PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 17 יוני 2014, 21:23

ShiTDemoN כתב:Flower שווה את זה?

לא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 יוני 2014, 01:50

Metroid-like שנראה די מדהים:


יוצא בתחילת 2015 לPS4 ולויטה. באמצע 2015 גם לPC.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 יוני 2014, 08:22

אחת המפתחות בצוות של Naughty Dog מתבכיינת על שעות עבודה ארוכות, מצד שני כמה דמויות מוכרות מהתעשייה עושות לה טרולינג :D:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2014, 09:44

אם ב"אחת המתכנתות" התכוונה "אחד המקודדי מנועים הגרפים הכי מוכשרים בהסטוריה של תעשית המשחקים" אז אני חושב שיש לה את הזכות, כלומר כמה אנשים כמוהה כבר יש בתעשיה? חמישה? ועוד אחד מהם הלך לאוקולוס ריפט. יש לה את הזכות לבכות כמה שתרצה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 יוני 2014, 15:16

DrKeo כתב:אם ב"אחת המתכנתות" התכוונה "אחד המקודדי מנועים הגרפים הכי מוכשרים בהסטוריה של תעשית המשחקים" אז אני חושב שיש לה את הזכות, כלומר כמה אנשים כמוהה כבר יש בתעשיה? חמישה? ועוד אחד מהם הלך לאוקולוס ריפט. יש לה את הזכות לבכות כמה שתרצה :)

כן, בתכל'ס לפי הרקורד שלה היא לגמרי Over qualified לעבודה הזו והיא עדיין מתעסקת בזה רק בגלל שתכנות מנועים גראפיים זו התשוקה כי גדולה שלה, היא באמת ממש אוהבת את זה, אני בטוח גם שהציוץ שלה לא בא מתוך קיטור כמו שאפשר גם לראות מהתגובות שלה, זו באמת סוג של תשוקה למה שהיא עושה והיא רצתה לחלוק בזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2014, 23:29

bling כתב:כן, בתכל'ס לפי הרקורד שלה היא לגמרי Over qualified לעבודה הזו והיא עדיין מתעסקת בזה רק בגלל שתכנות מנועים גראפיים זו התשוקה כי גדולה שלה, היא באמת ממש אוהבת את זה, אני בטוח גם שהציוץ שלה לא בא מתוך קיטור כמו שאפשר גם לראות מהתגובות שלה, זו באמת סוג של תשוקה למה שהיא עושה והיא רצתה לחלוק בזה.

אני גם בטוח שבזמן שהיא כתבה את המנוע של היילו 5 היא לא בדיוק הלכה הביתה ב16:00 כל יום...
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 יוני 2014, 15:28

פתטית, עושה עבודה ששבוע אחרי שהיא יצאה איש לא יזכור, מילא היתה מפתחת איזה חללית חדשה שתקח את כולנו למאדים :). פשוט מבזבזת את חיה. שתשחק היילו בבית במקום.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 18 יוני 2014, 16:57

Nucleus_Dawn כתב:זה נכון שזה נושא הרבה יותר קריטי בAC למראה של המשחק, מאשר בכל FPS שבאנגי' אי פעם פיתחו.

אנימציות של תנועה חשובות שם יותר לא רק מכל FPS שבאנג'י אי פעם פיתחו, אלא מכל FPS שאי פעם פיתחו - בדגש על כאלו שמבוססים על דמויות עטויות שריון. להשוות בין שני סוגי משחקים כאלו זה apples and oranges.

Nucleus_Dawn כתב:אני לא חושב שאפשר להגיד שאין צורך שיהיה דגש על אנימציות של מודלים אנושיים בהיילו. בכל זאת, אנשים מבלים עשרות ומאות שעות במולטיפלייר של ספרטנים נגד ספררטנים, עם אנימציות מעפנות של מודלים מקפצים. גם אי אפשר להגיד שהאנימציות של האויבים במשחקי באנג'י מוצלחות במיוחד.

בוודאי שאפשר להגיד: האנימציות של הספרטנים הן לא של מודלים אנושיים רגילים ומפורטים, אלא של דמויות עטויות שריון ולכן מצריכות הרבה פחות ניואנסים (אין צורך למשל באנימציות פנים בכלל).
אבל האנימציות של האויבים בהיילו ריץ' מאד מגוונות ועשויות בצורה הטובה ביותר, כשכל גזע אויבים בהיררכיה של הקובננט שונה לחלוטין מכל גזע אחר ומרגיש כמו אויב יחודי עם טווח אנימציות מרשים ורחב ביותר. הכל keyframe כמובן, אבל מה שהופך את האנימציות למוצלחות כל כך זה לדעתי הטכנולוגיה שהם הכניסו שם למנוע.

Nucleus_Dawn כתב:לעומת זאת, הAI בAC מגוחך לעיתים בגלל החלטות של עיצוב משחק (כלומר, לא רצו שהוא יהיה כל כך חכם, שלא תוכל לברוח ממנו) ולא בגלל חוסר יכולת של המפתחת.

זה לא החלטות של עיצוב משחק ולא חוסר יכולת: זה פשוט בגלל שזה לא הפוקוס. בAC יכלו לעשות את האויבים הרבה יותר מוצלחים ומעניינים אם היו באמת רוצים (גם אויב "טיפש" צריך לעשות כמו שצריך, ובAC ממש לא טורחים עם שום דבר כזה) אבל מאחר והפוקוס של המשחק שונה לחלוטין ומדובר במשחק עולם פתוח עם דגש על התנקשויות ולא על קרבות גרנדיוזיים אז אין כל כך טעם להשקיע בCombat AI מוצלח אלא בעיקר בcrowd AI - הכמות באה על חשבון הפרטים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 יוני 2014, 17:57

swym כתב:אנימציות של תנועה חשובות שם יותר לא רק מכל FPS שבאנג'י אי פעם פיתחו, אלא מכל FPS שאי פעם פיתחו - בדגש על כאלו שמבוססים על דמויות עטויות שריון. להשוות בין שני סוגי משחקים כאלו זה apples and oranges.


בוודאי שאפשר להגיד: האנימציות של הספרטנים הן לא של מודלים אנושיים רגילים ומפורטים, אלא של דמויות עטויות שריון ולכן מצריכות הרבה פחות ניואנסים (אין צורך למשל באנימציות פנים בכלל).
אבל האנימציות של האויבים בהיילו ריץ' מאד מגוונות ועשויות בצורה הטובה ביותר, כשכל גזע אויבים בהיררכיה של הקובננט שונה לחלוטין מכל גזע אחר ומרגיש כמו אויב יחודי עם טווח אנימציות מרשים ורחב ביותר. הכל keyframe כמובן, אבל מה שהופך את האנימציות למוצלחות כל כך זה לדעתי הטכנולוגיה שהם הכניסו שם למנוע.


זה לא החלטות של עיצוב משחק ולא חוסר יכולת: זה פשוט בגלל שזה לא הפוקוס. בAC יכלו לעשות את האויבים הרבה יותר מוצלחים ומעניינים אם היו באמת רוצים (גם אויב "טיפש" צריך לעשות כמו שצריך, ובAC ממש לא טורחים עם שום דבר כזה) אבל מאחר והפוקוס של המשחק שונה לחלוטין ומדובר במשחק עולם פתוח עם דגש על התנקשויות ולא על קרבות גרנדיוזיים אז אין כל כך טעם להשקיע בCombat AI מוצלח אלא בעיקר בcrowd AI - הכמות באה על חשבון הפרטים.


לא מסכים שהכללה של כל הFPS'ים נכונה. במשחקים כמו COD, למשל, האנימציה קריטית להעברת תחושת ה"מלחמה אמיתית" שבלעדיה הקמפיין היה מרגיש הרבה פחות מוצלח.
במשחקים של באנג'י זה פחות חשוב, כי אתה נלחם נגד יצורים לא אנושיים במיוחד וברוב המקרים, אתה עושה את זה לבד לגמרי.

האנימציות של הספרטנים של מודלים אנושיים, עוטי שיריון. העובדה שהאנימציה שלהם כל כך מגוחכת, גורמת לכל משחק מולטיפלייר בסדרה להראות פחות טוב, מאשר שהוא היה נראה, אם היו אנימציות ברמה של COD, למשל.
האנימציות של האויבים החייזריים רחוקה מלהיות ברמה גבוהה. היא נעה בין מעפנה, למגוחכת ואם היילו 3 הוא דוגמא למשהו, אז המגוון גם רחוק מאוד מגדול.

להחליט שאלמנט מסוים איננו הפוקוס של המשחק, זו החלטה עיצובית. כל מה שהסברת אחרי זה, רק מרחיב על למה ביוביסופט הגיעו להחלטות העיצוביות הללו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 19 יוני 2014, 11:43

Nucleus_Dawn כתב:
לא מסכים שהכללה של כל הFPS'ים נכונה. במשחקים כמו COD, למשל, האנימציה קריטית להעברת תחושת ה"מלחמה אמיתית" שבלעדיה הקמפיין היה מרגיש הרבה פחות מוצלח.
במשחקים של באנג'י זה פחות חשוב, כי אתה נלחם נגד יצורים לא אנושיים במיוחד וברוב המקרים, אתה עושה את זה לבד לגמרי.

האנימציות של הספרטנים של מודלים אנושיים, עוטי שיריון. העובדה שהאנימציה שלהם כל כך מגוחכת, גורמת לכל משחק מולטיפלייר בסדרה להראות פחות טוב, מאשר שהוא היה נראה, אם היו אנימציות ברמה של COD, למשל.
האנימציות של האויבים החייזריים רחוקה מלהיות ברמה גבוהה. היא נעה בין מעפנה, למגוחכת ואם היילו 3 הוא דוגמא למשהו, אז המגוון גם רחוק מאוד מגדול.

להחליט שאלמנט מסוים איננו הפוקוס של המשחק, זו החלטה עיצובית. כל מה שהסברת אחרי זה, רק מרחיב על למה ביוביסופט הגיעו להחלטות העיצוביות הללו.

רגע, לפני תגובה אחת בדיוק כתבת על כמה אנשים משחקים במולטיפלייר בהיילו, ועכשיו כשאתה משווה לCOD אתה עובר לדבר על הקמפיין? הרי גם שם את רוב שעות המשחק אנשים מעבירים למולטיפלייר.
לא ברור על איזו אנימציה אתה מדבר כשאתה מתכוון לתחושת "המלחמה האמיתית" בקמפיין. אנימציות פנים? אנימציות של קרבות גדולים? אנימציות של מוות? תן דוגמא לאנימציה בCOD שקריטית להעברת תחושה של מלחמה אמיתית אבל לא בהיילו.
חוץ מזה, אתה שיחקת בקמפיין של המשחקים האלו? נעזוב לרגע את זה שבכל משחקי היילו יש לך קואופ מלא לקמפיין בעוד לCOD לא - אבל כשאתה משחק סולו אז בהיילו 3 הארביטר והציף' נמצאים יחד, בODST משימות הפלאשבק הן ברובן בקבוצה, ובריץ' יש לך כבר צוות קבוע שמלווה אותך חלק עיקרי מהמשחק. מאיפה הטענה ההזויה הזו של "לגמרי לבד"? מה היה ההיילו האחרון ששיחקת בו בכלל?

ואם חוזקים למולטיפלייר של COD או Halo, אז האנימציות בהיילו ריץ' טובות משמעותית ממשחקי COD שיצאו בתקופה מקבילה (BO2 וMW2-3) מהסיבה הפשוטה שהטכנולוגיה שלהם יותר טובה: פחות clipping, יותר blenging, יותר גיוון. אתה כנראה מבלבל בין "מה זה המשחק העתידני הזה עם קפיצות גבוהות שאני לא אוהב" לבין "אנימציה".

Nucleus_Dawn כתב:להחליט שאלמנט מסוים איננו הפוקוס של המשחק, זו החלטה עיצובית. כל מה שהסברת אחרי זה, רק מרחיב על למה ביוביסופט הגיעו להחלטות העיצוביות הללו.

זה גם מרחיב על למה באנג'י הגיעו להחלטות העיצוביות האלו: פוקוס. ההחלטה העיצובית איפה להשקיע ואיפה לא היא תוצאה של הפוקוס, והבעיה שתיקנתי אצלך היא בסיבה שאתה מביא להחלטות העיצוביות של AC: "לא רצו שהוא יהיה כל כך חכם, שלא תוכל לברוח ממנו".
אז לא, אם יוביסופט היו רוצים AI מוצלח אבל טיפש כך שתוכל לברוח ממנו אז הם היו פשוט משקיעים בAI טוב שיודע לטעות ולהיראות אנושי כך שתקבל תחושה של סיפוק כשהערמת עליו. אבל הם לא עושים את זה כי AI אינדיווידואלי או קבוצתי מוצלח הוא ממש לא הפוקוס של משחק כמו AC ולכן הAI שם הוא די braindead.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 יוני 2014, 13:27

swym כתב:רגע, לפני תגובה אחת בדיוק כתבת על כמה אנשים משחקים במולטיפלייר בהיילו, ועכשיו כשאתה משווה לCOD אתה עובר לדבר על הקמפיין? הרי גם שם את רוב שעות המשחק אנשים מעבירים למולטיפלייר.
לא ברור על איזו אנימציה אתה מדבר כשאתה מתכוון לתחושת "המלחמה האמיתית" בקמפיין. אנימציות פנים? אנימציות של קרבות גדולים? אנימציות של מוות? תן דוגמא לאנימציה בCOD שקריטית להעברת תחושה של מלחמה אמיתית אבל לא בהיילו.
חוץ מזה, אתה שיחקת בקמפיין של המשחקים האלו? נעזוב לרגע את זה שבכל משחקי היילו יש לך קואופ מלא לקמפיין בעוד לCOD לא - אבל כשאתה משחק סולו אז בהיילו 3 הארביטר והציף' נמצאים יחד, בODST משימות הפלאשבק הן ברובן בקבוצה, ובריץ' יש לך כבר צוות קבוע שמלווה אותך חלק עיקרי מהמשחק. מאיפה הטענה ההזויה הזו של "לגמרי לבד"? מה היה ההיילו האחרון ששיחקת בו בכלל?

ואם חוזקים למולטיפלייר של COD או Halo, אז האנימציות בהיילו ריץ' טובות משמעותית ממשחקי COD שיצאו בתקופה מקבילה (BO2 וMW2-3) מהסיבה הפשוטה שהטכנולוגיה שלהם יותר טובה: פחות clipping, יותר blenging, יותר גיוון. אתה כנראה מבלבל בין "מה זה המשחק העתידני הזה עם קפיצות גבוהות שאני לא אוהב" לבין "אנימציה".


זה גם מרחיב על למה באנג'י הגיעו להחלטות העיצוביות האלו: פוקוס. ההחלטה העיצובית איפה להשקיע ואיפה לא היא תוצאה של הפוקוס, והבעיה שתיקנתי אצלך היא בסיבה שאתה מביא להחלטות העיצוביות של AC: "לא רצו שהוא יהיה כל כך חכם, שלא תוכל לברוח ממנו".
אז לא, אם יוביסופט היו רוצים AI מוצלח אבל טיפש כך שתוכל לברוח ממנו אז הם היו פשוט משקיעים בAI טוב שיודע לטעות ולהיראות אנושי כך שתקבל תחושה של סיפוק כשהערמת עליו. אבל הם לא עושים את זה כי AI אינדיווידואלי או קבוצתי מוצלח הוא ממש לא הפוקוס של משחק כמו AC ולכן הAI שם הוא די braindead.


מה הקשר עכשיו מולטי או לא מולטי? אתה זה שהכליל את כל משחקי הFPS, כמשחקים שבהם האנימציה לא חשובה כמו בAC. אני נתתי דוגמאות למשחקים ולחלקים במשחקים שבהם האנימציה אכן חשובה. תחושת ה"מלחמה" שיש בקמפיינים של קוד היתה הרבה פחות מוצלחת, אלמלא האנימציות של כל האויבים היו מצוינות.
מצטער. לא ראיתי מעולם משחק של באנגי' עם אנימציות מוצלחות. זה פשוט לא משהו שהם טובים בו, לצד set pieces ופייסינג . ממה שראיתי מדסטיני, נראה שאין שינוי משמעותי ביכולת שלהם.
כששיחקתי בהיילו 3, הייתי לבד כל הזמן (היה קטע בהתחלה שכאילו היו איתי חיילים, אבל הם דאגו להיות מאחוריי כל הזמן, ככה שלא ראיתי אותם בכלל). האם זה משהו שהשתנה במשחקים הבאים? סבבה. מקווה רק שהאנימציות לא נשארו נוראיות ואיומות, או שהם לפחות נראו יותר טוב ממה שאנחנו רואים עכשיו בדסטיני. לא הגיוני כל כך שהם ילכו אחורה, במקום להשתפר עם הזמן, אבל אולי זה המצב.
אני לא מתבלבל בין אנימציות טובות ומשחקים שאני לא אוהב. בדיוק כמו שאני יודע שהתאורה בהיילו 3 נהדרת, למרות שהמשחק לא מהנה עבורי כלל. האנימציות מחורבנות. האויבים זזים ברוטינות שחוזרות על עצמן ונמאסות בשעת המשחק הראשונה. האנימציות עצמן נראות רע וstiff. לעיתים קרובות האנימציות סתם מגוחכות (מזכירות אנימציות ממשחקי B בתקופת הPS2).
אם אתה רוצה לטעון שמאז היילו 3 נעשו שיפורים עצומים, אז בבקשה. במשחקים האלו לא שיחקתי, אבל ממה שראיתי מהם, לא היה שיפור כזה.

היילו 4, שלא פותח ע"י באנג'י, הוא המשחק היחיד בסדרה שראיתי, עם אנימציות לא מביכות.

לגרום לAI להתנהג בצורה אנושית לא היה עובד טוב בAC. הוא היה יוצר סיטואציות לא מהנות במהלך המשחק. לכן נעשתה החלטה לעצב אותו בצורה שונה. לכן הפוקוס בעיצוב הAI הוא לא על להפוך אותו לאנושי ואותנטי, אלא לכזה שיאפשר לשחקן להנות.
להחליט לעצב את הAI של AC כך שהוא לא יודע כל ומסוגל לאבד בקלות יחסית את המיקום של השחקן, זו החלטה עיצובית. מתוך ההחלטה העיצובית הזאת, קובעים את הפוקוס. אתה מתבלבל בין סיבה ותוצאה. הפוקוס נובע מההחלטות העיצוביות - לא ההפך.
הפוקוס נובע גם מדברים אחרים, כמו חלוקת המשאבים המוגבלים במהלך הפיתוח (באופן עקיף. חלוקת המשאבים משפיעה על החלטות העיצוביות והן שוב אלו שקובעות את הפוקוס), אבל הוא תוצר של מגבלות במשאבים והחלטות עיצוביות ולא היוצר שלהם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2014, 12:58

חדשות טובות, המחיר של TLOU ירד ל50$ מ60$ בפס4 :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 יוני 2014, 13:00

DrKeo כתב:חדשות טובות, המחיר של TLOU ירד ל50$ מ60$ בפס4 :)

רק בארה"ב ובחנות האמריקאית.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2014, 13:05

Death_119 כתב:רק בארה"ב ובחנות האמריקאית.

גם הריטייל האירופאי התחיל להוריד מחירים ל35 פאונד מ40, אולי זה יגיע גם לPSN אירופה.

וסוני חושפת את המחירים לPSNOW:
- 5$ ל-4 שעות
- 8$ ל-7 ימים
- 15$ ל-30 ימים
- 30$ ל90 ימים

מחירים קצת הזויים למשחקי דור קודם ומשחקים עתיקים, אפילו משחקי אינדי עולים כמעט ככה והם משחקים סופר זולים במקור. אני משער שהדבר היחיד ששווה כאן זה ה8$ ל7 ימים מה שנותן לך ממש לסיים משחק עבור 8$.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 22 יוני 2014, 21:21

Nucleus_Dawn כתב:הFPS, כמשחקים שבהם האנימציה לא חשובה כמו בAC. אני נתתי דוגמאות למשחקים ולחלקים במשחקים שבהם האנימציה אכן חשובה. תחושת ה"מלחמה" שיש בקמפיינים של קוד היתה הרבה פחות מוצלחת, אלמלא האנימציות של כל האויבים היו מצוינות.
מצטער. לא ראיתי מעולם משחק של באנגי' עם אנימציות מוצלחות. זה פשוט לא משהו שהם טובים בו, לצד set pieces ופייסינג . ממה שראיתי מדסטיני, נראה שאין שינוי משמעותי ביכולת שלהם.
כששיחקתי בהיילו 3, הייתי לבד כל הזמן (היה קטע בהתחלה שכאילו היו איתי חיילים, אבל הם דאגו להיות מאחוריי כל הזמן, ככה שלא ראיתי אותם בכלל). האם זה משהו שהשתנה במשחקים הבאים? סבבה. מקווה רק שהאנימציות לא נשארו נוראיות ואיומות, או שהם לפחות נראו יותר טוב ממה שאנחנו רואים עכשיו בדסטיני. לא הגיוני כל כך שהם ילכו אחורה, במקום להשתפר עם הזמן, אבל אולי זה המצב.
אני לא מתבלבל בין אנימציות טובות ומשחקים שאני לא אוהב. בדיוק כמו שאני יודע שהתאורה בהיילו 3 נהדרת, למרות שהמשחק לא מהנה עבורי כלל. האנימציות מחורבנות. האויבים זזים ברוטינות שחוזרות על עצמן ונמאסות בשעת המשחק הראשונה. האנימציות עצמן נראות רע וstiff. לעיתים קרובות האנימציות סתם מגוחכות (מזכירות אנימציות ממשחקי B בתקופת הPS2).
אם אתה רוצה לטעון שמאז היילו 3 נעשו שיפורים עצומים, אז בבקשה. במשחקים האלו לא שיחקתי, אבל ממה שראיתי מהם, לא היה שיפור כזה.

היילו 4, שלא פותח ע"י באנג'י, הוא המשחק היחיד בסדרה שראיתי, עם אנימציות לא מביכות.

לגרום לAI להתנהג בצורה אנושית לא היה עובד טוב בAC. הוא היה יוצר סיטואציות לא מהנות במהלך המשחק. לכן נעשתה החלטה לעצב אותו בצורה שונה. לכן הפוקוס בעיצוב הAI הוא לא על להפוך אותו לאנושי ואותנטי, אלא לכזה שיאפשר לשחקן להנות.
להחליט לעצב את הAI של AC כך שהוא לא יודע כל ומסוגל לאבד בקלות יחסית את המיקום של השחקן, זו החלטה עיצובית. מתוך ההחלטה העיצובית הזאת, קובעים את הפוקוס. אתה מתבלבל בין סיבה ותוצאה. הפוקוס נובע מההחלטות העיצוביות - לא ההפך.
הפוקוס נובע גם מדברים אחרים, כמו חלוקת המשאבים המוגבלים במהלך הפיתוח (באופן עקיף. חלוקת המשאבים משפיעה על החלטות העיצוביות והן שוב אלו שקובעות את הפוקוס), אבל הוא תוצר של מגבלות במשאבים והחלטות עיצוביות ולא היוצר שלהם.


ההבדל בין מולטיפלייר ללא מולטיפלייר, הוא שהאנימציות המרשימות באמת ב-COD הן אלו שמופיעות בקטעי הקישור והתסרוט של קמפיין הסינגל פלייר: אין היום אף סטודיו בעולם (בטח לא אחרי שteam bondi נסגרו) עם השקעה מטורפת כל כך ב-mocap כמו מה שאקטיוויזן בנו עבור COD. להגיד שמשחק X עושה אנימציות גרועות כי הוא לא COD זה בערך כמו להגיד שאססינס קריד עושה עולם פתוח גרוע כי הוא לא GTA V, או שהפאזלים בפורטל קלים כי הם לא mindfuck כמו בברייד, או שterraria הוא משחק פשוט ובסיסי כי הוא לא minecraft.

התלונה שלך על היילו היתה להזכירך על "אנשים שמבלים עשרות ומאות שעות במולטיפלייר של ספרטנים נגד ספררטנים, עם אנימציות מעפנות של מודלים מקפצים", אבל האנימציות במולטפלייר של COD לא טובות הרבה יותר (ובמקרים רבים פחות - clipping, אנימציות stabbing וכדומה). ובצד של הקמפיין אנימציות הmocap של ריץ' הן אולי לא COD אבל כן בסטנדרט של התעשייה (בדיוק אותה טכנולוגיה של Faceware שבה משתמשים משחקי Crysis, GTA וכדומה).

אבל כשאני קורא את מה שאתה כותב אני קולט שבכלל לא שיחקת בהיילו ריץ', ולכן נראה לי שהדיון הזה עקר מיסודו: אני מסכים שהאנימציות בהיילו 3 היו מאד פרימיטיביות גם לזמנו (אז למשל הם לא השתמשו בmocap בכלל) ובטח כשאתה מנסה להשוות אותן למשהו מודרני יותר כי בכל זאת מדובר במשחק שכבר בן שבע שנים.
אבל אפילו אם היינו מדברים על סטנדרטים של 2007 אני לא בטוח אם היה ניתן לנהל דיון כי כנראה שלא התמדת כל כך במשחק עצמו... הרי מהרגע הראשון מלווה אותך הארביטר וכל שלב כמעט מצטרפים חיילים חדשים לצוות שמלווה אותך (גם אם לא הצלחת לשמור על האחרונים בחיים). אם אפילו לדברים הבסיסיים האלו לא שמת לב אז ממש לה ברור לי למה כן שמת לב במשחק וכמה בכלל שיחקת בו. כשמדברים על set pieces אגב, עד היום יש מעט מאד משחקים הצליחו להציג משהו שמתקרב לקרב המטורף עם הScarabs בהיילו 3 - כולל משחקי היילו חדשים יותר שלא הצליחו לשחזר את זה.

לגבי AC3: בוודאי שAI שמתנהג בצורה אנושית היה עובד טוב במשחק. הAI במצבו הנוכחי מביך ומסספנד לחלוטין את המשחק: בקטעי הקרב שבהם אויבים אחרים מתקהלים מסביב ולפעמים סתם מסתכלים על קירות, במונולוגים המגוחכים שלא תואמים לפעמים למה שקורה, ואפילו עד אלמנטים (שהם כן הפוקוס של המשחק) כמו הAI של אלמנט ההתגנבות עצמו, בו תוכל להתחבא שעות במסתור שאליו אף אויב לא יוכל להגיע ואף אחד לא רואה אבל איכשהו עדיין יתנהל אחריך מרדף בלתי פוסק - ולעומת זאת ברגע שתקפוץ לתוך ערימת חציר מול העיניים המתבוננות של 30 אויבים שונים פתאום אף אחד לא ידע למצוא אותך יותר. AI מחופף זה trope יחסית נפוץ של משחקי עולם פתוח ככה שAC לא נמצא פה לבד, אבל להגיד שזה יצור סיטואציות לא מהנות זו בדיחה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 22 יוני 2014, 13:36

swym כתב:
ההבדל בין מולטיפלייר ללא מולטיפלייר, הוא שהאנימציות המרשימות באמת ב-COD הן אלו שמופיעות בקטעי הקישור והתסרוט של קמפיין הסינגל פלייר: אין היום אף סטודיו בעולם (בטח לא אחרי שteam bondi נסגרו) עם השקעה מטורפת כל כך ב-mocap כמו מה שאקטיוויזן בנו עבור COD. להגיד שמשחק X עושה אנימציות גרועות כי הוא לא COD זה בערך כמו להגיד שאססינס קריד עושה עולם פתוח גרוע כי הוא לא GTA V, או שהפאזלים בפורטל קלים כי הם לא mindfuck כמו בברייד, או שterraria הוא משחק פשוט ובסיסי כי הוא לא minecraft.

התלונה שלך על היילו היתה להזכירך על "אנשים שמבלים עשרות ומאות שעות במולטיפלייר של ספרטנים נגד ספררטנים, עם אנימציות מעפנות של מודלים מקפצים", אבל האנימציות במולטפלייר של COD לא טובות הרבה יותר (ובמקרים רבים פחות - clipping, אנימציות stabbing וכדומה). ובצד של הקמפיין אנימציות הmocap של ריץ' הן אולי לא COD אבל כן בסטנדרט של התעשייה (בדיוק אותה טכנולוגיה של Faceware שבה משתמשים משחקי Crysis, GTA וכדומה).

אבל כשאני קורא את מה שאתה כותב אני קולט שבכלל לא שיחקת בהיילו ריץ', ולכן נראה לי שהדיון הזה עקר מיסודו: אני מסכים שהאנימציות בהיילו 3 היו מאד פרימיטיביות גם לזמנו (אז למשל הם לא השתמשו בmocap בכלל) ובטח כשאתה מנסה להשוות אותן למשהו מודרני יותר כי בכל זאת מדובר במשחק שכבר בן שבע שנים.
אבל אפילו אם היינו מדברים על סטנדרטים של 2007 אני לא בטוח אם היה ניתן לנהל דיון כי כנראה שלא התמדת כל כך במשחק עצמו... הרי מהרגע הראשון מלווה אותך הארביטר וכל שלב כמעט מצטרפים חיילים חדשים לצוות שמלווה אותך (גם אם לא הצלחת לשמור על האחרונים בחיים). אם אפילו לדברים הבסיסיים האלו לא שמת לב אז ממש לה ברור לי למה כן שמת לב במשחק וכמה בכלל שיחקת בו. כשמדברים על set pieces אגב, עד היום יש מעט מאד משחקים הצליחו להציג משהו שמתקרב לקרב המטורף עם הScarabs בהיילו 3 - כולל משחקי היילו חדשים יותר שלא הצליחו לשחזר את זה.

לגבי AC3: בוודאי שAI שמתנהג בצורה אנושית היה עובד טוב במשחק. הAI במצבו הנוכחי מביך ומסספנד לחלוטין את המשחק: בקטעי הקרב שבהם אויבים אחרים מתקהלים מסביב ולפעמים סתם מסתכלים על קירות, במונולוגים המגוחכים שלא תואמים לפעמים למה שקורה, ואפילו עד אלמנטים (שהם כן הפוקוס של המשחק) כמו הAI של אלמנט ההתגנבות עצמו, בו תוכל להתחבא שעות במסתור שאליו אף אויב לא יוכל להגיע ואף אחד לא רואה אבל איכשהו עדיין יתנהל אחריך מרדף בלתי פוסק - ולעומת זאת ברגע שתקפוץ לתוך ערימת חציר מול העיניים המתבוננות של 30 אויבים שונים פתאום אף אחד לא ידע למצוא אותך יותר. AI מחופף זה trope יחסית נפוץ של משחקי עולם פתוח ככה שAC לא נמצא פה לבד, אבל להגיד שזה יצור סיטואציות לא מהנות זו בדיחה.


התלונה שלי על היילו היא על האנימציות המעפנות בכל המשחק. אתה זה שטען שהאנימציות האנושיות לא חשובות בהיילו ולכן הפניתי אותך לעשרות השעות במולטיפלייר, המלא במודלים אנושיים.
בנוסף, טענת שהאנימציות האלו לא חשובות לא רק במשחקים של באנג'י, אלא בכל FPS שקיים ולכן הפניתי אותך לFPS שבו האנימציות ברמה מאוד גבוהה ושהן גם ממלאות פקיד חשוב ביצירת האותנטיות של עולם המשחק.

עכשיו אתה מוזמן להפסיק לנסות להסית את הדיון לכל מיני השוואות לא רלוונטיות של מולטי או לא. אתה גם מתבקש להפסיק לשנות את הטיעונים שלי לגירסאות מעוותות וחסרות קשר למציאות, בגלל חוסר הרצון או היכולת שלך להתמודד עם הטיעונים האמיתיים. אתה באמת חושב שההשוואה לשלל הטענות האידיוטיות שכתבת עובדת על מישהו?

שיחקתי מספיק בהיילו 3, כדי לראות כמה האנימציות שלו בכל רגע, מחורבנות. העובדה כמות קטנטנה של דמויות איתך בהיילו 3, שלעיתים רחוקות מאוד נראות מחוץ לסרטוני המעבר, לא קשורה לדיון. היא גם לא משנה במאומה את העובדה שהאנימציות במשחק הזה מעפנות למדי, כפי שאתה בעצמך הודית.

בערך כל מה שכתבת על AC לא נכון כלל. האויבים לא מתקהלים סביבך בגלל שהAI שלהם מטומטם. הם עושים זאת, כי ככה עובדת מערכת הקרב. זו החלטה עיצובית של המפתחים, לדאוג שלא יותר מ3 אויבים יתקפו אותך במקביל. גם אין סביבך אויבים שסתם מסתכלים על קירות. אם אתה בקרב ויש אויבים סביבך, הם יפנו אליך וינסו להרוג אותך.
אי אפשר להתחבא שעות במסתור שאליו אף אויב לא יוכל להגיע, מהסיבה הפשוטה שאין כאלו מסתורים בעולם המשחק. ברגע שיש מרדף, כל האויבים יכולים לטפס לכל מקום שהם רוצים והם יכולים להגיע אליך. באופן קבוע, אם אתה במסתור, לפחות אויב אחד יתעקב מאחורי כל מי שרץ על פני המסתור ויבדוק אותו, מה שיצריך את השחקן להרוג אותו, לפני שהוא קורא לשאר האויבים וכמובן, לקוות שלא יהיו עוד אויבים שבדיוק מסתכלים לכיוון המסתור, כי ברגע שאתה הורג מישהו ורואים אותך, אתה כבר לא יכול להשאר במסתור.
בנוסף, המרדפים אף פעם לא יהיה "בלתי פוסקים". אחרי זמן קצר שבו לא מוצאים אותך, האויבים יוותרו על לחפש באזור ויחזרו לעמדות שלהם - כמו שרואים ב99% ממשחקי ההתגנבות האחרים בשוק.
על כל אלו, אפשר להוסיף את הטעות שלך בנוגע לזה שאפשר לקפוץ לערימת חציר מול העיניים של 30 אויבים. ערימות החציר במשחק פועלות בדיוק כמו שפועל כל מסתור אחר. אם אחד האויבים רואה אותך, לא ניתן להתחבא בהן. ברגע שאתה נכנס לתוכן, הדמות תצא באופן אוטומטי.

יכול להיות שאתה צודק בנוגע לדבר אחד - הדיון באמת עקר מיסודו.
אתה גם לא מתייחס לטענות שלי, אלא ממציא טענות שלא קשורות למציאות. גם מנסה להסית את הדיון להשוואות שאינן קשורות אליו. גם מבלה את זמנך בלדבר על כמה אני לא יודע דברים, במקום להתייחס לטיעונים עצמם וגם ממלא את הדיון בטענות שקריות/סתם לא נכונות, בניסיון להתאים את המציאות לטיעונים.
לחלוטין דיון עקר ולכן זו הודעתי האחרונה בו.
אתה מוזמן להמשיך לעוות את דבריי, לכתוב דברים לא נכונים על כל מיני משחקים, לדבר עליי, במקום על הטיעונים עצמם, או לבחור בכל צורת וויכוח לא הוגנת, לא מעניינת ולא מקובלת אחרת. אני את שלי, אמרתי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 יוני 2014, 13:56

DrKeo כתב:חדשות טובות, המחיר של TLOU ירד ל50$ מ60$ בפס4 :)

תמיד אמרתי שהמחיר מוגזם מדי, מעניין למה הם החליטו להוריד, נתוני PRE ORDER לא מספיק חזקים?
נראה לי לא מעט אחרים חשבו גם כמוני בסופו של דבר :)

DrKeo כתב:גם הריטייל האירופאי התחיל להוריד מחירים ל35 פאונד מ40, אולי זה יגיע גם לPSN אירופה.

וסוני חושפת את המחירים לPSNOW:
- 5$ ל-4 שעות
- 8$ ל-7 ימים
- 15$ ל-30 ימים
- 30$ ל90 ימים

מחירים קצת הזויים למשחקי דור קודם ומשחקים עתיקים, אפילו משחקי אינדי עולים כמעט ככה והם משחקים סופר זולים במקור. אני משער שהדבר היחיד ששווה כאן זה ה8$ ל7 ימים מה שנותן לך ממש לסיים משחק עבור 8$.

