נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 10 אפריל 2014, 14:29

Germany:
Top 100 Best-Selling Games of 2014

(01.01.2014 - 23.03.2014)

PS3 - 30,6%
PC - 22%
3DS - 11,3%
360 - 10,9%
PS4 - 8,3%
WII - 8,3%
WIU - 2,9%

Rest of Platforms - 5,7%

ה One ממש כשלון בגרמניה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אפריל 2014, 20:40

bling כתב:Death אני מחכה לפרשנות שלך למה לעזאזל קורה ביפן, כי לי זה נראה די רע :oops:

Infamous: Second Son לעומת זאת שבר את כל שיאי הסדרה ומכר כבר מיליון עותקים ב 9 ימים:

http://www.vg247.com/2014/04/10/infamous-second-son-sold-1-million-copies-in-nine-days/

די מדהים שהם הגיעו למיליון הרבה יותר מהר מהמשחקים הקודמים בסדרה שיצאו לבסיס משתמשים של עשרות מליוני לקוחות לעומת ה 6 מיליון של הפס4.
אנשים כל כך רעבים לדור הבא אחרי הדור הארוך שהם עברו שהם מתנפלים :)

אני מבסוט, הרגשתי שלמשחק יש פוטנציאל להביא המשך מעולה אם יהיה להם יותר תקציב וזמן, ומכירות טובות בהחלט יתרמו לזה.

לא היה מה לקנות לפס4 מיום השיגור ועד היציאה של אינפמס, מן הסתם הוא מכר כמו מטורף. בדיוק כמו KZ רק שנשמע שאינפמס טוב ו-KZ בזיון שאנשים קנו כי פשוט לא היה להם מה לקנות. אני משער שזה כמו DEAD RISING בדור הקודם שהעיף ממש מהר מליון עותקים, אנשים היו רעבים והיה יובש די גדול אז מתנפלים על מה שיש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אפריל 2014, 17:18

אז אחרי שהספיקו לצחוק כאן על TF שהודח אחרי שבוע על ידי אינפמס באנגליה, מסתבר שהוא די מחץ את אינפמס במכירות שם. נתוני מרץ:
1. TITANFALL
2. LEGO THE HOBBIT
3. FIFA 14
4. SOUTH PARK: THE STICK OF TRUTH
5. CALL OF DUTY: GHOSTS
6. MINECRAFT: XBOX 360 EDITION
7. THE LEGO MOVIE VIDEOGAME
8. PLANTS VS ZOMBIES: GARDEN WARFARE
9. ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG
10. METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES
11. THIEF
12. BATTLEFIELD 4
13. INFAMOUS: SECOND SON
14. KINECT SPORTS: RIVALS
15. GRAND THEFT AUTO V
16. LEGO MARVEL SUPER HEROES
17. DARK SOULS II
18. FOOTBALL MANAGER 2014
19. THE ELDER SCROLLS ONLINE
20. WWE 2K14
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 אפריל 2014, 17:33

DrKeo כתב:אז אחרי שהספיקו לצחוק כאן על TF שהודח אחרי שבוע על ידי אינפמס באנגליה, מסתבר שהוא די מחץ את אינפמס במכירות שם. נתוני מרץ:
1. TITANFALL
2. LEGO THE HOBBIT
3. FIFA 14
4. SOUTH PARK: THE STICK OF TRUTH
5. CALL OF DUTY: GHOSTS
6. MINECRAFT: XBOX 360 EDITION
7. THE LEGO MOVIE VIDEOGAME
8. PLANTS VS ZOMBIES: GARDEN WARFARE
9. ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG
10. METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES
11. THIEF
12. BATTLEFIELD 4
13. INFAMOUS: SECOND SON
14. KINECT SPORTS: RIVALS
15. GRAND THEFT AUTO V
16. LEGO MARVEL SUPER HEROES
17. DARK SOULS II
18. FOOTBALL MANAGER 2014
19. THE ELDER SCROLLS ONLINE
20. WWE 2K14


וזה לפני שהגירסא הכי פופולארית של המשחק בהפרש עצום יצאה.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 15 אפריל 2014, 10:40

לא ברור לי מה קרה עם הרשימה שלך, אבל אינפמס הוא מקום 4 ולא 13...

http://www.videogamer.com/xboxone/titan ... he_uk.html

--
והגרסה 'הכי פופולארית' של המשחק מכרה בשבוע הראשון שלה פחות בצורה ניכרת מאשר השבוע הראשון של גרסת הXB1. (משהו כמו 35K בהשוואה ל113K). זה מה שקורה שאתה מחביא את הגרסה הזה מעיני הציבור ולא מקדם אותה בפרסום. אבל זה מה שמיקרוסופט וEA רצו כדי למשוך קניות לXB1, ולא לשכוח שיש באנדלים קורצים לXB1 עם המשחק שהגיעו עד למחיר של 350פאונד בלבד כך שהיה לאנשים סיבה לא לחכות לגרסת ה360.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אפריל 2014, 12:58

Kazz כתב:לא ברור לי מה קרה עם הרשימה שלך, אבל אינפמס הוא מקום 4 ולא 13...

http://www.videogamer.com/xboxone/titan ... he_uk.html

--
והגרסה 'הכי פופולארית' של המשחק מכרה בשבוע הראשון שלה פחות בצורה ניכרת מאשר השבוע הראשון של גרסת הXB1. (משהו כמו 35K בהשוואה ל113K). זה מה שקורה שאתה מחביא את הגרסה הזה מעיני הציבור ולא מקדם אותה בפרסום. אבל זה מה שמיקרוסופט וEA רצו כדי למשוך קניות לXB1, ולא לשכוח שיש באנדלים קורצים לXB1 עם המשחק שהגיעו עד למחיר של 350פאונד בלבד כך שהיה לאנשים סיבה לא לחכות לגרסת ה360.

אתה צודק מה שהבאתי היה בטעות המכירות של השבוע האחרון באנגליה, לא של חודש מרץ. מה שכן אפשר לראות מהנתונים הוא שדווקא יש לTF רגלי משחק מולטי לא רעות. הוא שומר על מכירות יציבות אחרי היציאה שלו בצורה מצויינת. כך הגרף שלו נראה מול אינפמס למשל שמכר נהדר:
- TF מקום 1, אינפמס לא יצא
- TF מקום 3, אינפמס יצא ישר למקום 1
- TF מקום 3, אינפמס מקום 1
- TF מקום 3, אינפמס מקום 6
- TF מקום 1 (יצאה גרסת ה360), אינפמס מקום 13

כמו שאפשר לראות, יש למשחק רגליים ואם הוא ימשיך להתנהג ככה הוא עלול להיות מוכר די חזק. זה גם בערך מה שקרה עם COD4 שהתחיל נהדר אבל לא בדיוק ב4 מליון יחידות כמו משחקי COD כיום אבל אז המשיך להופיע בטופ 10 כמעט שנה שלמה והפך לאחד המשחקים היותר פופולרים בהסטוריה. לא שאני חושב שזה מה שיקרה עם TF אבל כן נראה שהוא הכניס את הטפרים שלו בטופ 10 ועובד שמשך 5 שבועות הוא לא ירד מהטופ 3.

עוד עובדה מעניינת היא שכשמסתכלים על הטבלה הבריטית שלא מאחדים בה גרסאות (כלומר כל גרסה של משחק עומדת בפני עצמה אז למשל פיפא לפס3 ופיפא לפס4 הם משחקים נפרדים) אז רואים שהשבוע TF ל360 אולי היה מקום ראשון אבל מקום שני היה TF לONE, כלומר שני המשחקים הכי נמכרים באנגליה השבוע הם TF על שתי גרסאותיו. מה שעוד רואים בטבלאות הללו הוא שTF לONE היה במשך שבוע במקום הראשון ואז במשך שלושה שבועות במקום השני כשרק בשבוע היציאה של MGS גרסת הפס4 דחקה אותו למקום השלישי לשבוע בודד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אפריל 2014, 13:43

Ars Technica אספו נתונים ממדגם פרופילים של משתמשי סטים והצליחו לחשב, עם סטייה מסוימת, מהם המשחקים הפופולאריים בסטים וכמה משחקי סטים מוכרים.

הם מפרטים את השיטה בכתבה עצמה, אבל הנה כמה דוגמאות לדיוק (או חוסר הדיוק) שלהם:
On March 28 for instance, DayZ creator Dean Hall revealed that he sold 1.7 million copies of the standalone version of his game through Steam early access. Our sampling method estimated sales of about 1.76 million copies on that date. Similarly, Rust developer Garry Newman tweeted notice that the game’s sales on Steam passed one million as of February 10. Our sampling estimated the game sold just 930,000 copies by that date, but our numbers caught up to reality relatively quickly, reporting one million estimated sales for the game just two days later.


נראה שבכל הנוגע למשחקים שמוכרים מהר, הם מפגרים כמה ימים מאחור, אבל הם הצליחו להגיע לרמת דיוק יפה.

עם זאת, בגלל שמדובר רק על סטים, לא תמיד המספרים מייצגים את המצב של המשחק:
For games that are sold both on and off of Steam, this kind of single-platform reporting can be downright misleading in fact. For instance, our sample shows only 465,000 Steam sales for The Sims 3, even though EA said the game sold 1.4 million copies in its first week on sale in 2009 (through all distribution methods). When using any of our numbers, it’s important to consider that a game may have a significant presence off Steam beyond what we're reporting.


הם מדדו גם כמה אנשים משחקים במשחקים ולא רק כמה המשחקים מכרו. הם לא התייחסו בכתבה המקורית (הוסיפו הערה בעריכה) לכך שהספירה התחילה רק ב2009.
הם כן התייחסו לכך שהשעות הנספרות לא תמיד מדויקות, במיוחד במקרים של מי שמשחק אופליין.

הנתונים בנוגע לזמן המשחק פחות מעניינים, לדעתי, מעבר לרמת המשחקים שנקנו ואף אחד לא שיחק בהם כלל, במיוחד לאור העובדה שלעיתים קרובות, הנתונים אינם מדויקים.

בנוסף, בזכות החלוקה של כמה משחקי COD לאפליקציות נפרדות בסינגל ובמולטי, הם גם בדקו כמה שחקנים משחקים בכל אחד מהמודים:
תמונה
אפשר לראות, בהתבסס על נתון שעות המשחק של סטים, שיותר אנשים שיחקו במצב הסינגל, מאשר במצב המולטי.
בכל הנוגע לשעות משחק, כמובן שהמצב הרבה יותר מוטה לכיוון מצב המולטי:
תמונה
ככל הנראה, אנשים משחקים יותר מפעם אחת בקמפיין הקצרצר של המשחקים בסדרה, אבל רוב הזמן, כמובן, הולך לכיוון המולטי.

סתם נתון ששימח אותי מאוד - טרריה מכר 4 מיליון עותקים :D :
תמונה
הוא גם אחד המשחקים הכי משוחקים בסטים, עם 218 מיליון שעות משחק:
תמונה

סטארבאונד, ההמשך הרוחני של טרריה, שעדין נמצא בבטא גם משוחק לא מעט, עם נתון חציוני של 19 שעות משחק לשחקן:
תמונה

איסוף הנתונים האלו לא מראה לנו תמונה שלמה של המצב בתעשייה, או מכירות PC, כפי שראינו מהדוגמא של סימס 3 וכמובן שעל נתוני שעות המשחק הרבה פחות קל להסתמך, אבל נראה ששיטת איסוף המידע שלהם מוצלחת ומגיעה למספרים דומים מאוד למציאות, במקרים מסוימים.
ניתן להניח שהשיטה תשתפר, אם מפתחים יחלקו איתם נתוני מכירה נוספים והם יוכלו לדעת כמה הם מדייקים.
אני מקווה שתהליך איסוף הנתונים החשופים האלו, יוביל לאיזה שינוי תפיסה אצל VALVE ויגרום להם להקל קצת על החבר'ה בArs, עם שחרור נתונים מלאים של המכירות שלהם. לא סביר בכלל שזה יקרה, אבל אפשר לקוות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Trouble
Minion
הודעות: 77
הצטרף: 14 יולי 2013, 12:18

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Trouble » 16 אפריל 2014, 15:33

חחחח מה שהולך עם FOOTBALL MANAGER לגמרי נכון - אין לי את המשחק, אבל יש לי חבר שהשקיע בגרסה של 2013 סדר גודל של 2000 שעות. אני חושב שהזמן שהשקעתי על כל המשחקים בסטים קטן מזה (לא כולל הקונסולות).

בכל מקרה, הנתונים האלו נחמדים, אבל לדעתי אין להם יותר מדי משמעות. המפתחים והמפיצים של המשחק אמורים לדעת את הדברים האלה, ולצרכנים זה סתם סטטיסטיקה.
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 17 אפריל 2014, 11:33

עדכון מכירות פס4: מעל 7 מליון יחידות חומרה (נכון לשישי באפריל) ויותר מ20.5 מליון יחידות תוכנה (נכון ל13 באפריל).

http://blog.us.playstation.com/2014/04/ ... #sf2613495

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 17 אפריל 2014, 11:41

זה די מרשים... מיקרוסופט עברה כבר את ה-5 מליון?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 אפריל 2014, 01:51

הNPD של מרץ שוחרר. טיטאנפול במקום הראשון אך עדיין הפס4 מכרה יותר חומרה מהXB1. די כשלון של מיקרוסופט שהקלף הכי חזק שלה לא הצליח לגרום לקונסולה למכור יותר מהיריבה. מיקרוסופט הודיעו שעד כה הם שלחו לחנויות 5מליון קונסולות (בניגוד ל7מליון של הפס4 שנמכרו לאנשים). מיקרוסופט בבור. נו, הורדת מחיר רשמית בקרוב?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 18 אפריל 2014, 10:16

אני חייב להודות שהייתי די בהלם כשראיתי את המכירות, עם טיטאנפול והמבצעים המטורפים שהיו שכללו אפילו באנדלים של XB1+טיטאנפול+12 חודשים ללייב ב 450$ הייתי בטוח שמרץ בכיס שלהם.

זה ברור שבקרוב מאוד כבר תהיה ירידת מחיר רשמית למרות שבצורה בלתי רשמית כבר מזמן היתה ירידה אבל להכריז על זה באופן רשמי ולהשוות מחיר לפס4 בלי לכפות שום באנדל זה עדיין לא אותו הדבר, מעניין אם ילכו עד הסוף ויורידו אפילו מתחת לפס4 ויספגו על זה הפסדים.

