bling כתב:Death אני מחכה לפרשנות שלך למה לעזאזל קורה ביפן, כי לי זה נראה די רע![]()
Infamous: Second Son לעומת זאת שבר את כל שיאי הסדרה ומכר כבר מיליון עותקים ב 9 ימים:
http://www.vg247.com/2014/04/10/infamous-second-son-sold-1-million-copies-in-nine-days/
די מדהים שהם הגיעו למיליון הרבה יותר מהר מהמשחקים הקודמים בסדרה שיצאו לבסיס משתמשים של עשרות מליוני לקוחות לעומת ה 6 מיליון של הפס4.
אנשים כל כך רעבים לדור הבא אחרי הדור הארוך שהם עברו שהם מתנפלים
אני מבסוט, הרגשתי שלמשחק יש פוטנציאל להביא המשך מעולה אם יהיה להם יותר תקציב וזמן, ומכירות טובות בהחלט יתרמו לזה.
DrKeo כתב:אז אחרי שהספיקו לצחוק כאן על TF שהודח אחרי שבוע על ידי אינפמס באנגליה, מסתבר שהוא די מחץ את אינפמס במכירות שם. נתוני מרץ:
1. TITANFALL
2. LEGO THE HOBBIT
3. FIFA 14
4. SOUTH PARK: THE STICK OF TRUTH
5. CALL OF DUTY: GHOSTS
6. MINECRAFT: XBOX 360 EDITION
7. THE LEGO MOVIE VIDEOGAME
8. PLANTS VS ZOMBIES: GARDEN WARFARE
9. ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG
10. METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES
11. THIEF
12. BATTLEFIELD 4
13. INFAMOUS: SECOND SON
14. KINECT SPORTS: RIVALS
15. GRAND THEFT AUTO V
16. LEGO MARVEL SUPER HEROES
17. DARK SOULS II
18. FOOTBALL MANAGER 2014
19. THE ELDER SCROLLS ONLINE
20. WWE 2K14
Kazz כתב:לא ברור לי מה קרה עם הרשימה שלך, אבל אינפמס הוא מקום 4 ולא 13...
http://www.videogamer.com/xboxone/titan ... he_uk.html
--
והגרסה 'הכי פופולארית' של המשחק מכרה בשבוע הראשון שלה פחות בצורה ניכרת מאשר השבוע הראשון של גרסת הXB1. (משהו כמו 35K בהשוואה ל113K). זה מה שקורה שאתה מחביא את הגרסה הזה מעיני הציבור ולא מקדם אותה בפרסום. אבל זה מה שמיקרוסופט וEA רצו כדי למשוך קניות לXB1, ולא לשכוח שיש באנדלים קורצים לXB1 עם המשחק שהגיעו עד למחיר של 350פאונד בלבד כך שהיה לאנשים סיבה לא לחכות לגרסת ה360.
On March 28 for instance, DayZ creator Dean Hall revealed that he sold 1.7 million copies of the standalone version of his game through Steam early access. Our sampling method estimated sales of about 1.76 million copies on that date. Similarly, Rust developer Garry Newman tweeted notice that the game’s sales on Steam passed one million as of February 10. Our sampling estimated the game sold just 930,000 copies by that date, but our numbers caught up to reality relatively quickly, reporting one million estimated sales for the game just two days later.
For games that are sold both on and off of Steam, this kind of single-platform reporting can be downright misleading in fact. For instance, our sample shows only 465,000 Steam sales for The Sims 3, even though EA said the game sold 1.4 million copies in its first week on sale in 2009 (through all distribution methods). When using any of our numbers, it’s important to consider that a game may have a significant presence off Steam beyond what we're reporting.





Laskin כתב:זה די מרשים... מיקרוסופט עברה כבר את ה-5 מליון?
Kazz כתב:שלחו לחנויות 5 מליון. הפער בפועל בין הפס4 לXB1 הוא יותר מ2מליון יחידות. ה360 הייתה הקונסולה המובילה באנגליה ובארה"ב ועכשיו זה לא כך בדור החדש. אני לא חושב שמיקרוסופט מחפשים להציג ביצועים טובים יותר מאשר ה360 אבל עדיין להפסיד למתחרה, במיוחד כאשר הם פועלים לפי ההנחה שהדור הזה יהיה הכי גדול אי פעם. טיטאנפול נכשל מבחינת הזזת קונסולות ושינוי המומנטום וזה עוד עם הבאנדלים המוזלים - זה היה כנראה התותח הכי גדול של מיקרוסופט לשנה והפער מכירות בין הקונסולות ממשיך לגדול. תסתכל גם על מכירות ה SKU. מאז תחילת השנה רק גוסטס ומשחקי לגו מוכרים טוב יותר על הXB1 מאשר הפס4. בחודש מרץ גרסת הPS4 של גוסטס הקדימה את הXB1 וגם גרסת הפס3 הקדימה את גרסת ה XB1 (כנראה בגלל שהרבה קנו את טיטאנפול) וגם בNBA גרסת הXB1 משתרכת מאחורי גרסת הPS4 והPS3.
צריך לזכור שה360 הייתה supply-constrained בחודשים הראשונים שלה וזה בערך המצב ההפוך עם הXB1. ועדיין לא ידוע כמה ה'צמא' לקונסולות חדשות משחק תפקיד עבור הפס4 וה XB1.
לדעתי מיקרוסופט צריכה להוריד מחיר\ להציע גרסה בלי הקינקט, אלא אם כן הם רוצים להמשיך לדבר על כמה הם שלחו לחנויות, להשוות ל360 ולהזכיר את ה xbox family.
bling כתב:טיטאנפול לא הקפיץ את המכירות של הקונסולה, למעשה נראה שהמכירות ירדו במעט מחודש שעבר, להזכירך ה NPD הזה כלל 5 שבועות בניגוד ל 4 של הקודם ככה שבעצם לפי הסטטיסטיקה טיטאנפול לא הזיז קונסולות כמעט בכלל לצרכנים חדשים אלא נקנה ע"י הבסיס הקיים.
וזה למרות שנמכר בבאנדל במחיר מוזל של 450$ בלא מעט מקומות.
Both the PS4 and Xbox One are performing sales feats of derring-do.
Both the PS4 and Xbox One are selling at unprecedented levels. As NPD noted in its March 2014 sales rundown last night, if you add both systems together through their preliminary five months of availability, you’re talking twice the sales of the PS3 and Xbox 360 for the same period. What’s more, if you run the same figure for retail software sales, combined PS4 and Xbox One software is up some 60 percent. You’d be mad to read those kinds of generation-on-generation numbers as bad in any way for either company.
Nucleus_Dawn כתב:
5 שבועות לעומת 4? אתה מתכוון 31 ימים, לעומת 28? או שהNPD החודש מדדו גם ארבעה ימים מאפריל?
258 אלף חלקי 28 זה 9.2 ביום.
311 אלף חלקי 31 זה 10.03 ביום.
מדובר גם על עליה במספרים מוחלטים וגם בקצב המכירות. ירידה זו לא. בהחלט לא עליה משמעותית.
אני מסכים שלשאלה כמה טיטאנפול השפיע על העליה הזאת, אין תשובה מוחלטת ובהחלט אפשר לטעון שמשחק מולטי בלבד לא מסוגל להיות system seller.
לבאנדלים במחירים מוזלים אין ממש השפעה. הורדות מחיר זמניות ומבצעים לא משנות את התפיסה של קונסולה יקרה ב100$ וההבדל הזה לבדו מספיק להסביר את ההפרש במכירות. אם מתחשבים גם בכך שהPS4 זמינה בהרבה יותר שווקים מהONE, אז עוד יותר קשה להתייחס למספרים של הONE כמשהו שהוא לא הצלחה.
בכלל, למכור 5 מיליון יחידות ממוצר ב500$ זה לא שונה כל כך מלמכור 7 מיליון יחידות ממוצר שעולה 400$. הדור החדש התחיל יותר טוב מכל דור אחר. נקווה שההצלחה הזאת תאיץ את המעבר של מפתחות המשחקים לפיתוח דור הבא בלבד. אני רוצה לראות יותר בטמנים ופחות בורדרלנדסים.
---
כתבה מTIME עם סיקור על נתוני המכירות.
Death_119 כתב:היא לא מכרה 5 מיליון, היא מכרה כנראה בין 4.5 מיליון ל-4 מיליון על פי ign. הם בדיוק עשו כתבה ללמה מייקרוסופט נכשלת במכירות. הם דווקא טוענים שהסיבה המרכזית לכך היא לא המחיר אלא העובדה שסוני פונה לקהל הקור בשחקנים ומיתגה את הקונסולה ככזאת בעוד מייקרוסופט ממתגת את האקסבוקס כמערכת בידור ביתית. הם גם טוענים שסוני עשתה כל מה שנכון עם מפתחי האינדי לעומת מייקרוסופט. אנחנו נראה הורדת מחיר בקרוב, דבר שמלמד שמייקרוסופט בצרות. דרך אגב, הם מציינים שלמרבה האיירוניה המצלמה של סוני נמכרת מצוין ואי אפשר למצוא אותה בחנויות למרות שסוני ניסתה להוציא אותה מהסטנדרד.
What’s funny is that the Xbox One could still be considered a success — it’s outpacing Xbox 360 sales by 60 percent during the same time period, and an attach rate of nearly 3 games per console is an excellent number. And the machine is selling quite well considering the fact that Microsoft botched the pre-launch marketing and priced it $100 more expensive than its chief competition. It’s just that the PS4 is a much bigger success. The broader story isn’t just about Sony beating Microsoft, it’s about this console generation getting off to an incredibly strong start. The future of gaming is still very much in question, but traditional consoles have a lot of steam going forward. It’s especially strong when you consider that there still isn’t any must-have content for either system.
Death_119 כתב:Microsoft, on the other hand, has shipped 5 million units, and perhaps half a million or more are still sitting on store shelves. PlayStation 4s are hard to find. There are more Xbox Ones than the market currently demands.
http://www.ign.com/articles/2014/04/18/ ... whats-next
Xbox One is trending well above average. Indeed, its shipped numbers are just below Wii's -- the previous victor before PS4 came on the scene -- meaning that Xbox One is arguably the third quickest-selling console in industry history. That's nothing to scoff at. This makes one thing clear: PlayStation 4's success doesn't necessarily come at the expense of Xbox One.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 34 אורחים