סתם, הכל יכול להיות... אבל לא. לא יקרה לדעתי, בטח אם אף אחד לא נושף בעורפם

שוב, יהיה ממש טוב לדעתי אם האוקיולוס ידחה ויצא יחד עם השלטים המגניבים שלו.
Laskin כתב:ינואר?! עוד 4-7 שבועות נגיד? מה אתה מעשן שם, נדב?
סתם, הכל יכול להיות... אבל לא. לא יקרה לדעתי, בטח אם אף אחד לא נושף בעורפם![]()
שוב, יהיה ממש טוב לדעתי אם האוקיולוס ידחה ויצא יחד עם השלטים המגניבים שלו.
Laskin כתב:עדיין נשמע לי משונה... למשהו כזה צריך לעשות הרבה "הכנת שטח", טיזרים של חודש לפחות, הזמנות מראש וכו'... אין אפילו תאריך עדיין, לא שמענו על שום מפעל שכבר מכין את המכשירים הגמורים, או ראינו הדלפות של אריזה... נראה לי שזה עוד רחוק, ויצא רק בQ2 או בגבול שלו, וזה במקרה הטוב
Laskin כתב:כן, בסרטוני גיימפליי של אנשים שלא הבינו איך משחקים כמו שצריך - לא שמים לב לזה ובקושי מזיזים את הראש![]()
אבל אם אתה "ננעל" על מישהו, הדרך הכי טובה לשמור על הנעילה שלך היא לשמור על קשר עין, ובשביל זה מסובבים מלא את הראש.
זה די גאוני האמת, מתבקש לגמרי.
מסכים שזה יכול להיות איום ונורא בFPS. הפתרון הכי טוב לFPS הוא שלטי התנועה שלהם.
DrKeo כתב:Laskin כתב:כן, בסרטוני גיימפליי של אנשים שלא הבינו איך משחקים כמו שצריך - לא שמים לב לזה ובקושי מזיזים את הראש![]()
אבל אם אתה "ננעל" על מישהו, הדרך הכי טובה לשמור על הנעילה שלך היא לשמור על קשר עין, ובשביל זה מסובבים מלא את הראש.
זה די גאוני האמת, מתבקש לגמרי.
מסכים שזה יכול להיות איום ונורא בFPS. הפתרון הכי טוב לFPS הוא שלטי התנועה שלהם.
למה, מזיזים את הראש המון בסרטון. אולי טבעית כמו במציאות אתה תעקוב אחרי האוייבים עם הראש ותסתכל מסביב אבל לפחות בסרטון שלא ממש יש שימוש בזה בגיימפליי עצמו. אם יש מנגנון נעילה שמבוסס על איפה שאתה מסתכל זה נשמע לי ממש לא טוב כי כל הקונספט של VR הוא שבזמן שאתה בקרב מבולגן, כשאתה יורה על מישהו, אתה עדין יכול להסתכל מסביב ולראות את האוייבים כדי להבין את המצב שלך. אם צריך להנעל במבט על האוייב אז איך אני אמור להסתכל מסביב כדי להבין את המצב שלי ומי עוד נמצא באזור?
DrKeo כתב:Laskin כתב:כן, בסרטוני גיימפליי של אנשים שלא הבינו איך משחקים כמו שצריך - לא שמים לב לזה ובקושי מזיזים את הראש![]()
אבל אם אתה "ננעל" על מישהו, הדרך הכי טובה לשמור על הנעילה שלך היא לשמור על קשר עין, ובשביל זה מסובבים מלא את הראש.
זה די גאוני האמת, מתבקש לגמרי.
מסכים שזה יכול להיות איום ונורא בFPS. הפתרון הכי טוב לFPS הוא שלטי התנועה שלהם.
למה, מזיזים את הראש המון בסרטון. אולי טבעית כמו במציאות אתה תעקוב אחרי האוייבים עם הראש ותסתכל מסביב אבל לפחות בסרטון שלא ממש יש שימוש בזה בגיימפליי עצמו. אם יש מנגנון נעילה שמבוסס על איפה שאתה מסתכל זה נשמע לי ממש לא טוב כי כל הקונספט של VR הוא שבזמן שאתה בקרב מבולגן, כשאתה יורה על מישהו, אתה עדין יכול להסתכל מסביב ולראות את האוייבים כדי להבין את המצב שלך. אם צריך להנעל במבט על האוייב אז איך אני אמור להסתכל מסביב כדי להבין את המצב שלי ומי עוד נמצא באזור?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים