Laskin כתב:אבל המודים זה הקלף המנצח. רק תסתכל על סקיירים, ואני לא מדבר על המודים שמשפרים אפקטים, אלא מוסיפים תוכן אדיר למשחק שגם ככה כמעט אינסופי.
אני בכל שבוע צופה במודים הטובים ביותר, וזה פשוט פסיכי מה שעשו שם.
Thief's stealth gameplay rests on a formula, game director Nicolas Cantin explained; figure out a way to break into a place, pilfer and escape undetected. To do this successfully, the player has a range of tools to use, environmental objects to exploit and a broad range of user interface options tweak to suit playstyles and experience levels.
Well, after spending about 4 hours playing this new take on the series at a media press event; I can safely say that I came away quite impressed with what Eidos Montreal have in store. The scope and adaptive take on stealth is dense and complex, and even may impress those who wrote off this new take on a classic series.
This leads me to believe that, with Thief, Eidos Montreal is attempting to offer something for almost everyone--both Thief first-timers as well as hardcore stealth fans. The developer appeals to the former by introducing new mechanics and onscreen assistance, and satiates the latter by allowing them to switch all that off. Newcomers to the stealth genre may want to experience a unique power fantasy without necessarily being challenged too directly, whilst old-timers demand classic hardcore Thief, or else they'll start tying the nooses. I'm not ready to say whether Eidos Montreal has succeeded in either endeavour, but I can say for certain that Thief is not a game for those who prefer a combat-oriented approach. Trust me, you will die. This is a stealth game through and through--one whose mantra of "stealing to survive" has never been more apt
Death_119 כתב:אמור לצאת ברבעון הראשון של 2014. וההיסטוריה מלמדת שX80 יוצאים ראשונים בסוף מרץ ורק הנמוכים יותר נחשפים מאוחר יותר. אני גם ככה אהיה בניו יורק רק בשבוע הראשון של מאי, עד אז אני מאמין שיהיה.
DrKeo כתב:אם נסתכל על ההסטוריה של הGPU, לרוב לוקח לNVIDIA טיפה יותר משנה להוציא את הסדרה הבאה, שנה ושלושה חודשים אם להיות מדוייק יותר. ה580GTX יצא בנובמבר, ה680GTX יצא בפברואר שנה ושלושה חודשים אחריו וה780 יצא במאי שנה ושלושה חודשים אחריו. אם נמשיך הקצב הזה ימשיך זה אומר שה880GTX יצא בסביבות יולי/אוגוסט. האמת שיש שמועה לכרטיסים חדשים של NVIDIA בפברואר אבל מדובר בטייטן בלאק אדישן (שזה בעצם 780TI עם 8GB של זיכרון ודיוק כפול גבוה בהרבה מזה של ה780TI) וה790GTX שהולך להיות שני 780TI מוחלשים על כרטיס אחד עם 10GB של GDDR5.
בנושא הוויצ'ר, כבר הבהירו שהוא הולך גם להנות מגרפיקה טובה יותר על הPC, גם מפיסיקה טובה ויתר עם PSYX וגם מפרווה מאוד מרשימה על כל החיות והבגדים. אפילו מחוץ לעולם המודים, רק בשביל ה1080P עם AA איכותי (לכו תדעו באיזו תצורה הוא רץ בכלל בקונסולות) עם FPS בפוטנציאל גבוה מ30FPS (כמובן תלוי הכרטיס מסך שלך אבל נשמע שדודי הולך להיות מוכן) כבר נשמע שגרסת הPC הולכת לעקוף את גרסת הקונסולות בכל פרמטר כך שאני לא ממש מבין איך בן אדם עם כרטיס מסך חזק אפילו ישקול לשבריר שניה את גרסת הפס4/ONE.
GeForce 800 series “Maxwell” in Q1 2014
Just as I told you in my previous posts, NVIDIA will launch next series sooner than expected. I was told by one of the manufacturers that NVIDIA will release Maxwell series in early 2014. It is expected that GeForce 800 series will arrive in the first quarter of 2014, somewhere between February and March. What it basically means is that the chances for 20nm process are low. Of course NVIDIA could already have first 20nm samples sooner than that, but TSMC will not be ready for mass production till June 2014. Thus, unless my source is wrong the first Maxwell GPUs will not be made in 20nm fabrication process, but if they are expect huge graphics cards shortage and more paper-launches.
Death_119 כתב:ה-480 יצא במרץ 2010.
ה-580 יצא חצי שנה אחריו בנובמבר 2010.
ה-680 יצא במרץ 2012.
ה-780 יצא במאי 2013.
ולגבי 800:
זה נותן סיכוי לא רע מבחינתי לראות את הכרטיס עד מאי. אם לא, אז בעסה ונקנה אותו במחיר מופקע בארץ.
Laskin כתב:לא הפתעה גדולה, אבל הוכרז היום ש-MURDERED SOUL SUSPECT יגיע לONE ולPS4 גם כן.
Laskin כתב:ביוני זה אומר לפני/אחרי/ממש קרוב לשאר הגרסאות?
Kazz כתב:סלדג'האמר נכנסים לרוטציית משחקי COD. כל משחק COD מעתה יקבל זמן פיתוח של 3 שנים. המשחק של השנה הוא של סלדג'האמר וכנראה יהיה MW4. טרייארץ' יעשו את בלאק אופס 3 ב2015 וגוסטס 2 ב2016 ע"י IW וכך הלאה.
bling כתב:ידיעה מעניינת, אקטיביז'ן ממש שמה את כל הביצים שלה על הסדרה הזו שהיא מבזבזת עליו שלושה צוותים ככה, בתקווה שזה באמת יעשה לה טוב, 3 שנים זה בהחלט זמן ראוי כדי לנפק המשכים ראויים ופחות ממוחזרים.
יכול להיות שאקטי קצת מודאגת ממגמת המכירות השלילית של הסדרה?
הרי אם היא היתה מאמינה שאין בעיה היא היתה נשארת במצב הקיים וחוסכת כסף, הרי לאף אחד לא אכפת אם יש מחזור של שנתיים או שלוש העיקר שיקבלו את ה COD השנתי שלהם.
Laskin כתב:החלטה מצויינת.
הם גם כנראה קוראים את הפורום שלנו, והסכימו עם מי שטען כאן שהסדרה חייבת שינוי
Kazz כתב:אחרי שלEA פחות או יותר מובטח פרס 'החברה הכי גרועה באמריקה' של השנה לאחר כל מה שעשתה ב 2013, היא כנראה כבר פועלת להבטיח את זכייתה ב2015. ראשית הגיע עניין משחק המובייל של דאנג'ן קיפר שמקבל ביקורות קוטלות ושחושפות אותו כמסחטת כסף מהסוג הנלוז ביותר וממשיך היום עם הידיעה שמשחק המונדיאל (שיוצא באפריל) יוצא רק לפס3 ול360. אין גרסת הדור הבא ואין גרסת מחשב. בחירה תמוהה מכיוון שברזיל מארחת את המשחקים כך שהבאז סביב משחק השנה יהיה גדול יותר באמריקה הלטינית בגלל עובדה זו. ואיזור זה ידוע בכך שהמחשב הוא הפלטפורמה הכי פופולארית בו. ולאחר דברי EA שמשחק פיפא השנתי לא על IGNITE כי רוב השחקנים לא יעמדו בדרישות, ושחלק נכבד מהם הוא מדרום אמריקה, עוד יותר תמוה שהם לא משחררים את משחק המונדיאל.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים