Death_119 כתב:למה? יש לך כרטיס מסך שמקביל לכרטיס שיצא ב-2010, יותר מחצי שנה לפני צאת המשחק. אני לא יודע למה אתה חושב שהוא נראה רע, הוא אחד המשחקים היותר יפים שיש לפיסי להציע גם כיום.
דרך אגב, כבר הגעת לסוף האקט הראשון ועשית את הבחירה?
DrKeo כתב:לא לא אני ממש בהתחלה, אולי הוא נעשה יפה יותר אחרי זה אבל מדובר במשחק שנראה כמו דור מאחורי קרייסס 3 למשל. הכרטיס שלי הוא 660TI, הוא חזק יותר מהכרטיס הכי HIGH END שהיה כשהמשחק יצא אבל גם אז CRYSIS 2 היה כבר בן חודשים ו-BF3 היה בדיוק לפני היציאה שלו כך שהוויצ'ר נראה, לפחות בקטעים שהגעתי אליהם, ממש דור מאחוריהם. לא מפתיע אותי שהוא יצא ל360 אחרי זה, הוא נראה כמו משחק 360.
Death_119 כתב:אה, חשבתי שיש לך 660. הוא חזק ב-5-10% מה-580. עדיין לא מרשים במיוחד. תחשוב שזה מקביל לכרטיס בן 4 שנים.
הוא יצא חצי שנה לפני BF3, אבל זה לא העיניין, נשמע לי הזוי מה שאתה מספר, המשחק לא נראה פחות טוב מBF3 והרבה יותר טוב מקרייסס 2. אין לי מושג מה קרה אצלך במחשב. וגרסאת ה-360 נראית מחפיר לעומת הפיסי.
ורק כדי להמחיש איך נראה משחק פיסי באותה תקופה מול משחק 360:
DrKeo כתב: היה כבר בן חודשים ו-BF3 היה בדיוק לפני היציאה שלו כך שהוויצ'ר נראה, לפחות בקטעים שהגעתי אליהם, ממש דור מאחוריהם
DrKeo כתב:אולי עדין לא הגעתי לאוזרים יפים, אני רק בתחילת המשחק אז יכול להיות.
אגב, עשיתי את טעות חיי ושחקתי עם עכבר ומקלדת, באמת טפשי. ברגע ששלפתי אתמול שלט פשוט כל החוויה שלי השתנתה לטובה. דבר ראשון המצלמה מתנהגת שונה ונוח יותר, דבר שני הUI משתנה והכל נעשה קל יותר. נתחיל בזה שאיסוף LOOT זה פשוט ללחוץ על X בזמן שעם עכבר ומקלדת זה מתריח אותך עם רשימה של LOOT שאתה צריך לבחור מה לקחת או ללחוץ על SPACE בשביל לאסוף הכול, עם שלט אני פשוט רץ ותוך כדי ריצה לוחץ על X והLOOT אצלי. זה נמשך בניהול מלאי, פתאום קפיצה בין סוגי חפצים במלאי ובין הקטגוריות שלהן היא מהירה ויעילה ומעבר לכל זה הקרב פשוט מרגיש נוח יותר על שלט כי זה משחק גוף שלישי.
בקיצור, אם משחקים וויצ'ר, רק על שלט. זה ממש עולם שונה לגמרי משלט, לא רק עניין של טיפה יותר נוח כמו באיזה משחק בטמן, הUI ממש פחות מסורבל על שלט.
Nucleus_Dawn כתב:
אני שיחקתי עם עכבר ומקלדת ומאוד נהניתי. לא חשבתי לנסות עם שלט, אבל אולי בריצה השנייה שאני עדין צריך לעשות אנסה עם השלט.
אגב, הורדת את המוד החצי הרשמי (מוד של אחד מהמפתחים של המשחק), שמשפר את מערכת הקרב ועוד כל מיני דברים? הבנתי שהוא משפר את המשחק די המון.
בנוגע לאיך שהוא נראה, אני לא מסכים. הוא נראה נהדר. בטח לא נראה כמו משחק 360. מבחינה טכנית הוא לא קרייסיס, או BF3, אבל מבחינה אומנותית הוא הרבה מעליהם, לפי דעתי. יש לו אזורים הרבה יותר מעניינים ומגוונים, עם המון צמחייה ויצורים שונים ומשונים והמון המון אופי לכל אזור.
אני כן מסכים בנוגע לזה שהוא לא רץ, כמו שהוא נראה. כלומר, הוא לא יעיל, כמו שהייתי מצפה ממשחק שנראה, כמו שהוא נראה. זו לא המומחיות שלהם, אבל הוא עדין נראה אחלה ואתה יכול להעלות את ההגדרות גבוהה וללכת על VSYNC ולהנות מ30 חלק לגמרי ורמת פירוט יפייפיה.
DrKeo כתב:שוב, אולי לא הגעתי לאזורים היפים כי רק הייתי בפרולוג (פאקינג 4 שעות הפרולוג הזה). בכל מקרה ממשחק 'שכזה הייתי מצפה מ60 יציב, באסה שהוא מג'עג'ע ככה.
Death_119 כתב:מילא הטירה, אבל כשראית את האוהלים לא התרשמת?
DrKeo כתב:האוהלים היו ממש מכוערים, אוסף של 100 אוהלים שנראים בול אותו דבר ומנותקים לגמרי מהסביבה, זה היה רחוק מאוד מלהרשים.
Death_119 כתב:אני זוכר כששיצא המשחק ושיחקתי בו לראשונה לא יכלתי לזוז מרוב שהייתי בהלם כמה טוב הוא נראה ובמיוחד הסצנה הפותחת הזאת, זה היה מטורף. זה גם היה המשחק פיסי הראשון ששיחקתי אחרי ששנים שיחקתי רק בפס3 ובאקסבוקס. אשכרה ביליתי איזה שעה לראות את הקטפולטות עובדות. אבל אוקיי, מה אני אגיד, אם זה לא הרשים אותך אז שום דבר אחר לא.
Death_119 כתב:אני זוכר כששיצא המשחק ושיחקתי בו לראשונה לא יכלתי לזוז מרוב שהייתי בהלם כמה טוב הוא נראה ובמיוחד הסצנה הפותחת הזאת, זה היה מטורף. זה גם היה המשחק פיסי הראשון ששיחקתי אחרי ששנים שיחקתי רק בפס3 ובאקסבוקס. אשכרה ביליתי איזה שעה לראות את הקטפולטות עובדות. אבל אוקיי, מה אני אגיד, אם זה לא הרשים אותך אז שום דבר אחר לא.
DrKeo כתב:באמת? זה ההיילייט? אנצ'רטד 2 השפיל את זה עם כמה SKYBOX שכאלה ב2009 כבר. אולי זה היה השוק הראשונים של "ואו אני משחק משחק ב1080P!".
אולי הוא לא התישן טוב, אולי ב2011 הוא היה מדהים. אבל באמת שקרייסס 2 נראה עולמות מעליו כך שלא בטוח שב2011 הוא היה כזה מרשים לידו.
Laskin כתב:וויצ'ר 2 משחק יפה מאוד, אבל הוא כבר ממש לא בקלות בטופ 5 על הPC, אבל הוא כן יותר מרשים טכנית מאנצ'רטד 2 או 3, למרות שיש סצינות שם שזה מאוד גבולי, ובסה"כ אנצ'רטד לרוב נעים יותר לעין, אבל זה עניין של טעם אישי.
מצד שני, בוויצ'ר יש עירום.
erezronen כתב:אני ממשיך לשחק בוויצ'ר. הראשון. וככל שאני מתקדם בו אני מבין שבתכל'ס זה לא משחק כל כך טוב. שילוב של מערכת קרב משעממת (אם כי אני משחק על רמת הקושי הכי קלה, אז יש מצב שזו אשמתי), דיבוב מזוויע, סיפור לא קיים שמסתתר מתחת לשעות על גבי שעות של לירלורים על Lore משעמם, ו-actים שלמים שכל מה שיש לעשות בהם זה ללכת שוב ושוב ושוב (ושוב) מקצה אחד של המפה לשני כדי לתת כל מיני חפצים לכל מיני דמויות. ואה, יש גם את הקטע של "קלפי הכיבושים" של נשים שאפשר לשכב איתן, שמרגיש כל כך סקסיסטי ומיזוגני שזה אפילו לא מצחיק.
ועדיין, למרות כל זה, אני די נהנה ממנו. אולי זו ההרגשה הקאמפית הכללית, או שסתם העובדה שלא שיחקתי ב-RPG מערבי הארדקור כבר המון שנים גורמת לי לסלוח על הבעיות ולצלול לתוכו. כך או כך, כיף לי ממנו למרות שבתכל'ס זה משחק רע. מוזר.
