בקיצור, צריך לחכות
בנושא הסימונים שנותנים לך לעקוב אחריי אוייבים, זה פשע לא לעשות את במשחק התגנבות עולם פתוח, פשע.
DrKeo כתב:אי אפשר לדעת מדמו כי זה הכל תלוי בכלכלה. אני משער שהכלכלה תהיה תלויה ברמת קושי, תשחק בנמוכה ותוכל להזמין צלף/הפצצה/מסוק או לא יודע מה כל דקה ואם תשחק בקשה תוכל להזמין בקושי אחד למשימה. אבל אף אחד מאיתנו לא יודע באמת איך הכלכלה עובדת, צריך לזכור שגם תפיסת חפצים/חיות/חיילים עולה כסף ועוד דברים שונים במשחק. אז אנשים אמרו שתפיסת חיילים והעלמת הגופות שלהם היא OP (אבל היא עולה כסף) שהזמנת הפצצה היא OP (אבל היא עולה כסף), שהזמנה של הצלפית היא OP (אבל היא עולה כסף) וכך הלאה. אבל אם כל הדברים האלה עולים כסף אז הכל עניין של איזון כלכלה. להיות מסוגל לגנוב 10 חיילים ולקרא להפצצה אחת במשימה זה ממש לא OP, להיות מסוגל לגנוב את כולם ולהזמין מה שבא לך מתי שבא לך זה כן.
בקיצור, צריך לחכות
בנושא הסימונים שנותנים לך לעקוב אחריי אוייבים, זה פשע לא לעשות את במשחק התגנבות עולם פתוח, פשע.
MGS FREAK כתב:
רק תחשוב כמה קל המשחק יהיה אם תוכל להזמין את קוויט\אוסלוט\אני-שם-כסף-על-נינג'ה-כלשהו\כולם ביחד (?) לנקות את מעט ההתנגדות שתשאר אחרי תקיפה אווירית בזמן שאתה בטנק.
אני בספק אם קיימת דרך למנוע את זה, אבל אם קיימת אופציית פארמינג, רפטטיבית וארוכה ככל שתהיה, המערכת תשבר. זה כמו (להבדיל כמובן...) ב-AC2 שהאחוזה נותנת לך כסף שאותו אפשר להשקיע בשדרוגים שיתנו לך יותר כסף. אז סבבה, מורחים קצת זמן פה ושם, אבל אתה מוצף בכסף וכלים משודרגים בלי בעיה.
המשחק שהיה בו קונספט שמזכיר לי את מה שהולך פה הוא MERCENERIES המצויין לPS2 והאקסבוקס המקורי. היית יכול להזמין הרבה סוגים של תקיפות. במידה והיה חוסם GPS באזור לא היית יכול. התקיפות היו די הרסניות, אבל די יקרות. למרות זאת אני זוכר פעמים בודדות שרציתי להזמין תקיפה והכסף היה מה שעצר אותי.
ולא, זה ממש לא פשע. תחשוב על זה שאם אתה נוסע ונתקל באויב משוטט הסימון לא מה שהיה עוזר לך. רק כשאתה מגיע מחנה\בסיס\אזור מבוצר שמתפקד בתור "דאנג'ן" במשחק (כמובן שבתור אזור בעולם, לא טעינה לשלב אחר) יהיו אויבים שנעים באזור מוגבל יחסית ורק שם הסימון יעזור לך. לדעתי מיותר.
Death_119 כתב:לא נכון, בMGS3 לא היה לך רדאר, כדי להשתמש בו היית צריך סוללות והן לא היו בנמצא, היה לך מכשיר רטט שאמר שיש משהו בסיבה, סונאר וMotion detection שמראה גם משהו כללי, רוצה להשתמש בהם? תשלם, אתה ממש לא יכל לשחק את המשחק כך. היית יכל להשתמש ברדאר בערך פעם אחת כל המשחק. אני מעולם לא השתמשתי ברדאר בMGS3. בMGS4 הם אומנם החזירו את הרדאר, אבל הCone of vision לא חזר וגם המצאות של אנשים סביבך סומנה בעגול מעורפל, ידעת שיש משהו בסביבה, אבל לא איפה.
אתה באמת משווה את כל אילו לסימון אוייב ולראות אותו בכל מקום מכל מרחק? זה מגוחך. אין לי בעייה, שיראו לי נקודה על צג שיש משהו בסביבה בלי להגיד לי איפה הוא מסתכל או מאחורי איזה מחסה.
DrKeo כתב:למה לא הייתה לך בעיה עם זה במשחק mgs האהוב עליך mgs2? ועוד בסביבה הכי מסדרונית שיש, לא בעולם פתוח.
DrKeo כתב:למה לא הייתה לך בעיה עם זה במשחק mgs האהוב עליך mgs2? ועוד בסביבה הכי מסדרונית שיש, לא בעולם פתוח.
