

ועכשיו:

איזה הבדל בפיצוץ, בתאורה, השתקפויות. פוייה.
כולי ציפייה לראות איך THE DIVISION ייראה!
bling כתב:
הרי זה לא שקיבלנו רק כמה דקות של גיימפליי ללא שום פרטים ומה שאפשר לדבר עליו זה רק הגראפיקה, עלו המון PREVIEWS ורשמים נלהבים למשחק, אבל מישהו מדבר על זה בכלל?
מישהו מזכיר את ה AI של התושבים והשיפור הרב בו, את כל משחקיות ה SAND BOX המהנה שעיתונאים אמרו שהם אפילו לא שיחקו במשימות אלא רק השתעשעו עם האינטרקטיביות הרבה שמציעה העיר וה AI?
ברור שלא, הכל זה רק קטילות על הגראפיקה.
אני לא מופתע שהאינטרנט עובד ככה, רק על זה שגם אתה מתמקד בקטילות ואחר כך מגנה את פיתוח ה AAA והתקציבים שלו.
אני אישית, אחרי החשיפה, דווקא מחכה למשחק יותר ממקודם וזה למרות שהוא נראה פחות טוב.
אז הוא התחיל להראות לי עם כל קטע גיימפליי חדש רפטטיבי בטירוף וחסר השראה (המפתחים עצמם אמרו לפוליגון שזו אחת הסיבות העיקריות לדחייה- שהוא התחיל להרגיש רפטטיבי) ועכשיו עם כל הרשמים והתיקונים לגיימפליי התקוות שלי לגביו חזרו, יש פה מצב למשחק מעולה.
bling כתב:
ה GIF הזה (כמו שנראה בסרטון המקורי, קשה להעריך עד כמה הרגע הזה מפוצץ דרך ה GIF) עדיין זכור לי כאחד מרגעי ה NEXT GEN הכי מרשימים, סוג של סמל למעבר של דור היות שזה הדבר הראשון שראינו כביכול מהדור הבא.
חבל מאוד שהחזון לא הוגשם.
וה GIF ששמת לאיך המשחק נראה היום עוד מחמיא לו ביחס לגיימפליי הלא ערוך ששמתי בעמוד הקודם...
אבל KAZZ תקן אותי אם אני טועה אבל כשחברות משחקים נסגרות אתה לא מאשים אותן בתקציבי עתק שגוררים צפי מכירות בלתי אפשרי וכו'?
והנה אתה מצטרף ביחד עם כל האינטרנט לירידות על ה DOWNGRADE של WATCH DOGS, הרי ההיסטריה וההתעסקות במראה של המשחק זה אחד הדברים שגוררים את תקציבי הענק שאתה מתלונן עליהם.
רק תראה מה קרה למשחק שיצא לא מרשים גראפית, איך הוא נשחט עכשיו בכל מקום וכולם מדברים רק על מה שקרה לתאורה במקום לדבר על המשחק עצמו.
הרי זה לא שקיבלנו רק כמה דקות של גיימפליי ללא שום פרטים ומה שאפשר לדבר עליו זה רק הגראפיקה, עלו המון PREVIEWS ורשמים נלהבים למשחק, אבל מישהו מדבר על זה בכלל?
מישהו מזכיר את ה AI של התושבים והשיפור הרב בו, את כל משחקיות ה SAND BOX המהנה שעיתונאים אמרו שהם אפילו לא שיחקו במשימות אלא רק השתעשעו עם האינטרקטיביות הרבה שמציעה העיר וה AI?
ברור שלא, הכל זה רק קטילות על הגראפיקה.
אני לא מופתע שהאינטרנט עובד ככה, רק על זה שגם אתה מתמקד בקטילות ואחר כך מגנה את פיתוח ה AAA והתקציבים שלו.
אני אישית, אחרי החשיפה, דווקא מחכה למשחק יותר ממקודם וזה למרות שהוא נראה פחות טוב.
אז הוא התחיל להראות לי עם כל קטע גיימפליי חדש רפטטיבי בטירוף וחסר השראה (המפתחים עצמם אמרו לפוליגון שזו אחת הסיבות העיקריות לדחייה- שהוא התחיל להרגיש רפטטיבי) ועכשיו עם כל הרשמים והתיקונים לגיימפליי התקוות שלי לגביו חזרו, יש פה מצב למשחק מעולה.
Kazz כתב:שמעת על פרסום כוזב? זה מה שהולך כאן. הם חשפו את המשחק בהדגמה באיכות גרפית גבוהה והתייחסו לזה כאיך שהמשחק אמור להיות ומה לצפות ממנו בגרסאות הדור הבא והמחשב. לא אמרו שזה טרגט רנדר, לא אמרו שהם לא מבטיחים איכות כזו במוצר הסופי, לא אמרו שזה לא משקף את הגיימפליי. הם התנהגו כאילו ככה זה יהיה למרות שהם ידעו טוב מאוד שלא. יוביסופט קידמו את המשחק שלהם על בסיס מצג שווא.
אנשים נתנו להם להנות מהספק בהצגות קודמות כי המשחק הוצג בגרסת הפס4 ולא המחשב והSDK עדיין היה בחיתולים. ואז המשחק נדחה ב8 חודשים כדי לשפר אותו. ואז רואים שלא רק שלא שיפרו את הפן הגרפי אלא הריעו אותו גם בהשוואה להדגמות הקודמות על הפס4. ומאחר שעכשיו ברור שהם בכלל לא מתקרבם להדגמה הראשונית וזה מה שנקבל בתכלס - הכעס מגיע עכשיו. יוביסופט מרמים את הציבור בהדגמת מוצר לא ריאלית, והם יודעים שהיא לא ריאלית אבל הם בכל זאת לא הגבילו את אמירותיהם לגבי המשחק ולא היו שם 'אותיות קטנות' בחשיפה הראשונית.
ולא, גרסת המחשב לא תתקרב להדגמה הראשונית.
Nucleus_Dawn כתב:
העניין הוא שלא באמת יש פה פרסום כוזב. הם מעולם לא אמרו "ככה נראה המשחק בול ואם תקנו אותו בעוד שנה+, זה בדיוק מה שאתo תחוו".
גם VALVE לא אמרו את זה על הדמו שהם הציגו של HL2 (שגם נראה יותר טוב מHL2 וגם לא היה חלק מהגיימפליי של HL2). הם גם לא אמרו שום דבר בנוגע לפאזלים עם שואבי הענק בפורטל 2 שהם הציגו, שבסופו של דבר לא היו במשחק הסופי.
גם חברות הסלולר, שמעזות להוציא תמונות של הסלולר שלהם ממגוון צדדים, כאשר הסלולר הנשען באלכסון על האחרים, באותו הגובה בדיוק, לא אומרות לנו "מתחנו את הסלולר באלכסון בפוטושופ, כדי שהוא יהיה באותו גובה, אבל הוא לא באמת באותו הגובה". הן גם לא אומרות דבר על כך שהן מזיזות בפוטושופ כפתורים וחיבורים, כדי לדמות למוצרים מראה דק יותר מהמציאות.
גם חברות רכב לא אומרות לנו שכאשר ננהג בכבישים עם הרכב שלהן, זה לא יהיה בכבישים הסגורים בצלע ההר שמוצגים בפרסומות.
לכל המקרים האלו יש משהו משותף - בכולם יש אי דיוקים שגורמים למוצר הסופי להראות טוב יותר ממה שהוא, כאשר הוא יוצא. באף אחד מהם אין הבטחה מפורשת לדיוק חסר רבב. כולם מציגים, באופן נאמן למציאות, את התפקוד של המוצר. אף אחד מהם לא הראה משהו מהותי לדרך שבה המוצר עובד, באופן שקרי (המכוניות נוסעות, הטלפון מלבני, עם מסך מגע, המשחק מתרחש בעיר פתוחה, מפורטת ומאפשר לנו לבצע מספר רב של אינטראקציות עם מערכות שונות ומשונות, בעזרת הטלפון ויש אפשרות ליצור תאונות, לירות בנשקים, לנהוג ברכבים, להרים גשרים ולהרביץ עם אנטנה של רדיו שנלקחה מאיזה רכב ישן).
האם המוצר נראה יותר טוב בפרסומת, מאשר במציאות? כן. האם זה ככה בכל פרסומת טובה? כן.
יש פה טאקטיקה מסריחה? כן. האם זה צפוי מכל חברה מסחרית להציג את המוצר שלהם בצורה הטובה ביותר שהם יכולים? בהחלט. האם אנחנו מחוייבים להאמין לכל מילה שיוצאת להם מהפה, או להניח שהם בהכרח מראים לנו מיצג מדויק של מה שיהיה בעוד שנה וחצי? ממש לא. הסיבה לכך היא שאנחנו אנשים בוגרים.
לגבי זה שהעיתונאים לא מתייחסים לזה - יכול להיות שהם פשוט מבינים שזה לא משנה שום דבר. אם לא היה אפשר לנהוג במכוניות, למרות שהראו לנו שאפשר, אז היתה פה בעיה ובטח היו מתייחסים לזה. העובדה שהורידו את מקורות האור ועידנו את אפקט הDOF, כדי לדאוג שהמשחק יפעל מחוץ לתנאי מעבדה, לא משנה הרבה והיא צפויה במיוחד.
