Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 09 מרץ 2014, 22:29

InterAl כתב:זה remote debugging כשהמכונה המרוחקת מחוברת ישירות למחשב שלך. זה לא אמור להיות איטי בכלל. אפילו remote debugging על מכונות מרוחקות באותו LAN זה לא בעיה. יש לאג של כמה עשרות מילישניות בודדות.

ומפתחים טובים לא משתמשים הרבה בדיבאגר בכל אופן. משתמשים בטסטים אוטומטיים (unit/integration tests) ולוגים בשביל להבין איפה הבעיות, אם יש.

אגב, keo, גם אם אתה מפתח web אתה יכול לדבג כמעט הכל.

משתמשים בהכל. כשאתה מריץ וקיבלת תקלה בטסט של ריגרסיה אתה תרצה כן להפעיל עם Debugger כדי לגלות ספציפית מה הוביל לבעייה. טסט Unit test מחייב אותך לעבוד עם Debugger מאחר ואתה כותב אותו ברמת פונקציה, עד שתגיע לנכונות שלו אתה תעבוד עם Debugger. לעבוד עם הדפסות בלבד הוא תהליך ארוך שלא יוביל אותך תמיד לבעיה. כשמתחברים מרחוק יש לא פעם דיליי מאוד גדול, מעבר לכך יש גם לא פעם טעויות מצד הדיבאגר, מאבד את מיקום הProgram counter, לא נותן גישה לזיכרון כמו שצריך ואפילו הData base של הIntellesense נעשה Corrupt לא פעם. גם Breakpoints לא תמיד נתפסים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4295
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 09 מרץ 2014, 22:41

Death_119 כתב:משתמשים בהכל. כשאתה מריץ וקיבלת תקלה בטסט של ריגרסיה אתה תרצה כן להפעיל עם Debugger כדי לגלות ספציפית מה הוביל לבעייה. טסט Unit test מחייב אותך לעבוד עם Debugger מאחר ואתה כותב אותו ברמת פונקציה, עד שתגיע לנכונות שלו אתה תעבוד עם Debugger. לעבוד עם הדפסות בלבד הוא תהליך ארוך שלא יוביל אותך תמיד לבעיה. כשמתחברים מרחוק יש לא פעם דיליי מאוד גדול, מעבר לכך יש גם לא פעם טעויות מצד הדיבאגר, מאבד את מיקום הProgram counter, לא נותן גישה לזיכרון כמו שצריך ואפילו הData base של הIntellesense נעשה Corrupt לא פעם. גם Breakpoints לא תמיד נתפסים.

אם הטסטים שלך כתובים טוב, אתה לא תצטרך דיבאגר ב-95% מהמקרים. אם אתה נעזר הרבה בדיבאגר כשאתה כותב unit tests אז אתה לא כותב קוד כמו שצריך. unit tests שכתובים טוב אמורים לייתר את הצורך בדיבאגר כמעט לחלוטין.
לגבי רימוט דיבאגינג, הבעיות שאתה מתאר הן נדירות למדי.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 09 מרץ 2014, 23:33

הייתי בטוח שכל ההאקינג והתכנות זה בכלל בWatch_Dogs.. :)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2014, 02:51

אוי חברות יפניות חברות יפניות. סופסוף המלחתי להפעיל את הקוד לmgs1, באתי להוריד אותו ויש בpsn שבע גרסאות שונות, כל אחת בשפה אחרת. אני נכנס לראשונה, רק כתוב metal gear solid וזהו, שום תאור. לשני, אותו דבר, לשלישי, כנל. התוצאה? כרגע יורדות לפס3 שלי שבע גרסאות של mgs1 במקביל, אני אצטרך להתקין אותן אחת אחת עד שנגיע לזאת באנגלית :/
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 10 מרץ 2014, 10:44

InterAl כתב:אם הטסטים שלך כתובים טוב, אתה לא תצטרך דיבאגר ב-95% מהמקרים. אם אתה נעזר הרבה בדיבאגר כשאתה כותב unit tests אז אתה לא כותב קוד כמו שצריך. unit tests שכתובים טוב אמורים לייתר את הצורך בדיבאגר כמעט לחלוטין.
לגבי רימוט דיבאגינג, הבעיות שאתה מתאר הן נדירות למדי.