Klayman כתב:אתם צריכים להחליט מה אתם מעדיפים - אוייבים שהולכים במסלול אחד קבוע מראש או אוייבים חכמים יותר שמסתובבים בעולם בצורה נורמלית ולא כמו רובוטים. אם הם מסתובבים בצורה חופשית וחסרת תבנית, זה בלתי אפשרי ללמוד אותם ולנקות את המפה יהיה פשוט נוראי.
DrKeo כתב:זה לא עובד בעולם פתוח. כדי ״לזכור״ איפה יש אוייב הוא צריך דפוסים קבועים. אם רוצים עולם פתוח שבו האוייבים משכילים ומסתובבים כל הזמן בצורה הגיונית ולא על מסלול קבוע אז חייבים דרך לעקוב אחריהם אחרת זה סתם מתסכל. כשאתה רוכב קילומטרים, נגש לבסיס מכל מני כיווינים והחיילים מסתובבים חופשי, מה שאתם מבקשים נשמע מאוד מתסכל.
Death_119 כתב:יש דרכים לעשות זאת יותר טוב, שיעשו רדאר כמו שעשו בMGS3, יהיה לך נקודות ותוכל לראות את הנקודה הקטנה מתקדמת לכיוון כל שהוא. יהיה לך גם הסוואה כך שגם אם משהו פתאום יגיע מאחוריך יש לך מה לעשות ברוב המקרים. אבל לגרום לך לראות את היריב דרך עצמים יהפוך את הסיפור לקל מידי.
DrKeo כתב:בשלב גדול ופתוח עם אוייבים בכל כיוון כל מה שתקבל זה חישוק מבולגן, להסוואה אין שום קשר לנושא כי ברגע שאתה זז רואים אותך. כל הרעיון הוא שאוייבים יכולים להיות בכל מקום בכל רגע ולעקוב אחריהם בראש שלך זה פאקינג שואה. אני בטוח שבמצב HARD CORE לא יהיה את זה, אתה מוזמן להפעיל אותו. אישית, אני מעדיף להנות ממשחקים.
באמת שאני לא מבין מה הבעיה, אתה מתצפת ו"תופס" את האוייבים במערכת שלך. אתה גם יכול לפספס אוייבים ולסבול מ"הפתעות", זה לא איזה מצב DITECTIVE כמו בבטמן. זה כמו בקרייסס ולדעתי בקרייסס זה עובד מעולה, גורם לך להרגיש כמו צייד והם הניצודים.
Death_119 כתב:קרייסס הוא משחק מסדרון וגם כל משחקי MGS הם משחקי מסדרון, אבל הם ממש לא ברמה של משחק כמו היילו או HL, הדרך לפתרון הבעייה מציעה כמה אפשרויות וכמה גישות. כל משחק בסדרת MGS הרחיב את היכולת לבחור איך לפתור את הבעייה.
DrKeo כתב:כל משחקי MGS מבוססים על אוייבים שהולכים על מסלול קבוע ולכן אף פתרון של MGS לא רלוונטי. רדאר זה גרוע יותר, רדאר כמו בMGS3 פשוט לא יעבוד בסביבה לא צפויה ויאיט את המשחק בצורה קטסטרופלית. המכניקה של קרייסס מושלמת, השקעה של זמן = אתה יודע איפה האוייבים נמצאים. וכשאתה מפספס אוייב בתצפית והוא מפתיע אותך הלב נופל לך לתחתונים, מכניקה נפלאה להתגנבות עולם פתוח.
- Kojima can finally do the things he wanted to, now that the hardware has evolved
Snake has lost weight, they say-
You can choose your own routes during the missions
Quiet can assist you during gameplay with the buddy system-
You can choose where the helicopter sets you down-
Riding your horse is hard in the jungle environment-
Snake is ‘naked’, Miller tells him they are making a new suit at Mother Base-
The new suit is delivered to Snake-
You can climb walls with cracks-
The climbing section seen in the demo is a shortcut, you can also go around through the jungle-
Snake is wearing a different arm prothesis in the demo-
You’ll be able to use different protheses with different functions-
There will be a lot of different protheses according to Kojima-
You can set up a talking decoy. He has a lot of lines, including ‘Kept you waiting, huh?’ and ‘You’re pretty good!’-
Snake calls in Quiet and orders her to scout up ahead-
Quiet can also provide cover fire-
When she is in position, she hums-
She marks enemies during reconnaissance-
If you speed up the time too much, the POW target dies-
By hovering the reticle, you can select Quiet’s target-
Snake throws a grenade and orders Quiet to shoot it-
Quiet has a weakness that will tie into the story, and also into the way she is dressed-
Quiet’s abilities depend on the degree of her bond with Snake-
In the demo, the attacks commands were: shoot, target and wait for my signal, shoot this, and provide/cease cover fire-
However, a lot has to happen for all these options to be available (bond degree)-
If the bond isn’t high enough, Quiet won’t come with you-
When Snake uses the ‘pin radar’, all the icons represent animals, but it reacts to people as well-
You can analyze soldiers to see their statistics, like in Peace Walker-
The binoculars can be upgraded by through R&D-
Another interrogation option is asking: ‘Where are your friends?’-
Snake’s can stun enemies with his arm, it packs 1.2 million volts-
According to Kojima, you may never meet Quiet. It depends on how you play through the game.-
Snake can also jump out of the chopper while it’s in the air… but it would kill him-
- Kojima once again talked about the themes of Metal Gear Solid V: Race, conflict, the cycle of revenge, and war. “Snake and Kaz are hungry for revenge, Ocelot is more neutral.”
The buddy system (taking Quiet or DD the wolfdog with you) is optional, you can play the game alone.-
You’ll be able to accept new missions without going back to Mother Base.-
The sneaking suit is made of high-strength aramid fibers and has sound absorbing boots.-
You will be able to develop weather modification technology.-
A while ago, Kojima supposedly said he brought back a character he killed before. Now he clarified that he meant ‘a character killed off during planning’. So not a character that was dead in the story, but one that wasn’t in the story before.-
If you clear Ground Zeroes you’ll get something ‘really cool’ in The Phantom Pain.-
Kojima: ‘The Phantom Pain is nearing completion after 5 years.’ He said he wants it to stand up to the best in the world. It is the game he wanted to make 27 years ago.-
On the Fox Engine:
The Fox Engine has facilitated multiplatform development. It also reduced development costs by 1/5.-
The engine’s editor lets the level designers do about 80% of their work by themselves. They can now do things without having to ask programmers-
- Both the horse and the dog (DD) can die. This goes for AI buddies in general, so even Quiet can meet this fate.
Once your buddies are dead, they’re dead for good. This won’t affect the main plot though.-
As said before, you can beat the game without meeting Quiet at all, and the same goes for the dog. But meeting them opens up whole sub-plots.-
During the missions you can bring more than one buddy. There are four seats on the chopper aside the one for Snake.-
Ocelot was a buddy at some point, but at the moment he isn’t. He may or may not become a buddy.-
Kojima: “What Snake and his men go through in TPP is painful. Very painful.”-
“The concept behind Quiet was nudity. A naked sniper.” Kojima also reiterated the reason behind the way she looks will surprise us. But no, she isn’t Chico, as Kojima confirmed.-
DrKeo כתב:כל משחקי MGS מבוססים על אוייבים שהולכים על מסלול קבוע ולכן אף פתרון של MGS לא רלוונטי. רדאר זה גרוע יותר, רדאר כמו בMGS3 פשוט לא יעבוד בסביבה לא צפויה ויאיט את המשחק בצורה קטסטרופלית. המכניקה של קרייסס מושלמת, השקעה של זמן = אתה יודע איפה האוייבים נמצאים. וכשאתה מפספס אוייב בתצפית והוא מפתיע אותך הלב נופל לך לתחתונים, מכניקה נפלאה להתגנבות עולם פתוח.
Death_119 כתב:רק שקרייסס הוא משחק פעולה בו הכל מתנהל מהר וMGS הוא היסטורית (לפחות עד 5), משחק התגנבות בעל קצב מאוד איטי. השאלה איזה סוג משחק אתה רוצה לראות. אני לא רוצה לראות את סדרת MGS שאני מעריץ אותה כבר כמעט 20 שנה נעשית עוד קרייסס. אני מרגיש ש-5 כבר לא ירגיש כמו MGS. מה שמצחיק שיש לי כבר יותר מחצי שנה את Ground zeroes בבית בניילונים, אני פשוט יכל לבדוק.
MGS FREAK כתב:
למה אתה מחכה?
באמת התכוונתי לשאול אם מישהו פה שיחק ב-GZ. נראה לי שאני אחכה לגרסת ה-SUBמשהו שקוג'ימה ינפיץ בתור "החזון שלי כפי שרציתי ליצור אבל לא יכולתי" שיכלול את MGS5 על שני חלקיו.
Death_119 כתב:רק שקרייסס הוא משחק פעולה בו הכל מתנהל מהר וMGS הוא היסטורית (לפחות עד 5), משחק התגנבות בעל קצב מאוד איטי. השאלה איזה סוג משחק אתה רוצה לראות. אני לא רוצה לראות את סדרת MGS שאני מעריץ אותה כבר כמעט 20 שנה נעשית עוד קרייסס. אני מרגיש ש-5 כבר לא ירגיש כמו MGS. מה שמצחיק שיש לי כבר יותר מחצי שנה את Ground zeroes בבית בניילונים, אני פשוט יכל לבדוק.
Klayman כתב:^ אני לא שופט. אם זה מה שעושה לך את זה.... אני מעדיף את המקור.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 22 אורחים