הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 23 אפריל 2015, 22:14

יורוגיימר גם בדקו את הפאטצ', התוצאות מצוינות:
he result? As promised, almost every area selected via the Hunter's Dream hub now loads 5-15 seconds faster. It's a success across the game's early spots especially, but there are also areas where From Software over-delivers.

The real game-changer is Bloodborne's improved respawn loading times. Previously players were forced to wait up to 53 seconds to revive in complex areas like Central Yharnam. But with the patch now installed, a whopping 26 seconds is cut off that loading screen after dying. This means respawns at the Central Yharnam lamp now take just 18 seconds on a stock PS4 HDD.

Better than that, respawns in Old Yharnam are now 32 seconds faster, with our test taking only 21 seconds total after dying just crossing the initial bridge. It's an upgrade that puts the stock PS4 HDD close to the results on a Hybrid SSD without the patch - and also narrows the gap when patch 1.03 is installed on that drive.


הנה טבלה שגם משווה בין זמני הטעינה לפניו אחרי גם בכונן SSD:
תמונה

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-bloodborne-loading-times-improved

כמו שאפשר לראות הם הצליחו לחתוך 32 פאקינג שניות מה respawn לאחד האיזורים המרכזיים, זה באמת נשמע שערורייה שזה בכלל היה ככה מלחתכילה.
מצד שני יש היגיון בצורת החשיבה של דת', שהם חשבו שזה מספיק טוב והחליטו לפתור את זה מאוחר יותר, זה גם מה שאני התלוננתי עליו שהם באים בגישה של לסיים את המשחק אחרי היציאה, אבל כנראה שכסף מדבר יותר מאשר הדאגה לצרכן, הרי ברור שאף אחד לא יחרים את המשחק בגלל זה ולכן מפיצות ימשיכו לעבוד ככה עד שיהיה יותר רעש בנושא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אפריל 2015, 22:59

זה מצחיק כי הטבלה הזאת מזכירה לי את הילד בכיתה שמפריע, עשה רעש ונכשל בכל המבחנים ופתאום יום אחד מקבל במבחן 72 והמורה מקפצת ומרעיפה עליו מחמאות בזמן שההוא שמקבל תמיד 85 ומעלה לא מקבל כלום. תסתכלו על הטבלת אחרי, 34 שניות, 38 שניות, 25 שניות... רוב השלבים שהם בדקו הם עם זמן ריספון בלתי נסבל. זה שזה הפך מ48 שניות ל38 שניות לא אומר ש38 זה לא בזיון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 23 אפריל 2015, 23:05

כן אבל לפי מה שהבנתי אתה לא טוען כל פעם את האיזורים העמוסים, יש שיפור יפה בריספונים אחרי שאתה מת וזה הכי מהותי.
עדיין שיפור יפה בסכ"ה, ואם תתקין SSD לא תראה זמן טעינה מעל 30 שניות :) (חוץ מאיזור אחד בקצת)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אפריל 2015, 23:10

bling כתב:כן אבל לפי מה שהבנתי אתה לא טוען כל פעם את האיזורים העמוסים, יש שיפור יפה בריספונים אחרי שאתה מת וזה הכי מהותי.
עדיין שיפור יפה בסכ"ה, ואם תתקין SSD לא תראה זמן טעינה מעל 30 שניות :) (חוץ מאיזור אחד בקצת)

הזמנים בטבלה זה לא ריספונים? כי בdf דברו רק על הטבלה, לא על משהו מעבר. ו-ssd זה באמת טיעון? הרי עם ssdגם לפני הפאטצ׳ לא תראה זמן טעינה מגיע ל40 שניות. אם הטבלה נכונה והיא על זמני ריספון אז לא מדובר בבזיון של מקודם, רק באחד המשחקים עם זמני הטעינה הכי גרועים בשנים האחרונות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אפריל 2015, 23:16

DrKeo כתב:הזמנים בטבלה זה לא ריספונים? כי בdf דברו רק על הטבלה, לא על משהו מעבר. ו-ssd זה באמת טיעון? הרי עם ssdגם לפני הפאטצ׳ לא תראה זמן טעינה מגיע ל40 שניות. אם הטבלה נכונה והיא על זמני ריספון אז לא מדובר בבזיון של מקודם, רק באחד המשחקים עם זמני הטעינה הכי גרועים בשנים האחרונות.


הם השוו גם עם דיסק קשיח רגיל ובאמת יש שיפור מאוד משמעותי.
עדין מדובר בזמני טעינה ארוכים הרבה יותר מידי.
בכל זאת, זמני הטעינה עדין ארוכים מאוד. נראה שהממוצע עדין חצי דקה וזמני הטעינה הקצרים ביותר גם ארוכים למדי.

שיפור משמעותי, אבל זה רחוק מלהיות משחק עם זמני טעינה סבירים. לא שזה מפתיע - המשחק בינוני ומטה בכל הנוגע לפן הטכני, בכל התחומים ולא רק בנוגע לזמני הטעינה שלו. בדיוק כמו שאר המשחקים של FROM.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7069
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 23 אפריל 2015, 23:21

עדיין עצוב שצריך SSD בשביל זה. אני עדיין לא מבין איך משחק כמו GTA V טוען את עצמו (לפי עדויות של אחרים כאן) בשניות ומשחק הרבה פחות גדול ממנו כמו BB צריך עשרות רבות של שניות לטעון אזורים הרבה יותר קטנים וחסרי סימולציות ואינטראקציות. לפי הטבלה, גם עכשיו, מדובר ב30+ שניות בהרבה מהאזורים, עם הארד דיסק סטוק.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 24 אפריל 2015, 22:46

bling כתב:יורוגיימר גם בדקו את הפאטצ', התוצאות מצוינות:


הנה טבלה שגם משווה בין זמני הטעינה לפניו אחרי גם בכונן SSD:
תמונה

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-bloodborne-loading-times-improved

כמו שאפשר לראות הם הצליחו לחתוך 32 פאקינג שניות מה respawn לאחד האיזורים המרכזיים, זה באמת נשמע שערורייה שזה בכלל היה ככה מלחתכילה.
מצד שני יש היגיון בצורת החשיבה של דת', שהם חשבו שזה מספיק טוב והחליטו לפתור את זה מאוחר יותר, זה גם מה שאני התלוננתי עליו שהם באים בגישה של לסיים את המשחק אחרי היציאה, אבל כנראה שכסף מדבר יותר מאשר הדאגה לצרכן, הרי ברור שאף אחד לא יחרים את המשחק בגלל זה ולכן מפיצות ימשיכו לעבוד ככה עד שיהיה יותר רעש בנושא.

נו באמת, זה טעינת אזור מחדשמ Hunter's Dream או בהפעלה ראשונית של המשחק, לא Respawn. תשוו כמה זמן לוקח לטעון את GTA5 מרגע שלחצתם על העכבר. אני לא אתפלא אם זה נמדד בדקות.

הRespawn לשם דוגמא Cathedral ward עומד על 14 שניות, גם כתוב בגאף וגם אני עצמי מתוך סקרנות הפעלתי טיימר.
הRespawn ברוב האזורים נע סביב 15 שניות, המקום היחיד שהוא עדיין ארוך זה Forbidden Forest שראיתי שכתבו שזה עומד על 25 שניות, במקרה אני שם כרגע שווה בדיקה. אבל אין יותר בעיות המתנה במשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אפריל 2015, 03:51

אם זה עלית שלב זה נשמע לי מוזר כי אין שום סיבה שהם יצליחו לשפר זמן טעינת שלב, רק הריספון. אני משער שנחכה שמישהו יעלה טבלאות השוואה. בgta אגב לוקח 55 שניות בעליה קרה ובין שתיים ל5 שניות לריספון, תלוי כמה הריספון רחוק מאיפה שמתת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 25 אפריל 2015, 11:59

DrKeo כתב:אם זה עלית שלב זה נשמע לי מוזר כי אין שום סיבה שהם יצליחו לשפר זמן טעינת שלב, רק הריספון. אני משער שנחכה שמישהו יעלה טבלאות השוואה. בgta אגב לוקח 55 שניות בעליה קרה ובין שתיים ל5 שניות לריספון, תלוי כמה הריספון רחוק מאיפה שמתת.

אבל זה כתוב לך בטבלה, מלבד שתי כניסות שם שכתוב Respawn והאחרונה שזה טיול לHunter's Dream כל האחרות זה טעינות מחדש של שלבים. למה היה צריך להוריד את זה? כי בשונה מGTA בBB יש Travel, אתה מגיע לעולם Hub שנקרא Hunter's Dream ויכל לקפוץ לאיזה שלב שאתה רוצה, מכאן שהטעינות הללו, שהן טעינות מחדש לחלוטין של שלבים לא קורות רק פעם אחת בעליית המשחק לשלב הנוכחי, אלא גם באמצע באמצעות פניות של השחקן. אתה טוען שאתה לא מבין איך אפשר לשפר משהו שהוא טעינה ראשונית? למה, יש הוכחה מתמטית שאי אפשר לשפר משהו כי הוא טעינה ראשונית? הסימן שאלה לא מובן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אפריל 2015, 22:24

Death_119 כתב:אבל זה כתוב לך בטבלה, מלבד שתי כניסות שם שכתוב Respawn והאחרונה שזה טיול לHunter's Dream כל האחרות זה טעינות מחדש של שלבים. למה היה צריך להוריד את זה? כי בשונה מGTA בBB יש Travel, אתה מגיע לעולם Hub שנקרא Hunter's Dream ויכל לקפוץ לאיזה שלב שאתה רוצה, מכאן שהטעינות הללו, שהן טעינות מחדש לחלוטין של שלבים לא קורות רק פעם אחת בעליית המשחק לשלב הנוכחי, אלא גם באמצע באמצעות פניות של השחקן. אתה טוען שאתה לא מבין איך אפשר לשפר משהו שהוא טעינה ראשונית? למה, יש הוכחה מתמטית שאי אפשר לשפר משהו כי הוא טעינה ראשונית? הסימן שאלה לא מובן.

זה לא הוכחה מתמטית, אבל אם שפרת את זמני הטעינה כל כך מהר זה אומר שמשהו בזיוני הולך שם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 26 אפריל 2015, 09:30

DrKeo כתב:זה לא הוכחה מתמטית, אבל אם שפרת את זמני הטעינה כל כך מהר זה אומר שמשהו בזיוני הולך שם.

ברור, יש שם זמן טעינה היסטרי בהכל, לפחות מהשיגור, כמו שכולנו יודעים. מצד שני יש שם כמות מטורפת של פוליגונים בכל רגע נתון במסך, זה דיי ברור שהם טוענים אזורים ענקיים לזיכרון שכוללים גיאומטריה מטורפת. שלא כמו במשחקים של Valve ברגע שאתה במשחק אין יותר טעינות בשלב, גם אם אתה עובר לאזור חדש הכל ללא טעינה מבחינת השחקן. כך שיש דברים טובים ויש דברים פחות טובים. אבל הסיבה היא ללא ספק כמות הRAM שהם משתמשים בכל רגע נתון, אני לא אתפלא אם הוא בניצולת כמעט של 80% על גבול הSwapping.

בלי שום קשר, סיימתי את Dark beast paarl, כמו שחשבתי, ברגע שהכפלתי את הנזק הוא בכלל לא היה אתגר, לא הצליח אפילו לפגוע בי יותר מפעם אחת. לא לחינם חלק מהשחקנים רואים בו את אחד הבוסים הקשים שיש (באים Under Damage ולא מצליחים לעשות לו Staggering) והמחצית השניה רואים בו את אחד הבוסים הקלים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 28 אפריל 2015, 10:44

איזה Epic morning, לסיים גם את Rom וגם את Shadow of yharham בשעה :D.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 10:53

Death_119 כתב:
בלי שום קשר, סיימתי את Dark beast paarl, כמו שחשבתי, ברגע שהכפלתי את הנזק הוא בכלל לא היה אתגר, לא הצליח אפילו לפגוע בי יותר מפעם אחת. לא לחינם חלק מהשחקנים רואים בו את אחד הבוסים הקשים שיש (באים Under Damage ולא מצליחים לעשות לו Staggering) והמחצית השניה רואים בו את אחד הבוסים הקלים.


לא הגיוני שהכפלת את הנזק. הרי שיפור הנזק של הדמות בBB שואף לאפס ואין שום משמעות לעליה ברמות של הדמות, או של הציוד שלה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 28 אפריל 2015, 11:25

Nucleus_Dawn כתב:
לא הגיוני שהכפלת את הנזק. הרי שיפור הנזק של הדמות בBB שואף לאפס ואין שום משמעות לעליה ברמות של הדמות, או של הציוד שלה.

אין שום קשר בין עליה ברמות לשיפור נזק, אלא אם כן אתה ממש חלש בקטגוריה של הסטטיסטיקה של הנשק, התוספת בעלייה ברמות היא מינימאלית, שני נזק לכל רמה בנזק פיסי, אני רוב המשחק הייתי רמה 15, בכלל לא טרחתי לעלות ברמות אלא אם נשק הכריח אותי, גם המחיר שם מאוד יקר לעלייה ברמות. שיפור הנזק מגיע משיפור הנשק שגם מעלה לך את הסטטיסטיקה של הנשק ונותן לך מכפלה חזקה יותר מול הסטטיסטיקות הרלוונטיות של הדמות, בחרתי מההתחלה דמות מבוססת Strength כך שהבונוס שלי מההתחלה היה גבוה לנשק שהיה מבוסס גם Strength, כבר הסברתי למעלה איך המכניקה הזאת עובדת במשחקי הסדרה. בנוסף הם הוסיפו Blood gems שמוסיפות עוד סטטיסטיקות לנשק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי matangt8 » 28 אפריל 2015, 12:01

Death_119 כתב:איזה Epic morning, לסיים גם את Rom וגם את Shadow of yharham בשעה :D.

אחרי רום קצת הזנתחתי את המשחק. אחד הבוסים הכי מעצבנים שראיתי בגלל העכבישים והקרח..
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 13:04

Death_119 כתב:אין שום קשר בין עליה ברמות לשיפור נזק, אלא אם כן אתה ממש חלש בקטגוריה של הסטטיסטיקה של הנשק, התוספת בעלייה ברמות היא מינימאלית, שני נזק לכל רמה בנזק פיסי, אני רוב המשחק הייתי רמה 15, בכלל לא טרחתי לעלות ברמות אלא אם נשק הכריח אותי, גם המחיר שם מאוד יקר לעלייה ברמות. שיפור הנזק מגיע משיפור הנשק שגם מעלה לך את הסטטיסטיקה של הנשק ונותן לך מכפלה חזקה יותר מול הסטטיסטיקות הרלוונטיות של הדמות, בחרתי מההתחלה דמות מבוססת Strength כך שהבונוס שלי מההתחלה היה גבוה לנשק שהיה מבוסס גם Strength, כבר הסברתי למעלה איך המכניקה הזאת עובדת במשחקי הסדרה. בנוסף הם הוסיפו Blood gems שמוסיפות עוד סטטיסטיקות לנשק.


אהה... לא עלית רמות בכלל, כדי לשפר את הנזק שלך.
רק העלית את הרמות. ברור.
אין הבדל בין עליית הרמות של הדמות ועליית הרמות של הנשקים. בשני המקרים, צריך את אותו משאב ובשני המקרים, זה הכרחי אם אתה רוצה להתקדם במשחק.

אהבתי גם את הסתירה שהצלחת לכתוב בהודעה כל כך קצרה. מצד אחד עליית רמות נותנת רק עוד 2 נזק ומצד שני, הנזק בכלל נקבע על ידי הכפלה של הנתונים בנשק, בנתוון הנזק הבסיסי, ככה שכל 2 כאלה יכולים להיות שווים גם הרבה הרבה יותר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 28 אפריל 2015, 13:47

Nucleus_Dawn כתב:
אהה... לא עלית רמות בכלל, כדי לשפר את הנזק שלך.
רק העלית את הרמות. ברור.
אין הבדל בין עליית הרמות של הדמות ועליית הרמות של הנשקים. בשני המקרים, צריך את אותו משאב ובשני המקרים, זה הכרחי אם אתה רוצה להתקדם במשחק.

אהבתי גם את הסתירה שהצלחת לכתוב בהודעה כל כך קצרה. מצד אחד עליית רמות נותנת רק עוד 2 נזק ומצד שני, הנזק בכלל נקבע על ידי הכפלה של הנתונים בנשק, בנתוון הנזק הבסיסי, ככה שכל 2 כאלה יכולים להיות שווים גם הרבה הרבה יותר.

התחלתי דמות עם 13 Strength, הנשק שלי התחיל עם D בStrength, השקעתי בשדרוג הנשק, ברמה 6+ הוא נותן לי 160 נזק, בנוסף הוא העלה לי את הסטטיסטיקה לB לStrength.

Blood gems נתנו לי בערך 40.

13 Strength נתן לי בערך תוספת של בערך 30 בגלל הסטטיסטיקה. ברמה 30 Strength יש לי עוד 30. שמע, היה שווה.

יותר ברור? אז מה תרם לי לנזק? להעלות רמות כדמות או לחילופין לעלות את הנשק שהעלה לי גם את המכפלה של הסטטיסטיקה, גם את בסיס הנזק וגם את כמות הSlots לBlood gem?

אם אתה שחקן חדש בסדרה, כנראה כמוך ואתה לא מבין את הקשר שבין הסטטיסטיקה של הנשק לאיך בנויה הדמות שלך מנקודת ההתחלה, אז כן, אתה תצטרך לעלות קצת רמות כדי להשתמש במכפלה הסטטיסטית של הנשק. אם השקעת בBlood בדמות הבסיסית והנשק שבחרת הוא Strength אז עשית טעות ואתה צריך לתקן, איך? תתחיל מחדש את המשחק, תחליף נשק, תעלה רמות ותשדרג את הסטטיסטיקה הנכונה.

אין Farming במשחק, צא מהסרט. אני לא מבין על מה אני או כל שחקן אחר בסדרה ממשיכים להתווכח איתך, הרי אין לך שמץ בכל הקשור למשחקי Souls, אז מה הקטע?

matangt8, דווקא Rom היה לי יחסית קל, גם להגיע איליו זה דיי מהר כי אין הרבה דרך לעבור. הבנתי דיי מהר את האטסטגיה שלו, לעזוב את העכבישים אחרי הBatch הראשון וההתקפות meele שלו קלות להתחמקות לעומת המטחי קרח. מרגע שהבנתי את זה בקושי נפגעתי והוא מת. דווקא Shadow of yharham היה לי הרבה יותר קשה, גם כי הדרך להגיע אילהם מייגעת וארוכה, הלב שלי כל כך דפק אחרי שהצלחתי לנצח אותם זהיה מטורף, אישתי חשבה שאני מטורף שאני מתרגש כל כך מלסיים בוס במשחק.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 28 אפריל 2015, 13:52, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 13:52

Death_119 כתב:התחלתי דמות עם 13 Strength, הנשק שלי התחיל עם D בStrength, השקעתי בשדרוג הנשק, ברמה 6+ הוא נותן לי 160 נזק, בנוסף הוא העלה לי את הסטטיסטיקה לB לStrength.

Blood gems נתנו לי בערך 40.

13 Strength נתן לי בערך תוספת של בערך 30 בגלל הסטטיסטיקה. ברמה 30 Strength יש לי עוד 30. שמע, היה שווה.

יותר ברור? אז מה תרם לי לנזק? להעלות רמות כדמות או לחילופין לעלות את הנשק שהעלה לי גם את המכפלה של הסטטיסטיקה, גם את בסיס הנזק וגם את כמות הSlots לBlood gem?


זה היה ברור עוד קודם.
ברור מאליו שעדיף לך לשפר גם את זה וגם את זה. גם ברור מאליו שהנשק מגיע לpeak הרבה יותר מהר, כמו שברור מאליו שאתה יכול להיות תקוע רק עם האפשרות לשפר את הדמות שלך, כי הנשק שלך מצריך item לשדרוג שיש רק אחרי הקיר שבו נתקלת.
גם ברור מאליו שאתה חייב לעלות רמות כדי לשפר את הstamina שלך ואת הHP שלך וכן הלאה ולא רק כדי להעלות את הנזק שלך.
לעשות הרבה נזק זה נחמד. כאשר הבוס, שלא משנה מה תעשה, 99% מהפעמים יפגע בך, הורג אותך במכה וחצי, אתה תמות. כאשר שיפרת את הדמות ואת שאר הציוד שלך מספיק, תצליח לשרוד לפתע 3-4 מכות וזה עושה את ההבדל.

תפסיק לנסות לסובב את המספרים. זה לא עוזר. גם הניסיון שלך להתייחס לשיפור נשקים כמשהו שהוא לא עליה ברמות לא עוזר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 28 אפריל 2015, 13:55

Nucleus_Dawn כתב:
זה היה ברור עוד קודם.
ברור מאליו שעדיף לך לשפר גם את זה וגם את זה. גם ברור מאליו שהנשק מגיע לpeak הרבה יותר מהר, כמו שברור מאליו שאתה יכול להיות תקוע רק עם האפשרות לשפר את הדמות שלך, כי הנשק שלך מצריך item לשדרוג שיש רק אחרי הקיר שבו נתקלת.
גם ברור מאליו שאתה חייב לעלות רמות כדי לשפר את הstamina שלך ואת הHP שלך וכן הלאה ולא רק כדי להעלות את הנזק שלך.
לעשות הרבה נזק זה נחמד. כאשר הבוס, שלא משנה מה תעשה, 99% מהפעמים יפגע בך, הורג אותך במכה וחצי, אתה תמות. כאשר שיפרת את הדמות ואת שאר הציוד שלך מספיק, תצליח לשרוד לפתע 3-4 מכות וזה עושה את ההבדל.

תפסיק לנסות לסובב את המספרים. זה לא עוזר. גם הניסיון שלך להתייחס לשיפור נשקים כמשהו שהוא לא עליה ברמות לא עוזר.

בולשיט, זה משחק של סקיל, כל בוס יהרוג אותך במכה וחצי לאורך כל המשחק לא משנה כמה תשפר את החיים, אם אתה שחקן גרוע שום דבר לא יעזור לך. שדרוג חיים יביא אותך לסיכוי של האם תמות בהתקפה אחת חזקה של בוס פוטנציאלי, או שהוא יוריד אותך רק ב-95% מהחיים שלך. אם לא תלמד איך להתמודד עם כל בוס וכל יריב אתה תפסיד לא משנה גם אם תהיה רמה 100. אם תדע לשחק אתה תעבור את המשחק גם ברמה 5. רוב השחקנים לא משדרגים שום דבר מהדברים שאתה מדמיין. לך תראה סרטונים בTwitch, 90% מהאנשים לא נגעו במד חיים וStamina שלהם.

משחקי Souls מאז ומעולם אמרו לך כשחקן להתמקצע בנשק ולא ברמות, רמות זה רק דרך להחזיק את הנשק שאתה רוצה. מקסימום לשדרג קצת את המדיד שקובע בנשק. בטח לא חיים או Stamina.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 14:24

Death_119 כתב:בולשיט, זה משחק של סקיל, כל בוס יהרוג אותך במכה וחצי לאורך כל המשחק לא משנה כמה תשפר את החיים, אם אתה שחקן גרוע שום דבר לא יעזור לך. שדרוג חיים יביא אותך לסיכוי של האם תמות בהתקפה אחת חזקה של בוס פוטנציאלי, או שהוא יוריד אותך רק ב-95% מהחיים שלך. אם לא תלמד איך להתמודד עם כל בוס וכל יריב אתה תפסיד לא משנה גם אם תהיה רמה 100. אם תדע לשחק אתה תעבור את המשחק גם ברמה 5. רוב השחקנים לא משדרגים שום דבר מהדברים שאתה מדמיין. לך תראה סרטונים בTwitch, 90% מהאנשים לא נגעו במד חיים וStamina שלהם.

משחקי Souls מאז ומעולם אמרו לך כשחקן להתמקצע בנשק ולא ברמות, רמות זה רק דרך להחזיק את הנשק שאתה רוצה. מקסימום לשדרג קצת את המדיד שקובע בנשק. בטח לא חיים או Stamina.


עובדתית, לא נכון.
זה לא כך באף משחק סולס, כולל BB.
משחק של סקיל, זה קווייק. משחק של סקיל, זה סטריט פייטר. משחק שבו יש לך נתונים סטטיסטיים, אותם אתה יכול לשפר, שמשפיעים על מהירות התנועה שלך, כמו המהלכים שאתה יכול לבצע, הנזק שאתה עושה, הנזק שאתה מקבל, כמות הנזק שאתה יכול לקבל, הנשקים שבהם אתה יכול להשתמש, האפקטיביות של הנשקים השונים, היכולת שלך להמנע מstatus ailments וכן הלאה הוא לא משחק משחק של סקיל. הוא יכול להיות משחק שבו יש חשיבות לסקיל, אבל לעולם לא חשיבות בלעדית.

אני צופה בשלושה let's play שונים של BB. כל אחד ואחד מהם משפר את הבריאות. כל אחד ואחד מהם אמר כמה פעמים את המילים "time to grind" ואז עשה קאט וחזר עם יותר בריאות ויותר stamina. כך זה היה גם עם משחקי סולס.
בכל אחד ואחד מהם, כאשר הדמות חלשה, הבוס הורג אותה ב2 מכות. אחרי grind, פתאום הקומבו הרגיל הזה של הבוס, לא הורג את השחקן והם יכולים להרפא ולהמשיך להלחם.

זו באמת שטות גמורה להגיד שלא צריך את היכולת להכות 5 פעמים ואז להתחמק. ברור מאליו שזה הרבה יותר טוב מלהכות 3 פעמים ולא להצליח להתחמק, כי נגמרת לך הstamina. ברור מאליו שיש בסולס כמה וכמה בוסים שלא משנה מה תעשה, יפגעו בך ואז זה קריטי שיהיו לך מספיק חיים, כדי לשרוד את זה ולרפא את עצמך.
יכול להיות שזה יפתיע אותך, אבל יכול להתקיים מצב שבו יש חשיבות גם לסטטיסטיקה של הדמות וגם ליכולת של השחקן. כן כן. העולם לא שחור ולבן. יש איזון בין הגורמים הללו וכל אחד מהם חשוב ומשפיע. אם תעלה את הסטטיסטיקה של הדמות שלך (ואין זה משנה אם אתה עושה את זה על ידי חיזוק הנשקים, או חיזוק הדמות עצמה), יהיה לך צורך בפחות סקיל ויהיה לך טווח טעות גדול יותר (אפשר להגיד שזה קריטי במשחקים מהסוג הזה, שמציבים בפניך אתגרים שאותם לעולם לא תצליח לעבור בלי להענש). זה מאוד פשוט.

אם תדע איך, אתה יכול לסיים את אנצ'רטד בשעה. זה לא אומר שזה משחק של שעה וזה בטח לא אומר שככה "צריך" לשחק, או שככה רוב האנשים משחקים.

כל עליה ברמה של הנשק, זו עליה ברמה. נקודה. לא משנה כמה תנסה להתייחס לזה, כאילו זה לא המצב, העובדה הזאת שרירה וקיימת.

אמ;לק:
ברגע שהכפלתי את הנזק הוא בכלל לא היה אתגר
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24426
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2015, 15:29

האמת שבעניין הזה אני דווקא כן עם דודי. זה לגמרי משחק של SKILL.
פשוט אתה צריך להיות ממש ממש ממש ממש טוב כדי לנצח בוסים רק עם סקיל. אבל זה לגמרי אפשרי. ועובדה שאנשים עושים את זה... פשוט צריך לשנן ולדעת בדיוק מתי הוא תוקף ואיזו התקפה, לא מאוד בשונה מTEKKEN.

הערת צד: לא קראתי את כל הויכוח בינכם, פשוט בעניין הזה...

Stick
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 28 אפריל 2015, 15:38

אבל השאלה היא לא האם צריך להתחזק במהלך המשחק או לא.
ברור שאם אתה לא קוראני עצבני אז אתה צריך להתחזק במהלך המשחק, בגלל זה המשחק נותן לך את האפשרות להתחזק.
השאלה (שנשאלה לפני איזה חודש.. אני לא מאמין שאנחנו עוד מדברים על זה) היא האם יש צורך בלחזור על עצמך שלא כחלק מהמשחק השוטף ולייצר לעצמך עוד נשמות בצורה מלאכותית (למעשה, גריינדינג) בשביל שתוכל לעבור איזורים מסוימים במשחק שאתה מגיע אליהם בזמן הנכון ובזרימה הטבעית של המשחק.
התשובה, לדעתי ועל פי הניסיון שלי ושל כל מי שאני מכיר ששיחק מספיק, היא לא. אתה מקבל את המשאבים הנדרשים על מנת להיות חזק במידה המתאימה לכל שלב במשחק על ידי הגעה טבעית אל אותו השלב כחלק מהשטף של המשחק ללא צורך בחזרה מלאכותית אחורה.
האם אתה יכול להתחזק יותר משאתה צריך ולהיות OP לשלב הנתון שבו אתה במשחק? חלקית. אתה יכול לעשות את זה רק בתחילת המשחק, כיוון שכבר בסביבות האמצע תגיע לאיזשהו שיא שממנו כבר לא תוכל להחזק באמת. בנוסף בלי להתקדם זה יקח לך הרבה יותר זמן מאשר בJRPG הממוצע (שלהבדיל מהמשחקים הללו, מצפה ומחייב אותך לעשות את זה) כיוון שהחיזוק המשמעותי ביותר הוא שדרוג הנשק ולא שדרוג הדמות, ובשביל לשדרג את הנשק אתה צריך עוד משאבים מלבד נשמות ומשאבים אלו קיימים רק באיזורים מסוימים (כלומר אם אתה עושה גריינדינג כשיש לך נשק +6, ככל הנראה עדיין לא הגעת לאיזור שיש בו את המשאבים על מנת להפוך את הנשק ל+7, ככה שבלי להתקדם לא תוכל לשדרג את הנשק - תוכל לשדרג רק את הדמות, ההתחזקות שלך תיהיה איטית יותר - הגריינדינג יהפוך לארוך מאוד).

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי matangt8 » 28 אפריל 2015, 15:44

Stick כתב:אבל השאלה היא לא האם צריך להתחזק במהלך המשחק או לא.
ברור שאם אתה לא קוראני עצבני אז אתה צריך להתחזק במהלך המשחק, בגלל זה המשחק נותן לך את האפשרות להתחזק.
השאלה (שנשאלה לפני איזה חודש.. אני לא מאמין שאנחנו עוד מדברים על זה) היא האם יש צורך בלחזור על עצמך שלא כחלק מהמשחק השוטף ולייצר לעצמך עוד נשמות בצורה מלאכותית (למעשה, גריינדינג) בשביל שתוכל לעבור איזורים מסוימים במשחק שאתה מגיע אליהם בזמן הנכון ובזרימה הטבעית של המשחק.
התשובה, לדעתי ועל פי הניסיון שלי ושל כל מי שאני מכיר ששיחק מספיק, היא לא. אתה מקבל את המשאבים הנדרשים על מנת להיות חזק במידה המתאימה לכל שלב במשחק על ידי הגעה טבעית אל אותו השלב כחלק מהשטף של המשחק ללא צורך בחזרה מלאכותית אחורה.
האם אתה יכול להתחזק יותר משאתה צריך ולהיות OP לשלב הנתון שבו אתה במשחק? חלקית. אתה יכול לעשות את זה רק בתחילת המשחק, כיוון שכבר בסביבות האמצע תגיע לאיזשהו שיא שממנו כבר לא תוכל להחזק באמת. בנוסף בלי להתקדם זה יקח לך הרבה יותר זמן מאשר בJRPG הממוצע (שלהבדיל מהמשחקים הללו, מצפה ומחייב אותך לעשות את זה) כיוון שהחיזוק המשמעותי ביותר הוא שדרוג הנשק ולא שדרוג הדמות, ובשביל לשדרג את הנשק אתה צריך עוד משאבים מלבד נשמות ומשאבים אלו קיימים רק באיזורים מסוימים (כלומר אם אתה עושה גריינדינג כשיש לך נשק +6, ככל הנראה עדיין לא הגעת לאיזור שיש בו את המשאבים על מנת להפוך את הנשק ל+7, ככה שבלי להתקדם לא תוכל לשדרג את הנשק - תוכל לשדרג רק את הדמות, ההתחזקות שלך תיהיה איטית יותר - הגריינדינג יהפוך לארוך מאוד).

אני יגיד לך מה. אם אתה עולה הרבה רמות אבל לא מאזן את 3 הדברים חשובים במשחק שהם החיים,הכוח והכוח סיבולת,אתה דיי דופק את עצמך. לי זה קרה בכך שנתתי יותר מדיי דגש לחייםפ ולסיבולת ולא לכח ולמרות שיש לי נשק שהוא +6 אני עדיין מתקשה יחסית ואני כן נאלץ לעשות גרינדינג. זה מבאס אבל כל עוד שזה מהנה אז לא ממש אכפת לי..
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 28 אפריל 2015, 15:54

ברור שלהתחזק בצורה לא נכונה זה לא דבר טוב..
בדיוק כמו שתגיד לי שאם אתה לא משתמש בנשק חזק אז תתקשה, או שאם בחרת להשתמש בכל האבנים לשדרוג שלך על המכנסיים אז תתקשה.
בדיוק כמו משחקים אחרים (הזכירו פה את פוקימון מוקדם יותר בדיון אז אתה יכול להשוות בנייה לא נכונה של דמות בDS לבנייה לא נכונה שם, אם לא תבחר את ארבעת ההתקפות הנכונות גם פוקימון רמה 100 לא יעזור לך).
RPG כRPG נותן לך את האפשרות לבנות את הדמות שלך בכמה צורות, מן הסתם לבנות אותה שתיהיה חזקה זה רעיון טוב.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 28 אפריל 2015, 15:59

אני לא מסכים עם עניין הרמות, אני חושב שRom הוא דוגמא מצויינת, אני כן שדרגתי את החיים בדמות שלי ואני עומד 1100 חיים שזה לא מעט, גם עם ה-1100 חיים עדיין התקפה אחת של Rom של גבישי קרח מורידה אותי לכמעט 0, האם זה באמת משנה ששדרגתי כל כך את החיים אם אני לא אדע שכשRom יורה החל מהעלמות הראשונה שלו אני צריך לרוץ פנימה יותר ולנסות לחזות את שלושת ההתקפות מקרוב שלו (בכך למנוע ממנו לירות עליי גבישי קרח) במקום להתמודד עם מכה חזקה שפשוט קורעת אותי? זה העניין. סקיל זה לא רק תגובות מהירות, זה באמת משהו שיש שחקנים שהם טובים יותר וטובים פחות, יש פה גם עניין של למידה. לא משנה כמה שחקן טוב הייתי, אם לא הייתי מבין שאני לא מצליח לעשות Staggering לPaarl יש לי בערך סיכוי 0 לנצח אותו, כי ככה בנו את הבוס, יש דרך מאוד ברורה בה צריך לנהוג בו. זה מהות המשחק. חלק זה אינסטינקים כמו הקרב מול Starved beast, חלק זה אסטרטגיה וחלק זה שילוב של השניים. אבל שום קרב שהייתי לא הרגשתי שבגלל מחסור בחיים אני במצב בו אני נמצא. או כי הStamina שלי לא מספיקה.

בDS עוד לא היה ברור אם צריך לעלות רמות, למען האמת העובדה שהרף לכלי נשק שונים היה כל כך גבוה, לפעמים לא היתה לך ברירה. בDS2 המחיר היה כל כך ביזיוני ואתה מרוויח כל כך הרבה נשמות שגם אם לא תרצה אתה תעלה רמות והרבה. בBB זה בדיוק ההפך, אין רף גבוה לרוב הנשקים (אני חושב שהקיצון היחיד היה Canon שדרש 30 strength כל השאר מתאימים פחות או יותר לקיט הפתיחה שלך), מאוד, אבל מאוד קשה לעלות רמות, המחירים שם עצומים, ויש קימוץ מטורף בBlood echos עד בערך כמעט מחצית משחק. ותמיד אני אעדיף לקנות עוד Blood vials על לעלות רמה. במיוחד שיש לא מעט אזורים שאין בהם Blood vials ואתה עלול להתקע ללא בקרבות בוס.

אני בערך 40 שעות במשחק, מנחש שעברתי את החצי ואני כולה רמה 50, בDS2 הייתי רמה 50 אחרי כ-10 שעות ואולי שני בוסים. זה בדיוק ההבדל.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים