bling כתב:התעלמת מכל הקטע שהוא אמר על AI, הפרשי גובה והאלגוריתם הזה שנשמע חשוב
שלא לדבר על מכניקות ורמות ליטוש מדהימות לזמנו, ה GUNPLAY שלו היה מדהים, וגם האנימציות, לא סתם המשחק עד כדי כך השפיע.
או כמו ש אמרתי, גרפיקה גרפיקה גרפיקה. השנה הייתה 93, אז כל שנה פחות או יותר הייתה קפיצה משמעותית (טירה נאצית, שנה אחריו דום, שנה אחריו דום 2, שנה אחריו QUAKE וכך הלאה, וזה רק משחקים של ID!). אם כבר רוצים להגיד משהו על דום והחדשנות שלו אז צריך לדבר על זה שהוא היה הראשון עם שלבים נעים (מעליות או פלטפורמות זזות), כל השאר היה סתם פוליש, גרפיקה והתקדמות טבעית בז'אנר שרק נולד באותה תקופה. מאוד רחוק מגירס לדעתי, משחק שלקח ז'אנר כושל ודי גרוע (שחקת בקילסוויטצ'? בWINBACK? אני לפחות שחקתי בWINBACK בN64, הראשון לא השני, והוא היה אחד הדברים היותר מסורבלים ששחקתי) ורומם אותו למעמד של אלוהים מוביל תעשיה. כלום דברו על דום כי הוא לקח לוולפנשטיין את הרעם, הוא הצליח הרבה יותר וגם היה משחק הרבה יותר טוב זה הכל.
גיא, באמת לא שמתי לב שאקטיוויז'ן עושה הרבה סנוביות לPC למרות שנשמע שלפחות חלק מהמשחקים הם עם אביזרי חומרה (גיטר הירו וסקיילנדרס) כך שאולי יש לאקטיוויז'ן אנטי לנושא החומרה הזאת והPC.