מה שכן דין אני לא יודע אם מייקרוסופט צריכה הצלה, זה לא שהיא במצב קטסטרופלי עם רגל וחצי בקבר כמו ה WIIU, היא יכולה לעשות אחלה כסף גם מהמקום השני, היא רק צריכה לצמצם קצת את הפער שיהיה בגבול הסביר.
ברור אבל שהיו לה ציפיות הרבה יותר גבוהות, מעבר בכלל לגיימינג אלא כמכשיר בידורי כולל שכזה שיכבוש את המיינסטרים לא פחות מאשר את ההארדקורים, זה לא ממש קורה בינתיים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 אפריל 2014, 18:32

איסוף כל המידע הרשמי\מודלף מהNPD הזה:

Hardware

Xbone: 311k
PS4: 371k
Wii U: 70k
Vita: ~10k
3DS: 159k
Wii: 28k
PS3: 67K
360: 111K
PSP: 5k

Software

FFXHD - 208k (166.4K PS3, 41.6K Vita)
Yoshi's New Island <160k
Dark Souls 2<350k PS3 ~51%
MGSV: GZ =278k, PS4 ~ 54%, XBO ~ 20% (both combined 204k), PS3 ~ 19%
South Park: SoT< 440k, 360 55%
TitanFall> 1 million
Infamous: Second Son 440-500K
Donkey Kong: Tropical Freeze - 84K (highest selling Wii U game)
GTA V ~150K

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 18 אפריל 2014, 10:34

וואו מטאל גיר כמעט מת לגמרי על הדור הקודם, קוג׳ימה לא היה צריך בכלל לטרוח והיה צריך ללכת על הדור הבא עד הסוף. זה בטח לא סימן טוב מבחינת TPP על הדור הקודם, נראה לי סבירות גבוהה שיבוטל.

ו GTA5 עדיין מוכר בצורה מרשימה מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אפריל 2014, 11:15

Laskin כתב:זה די מרשים... מיקרוסופט עברה כבר את ה-5 מליון?


כאמור, כן. מייקרוסופט מכרה יותר מ5 מיליון, שזה ממש מצוין.

שתי הקונסולות מוכרות נהדר. הPS4 מוכרת יותר טוב מכל קונסולה בהיסטוריה, כרגע. הייתי רוצה לראות השוואה למספרים של הWII, כי יש מצב שהם עוברים אותם/משתווים אליהם. מאוד מאוד מרשים.

הONE מוכרת מצוין. אם לפני שנה מישהו היה אומר למייקרוסופט שהם ימכרו יותר מה360 בחצי השנה הראשונה ב60%, כאשר יש לה תחרות ישירה, זולה יותר, עם ביצועים עדיפים ביותר מידי משחקים, מייקרוסופט היו קוראים לו אופטימיסט חסר תקנה.
קצת משעשע לראות מישהו מחליט שמייקרוסופט בבור, כאשר הם מוכרים כל כך טוב.

אני רוצה שיעברו כבר שנתיים-שלוש, כדי לראות איך הקונסולות מוכרות, כאשר יש יותר מ3 משחקים לשחק בהן. זה יכול להיות דור מאוד מעניין בנוגע למכירות ואם ההתחלה אינדיקציה למשהו, הוא יכול להיות יותר מצליח אפילו מהדור הקודם.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 אפריל 2014, 12:55

שלחו לחנויות 5 מליון. הפער בפועל בין הפס4 לXB1 הוא יותר מ2מליון יחידות. ה360 הייתה הקונסולה המובילה באנגליה ובארה"ב ועכשיו זה לא כך בדור החדש. אני לא חושב שמיקרוסופט מחפשים להציג ביצועים טובים יותר מאשר ה360 אבל עדיין להפסיד למתחרה, במיוחד כאשר הם פועלים לפי ההנחה שהדור הזה יהיה הכי גדול אי פעם. טיטאנפול נכשל מבחינת הזזת קונסולות ושינוי המומנטום וזה עוד עם הבאנדלים המוזלים - זה היה כנראה התותח הכי גדול של מיקרוסופט לשנה והפער מכירות בין הקונסולות ממשיך לגדול. תסתכל גם על מכירות ה SKU. מאז תחילת השנה רק גוסטס ומשחקי לגו מוכרים טוב יותר על הXB1 מאשר הפס4. בחודש מרץ גרסת הPS4 של גוסטס הקדימה את הXB1 וגם גרסת הפס3 הקדימה את גרסת ה XB1 (כנראה בגלל שהרבה קנו את טיטאנפול) וגם בNBA גרסת הXB1 משתרכת מאחורי גרסת הPS4 והPS3.

צריך לזכור שה360 הייתה supply-constrained בחודשים הראשונים שלה וזה בערך המצב ההפוך עם הXB1. ועדיין לא ידוע כמה ה'צמא' לקונסולות חדשות משחק תפקיד עבור הפס4 וה XB1.

לדעתי מיקרוסופט צריכה להוריד מחיר\ להציע גרסה בלי הקינקט, אלא אם כן הם רוצים להמשיך לדבר על כמה הם שלחו לחנויות, להשוות ל360 ולהזכיר את ה xbox family.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אפריל 2014, 21:26

Kazz כתב:שלחו לחנויות 5 מליון. הפער בפועל בין הפס4 לXB1 הוא יותר מ2מליון יחידות. ה360 הייתה הקונסולה המובילה באנגליה ובארה"ב ועכשיו זה לא כך בדור החדש. אני לא חושב שמיקרוסופט מחפשים להציג ביצועים טובים יותר מאשר ה360 אבל עדיין להפסיד למתחרה, במיוחד כאשר הם פועלים לפי ההנחה שהדור הזה יהיה הכי גדול אי פעם. טיטאנפול נכשל מבחינת הזזת קונסולות ושינוי המומנטום וזה עוד עם הבאנדלים המוזלים - זה היה כנראה התותח הכי גדול של מיקרוסופט לשנה והפער מכירות בין הקונסולות ממשיך לגדול. תסתכל גם על מכירות ה SKU. מאז תחילת השנה רק גוסטס ומשחקי לגו מוכרים טוב יותר על הXB1 מאשר הפס4. בחודש מרץ גרסת הPS4 של גוסטס הקדימה את הXB1 וגם גרסת הפס3 הקדימה את גרסת ה XB1 (כנראה בגלל שהרבה קנו את טיטאנפול) וגם בNBA גרסת הXB1 משתרכת מאחורי גרסת הPS4 והPS3.

צריך לזכור שה360 הייתה supply-constrained בחודשים הראשונים שלה וזה בערך המצב ההפוך עם הXB1. ועדיין לא ידוע כמה ה'צמא' לקונסולות חדשות משחק תפקיד עבור הפס4 וה XB1.

לדעתי מיקרוסופט צריכה להוריד מחיר\ להציע גרסה בלי הקינקט, אלא אם כן הם רוצים להמשיך לדבר על כמה הם שלחו לחנויות, להשוות ל360 ולהזכיר את ה xbox family.


אתה לא חושב שהם רוצים להצליח יותר משהם הצליחו בדור הכי טוב והכי רווחי שלהם בשוק?
אני חושב שכן. בכלל, אני חושב שלשאוף להצליח יותר משהם הצליחו קודם זה הכי הגיוני בעולם.
האם יהיה קשה לפרסם לקהל הרחב שמדובר בהצלחה, בגלל ההשוואה להצלחה של סוני? כן. האם זה ישנה הרבה למייקרוסופט? לא ממש. הרי קל מאוד לשווק את ההצלחה הזאת למי שחשוב - מחזיקי המניות. פשוט אומרים להם "באותה תקופה בחיים של המוצר הקודם שלנו בסדרה, מכרנו פחות X והיינו בהפסדים של 2 מיליארד דולר. היום מכרנו 2X ואנחנו ברווח של כמה מאות מיליונים".
הקהל הרחב, בטח בטווח הארוך, יקנה את הONE בגלל המשחקים והפיטצ'רים הנוספים של המכשיר ולא בגלל שהוא מכר "רק" 15 מיליון ולא 20 מיליון בשנה וקצת בשוק.

לא מדובר במצב של הצלחה/כשלון. מדובר על מגוון רחב של אפשרויות בין שני הקיצונים ואין בכלל ויכוח שבהרבה מאוד תחומים, חצי השנה הראשונה של הONE קרובה יותר להצלחה, מאשר לכשלון.
העובדה שסוני מצליחים באופן פנמונלי, לא אומר שמייקרוספט לא מצליחים. רחוק מכך. אנחנו ממש לא מדברים על קונסולה שיש סכנה שתסיים את חייה עם 20 מיליון יחידות.
זה, כמובן, בלי לדבר בכלל על העובדה שעברנו בקושי עשירית מהדור הזה. מותג חדש ומלא הייפ הקפיץ את המכירות של הONE וזה אחלה לגמרי. זה לא הקפיץ את המכירות מספיק כדי להשתיק נבואות זעם של כמה טרולים בGAF? שיהיה. עדין הקפיץ את המכירות באופן משמעותי.

הONE מוכרת פחות מהPS4. יכול להיות שהיא תמשיך למכור פחות ממנה גם כל שאר הדור. אם היא תגיע ל90 מיליון יחידות בעוד 8 שנים, לאף אחד במייקרוסופט זה לא יפריע, גם אם הPS4 תגיע ל130 מיליון יחידות.
בנוסף, אתה מתעלם מהנתונים שפחות נוחים לתאוריית האסון הגדול שלך. מייקרוסופט מוכרת ב30+ אזורים פחות מאשר סוני. הם החליטו ללכת על אסטרטגיה שונה, של למקסם את כמות היחידות בשווקים נבחרים, על פני לפרוס את המלאים המוגבלים להמון שווקים.
בטווח הקצר, אין ספק שסוני הלכו על האסטרטגיה הנכונה (אם כי, אי אפשר לדעת האם זה גורם להם להפסיד לא מעט מכירות). נצטרך לחכות ולראות, האם בטווח הארוך זה יפגע במייקרוסופט או לא, אבל לא להתייחס לכך שמספיק להם למכור 10-20 אלף יחידות בכל אחד מהשווקים הנוספים האלו (בחצי שנה, כמובן שזו נבואה פסימית במיוחד), בשביל למכור יותר מחצי מיליון יחידות נוספות, זו סתם דוגמא של cherry picking של נתונים. לצייר את המטרה מסביב לחץ זו לא דרך טובה במיוחד לפרש נתונים.

לפי חצי השנה הראשונה של הדור החדש, סוני בקצב מטורף שיכול להביא אותם ל20 מיליון יחידות אחרי עונת החגים. מייקרוסופט בקצב מצוין שיכול להביא אותם ל15-16 מיליון יחידות אחרי עונת החגים (בשני המקרים, זו ראייה אופטימית, כמובן).
לא להיות מרוצים מ15 מיליון יחידות אחרי שתי עונות חגים, שווה ערך ללא להיות מרוצים מ5 מיליון יחידות של טומב ריידר, בגלל שCOD מכר יותר.

ברור שידוע כמה ה"צמא" לקונסולות חדשות משפיע על הPS4 והONE - כמו בכל תחילת דור אחר, הוא בעל השפעה מכרעת על המכירות. בשתי הקונסולות יש מעט מאוד במה לשחק והצמא הזה הוא הסיבה העיקרית שאנשים קונים את הקונסולות.
בעוד שנתיים, כאשר יהיו בשתי הקונסולות המון משחקים טובים, הסיבה למכירות תהייה אותם משחקים וזו גם אחת הסיבות שבהמשך הדור מוכרים יותר, מאשר בתחילתו.

התחלה נהדרת לשתי הקונסולות. התחלה מטורפת ולא מעולם הזה לסוני. הצלחה של שתי החברות, זו הצלחה לכל מי שאוהב לשחק בקונסולות. חדשות מצוינות :)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 19 אפריל 2014, 12:47

טיטאנפול לא הקפיץ את המכירות של הקונסולה, למעשה נראה שהמכירות ירדו במעט מחודש שעבר, להזכירך ה NPD הזה כלל 5 שבועות בניגוד ל 4 של הקודם ככה שבעצם לפי הסטטיסטיקה טיטאנפול לא הזיז קונסולות כמעט בכלל לצרכנים חדשים אלא נקנה ע"י הבסיס הקיים.
וזה למרות שנמכר בבאנדל במחיר מוזל של 450$ בלא מעט מקומות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 אפריל 2014, 13:10

bling כתב:טיטאנפול לא הקפיץ את המכירות של הקונסולה, למעשה נראה שהמכירות ירדו במעט מחודש שעבר, להזכירך ה NPD הזה כלל 5 שבועות בניגוד ל 4 של הקודם ככה שבעצם לפי הסטטיסטיקה טיטאנפול לא הזיז קונסולות כמעט בכלל לצרכנים חדשים אלא נקנה ע"י הבסיס הקיים.
וזה למרות שנמכר בבאנדל במחיר מוזל של 450$ בלא מעט מקומות.


5 שבועות לעומת 4? אתה מתכוון 31 ימים, לעומת 28? או שהNPD החודש מדדו גם ארבעה ימים מאפריל?

258 אלף חלקי 28 זה 9.2 ביום.
311 אלף חלקי 31 זה 10.03 ביום.
מדובר גם על עליה במספרים מוחלטים וגם בקצב המכירות. ירידה זו לא. בהחלט לא עליה משמעותית.

אני מסכים שלשאלה כמה טיטאנפול השפיע על העליה הזאת, אין תשובה מוחלטת ובהחלט אפשר לטעון שמשחק מולטי בלבד לא מסוגל להיות system seller.
לבאנדלים במחירים מוזלים אין ממש השפעה. הורדות מחיר זמניות ומבצעים לא משנות את התפיסה של קונסולה יקרה ב100$ וההבדל הזה לבדו מספיק להסביר את ההפרש במכירות. אם מתחשבים גם בכך שהPS4 זמינה בהרבה יותר שווקים מהONE, אז עוד יותר קשה להתייחס למספרים של הONE כמשהו שהוא לא הצלחה.
בכלל, למכור 5 מיליון יחידות ממוצר ב500$ זה לא שונה כל כך מלמכור 7 מיליון יחידות ממוצר שעולה 400$. הדור החדש התחיל יותר טוב מכל דור אחר. נקווה שההצלחה הזאת תאיץ את המעבר של מפתחות המשחקים לפיתוח דור הבא בלבד. אני רוצה לראות יותר בטמנים ופחות בורדרלנדסים.

---

כתבה מTIME עם סיקור על נתוני המכירות.

Both the PS4 and Xbox One are performing sales feats of derring-do.

