דיון הVR הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי bling » 11 יולי 2015, 22:12

Klayman כתב:לא זוכר באיזה ת'רד הייתה השיחה הזאת, אבל נראה לי שזה יזרום גם פה כי אלה טכנולוגיות עתידיות וכו' -

כנראה שגם 8K זאת סתם טכנולוגיית מעבר. סורי לאסקין:
http://english.etnews.com/20150710200002

:)

צחוק צחוק אבל עכשיו 4K באמת כבר מתחיל להשמע מסכן, בסוף לאסקין יהיה צודק ויקפצו ישר ל 8K :P

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7009
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 11 יולי 2015, 22:31

ברור ברור. ;)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יולי 2015, 00:53

ל16k למה לא :)
We're just normal men. We're just innocent men

Shlomix
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 14 אפריל 2013, 00:57

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי Shlomix » 12 יולי 2015, 21:49

בסוף זה יגיע ל-1080PK.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 00:48

אוי איפה כפתור הלייק איפה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 יולי 2015, 12:20

פאלמר לאקי התארח ב REDDIT, הדף את הטענות שאוקולוס הופכת את הפלטפורמה כמו לקונסולה על כל האספקטים השליליים שבזה, טוען שללא אוקולוס כל הבלעדיים הללו לא קיימים בכלל ושהם עוזרים להם גם בפיתוח עצמו ולא רק כספית, טוען שהפיתוח יהיה להם קל יותר בזכות ההתרכזות בהד סט אחד, הנה ציטוטים:

These are games that have been 100% funded by Oculus from the start, co-designed and co-developed by our own internal game dev teams. The majority of these games would not even exist were we not funding them, it is not like we just paid for exclusivity on existing games - making high quality VR content is hard enough to do when targeting a single headset, trying to support every single headset on the market with our own content is just not a priority for launch. These are games being co-developed with Oculus staff, not just funded. Time spent building and maintaining support for other headsets is time that could be spent improving and expanding content. The whole point of funding these games was to take financial risk off of developers and let them focus on supporting a single platform as best they can. We have been working on that for years, since long before Facebook. We can't suddenly shift course as competitors decide to finally enter the market. We knew getting developers to take a risk on VR would be difficult, and taking on the financial risk ourselves was the only way for many of these games to exist. We had been on this path alone for years, and have still not even launched our first consumer product. We did not enter this market by fragmenting it, we are largely the reason it exists!


The relatively recent appearance of competing headsets has done a lot to validate the VR market, especially for developers who waited for the market to mature before jumping in. A lot of software is going to be cross-platform right from the start, including basically everything that has been developed on the featureset of DK1 and DK2. Some games that have been 100% funded by Oculus using our hardware, money, and software developers won't be. They were developed with our platform specific features in mind from the very start, not just what we have now, but what we have in the pipeline. Many of these games have been in development with us for years, long before there were any other significant VR headsets. Buying artificial exclusivity of existing cross-platform targeted games is one thing, funding, co-designing, and co-developing games from the start that would not exist otherwise is another, especially when they have been engineered specifically around our hardware and release cycle through close collaboration with our own software development teams. Remember that until very recently, the task of making VR mainstream fell almost entirely to Oculus, and funding the VR ecosystem was a critical part of that - the games you are just now hearing about have been in the works for a long time. Oculus lives and dies by the success of VR, we can't rely on others to do the heavy lifting required for mainstream success of the medium, especially companies that treat VR as a side project. That strategy does not become evil merely through the existence of competition.


The Rift is an open platform, not a closed one - You don't need any kind of approval to make games for the Rift, and you can distribute those games wherever you want without paying us a penny. We are not trying to lock the Oculus ecosystem to our own hardware, either. The existence of exclusive games that we 100% funded/created in our store does not turn the Rift into a closed platform by any reasonable definition. "Open Platform" does not mean "We will never create games that focus on our own hardware or collaborate with outside developers to do the same"


בקשר להאם חלק מהמשחקים יגיעו למתחרות בעתיד:
Some will, some will not. Development cycles don't end at launch, and it is way too early to be thinking about when and how support will be implemented for other HMDs when we have not even launched our own product yet! Right now, the only way to get good performance is to use custom SDKs that are finely tuned around specific hardware implementations. The only reason the Oculus SDK gets such good performance is the fact that we can tweak everything in the hardware/software pipeline for best results, trying to support a wide variety of headsets naturally leads to compromises. As a concrete example, Rift support in SteamVR is much worse than our native SDK, when it works at all. Valve has clearly been prioritizing Vive support over Rift support, and in my opinion, there is nothing wrong with that. Our SDKs have some pretty radical differences, and that won't change in the near future. At some point, technology will converge and this will all be handled by VR standards that are not controlled by any one single company.


אומר שתמיכה ב VR נוספים היא לא דבר פשוט:
Extending VR support to multiple headsets is not as simple as a patch, it requires pretty deep integration into the code of the game, integration that the developers themselves have to spend a lot of time integrating and updating. This is especially true for games that rely on our SDK features like timewarp, direct mode, late latching, and layered compositor to get a good experience. We have been funding some of these titles for years now. The fact that we are prioritizing support for our own hardware over competing hardware that has just recently entered the game is not bad - we can't afford to drop everything and make support of competitors a priority when we have not even launched our own product yet! Many of these games would not even exist if we had not helped create them, it is definitely better for VR that these titles exist than not.


מרחיב על התמיכה הרבה שהם נותנים למפתחים:
Extending VR support to multiple headsets is not as simple as a patch, it requires pretty deep integration into the code of the game, integration that the developers themselves have to spend a lot of time integrating and updating. This is especially true for games that rely on our SDK features like timewarp, direct mode, late latching, and layered compositor to get a good experience. We have been funding some of these titles for years now. The fact that we are prioritizing support for our own hardware over competing hardware that has just recently entered the game is not bad - we can't afford to drop everything and make support of competitors a priority when we have not even launched our own product yet! Many of these games would not even exist if we had not helped create them, it is definitely better for VR that these titles exist than not.


מי שרוצה לקרוא את ה Q&A המלא:
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/3cxitg/discussion_psa_dont_buy_oculus_rift_if_you_dont/

לינק לכל התגובות שלו:
https://www.reddit.com/user/palmerluckey
נערך לאחרונה על ידי bling ב 13 יולי 2015, 12:26, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 12:22

איזה יופי שהוא אומר היום מה שאמרתי ללאסקין שנה שעברה. אין סטנדרט, מפתחים תומכים בלעדית במשקפיים כאלה או אחרים כי אין להם משאבים לפתח לכמה, שוק מפוצל, הגיימרים מפסידים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 יולי 2015, 12:26

הוא דווקא אומר שבלעדיהם אין בכלל את המשחקים הללו מלחתכילה, אז ככה שאי אפשר להאשים אותם שהם גנבו בלעדיים כמו שקורה על הקונסולות עם טומב ריידר וסטריט פייטר וכו'.
וכן הוא אומר שזה מורכב לעשות פורט להד סט אחר, השאלה אם באמת היה אפשר לפתור את זה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7009
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 13 יולי 2015, 12:39

תכלס הוא צודק בלא מעט מהדברים שהוא אומר. הם באמת "הובילו את המתקפה" בטכנולוגיה הזאת, עבדו מאוד קשה בשבילה, ויש להם זכות לקצור את הפירות.

ומן הסתם שזה לא פשוט לתמוך בכל הערכות, למרות שלאחרים זה נראה קלי קלות.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 12:57

יש להם זכות לעשות מה שבא להם, זה שאין סטנדרט בשוק, זה מה שהורס לא הרצון שלהם לקבל תמיכה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 יולי 2015, 13:20

יתרונות וחסרונות, אבל היתרונות עולים בהרבה על החסרונות, בעיניי, ועם הזמן החסרונות עלולים להתפוגג להם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 13:24

אני רואה 399$ שאני אשלם על משקפיים כאלה שאולי ילכו לזבל אחרי שנה כחתיכת חיסרון. חיסרון יותר גדול מכל החסרונות יחד כי זה עלה לי 2000+ שקלים. אם היתרונות הם משחקים סוג ב' שאוקולוס מממנת, וואללה לא מעניין.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 יולי 2015, 14:07

DrKeo כתב:אני רואה 399$ שאני אשלם על משקפיים כאלה שאולי ילכו לזבל אחרי שנה כחתיכת חיסרון. חיסרון יותר גדול מכל החסרונות יחד כי זה עלה לי 2000+ שקלים. אם היתרונות הם משחקים סוג ב' שאוקולוס מממנת, וואללה לא מעניין.

אתה יכול לקנות אוקולוס בראש שקט, זה ברור לך שלא משנה מה הם יקבלו תמיכה.
זה כמו שאתה קונה קונסולה של סוני או מייקרוסופט, לא משנה מה יקרה ועד כמה התחרות תמחץ אותם אתה יודע שתמיכת צד ג' אתה תקבל אוטומטית לאורך כל הדור, אין מצב פשוט שהריפט ינטש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 14:11

משחק VALVE? איך זה ראש שקט שאת התחרות עושה חברת המשחקים הכי טובה בעולם? כי יהיה לי משחק סוג ב' של אינסומניאק?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 יולי 2015, 14:27

DrKeo כתב:משחק VALVE? איך זה ראש שקט שאת התחרות עושה חברת המשחקים הכי טובה בעולם? כי יהיה לי משחק סוג ב' של אינסומניאק?

אבל אתה לא תזרוק אותו לזבל בכל מקרה, זה מה שאני אומר.
כן אתה לוקח סיכון שתפספס משחק של VALVE, נו לפי ההתנהלות שלהם בשנים האחרונות לא מדובר בהפסד גדול.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 יולי 2015, 14:30

bling כתב:
DrKeo כתב:משחק VALVE? איך זה ראש שקט שאת התחרות עושה חברת המשחקים הכי טובה בעולם? כי יהיה לי משחק סוג ב' של אינסומניאק?

אבל אתה לא תזרוק אותו לזבל בכל מקרה, זה מה שאני אומר.
כן אתה לוקח סיכון שתפספס משחק של VALVE, נו לפי ההתנהלות שלהם בשנים האחרונות לא מדובר בהפסד גדול.


הבעיה עם VALVE היא שאין לך מושג מה ההתנהלות שלהם בשנים האחרונים. יכול להיות שההתנהלות שלהם בשנים האחרונות תוביל לשנה ראשונה של קסדות VR המבוססות על הסטנדרט שלהם, עם HL3, L4D3, פורטל 3, IP חדש וייחודי לVR ולך תדע מה עוד.
ככה זה עם VALVE. האכזבות גדולות כמו ההפתעות הפוטנציאליות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 יולי 2015, 14:32

טוב אני בטוח שעד השקת ה VR של אוקולוס הם יצטרכו כבר לחשוף תוכניות בסגנון שתארת.
כן עד כמה שהם שונאים את המעריצים בסופו של דבר זה יהיה חובה מבחינה עסקית למנוע ממך לקנות את האוקולוס כי יוצא א' ב' ג' ל VIVE ככה שהם חייבים לדבר על הדברים הללו, אז אני מאמין שלא תהיה בעיה.

קשה לי לראות תסריט שאין מילה מכיוונים ואז אחרי שאתה קונה את ה RIFT מתוך מחשבה שכנראה לא יהיו התפתחויות משמעותיות אצל VALVE הם זורקים את הפצצות הללו, זה יהיה מטופש מבחינתם והפסד שלהם של לא מעט לקוחות שעשו את הבחירה בתחרות.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 13 יולי 2015, 14:34, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 14:33

אין לי ספק שאוקולוס היא עם הפוטנציאל הכי גדול. פשוט לא משנה איזה משקפיים קונים מפסידים, באסה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 יולי 2015, 14:46

לא בהכרח כאמור, אם VALVE תתנהל עסקית בצורה הגיונית אתה כבר תדע מה היא מתכננת ותוכל לעשות בחירה מושכלת יותר, לטעמי גם VIVE היא הימור די בטוח מבחינת תמיכה, זה יחזיק לך 3-4 שנים עד שבכל מקרה תצטרך להחליף מודל ואז מצב השוק יהיה ברור יותר כמו עם קונסולות שאנחנו מכירים את השחקנים ויודעים איך השוק עובד ואפשר לעשות בחירה סבירה גם בתחילת הדור בלי לחכות שנתיים עד שתחליט.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 יולי 2015, 14:52

מרוויחים חוויות חדשות ומפסידים כמה בלעדיים, שבטח עם הזמן יהיו ספורים מאוד, וכמו שהבחור מאוקולוס אמר - סביר להניח שבלי בלעדיות רובם לא היו קיימים מלכתחילה.
בכל מקרה אתה ממש מגזים עם ה"ילכו לזבל"... וגם ככה זה לא מכשיר שיהיה רלוונטי לאורך זמן רב כל כך.
אני מניח שאפילו אחרי שנתיים רובנו נרצה להחליף לדגם חדש, מתקדם יותר, גם אם בפועל כמובן שלא לכולנו תהיה האפשרות ונעשה זאת אחרי 3-4 שנים.

עריכה: היי! כתבתי 3-4 שנים לפני שראיתי את ההודעה של בלינג ;)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 16:10

איך זה עוזר לי להחליף מודל? האוקולוס עם חנות משלה, כל מה שקניתי שם לא יפעל לי על הVIVE וההפך. איך עוזר לי "טוב נו נחליף" אם כופים עלי להתחייב? זאת פשוט בדיחה אם אני אקנה פורטל VR או משהו כזה עם הVIVE שלי ואחרי שלוש שנים כשאני ארצה לקנות אוקולוס 2 אני לא אוכל לשחק במשחק יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 יולי 2015, 20:48

נדע יותר באוקטובר, מסתבר :)
http://vrfocus.com/archives/18680/htc-v ... d-october/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 20:51

אז VALVE כן עושים "אייפון" בסוף אה? :)
אז בסוף הVIVE תצא עם HL3 בנובמבר. טוב נו כן בטח, ובטח גם יכריזו על שאנמו 3 ועל FF7 ועל הTLG. אה רגע :geek:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7009
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 13 יולי 2015, 20:53

לקראת שחרור בנוב'? סבבה. נחיה ונראה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: דיון הVR הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יולי 2015, 21:10

Klayman כתב:לקראת שחרור בנוב'? סבבה. נחיה ונראה.

הם כבר לא טוענים שהם יוצאים השנה?
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 26 אורחים

cron