
Laskin כתב:כן, אבל כל מה שקשור לסדרת GT מאז השלישי בסדרה הוא מחדל אחד גדול
DrKeo כתב:ורק הערה שכתבתי בהודעה הקודמת בעריכה, תחשוב על GT6. הוא יצא במקביל לפס4, מכר קטסטרופלית (3 מליון יחידות לעומת 10+ שעשה כל משחק אחר בסדרה). אם הוא היה זמין על הפס4, סוני הייתה עושה 60$ עליו + 5$ על השדרוג DLC ומוכרת בכיף את ה10 מליון יחידות שהסדרה הזאת רגילה אליה. ה7 מליון יחידות החסרות האלה, הן יותר מכל הרימסטרים שסוני הוציאה בשנתיים האחרונות יחדיו. כך שרק על GT6 לבד היה שווה לסוני לעשות את זה. בקיצור, אני בטוח שאפשר לעשות את זה משתלם, השאלה איך תוקפים את זה וכמה באמת קל להביא משחק פס4 לפס5.
bling כתב:זה העניין שההשוואה באמת קשה. יש נתונים נגיד איך בזכות תמיכה לאחור משחקי דור קודם קיבלו רגליים ארוכות במיוחד בקונסולות קודמות שהציעו תמיכה לאחור?
אני חושב שהבום המכירתי מרימסטר מושקע ונוצץ גדול יותר מאיזה DLC בחנות שיופיע מתחת לשם של אנצ'רטד 2 שמבטיח גראפיקה משופרת.
מה גם שרימסטרים זה לא רק הכפלת רזולוציה ו FPS, הטובים שבהם משפרים גם מודלים, טקסטורות ואפילו AI במקרה של מטרו או מצב גוף ראשון במקרה של GTA5, לא הכל זו סתם עבודה מסכנה של העלאת ה settings הבסיסיים כמו שעשו עם סליפינג דוגס שנחשב לרימסטר בזוי.
bling כתב:אולי GOW3 באמת פורט מחופף אבל נגיד לארה קרופט היה אחלה עבודה ולא כלל רק שיפורי FPS ורזולוציה (מודל חדש, פיזיקה, שיער וכו'), גם ל TLOU הוסיפו עוד כמה דברים גראפיים מעבר ל SETTINGS.
אבל סבבה, אתה צודק אין לנו נתונים והאנקדוטה שלך אולי מתאימה ללא מעט אנשים, אבל שים לב כמה רעש יש יחסית כשמוכרזת גרסה מחודשת למשחק ישן, בגלל הרעש הזה (ועוד גורמים כמו יובש קיצוני) כל המפיצות שוחות ככה בכסף קל, מן הסתם זה הימור אבל לטעמי זה לא יהיה אותו הדבר עם DLC גראפי למשחקים שרצים מדור קודם על הקונסולה.
Nucleus_Dawn כתב:
אתה צודק שזה נראה ממש רווחי כרגע, להוציא את הרימאסטרים האלו, אבל בעוד שנתיים, זה כבר לא כל כך יעבוד. בטח ובטח לא עם רימאסטרים מחופפים.
לעומת זאת, גם מי שיקנה PS4 בעוד שנתיים והיה לי רק 360 בדור הקודם, ישמח לקנות לPS4 שלו את שלושת משחקי אנצ'רטד (נתעלם מהוודאות היחסית של אוסף HD שלהם), לפני שהוא משחק ב4.
כלומר, התאימות לאחור יכולה להיות רווחית ושווה, גם אחרי תקופת היובש של תחילת הדור, כאשר הרימאסטרים (זולת האוספים של משחקים קלאסיים, כמו אוסף GOW, או אוסף JAK) כבר לא יראו כל כך טוב, כשהקונסולות של הדור הנוכחי יהנו מספריית משחקים סבירה.
DrKeo כתב:
אגב, זה לא אומר שהרימסטרים ימותו, רק עכשיו יצא רימסטר לhomeworld למחשב למרות שאפשר לקנות את המקורי.
bling כתב:NPD מרץ. הפס4 כצפוי ראשונה, מכירות החומרה הכלליות ירדו ב 6% ביחס לשנה שעברה.
TOP 10:
Software:
1.) Battlefield: Hardline (Xbox One, PlayStation 4, 360, PS3, PC)
2.) Bloodborne (PS4)
3.) Grand Theft Auto V (Xbox One, PS4, 360, PS3)
4.) Mario Party 10 (Wii U)
5.) Call of Duty: Advanced Warfare (PS4, Xbox One, 360, PS3, PC)
6.) MLB 15: The Show (PS4, PS3)
7.) Minecraft (360, PS3, Xbox One, PS4)
8.) NBA 2K15 (PS4, Xbox One, 360, PS3, PC)
9.) Borderlands: The Handsome Collection (PS4, Xbox One)
10.) Final Fantasy: Type 0 HD (PS4, Xbox One)
Notes:
-Mario Party 9: 290,000 (Digital + Physical)
-Majora's Mask: 184,000 (D+P, 730K LTD)
-Smash 3DS: 110,000 (D+P, 2.4M LTD)
-Smash Wii U LTD: 1.6 million
-Mario Kart 8 LTD: 1.9 million
-PS4 was number one in software sales.
חומרה:
PS4: #1 platform
3DS: ~260-270K
Wii U: ~80-85K
Notes:
-Wii U hardware is up approximately 20% year over year for the first three months of the year.
-3DS hardware is up approximately 80% year over year for the first three months of the year.
הסיכום כרגיל נלקח מ GAF.
טוב המיקום של BB לא מפתיע במיוחד אחרי שסוני שחררה את המספרים אבל עדיין מרענן לראות משחק נישתי שכזה מטפס עד המקום השני כשרק מותג ענק כמו BF שיוצא ל 100 פלטפורמות גובר עליו.
אין מספרים מדויקים אבל אנחנו יודעים שמריו פארטי עשה 290K (עוד נתון מפתיע, לא חשבתי שהשטות הזו מוכרת ככה אבל בעלי ה WIIU באמת מצדיקים את הדימוי שהם קונים כל זבל שנינטנדו זורקת לכיוונם) ככה ש BB לפחות מעל המספר הזה, אם אני צריך להמר הוא בטח בסביבות 350K-400K.
הדמו של פיינל פנטאזי 13 לא משך אנשים לקנות את TYPE 0 ונראה שהוא די כישלון, GTA5 ממשיך למכור מצויין וכנראה זה ימשך שנים, סדרה עם רגליים בלתי נגמרות.
Nucleus_Dawn כתב:
אני דווקא חושב שהמכירות של TYPE 0 מוכיחות באופן ברור שהדמו של FFXV משכו אנשים לקנות את המשחק. אין סיכוי שהוא היה מוכר ככה, בלי הדמו ואפשר להכריז עליו כהצלחה גדולה יותר מהציפיות.
בכל זאת, הוא עבר את המיליון יחידות.
bling כתב:מקום 10 מתחת לרימאסטר של בורדרלנדס זה לא יכול להיות טוב במיוחד.
יכול להיות שהוא היה להיט ביפן ושהוא מכר לא רע באירופה, אבל המספרים של ארה"ב לא נראים משהו.
Nucleus_Dawn כתב:
הכל יחסי. לרימסטר HD של משחק שגם כשהוא יצא אף אחד לא ציפה ממנו ליותר מידי, מיליון יחידות זה נהדר. הרבה מעבר לציפיות. זה שהוא בכלל נכנס לNPD זה פסיכי.
bling כתב:מליון זה מעולה, פשוט נראה לי שאתה הרוב הוא עשה ביפן ואולי באירופה כי מקום 10 ב NPD כשמקום רביעי זה 290K+- זה לא נשמע לי הרבה יותר מ 100K נגיד.
Kazz כתב:אתה יכול למצוא את ההדלפות בטופיק בגאף. FF במקום העשירי עדיין עשה יותר מ200K. זה לא רחוק מהרימאסטרים\אוספים של KH וFF האחרים. זה פאקינג פורט של משחק ויטה ב60דולר - הוא מכר כהוגן. בלאדבורן עשה פחות מ390K (הוא מכר יותר מDS2 בפחות זמן). הארדליין יותר ממליון - 44% מהיחידות על האקס בוקס 1, 40% על הפס4.
Kazz כתב:אתה יכול למצוא את ההדלפות בטופיק בגאף. FF במקום העשירי עדיין עשה יותר מ200K. זה לא רחוק מהרימאסטרים\אוספים של KH וFF האחרים. זה פאקינג פורט של משחק ויטה ב60דולר - הוא מכר כהוגן. בלאדבורן עשה פחות מ390K (הוא מכר יותר מDS2 בפחות זמן). הארדליין יותר ממליון - 44% מהיחידות על האקס בוקס 1, 40% על הפס4.
Klayman כתב:אין שום דרך להסתכל על זה בצורה חיובית, לא משנה איזו חברה מעדיפים.
DrKeo כתב:Amd מפסידה 180 מליון דולר ברבעון האחרון בגלל ״קשיים בשוק הgpu״ (או במילים אחרות מאז שיצא ה970 אף אחד לא רוצה כרטיס amd). הם קיצצו 25% בהוצאות שלהם לעומת שנה שעברה (פוטרו 700 עובדים בקיץ) כך שהם הקטינו את ההפסדים שברבעון המקביל שנה שעברה עמדו על כמעט 400 מליון דולר. מסתבר ששוק הgpu הופך למונופול לאט לאט כששנה שעברה הוא עמד על 65 מול 35 אחוז לטובת nvidia ועכשיו הוא עומד על 76% לעומת 24% לטובת nvidia. הם מצופים שיפור ברבעון הקרוב עם השיגור של סדרה 300 במאי.
Death_119 כתב:מצד שני על כל PS4 ואקסבוקס שנמכר הם עושים כסף.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 49 אורחים