרות להרוויח מהמשחק שהם מפתחים, אין טעם להשקיע בזה כסף. הם גם היו מתייחסים למפתחי צד ג' כמו זבל ולא עוזרים להם לפתח ולשחרר את המשחקים שלהם בPS3, כי בכל מקרה כולם מפתחים עבורם (ואת זה ראינו יפה מאוד בתחילת הדור, עם ספרי הדרכה עצומים ביפנית, שלא עברו תרגום ותשובות של "תסתדרו לבד" למפתחים מערביים שפנו אליהם).

כאשר יש להם תחרות, הם לא יכולים לחשוב רק על להרוויח מכל משחק/פרויקט. הם צריכים לחשוב על התמונה הגדולה. הם צריכים שהמשחקים שהם מוציאים, גם אם לא יהיו רווחיים בעצמם, יהיו סיבה לקנות את הקונסולה שלהם. אם אין צורך במשחקים האלו, כי בכל מקרה הקונסולה שלהם היא היחידה, אז הם ישקיעו הרבה פחות במשחקים שהם מפתחים ויפתחו הרבה פחות משחקים.
ראינו את זה טוב מאוד בדור הנוכחי. הם היו משוכנעים בהתחלה שאין להם סיבה להתאמץ בפיתוח משחקים ולכן התחילו לשחרר משחקים מושקעים וטובים רק שנים אחרי שהקונסולה יצאה (לכן הם גם רדפו אחרי מייקרוסופט במהלך הדור כולו).
העובדה שהם פיתחו (הרבה פחות ובאיכות הרבה יותר נמוכה) משחקים גם בסוף הדור הקודם נעוצה אך ורק בתחרות. בתחילת הדור היתה תחרות ובדור הקודם היתה תחרות. הם דאגו להקים צוותי פיתוח ולהשקיע בהם ועד שהם הגיעו למצב שהם שולטים ללא עוררין בשוק כולו, הם פשוט נתקעו עם צוותי ענק של מפתחים מוכשרים. למזלינו, ההצלחה שלהם לא נמשכה יותר מידי זמן, בגלל יהירות וישיבה רגל על רגל של סוני, אז זה לא הגיע למצב שהם פשוט מצמצמים את כל הצוותים שלהם וממשיכים לפתח רק משחקים בטוחים וזולים.
במקרה של חוסר תחרות, יכול מאוד להיות שלא היית רואה משחק המשך לאנצ'רטד, שלא היה רווחי ומכר מעט, כי לסוני לא היה צורך לדאוג להפוך את הקונסולה שלה לאטרקטיבית.

ההערה על הפלאפל סתם דמגוגית. אם לא ברור לך למה אנשים שונים עוסקים במקצועות שונים, אז שיהיה לך בהצלחה בחיים.
פיתוח משחקים זה סיכון עצום. זה יקר מאוד ומתח הרווחים לא תמיד מוצלח במיוחד. חברות שכל הרווחים שלהן נובעים ממכירת משחקים, ממשיכות לקחת את הסיכונים האלו, כי זו הדרך היחידה שלהם להרוויח כסף (זולת מכירת כדורי חומוס מטוגנים, כמובן :roll: ). אם לסוני לא היתה תחרות בשוק הקונסולות, אז היא לא היתה צריכה לקחת סיכונים גדולים. העדר סיכונים גדולים - העדר משחקים חדשים/יצירתיים/גדולים/שאפתניים. זה מאוד פשוט.
העובדה שהם יפתחו פחות משחקים ויקחו פחות סיכונים היא רק פן אחד ביחס ללקוחות שלהם. היחס המזלזל לא יהיה רק בצורת חוסר תמיכה, אלא גם במשפטים כמו "אנחנו רוצים שתקחו שתי עבודות כדי לקנות את הקונסולה שלנו" ותמחור מגוחך.

אין הרבה טעם להשוות לVALVE, כי הם אנומליה שאין כמוהה בתעשייה. כמובן שאפילו במקרה של האנומליה הזאת, אתה רואה את ההשפעה של זה שהם לא חייבים לפתח משחקים, כדי להיות רווחיים - הם מפתחים את מה שמעניין אותם ומה שמתחשק להם (חלק מהאנומליה זה שהם חברת פיתוח עצמאית לחלוטין, שמלאה באנשים שיש להם תשוקה למה שהם עושים), בלי להתחשב יותר מידי במה שהלקוחות שלהם רוצים. אם היתה לVALVE תחרות ראויה, אז אין ספק שהם היו מתאמצים יותר לפתח משחקים שיהפכו את הפלטפורמה שלהם למצליחה יותר בPC. יכול מאוד להיות שהכניסה שלהם לשוק הקונסולות תגרום להם להאיץ את קצב פיתוח ושחרור המשחקים שלהם ושהם ידאגו לפתח משחקים גם בשביל הקהל שלהם ולא רק בשביל עצמם.


tאני לא מסכים כמעט עם כלום ממה שאמרת,אתה יוצא פה בהנחות לא מבוססות ולא מוכחות,המציאות היא שבימי הפס2 התחרות היתה מינימלית וסוני יכלה לנוח על זרי הדפנה ובכל זאת משחקים לא ריווחיים כמו ICO ו SOTC שיצא בשלב מאוחר של הקונסולה והיה ברור שלא הולך להיות בלוקבאסטר ענק פותחו ובאהבה גדולה ועם תשומת לב רבה בלי פשרות על האיכות.

אם אתה חושב שימאאוצ'י היה פחות פרפקציוניסט אם לא היתה תחרות אתה הוזה,שוב GT יצאו גם בימי התהילה של הפס2 כשהתחרות היתה מינימלית,אין שום עדות שתומכת במה שאתה אומר.
תחילת ימי הפס3 סוני לא היתה יהירה יותר מאשר כל ימי הפס2 ,העניין זה שהם ראו בצד שלישי בעבר סוג של תחרות לאולפנים שלהם לפי מארק סרני והם אכן לא ששו לשתף פעולה,הם תמיד היו בגישה הזו,לבנות חומרה מתקדמת וקשה ושישברו את הראש,מארק סרני אמר שמה ששונה עם הפס4 זה שהם באמת מבינים עד כמה יש חשיבות בלשמר יחסים טובים עם צד ג' ולכן הם עוזרים הרבה יותר,אבל הגישה האטומה שדיברת עליה היתה קיימת גם בימי הפס2.

אתה עושה כאילו אנצ'רטד זו איזו יצירת אומנות של דייויד לינץ',זה יותר מקביל לסרט של מייקל ביי,למה לא לעשות לנוסחה כזו המשך? נראה אם לא יצא U4 לפס4 שם נבחן עד כמה חופש יצירתי יש לנוטי דוג,יש לך ספק בכלל שעם אקדח לרכה הם יפתחו את המשחק הזה?
גם TLOU עם כל האהבה שלי אליו והוא אכן לא מיינסטרימי מבחינת מכניקות ובכל זאת,אתה רוצה לאמר לי שלא היית מאשר פרויקט כזה אם היית מנהל? כאילו משחק פוסט אפוקליפטי עם זומבים של סטודיו שנמצא ב TOP 5 מבחינת כישרון,מה הסיכוי שזה לא יהיה מוצלח וימכור טוב?
וגם לו נוטי יצטרכו לפתח המשך עד כמה שמבחינת הסיפור אין בכך צורך.

הסיכון היחיד עם TLOU זה שהוא יצא בסוף הדור ולא על הדור הבא בתקופה ש IP חדשים לא נקלטים הכי טוב כשהמצב מבחינת מכירות בתעשייה גם היה חלש,פה הם לקחו סיכון אבל הקונספט עצמו של המשחק ממש לא שיא הסיכון שנובע מתחרות לדבריך.

מעניין ש VALVE היא אנומליה,אני מבין שאם היו מוכרים 20,00 עותקים מפורטל 2 הם עדיין היו ממשיכים לעשות את הסדרה בלי קשר להצלחה שלה?
תעשה לי טובה גם הם עובדים על להרוויח ומשחק שלא ימכור בצורה נאותה ושהם יפסידו עליו לא ימשיך,משום מה כל המשחקים שלהם מוכרים מעולה ומשום מה הם ממשיכים לספק להם המשכים,כמה רצון יצירתי יש בלעשות L4D3 בכלל?

גם המשחקים של THATGAMECOMPANY מכרו מצויין,תמיד יש את הרצון להרוויח על הפרויקט לא משנה אם יש תחרות או לא,אם המשחקים שלך TEAM ICO למשל ימשיכו לגמגם במכירות ולא יהיו ריווחיים אז לא ימשיכו ליצור אותם,ממשיכים לתת צ'אנס כי מישהו חכם בסוני חושב לטווח הרחוק.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 18 אוקטובר 2013, 12:53, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 אוקטובר 2013, 12:51

Kazz כתב:רשמית, דרייבקלאב נדחה ל2014. Contrast יימלא את מקומו כמשחק החינמי למנויי פלוס בשיגור הקונסולה.

http://blog.us.playstation.com/2013/10/ ... ub-update/


אוי ואבוי!
לא שאכפת לי מ DC (רק מהבחינה שזה מזיק מאוד לסוני ולהצלחה של ההשקה שלה בתור צרכן עתידי של המכשיר) אבל מה זה התחליף העלוב הזה?
ממשחק AAA חדש למשחק אינדי? איך הם לא מתביישים?

הם היו חייבים לתת את KNACK.כמה PR רע הם הולכים לחטוף על זה.
אה והאינסיידר הזה של סוני בגאף שאישר את זה כבר כמה ימים לפני הרבה יותר תותח מ CBOAT שאתה מחזיק ממנו כל כך,ראיתי פוסטים שלו ועד עכשיו הוא כמעט ולא עשה טעויות,הוא גם אמר לפני גיימסקום שלא נראה שום AAA חדש וצדק,יותר מזה פורסמה תמונה של סוני עם ה UI של הפס4 ורשימת חברים והשם שלו פאקינג הופיע בה ככה שזה שיש לו קשרים בסוני זה וודאי,בקיצור הוא לגמרי LEGIT.

ו GTTV פרסמו סרטון חדש על קילזון עם גיימפליי חדש וגם ישן בבילד מעודכן:
http://www.gametrailers.com/full-episodes/h2m36j/gt-tv-killzone-shadow-fall

נראה נהדר ברובו,יש חלקים קצת חלשים ויזואלית אבל גם הרבה מדהימים.
KEO שלב היער המושמץ שופר משמעותית,כדאי לך לראות את הסרטון,הוא עכשיו ברובו נראה מצויין.
הדבר הכי צורם זה הגשם שנראה כאילו לא עבר התאמה למנוע החדש,נראה לגמרי דור קודם.

וצריך לציין גם שמבחינת גיימפליי ובאופן כללי זה נראה BY FAR הקילזון הכי טוב שראיתי,הוא באמת נראה כמו משחק לא רע לשם שינוי,אני אשמח לתת לו צ'אנס אם התגובות חיוביות.

וכן מבחינת גראפיקה כמה שקילזון נראה נהדר אחרי הטריילר של RYSE שפורסם אין ספק שהוא המנצח בין שניהם,אבל יש לדעתי מנצח מבין כולם והוא בכלל משחק ספורט מולטי פלטפורם:

פאק אם ככה הגיימפליי יראה זה אחד הדברים הכי מרשימים שראיתי מהדור הבא,בטח בהשקה,גם אם ההשוואה לא בדיוק ישירה כי הוא משחק ספורט.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אוקטובר 2013, 13:38

bling כתב:
tאני לא מסכים כמעט עם כלום ממה שאמרת,אתה יוצא פה בהנחות לא מבוססות ולא מוכחות,המציאות היא שבימי הפס2 התחרות היתה מינימלית וסוני יכלה לנוח על זרי הדפנה ובכל זאת משחקים לא ריווחיים כמו ICO ו SOTC שיצא בשלב מאוחר של הקונסולה והיה ברור שלא הולך להיות בלוקבאסטר ענק פותחו ובאהבה גדולה ועם תשומת לב רבה בלי פשרות על האיכות.

אם אתה חושב שימאאוצ'י היה פחות פרפקציוניסט אם לא היתה תחרות אתה הוזה,שוב GT יצאו גם בימי התהילה של הפס2 כשהתחרות היתה מינימלית,אין שום עדות שתומכת במה שאתה אומר.
תחילת ימי הפס3 סוני לא היתה יהירה יותר מאשר כל ימי הפס2 ,העניין זה שהם ראו בצד שלישי בעבר סוג של תחרות לאולפנים שלהם לפי מארק סרני והם אכן לא ששו לשתף פעולה,הם תמיד היו בגישה הזו,לבנות חומרה מתקדמת וקשה ושישברו את הראש,מארק סרני אמר שמה ששונה עם הפס4 זה שהם באמת מבינים עד כמה יש חשיבות בלשמר יחסים טובים עם צד ג' ולכן הם עוזרים הרבה יותר,אבל הגישה האטומה שדיברת עליה היתה קיימת גם בימי הפס2.

אתה עושה כאילו אנצ'רטד זו איזו יצירת אומנות של דייויד לינץ',זה יותר מקביל לסרט של מייקל ביי,למה לא לעשות לנוסחה כזו המשך? נראה אם לא יצא U4 לפס4 שם נבחן עד כמה חופש יצירתי יש לנוטי דוג,יש לך ספק בכלל שעם אקדח לרכה הם יפתחו את המשחק הזה?
גם TLOU עם כל האהבה שלי אליו והוא אכן לא מיינסטרימי מבחינת מכניקות ובכל זאת,אתה רוצה לאמר לי שלא היית מאשר פרויקט כזה אם היית מנהל? כאילו משחק פוסט אפוקליפטי עם זומבים של סטודיו שנמצא ב TOP 5 מבחינת כישרון,מה הסיכוי שזה לא יהיה מוצלח וימכור טוב?
וגם לו נוטי יצטרכו לפתח המשך עד כמה שמבחינת הסיפור אין בכך צורך.