למעשה, הייתי אומר שהעובדה שמודל התאורה פחות טוב, זה קריטי הרבה פחות, מהמקרה של VALVE, שהראו לנו מכאניקת משחק ובסופו של דבר השיקו את המשחק בלעדיה. במקרה אחד קם קול צעקה. במקרה גרוע בהרבה, לא. כנראה שיש חברות שזוכות להבנה שבמהלך פיתוח המשחק הן מנסות כל מיני דברים שונים ומשונים ולא הכל נכנס למשחק הסופי ויש חברות שלהן אין את הפריבילגיה הזאת. נו, שוין.
DrKeo כתב:אני לא מסכים שחר, להציג מכניקת גיימפליי שבסוף הסתברה לא כיפית מספיק והחליטו להוציא אותה מהמשחק זה לא כמו להציג משחק ש90% ממה שהראו בו זה יופי גרפי ובסוף אין את היופי הגרפי הזה. כלומר אם יש אותו בגרסת הPC זה נהדר והכל טוב אבל אם גם שם זה נראה ככה אז זאת ממש עבודה בעיניים. הם בנו הייפ למשחק על בסיס גרפיקת דור הבא מצויינת, סוג של GTA הדור הבא, ככה הם תפסו את התשומת לב של כל השחקנים ובסוף זה לא המצב בכלל.
זה בערך כמו שאני אגיד לך שיש פסטיבל רוק שיופיעו בו הרולינג סטונס. הפסטיבל יקבל בארץ המון תקשורת, פרסום והתלהבות וכמה ימים לפני הפסטיבל פתאום יגידו "אה סליחה, התכוונו אייל גולן".
אגב בנושא HL2, זאת הייתה אחת ההונאות הגדולות בתולדות עולם המשחקים, אני חושב שזה רעיון רע להביא את זה לדוגמה אלה אם מביאים את זה כדומה לבזיון שקרני איום ונורא. כל E3 2003 של VALVE הייתה סוג של קטסטורפה שקרנית וחסרת כל אחריות.
bling כתב:KEO מה קרה עם HL2 ב E3?
תמיד חשבתי שזו היתה תצוגה אגדית שלהם (גם פינטזת על חשיפה דומה לסורס 3 ו הלף לייף 3 לא?), הסורס היה מדהים והפיזיקה היתה נראית מהפכנית בזמנו, הראו גראפיקה יותר יפה ממה שקיבלנו בפועל או גיימפליי שלא היה במלא?
Nucleus_Dawn כתב:
העניין הוא שלא באמת יש פה פרסום כוזב. הם מעולם לא אמרו "ככה נראה המשחק בול ואם תקנו אותו בעוד שנה+, זה בדיוק מה שאתo תחוו".
גם VALVE לא אמרו את זה על הדמו שהם הציגו של HL2 (שגם נראה יותר טוב מHL2 וגם לא היה חלק מהגיימפליי של HL2). הם גם לא אמרו שום דבר בנוגע לפאזלים עם שואבי הענק בפורטל 2 שהם הציגו, שבסופו של דבר לא היו במשחק הסופי.
גם חברות הסלולר, שמעזות להוציא תמונות של הסלולר שלהם ממגוון צדדים, כאשר הסלולר הנשען באלכסון על האחרים, באותו הגובה בדיוק, לא אומרות לנו "מתחנו את הסלולר באלכסון בפוטושופ, כדי שהוא יהיה באותו גובה, אבל הוא לא באמת באותו הגובה". הן גם לא אומרות דבר על כך שהן מזיזות בפוטושופ כפתורים וחיבורים, כדי לדמות למוצרים מראה דק יותר מהמציאות.
גם חברות רכב לא אומרות לנו שכאשר ננהג בכבישים עם הרכב שלהן, זה לא יהיה בכבישים הסגורים בצלע ההר שמוצגים בפרסומות.
לכל המקרים האלו יש משהו משותף - בכולם יש אי דיוקים שגורמים למוצר הסופי להראות טוב יותר ממה שהוא, כאשר הוא יוצא. באף אחד מהם אין הבטחה מפורשת לדיוק חסר רבב. כולם מציגים, באופן נאמן למציאות, את התפקוד של המוצר. אף אחד מהם לא הראה משהו מהותי לדרך שבה המוצר עובד, באופן שקרי (המכוניות נוסעות, הטלפון מלבני, עם מסך מגע, המשחק מתרחש בעיר פתוחה, מפורטת ומאפשר לנו לבצע מספר רב של אינטראקציות עם מערכות שונות ומשונות, בעזרת הטלפון ויש אפשרות ליצור תאונות, לירות בנשקים, לנהוג ברכבים, להרים גשרים ולהרביץ עם אנטנה של רדיו שנלקחה מאיזה רכב ישן).
האם המוצר נראה יותר טוב בפרסומת, מאשר במציאות? כן. האם זה ככה בכל פרסומת טובה? כן.
יש פה טאקטיקה מסריחה? כן. האם זה צפוי מכל חברה מסחרית להציג את המוצר שלהם בצורה הטובה ביותר שהם יכולים? בהחלט. האם אנחנו מחוייבים להאמין לכל מילה שיוצאת להם מהפה, או להניח שהם בהכרח מראים לנו מיצג מדויק של מה שיהיה בעוד שנה וחצי? ממש לא. הסיבה לכך היא שאנחנו אנשים בוגרים.
לגבי זה שהעיתונאים לא מתייחסים לזה - יכול להיות שהם פשוט מבינים שזה לא משנה שום דבר. אם לא היה אפשר לנהוג במכוניות, למרות שהראו לנו שאפשר, אז היתה פה בעיה ובטח היו מתייחסים לזה. העובדה שהורידו את מקורות האור ועידנו את אפקט הDOF, כדי לדאוג שהמשחק יפעל מחוץ לתנאי מעבדה, לא משנה הרבה והיא צפויה במיוחד.
למעשה, הייתי אומר שהעובדה שמודל התאורה פחות טוב, זה קריטי הרבה פחות, מהמקרה של VALVE, שהראו לנו מכאניקת משחק ובסופו של דבר השיקו את המשחק בלעדיה. במקרה אחד קם קול צעקה. במקרה גרוע בהרבה, לא. כנראה שיש חברות שזוכות להבנה שבמהלך פיתוח המשחק הן מנסות כל מיני דברים שונים ומשונים ולא הכל נכנס למשחק הסופי ויש חברות שלהן אין את הפריבילגיה הזאת. נו, שוין.
Nucleus_Dawn כתב:
הראו סרטון "משחקיות" שהראה הרבה דברים שלא היו במוצר הסופי, כמו AI הרבה יותר מתקדם (מנסה לפתוח דלתות ואחרי זה יורה מהחלון), שימוש בפיזיקה שלא היה (לחסום דלתות, שימוש בהרס הסביבה), גרפיקה יותר מוצלחת (בין השאר, מודל תאורה מדויק יותר וסה"כ iq עדיף בהרבה לאיכות התמונה), "סרטוני מעבר" יותר אינטראקטיביים (התגובה של הדמויות האחרות למה שגורדון עושה בזמן שהם מדברים) וכן הלאה.
לא באמת "אחת ההונאות הגדולות בתולדות המשחקים", אלא פשוט סרטון reveal, שהראה לנו את הרעיון הכללי של איך המשחק יראה ומה יהיה אפשר לעשות בו (בדיוק כמו FC3 וWD), אבל יש הבדלים בינו ובין המשחק הסופי במגוון תחומים.
בכל זאת, אם יש בכלל סיבה להשתמש במושג "הונאה", אז זה במקרה של קילזון 2, שהציגו סרטון מרונדר מראש וטענו בפירוש שכולו in engine. אני לא חושב שהיה מקרה שמתקרב לזה.
bling כתב:אני מכיר את הסרטון הזה, הוא אדיר, לא ידעתי שעד כדי כך חירטטו.
וקילזון 2 אולי התרמית הכי גדולה אבל היא עשתה פחות נזק וכאב לב למי שעקב אחרי המשחק כי בערך יומיים אחרי היו חייבים להודות שזה היה בלוף, פה אתה מדבר על שנתיים שאנשים פינטזו על משחק עולם פתוח שנראה ככה ובסוף קיבלו מה שקיבלו, במקרה הזה עדיף שיעשו תרמית קילזון ויורידו לך ציפיות כמה ימים אחרי ולא שתגלה לקראת המוצר הסופי שהוא נראה רע.
וגם יש משהו בדברי STICK, אם WD בסוף יראה כמעט דור מאחור מה ההבדל הגדול? שקילזון נראה אפילו יותר מדור מאחור במוצר הסופי? זה ההבדל בין תרמית ענקית למוצר לגיטימי? אל תשכח שגם בקילזון הסופי יכלת לעשות את כל הדברים שראית בטריילר המזוייף כמו שאפשר עם WD במוצר הסופי, רק שזה היה נראה הרבה פחות ספקטקולרי.
Nucleus_Dawn כתב:
בקילזון 2 באמת שיקרו. פה נתנו לנו להניח מה שאנחנו רוצים. בשני המקרים זה רחוק מלהיות מכובד כלפי הלקוחות, אבל רק באחד המקרים יש שקר.
נתנו לכולם לפנטז שנתיים? על מה אתה מדבר? המשחק הזה סבל תקופה ארוכה מחשיפת יתר וכולם ראו שהוא לא קרוב למה שהראו בtarget render. לא עכשיו גילינו שהוא לא יראה כמו שהציגו בהתחלה. את זה ראינו מזמן.
אגב, מה שמראים לנו עכשיו זו גירסאת הPS4. אני מצפה לראות את גירסאת הPC, עם כל האפקטים של nvidia. מעניין איך הוא יראה אז.
Stick כתב:מה זה נתנו להניח מה שאנחנו רוצים? בשני המקרים אתה רואה אנשים משחקים במשחק, שהוא לכאורה גיימפלי נקי. איפה ההבדל פה? אחד אנחנו גילינו אחרי כמה ימים שהיה מדובר בכלל בסרטון ובשני מדובר (כנראה..) בשלב שעוצב בצורה שהם ידעו שלא תעבוד באמת.
לא מדובר פה בסתם דברים שיחמיאו למשחק שלהם כמו זוויות צילום או עריכת הגיימפלי, מדובר פה בהצגת גיימפלי שבסופו של דבר אין לו קשר למשחק חוץ מאולי, במקרה הטוב, שאיפה אישית שלהם לאיך הוא יראה. ובמצב כזה הם חייבים לשים שקופית שתסביר שזו המטרה בלבד.
אף אחד לא נתן לך להניח כלום. פשוט הראו לך גיימפלי שויזואלית הוא לא חלק מהמשחק אליו הוא מקושר ואמרו לך שזה המשחק, בלי שום כוכבית. בדיוק כמו שעשו (בצורה מוגזמת קצת יותר) בKZ2.
באמת מה ההבדל אם הגיימפלי הראשון של WD הוא סרטון מוקלט מראש או גיימפלי שרץ בזמן אמת על המשחב שלהם כאשר בכל מקרה את מה שראית אתה לא תקבל במוצר הסופי ואף אחד לא רמז שזאת בכלל אפשרות.
Nucleus_Dawn כתב:
בקילזון 2 באמת שיקרו. פה נתנו לנו להניח מה שאנחנו רוצים. בשני המקרים זה רחוק מלהיות מכובד כלפי הלקוחות, אבל רק באחד המקרים יש שקר.
נתנו לכולם לפנטז שנתיים? על מה אתה מדבר? המשחק הזה סבל תקופה ארוכה מחשיפת יתר וכולם ראו שהוא לא קרוב למה שהראו בtarget render. לא עכשיו גילינו שהוא לא יראה כמו שהציגו בהתחלה. את זה ראינו מזמן.
אגב, מה שמראים לנו עכשיו זו גירסאת הPS4. אני מצפה לראות את גירסאת הPC, עם כל האפקטים של nvidia. מעניין איך הוא יראה אז.
DrKeo כתב:רק ששחר הציג חצי תמונה כי מה שעוד נלווה לסרטון הזה היה הבטחה שהמשחק יוצא בספטמבר (כשהוא נחשף בe3, ארבעה חודשים לפני ספטמבר) וכל מה שהוצג בסרטון הזה הובטח לספטמבר 2003 כשהסרטון וההדגמה האלה שוחררו במאי 2003. מאוחר יותר האקר פרץ לשרתים של valve וחשף לכל העולם שכל מה שהיה להם באותה תקופה זה שבריר של שני שלבים, ריוונהולם וחתיכה קטנה מהעיר על קוד לא יציב שמתרסק שוב ושוב.
בעצם מדובר בהטעיה הכי גדולה בעולם המשחקים. גרפיקה מזוייפת, גיימפליי מזוייף והבטחה לתאריך יציאה עוד 4 חודשים מזוייף כשלא היה להם כלום ביד. איך מישהו לוקח את זה כל כך בקלות, כאילו זה סבבה לגמרי שמשקרים לך בפנים למטרות יחצנות, זה באמת לא ברור לי.
Kz היה בולשיט אבל לפחות היה מדובר בסרטון, לא גיימפליי, הבטחות ושטויות. זה היה סרטון target render שניסו לעבוד על כולנו שזה גרפיקה אמיתית אבל זה לא היה watch dogs ובטוח לא hl2 שהיה אחת החדיפות הכי נמוכות בהסטוריה של התעשיה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 26 אורחים