Both the PS4 and Xbox One are selling at unprecedented levels. As NPD noted in its March 2014 sales rundown last night, if you add both systems together through their preliminary five months of availability, you’re talking twice the sales of the PS3 and Xbox 360 for the same period. What’s more, if you run the same figure for retail software sales, combined PS4 and Xbox One software is up some 60 percent. You’d be mad to read those kinds of generation-on-generation numbers as bad in any way for either company.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 19 אפריל 2014, 18:32

Nucleus_Dawn כתב:
5 שבועות לעומת 4? אתה מתכוון 31 ימים, לעומת 28? או שהNPD החודש מדדו גם ארבעה ימים מאפריל?

258 אלף חלקי 28 זה 9.2 ביום.
311 אלף חלקי 31 זה 10.03 ביום.
מדובר גם על עליה במספרים מוחלטים וגם בקצב המכירות. ירידה זו לא. בהחלט לא עליה משמעותית.

אני מסכים שלשאלה כמה טיטאנפול השפיע על העליה הזאת, אין תשובה מוחלטת ובהחלט אפשר לטעון שמשחק מולטי בלבד לא מסוגל להיות system seller.
לבאנדלים במחירים מוזלים אין ממש השפעה. הורדות מחיר זמניות ומבצעים לא משנות את התפיסה של קונסולה יקרה ב100$ וההבדל הזה לבדו מספיק להסביר את ההפרש במכירות. אם מתחשבים גם בכך שהPS4 זמינה בהרבה יותר שווקים מהONE, אז עוד יותר קשה להתייחס למספרים של הONE כמשהו שהוא לא הצלחה.
בכלל, למכור 5 מיליון יחידות ממוצר ב500$ זה לא שונה כל כך מלמכור 7 מיליון יחידות ממוצר שעולה 400$. הדור החדש התחיל יותר טוב מכל דור אחר. נקווה שההצלחה הזאת תאיץ את המעבר של מפתחות המשחקים לפיתוח דור הבא בלבד. אני רוצה לראות יותר בטמנים ופחות בורדרלנדסים.

---

כתבה מTIME עם סיקור על נתוני המכירות.


היא לא מכרה 5 מיליון, היא מכרה כנראה בין 4.5 מיליון ל-4 מיליון על פי ign. הם בדיוק עשו כתבה ללמה מייקרוסופט נכשלת במכירות. הם דווקא טוענים שהסיבה המרכזית לכך היא לא המחיר אלא העובדה שסוני פונה לקהל הקור בשחקנים ומיתגה את הקונסולה ככזאת בעוד מייקרוסופט ממתגת את האקסבוקס כמערכת בידור ביתית. הם גם טוענים שסוני עשתה כל מה שנכון עם מפתחי האינדי לעומת מייקרוסופט. אנחנו נראה הורדת מחיר בקרוב, דבר שמלמד שמייקרוסופט בצרות. דרך אגב, הם מציינים שלמרבה האיירוניה המצלמה של סוני נמכרת מצוין ואי אפשר למצוא אותה בחנויות למרות שסוני ניסתה להוציא אותה מהסטנדרד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 אפריל 2014, 19:26

Death_119 כתב:היא לא מכרה 5 מיליון, היא מכרה כנראה בין 4.5 מיליון ל-4 מיליון על פי ign. הם בדיוק עשו כתבה ללמה מייקרוסופט נכשלת במכירות. הם דווקא טוענים שהסיבה המרכזית לכך היא לא המחיר אלא העובדה שסוני פונה לקהל הקור בשחקנים ומיתגה את הקונסולה ככזאת בעוד מייקרוסופט ממתגת את האקסבוקס כמערכת בידור ביתית. הם גם טוענים שסוני עשתה כל מה שנכון עם מפתחי האינדי לעומת מייקרוסופט. אנחנו נראה הורדת מחיר בקרוב, דבר שמלמד שמייקרוסופט בצרות. דרך אגב, הם מציינים שלמרבה האיירוניה המצלמה של סוני נמכרת מצוין ואי אפשר למצוא אותה בחנויות למרות שסוני ניסתה להוציא אותה מהסטנדרד.


הם כן מכרו 5 מיליון יחידות. כנראה שבסט ביי/גיימסטופ/אמזון/טרגט לא מכרו 5 מיליון, אבל מייקרוסופט כן.

חיפשתי גם בIGN וגם בגוגל ולא מצאתי את הכתבה הזאת.

מצאתי את הכתבה של TIMES, שממנה הבאתי ציטוט על כמה שהONE מוכרת טוב. יש גם את הכתבה הזאת מפורבס, שכותבת שבזמן שהONE מוכרת פחות מהPS4 באופן משמעותי למדי, היא עדין נחשבת להצלחה ובכלל הדור הזה התחיל עם מכירות מצוינות:
What’s funny is that the Xbox One could still be considered a success — it’s outpacing Xbox 360 sales by 60 percent during the same time period, and an attach rate of nearly 3 games per console is an excellent number. And the machine is selling quite well considering the fact that Microsoft botched the pre-launch marketing and priced it $100 more expensive than its chief competition. It’s just that the PS4 is a much bigger success. The broader story isn’t just about Sony beating Microsoft, it’s about this console generation getting off to an incredibly strong start. The future of gaming is still very much in question, but traditional consoles have a lot of steam going forward. It’s especially strong when you consider that there still isn’t any must-have content for either system.


זו חזרה על מה שאמרתי, בעצם - ההצלחה של סוני לא סותרת את ההצלחה של מייקרוסופט.

אני מסכים לגמרי שמייקרוסופט פישלו עם השיווק והמיתוג של הקונסולה ואין ספק שאם הם רוצים מספרים דומים לאלו של הPS4, הם גם צריכים לשנות את התמחור ולהיות יותר תחרותיים.
עם כל הטעויות שהם עשו, אין שום דרך להסתכל על הנתונים ולהגיד שמייקרוסופט נכשלו במבחן התוצאה. מדובר על חומרה שמוכרת טוב מאוד ותוכנה שמוכרת טוב מאוד (במיוחד לאור העובדה שיש מעט מאוד תוכנה ששווה לקנות לשתי הקונסולות). במבחן התוצאה, זה רחוק מאוד מלהיות כשלון.
הורדת מחיר, שאולי נראה ואולי לא (נקווה שכן), לא תלמד אותנו על זה שמייקרוסופט בצרות. היא יכולה ללמד אותנו שהם רוצים להצליח יותר משהם הצליחו עד עכשיו.
הONE היא קונסולה שהתחילה את דרכה טוב מאוד. העובדה שזה קרה למרות לא מעט טעויות שנעשו במיתוג ושיווק, לא משנה את ההצלחה הזאת. אם מישהו היה מבטיח למייקרוסופט או לסוני את המספרים האלו לפני שנה-שנתיים, שתי החברות היו שמחות מאוד לקחת אותן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 19 אפריל 2014, 20:46

Microsoft, on the other hand, has shipped 5 million units, and perhaps half a million or more are still sitting on store shelves. PlayStation 4s are hard to find. There are more Xbox Ones than the market currently demands.
http://www.ign.com/articles/2014/04/18/ ... whats-next
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 אפריל 2014, 21:37

Death_119 כתב:Microsoft, on the other hand, has shipped 5 million units, and perhaps half a million or more are still sitting on store shelves. PlayStation 4s are hard to find. There are more Xbox Ones than the market currently demands.
http://www.ign.com/articles/2014/04/18/ ... whats-next


אחלה. כתבה נוספת שחוזרת במדויק על הטענה שלי - ההצלחה של הPS4 לא סותרת את ההצלחה של הONE.

Xbox One is trending well above average. Indeed, its shipped numbers are just below Wii's -- the previous victor before PS4 came on the scene -- meaning that Xbox One is arguably the third quickest-selling console in industry history. That's nothing to scoff at. This makes one thing clear: PlayStation 4's success doesn't necessarily come at the expense of Xbox One.


אז הכתבה בIGN בכלל לא אומרת את מה שטענת שהיא אומרת. היא אומרת בדיוק את מה שאני טוען בכל פעם שרואים נתוני מכירות של הקונסולות החדשות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אפריל 2014, 23:40

סוני מוחצת את מיקרוסופט אבל זה לא סותר שהONE היא בערך הקונסולה השניה הכי מוכרת אי פעם ביחס לתקופה שהיא בחוץ. אף אחד לא חושב שמיקרוסופט מרוצה כי היא מפסידה אבל אי אפשר לקרא לקונסולה שמוכרת יותר טוב מה360, מהפס2, מהפס1 או כל קונסולה שתחשובה עליה חוץ מאשר הפס4 סוג של כישלון או צער קשה למיקרוסופט.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 20 אפריל 2014, 00:04

אני לא בטוח איך המשקיעים יראו את זה שסוני הפכו את היוצרות על מיקרוסופט ב18 חודשים. 'איך איבדתם את ההובלה בשני השווקים העיקריים שלכם', 'למה אתם יקרים ב100 דולר בלי שום סיבה נראית לעין?' 'מי יודע כמה הוצאתם על מחקר ופיתוח של קינקט 2 כאשר כל מה שזה עושה זה לייקר את המוצר וגורם לו להיות פחות רצוי ולא ראינו שום משחק אחד לרפואה שמתחיל להצדיק את ההשקעה הזו', 'איך עם כל הדגש על מולטימדיה ואינטרגציה ועסקאות עם NFL אתם מפגרים בארה"ב?'

גם בשיא הצלחת ה360 תמיד היית שומע משקיעים ודיבורים שאומרים שמיקרוסופט צריכה לצאת מהעסק הזה, התפקוד של הXB1 לא משקיט אמירות כאלה. גם כי אנחנו לא יודעים כמה מיקרוסופט השקיעו בקונסולה הזו ואם למרות המחיר הגבוה יותר, אם זה מספיק מרשים כלכלית למעורבים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 43 אורחים