נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24161
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 16 אפריל 2015, 15:36

כן, אבל כל מה שקשור לסדרת GT מאז השלישי בסדרה הוא מחדל אחד גדול :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אפריל 2015, 16:04

Laskin כתב:כן, אבל כל מה שקשור לסדרת GT מאז השלישי בסדרה הוא מחדל אחד גדול :)

ועדין כולם מכרו מעל ל10 מליון יחידות. אפילו פרולוג מכר כמעט פי 2 מGT6 למען השם ו-GT5 מכר מעל ל10 מליון יחידות רשמית. זה די ברור שהשיגור של הפס4 באותו חודש כמו היציאה של המשחק הזה פשוט רצח אותו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 16 אפריל 2015, 16:27

DrKeo כתב:ורק הערה שכתבתי בהודעה הקודמת בעריכה, תחשוב על GT6. הוא יצא במקביל לפס4, מכר קטסטרופלית (3 מליון יחידות לעומת 10+ שעשה כל משחק אחר בסדרה). אם הוא היה זמין על הפס4, סוני הייתה עושה 60$ עליו + 5$ על השדרוג DLC ומוכרת בכיף את ה10 מליון יחידות שהסדרה הזאת רגילה אליה. ה7 מליון יחידות החסרות האלה, הן יותר מכל הרימסטרים שסוני הוציאה בשנתיים האחרונות יחדיו. כך שרק על GT6 לבד היה שווה לסוני לעשות את זה. בקיצור, אני בטוח שאפשר לעשות את זה משתלם, השאלה איך תוקפים את זה וכמה באמת קל להביא משחק פס4 לפס5.

שמע זה חתיכת STRETCH מה שאמרת פה, קשה לי להאמין ש GT6 היה מקבל עוד 6 מליון מכירות מהפס4, נראה לי ש GT5 למרות ההצלחה שלו התקבל באופן די צונן ע"י הקהילה והוא היה המשחק שסימן את זה שהסדרה לא יוקרתית כמו שהיתה והיא לא המלך הבלתי מעורער אלא עוד משחק מירוצים טוב רק שיוצא פעם בעשור.
נצטרך לראות את המספרים של GT7 כדי לקבוע איפה עומדת הסדרה, למרות שהיום כל משחק חצי סביר מוכר מליונים (תראה למטה עם MKX) אז יכול להיות שגם זה לא יעיד אם אנשים יהיו נואשים בתקופה ש GT7 יצא :P
-------

MKX הוא המשחק בעל הפתיחה הגבוהה ביותר אי פעם לסדרה, Ed Boon בעננים:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אפריל 2015, 16:45

היי, אני לא אומר שהוא היה פתאום מריץ 7 מליון עותקים, אבל 3 לעומת 10+ של כל משחק אחר בסדרה? קצת קיצוני לא? זה די ברור שלצאת באותו חודש כמו הפס4 פשוט הרג אותו, ביחוד שמדובר בסדרה עם רגליים מאוד ארוכות שנגדעו בגלל השיגור של הפס4 והנטישה של הפס3.

בכל מקרה המשחק הוא רק דוגמה לאיך תמיכה לאחור וכל מני DLC של שדרוגים יכולים להיות גם שווים פיננסית ולא רק נדיבות נטו. זה לא באמת משנה אם המכירות שלו היו עולות ב7 מליון או בחצי מליון יחידות :)
רק תחשוב על שחקני 360 שקנו פס4 (יש לא מעט כאלה לפי המכירות) והיו מאוד שמחים לקנות את MGS4 לפני שיוצא 5 או לשחק בשלישית אנצ'רטד או בHEAVY RAIN. כן, יש מצב טוב שיצא MGS4 HD או טרילוגיית אנצ'רטד HD אבל הנה, הם יכלו כבר לתת את הכסף שלהם לסוני שנה שעברה בלי שסוני הייתה צריכה לשקיע דולר. אי אפשר להכחיש שזה יספק תזרים מזומנים מסויים לסוני, פשוט קשה להשוות את זה לתזרים שכל הHD REMASTER מכניסים ולהבין מה יותר רווחי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 16 אפריל 2015, 16:54

זה העניין שההשוואה באמת קשה. יש נתונים נגיד איך בזכות תמיכה לאחור משחקי דור קודם קיבלו רגליים ארוכות במיוחד בקונסולות קודמות שהציעו תמיכה לאחור?
אני חושב שהבום המכירתי מרימסטר מושקע ונוצץ גדול יותר מאיזה DLC בחנות שיופיע מתחת לשם של אנצ'רטד 2 שמבטיח גראפיקה משופרת.