DrKeo כתב:אני ויתרתי עליו באמצע, שעמם אותי. אין לי ספק שכרגע לפחות הוויצ'ר 2 טוב ממנו בכל תחום אפשרי.
בנשוא הגרפיקה, לא יודע, אולי הספקתי להתקלקל כבר אבל יש שם קטעים שנראים ממש מזעזע וקטעים שנראים לא רע בכלל והכל עטוף בערכי הפקה לוקים בחסר עם חוסר בפוליש, אולי זה מה שחורה לי.
Nucleus_Dawn כתב:
גם אני וויתרתי עליו מהר מאוד.
הוא נורא מעפן.
גם הוויטצ'ר 2 rough around the edges. זה באמת מפריע, לפחות בהתחלה. בהמשך, זה הפך לחלק מהרקע ולא כל כך שמתי לב לזה, אז מאוד נהניתי.
עם כל הכבוד והשם הטוב שיש לCDPR, הם עדין אולפן צנוע מפולין. ממה שראינו עד עכשיו מהוויטצ'ר 3, הוא קפיצה דומה ברמה לזו שראינו בין שני המשחקים הראשונים בסדרה.
אם הם ימשיכו בקצב השיפור הזה, אני ממש מחכה לסייברפאנק (גם בגלל שאני נוטה לאהוב יותר את הסטינג המד"בי, על פני הפנטסטי).
Laskin כתב:יש פאץ' לא-רשמי שאחד ממפתחי המשחק עשה, שמשנה הרבה דברים ומוסיף אנימציות... הבנתי שזה ממש מגניב ועושה הכל זורם יותר.
תקרא, תוריד ותספר לנו איך זה:
http://games.on.net/2013/06/cd-projekt- ... ombat-mod/
CORE CHANGES
Up to 80% increase in responsiveness per Geralt’s animations.
Up to 50% increase in responsiveness per NPCs animations.
Added strafing while being locked on an enemy and walking.
Geralt can block while moving ( NEW ANIMATIONS ). Static Guard Stance is no longer required to parry enemy attacks.
Geralt automatically parries enemy sword attacks and deflects incoming arrows. It doesn’t mean Geralt is invincible. It’s not a 100% chance to parry and the value is not constant. It changes depending on how many hits you block in a short time and from where does the hit land.
Geralt and his attackers are no longer bouncing off parry. It allows to continue attack sequence.
Monster attacks still cannot be parried with a sword.
While using Guard Stance Geralt channels an active Quen shield.
Above listed changes to defence mechanics decreased importance of rolling in combat.
ENEMIES
Durability of enemies is based on their defensive skills and armor, not just high vitality.
Mages and assassins don’t use duration based shields, instead they have a chance to block each attack seperately, including witcher Signs. This removes the duration godmode from enemies that forced player to run away.
Letho and elite assassins will counterattack when player is relentlessly attacking them.
Arachas and Endriaga Queens learn they should defend against sword attacks after receiving few hits.
Removed knockdown effect from enemy swordsmen attacks.
CHARACTER DEVELOPMENT
Decreased the number of skills to ensure quality over quantity. Experience rewards and leveling were adjusted to current character development.
Geralt now starts with core witcher skills already learned. No need to go through Training tree before unlocking other branches.
Removed many passives from skill tree to replace them with more active abilities. Remaining passives are changed to make them more attractive.
All skills now have one level ( previously 2 ).
Aard and Igni Signs have been changed from projectile to cone area of effect.
Riposte doesn’t require Guard Stance to activate, only attacking in a timed window.
Changed riposte animations ( NEW ANIMATIONS, DUH ) to prevent Geralt from sliding on enemies.
Experience points are given only for progressing through quests, not for killing enemies. This encourages role-playing without worrying about missing experience.
Geralt no longer buys witcher specific recipies from random merchants. He recalls lost memories as a part of character development.
BALANCE
Each enemy is balanced according to his constitution, combat skill, combat style, weapon and armor type. Following this pattern allowed to created consistent rules that every character follows. A barechested bandit won’t survive more hits than a knight in platemail just because the bandit was encountered later in game.
Decreased the disproportion in stats between starting equipment and late game equipment.
Changed Geralt’s starting equipment. He now carries core alchemical recipies and schematic for silver sword.
Moved the weight of character power from equipment to character development. Learned skills should have as big impact on Geralt’s badass factor as items.
Geralt’s armors are split into 4 categories: leather jackets, heavy leather jackets, combat jackets and heavy combat jackets. Heavier armors impose small damage penalty on Geralt. Players need to choose between max damage and protection.
Items imported from The Witcher savegames are of the same quality as in the first game. An exceptional armor and weapon remains valuable. This makes the game easier, but it is an intentional reward.
Set elixirs and oils duration to 1 hour.
Added potion overdose and heavy overdose debuffs on toxicity thresholds 55 and 65.
Removed Fatigue penalty that decreased sword damage and damage reduction on block when Vigor was spent on Signs or Parry. It discouraged some players from using Signs becaused it decreased Geralt’s sword DPS.
NPCs deal full damage to other NPCs.
Removed 50% Hit Points condition for throwing enemy off height with Aard.
Decreased Riposte damage multiplier to 1.0, but added 30% enemy parry chance debuff.
Riposte no longer costs Vigor.
Silver throwing daggers are considered as silver weapons for damage calculations against monsters.
Made range weapons ignore armors when calculating damage — armor penetration.
Inceneration, Bleeding and Poisoning effects are allowed to be active at the same time.
Made quest experience rewards more consistent. There are no longer any situations where player is rewarded with 50 experience points for one quests and 2000 for another.
Made moral choices in quests equally rewarding in terms of experience and items. Players should be encouraged more to role-play instead of weighing quest rewards.
Geralt gains knowledge about monsters faster.
Changed rewards for gaining knowledge about monsters to monster specific oils for swords.
Set minimal damage dealt by Geralt to zero ( was 5 ).
Removed bonus damage for backstabs. Geralt is not parrying attacks coming from behind, so it is a penalty already. Backstab damage bonus would be an overkill. As for the the enemies, this change removes the urge for immersion breaking behavior, like constantly rolling behind an enemy for bonus damage.
Changed arena item rewards for each wave to fit mod item progression.
Decreased amount of enemies in few arena waves.
Finally soaked boots in tutorial weigh more than dry boots!!
ECONOMY
Moved DLC armors from starting equipment to quest rewards and shops.
Decreased the number of armors and weapons present in game. Amount of equipment is adjusted to provide smoother item progression without making huge amount of items useless stat-wise.
Weapons and armors that are present in the game were picked according to these rules: visual differentiation, witcher low level magic setting. Some items available in game assets but not used in original game were reintroduced.
Moved more quality items from quest rewards to shops and distributed them among Chapters. Player should be encouraged to regulary spend money in shops.
Decreased buying cost of swords and armors. Player should be able to buy items more often, not hoard money.
Decreased amount of loot dropped from enemies.
Removed some of the junk items from container definitions.
Made vendors specialize in certain type of merchandize.
Witcher specific recipies cannot be bought but also cannot be sold to merchants.
VISUALS
Added Focused Combat Stance. Geralt enters focused state during challenging encounters. It’s a visual eyecandy, so it happens automatically based on calculated combat threat level.
While in Focused Stance Geralt performs piruettes ( NEW ANIMATION ) instead of rolling and uses Guard Stance idle animation.
Enemies explode when killed by mage spells. Does not apply to witcher Signs – they are not that powerful.
Made finisher animations which use Signs unlocked by upgrading Aard and Igni in character development.
Removed cutscene swords. Geralt will use his currently equipped sword in all cutscenes.
Equipped enemies with swords according to their social status, wealth and current situation in the game. For example, soldiers patrolling areas near ghost fog in Act 2 are equipped with silver swords like the story suggests.
Decreased camera shake effect used on each step of huge creatures like trolls and golems.
Removed green cloud effect from enemy poisoning FX.
FIXES
Tweaked anim events in all combat animations to improve timings and responsivness.
Fixed sword oils not providing bonus damage against monsters.
Fixed Circle of Power: Endurance giving Circle of Power: Vitality bonus.
Fixed a bug where Geralt was always doing 2 more steps after roll before stopping.
OTHER
Removed mashable quick time events. Single button QTEs that can end with player’s death can be disabled from game options.
Decreased cooldown for returning to exploration after combat from 7 to 2 seconds. Geralt will be able to interact with environment quicker after combat.
Removed necesity to enter meditation panel to learn new skills on difficulty levels above Normal.
Changed item rarity names to reflect witcher’s low level magic setting. Items are no longer MAGICAL and EPIC.
Decreased attacked enemy importance for targetting to make switching enemies easier.
נשמע ממש מבטיח
בדיוק תרופת הפלא בשבילך
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 4 אורחים