Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 מרץ 2014, 09:58

bling כתב:דווקא ראיתי תגובות פחות נלהבות על הגראפיקה, גם אנשים לקחו תמונות והמשחק בחלקן נראה ממש רע.
תמונה
תמונה
תמונה
הכל מתוך הפס4, התמונות של אינפמוס מאותו הת'רד ב GAF כל כך יפות ופה פשוט רואים שזה משחק דור קודם בבסיסו, חבל.
לפחות בלילה הוא נראה טוב יותר.

מה שכן יש קונצנזוס על הגיימפליי אבל לא מעט ציינו שהתוכן שלו לא שווה את המחיר.
ביקורות החלו לזרום, IGN עם 8, יורוגיימר עם 9!
יפה בינתיים.

אני עדיין מתלבט אם לקנות או לא, מה איתך death?

אתה שואל בן אדם שיש לו 3 פעמים את MGS1, פעמיים את 2,3,4 ופעם אחת את Peace walker אם הוא קונה :D ? אתה צריך לשאול אם הוא קנה :D. דרך אגב, זה הזוי שאף אחד לא משחק בגרסאת האקסבוקס.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 מרץ 2014, 10:02

:)

לי את האמת יש באג כזה שאני שונא להרגיש שעשו עלי סיבוב (וזה לא קשור לכסף- המשחק יעלה לי 10 דולר כי קיבלתי 20 דולר מתנה מסוני) וכשחלק מהביקורות המקדימות קראו למשחק הזה scam זה קצת הרתיע אותי, אבל 9 מיורוגיימר זה מעולה ואני סומך על האתר הזה.
מצד שני יש אינפיימוס ואני לא יכול לשחק 2 משחקים בו זמנית.
בקיצור אני כנראה אחכה מעט, אבל ברור שאני אשחק בו בסופו של דבר.

אאוץ'! פוליגון עם הקטילה הראשונה- 5.5:
It's admirable that developer Kojima Productions was willing to toss long-held franchise tenets out the window in favor of re-imagined Metal Gear Solid gameplay. And it's possible that in a more complete game, these additions might shine more brightly. But Ground Zeroes is hardly the right venue to demonstrate the future of the franchise. It's staggeringly short and unsatisfying, feeling more like a cash grab than an honest-to-goodness installment in a beloved franchise.

http://www.polygon.com/2014/3/18/5519578/metal-gear-solid-5-ground-zeroes-review

והנה התלונות ל cash grab מתחילות...
למרות שבתכל'ס אני לא מחזיק מהביקורות של האתר הזה בכלל, בלי קשר שהתלונה שלהם לגיטימית, סתם הערה כללית :P

סמל אישי של המשתמש
4shachar
Minion
הודעות: 74
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:31

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי 4shachar » 18 מרץ 2014, 20:26

כל האמת על GZ: :lol:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 מרץ 2014, 20:47

טוב, שיניתי את שם הת'רד לתאר בצורה יותר טובה מה שהולך בו.
אז... משהו קונה את GZ? יש פה כבר כמה וכמה בעלי פס4 ו-ONE.
חדשה קלה בנושא גרסת הPC, קוג'ימה ישקול אולי להוציא אחת בעתיד, פנדה עצובה :(
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 19 מרץ 2014, 05:21

קוויק לוק:
http://www.giantbomb.com/videos/quick-l ... 2300-8644/

שוב, אני לא חושב שמשחק שמכנה את עצמו כהתגנבות ושמתמקד בזה יכול לאפשר דרכי משחק שונות בתכלית וקלות ולהכניס למשחק מכניקות שמטמיעות משחקיות אקשנית על חשבון משחקיות מחושבת וחשאית, ולהחשיב אותו כמשחק התגנבות טוב.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 מרץ 2014, 23:04

Kazz כתב:קוויק לוק:
http://www.giantbomb.com/videos/quick-l ... 2300-8644/

שוב, אני לא חושב שמשחק שמכנה את עצמו כהתגנבות ושמתמקד בזה יכול לאפשר דרכי משחק שונות בתכלית וקלות ולהכניס למשחק מכניקות שמטמיעות משחקיות אקשנית על חשבון משחקיות מחושבת וחשאית, ולהחשיב אותו כמשחק התגנבות טוב.

אה?
גם במטאל גירים הקודמים יכלת לירות בכולם ולרוץ דרך אזעקות אם רצית, אבל זה הרגיש מעפן, אז עכשיו גם הם לא משחקי התגנבות?

אם במטאל גיר החדש עשו את האופציה הזו קצת פחות מעפנה אז מה הבעיה עם זה?
ובכל מקרה אתה טועה כי נראה ע"פ הביקורות שמשחקיות האקשן עדיין לא ברמה מספיק טובה ולא מתקרבת להתגנבות.

והמשחק מציע מגוון דרכים שונות לחדור לבסיס בהתגנבות, זה לא שהוא מעודד אקשן.
אתה יכול להטמין בחשאי C4 על רכב שנכנס לשער לפוצץ אותו וכך לפתוח את השער, אתה יכול להעלות על הרכב עצמו בלי שישימו לב, אתה יכול להתקרב רגלית ולהתגנב רגיל דרך הפטרול של השומרים, אתה יכול להכנס דרך תעלות איוורור.
יש לך הרבה חופש בהתגנבות עצמה, בלי קשר לאקשן, כמובן שאם אתה רוצה להתפרע אתה יכול גם לקחת ג'יפ ולנסות לפרוץ את המחסום- ממתי חופש ואופציות זה רע?

אם אתה רומז לחוסר אתגר בגלל דרכים קלות יותר כביכול כמו להשתמש בכח אתה טועה בגדול, ע"פ מה שאומרים אם תשחק על רמה קשה ללא אמצעי עזר מדובר באחד המטאל גירים היותר קשים, נראה אותך עובר את השלב ככה בלי לדבר בכלל על לקבל דירוג גבוה.
למה אתה חושב שלהוציא 100 אחוז במשחק זה כל כך קשה? בדיוק בגלל שהמשחק דורש ממך לסיים אתגרים (כמו לשחק על רמה קשה ללא עזרים) על דירוג גבוה וזה קשה רצח.

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 19 מרץ 2014, 16:05

הצליחו לסיים אותו ב10 דקות (עלילה עיקרית )
http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... 10-minutes

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 מרץ 2014, 10:12

kririn כתב:הצליחו לסיים אותו ב10 דקות (עלילה עיקרית )
http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... 10-minutes

אתה יודע שיש המון משחקים שהצילחו לסיים אפילו ב 5 דקות, כולל מורוווינד וכאלה :)

סתם אבל פה זה שונה, כי אין טריקים וגליצ'ים והוא באמת רץ את כל המשחק ב 10 דקות, כן זה בהחלט מעיד על האורך שלה במקרה הזה :/

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 19 מרץ 2014, 17:36

אנשים הלכו לתת דוגמאות כמו מאריו הראשון לNES ,כן היו משחקים מאוד קצרים בעבר ,במיוחד לשחקנים טובים
חלק הזכירו גם משחקי מכות ,שזה מוגכח לרובם הגדול לטעמי (בגלל שרובם בנוים בעיקר על שחקן אמיתי מול שחקן אמיתי והSP זה יותר לבונוס )

חלק הזכירו את הגליצים בזלדה 64

אבל הכל חוטא למציאות היום ,אנחנו ב2014 ,החומרה מאפשרת הרבה הרבה יותר
המדיה בין דיגיטלית ,ובין בלו רי ובין כרטיסי זיכרון (3DS וויטה) ,מאפשרת הרבה הרבה יותר
התקציב והידע וגודל הצוותים ,הרבה הרבה יותר גדול

ומה מקבלים ? איזה דמו לMGS 5 בחצי מחיר של משחק מלא ?
ככה אני רואה את זה

רוב משחקי האינדי הגדולים לוקחים יותר זמן מזה
הסינגל של COD4 ומעלה לוקח כמה שעות -בודדות אבל בכל זאת

בקיצור לי זה ניראה מגוכח

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 מרץ 2014, 03:48

אחרי שלוש שעות בmgs1 אני נזכר בדברים ששכחתי מזמן. למשל כמה המשחק הזה לא עובר מסך יותר, שום דבר שם לא ברור, אוסף פיקסלים ברזולוציה כל כך נמוכה שבקושי אפשר להבין מה רואים לפעמים. בצד הגיימפליי יש שיפורים קלים מmg2, בעיקר אפשרות לתפוס אוייבים מאחור והשיפורים הכי משמעותיים הם שהמצלמה זזה איתך כך שצומצמה הקפיצה בין ״מסכים״ (אבל עדין קיימת, למשל במעבר בין חדרים עדין יש ״קפיצה לאזור חדש״) ושעכשיו יש להכל קונוס שדה ראיה שמאוד משנה את ההתגנבות במשחק. חוץ מאלה לא השתנה יותר מדי מmg2 מבחינת גיימפליי אבל כמובן שהמעבר לתלת מימד עושה את שלו והמשחק נראה כמו דור חדש לגמרי. גם העלילה כמובןב קפיצה חדה אבל עדין מביכה למדי בסטנדרטים של 2014. דיבוב די נוראי לפעמים, משפטים מאוד מביכים בין דמויות והמון המון קיטצ׳.

מה שאני הכי שם לב אליו הוא המחזור מmg1-2. להמתין ליד שירותי נשים לחייל בשביל לגלות מי זאת מריל, היה בmg2. קרב מול טנק, היה בmg1. קרב מול הינד d, היה בmg2. ירי טיל ניקיטה נשלט מרחוק להשמדת ארון חשמל שמחשמל את הרצפה, היה בmg1-2. מסכת גז לחדרים מלאים גז או ראית לילה לחושך או גלאי מוקשים למוקשים או לנקוש על קירות כדי לדעת אלו חלולים ולפוצץ אותם בc4 או לעשן סגריה בשביל לראות לייזרים, הכל היה כבר בmg1-2. מצד שני, רק הקרב מול סייקו מנטיס הוא לבד מספיק מקוריות בשביל שmgs1 יחזיק בפני עצמו.

מבחינת החזרה לאחור והמבנה הפתוח, אכן יש אותו בmgs1 אבלב צורה מצומצמת יותר מאשר mg2. בmg2 היו שלושה בניינים כשבאחד 7 קומות, בשני 5 ובשלישי עוד שלוש. בנתיים בmgs1 אני בבניין השני כשבראשון יש 3 קומות ובשני גם 3. בזמן שבmg2 יכלת להשיג מפתח חדש ולהתרוצץ שעה בבניין הראשון כי יש בו 7 קומות ועשרות דלתות, בmgs1 יהיה לך מזל אם הוא יפתח דלת אחת בבניין הקודם. כל הנושא עדין קיים אבל מעודן פי כמה וקטן פי כמה. השיפור העיקרי הוא שיש לך כל הזמן מפתח אחד, כלומר כשמשדרגים למפתח 2 מפתח 1 נעלם כך שאין יותר מדי טרחה. בmg2 אתה צריך להחליף בין מפתחות עד שתמצא את הנכון (אפילו לא כתוב על הדלתות איזה מפתח צריך כך שזה ניחוש טוטאלי) מה שהיה משגע את השכל.

ועוד הערה אחת אחרונה, תמיד תהיתי למה להפוך את הסדרה לmgs ולא פשוט להמשיך את השם mg והיום נפל לי האסימון. הפעלתי את המשחק ופתאום עולמי התהפך, לא קוראים לו metal gear solid אלה קוראים לו metal gear בענק ובקטן מתחתיו כתוב כסוג של כותרת משנה solid. כלומר יש metal gear, אחריו metal gear 2: solid snake ואחריו metal gear: solid. ההצלחה המטאורית של mg:s פשוט גרמה כנראה לקוג׳ימה לקרא למשחק הבא mgs2. מצחיק אבל אנקדוטה ששמתי לב אליה. מזכיר טיפה את cod4 mw שהפך אחרי ההצלחה המטאורית שלו לmw2 במקום להיות cod5. אני משער שאפשר באותה מידה לקרא לmgs2 בשם metal gear 4: sons of liberty או משהו כזה :)
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 מרץ 2014, 15:43

דרקו למה אתה לא משחק ברימיק של MGS 1 ?
יצא בזמנו לגימקיוב ,וזה רימיק אמיתי ,ולא פורט משופר

אני מעריך שאפשר להריץ את זה על דולפין

טוב אפשר
https://www.youtube.com/watch?v=5yJPtJ6CvoM

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 מרץ 2014, 11:03

כי זה משחק שונה ורציתי לשחק במקור. את TTS סיימתי כבר על הקיוב שלי ועדין יש לי קיוב עם עותק של המשחק אבל זה משחק שונה במהותו. זה לא איזה HD REMAKE, זה ממש REMAKE מלא לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 מרץ 2014, 11:37

אחלה ביקורת למטאל גיר הראשון קיאו, אולי מבחינתך אחרי הקודמים הוא מיחזר אבל בשבילי רק הזכרת לי כמה ענק הוא היה, המשחק הכי טוב על הפס1.

ובאמת אבחנה נחמדה בקשר לשם, כשחושבים על זה באמת מטופש להשאיר את הסוליד כחלק ממטאל גיר, אין לשם שום משמעות כיחידה שלמה ולא כתת כותרת.


הרימייק תמיד עשה רושם די רע בזמנו, הוא רכב על כל האופנה של מטריקס בצורה די פאתטית שלא הרגישה מתאימה למותג ולגיבור.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 מרץ 2014, 12:38

bling כתב:אחלה ביקורת למטאל גיר הראשון קיאו, אולי מבחינתך אחרי הקודמים הוא מיחזר אבל בשבילי רק הזכרת לי כמה ענק הוא היה, המשחק הכי טוב על הפס1.

ובאמת אבחנה נחמדה בקשר לשם, כשחושבים על זה באמת מטופש להשאיר את הסוליד כחלק ממטאל גיר, אין לשם שום משמעות כיחידה שלמה ולא כתת כותרת.


הרימייק תמיד עשה רושם די רע בזמנו, הוא רכב על כל האופנה של מטריקס בצורה די פאתטית שלא הרגישה מתאימה למותג ולגיבור.

בדיוק, אני ממליץ ללכת ליוטיוב ולראות את הקטע עם גרייפוקס בTTS, הוא כל כך מטריקסי שזה הזוי. חותך כדורים עם החרב, הכל בהילוך איטי, מאוד מטריקסי. מצד שני הגיימפליי מצויין, הוא פשוט MGS2 שנבנה סביב MGS1.

מה שבאמת מפתיע אותי הוא כמה MGS1 מזמין אנשים חדשים אפילו שהוא לגמרי מתבסס על MG1-2. העלילה מדברת על איך פוקסהאונד בגדו במדינה והפכו לטרוריסטים שרוצים את השיירים של ביג בוס, הוא מורכב ממפגשים עם דמויות כמו קמפבל, מאסטר מילר או גרייפוקס שכולם מתבססים על ידע קודם מMG1-2 אבל עדין איכשהו המשחק מרגיש מאוד "ראשון" בסדרה.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 מרץ 2014, 21:03

המשחק הכי טוב על הפס1.


חבר המשחק הכי טוב לPS1 ולסאטורן ,ובכלל באותו דור ,היה ונישאר גרנדיה 1

רק חבל שהרוב לא מכירים את הסדרה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 מרץ 2014, 22:23

לההה... זה עדין MGS1.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 מרץ 2014, 23:49

המחיר של GZ בPSN הבריטי נחתך מ30 פאונד ל25 פאונד. אין לי מושג אם גם בחנויות האחרות, אולי בעלי הפס4 יוכלו להגיד. בהתחלה זה היה 40 פיזי ו-30 דיגיטלי, אז קונאמי חתכו את הפיזי גם להיות 30 ועכשיו חתכו את הדיגיטלי ל25. רק חבל שמראש לא תמחרו את המשחק ב15$ בעותק דיגיטלי בלבד וזהו, היו נותנים לו יותר כבוד ממה שהוא קבל בגלל החמדנות שלהם.

טוב, זזתי לסיים את MGS1, אני ממש 5 דקות לסיום.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 23 מרץ 2014, 12:52


Laskin
Elder
הודעות: 24152
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 מרץ 2014, 22:26

One of the perks of the PS4 version, as revealed earlier via a tweet, is atmospheric simulation - a real-time approach to rendering skies in the Ground Zeroes mission. This allows clouds to move dynamically and impact the sun's lighting, where by contrast the Xbox One release joins PS3 and 360 with purely static skyboxes.

זה מסביר סוף סוף את סוגיית השמיים.
נשמע די משונה, ולא כמו תוספת שמכבידה במיוחד, כך שמוזר שהיא לא יושמה בגירסת הONE. אני מנחש שעד שPHANTOM PAIN יצא - לא יהיו הבדלים בין הגרסאות.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 23 מרץ 2014, 16:12

Laskin כתב:One of the perks of the PS4 version, as revealed earlier via a tweet, is atmospheric simulation - a real-time approach to rendering skies in the Ground Zeroes mission. This allows clouds to move dynamically and impact the sun's lighting, where by contrast the Xbox One release joins PS3 and 360 with purely static skyboxes.

זה מסביר סוף סוף את סוגיית השמיים.
נשמע די משונה, ולא כמו תוספת שמכבידה במיוחד, כך שמוזר שהיא לא יושמה בגירסת הONE. אני מנחש שעד שPHANTOM PAIN יצא - לא יהיו הבדלים בין הגרסאות.

למה, יש לך פה עננים שזזים ומשפיעים על הופעה של צל שזה יכל להיות ממומש על ידי ray tracing שזה סופר כבד.

אחת הפרסומות המוזרות:
תמונה
למרות שגם סנייק סקסי בדרכו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מרץ 2014, 17:42

Laskin כתב:One of the perks of the PS4 version, as revealed earlier via a tweet, is atmospheric simulation - a real-time approach to rendering skies in the Ground Zeroes mission. This allows clouds to move dynamically and impact the sun's lighting, where by contrast the Xbox One release joins PS3 and 360 with purely static skyboxes.

זה מסביר סוף סוף את סוגיית השמיים.
נשמע די משונה, ולא כמו תוספת שמכבידה במיוחד, כך שמוזר שהיא לא יושמה בגירסת הONE. אני מנחש שעד שPHANTOM PAIN יצא - לא יהיו הבדלים בין הגרסאות.

זה היה ידוע כבר די מזמן, דברנו על זה בהבדל בין הסרטוני השוואה שקוג'ימה פרסם בזמנו. דודי מה נסגר איתך, למה שישתמשו בריי טרייסינג?
אלוהים יודע מה יהיה עד שיצא MGS5, אולי אפילו גרסת הONE תצליח לרוץ ב1080P או משהו, המשחק בטח יצא רק עוד איזה שנתיים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 23 מרץ 2014, 17:48

DrKeo כתב:זה היה ידוע כבר די מזמן, דברנו על זה בהבדל בין הסרטוני השוואה שקוג'ימה פרסם בזמנו. דודי מה נסגר איתך, למה שישתמשו בריי טרייסינג?
אלוהים יודע מה יהיה עד שיצא MGS5, אולי אפילו גרסת הONE תצליח לרוץ ב1080P או משהו, המשחק בטח יצא רק עוד איזה שנתיים.

כי Ray tracing הופך תמונה תלת ממד מורכבת לתמונת דו ממד, זה בדיוק מה שהענן עושה על הריצפה. אתה שולח מכל פיקסל על הריצפה ישר והאובייקט הראשון שאתה פוגש אתה מצייר את הפיקסל שלו, זה בערך המימוש הכי נאיבי של השיטה, אחלה דבר לענן. אם קוראת סיטואציה של ענן העובר מעל תוואי שטח שמעקם את הצל שלו או ענן מעל ענן איך תפתור את זה אחרת? זה לא שונה מהשתקפות.

ענן זה לא סתם ספרה פשוטה שקל לחשב מי האובייקט הראשון שפוגש אותה, זה צורה מורכבת, אז בטח העיבוד שם כבד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מרץ 2014, 20:50

Death_119 כתב:כי Ray tracing הופך תמונה תלת ממד מורכבת לתמונת דו ממד, זה בדיוק מה שהענן עושה על הריצפה. אתה שולח מכל פיקסל על הריצפה ישר והאובייקט הראשון שאתה פוגש אתה מצייר את הפיקסל שלו, זה בערך המימוש הכי נאיבי של השיטה, אחלה דבר לענן. אם קוראת סיטואציה של ענן העובר מעל תוואי שטח שמעקם את הצל שלו או ענן מעל ענן איך תפתור את זה אחרת? זה לא שונה מהשתקפות.

ענן זה לא סתם ספרה פשוטה שקל לחשב מי האובייקט הראשון שפוגש אותה, זה צורה מורכבת, אז בטח העיבוד שם כבד.

כתבתי מנוע RAY TRACING, אני יודע איך זה עובד. לא קיים משחק שמתמש בRAY TRACING, זה בזבזני בטרוף ואפילו בתעשית הקולנוע לא משתמשים בזה חוץ מאשר במקומות מאוד ספציפים. למשל המקום היחיד אי פעם שפיקסר השתשמשו בו בRAY TRACING היה בסרט מכוניות וגם זה בשביל לרנדר את המכוניות בלבד. היום מרנדרים משחקים בעזרת רסטוריזציה, לא בעזרת RAY TRACING. צללים עושים היום בעזרת מפות צל או בעזרת צל ווליומטרי (שהיא עובדת הפוך מRAY TRACING וקלה לעשות אפילו על מכשירים בכוח של הWII), לא בעזרת RAY TRACING. מן הסתם כל השיטות צורכות משהו, מפות צל בעיקר זיכרון וצל ווליומטרי בעיקר מעבד אבל עדין לא מדובר בשיטות סופר כבידות כמו RAY TRACING.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 מרץ 2014, 19:47

דווקא מה DF האחרון הכי בלטה לי השורה הבאה:
But after playing all four version extensively, it's clear the Fox Engine is developed with the PS3 and 360 platforms in mind

מאכזב למדי, לא ראיתי את המשחק, אבל אני מקווה ש TPP יהיה בנוי יותר במחשבה על הדור הבא ויראו כמה שפחות את שורשי ה cross gen (בתקווה בכלל שיבטלו עד אז את הגרסאות הארורות של הדור הקודם)

Laskin
Elder
הודעות: 24152
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 24 מרץ 2014, 14:25

כן, אני ממש מקווה גם כן שיבטלו את גרסאות הדור הקודם של TTP. הוא גם נראה לי גדול מדי בשבילם... נקווה שזה המצב.

ולגבי RAY TRACING - זו בהחלט עדיין הדרך הכי "כבדה" לעשות תאורה, אם כי התוצאות אדירות (למרות שתמיד יש עדיין "נקודות" שנראות בבירור).
גם בעוד 5-10 שנים, שיהיה כרטיס שמסוגל לעשות את זה ממש כמו שצריך בזמן אמת - אני לא חושב שיעשו בזה שימוש, זה פשוט לא יעיל, בעליל.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 20 אורחים