מה גם שרימסטרים זה לא רק הכפלת רזולוציה ו FPS, הטובים שבהם משפרים גם מודלים, טקסטורות ואפילו AI במקרה של מטרו או מצב גוף ראשון במקרה של GTA5, לא הכל זו סתם עבודה מסכנה של העלאת ה settings הבסיסיים כמו שעשו עם סליפינג דוגס שנחשב לרימסטר בזוי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אפריל 2015, 17:04

bling כתב:זה העניין שההשוואה באמת קשה. יש נתונים נגיד איך בזכות תמיכה לאחור משחקי דור קודם קיבלו רגליים ארוכות במיוחד בקונסולות קודמות שהציעו תמיכה לאחור?
אני חושב שהבום המכירתי מרימסטר מושקע ונוצץ גדול יותר מאיזה DLC בחנות שיופיע מתחת לשם של אנצ'רטד 2 שמבטיח גראפיקה משופרת.

מה גם שרימסטרים זה לא רק הכפלת רזולוציה ו FPS, הטובים שבהם משפרים גם מודלים, טקסטורות ואפילו AI במקרה של מטרו או מצב גוף ראשון במקרה של GTA5, לא הכל זו סתם עבודה מסכנה של העלאת ה settings הבסיסיים כמו שעשו עם סליפינג דוגס שנחשב לרימסטר בזוי.

אבל 99% כן רק מעלים SETTINGS, מעטים ממש משפרים את המשחק. GTA הוא ממש חריג בתוספות שלו אבל מצד שני הוא עולה 60$. נגיד GOW, תסתכל על הבזיון הזה, 50$ והוא אשכרה המשחק פס3 רץ ברזולוציה גבוהה יותר עם טקסטורות טובות יותר. זאת ההגדרה של בזיון פחות או יותר. היית קונה אותו? אני מנחש שבחיים לא. היית משלם 5$ כדי לבדוק את העותק שיש לך כבר לפס3 על הפס4 ב1080P ב60FPS עם טקסטורות טובות יותר? יש מצב.

כן, אני בטוח שרימסטר שלם ימכור יותר מסתם לתת לך לקנות. אבל רימסטר שלם עולה גם כסף לפתח, של GTA לדעתי עלה מליונים. בדרך של התמיכה לאחור, אתה גם מרוויח לקוחות חדשים שקונים את המשחק וגם סוחט כמה דולרים בDLC מהלקוחות הקיימים. אין לי שמץ להגיד לך מה רווחי יותר. כלומר אולי TLOU HD מכר מצויין, אבל יש לך מושג אם הוא הכניס יותר כסף אחרי שמחסירים ממנו את עלות הפיתוח מאשר נגיד אם כל משחקי נוטי דוג אי פעם היו שחיקים על הפס4 בלי השקעה של שקל מצד סוני? אין לי שמץ. אבל מה שכן ברור הוא שכן יש הכנסות מלתת למשחקי פס4 לרוץ על פס5, אין לי שמץ אם הן יותר או פחות מלעשות HD REMASTER.

אני אסיים באנקדוטה עלי. יש לי את TLOU לפס3, מעולם לא שחקתי בDLC המצויין שלו. אני מבואס לקנות ולשחק אותו על הפס3 שלי כשיש את הגרסה היפה של הפס4 ומצד שני גם אם היה לי פס4 אני לא ממש הייתי משיל את הסכום שדורשים עבור TLOU HD עליו. אם הייתה תמיכה לאחור, הייתי פשוט קונה את הDLC ומשלם מה שצריך כדי שהמשחק שלי יראה כמו TLOU REMASTERED. סתם אנקדוטה על ואיך סוני היו מרוויחים ממני איזה 10$ במקרה הזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 16 אפריל 2015, 17:37

אולי GOW3 באמת פורט מחופף אבל נגיד לארה קרופט היה אחלה עבודה ולא כלל רק שיפורי FPS ורזולוציה (מודל חדש, פיזיקה, שיער וכו'), גם ל TLOU הוסיפו עוד כמה דברים גראפיים מעבר ל SETTINGS.

אבל סבבה, אתה צודק אין לנו נתונים והאנקדוטה שלך אולי מתאימה ללא מעט אנשים, אבל שים לב כמה רעש יש יחסית כשמוכרזת גרסה מחודשת למשחק ישן, בגלל הרעש הזה (ועוד גורמים כמו יובש קיצוני) כל המפיצות שוחות ככה בכסף קל, מן הסתם זה הימור אבל לטעמי זה לא יהיה אותו הדבר עם DLC גראפי למשחקים שרצים מדור קודם על הקונסולה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אפריל 2015, 18:50

bling כתב:אולי GOW3 באמת פורט מחופף אבל נגיד לארה קרופט היה אחלה עבודה ולא כלל רק שיפורי FPS ורזולוציה (מודל חדש, פיזיקה, שיער וכו'), גם ל TLOU הוסיפו עוד כמה דברים גראפיים מעבר ל SETTINGS.

אבל סבבה, אתה צודק אין לנו נתונים והאנקדוטה שלך אולי מתאימה ללא מעט אנשים, אבל שים לב כמה רעש יש יחסית כשמוכרזת גרסה מחודשת למשחק ישן, בגלל הרעש הזה (ועוד גורמים כמו יובש קיצוני) כל המפיצות שוחות ככה בכסף קל, מן הסתם זה הימור אבל לטעמי זה לא יהיה אותו הדבר עם DLC גראפי למשחקים שרצים מדור קודם על הקונסולה.


אתה צודק שזה נראה ממש רווחי כרגע, להוציא את הרימאסטרים האלו, אבל בעוד שנתיים, זה כבר לא כל כך יעבוד. בטח ובטח לא עם רימאסטרים מחופפים.
לעומת זאת, גם מי שיקנה PS4 בעוד שנתיים והיה לי רק 360 בדור הקודם, ישמח לקנות לPS4 שלו את שלושת משחקי אנצ'רטד (נתעלם מהוודאות היחסית של אוסף HD שלהם), לפני שהוא משחק ב4.
כלומר, התאימות לאחור יכולה להיות רווחית ושווה, גם אחרי תקופת היובש של תחילת הדור, כאשר הרימאסטרים (זולת האוספים של משחקים קלאסיים, כמו אוסף GOW, או אוסף JAK) כבר לא יראו כל כך טוב, כשהקונסולות של הדור הנוכחי יהנו מספריית משחקים סבירה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אפריל 2015, 19:26

Nucleus_Dawn כתב:
אתה צודק שזה נראה ממש רווחי כרגע, להוציא את הרימאסטרים האלו, אבל בעוד שנתיים, זה כבר לא כל כך יעבוד. בטח ובטח לא עם רימאסטרים מחופפים.
לעומת זאת, גם מי שיקנה PS4 בעוד שנתיים והיה לי רק 360 בדור הקודם, ישמח לקנות לPS4 שלו את שלושת משחקי אנצ'רטד (נתעלם מהוודאות היחסית של אוסף HD שלהם), לפני שהוא משחק ב4.
כלומר, התאימות לאחור יכולה להיות רווחית ושווה, גם אחרי תקופת היובש של תחילת הדור, כאשר הרימאסטרים (זולת האוספים של משחקים קלאסיים, כמו אוסף GOW, או אוסף JAK) כבר לא יראו כל כך טוב, כשהקונסולות של הדור הנוכחי יהנו מספריית משחקים סבירה.

ומעבר לזה יש גם את החשיבה קדימה קדימה. מה אם שני דורות קדימה סוני תוציא אנצ׳רטד 6 ולקראת היציאה תעשה מבצע של כל משחקי אנצ׳רטד של שני דורות ב20$? כל מני מבצעים וחבילות שרצים בpc בסטים אבל בקונסולות אי אםשר לעשות אותם כי משחקים קודמים לא רצים על הקונסולה. זה נותן לסוני חופש בpsn למכור משחקים, לעשות מבצעים וקידומים גם על משחקים בני 7.

נקח כדוגמה את ג׳ק ודקסטר. נניח ומכריזים מחר על ג׳ק 4, לפני שנתיים יצא האוסף לפס3 ב720p וכל שאר השיט מסביב. אז מה סוני עושה לקראת ג׳ק 4? מוציאה אוסף hd לאוסף hd? זה מגוחך וזה גם לא יקרה. אם הייתה תמיכה לאחור, סוני היו שמים בעמוד הראשי של psn מבצע על שלושת משחקי ג׳ק ב15$ והם היו רואים הכנסות.

בקיצור, זה מקור חדש להכנסות. אני לא חושב שזה שונה מדי מלתת את flower בחינם לשחקני הפס3 שיש להם את המשחק על הps4. אם כבר זה חסכוני יותר, על flower לפס4 אנשים עבדו וזה עלה לסוני כסף והיא חלקה בחינם למי שיש כבר, בתמיכה לאחור היא לא צריכה להשקיע שקל ובו בזמן זה נותן לה הזדמנות למכור את המשחק מחדש בpsn. משחקים מקבלים נצחיות, העותק המקורי של flower לא ימכור עוד שנתיים על הפס3 אפילו עותק אחד אבל עם תמיכה לאחור הוא ימכור בכמויות קטנות גם עוד 20 שנים על הפס7. זה לא שונה מזה שקניתי את xcom בסטים לפני שיצא החדש. משחק בן 20+ שנים, ראה מכירה ממני בזכות זה שיש למשחק תמיכה לאחור. היום בעידן החנויות הדיגיטליות, מה ההבדל בין עותק של מורטל קומבט x שנמכר עוד 20 שנה על הפס7 למשחק מכות אינדי מכות של אותה תקופה? ככה זה בpc היום בסטים, אין סיבה שזה לא יהיה בקונסולות.

אגב, זה לא אומר שהרימסטרים ימותו, רק עכשיו יצא רימסטר לhomeworld למחשב למרות שאפשר לקנות את המקורי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אפריל 2015, 19:45

DrKeo כתב:

אגב, זה לא אומר שהרימסטרים ימותו, רק עכשיו יצא רימסטר לhomeworld למחשב למרות שאפשר לקנות את המקורי.


לא סתם זה לא הורג את הרימסטרים. זה מכריח אותם להיות ראויים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 17 אפריל 2015, 12:37

NPD מרץ. הפס4 כצפוי ראשונה, מכירות החומרה הכלליות ירדו ב 6% ביחס לשנה שעברה.

TOP 10:
Software:

1.) Battlefield: Hardline (Xbox One, PlayStation 4, 360, PS3, PC)
2.) Bloodborne (PS4)
3.) Grand Theft Auto V (Xbox One, PS4, 360, PS3)
4.) Mario Party 10 (Wii U)
5.) Call of Duty: Advanced Warfare (PS4, Xbox One, 360, PS3, PC)
6.) MLB 15: The Show (PS4, PS3)
7.) Minecraft (360, PS3, Xbox One, PS4)
8.) NBA 2K15 (PS4, Xbox One, 360, PS3, PC)
9.) Borderlands: The Handsome Collection (PS4, Xbox One)
10.) Final Fantasy: Type 0 HD (PS4, Xbox One)

Notes:
-Mario Party 9: 290,000 (Digital + Physical)
-Majora's Mask: 184,000 (D+P, 730K LTD)
-Smash 3DS: 110,000 (D+P, 2.4M LTD)
-Smash Wii U LTD: 1.6 million
-Mario Kart 8 LTD: 1.9 million
-PS4 was number one in software sales.

חומרה:
PS4: #1 platform
3DS: ~260-270K
Wii U: ~80-85K

Notes:
-Wii U hardware is up approximately 20% year over year for the first three months of the year.
-3DS hardware is up approximately 80% year over year for the first three months of the year.