אתה רוצה להגיד לי שאתה כותב קוד בין אלפי שורות ולא מדבג את שכתבת? בואנה, אתה עילוי בעולם התוכנה. כן, אם אני כותב Unit test ובטח המסובכים שבהם התהליך לוקח זמן וכולל Debug עד שהTest תקין. Test זה לא שתי שורות אתה יודע. הכתיבה נעצרת כל עוד הטסט עובד, אבל שינויים בקוד משפיעים על טסטים של ריגרסיה וUnit test ומכריחים אותך לפתור את הבעיה, אם אתה בכלל לא מדבג או מעט שברת פה איזה שיא גינס. אתה יכל לעבוד עם Notepad כהגדרתך.

ואין לי מושג על איזה מערכות אתה עובד, אבל בכל מערכת שאני עבדתי מעולם (מערכות Embeded שמריצות מערכות הפעלה שונות ומוזרות עם שלל מעבדים משלל הדורות) דברים נוטים לא לעבוד לא פעם, בטח כשמשתמשים ביכולת Debug מודרני, ה-"נדיר" להגדרתך לא כל כך נדיר. סתם מסקרנות באיזה Setup אתה עובד בעבודה?
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 10 מרץ 2014, 11:01, נערך 2 פעמים בסך הכל.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24155
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2014, 10:47

משעשע, נדב... בדקת באינטרנט שאין איזה משהו על זה? איזה פוסט או משהו שמסביר איך להמנע? זה נשמע מגוחך לגמרי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2014, 11:01

Laskin כתב:משעשע, נדב... בדקת באינטרנט שאין איזה משהו על זה? איזה פוסט או משהו שמסביר איך להמנע? זה נשמע מגוחך לגמרי.

מה שעוד יותר מצחיק הוא שאפשר להתקין רק גרסה אחת כל פעם אז אני צריך להתקין, למחוק, להתקין, למחוק, שוב ושוב עד שאני מוצא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 10 מרץ 2014, 11:01

DrKeo כתב:מה שעוד יותר מצחיק הוא שאפשר להתקין רק גרסה אחת כל פעם אז אני צריך להתקין, למחוק, להתקין, למחוק, שוב ושוב עד שאני מוצא.

זה בטח בדיחה פנימית בצוות של קוז'ימה כמה איטרציות צריך שחקן לעבור עד שהוא מנסה לשרוף את האוטו של קוז'ימה בשל תהליך ההתקנה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 מרץ 2014, 11:48

DrKeo כתב:מה שעוד יותר מצחיק הוא שאפשר להתקין רק גרסה אחת כל פעם אז אני צריך להתקין, למחוק, להתקין, למחוק, שוב ושוב עד שאני מוצא.


יכול להיות שזה חלק מהגיימפליי, כמו הצורך להחליף חיבור שלט בקרב נגד המרחף המוזר ההוא בPS2.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24155
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2014, 20:13

"...המרחף המוזר ההוא"

תיקח את הדברים שלך ותעוף מהת'רד הזה! :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 מרץ 2014, 12:18

Laskin כתב:"...המרחף המוזר ההוא"

תיקח את הדברים שלך ותעוף מהת'רד הזה! :)


קיימת אפשרות שזה היה בכוונה :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2014, 12:29

Nucleus_Dawn כתב:
יכול להיות שזה חלק מהגיימפליי, כמו הצורך להחליף חיבור שלט בקרב נגד המרחף המוזר ההוא בPS2.

האמת שנשמע מתאים לו. אני מת לדעת מה אני אמור לעשות בגרסת פס3 כי אין פלאגים של שלטים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 10 מרץ 2014, 12:57

זה גם לא בפס2 :D.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2014, 13:20

אגב השמועה אומרת שהוא הולך לחזור ב5.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24155
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2014, 21:29

מקווה שהוא לא עוד ילד חטוף :P
זה מתחיל להיות מיושן ^_^

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2014, 13:39

Laskin כתב:מקווה שהוא לא עוד ילד חטוף :P
זה מתחיל להיות מיושן ^_^

אם כבר מיושן, אני משחק עכשיו בMG2 וכל נושא הילדים הולך שם ממש חזק. הכל שם ילדי מלחמה וסיפורים של ילדי מלחמה יתומים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24155
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2014, 14:06

מילא סיפורים, נדמה שזה כל מה שנראה ונעשה בGZ :P

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2014, 15:20

Laskin כתב:מילא סיפורים, נדמה שזה כל מה שנראה ונעשה בGZ :P

האמת שMG2 פשוט מפוצץ ילדים. הם נותנים לך טיפים (אמורים להיות הילדים של זנזיבר, כאילו המומחים שמכירים את כל המחבואים והסודות), עוזרים לך או סתם זורקים הערות. האמת שאתמול בטעות הרגתי אחד, יכול להיות שמנעתי מראיידן להתקיים...
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 10 מרץ 2014, 15:21

DrKeo כתב:האמת שMG2 פשוט מפוצץ ילדים. הם נותנים לך טיפים (אמורים להיות הילדים של זנזיבר, כאילו המומחים שמכירים את כל המחבואים והסודות), עוזרים לך או סתם זורקים הערות. האמת שאתמול בטעות הרגתי אחד, יכול להיות שמנעתי מראיידן להתקיים...

כשהלכת לצד הילד הוא היה ערום ועשה גלגלונים כשהידיים שלו רק על המפשעה? במידה ולא, זה לא היה ריידן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2014, 15:53

Death_119 כתב:כשהלכת לצד הילד הוא היה ערום ועשה גלגלונים כשהידיים שלו רק על המפשעה? במידה ולא, זה לא היה ריידן.

אבל היה לו קוקיות אז עדין יש סיכוי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2014, 16:39

בקרוב אני אעלה רשמים על MG2 אבל ואו המשחק הזה פשוט מצויין, הוא דור מלא מעל לMG1. אם משהו מסוגל לשחק בMGS1 היום אז הוא יכול בקלות לשחק בMG2 שהוא הגרסה הדו מימדית של המשחק. פשוט יש שם הכל, קפיצה של דור עצומה בין MG1 ל2. ב2 כבר ממש רואים קוג'ימה בכל הדרו וזה כולל שיחות מיניות מביכות על רגשות בין סנייק לדמות של מחליקת קרח רוסיה שהפכה למרגלת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4295
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 מרץ 2014, 21:23

Death_119 כתב:אתה רוצה להגיד לי שאתה כותב קוד בין אלפי שורות ולא מדבג את שכתבת? בואנה, אתה עילוי בעולם התוכנה. כן, אם אני כותב Unit test ובטח המסובכים שבהם התהליך לוקח זמן וכולל Debug עד שהTest תקין. Test זה לא שתי שורות אתה יודע. הכתיבה נעצרת כל עוד הטסט עובד, אבל שינויים בקוד משפיעים על טסטים של ריגרסיה וUnit test ומכריחים אותך לפתור את הבעיה, אם אתה בכלל לא מדבג או מעט שברת פה איזה שיא גינס. אתה יכל לעבוד עם Notepad כהגדרתך.

ואין לי מושג על איזה מערכות אתה עובד, אבל בכל מערכת שאני עבדתי מעולם (מערכות Embeded שמריצות מערכות הפעלה שונות ומוזרות עם שלל מעבדים משלל הדורות) דברים נוטים לא לעבוד לא פעם, בטח כשמשתמשים ביכולת Debug מודרני, ה-"נדיר" להגדרתך לא כל כך נדיר. סתם מסקרנות באיזה Setup אתה עובד בעבודה?

אין דבר כזה שאני כותב קוד של אלפי שורות לפני שאני כותב טסטים. אני משתדל לעבוד במתודולוגיה של TDD, ככה שבד"כ אני כותב את הטסטים עוד לפני שאני כותב את ה-production code. אין צורך בדיבאגר ב-95% מהזמן אם אתה עובד ככה. במיוחד אם אתה מקפיד לכתוב את הטסטים והקוד שלך כמו שצריך.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 11 מרץ 2014, 06:44

InterAl כתב:אין דבר כזה שאני כותב קוד של אלפי שורות לפני שאני כותב טסטים. אני משתדל לעבוד במתודולוגיה של TDD, ככה שבד"כ אני כותב את הטסטים עוד לפני שאני כותב את ה-production code. אין צורך בדיבאגר ב-95% מהזמן אם אתה עובד ככה. במיוחד אם אתה מקפיד לכתוב את הטסטים והקוד שלך כמו שצריך.

לא הבנת, הטסטים כוללים מאות ואלפי שורות. אז גם אותם אתה לא מדבג? וכשאתה מריץ את הטסט אתה לא בודק בדיבאג שהוא עובד כדי לראות שהוא עומד בדרישות? אין דבר כזה לא להשתמש בדיבאג, להשתמש בטסט כריגרסיה כדי לא לבדוק את אותו חלק שוב זה מובן, אבל טסטים הם לא פתרון קסם לצורך לדבג, דבר מוביל לדבר. ברור שמרגע שכתבת טסט שרץ באזור שלא שונה ועומד בפעילות הטסט אתה לא תצטרך לדבג, אבל שינויים כן יכריחו אותך לדבג. טסטים מתריעים משהם קיימים על בעיה בחלק מהמקרים, דיבוג פותר אותה. זה שילוב של עבודה עם הדפסות ודיבוג איפה שצריך.

בלי קשר, בצורה משעשעת היום דיבגתי טסט שעשה בעיות בעבודה והתחברתי Remote תחת Win7 64bit לProcess אחר והפלא ופלא, כל הזיכרון בכל איטרציה היה Corrupt לחלוטין. נפלאות הDebug מרחוק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 11 מרץ 2014, 16:29

לנושא הדיון, גיימספוט ערכו סקירה קצרה מה מקבלים בכל גרסה בין גרסאות ה-360 והאקסבוקס One לבין הפס3 ו-4 (כמה מתאים לקוז'ימה ליצור שתי מחנות חוצי דורות). מעבר לעובדה שהאקסבוקס המקרתעת לא מסוגלת להריץ את המשחק ביחס לפס4 שכולנו כבר מכירים מסתבר שיש משימת בונוס בכל אחת מהקונסולות, אילו של מייקרוסופט מקבלים אחת ואילו של הפלייסטישן מקבלים שנייה. הם לא השוו אם כי הציגו את הפרטים:
בפלייסטישן אתה מקבל לשחק סצנה בShadow moses ובתפקיד Camera man המוצב במסוק ומכווין את היחידות בShadow moses לכיוון טיפול בסנייק. בגרסאות של מייקרוסופט מקבלים לשחק את ריידן בצורתו הסייבורגית בShadow moses תוך שהוא מחפש סייבורגים מושתלים באמצעות ראיית הXray שלו (לא חשבו על ההשלכות לסרטן על חיילים רגילים עם חשיפה כזאת לקרינה?). לריידן אין חרב.

עכשיו, רשמו את הדבר הבא:
The real question for anyone deciding between the two next-gen versions of Ground Zeroes: Will you be swayed by the PlayStation 4's superior graphics, or do you find the chance to play as Raiden so appealing that you're willing to overlook the Xbox One's inferior visuals?

הם אשכרה כללו את ריידן כבונוס בעיניהם, משעשע משהו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2014, 13:16

קצת מחווית MG2 שאני משחק בימים האחרונים, בנתיים 5 שעות בפנים.
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 56 אורחים