מחירים רעים, במיוחד בארה"ב שיש לך שירותי השכרות ויד 2 מפותחים ברמות, למה שמישהו ישלם סכומים כאלו על משחקי דור קודם? זה היה צריך להיות 5$ לשבוע מקסימום, על שאר המודלים של 15$ ו 30 בכלל אין מה לדבר וצריך להיות הזוי כדי להשכיר משחק דור קודם ב 30 דולר, וזה שאנחנו יוצאים מנקודת הנחה שזה עובד מושלם כמו משחק שרץ על הקונסולה שלך מקומית.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 יוני 2014, 14:06

לדעתי היו צריכים להוריד ל-40 דולר... אבל זה רק בגלל שאני כבר קניתי ואני אשמח לשחק בו שוב. ברור שהוא שווה גם 60 למי שלא שיחק.
אני אחכה למבצע או שיתנו לי אותו בPLUS אם יהיה לי PS4.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 22 יוני 2014, 22:12

Nucleus_Dawn כתב:
התלונה שלי על היילו היא על האנימציות המעפנות בכל המשחק. אתה זה שטען שהאנימציות האנושיות לא חשובות בהיילו ולכן הפניתי אותך לעשרות השעות במולטיפלייר, המלא במודלים אנושיים.
בנוסף, טענת שהאנימציות האלו לא חשובות לא רק במשחקים של באנג'י, אלא בכל FPS שקיים ולכן הפניתי אותך לFPS שבו האנימציות ברמה מאוד גבוהה ושהן גם ממלאות פקיד חשוב ביצירת האותנטיות של עולם המשחק.

עכשיו אתה מוזמן להפסיק לנסות להסית את הדיון לכל מיני השוואות לא רלוונטיות של מולטי או לא. אתה גם מתבקש להפסיק לשנות את הטיעונים שלי לגירסאות מעוותות וחסרות קשר למציאות, בגלל חוסר הרצון או היכולת שלך להתמודד עם הטיעונים האמיתיים. אתה באמת חושב שההשוואה לשלל הטענות האידיוטיות שכתבת עובדת על מישהו?

שיחקתי מספיק בהיילו 3, כדי לראות כמה האנימציות שלו בכל רגע, מחורבנות. העובדה כמות קטנטנה של דמויות איתך בהיילו 3, שלעיתים רחוקות מאוד נראות מחוץ לסרטוני המעבר, לא קשורה לדיון. היא גם לא משנה במאומה את העובדה שהאנימציות במשחק הזה מעפנות למדי, כפי שאתה בעצמך הודית.

בערך כל מה שכתבת על AC לא נכון כלל. האויבים לא מתקהלים סביבך בגלל שהAI שלהם מטומטם. הם עושים זאת, כי ככה עובדת מערכת הקרב. זו החלטה עיצובית של המפתחים, לדאוג שלא יותר מ3 אויבים יתקפו אותך במקביל. גם אין סביבך אויבים שסתם מסתכלים על קירות. אם אתה בקרב ויש אויבים סביבך, הם יפנו אליך וינסו להרוג אותך.
אי אפשר להתחבא שעות במסתור שאליו אף אויב לא יוכל להגיע, מהסיבה הפשוטה שאין כאלו מסתורים בעולם המשחק. ברגע שיש מרדף, כל האויבים יכולים לטפס לכל מקום שהם רוצים והם יכולים להגיע אליך. באופן קבוע, אם אתה במסתור, לפחות אויב אחד יתעקב מאחורי כל מי שרץ על פני המסתור ויבדוק אותו, מה שיצריך את השחקן להרוג אותו, לפני שהוא קורא לשאר האויבים וכמובן, לקוות שלא יהיו עוד אויבים שבדיוק מסתכלים לכיוון המסתור, כי ברגע שאתה הורג מישהו ורואים אותך, אתה כבר לא יכול להשאר במסתור.
בנוסף, המרדפים אף פעם לא יהיה "בלתי פוסקים". אחרי זמן קצר שבו לא מוצאים אותך, האויבים יוותרו על לחפש באזור ויחזרו לעמדות שלהם - כמו שרואים ב99% ממשחקי ההתגנבות האחרים בשוק.
על כל אלו, אפשר להוסיף את הטעות שלך בנוגע לזה שאפשר לקפוץ לערימת חציר מול העיניים של 30 אויבים. ערימות החציר במשחק פועלות בדיוק כמו שפועל כל מסתור אחר. אם אחד האויבים רואה אותך, לא ניתן להתחבא בהן. ברגע שאתה נכנס לתוכן, הדמות תצא באופן אוטומטי.

יכול להיות שאתה צודק בנוגע לדבר אחד - הדיון באמת עקר מיסודו.
אתה גם לא מתייחס לטענות שלי, אלא ממציא טענות שלא קשורות למציאות. גם מנסה להסית את הדיון להשוואות שאינן קשורות אליו. גם מבלה את זמנך בלדבר על כמה אני לא יודע דברים, במקום להתייחס לטיעונים עצמם וגם ממלא את הדיון בטענות שקריות/סתם לא נכונות, בניסיון להתאים את המציאות לטיעונים.
לחלוטין דיון עקר ולכן זו הודעתי האחרונה בו.
אתה מוזמן להמשיך לעוות את דבריי, לכתוב דברים לא נכונים על כל מיני משחקים, לדבר עליי, במקום על הטיעונים עצמם, או לבחור בכל צורת וויכוח לא הוגנת, לא מעניינת ולא מקובלת אחרת. אני את שלי, אמרתי.


מהרגע הראשון טענתי שהאנימציות במולטיפלייר של היילו לא כוללות מודלים עם פנים ולכן אין דגש על הנפשת פנים של דמויות למשל. אבל שים לב לשאלה שבחרתי לשאול אותך קודם ובחרת להתעלם ממנה:
לא ברור על איזו אנימציה אתה מדבר כשאתה מתכוון לתחושת "המלחמה האמיתית" בקמפיין. אנימציות פנים? אנימציות של קרבות גדולים? אנימציות של מוות? תן דוגמא לאנימציה בCOD שקריטית להעברת תחושה של מלחמה אמיתית אבל לא בהיילו.
אתה טוען שהאנימציות מעפנות, אבל משווה למשחק בודד במולטיפלייר ובכל זאת לא מצליח להביא שום דוגמא קונקרטית, וכשמבקשים ממך אחת כזו אתה מתעלם מהשאלה. אתה רוצה לדבר על החשיבות של דמויות אנושיות במולטיפלייר ולטעון שאלו של היילו "מעפנות"? תן במינימום רפרנס בודד לאנימציות שעליהן אתה מדבר.

כי כשאני מדבר על אנימציות פרימיטיביות בהיילו 3 אני מדבר באופן ספציפי על אנימציות פנים בסצינות מעבר (ברוב שאר הדברים הוא היה בסטנדרט של משחקי הFPS באותה התקופה), אבל אתה הרי בכלל דיברת על המולטיפלייר של המשחק ולכן נראה שאין קשר בין המגרעות שאני מצאתי בו לטענות שלך. אם אתה מקבל את הדברים שלי באופן בלתי מעורער ואפילו מכניס לי דברים לפה כשאתה כותב שאני "מודה" שאנימציות הפנים בהיילו 3 מעפנות, אתה אמור במינימום להיות עקבי בהסתמכות שלך עליו ולהסיק שהאנימציות בהיילו ריץ' הן מהטובות ביותר שיש בזאנר - בטח לאור העובדה שמעולם לא שיחקת בעצמך במשחק.

ובסופו של דבר, העובדה שכמות גדולה (דו ספרתית לפעמים) של דמויות מסתובבת איתך בהיילו 3 בהחלט קשורה לדיון: היא פשוט ממחישה כמה צד אחד בדיון הזה שמתעקש באופו תמוה על כך שרוב המשחק אתה "משחק לבד" כנראה לא כל כך בקיא במשחק עצמו. וזו הסיבה שאני מבקש ממך שוב ושוב שבמינימום תספק רפרנס או דוגמא להשוואה שאתה מנסה לעשות פה.
שמגיעים לעובדות הבסיסיות לגבי משחק שאתה בוחר לדבר עליו התברר לך שאתה טועה ולכן אתה אולי בוחר לגמד את החשיבות שלהן לדיון, אבל אם לפחות תוכל לענות על השאלה אולי נצליח להבין את ההיגיון מאחורי הטענות שלך על איכות האנימציות: אולי מדובר בעניין של טעם, אולי אחד מאיתנו טועה, ואולי מדובר במשהו ששמת לב אליו ואני לא.
אבל הדרך היחידה להימנע מדיון עקר ולעבור לדיון פרודקטיבי היא אם תפסיק להתעלם מהשאלה הפשוטה הזו ותענה לעניין. אחרת אני לא רואה איך ניתן להסיק מכל הדיון הזה שום דבר מלבד חוסר הבנה שלך בנושא.

אגב, בAC אתה יכול לקפוץ לערימות חציר מול כמה אויבים שתרצה ואף אחד לא יאתר אותך אחר כך. אני מדבר על קפיצה לערימת חציר מנקודת גובה (כן, כאלו שהאויבים רואים אותך עליהן) ולא על סתם כניסה לערימת חציר מהצד. לגבי המרדפים, אחרי התנקשות למשל המרדפים יהיו בהחלט בלתי פוסקים: אתה יכול להשאיר את הדמות שלך בנקודה שלא נמצאת בline of sight והAI טיפש מידי בשביל להגיע אליה (עוד בעיה של הAI במשחק) אבל עדיין הם ימשיכו לנסות לקפוץ לכיוון שלך בלי הפסקה - וכמובן שרק עד לשניה שבה תתחבא.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 22 יוני 2014, 14:50

bling כתב:תמיד אמרתי שהמחיר מוגזם מדי, מעניין למה הם החליטו להוריד, נתוני PRE ORDER לא מספיק חזקים?
נראה לי לא מעט אחרים חשבו גם כמוני בסופו של דבר :)


מחירים רעים, במיוחד בארה"ב שיש לך שירותי השכרות ויד 2 מפותחים ברמות, למה שמישהו ישלם סכומים כאלו על משחקי דור קודם? זה היה צריך להיות 5$ לשבוע מקסימום, על שאר המודלים של 15$ ו 30 בכלל אין מה לדבר וצריך להיות הזוי כדי להשכיר משחק דור קודם ב 30 דולר, וזה שאנחנו יוצאים מנקודת הנחה שזה עובד מושלם כמו משחק שרץ על הקונסולה שלך מקומית.


באמת תמחור קצת תמוהה של PS NOW. מוזר שהם לא פשוט הלכו על התמחור של נטפליקס, או משהו נורא קרוב אליו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 22 יוני 2014, 23:15

Nucleus_Dawn כתב:
באמת תמחור קצת תמוהה של PS NOW. מוזר שהם לא פשוט הלכו על התמחור של נטפליקס, או משהו נורא קרוב אליו.

נאמר שיהיה מנוי...

נ.ב
לגבי הדיון אנימציות... כן, היילו 3 יש לו אנימציות לא משהו כי הם לא MOCAP, אין פה עניין מיוחד ואני לא יודע (ואין לי כוח לחזור ולקרוא) איך הגיע נושא ה"חייזרים שלא צריכים אנימציית פנים ושחקנים במולטי בלה בלה בלה" אבל בלי שום צל של ספק אין שום דבר מיוחד באנימציות מולטי של אף משחק שאי פעם שיחקתי.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 יוני 2014, 16:21

לא יודע אם שמו את זה איפהשהו בווקסלים, אבל זה ממש מרשים ובגלל שאתם מזכירים אנימציות - אני שם את זה כאן:



אנימציות פנים שבטח נראה בצורה פחות מרשימה כבר בדור הזה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2014, 20:22

מערכת ריגינג מעניינת, נראה נהדר. דור הmiddleware :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7009
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 22 יוני 2014, 21:46

לדיון האנימציות - פשוט תראו את האנימציות בטייטנפול, ואז תקבלו מושג איך אנימציות תורמות למשחק ולמראה שלו, במולטי בלבד. הכניסה, יציאה, טיפוס ומפלט, פשוט מרשימות כל פעם מחדש.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2014, 23:33

Klayman כתב:לדיון האנימציות - פשוט תראו את האנימציות בטייטנפול, ואז תקבלו מושג איך אנימציות תורמות למשחק ולמראה שלו, במולטי בלבד. הכניסה, יציאה, טיפוס ומפלט, פשוט מרשימות כל פעם מחדש.

גם COD4, שיצא באותה שנה כמו היילו 3, הביא אנימציות לא מהעולם הזה בתקופתו. רק לראות איך הדמויות רצות עם MO CAP מדהים היה פשוט עוצר נשימה בזמנו. היום כל FPS גדול עושה את זה אבל בזמנו COD4 זז כמו שום דבר בזמנו וכך גם AC הראשון שהיה מדהים מבחינת אנימציות אבל בסגנון שונה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 45 אורחים