הסיכום כרגיל נלקח מ GAF.
טוב המיקום של BB לא מפתיע במיוחד אחרי שסוני שחררה את המספרים אבל עדיין מרענן לראות משחק נישתי שכזה מטפס עד המקום השני כשרק מותג ענק כמו BF שיוצא ל 100 פלטפורמות גובר עליו.
אין מספרים מדויקים אבל אנחנו יודעים שמריו פארטי עשה 290K (עוד נתון מפתיע, לא חשבתי שהשטות הזו מוכרת ככה אבל בעלי ה WIIU באמת מצדיקים את הדימוי שהם קונים כל זבל שנינטנדו זורקת לכיוונם) ככה ש BB לפחות מעל המספר הזה, אם אני צריך להמר הוא בטח בסביבות 350K-400K.

הדמו של פיינל פנטאזי 13 לא משך אנשים לקנות את TYPE 0 ונראה שהוא די כישלון, GTA5 ממשיך למכור מצויין וכנראה זה ימשך שנים, סדרה עם רגליים בלתי נגמרות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 17 אפריל 2015, 13:21

bling כתב:NPD מרץ. הפס4 כצפוי ראשונה, מכירות החומרה הכלליות ירדו ב 6% ביחס לשנה שעברה.

TOP 10:
Software:

1.) Battlefield: Hardline (Xbox One, PlayStation 4, 360, PS3, PC)
2.) Bloodborne (PS4)
3.) Grand Theft Auto V (Xbox One, PS4, 360, PS3)
4.) Mario Party 10 (Wii U)
5.) Call of Duty: Advanced Warfare (PS4, Xbox One, 360, PS3, PC)
6.) MLB 15: The Show (PS4, PS3)
7.) Minecraft (360, PS3, Xbox One, PS4)
8.) NBA 2K15 (PS4, Xbox One, 360, PS3, PC)
9.) Borderlands: The Handsome Collection (PS4, Xbox One)
10.) Final Fantasy: Type 0 HD (PS4, Xbox One)

Notes:
-Mario Party 9: 290,000 (Digital + Physical)
-Majora's Mask: 184,000 (D+P, 730K LTD)
-Smash 3DS: 110,000 (D+P, 2.4M LTD)
-Smash Wii U LTD: 1.6 million
-Mario Kart 8 LTD: 1.9 million
-PS4 was number one in software sales.

חומרה:
PS4: #1 platform
3DS: ~260-270K
Wii U: ~80-85K

Notes:
-Wii U hardware is up approximately 20% year over year for the first three months of the year.
-3DS hardware is up approximately 80% year over year for the first three months of the year.

הסיכום כרגיל נלקח מ GAF.
טוב המיקום של BB לא מפתיע במיוחד אחרי שסוני שחררה את המספרים אבל עדיין מרענן לראות משחק נישתי שכזה מטפס עד המקום השני כשרק מותג ענק כמו BF שיוצא ל 100 פלטפורמות גובר עליו.
אין מספרים מדויקים אבל אנחנו יודעים שמריו פארטי עשה 290K (עוד נתון מפתיע, לא חשבתי שהשטות הזו מוכרת ככה אבל בעלי ה WIIU באמת מצדיקים את הדימוי שהם קונים כל זבל שנינטנדו זורקת לכיוונם) ככה ש BB לפחות מעל המספר הזה, אם אני צריך להמר הוא בטח בסביבות 350K-400K.

הדמו של פיינל פנטאזי 13 לא משך אנשים לקנות את TYPE 0 ונראה שהוא די כישלון, GTA5 ממשיך למכור מצויין וכנראה זה ימשך שנים, סדרה עם רגליים בלתי נגמרות.


אני דווקא חושב שהמכירות של TYPE 0 מוכיחות באופן ברור שהדמו של FFXV משכו אנשים לקנות את המשחק. אין סיכוי שהוא היה מוכר ככה, בלי הדמו ואפשר להכריז עליו כהצלחה גדולה יותר מהציפיות.
בכל זאת, הוא עבר את המיליון יחידות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 17 אפריל 2015, 14:18

Nucleus_Dawn כתב:
אני דווקא חושב שהמכירות של TYPE 0 מוכיחות באופן ברור שהדמו של FFXV משכו אנשים לקנות את המשחק. אין סיכוי שהוא היה מוכר ככה, בלי הדמו ואפשר להכריז עליו כהצלחה גדולה יותר מהציפיות.
בכל זאת, הוא עבר את המיליון יחידות.

מקום 10 מתחת לרימאסטר של בורדרלנדס זה לא יכול להיות טוב במיוחד.
יכול להיות שהוא היה להיט ביפן ושהוא מכר לא רע באירופה, אבל המספרים של ארה"ב לא נראים משהו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 17 אפריל 2015, 19:15

bling כתב:מקום 10 מתחת לרימאסטר של בורדרלנדס זה לא יכול להיות טוב במיוחד.
יכול להיות שהוא היה להיט ביפן ושהוא מכר לא רע באירופה, אבל המספרים של ארה"ב לא נראים משהו.


הכל יחסי. לרימסטר HD של משחק שגם כשהוא יצא אף אחד לא ציפה ממנו ליותר מידי, מיליון יחידות זה נהדר. הרבה מעבר לציפיות. זה שהוא בכלל נכנס לNPD זה פסיכי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 17 אפריל 2015, 19:27

Nucleus_Dawn כתב:
הכל יחסי. לרימסטר HD של משחק שגם כשהוא יצא אף אחד לא ציפה ממנו ליותר מידי, מיליון יחידות זה נהדר. הרבה מעבר לציפיות. זה שהוא בכלל נכנס לNPD זה פסיכי.

מליון זה מעולה, פשוט נראה לי שאתה הרוב הוא עשה ביפן ואולי באירופה כי מקום 10 ב NPD כשמקום רביעי זה 290K+- זה לא נשמע לי הרבה יותר מ 100K נגיד.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי matangt8 » 17 אפריל 2015, 19:31

הבעיה של type 0 היא שהוא בהחלט משחק ישן. הוא במקור משחק PSP שיצא לפני הרבה זמן ובגלל ביקוש שיביאו אותו למערב הוא הגיע לאחר הרבה מאוד זמן. מה שגם בניגוד לפיינל פנטזי 13 ו15 (בעבר ורסוס 13) הוא מעולם לא ממש עניין אף אחד חוץ מהיפנים ואולי העיצוב היותר אפור ואפל שלו ביחס למשחקים אחרים בסדרה הוא זה שמנע מכמה אנשים לרכוש אותו. בנוסף מי שרצה לשחק בדמו של 15 לא היה חייב לקנות את המשחק כי היו קודים שנמכרו באיביי. בכללי זה נתון לא רע אבל מעניין עם סקוואר עכשיו חושבים אם בכלל להפוך את המשחק הסדרה לסדרה משל עצמו כמו 13..
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 17 אפריל 2015, 20:20

bling כתב:מליון זה מעולה, פשוט נראה לי שאתה הרוב הוא עשה ביפן ואולי באירופה כי מקום 10 ב NPD כשמקום רביעי זה 290K+- זה לא נשמע לי הרבה יותר מ 100K נגיד.

אתה יכול למצוא את ההדלפות בטופיק בגאף. FF במקום העשירי עדיין עשה יותר מ200K. זה לא רחוק מהרימאסטרים\אוספים של KH וFF האחרים. זה פאקינג פורט של משחק ויטה ב60דולר - הוא מכר כהוגן. בלאדבורן עשה פחות מ390K (הוא מכר יותר מDS2 בפחות זמן). הארדליין יותר ממליון - 44% מהיחידות על האקס בוקס 1, 40% על הפס4.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 17 אפריל 2015, 20:23

Kazz כתב:אתה יכול למצוא את ההדלפות בטופיק בגאף. FF במקום העשירי עדיין עשה יותר מ200K. זה לא רחוק מהרימאסטרים\אוספים של KH וFF האחרים. זה פאקינג פורט של משחק ויטה ב60דולר - הוא מכר כהוגן. בלאדבורן עשה פחות מ390K (הוא מכר יותר מDS2 בפחות זמן). הארדליין יותר ממליון - 44% מהיחידות על האקס בוקס 1, 40% על הפס4.

טוב זה באמת מעולה, חשבתי מקום 10 שווה פחות, אם הגיע למיליון סכ"ה אז בכלל הפציץ ביפן.
הרימאסטרים האלה... איזה כסף זנות.

המספר של הארדליין די מאכזב בשביל BF לא? מעניין מה היו הציפיות של EA ממנו.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי matangt8 » 17 אפריל 2015, 21:40

Kazz כתב:אתה יכול למצוא את ההדלפות בטופיק בגאף. FF במקום העשירי עדיין עשה יותר מ200K. זה לא רחוק מהרימאסטרים\אוספים של KH וFF האחרים. זה פאקינג פורט של משחק ויטה ב60דולר - הוא מכר כהוגן. בלאדבורן עשה פחות מ390K (הוא מכר יותר מDS2 בפחות זמן). הארדליין יותר ממליון - 44% מהיחידות על האקס בוקס 1, 40% על הפס4.

את האמת.המשחק לא יצא לויטה למרות שחלק ממש רצו שיגיע לקונסולה הזאת. הוא נטו משחק PS4/ONE כרגע
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אפריל 2015, 20:59

Amd מפסידה 180 מליון דולר ברבעון האחרון בגלל ״קשיים בשוק הgpu״ (או במילים אחרות מאז שיצא ה970 אף אחד לא רוצה כרטיס amd). הם קיצצו 25% בהוצאות שלהם לעומת שנה שעברה (פוטרו 700 עובדים בקיץ) כך שהם הקטינו את ההפסדים שברבעון המקביל שנה שעברה עמדו על כמעט 400 מליון דולר. מסתבר ששוק הgpu הופך למונופול לאט לאט כששנה שעברה הוא עמד על 65 מול 35 אחוז לטובת nvidia ועכשיו הוא עומד על 76% לעומת 24% לטובת nvidia. הם מצופים שיפור ברבעון הקרוב עם השיגור של סדרה 300 במאי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 18 אפריל 2015, 21:04

אין שום דרך להסתכל על זה בצורה חיובית, לא משנה איזו חברה מעדיפים :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אפריל 2015, 21:20

Klayman כתב:אין שום דרך להסתכל על זה בצורה חיובית, לא משנה איזו חברה מעדיפים :P.

כן ברור, חוץ מזה שיוצאת סדרה חדשה עוד חודש שזה טוב. גם יש שמועות שסמסונג מעוניינת לרכוש כך שלהסגר הם לא יסגרו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 19 אפריל 2015, 10:08

DrKeo כתב:Amd מפסידה 180 מליון דולר ברבעון האחרון בגלל ״קשיים בשוק הgpu״ (או במילים אחרות מאז שיצא ה970 אף אחד לא רוצה כרטיס amd). הם קיצצו 25% בהוצאות שלהם לעומת שנה שעברה (פוטרו 700 עובדים בקיץ) כך שהם הקטינו את ההפסדים שברבעון המקביל שנה שעברה עמדו על כמעט 400 מליון דולר. מסתבר ששוק הgpu הופך למונופול לאט לאט כששנה שעברה הוא עמד על 65 מול 35 אחוז לטובת nvidia ועכשיו הוא עומד על 76% לעומת 24% לטובת nvidia. הם מצופים שיפור ברבעון הקרוב עם השיגור של סדרה 300 במאי.

מצד שני על כל PS4 ואקסבוקס שנמכר הם עושים כסף.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אפריל 2015, 12:27

Death_119 כתב:מצד שני על כל PS4 ואקסבוקס שנמכר הם עושים כסף.

לא לפי NVIDIA. הם טוענים שהם לא מתעסקים בכלל עם הקונסולות כי יש רווח אפסי שגובל בהפסד בעסק הזה. זה מסביר למה שלושת הקונסולות כרגע רצות על AMD ובזמן שAMD נמצאת בקונסולות שמוכרות 40+ מליון יחידות בשנה ו-NVIDIA לא נמצאת אפילו באחת, NVIDIA מרוויחה כל רבעון הרבה כסף ו-AMD מפסידה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אפריל 2015, 03:06

דוחות רבעוניים של מיקרוסופט יצאו היום והמכירות של הone בירידה, ההכנסות של המחלקה ירדו ב471 מליון דולר יחסית לשנה שעברה בגלל מחיר נמוך יותר (500$ שנה שעברה, ברבעון הזה 350 ו-450 לגרסת קינקט) ובגלל שנמכרו רק 1.6 מליון יחידות one ברבעון הזה. בצד החיובי הם מכריזים שנמכרו כבר 21.3 מליון מכשירי אקסבוקס.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 28 אורחים