Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 11 מרץ 2014, 13:18

הרזולוציה לא משהו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2014, 13:19

Death_119 כתב:הרזולוציה לא משהו.

זה רץ על הONE...

אני משער שכמה תמונות שם יהיו ממש מוכרות למי ששחק במשחק MGS בעבר כמו הזחילה מתחת לטנק או הקופסה או השיחות קודקס. גם נלחמתי בהיינד D, בנינג'ה (רק הפעם זה היה מוביל המחתרת מMG1 שחזר כנינג'ה), טנק, קרב צלפים בשדה עם צמחיה גבוהה, השגתי חליפת הסוואה (מה שכנראה נתן את ההשראה להסוואות MGS3 ו-4), נלחמתי באוייב שקוף ועוד המון רעיונות שחזרו בMGS1-4.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 11 מרץ 2014, 13:23

אולי תשנו את נושא הדיון לMetal Gear Solid הדיון הראשי כדי שאני אוכל לחלוק חלומות אירוטיים שהיו לי על רייבן.
בלי קשר, מה זה השיקוץ אקדח הזה שסוליד מחזיק?! ועוד רואים שאתה יורה ואין כדורים. תתבייש!!! מה זה Metal slug?!@

יש בקולקשיין גם את Twin snakes? בחיים לא שיחקתי בו והייתי שמח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2014, 13:29

Death_119 כתב:אולי תשנו את נושא הדיון לMetal Gear Solid הדיון הראשי כדי שאני אוכל לחלוק חלומות אירוטיים שהיו לי על רייבן.
בלי קשר, מה זה השיקוץ אקדח הזה שסוליד מחזיק?! ועוד רואים שאתה יורה ואין כדורים. תתבייש!!! מה זה Metal slug?!@

יש בקולקשיין גם את Twin snakes? בחיים לא שיחקתי בו והייתי שמח.

לא, מקבלים קוד לMGS1 בגרסת הפס1 יחד עם המשימות VR :\
אם אתה רוצה יש לי בבית את המשחק וגיימקיוב, לגמרי שחיק :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 11 מרץ 2014, 13:30

DrKeo כתב:לא, מקבלים קוד לMGS1 בגרסת הפס1 יחד עם המשימות VR :\
אם אתה רוצה יש לי בבית את המשחק וגיימקיוב, לגמרי שחיק :)

אוף, יש לי כבר את הגרסה הזאת כולל משימות הVR שמעולם לא נגעתי בחרא הזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2014, 13:21

זהו, סיימתי את מטאל גיר 2. לקח לי 6 שעות ומדובר במשחק לא רע בכלל גם בסטנדרטים של היום. בכיף אפשר לעשות לו איזה רימייק HD ולמכור אותו ב10$.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 12 מרץ 2014, 13:30

DrKeo כתב:זהו, סיימתי את מטאל גיר 2. לקח לי 6 שעות ומדובר במשחק לא רע בכלל גם בסטנדרטים של היום. בכיף אפשר לעשות לו איזה רימייק HD ולמכור אותו ב10$.

כל כך קצר? מה זה, זה הקדים את זמנו של COD4.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2014, 21:39

פאמיטסו נתנו ביקורת מעולה לGZ...לא שזה אומר המון, אבל 38. (10, 10, 9, 9)

בנוסף, הוא ישקול 3.82 גיגה על הPS4 (זה מה שנחשף כרגע)
שזה די סביר... למרות שזה כולה דמו :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 12 מרץ 2014, 14:27

אשכרה גם גודל של דמו :)
לא מפתיע, מדובר באיזור אחד שהדביקו עליו בצורה מלאכותית מיליון משימות ואתגרים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2014, 20:27

Death_119 כתב:כל כך קצר? מה זה, זה הקדים את זמנו של COD4.

אבל שיפור ענק מהשלוש שעות שלקח לי לגמור את MG1 :)
גם MGS1 לדעתי הוא לא רחוק מזה באורך, ביחוד שאני יודע כל צעד וצעד בו. אני משער שאני אגמור אותו ב4-5 שעות ככה פחות או יותר.

אגב GZ על הפס3 הוא בדיוק חצי, 2GB. לא שזה כזה משנה, העיקר שתהיה גרסה מיוחדת של GZ ו-5 יחד. ולמי שלא שמע, קוג'ימה אמר שMGS5 יקח עוד הרבה זמן כך שיכול להיות שזה בכלל כותר סוף 2015 או משהו כזה, באסה :(
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2014, 22:10

אה, זה היה אמור בכלל לצאת השנה?? אני לא לקחתי את זה כאופציה אפילו :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2014, 00:52

Laskin כתב:אה, זה היה אמור בכלל לצאת השנה?? אני לא לקחתי את זה כאופציה אפילו :)

הייתה לי ציפיה מסויימת לסוף שנה או תחילת שנה הבאה. היא כבר הספיקה להמחץ...

טוב, ביקורת מהירה לMG2. קפיצה מלאה של דור המשחק הקודם, עולם פתוח לגמרי שאפשר להסתובב בו בצורה חופשית. לדעתי העולם גדול יותר, פחות לינארי ויותר חופשי מכל משחק MGS להגיד את האמת, כאילו MGS5 דווקא חוזר למקורות של MG2. המשחק מורכב משלושה אזורים גדולים מחוברים כשהראשון הוא בסיס צבאי עם 7 קומות (4 מעל הקרקע ו-3 מתחת כשהכי תחתון הוא ביובים), השני הוא מגדל בעל 30 קומות כשמן הסתם רק איזה 5 מהן זמינות לשחקן והשלישי הוא כלא קטן בהרבה משני האזורים הראשונים. המשחק משוחק במבט TOP DOWN מוטה קלות בזוית 3/4. הגיימפליי שודרג בצורה מאוד קיצונית כשעכשיו אין יותר הפרדה בין קפיצה בין "מסך" ל"מסך". אם בMG1 היית מגיע לקצה המסך, המשחק היה קופץ למסך הבא והכל היה נעלם או מתחדש לגמרי, בMG2 הכל מחובר ונשמר בין האזורים כשיש לך מפה עם רדאר וכל העולם ממשיך להתקיים מחוץ למסך שאתה בו כרגע. במקום שירדפו אחריך ותצטרך לברוח למסך אחר או להרוג את כולם קוג'ימה המציא את המערכת שרוב משחקי ההתגנבות משתמשים בה היום (וזהה לגמרי לMGS1) שהיא להתחמק מטווח ראיה ואז יש סוג של COOL DOWN עד שמפסיקים לחפש אותך (למרות שגם לברוח לאזור מרוחק או להרוג את כולם עובד). בנוסף הוסיפו זחילה על הקרקע, דבר שנותן לך גם להיות שקט (יש משטחים שעושים רעש כשאתה הולך עליהם), גם להתחבא מתחת לחפצים כמו מיטות או טנקים וגם להכנס לתעלות אוורור.

מבחינת עלילה מדובר במשהו שמזכיר יותר את MGS1 מאשר את MG1. יש במשחק קירות שלמים של טקסט, כל דמות חופרת עד אין סוף עם טקסטים שלפעמים יכולים להיות כתובים נהדר ולפעמים יכולים להיות מביכים בצורה בלתי רגילה. המשחק מספר על סנייק שנשלח שוב, הפעם על ידי רוי קמפבל אחרי שביג בוס התגלה כרע במשחק הקודם, לבסיס אוייב מרוחק. הפעם הוא נשלח לזנזיבר (מדינה דמיונית באמצע אסיה) בשנה העתידית 1999. יש בעולם משבר נפט קשה ומדינת זנזיבר שבראשה ביג בוס חוטפים את ד"ר קיאו, ממציא הOILYX שאמור להיות תחליף נפט זול ויעיל במיוחד (שכמובן ביג בוס רוצה בשביל להפעיל את מטאל גיר). כמובן שסנייק נתקל בדמויות שונות לאורך המשחק שאת רובן כולנו מכירים כמו מאסטר מילר, ביג בוס, פרנק יגר (כלומר גריי פוקס שידוע יותר בתור הנינג'ה הרובוטי בMGS1), רויי קמפבל וכמובן סוליד סנייק. בצורה מפתיעה המשחק מדבר על המון דברים שכל סדרת MGS חופרת בהם במשך שנים ואפילו MGS5. המשחק מתעסק בילדים חיילים, פליטי מלחמה, לוחמים שחייבים את שדה הקרב בשביל להרגיש נורמאלים, בגידה של מדינה בגיבורים שלה, שימוש בנשק גרעיני ובצורה עוד יותר מפתעה העלילה מאוד אפורה ומציירת את ביג בוס לא כרשע מרושע (כמו שכל אחד היה מצפה ממשחק משנת 90, השיגור של הSNES) אלה כאדם די קיצוני שסך הכל רוצה לבנות מדינה ללוחמים כמוהו שלא מוצאים את המקום שלהם בין האזרחים הרגילים של העולם. ביג בוס מציל ילדים, מציל חיים ועוזר לחיילים להשתקם בזנזיבר אבל משתמש באמצעים קיצוניים בשביל להשיג את זה. כלומר כל הקו עלילה שהתחיל בMGS3 על ביג בוס הטוב לב הפטריוטי שהתחיל להבין שהמדינה תזרוק אותו לכלבים ברגע שהיא לא צריכה אותו כבר היה מושרש מאוד חזק בMG2.

אז כמו שאפשר לנחש המשחק מלא בטוויסטים קטנים ומוצף בכמויות עלילה אדירות. מהר מאוד מגיעים לבוס נינג'ה שאחרי שמחסלים אותו מגלים שזה שניידר המנהיג מורדים שחלצת בMG1 שביג בוס הציל כמה פעמים בעבר והוא הרגיש מחוייבות להיות נאמן לו, ד"ר פטרוביץ' שהמציא את מטאל גיר בMG1 ונחטף על ידי ביג בוס בשביל שיבנה בשבילו את מטאל גיר הפעם מלווה אותך לאורך כל המשחק וכמובן מתגלה כבוגד לקראת סוף המשחק מאחר ואחרי MG1 הקהילה המדעית הוקיעה אותו והוא רצה לחקור בשקט ופרנק יגר, גריי פוקס, שמתברר גם כנאמן לביג בוס אבל לאורך כל המשחק עוזר לך ברדיו בתור "your no.1 fan" ומתגלה כפרנק יגר בסוף המשחק לפני שאתה הורג אותו. לבסוף סנייק הורג את ביג בוס, שורף אותו למוות עם מצית וספריי, ובורח לשקיעה עם המפעילת רדיו שלו הולי.

סך הכל משחק מצויין, כמה וכמה רמות מעל לMG1 והוא באמת קרוב ברמה שלו לMGS1 מינוס הערכי הפקה שהגיעו עם עידן התלת מימד והדיבוב. כמה דברים נחמדים שחוויתי במשחק:
- בזמן החילוץ של ד"ר פטרוביץ' מגיעים לבקתה שהוא כלוא בה אבל אין שם שום דבר. כל הזמן שומעים דפיקות על הקיר. מסתבר שיש בחוברת משחק קוד נקישות אמיתי לגמרי ששבויים בויאטנאם השתמשו בו בשביל לתקשר אחד עם השני שמבוסס על קורדינטות של נקישות (כלומר אם נוקשים פעמיים ואז נוקשים 4 פעמים הולכים על לוח צופן למשבצת (2,4)) ובעזרת הנקישות מקבלים מספר. מתקשרים למספר הזה בקודק שלך וד"ר פטרוביץ מחכה בצד השני
- כניסה לכלא מוגנת עם לייזר, אחד הילדים של זנזיבר אומר שמכבים את הלייזר בלילה, ילד אחר אומר שבלילה זאבים וינשופים יוצאים החוצה ועושים המון רעש. אני חוטף ביצה מהמעבדה הביולוגית, יש בתוכה ינשוף. אני מצייד את הינשוף ועומד ליד הלייזר, הינשוף עושה קולות והחייל אומר "אה, כבר הגיע הערב" והוא הולך, מכבה את הלייזר והולך לבקטה שלו.
- אחרי שחיה ארוכה בביוב בשביל להשיג שדרוגים סנייק התצטן והתחיל להתעטש כל כמה דקות מה שדפק לי לגמרי את ההתגנבות, הייתי צריך ללכת למרפאה למצא תרופה נגד הצטננות
- המאהבת של גריי פוקס התחזתה לחייל, כל החיילים בזנזיבר הם גברים והייתי צריך לזהות אותה. ארבתי ליד שירותי הנשים, ברגע שראיתי חייל הולך לשירותי הנשים במקום הגברים ידעתי שזאת היא ורצתי אחריה פנימה
- בשביל לעבור גשר שבור הייתי צריך לקפוץ מהמגדל עם דאון. הבעיה היא שרק כשהרוח צפונית אני אוכל להצליח את הגלישה הזאת. זרקתי רימון עשן, העשן עף דרומה. עשיתי זאת שוב ושוב עד שהרוח החליפה כיוון לצפון והעשן עף צפונה ואז קפצתי עם הדאון מהמגדל
- הייתי צריך לתפוס יונה שהייתה מוצמדת אליה הודעה אבל היא כל הזמן ברחה ממני. ציידתי על עצמי מנת קרב, עכשיו כשהתקרבתי לציפור היא באה אלי בשביל האוכל
- נלחמתי בהינד D עם טילי סטינגר. סתם רציתי לציין את זה כי זה מגניב, לגמרי חזר על עצמו עוד 3 פעמים בסדרת MGS :)

והנה סתם כי בא לי, הד"ר בMGS5 שנראה פשוט בול כמו ד"ר קיאו מMG2 והוא כנראה משחק את אותה דמות למרות שבMG2 (שמתרחש שנים אחרי MGS5) הוא כלל לא יודע אנגלית.
MG2:
תמונה
MGS5:
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 מרץ 2014, 11:52

מאוד נחמד לקרוא את הסיקורים שלך KEO :)

MG2 נשמע אדיר, באיזה צורה הוא יותר פתוח מאחרים? גם ב MGS1 היית במפה גדולה ויכלת לרוץ את כל אורך המשחק אם היית רוצה, כנ"ל ב 2 עם ראיידן עד שלב מסויים היה אפשר להגיע עד לחדר הראשון במפה.

רק ב 4 עם האיזורים השונים מסביב לעולם הפורמט השתנה.

מעניין לראות עד כמה הסדרה היתה תמיד עם אותם רעיונות ומוטיבים, גם ההצטננות של סנייק שתיארת מן הסתם היתה במשחקים אחרים בסדרה וגם המשימה שהיית צריך לזהות אישה במדים שמקבילה ל MGS1 עם מריל.
גם שאר הדברים שעשית במשחק נשמעים מגניבים ברמות ואפילו מהפכניים לתקופה שיצא בה.

קוג'ימה תמיד היה יצירתי מאוד :)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4295
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 13 מרץ 2014, 21:45

Death_119 כתב:לא הבנת, הטסטים כוללים מאות ואלפי שורות. אז גם אותם אתה לא מדבג? וכשאתה מריץ את הטסט אתה לא בודק בדיבאג שהוא עובד כדי לראות שהוא עומד בדרישות? אין דבר כזה לא להשתמש בדיבאג, להשתמש בטסט כריגרסיה כדי לא לבדוק את אותו חלק שוב זה מובן, אבל טסטים הם לא פתרון קסם לצורך לדבג, דבר מוביל לדבר. ברור שמרגע שכתבת טסט שרץ באזור שלא שונה ועומד בפעילות הטסט אתה לא תצטרך לדבג, אבל שינויים כן יכריחו אותך לדבג. טסטים מתריעים משהם קיימים על בעיה בחלק מהמקרים, דיבוג פותר אותה. זה שילוב של עבודה עם הדפסות ודיבוג איפה שצריך.

בלי קשר, בצורה משעשעת היום דיבגתי טסט שעשה בעיות בעבודה והתחברתי Remote תחת Win7 64bit לProcess אחר והפלא ופלא, כל הזיכרון בכל איטרציה היה Corrupt לחלוטין. נפלאות הDebug מרחוק.

debugging נחשב היום ל-code smell, לפחות עבור מתכנתים שיודעים לתכנת ולכתוב טסטים כמו שצריך. לעשות דיבאגינג לטסטים? על אחת כמה וכמה. אין דבר כזה טסטים שכתובים טוב והם בני מאות שורות. unit test צריך להיות קצר, פשוט ולבדוק דבר אחד בלבד. אם אתה מוצא את עצמך מדבג טסטים, אתה בטוח עושה משהו לא טוב. או שהארכיטקטורת קוד שלך דפוקה, או שהטסטים שלך כתובים חרא.

לגבי בעיות הדיבאגינג שלך - אני באמת לא יודע מה אתה עושה ואיך, לי אישית זה כמעט ולא קורה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2014, 00:07

bling כתב:מאוד נחמד לקרוא את הסיקורים שלך KEO :)

MG2 נשמע אדיר, באיזה צורה הוא יותר פתוח מאחרים? גם ב MGS1 היית במפה גדולה ויכלת לרוץ את כל אורך המשחק אם היית רוצה, כנ"ל ב 2 עם ראיידן עד שלב מסויים היה אפשר להגיע עד לחדר הראשון במפה.

רק ב 4 עם האיזורים השונים מסביב לעולם הפורמט השתנה.

מעניין לראות עד כמה הסדרה היתה תמיד עם אותם רעיונות ומוטיבים, גם ההצטננות של סנייק שתיארת מן הסתם היתה במשחקים אחרים בסדרה וגם המשימה שהיית צריך לזהות אישה במדים שמקבילה ל MGS1 עם מריל.
גם שאר הדברים שעשית במשחק נשמעים מגניבים ברמות ואפילו מהפכניים לתקופה שיצא בה.

קוג'ימה תמיד היה יצירתי מאוד :)

להגיד את האמת, אולי אני לא זוכרר מספיק טוב את MGS1. מה שאני כן זוכר הוא שלמרות שאפשר ללכת כמה שאתה רוצה לאחור אין ממש סיבה לעשות את זה. בMG2 יש מערכת ארכאית אבל יעילה של מפתחות. מוצאים לאט לאט לאורך המשחק כרטיסי גישה ממוספרים מ1 עד 9 כשכל דלת במשחק נפתחת על ידי כרטיס מסויים. אז נכון, זה יוצר סיטואציות הזויות כשיש לך במלאי 9 מפתחות ואתה נעמד לפני דלת ואתה מתחיל לצייד על סנייק מפתח מפתח מתוך ה9 עד שהדלת נפתחת (או לא נפתחת, אם אין לך את המפתח המתאים עדין), אבל מצד שני מצאתי סיבות לחזור לאזור תחילת המשחק עד ההחלק האחרון של המשחק בשביל לגשת לדלתות שלא יכלתי לפתוח בעבר שמכילות תוכן חשוב או תוכן בונוס. דבר נחמד נוסף הוא תוכן הבונוס כמו חפצים שעוזרים לך במשחק אבל הם לא נחוצים כלל (וזה היה גם בMG1). לדוגמה גלאי מתכות שברגע שאתה מצייד אותו מציג על המפה מוקשים, שמיכת הסוואה שנותנת לך לזרוק אותה על הרצפה ואז לזחול תחתיה ולהיות מוחבה לגמרי (אני משער האב טיפוס להסוואה של MGS3 ו-4) או ראית לילה שנותנת לך לראות קרני לייזר במקום הסיגריות שמורידות לך חיים לאט לאט או קלטת עם ווקמן שיש עליו את ההמנון של זנזיבר, מנגינה שגורמת לכל חייל לעמוד דום ולתת לך את האפשרות להתגנב סביבו.

בכל מקרה הנקודה שלי היא שאפילו אם בMGS1 אפשר לחזור לכל מקום לאורך כל המשחק, בMG2 מצאתי את עצמי מסתובב בצורה חופשית לגמרי במשהו שמרגיש כמו עולם ורץ לכל כיוון בשביל להשיג עוד ועוד חפצים ולשדרג את עצמי. אולי אני לא זוכר נכון, לא שחקתי בMGS1 מאז בערך 2004 כשיצא THE TWINE SNAKES אבל אני לא זוכר אותו ככזה. עכשיו אני מתחיל את MGS1 אז אולי אני אשנה את דעתי.

אגב גם יש את המעקב הנוראי של אקט 3 בMGS4 בMG2. כשאתה מחפש את הד"ר אומרים לך שתמצא אותו אם תעקוב אחרי חייל עם כומתה ירוקה. כשמוצאים אותו צריך לעקוב אחריו דרך ארוכה בג'ונגל, כמעט 5 דקות, בשביל להגיע לבקתה שבה מחביאים את הד"ר. זה מצחיק איך קוג'ימה לקח את זה לצורה קיצונית בהרבה בMGS4 והפך את זה מלא כיף בMG2 למזעזע ברמות אחרות בMGS4.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2014, 13:21

תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 14 מרץ 2014, 14:09

DrKeo כתב:להגיד את האמת, אולי אני לא זוכרר מספיק טוב את MGS1. מה שאני כן זוכר הוא שלמרות שאפשר ללכת כמה שאתה רוצה לאחור אין ממש סיבה לעשות את זה. בMG2 יש מערכת ארכאית אבל יעילה של מפתחות. מוצאים לאט לאט לאורך המשחק כרטיסי גישה ממוספרים מ1 עד 9 כשכל דלת במשחק נפתחת על ידי כרטיס מסויים. אז נכון, זה יוצר סיטואציות הזויות כשיש לך במלאי 9 מפתחות ואתה נעמד לפני דלת ואתה מתחיל לצייד על סנייק מפתח מפתח מתוך ה9 עד שהדלת נפתחת (או לא נפתחת, אם אין לך את המפתח המתאים עדין), אבל מצד שני מצאתי סיבות לחזור לאזור תחילת המשחק עד ההחלק האחרון של המשחק בשביל לגשת לדלתות שלא יכלתי לפתוח בעבר שמכילות תוכן חשוב או תוכן בונוס. דבר נחמד נוסף הוא תוכן הבונוס כמו חפצים שעוזרים לך במשחק אבל הם לא נחוצים כלל (וזה היה גם בMG1). לדוגמה גלאי מתכות שברגע שאתה מצייד אותו מציג על המפה מוקשים, שמיכת הסוואה שנותנת לך לזרוק אותה על הרצפה ואז לזחול תחתיה ולהיות מוחבה לגמרי (אני משער האב טיפוס להסוואה של MGS3 ו-4) או ראית לילה שנותנת לך לראות קרני לייזר במקום הסיגריות שמורידות לך חיים לאט לאט או קלטת עם ווקמן שיש עליו את ההמנון של זנזיבר, מנגינה שגורמת לכל חייל לעמוד דום ולתת לך את האפשרות להתגנב סביבו.

בכל מקרה הנקודה שלי היא שאפילו אם בMGS1 אפשר לחזור לכל מקום לאורך כל המשחק, בMG2 מצאתי את עצמי מסתובב בצורה חופשית לגמרי במשהו שמרגיש כמו עולם ורץ לכל כיוון בשביל להשיג עוד ועוד חפצים ולשדרג את עצמי. אולי אני לא זוכר נכון, לא שחקתי בMGS1 מאז בערך 2004 כשיצא THE TWINE SNAKES אבל אני לא זוכר אותו ככזה. עכשיו אני מתחיל את MGS1 אז אולי אני אשנה את דעתי.

אגב גם יש את המעקב הנוראי של אקט 3 בMGS4 בMG2. כשאתה מחפש את הד"ר אומרים לך שתמצא אותו אם תעקוב אחרי חייל עם כומתה ירוקה. כשמוצאים אותו צריך לעקוב אחריו דרך ארוכה בג'ונגל, כמעט 5 דקות, בשביל להגיע לבקתה שבה מחביאים את הד"ר. זה מצחיק איך קוג'ימה לקח את זה לצורה קיצונית בהרבה בMGS4 והפך את זה מלא כיף בMG2 למזעזע ברמות אחרות בMGS4.

ב MGS1 גם היו לך דלתות עם דירוג ממש גבוה בתחילת המשחק שיכלת לחזור אליהן בהמשך.
אם אני לא טועה גם הכריחו אותך לעשות BACKTRACK די מאסיבי כשהיית צריך ליצור כרטיס בעל טמפרטורה נייטרלית לקראת סוף המשחק.
אני חושב שמהבחינה הזו MGS1 הכי קרוב למה שאתה מתאר משאר הכותרים המודרנים, גם אם ב 2 ו 3 יכלת ללכת אחורה אבל שם אני באמת לא זוכר שום סיבה לכך ובטח שהמשחק לא ביקש ממך.

והמשימת מעקב ב 4 היא ללא ספק רגע הגיימפליי הכי גרוע בסדרה כולה :?

מעניין אגב שהיתה לך הרגשה של קפיצה מאסיבית ודור לכל דבר בין MG1 ל 2 למרות שהם רצו על אותה הפלטפורמה לפי התמונה ששמת פה, גם אז היה אפשר לנצל את החומרה בכזה הפרש מתחילת הדור לסופה?
---------------------
GT.COM בוחר את 5 הבוסים הכי טובים בסדרת מטאל גיר:
http://www.gametrailers.com/videos/ss0k1n/gt-countdown-top-5-metal-gear-bosses

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 מרץ 2014, 14:20

יאללה כבר - שיוציאו איזה אוסף אולטרה HD של כל הMGS שיצאו עד עכשיו, רק לPC, כדי שאוכל לשחק אותם מההתחלה כמו בנאדם.. את 1 ו2 שיחקתי, אבל אני כבר באמת לא זוכר יותר מדי. MGS1 זכור לי כאחד המשחקים שהכי נהנתי מהם אי פעם, כולל הסיפורים, המשחקיות ובכלל..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2014, 04:03

bling כתב:ב MGS1 גם היו לך דלתות עם דירוג ממש גבוה בתחילת המשחק שיכלת לחזור אליהן בהמשך.
אם אני לא טועה גם הכריחו אותך לעשות BACKTRACK די מאסיבי כשהיית צריך ליצור כרטיס בעל טמפרטורה נייטרלית לקראת סוף המשחק.
אני חושב שמהבחינה הזו MGS1 הכי קרוב למה שאתה מתאר משאר הכותרים המודרנים, גם אם ב 2 ו 3 יכלת ללכת אחורה אבל שם אני באמת לא זוכר שום סיבה לכך ובטח שהמשחק לא ביקש ממך.

והמשימת מעקב ב 4 היא ללא ספק רגע הגיימפליי הכי גרוע בסדרה כולה :?

מעניין אגב שהיתה לך הרגשה של קפיצה מאסיבית ודור לכל דבר בין MG1 ל 2 למרות שהם רצו על אותה הפלטפורמה לפי התמונה ששמת פה, גם אז היה אפשר לנצל את החומרה בכזה הפרש מתחילת הדור לסופה?
---------------------
GT.COM בוחר את 5 הבוסים הכי טובים בסדרת מטאל גיר:
http://www.gametrailers.com/videos/ss0k1n/gt-countdown-top-5-metal-gear-bosses

אני זוכר את הבקטרקינג של mgs1 אבל הוא זכור לי כהרבה יותר עדין משל mg2. להגיד את האמת בmg זה מרגיש טיפה טרחה לפעמים כי אין דרך מהירה לעבור בין האזורים אבל זה גם נותן תחושת עולם פתוח כשאתה עובר על אזורים שוב ושוב ובעצם לעולם לא נוטש אפילו את האזור ההתחלתי של המשחק. אבל יכול להיות שאני לא זוכר טוב מספיק את mgs1 (למרות שגמרתי אותו 3 פעמים ואת the twine snakes פעם אחת), אולי הוא גם מרגיש ככה ופשוט שכחתי. אני מתחיל עכשיו את mgs1 אז אולי אני אשנה את דעתי, רשמי רטרו בקרוב :)

בנושא הקפיצה, באמת שקשה לי להסביר אבל אני חושב שזה נובע יותר מזה שמדובר בראשית עיצוב המשחקים שהם לא סתם מסך אחד תחרותי (סטייל פקמן או ספייס אינבידרס) ופשוט לא היה הידע העיצובי ליצור משהו כל כך מסובך. פתאום האוייבים מסתובבים עם מודעות מתקדמת יותר, פתאום ארסנאל התנועות שלך רחב יותר, פתאום העולם הוא עולם יותר קבוע ופחות ״מסך״ ואחריו עוד ״מסך״, פתאום במקום 10 פסקאות של טקסט לאורך כל המשחק אתה מקבל מאות לכל דמות וכו׳. הגרפיקה יותר טובה ומפורטת אבל את זה אפשר בקלות גם להגיד על נגיד אנצ׳רטד מול אנצ׳רטד 2, הדור מתקדם והיכולות הטכניות מתקדמות. אני גם בטוח שאחרי ההצלחה של הראשון היה לקוג׳ימה יותר תקציב. בכל מקרה זה מרגיש כמו זינוק ענקי בצד של הגיימפליי וכמעט כל תחום אחר אפילו שהמשחק היה על אותו דור. תקופה שונה, אז כל שנה המציאו סגנונות גיימפליי חדשים וז׳אנרים חדשים, זה לא אותו דבר כמו היום :)

גם גרפית הוא השתפר יפה:
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 15 מרץ 2014, 02:05

עד כמה שזה מצחיק לבצע השוואות עם גראפיקה של 8 ביט אני חייב לציין שהוא אכן עבר שיפור גראפי יפה, ממש אנצ'רטד 2 לעומת 1 :)

חתיכת פורום מיוחד זה, בכל מקום אנשים מפרסמים רשמים מ MGS:GZ ורק פה מחכים לרשמים מ MGS1 :D

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2014, 22:19

bling כתב:עד כמה שזה מצחיק לבצע השוואות עם גראפיקה של 8 ביט אני חייב לציין שהוא אכן עבר שיפור גראפי יפה, ממש אנצ'רטד 2 לעומת 1 :)

חתיכת פורום מיוחד זה, בכל מקום אנשים מפרסמים רשמים מ MGS:GZ ורק פה מחכים לרשמים מ MGS1 :D

האמת שיש speed run של gz כבר, הוא בערך 35 דקות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 17 מרץ 2014, 08:11

טוב אז יש כבר ביקורת או כמה שרצות להן באינטרנט, ונראה שזה דמו שקשה להצדיק את המחיר שלו... אני בנסיעה אז תחפשו רגע בעצמכם (:
אבל חבל קצת, אם זו תהיה הדיעה הרווחת בסופו של דבר. קיוויתי ואני עדיין מקווה שהמותג לא יבזה את עצמו /:

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 מרץ 2014, 11:36

Laskin כתב:טוב אז יש כבר ביקורת או כמה שרצות להן באינטרנט, ונראה שזה דמו שקשה להצדיק את המחיר שלו... אני בנסיעה אז תחפשו רגע בעצמכם (:
אבל חבל קצת, אם זו תהיה הדיעה הרווחת בסופו של דבר. קיוויתי ואני עדיין מקווה שהמותג לא יבזה את עצמו /:

כן ראיתי שהמבקר אהב את הגיימפליי וציין שזה נראה מבטיח מבחינת 5 אבל הוא לא חושב שצריך לתמוך בפרקטיקות שכאלו לדבריו, הוא טוען שמוצר כזה הוא תקדים מסוכן אפילו- הוא קטל אותו עם 4! :O

המשחק הולך לקבל בטח לא מעט ביקורות ברוח הזו, ההרגשה של דמו במחיר מופקע שנועד לסבסד את הפיתוח של 5 (וכשקוג'ימה אומר שהתאריך של 5 תלוי בהצלחה של GZ זה לא בדיוק עוזר) היא חזקה ולא מעט ביקורות ייכנסו במשחק על כך.
זה שהוסיפו כל מני קשקושים מודבקים על אותו שלב בסיס מסכן זה לא באמת תוכן נוסף רציני.
אנשים ישחקו בזה הרבה זמן כמו שהם שיחקו גם בדמו של 2 בזמנו המון זמן, כי הגיימפליי כיפי ופתוח ואפשר להעביר לא מעט זמן בהתנסויות שונות עם המכניקות, זה עדיין לא עושה את החבילה ראויה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 מרץ 2014, 16:50

כמה דעות מגאף:
1) לקח לשחקן לסיים שם את המשימה הראשית 70 דקות. לא בריצה.
2) קיפר מדובב את ביג בוס זה מוזר.
3) המשחק מכריח אותך לקרוא את הManual כדי לדעת את המכניקות.
4) אחד אחר טוען שמשימת הדה ז'ה וו לקחה לו שעתיים.
5) אחר טוען שלקח לו כמעט 9 שעות לסיים הכל. עם 26% סיום מבחינת המשחק.

אף אחד שם לא קונה/קנה את גרסאת האקסבוקס One. כולם מתלהבים מאיך שהוא נראה על הפס4.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 מרץ 2014, 09:50

דווקא ראיתי תגובות פחות נלהבות על הגראפיקה, גם אנשים לקחו תמונות והמשחק בחלקן נראה ממש רע.
תמונה
תמונה
תמונה
הכל מתוך הפס4, התמונות של אינפמוס מאותו הת'רד ב GAF כל כך יפות ופה פשוט רואים שזה משחק דור קודם בבסיסו, חבל.
לפחות בלילה הוא נראה טוב יותר.

מה שכן יש קונצנזוס על הגיימפליי אבל לא מעט ציינו שהתוכן שלו לא שווה את המחיר.
ביקורות החלו לזרום, IGN עם 8, יורוגיימר עם 9!
יפה בינתיים.

אני עדיין מתלבט אם לקנות או לא, מה איתך death?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 33 אורחים