PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 אפריל 2018, 18:14

כן להגיד למישהו שישחק במשחקים האלה בגלל העלילה זה קצת far fetched אני חושב. יותר מזה קח גיימפליי "מושלם" מאיזה lets play של מי מהמשחקים האלה ואף אחד לא יגיד שהוא ראה יצירת מופת עלילתית.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 24 אפריל 2018, 22:23

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... Pbapnm9GX0
2:20-אני כמעט בטוח שנראה הכרזה על הרחבה סטייל הורייזון ב-E3.
אגב,אני לא מצליח לעשות Embed לסרטוני יוטיוב גם עם URL מקוצר וגם עם ה-URL הארוך. מוזר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אפריל 2018, 02:51

Uncle Pey'j כתב:https://www.youtube.com/watch?time_continue=141&v=LPbapnm9GX0
2:20-אני כמעט בטוח שנראה הכרזה על הרחבה סטייל הורייזון ב-E3.
אגב,אני לא מצליח לעשות Embed לסרטוני יוטיוב גם עם URL מקוצר וגם עם ה-URL הארוך. מוזר.

זה כי שמת סרטון עם מיקום זמן ספציפי, לא אפשרי לערוך את זה החוצה עם הקוד הבסיסי של PHPBB לצערי. ה-URL צריך להיות נקי, רק עם ה-v=xxxxxxxx בסוף אחרי ה-watch?.

בנושא עלילה, לא מסכים בשום צורה, ביושוק אינפנט כתוב בצורה נהדרת. מן הסתם הרבה יותר קל לכתוב תסריט כשהוא באורך של 80 עמודים במקום 1500 וכל המדיום הוא נטו התסריט, בלי גיימפליי ושחקנים שמחפשים לוט במשך 3 שעות ברצף בין קטעים. אבל ביושוק אינפנט פשוט כתוב טוב, הדמויות שלו עם רבדים והן מצליחות להטביע מטבעות לשון כמו כל סרט קולנוע טוב (we swim in different oceans but land on the same shore או bring us the girl and wipe away the debt וכדומה, באמת שיש אולי 10 כאלה בסדרה שזה יותר מרוב סרטי הקולנוע הגדולים), יש theme גדול יותר מעבר לעלילה הישירה, יש פרשנויות חברתיות, יש כפלי משמעות וכך הלאה. הוא פשוט כתוב טוב כי קן לוין הוא תסריטאי הוליוודי שהפך למפתח משחקים.

זה ויכוח כמעט על ריק כי אדם אחד אומר שמראה שחורה כתובה כמו יצירת מופת ואדם אחר אומר שהיא עם רעיונות טובים אבל זה כל מה שיש שם, שטיקים וטוויסטים. קשה להוכיח את האחד או להפריך את השני אז הויכוח כמעט בלתי אפשרי. אבל אי אפשר להכחיש שביושוק מנסה לעשות פרשנות חברתית, מטביע מטבעות לשון, הדמויות שלו מקבלות הרבה זמן מסך ומעגלים להן את רוב הפינות, יש themes ובניגוד לרוב סיפורי המדע בדיוני הוא לוקח את כל השאלות והמסתורין ועונה עליהן בצורה יפיפיה עם סרט יפה על הראש. אז אפילו אם אני לא יכול להוכיח מתמטית שהוא כותב טוב, אי אפשר להכחיש שלפחות יש לו את האלמנטים של תסריט איכותי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 25 אפריל 2018, 11:00

ביושוק אינפיניט זה כמו סיפור של פיליפ ק דיק למפגרים. הכתיבה שם לא טובה, היא בינונית במקרה הטוב. מטבעות לשון הן לא דוגמה לכתיבה טובה, פרשנויות חברתיות יש גם בטוקבקים ב-ynet. קן לוין היה תסריטאי הוליוודי? תזכיר לי מה הוא כתב שם בדיוק?

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 אפריל 2018, 11:29

אותי אישית ביושוק הצליח להפתיע פעמיים בערך, ובאינפיניט שלוש פעמים פוצץ לי את המח, מעטים הסרטים שאני יכול להגיד שעשו לי משהו כזה. ברור שחוויתי הפתעות בסרטים, החוש השישי או אינטרסטלאר וכד׳, אבל ביושוק הצליח לעשות זאת כמה פעמים וזה לבד מבחינתי מקנה לו את התואר ״סיפור טוב״... בנוסף הוא כתוב סבבה... גם בפתיחה של המשחק הראשון לבדה מספיקה גם כן, גם אם זה פשוט טקסט של איין ראנד (:

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 25 אפריל 2018, 15:05

חוזר רגע ל-GOW- ההומור גולש גם מחוץ למשחק,אני שם את זה תחת ספויילר כי זה עדיין קשור לדמויות במשחק,קורי אישר את זה בתגובות אגב:
ספויילר: הצג

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אפריל 2018, 19:16

InterAl כתב:ביושוק אינפיניט זה כמו סיפור של פיליפ ק דיק למפגרים. הכתיבה שם לא טובה, היא בינונית במקרה הטוב. מטבעות לשון הן לא דוגמה לכתיבה טובה, פרשנויות חברתיות יש גם בטוקבקים ב-ynet. קן לוין היה תסריטאי הוליוודי? תזכיר לי מה הוא כתב שם בדיוק?

אתה לא באמת מעלה טיעון, רק כותב מילים כמו ״מפגר״ או ״בינוני״. לא, זה לא פילפ קיי דיק למפגרים, ולא, פוסטים בynet לא בונים עולם רחב שנבנה בכדי לתת ביקורת חברתית או מנסים ליצור מטפורות.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 25 אפריל 2018, 20:51

שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו :).


כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 אפריל 2018, 20:55

משחקי הפלוס לחודש הבא ממש אחלה. ביחד עם הדמו של הפרויקט הבא של דיוויד קייג' (הוא די נחמד, אגב), יקבלו המנויים את Beyond היומרני והמשונה. משחק קלאסי לפלוס, לדעתי. מספיק מעניין בשביל לרצות, אבל לא נראה מספיק טוב בשביל להוציא עליו כסף.
המשחק השני לPS4 הוא ריימן לג'נדס. אז יהיה לי פלטפורמר קואופ מושלם, שזה ממש נחמד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 25 אפריל 2018, 21:36

Stick כתב:שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו :).


כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..

אני כל כך כל כך כל כך כל כך רוצה שהוא ימשיך להיות creative director גם במשחק הבא,הוא היחיד שאני חושב שיוכל להתעלות על העבודה של עצמו בראשון,באמת יוצר מיוחד.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 25 אפריל 2018, 22:09

InterAl כתב:
swym כתב:זה עובד גם הפוך, אתה יודע... הסופרים והתסריטאים הטובים ביותר הם במקרה הטוב יכולים להיות כותבים למשחקי מד"ב סוג ב' ;)

לא נראה לי. אני חושב ש-bioware למשל היו מתים שסופר כמו ורנור וינג׳י היה כותב להם את עלילת mass effect. אבל למה שהוא יסכים להשחית את זמנו על פרויקט כזה? בנוסף, מי מכיר בכלל את הכותבים של mass effect?

ביוור נדמה לי מעולם לא עבדו עם סופרי מד"ב מובילים, אבל הכותב הראשי של מאס אפקט הוא דרו קארפישיין שגם כתב להם את KOTOR ואת ההרחבות של באלדורס גייט 2, ולצד זה כתב גם ספרים שליוו את המשחקים האלו (לא יודע מה איכות הספרים שהוא כתב, אבל משחקים הוא בהחלט יודע לכתוב מצויין).
אבל במקומות אחרים דווקא היו משחקים שלקחו סופרים ותסריטאים מובילים כדי שיכתבו להם: אורסון סקוט קארד, דיוויד גוייר, אלכס גרלנד, פול האגיס... ובמקרה של כולם יצאו משחקים עם עלילה בינונית, שלא מתקרבת לדברים הטובים שקן לוין (או כריס אוולון. או דרו קרפישיין. או דן האוזר וכן הלאה) הוציאו מתחת לידיים שלהם. לא מכיר דוגמא לאף סופר או תסריטאי לינארי שהצליח להוציא תסריט טוב למשחק מתחת לידיים שלו.

וזה כנראה בגלל שלכתוב משחקים זה עסק הרבה יותר מסובך מלכתוב תסריט לסרט או ספר: אפילו אם תיקח משחק יריות-מסדרון לינארי, אתה איכשהו צריך להכניס שם איזה חמישים וריאציות לכל דמות שמרימה נשק מהרצפה, מרימה תחמושת מהרצפה, טוענת את הנשק שלה, מדווחת על פגיעה... אם לא תעשה את זה אז משחק של 10+ שעות יתחיל להשמע מאד רפטיטיבי מאד מהר, ומתישהו נגמרים לך הדברים המוצלחים לכתוב ואיכות הכתיבה נפגעת.
בסופו של דבר, השחקנים יזכרו יותר את השורות האלו שחוזרות על עצמן לאורך 10 שעות משחק (BOI!), מאשר את הכתיבה שאולי הכותבים השקיעו בה הכי הרבה אבל מסתכמת בחצי שעה של סצינות מעבר (או יותר גרוע, בדיאלוגים אופציונליים שחלק גדול מהשחקנים בכלל לא נחשפו אליהם). בהיבט הזה קן לוין שיחק אותה לא רק בגלל הכתיבה המצויינת שלו (והיא בהחלט מצויינת) אלא גם בגלל זה שהאלמנטים הכי חזקים שלה הם כאלו שחוזרים על עצמם הרבה פעמים לאורך המשחק ומשמשים בתור המנוע לעלילה ולטוויסטים.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 25 אפריל 2018, 23:06

Uncle Pey'j כתב:
Stick כתב:שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו :).


כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..

אני כל כך כל כך כל כך כל כך רוצה שהוא ימשיך להיות creative director גם במשחק הבא,הוא היחיד שאני חושב שיוכל להתעלות על העבודה של עצמו בראשון,באמת יוצר מיוחד.

לפחות מבחינת העלילה, נראה שהסיפור והקו של כל הסאגה הנוכחית (לפחות) כבר קיים והוכן על ידו. הוא גם אומר שיש במשחק הנוכחי המון רגעים שיחזרו בעתיד ובהמשך שכבר הוכנו, ושנעריך אותו יותר בעתיד כשנראה לאן הסיפור מתפתח (הוא גם אומר שיש בתחילת המשחק איזשהו סוג של אסטר אג ענק שמנבא את כל עלילת המשחק, ושלמיטב ידיעתו אף אחד עדיין לא מצא אותו :)).
בכל מקרה ברור שהמשחק ישתנה מעט עם אדם אחר מלמעלה, אבל נשמע שקורי עדיין הניח יסודות שיחזיקו את כל הסאגה ולא רק את המשחק הזה, גם נראה לי שהוא בכל מקרה לא עומד לעזוב את סוני הפעם והוא יהיה בסביבה גם אם יעבוד על פרויק אחר כמו שהוא רוצה, כי כשהוא מדבר על זה הוא עדיין מדבר על סוני ועל SM.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 אפריל 2018, 00:04

Stick כתב:
Uncle Pey'j כתב:
Stick כתב:שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו :).


כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..

אני כל כך כל כך כל כך כל כך רוצה שהוא ימשיך להיות creative director גם במשחק הבא,הוא היחיד שאני חושב שיוכל להתעלות על העבודה של עצמו בראשון,באמת יוצר מיוחד.

לפחות מבחינת העלילה, נראה שהסיפור והקו של כל הסאגה הנוכחית (לפחות) כבר קיים והוכן על ידו. הוא גם אומר שיש במשחק הנוכחי המון רגעים שיחזרו בעתיד ובהמשך שכבר הוכנו, ושנעריך אותו יותר בעתיד כשנראה לאן הסיפור מתפתח (הוא גם אומר שיש בתחילת המשחק איזשהו סוג של אסטר אג ענק שמנבא את כל עלילת המשחק, ושלמיטב ידיעתו אף אחד עדיין לא מצא אותו :)).
בכל מקרה ברור שהמשחק ישתנה מעט עם אדם אחר מלמעלה, אבל נשמע שקורי עדיין הניח יסודות שיחזיקו את כל הסאגה ולא רק את המשחק הזה, גם נראה לי שהוא בכל מקרה לא עומד לעזוב את סוני הפעם והוא יהיה בסביבה גם אם יעבוד על פרויק אחר כמו שהוא רוצה, כי כשהוא מדבר על זה הוא עדיין מדבר על סוני ועל SM.

צפיתי גם בספויילרקאסט הזה וגם בשל Kinda Funny והאמת היא שזה של EZA כל כך יותר אינפורמטיבי- אני מאוד אוהב את הכריזמה של גרג מילר,אבל בחיי שהם לא נתנו לקורי להשחיל כמעט מילה. בכל מקרה,אני יודע שקורי הניח את היסודות להמשך,הבנאדם גם כתב את GOW3 ועדיין סטיג שינה את הסיפור באופן די משמעותי,אני די בטוח שבמאי חדש ירצה,בצדק,להפוך את ההמשך ל'שלו' ואולי יקבל החלטות שיפגעו בסיפור. אני מחכה למישהו שימצא כבר את האיסטר אג הזה,חשבתי לעשות ריצה בעצמי אבל אני לא חושב שיש לי באמת סיכוי לנצח את האינטרנט..

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 אפריל 2018, 01:21

כן אני גם ראיתי את שניהם וזה של eza אכן הרבה יותר מוצלח. הם פשוט כל כך מתרגשים מהמשחק ורוצים לדבר איתו על כל פיפס שהיה שם, בעוד שאצל גרג מילר גם כן אפשר לראות שהם אהבו את המשחק והם נהנים לדבר עם קורי, אבל הם קצת יותר עסוקים בלעשות צחוקים ולדבר על גיימינג בכללי מאשר לדבר עם קורי כיוצר על המשחק שלו.
בקשר להשוואה בין המצב עכשיו לבין gow3 אני כמובן לא באמת יודע מה ההבדלים, אבל נשמע כאילו באמת יש איזשהו מבנה שקיים כבר לפחות בראשי פרקים כי הוא חוזר ומדגיש את זה. בgow3 זה לא לגמרי שהוא כתב את המשחק ובטח שזה לא היה עוד בפיתוח של gow2, הוא פשוט המשיך בחודשים הראשונים כבמאי עד שהיה איזה פיצוץ, ובזמן הזה כבר הכין מסגרת של המשחק שסטיג אחרי זה עשה איתה מה שהוא רצה. גם אל תשכח שבמשחק הנוכחי היו עוד שני כותבים עם קורי להבדיל מבעבר, ואני לא רואה סיבה שהם לא ימשיכו כתסריטאים וככאלה ימשיכו את הקווים והתמות שהוצגו במשחק הנוכחי.

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 26 אפריל 2018, 08:58

שמעתי את כל התכנית עם Kinda Funny, ואז התחלתי לצפות בזו של easy allies אבל הם גלשו שם לספוילרים של דברים שעוד לא ראיתי כמו:
ספויילר: הצג
מה קורה אחרי שאתה הורג את כל הואלקיריות

ובגלל שלא עשיתי את זה עדיין - אני מיד הפסקתי ואמשיך לשמוע את זה רק אחרי (:

אבל בפודקאסט של גרג מילר היה קטע בסוף ששאלו אותו שאלת והייתה שאלה שגם אני רציתי לשאול:

ספויילר: הצג
״האם קרייטוס הוא הוורלד סרפנט?״
זה נראה לי רק הגיוני, מכמה סיבות:
-קודם כל הקטע שהוא זורק את הגרזן והוא לא חוזר אליו - זה כאילו גם לנחש יש בעלות על הגרזן
-יש כמה מאפיינים פיזיים דומים בין קרייטוס לנחש, הוא פשוט קצת מזכיר אותו
-נכון היה את הכיתוב הזה של ״זרוק את הנשק שלך למים....״ אני משוכנע שבמשחק השני או השלישי אנחנו נראה את אטריוס כותב את זה שם, אחרי שכבר הפך את קרייטוס לנחש, כדי לסגור מעגל. די ברור שנראה פה חזרה בזמן הרי.
-הנחש ות׳ור אמורים להלחם, זה פשוט נראה לי מתאים שזה בגלל מה שקרה במשחק הזה.
-בסוף המשחק, הציור על הקיר שמנבא מה יקרה - זה קצת נראה כאילו אטריוס מוציא נחש מהפה של קרייטוס...
-אמא של אטריוס אמרה לו שהנחש טוב... לא אומר המון, אבל בכל זאת זה עוד משהו


זהו, סתם תאוריות באוויר... אבל יש פה בהחלט המון דברים שנבנו במחשבה ברורה של ״ההמשך חייב לעשות ככה וככה, אחרת זה לא יתחבר״.

אתמול שיחקתי עוד הרבה בעולמות האופציונליים, כבר יש לי אחלה ציוד יחסית... הרוב רמה 8. נראה לי שזה הזמן למצוא עוד כמה סודות במשחק (:

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 אפריל 2018, 09:45

Stick כתב:שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו :).


כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..


בדיוק כמו הספוילר מוד של פרסונה 5, הטאב של זה מחכה לי בפינה של הדפדפן עד שאסיים. התקווה שלי היא שהוא יחכה קצת פחות מה8 חודשים של פרסונה 5. בטח יעזור שGOW בערך רבע ממנו.

אגב, בתלות ברמת התמיכה בפטראון, הם יהפכו את ספוילר מוד לתוכנית חודשית (עד עכשיו זה היה תוכנית בלו"ז של מידי פעם, כשיש משהו שכמה allies שיחקו ורוצים לדבר עליו). די בטוח שזו הולכת להיות תוכנית קבועה, כי מה שהם היו צריכים לעבור זה 42 אלף והם מעל זה רוב הזמן. הם אפילו כרגע קרובים למצב שמוסיף תוכנית קבועה של top 10.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 26 אפריל 2018, 10:30

לדעתי לעשות TOP 10 זה קצת... "יוטיוב של פעם", הגיע הזמן להפסיק עם זה

לגבי משחקי החודש של PLUS - אני מאוד מאוכזב, מדובר ב-2 משחקי PS3 בעצם

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 אפריל 2018, 10:49

Laskin כתב:שמעתי את כל התכנית עם Kinda Funny, ואז התחלתי לצפות בזו של easy allies אבל הם גלשו שם לספוילרים של דברים שעוד לא ראיתי כמו:
ספויילר: הצג
מה קורה אחרי שאתה הורג את כל הואלקיריות

ובגלל שלא עשיתי את זה עדיין - אני מיד הפסקתי ואמשיך לשמוע את זה רק אחרי (:

אתה בטוח שאתה לא מתלבל? זה בדיוק הפוך, גרג מילר אמר את התשובה לזה בספוילרקסט שלו אבל בeza הם לא אמרו מה קורה כי אף אחד מהם לא הגיע לשם, קורי רק אמר להם ששווה להם..

לגבי השאלה השנייה
ספויילר: הצג
זה נשמע לי קצת הזוי, אבל שום דבר לא הזוי מדי אני מניח. קורי אומר בתשובה שזה לא נכון, אבל כמובן שהוא אולי שומר דברים קרוב לחזה. האמת שכבר למדנו שאפשר להעביר נשמות לתוך חפצים בקווסט של הסול איטר, אז אני מאמין שאלים יכולים לעשות את זה עם חיות.. זה גם עשוי להסביר את העובדה שהנחש אמור להיות הבן שלו ו.. זה קצת מוזר שהבן שלו הוא נחש. טוב ככל שאני חושב על זה יותר זה טיפה יותר הגיוני, גם יש לנחש זקן כמו שהיה לקריטוס בדור הקודם.. אבל זה עדיין נשמע לי הזוי :).


אגב, בינתיים נראה שקורי הולך על זה בכל הכח וגם לign יש ספוילרקסט איתו. ראיתי כבר שניים אז אני חושב שאוותר על זה כי גם ככה רוב הדברים חוזרים על עצמם, אבל אם מישהו רואה את זה ויש משהו מעוניין אני אשמח לשיתוף.

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 26 אפריל 2018, 11:05

Stick כתב:
Laskin כתב:שמעתי את כל התכנית עם Kinda Funny, ואז התחלתי לצפות בזו של easy allies אבל הם גלשו שם לספוילרים של דברים שעוד לא ראיתי כמו:
ספויילר: הצג
מה קורה אחרי שאתה הורג את כל הואלקיריות

ובגלל שלא עשיתי את זה עדיין - אני מיד הפסקתי ואמשיך לשמוע את זה רק אחרי (:

אתה בטוח שאתה לא מתלבל? זה בדיוק הפוך, גרג מילר אמר את התשובה לזה בספוילרקסט שלו אבל בeza הם לא אמרו מה קורה כי אף אחד מהם לא הגיע לשם, קורי רק אמר להם ששווה להם..

לגבי השאלה השנייה
ספויילר: הצג
זה נשמע לי קצת הזוי, אבל שום דבר לא הזוי מדי אני מניח. קורי אומר בתשובה שזה לא נכון, אבל כמובן שהוא אולי שומר דברים קרוב לחזה. האמת שכבר למדנו שאפשר להעביר נשמות לתוך חפצים בקווסט של הסול איטר, אז אני מאמין שאלים יכולים לעשות את זה עם חיות.. זה גם עשוי להסביר את העובדה שהנחש אמור להיות הבן שלו ו.. זה קצת מוזר שהבן שלו הוא נחש. טוב ככל שאני חושב על זה יותר זה טיפה יותר הגיוני, גם יש לנחש זקן כמו שהיה לקריטוס בדור הקודם.. אבל זה עדיין נשמע לי הזוי :).


אגב, בינתיים נראה שקורי הולך על זה בכל הכח וגם לign יש ספוילרקסט איתו. ראיתי כבר שניים אז אני חושב שאוותר על זה כי גם ככה רוב הדברים חוזרים על עצמם, אבל אם מישהו רואה את זה ויש משהו מעוניין אני אשמח לשיתוף.


האמת שלא זכור לי משהו כזה אצל גרג מילר, יכול להיות שלא הקשבתי או משהו בדיוק בשניות האלה, אז... מזל! :)
אני לא יודע מה ממשיכים להגיד בEZA כי הפסקתי כששמעתי שהם נכנסים לזה. בכל אופן נראה לי שבפעם הבאה שאשחק אני אתמקד בזה אז בקרוב אוכל להמשיך לשמוע הכל.

וכן, זה הזוי, אבל
ספויילר: הצג
כל הקטע של חזרה בזמן הוא הזוי, מה שבטוח הוא שהם לגמרי מכוונים את הכל כך שתהיה "מעגליות" ברצף האירועים, ויהיו מלא פרדוקסים בזמן וכו' :)


אה, דבר נוסף שעלה לפחות בשיחה בKINDA FUNNY - הם לא מתכננים שום DLC או משהו כזה... קורי כן רוצה שיהיה מצב NEW GAME PLUS אבל זה עדיין לא אושר.
אוווווף למה צריך לחכות עכשיו 4-5 שנים?! :(

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 אפריל 2018, 11:14

אגב, בכל מקום קורי מתייחס למעגל פיתוח של gow כ4 שנים. לא יודע מתי בדיוק הוא התחיל פיתוח, אבל אם כולל מנוע וקונספט והכל הוא היה 4 שנים, המשך לps4 בסוף 2020 עם היציאה של הps5 לא נשמע לי הזוי.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 אפריל 2018, 11:35

האמת,שלי זה נשמע מאוד הזוי- אני לא רואה מצב שבו הם מצליחים לפתח המשך ראוי (!) למשחק הזה ב2.5 שנים,למעשה אפילו פחות מזה,כי סנטה מוניקה כרגע בחופשה. אני חושב ש-3.5 שנים זה המינימום ואני לא רואה מצב שבו סוני משחררים משחק בסדר גודל כזה לפס4 כשהפס5 כבר מתחילה להתבסס בשוק אי שם ב-2021. אני חושב שכשסנטה מוניקה יחזרו מהחופשה שלהם,יחכו להם מחשבי PC עם וגה 64 ו-RYZEN בתור ה-dev kits החדשים שלהם :)

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 אפריל 2018, 11:46

אז הם יהיו חייבים לעשות משהו, וקורי אומר שאין תכנית לdlc.. קשה לי להאמין שכל המנוע שהם בנו והכל יהיה למשחק אחד בלבד.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 אפריל 2018, 11:53

בוודאי שלא,המנוע הזה ימשיך גם לדור הבא,פשוט יעבור מקצה שיפורים רציני כנראה,ממש לא יבנו אותו מאפס. אני פשוט לא חושב שנראה עוד משהו מסנטה מוניקה בדור הזה,ואם קורי יחליט לעבוד על IP חדש,הם כנראה יתחלקו שוב ל-2 צוותים כשאני מניח שרוב הכוח אדם שלהם יהיה על GOW 2,ולקורי יהיה מספיק זמן לעבוד בשקט על IP חדש שכמובן ייצא משמעותית אחרי GOW 2.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי erezronen » 26 אפריל 2018, 12:35

swym כתב:
InterAl כתב:
swym כתב:זה עובד גם הפוך, אתה יודע... הסופרים והתסריטאים הטובים ביותר הם במקרה הטוב יכולים להיות כותבים למשחקי מד"ב סוג ב' ;)

לא נראה לי. אני חושב ש-bioware למשל היו מתים שסופר כמו ורנור וינג׳י היה כותב להם את עלילת mass effect. אבל למה שהוא יסכים להשחית את זמנו על פרויקט כזה? בנוסף, מי מכיר בכלל את הכותבים של mass effect?

ביוור נדמה לי מעולם לא עבדו עם סופרי מד"ב מובילים, אבל הכותב הראשי של מאס אפקט הוא דרו קארפישיין שגם כתב להם את KOTOR ואת ההרחבות של באלדורס גייט 2, ולצד זה כתב גם ספרים שליוו את המשחקים האלו (לא יודע מה איכות הספרים שהוא כתב, אבל משחקים הוא בהחלט יודע לכתוב מצויין).
אבל במקומות אחרים דווקא היו משחקים שלקחו סופרים ותסריטאים מובילים כדי שיכתבו להם: אורסון סקוט קארד, דיוויד גוייר, אלכס גרלנד, פול האגיס... ובמקרה של כולם יצאו משחקים עם עלילה בינונית, שלא מתקרבת לדברים הטובים שקן לוין (או כריס אוולון. או דרו קרפישיין. או דן האוזר וכן הלאה) הוציאו מתחת לידיים שלהם. לא מכיר דוגמא לאף סופר או תסריטאי לינארי שהצליח להוציא תסריט טוב למשחק מתחת לידיים שלו.

וזה כנראה בגלל שלכתוב משחקים זה עסק הרבה יותר מסובך מלכתוב תסריט לסרט או ספר: אפילו אם תיקח משחק יריות-מסדרון לינארי, אתה איכשהו צריך להכניס שם איזה חמישים וריאציות לכל דמות שמרימה נשק מהרצפה, מרימה תחמושת מהרצפה, טוענת את הנשק שלה, מדווחת על פגיעה... אם לא תעשה את זה אז משחק של 10+ שעות יתחיל להשמע מאד רפטיטיבי מאד מהר, ומתישהו נגמרים לך הדברים המוצלחים לכתוב ואיכות הכתיבה נפגעת.
בסופו של דבר, השחקנים יזכרו יותר את השורות האלו שחוזרות על עצמן לאורך 10 שעות משחק (BOI!), מאשר את הכתיבה שאולי הכותבים השקיעו בה הכי הרבה אבל מסתכמת בחצי שעה של סצינות מעבר (או יותר גרוע, בדיאלוגים אופציונליים שחלק גדול מהשחקנים בכלל לא נחשפו אליהם). בהיבט הזה קן לוין שיחק אותה לא רק בגלל הכתיבה המצויינת שלו (והיא בהחלט מצויינת) אלא גם בגלל זה שהאלמנטים הכי חזקים שלה הם כאלו שחוזרים על עצמם הרבה פעמים לאורך המשחק ומשמשים בתור המנוע לעלילה ולטוויסטים.


טום ביסל הצליח לעבור מהצד של "ספרות יפה" לצד של "כותב משחקים" בצורה נהדרת. כתב חלק מהמשחקים האהובים עליי ביותר מבחינת כתיבה של השנים האחרונות. מצד שני הוא עשה את זה אחרי שנים של מחקר ופיתוח תזות על איך כתיבה למשחקים (תזות שהוא לא התבייש לזרוק לפח כשהוא התחיל לעבוד בתעשייה בפועל וגילה שהיא לא באמת עובדת כמו האוטופיה שהוא חשב שהיא כחוקר / מבקר).

לא מסכים איתך בכלל לגבי זה שלכתוב משחקים זה עסק יותר מסובך מלכתוב תסריט או פרוזה ליניארית. מסובך היא לא ההגדרה הנכונה כאן. יש תסריטים / ספרים "מסובכים" הרבה יותר גם מהמשחק הכי מורכב נראטיבית שנצליח למצוא כאן. זה פשוט... משהו אחר. סוג שונה של כתיבה, סוג שונה של החלטות, סוג שונה של בריאת עולם, סוג שונה של הצגת ופיתוח דמויות, סוג שונה של נראטיב. כותב ליניארי טוב לא בהכרח יידע להתמודד עם הבעיות וההזדמנויות שהסוג הזה של הכתיבה מביא איתו, שלא לדבר על השלב הבא בתהליך הזה שהוא יצירת סימביוזה נכונה עם מנגנוני הגיימפליי והטמעת הסיפור והנראטיב גם בקטעי משחקיות, לא רק בסצנות מעבר.

יש יוצרי / כותבי משחקים שיודעים היום לספר סיפורים נהדרים במשחקים. ובכלל, מהבחינה הזאת המדיום מתקדם מאוד כל הזמן. איפה המשחקים שיוצאים היום ואיפה המשחקים שיצאו אפילו לפני חמש שנים. מצד שני, ה"שפה" הנראטיבית של משחקים עדיין נבנית, היא הרבה פחות ממוסדת ונחקרת מנראטולוגיה קלאסית של פרוזה ודרמה. היוצרים לומדים את הבסיס תוך כדי תנועה.

עכשיו נשים את כל זה בצד ונגיד שלנסות לשפוט "איכות כתיבה" של משחקים בהשוואה ישירה לקולנוע או ספרות זה... די מטופש לדעתי. זה מדיום שונה לגמרי. האינטראקציה שלו עם ה"קורא" שונה לגמרי. יש משחקים שהסיפור שלהם הצליח לגרום לי לחשוב כמו שאף ספר אף פעם לא יצליח, ויש ספרים שהצליחו להגיע לרמת עומק ודרמה שאף משחק בחיים לא יצליח (למשל, הקטע ב-Edith Finch במפעל הדגים, הצליח להעביר כל כך הרבה סיפור ורגש בצורה שפרוזה ליניארית פשוט לא יכולה). זה פשוט לא אותו דבר, זה לא צריך להיות אותו דבר, וההשוואה הזאת עושה עוול גם לזה וגם לזה.

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 26 אפריל 2018, 13:27

שום סיכוי שההמשך יהיה בדור הזה או אפילו יתמוך בו, מינוס כמה פיצ'רים... הם צריכים 4 שנות פיתוח נטו, והם עוד לא ממש התחילו, גם אם יש להם בסיס ממש טוב של מנוע + סיפור כללי, ואפילו בטח כמה SET PIECES שלא הספקו להכניס למשחק הזה...
הרי ההמשך צריך להתעלות על המשחק הנכחי בכל רמה אפשרית, ובגלל שיש מעבר דור - רצוי שגם יעשה עוד כמה דברים חדשים לגמרי.
קיצר, מרץ/אפריל 2022 יהיה המקרה הטוב לדעתי.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 47 אורחים