הסיכון היחיד עם TLOU זה שהוא יצא בסוף הדור ולא על הדור הבא בתקופה ש IP חדשים לא נקלטים הכי טוב כשהמצב מבחינת מכירות בתעשייה גם היה חלש,פה הם לקחו סיכון אבל הקונספט עצמו של המשחק ממש לא שיא הסיכון שנובע מתחרות לדבריך.

מעניין ש VALVE היא אנומליה,אני מבין שאם היו מוכרים 20,00 עותקים מפורטל 2 הם עדיין היו ממשיכים לעשות את הסדרה בלי קשר להצלחה שלה?
תעשה לי טובה גם הם עובדים על להרוויח ומשחק שלא ימכור בצורה נאותה ושהם יפסידו עליו לא ימשיך,משום מה כל המשחקים שלהם מוכרים מעולה ומשום מה הם ממשיכים לספק להם המשכים,כמה רצון יצירתי יש בלעשות L4D3 בכלל?

גם המשחקים של THATGAMECOMPANY מכרו מצויין,תמיד יש את הרצון להרוויח על הפרויקט לא משנה אם יש תחרות או לא,אם המשחקים שלך TEAM ICO למשל ימשיכו לגמגם במכירות ולא יהיו ריווחיים אז לא ימשיכו ליצור אותם,ממשיכים לתת צ'אנס כי מישהו חכם בסוני חושב לטווח הרחוק.


אם אתה חושב שבשנתיים-שלוש הראשונות של הדור הקודם, לא היתה לסוני תחרות, אז אתה פשוט טועה.
הם לא יצאו מהשער עם 100 מיליון יחידות ושליטה אדירה בתעשייה. הם נלחמו מאוד קשה בתחרות מצד הגיימקיוב שמכרה נהדר בהתחלה והXBOX שמכרה יותר מהציפיות לקונסולה חדשה, מחברה חדשה בתחום.

ICO לא יצא בשלב מאוחר. ההפך. הוא יצא בשלב מוקדם, כאשר התחרות היתה קשה מאוד. גם SOTC, שיצא בשלב מאוחר יותר, הוא פרויקט שאושר בתחילת הדור, קצת אחרי שICO שוחרר. אתה יכול להיות בטוח שמשחק אומנותי, מצוות שהמשחק הקודם שלו לא מכר הרבה, לא היה מאושר, אם לא היתה תחרות בשוק. אתה גם יכול להיות בטוח שTLG היה מבוטל בשלב מוקדם, אם השליטה של סוני היתה ממשיכה, כמו שהם חשבו שהיא תמשיך ולא היתה לה תחרות במהלך הדור הנוכחי.

ימאוצ'י היה עדין פרפקציוניסט, עם סדר עדיפויות עקום. פשוט היה עליו כל כך הרבה לחץ מצד חליפות בסוני שאין להם סיבה להשקיע כסף במשחק שלו, בגלל שאין להם תחרות, אז עדיף היה להם להוציא GT חדש ולא מוצלח. הוא בכל מקרה ימכור ובכל מקרה אף אחד לא ישווה אותו לפורצה, אז לפחות הם לא ידממו עליו כסף, כמו שהם עושים עם GT5.

המשחקים של THATGAMECOMPANY לא מכרו המון ולא הרוויחו המון. אפילו ההצלחה הכי גדולה שלהם (ואולי היחידה) לא היתה רווחית כל כך עבורם. יכול להיות שסוני הרוויחו טיפה על המשחק, אבל בהעדר תחרות, הם בטח לא היו מנסים לתת להם צ'אנס נוסף, אחרי שהם שחררו שני משחקים שלא הניבו רווחים.

TLOU זה סיכון עצום. גם בגלל שהוציאו אותו בסוף הדור, גם בגלל שהוא כותר חדש וגם בגלל שמדובר במשחק בז'אנר נישתי ולא פופולארי במיוחד, מחברה שמצפים ממנה לפתח משחקי פעולה סינמטיים. היה שווה לסוני לאשר פרויקט כזה, מהסיבה הפשוטה שהרווחים שלהם לא נובעים רק ממכירות המשחק, אלא גם ממכירות הקונסולה עצמה. זה לא רווח מדיד וזו סיבה נוספת לכך שמדובר בסיכון גדול. סיכון שלא היה נלקח, במקרה ולסוני לא היתה תחרות ולא היתה לה סיבה לגרום לאנשים לרצות את הקונסולה שלה, כי בכל מקרה לא היתה לאנשים אפשרות אחרת.

סוני שבטוחה שאין לה תחרות זו סוני שמזלזלת בלקוחות שלה ("קחו שתי עבודות כדי לקנות PS3"), כי היא חושבת שאין להם ברירה אחרת, אם הם רוצים קונסולה. זו סוני שמזלזלת בשותפות שלה ואומרת להן להסתדר לבד, כי היא חושבת שהדרך היחידה שלהן להרוויח כסף, היא אם הם יפתחו משחקים לקונסולה שלה. זו סוני שלא מפתחת משחקי AAA בכמויות הזויות, כי אין לה שום צורך לעשות את זה (בדיוק כמו שקרה ב3-4 השנים הראשונות של הדור הנוכחי).

אתה חושב שהיינו רואים את אותה כמות של כותרי איכות לא רווחיים מסוני (למשל, אנצ'רטד ואנצ'רטד 2, שמכרו מעט מאוד מחוץ לבאנדלים), בלי התחרות מצד מייקרוסופט, אז אני חושב שאתה טועה.
אם אתה חושב שסוני היו נוקפים אצבע כדי לשפר את שירות המולטיפלייר שלהם, בלי לחץ בתחום ממייקרוסופט, אז אתה טועה.
אם אתה חושב שסוני היו מוסיפים רטט לשלטים שלהם, בלי שמייקרוסופט היה מוכרת יותר קונסולות מהם, עם שלט שיש בו רטט, אז אתה טועה.
אם אתה חשוב שסוני היתה תומכת במפתחים עצמאיים, בלי שמייקרוסופט היתה מובילה את התעשייה במשך רוב הדור, עם תמיכה יפה ממפתחים עצמאיים, אז אתה טועה.
אם אתה חושב שמייקרוסופט היתה מורידה את המחיר של הPS3 במהירות שבה היא הורידה, כאשר היא מפסידה כסף על כל מכשיר, בלי לחץ מה360 שמכרה הרבה יותר מהPS3, אז אתה טועה.

הסיבה שסוני עשו כל כך הרבה דברים לטובת הצרכנים והסיבה שהם עשו כל כך הרבה החלטות נכונות לקראת הדור הבא, היא שהיתה להם תחרות. אם גם בדור הנוכחי הם היו שולטים ללא עוררין בתעשייה כולה, הם היו מתחילים את הדור הבא, כמו שהם התחילו את הדור הקודם - ביהירות, עם מלא החלטות אנטי צרכניות ואידיוטיות ואם באמת לא היתה להם תחרות, אז כולם היו אוכלים את זה וקונים את המוצרים שלהם בכל מקרה.

VALVE ללא ספק אנומליה. אין אף חברה בתעשייה שפועלת כמוהה, ושמצליחה בדרך שבה היא מצליחה. אם אתה חושב שהם חברת משחקים טובה או לא, לא קשור לעובדה הזאת.

---

סרטונים של משחקי ספורט מייצגים כמעט כמו סרטונים של משחקי מירוץ - כלומר, בכלל לא.
כמובן שמשחק כמו NBA, שיש בו מעט מאוד (יחסית) מודלים על המסך, יכול להראות מעולה ול2K יש אחלה היסטוריה עם הסדרה הזאת, אבל לא הייתי מסתמך יותר מידי על סרטונים כאלה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 אוקטובר 2013, 19:12

bling כתב:
אוי ואבוי!
לא שאכפת לי מ DC (רק מהבחינה שזה מזיק מאוד לסוני ולהצלחה של ההשקה שלה בתור צרכן עתידי של המכשיר) אבל מה זה התחליף העלוב הזה?
ממשחק AAA חדש למשחק אינדי? איך הם לא מתביישים?

הם היו חייבים לתת את KNACK.כמה PR רע הם הולכים לחטוף על זה.
אה והאינסיידר הזה של סוני בגאף שאישר את זה כבר כמה ימים לפני הרבה יותר תותח מ CBOAT שאתה מחזיק ממנו כל כך,ראיתי פוסטים שלו ועד עכשיו הוא כמעט ולא עשה טעויות,הוא גם אמר לפני גיימסקום שלא נראה שום AAA חדש וצדק,יותר מזה פורסמה תמונה של סוני עם ה UI של הפס4 ורשימת חברים והשם שלו פאקינג הופיע בה ככה שזה שיש לו קשרים בסוני זה וודאי,בקיצור הוא לגמרי LEGIT.

ו GTTV פרסמו סרטון חדש על קילזון עם גיימפליי חדש וגם ישן בבילד מעודכן:
http://www.gametrailers.com/full-episodes/h2m36j/gt-tv-killzone-shadow-fall

נראה נהדר ברובו,יש חלקים קצת חלשים ויזואלית אבל גם הרבה מדהימים.
KEO שלב היער המושמץ שופר משמעותית,כדאי לך לראות את הסרטון,הוא עכשיו ברובו נראה מצויין.
הדבר הכי צורם זה הגשם שנראה כאילו לא עבר התאמה למנוע החדש,נראה לגמרי דור קודם.

וצריך לציין גם שמבחינת גיימפליי ובאופן כללי זה נראה BY FAR הקילזון הכי טוב שראיתי,הוא באמת נראה כמו משחק לא רע לשם שינוי,אני אשמח לתת לו צ'אנס אם התגובות חיוביות.

וכן מבחינת גראפיקה כמה שקילזון נראה נהדר אחרי הטריילר של RYSE שפורסם אין ספק שהוא המנצח בין שניהם,אבל יש לדעתי מנצח מבין כולם והוא בכלל משחק ספורט מולטי פלטפורם:

פאק אם ככה הגיימפליי יראה זה אחד הדברים הכי מרשימים שראיתי מהדור הבא,בטח בהשקה,גם אם ההשוואה לא בדיוק ישירה כי הוא משחק ספורט.

הוא נראה מצוין (לא כל כך מבין איך אפשר לשפוט אם Ryse נראה טוב יותר, במיוחד שהוא רץ באיזה 60% מהרזולוציה של קילזון), גם מאוד נחמד לשמוע שהמולטי ירוץ על 60 פריימים ב-1080P ושהם למדו מהיילו שיש צורך לתת למשתמשים לקאסטם בצורה אישית את המשחקי מולטי. העלילה גם נראית מצוינת. רק אני לא כל כך מבין איך ההלגן שוב בווטקה במיוחד לאור הצורה שהמשחק השלישי הסתיים. יהיה מעניין לגלות. אני מקווה שחלק מהמשימות יכריחו את הדמות לשחק סוכן כפול ולפגוע גם בצד של ווטקה (אולי בצורת פיגועי טרור בעזרת חומרי נפץ).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 18 אוקטובר 2013, 21:03

EA הגיבה ל2K ושיחררה סירטון חדש לNBA LIVE 2014. אני ממש רוצה את המשחק הזה,לא אוהב את המשחק של 2K.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוקטובר 2013, 11:39

אני לא יודע למה אבל לכל אורך הטריילר של 2K לא יכלתי להפסיק להסתכל על הזקן וכמה דור קודם הוא, לא ברור לי למה להכניס שחקן עם זקן שכזה לטריילר בכאלה קלוזאפים אם הם לא עשו את הזקן כמו שצריך כשאתה מנסה להרשים את כולם עם הגרפיקה שלך. אבל הכי מרשים זה פיתוח תאוריות האובג'קטיביזם של דין ברגע שמשחק ONE נראה יותר טוב ממה שהפס4 מציעה בשיגור. דין זה בסדר, הפס4 חזקה מהONE, כבר נצחת מזמן והכל טוב. אפשר לשחרר את הרגל מהגז, סך הכל קרייטק הוכיחה שהיא יותר כשרונית טכנית מאשר גרילה, השמים לא נפלו, הפס4 עדין חזקה מהONE.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 אוקטובר 2013, 20:05

Nucleus_Dawn כתב:
אם אתה חושב שבשנתיים-שלוש הראשונות של הדור הקודם, לא היתה לסוני תחרות, אז אתה פשוט טועה.
הם לא יצאו מהשער עם 100 מיליון יחידות ושליטה אדירה בתעשייה. הם נלחמו מאוד קשה בתחרות מצד הגיימקיוב שמכרה נהדר בהתחלה והXBOX שמכרה יותר מהציפיות לקונסולה חדשה, מחברה חדשה בתחום.

ICO לא יצא בשלב מאוחר. ההפך. הוא יצא בשלב מוקדם, כאשר התחרות היתה קשה מאוד. גם SOTC, שיצא בשלב מאוחר יותר, הוא פרויקט שאושר בתחילת הדור, קצת אחרי שICO שוחרר. אתה יכול להיות בטוח שמשחק אומנותי, מצוות שהמשחק הקודם שלו לא מכר הרבה, לא היה מאושר, אם לא היתה תחרות בשוק. אתה גם יכול להיות בטוח שTLG היה מבוטל בשלב מוקדם, אם השליטה של סוני היתה ממשיכה, כמו שהם חשבו שהיא תמשיך ולא היתה לה תחרות במהלך הדור הנוכחי.

ימאוצ'י היה עדין פרפקציוניסט, עם סדר עדיפויות עקום. פשוט היה עליו כל כך הרבה לחץ מצד חליפות בסוני שאין להם סיבה להשקיע כסף במשחק שלו, בגלל שאין להם תחרות, אז עדיף היה להם להוציא GT חדש ולא מוצלח. הוא בכל מקרה ימכור ובכל מקרה אף אחד לא ישווה אותו לפורצה, אז לפחות הם לא ידממו עליו כסף, כמו שהם עושים עם GT5.

המשחקים של THATGAMECOMPANY לא מכרו המון ולא הרוויחו המון. אפילו ההצלחה הכי גדולה שלהם (ואולי היחידה) לא היתה רווחית כל כך עבורם. יכול להיות שסוני הרוויחו טיפה על המשחק, אבל בהעדר תחרות, הם בטח לא היו מנסים לתת להם צ'אנס נוסף, אחרי שהם שחררו שני משחקים שלא הניבו רווחים.

TLOU זה סיכון עצום. גם בגלל שהוציאו אותו בסוף הדור, גם בגלל שהוא כותר חדש וגם בגלל שמדובר במשחק בז'אנר נישתי ולא פופולארי במיוחד, מחברה שמצפים ממנה לפתח משחקי פעולה סינמטיים. היה שווה לסוני לאשר פרויקט כזה, מהסיבה הפשוטה שהרווחים שלהם לא נובעים רק ממכירות המשחק, אלא גם ממכירות הקונסולה עצמה. זה לא רווח מדיד וזו סיבה נוספת לכך שמדובר בסיכון גדול. סיכון שלא היה נלקח, במקרה ולסוני לא היתה תחרות ולא היתה לה סיבה לגרום לאנשים לרצות את הקונסולה שלה, כי בכל מקרה לא היתה לאנשים אפשרות אחרת.

סוני שבטוחה שאין לה תחרות זו סוני שמזלזלת בלקוחות שלה ("קחו שתי עבודות כדי לקנות PS3"), כי היא חושבת שאין להם ברירה אחרת, אם הם רוצים קונסולה. זו סוני שמזלזלת בשותפות שלה ואומרת להן להסתדר לבד, כי היא חושבת שהדרך היחידה שלהן להרוויח כסף, היא אם הם יפתחו משחקים לקונסולה שלה. זו סוני שלא מפתחת משחקי AAA בכמויות הזויות, כי אין לה שום צורך לעשות את זה (בדיוק כמו שקרה ב3-4 השנים הראשונות של הדור הנוכחי).

אתה חושב שהיינו רואים את אותה כמות של כותרי איכות לא רווחיים מסוני (למשל, אנצ'רטד ואנצ'רטד 2, שמכרו מעט מאוד מחוץ לבאנדלים), בלי התחרות מצד מייקרוסופט, אז אני חושב שאתה טועה.
אם אתה חושב שסוני היו נוקפים אצבע כדי לשפר את שירות המולטיפלייר שלהם, בלי לחץ בתחום ממייקרוסופט, אז אתה טועה.
אם אתה חושב שסוני היו מוסיפים רטט לשלטים שלהם, בלי שמייקרוסופט היה מוכרת יותר קונסולות מהם, עם שלט שיש בו רטט, אז אתה טועה.
אם אתה חשוב שסוני היתה תומכת במפתחים עצמאיים, בלי שמייקרוסופט היתה מובילה את התעשייה במשך רוב הדור, עם תמיכה יפה ממפתחים עצמאיים, אז אתה טועה.
אם אתה חושב שמייקרוסופט היתה מורידה את המחיר של הPS3 במהירות שבה היא הורידה, כאשר היא מפסידה כסף על כל מכשיר, בלי לחץ מה360 שמכרה הרבה יותר מהPS3, אז אתה טועה.

הסיבה שסוני עשו כל כך הרבה דברים לטובת הצרכנים והסיבה שהם עשו כל כך הרבה החלטות נכונות לקראת הדור הבא, היא שהיתה להם תחרות. אם גם בדור הנוכחי הם היו שולטים ללא עוררין בתעשייה כולה, הם היו מתחילים את הדור הבא, כמו שהם התחילו את הדור הקודם - ביהירות, עם מלא החלטות אנטי צרכניות ואידיוטיות ואם באמת לא היתה להם תחרות, אז כולם היו אוכלים את זה וקונים את המוצרים שלהם בכל מקרה.

VALVE ללא ספק אנומליה. אין אף חברה בתעשייה שפועלת כמוהה, ושמצליחה בדרך שבה היא מצליחה. אם אתה חושב שהם חברת משחקים טובה או לא, לא קשור לעובדה הזאת.

---

סרטונים של משחקי ספורט מייצגים כמעט כמו סרטונים של משחקי מירוץ - כלומר, בכלל לא.
כמובן שמשחק כמו NBA, שיש בו מעט מאוד (יחסית) מודלים על המסך, יכול להראות מעולה ול2K יש אחלה היסטוריה עם הסדרה הזאת, אבל לא הייתי מסתמך יותר מידי על סרטונים כאלה.

אתה סותר את עצמך,אם את SOTC אישרו כשעוד היתה תחרות ולטענתך סוני היתה יהירה כשהחל הדור של הפס3 אז למה אישרו את TLG שמפותח עוד מתחילת הדור בימיה היהירים של סוני?
ואיך אתה יודע בכלל מתי אישרו את SOTC,זה משחק שיצא בסוף הדור כשכבר הפס2 היה בשיא ההצלחה,לא היתה סיבה אמיתית להוציא אותו לאור לפי הגישה שלך.

ההנחה שלך שללא תחרות היו יוצאים GT לא מוצלחים ופתאום סוני היתה מזלזלת במותג וימאוצ'י היה זורם עם זה היא מופרכת ולא מבוססת על כלום,יש תחרות גם מצד משחקי מירוץ אחרים והשאיפה היא תמיד לאיכות כי איכות מוכרת,אם היו מוציאים משחק לא טוב הוא לא היה נמכר,סוני עשתה מאות מליונים על GT ובלי קשר לאם יש תחרות עזה מצד יצרניות קונסולה מתחרות זה כסף מעולה שלא היתה מוותרת עליו.

THATGAMECOMPANY עשו חוזה לשלושה משחקים ובמטרה להרוויח עליהם,אם המשחקים הללו לא היו ריווחיים אז סוני לא תחדש איתם חוזים דומים בעתיד,זה נורא פשוט,בגלל שבכל זאת ג'ורני מכר הרבה ייתכן שהם יתנו להם עוד צ'אנס,בסופו של דבר זו השורה התחתונה.

TLOU זה סיכון מבחינת סוף הדור אבל כקונספט הוא הבטחה כלכלית מעולה,הייתי מאשר אותו בלי למצמץ לפס4,הז'אנר שלו לא נישה כמו שאתה עושה ממנה,זו התגנבות LIGHT יחסית עם שלל מכניקות מלוטשות ועשויות היטב כשעל רמת הנורמל יש לך מספיק משאבים גם לשחק אותו כשוטר ושיעבוד בצורה טובה כך,זומבים בעולם פוסט אפוקליפטי מחברה כמו נוטי דוג זה לא יכול להיות נישה יותר מדי מצטער.

וחלאס להציג את אנצ'רטד כמשחק איכות כאילו זה איזה אינדי,אלו משחקים איכותיים אבל כתוב להם מיינסטרים בלוקבאסטרים על המצח,הם הסמל של הדור הזה בגלל שהעלו את הסינמטיות לשלב הבא,סינמטיות שזה שם נרדף למיינסטרים שמדבר לכל הקהלים,אין מצב שסוני בלי תחרות לא היו יוצרים אנצ'רטד,הם נוסחתיים וללא ספק אמורים על פי כל היגיון להרוויח המון.

לא אמרתי דבר רע על המשחקים של VALVE רק שהם גם מונעים משיקולים מסחריים וזה שהם מוציאים משחקי המשך כמו L4D3 זו אינדיקציה לא רעה,אם באמת אומן היה עושה מה שהוא רוצה הוא בטח לא היה יוצר משחק המשך למולטי זומבים פופולרי.

בחלק מהדוגמאות שציינת עם זאת אתה אכן צודק,דברים שקשורים למחיר,רטט וכו' אכן נובעים מתחרות וסוני מונופוליסטית היתה יכולה לשים על זה קצוץ,אבל כשזה בא לשוק עצמו שזו תעשייה שאמורים להרוויח בה כסף אני לא רואה סיבה שסוני היתה מזלזלת ולא מוציאה משחקים,אין שום עדות לכך,גם אם התחילה את הדור לאט גם אז הוציאה את HS,רזיסטנס,ראטצ'ט,פולקלור,ואלקיר,אנצ'רטד,לייר,הייז,מוטורסטורם וכו',נכון שזו התחלה יחסית פושרת אבל גם בדור של הפס2 היא התחילה אפילו פושר יותר (כשעוד היתה תחרות לטענתך לפני שבאו יהירים לפס3) וגם בדור של הפס4 ההתחלה נראית פושרת,לוקח להם זמן להתחמם אבל זה תמיד קורה ותמיד עובדים אצל סוני על משחקים עם תחרות או בלי.
------------------------
בקשר למשחקי הכדורסל של 2K אין לי הרבה ניסיון ולא חשבתי שזה בלוף סטייל מירוצים,מזכרוני אני הורדתי את הדמו בזמנו על הפס3 וזה היה נראה לי מדהים וכן משקף את הצילומים הסינמטיים שהם פרסמו אז,הם גם אומרים שזה גיימפליי רק בזוויות שונות,נחכה ונראה אבל אתה צודק שצריך לשפוט את הגיימפליי עצמו כדי לקבל תמונה מלאה.
גם אמרתי בעצמי שהשוואה ישירה טיפה לא הוגנת כי זה משחק ספורט אבל בשורה התחתונה זה הדבר הכי יפה אסתטית שראיתי מהדור הבא בשיגור,זאת אומרת אם חברים יבואו אלי לראות איך נראה הדור הבא זה כנראה הדבר הראשון שאשים אם הוא נראה ככה כי זה משהו שהם מכירים מהמציאות וזה עושה את העבודה יותר טוב משאר המשחקים כדי לחקות את אותה מציאות,זה ברור לי שזה יוציא מהם הכי הרבה קולות של התלהבות.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 9 אורחים

cron