Uncle Pey'j כתב:https://www.youtube.com/watch?time_continue=141&v=LPbapnm9GX0
2:20-אני כמעט בטוח שנראה הכרזה על הרחבה סטייל הורייזון ב-E3.
אגב,אני לא מצליח לעשות Embed לסרטוני יוטיוב גם עם URL מקוצר וגם עם ה-URL הארוך. מוזר.
InterAl כתב:ביושוק אינפיניט זה כמו סיפור של פיליפ ק דיק למפגרים. הכתיבה שם לא טובה, היא בינונית במקרה הטוב. מטבעות לשון הן לא דוגמה לכתיבה טובה, פרשנויות חברתיות יש גם בטוקבקים ב-ynet. קן לוין היה תסריטאי הוליוודי? תזכיר לי מה הוא כתב שם בדיוק?
Stick כתב:שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו.
כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..
InterAl כתב:swym כתב:זה עובד גם הפוך, אתה יודע... הסופרים והתסריטאים הטובים ביותר הם במקרה הטוב יכולים להיות כותבים למשחקי מד"ב סוג ב'
לא נראה לי. אני חושב ש-bioware למשל היו מתים שסופר כמו ורנור וינג׳י היה כותב להם את עלילת mass effect. אבל למה שהוא יסכים להשחית את זמנו על פרויקט כזה? בנוסף, מי מכיר בכלל את הכותבים של mass effect?
Uncle Pey'j כתב:Stick כתב:שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו.
כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..
אני כל כך כל כך כל כך כל כך רוצה שהוא ימשיך להיות creative director גם במשחק הבא,הוא היחיד שאני חושב שיוכל להתעלות על העבודה של עצמו בראשון,באמת יוצר מיוחד.
Stick כתב:Uncle Pey'j כתב:Stick כתב:שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו.
כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..
אני כל כך כל כך כל כך כל כך רוצה שהוא ימשיך להיות creative director גם במשחק הבא,הוא היחיד שאני חושב שיוכל להתעלות על העבודה של עצמו בראשון,באמת יוצר מיוחד.
לפחות מבחינת העלילה, נראה שהסיפור והקו של כל הסאגה הנוכחית (לפחות) כבר קיים והוכן על ידו. הוא גם אומר שיש במשחק הנוכחי המון רגעים שיחזרו בעתיד ובהמשך שכבר הוכנו, ושנעריך אותו יותר בעתיד כשנראה לאן הסיפור מתפתח (הוא גם אומר שיש בתחילת המשחק איזשהו סוג של אסטר אג ענק שמנבא את כל עלילת המשחק, ושלמיטב ידיעתו אף אחד עדיין לא מצא אותו).
בכל מקרה ברור שהמשחק ישתנה מעט עם אדם אחר מלמעלה, אבל נשמע שקורי עדיין הניח יסודות שיחזיקו את כל הסאגה ולא רק את המשחק הזה, גם נראה לי שהוא בכל מקרה לא עומד לעזוב את סוני הפעם והוא יהיה בסביבה גם אם יעבוד על פרויק אחר כמו שהוא רוצה, כי כשהוא מדבר על זה הוא עדיין מדבר על סוני ועל SM.
Stick כתב:שעה וחצי שיחת ספוילרים על כל המשחק של easy allies עם קורי, הסיפור, הפיתוח עצמו, התגובות ותשמעו.. הבחור פשוט נהנה לזרוק טיזרים למחשק הבא כאילו אנחנו לא צריכים כמה רגעים להרגע מרכבת ההייפ שעברה עלינו.
כמובן שספוילרים לכל המשחק ולראות רק אחרי שסיימתם אותו..
Laskin כתב:שמעתי את כל התכנית עם Kinda Funny, ואז התחלתי לצפות בזו של easy allies אבל הם גלשו שם לספוילרים של דברים שעוד לא ראיתי כמו:ספויילר: הצג
ובגלל שלא עשיתי את זה עדיין - אני מיד הפסקתי ואמשיך לשמוע את זה רק אחרי (:
Stick כתב:Laskin כתב:שמעתי את כל התכנית עם Kinda Funny, ואז התחלתי לצפות בזו של easy allies אבל הם גלשו שם לספוילרים של דברים שעוד לא ראיתי כמו:ספויילר: הצג
ובגלל שלא עשיתי את זה עדיין - אני מיד הפסקתי ואמשיך לשמוע את זה רק אחרי (:
אתה בטוח שאתה לא מתלבל? זה בדיוק הפוך, גרג מילר אמר את התשובה לזה בספוילרקסט שלו אבל בeza הם לא אמרו מה קורה כי אף אחד מהם לא הגיע לשם, קורי רק אמר להם ששווה להם..
לגבי השאלה השנייהספויילר: הצג
אגב, בינתיים נראה שקורי הולך על זה בכל הכח וגם לign יש ספוילרקסט איתו. ראיתי כבר שניים אז אני חושב שאוותר על זה כי גם ככה רוב הדברים חוזרים על עצמם, אבל אם מישהו רואה את זה ויש משהו מעוניין אני אשמח לשיתוף.
swym כתב:InterAl כתב:swym כתב:זה עובד גם הפוך, אתה יודע... הסופרים והתסריטאים הטובים ביותר הם במקרה הטוב יכולים להיות כותבים למשחקי מד"ב סוג ב'
לא נראה לי. אני חושב ש-bioware למשל היו מתים שסופר כמו ורנור וינג׳י היה כותב להם את עלילת mass effect. אבל למה שהוא יסכים להשחית את זמנו על פרויקט כזה? בנוסף, מי מכיר בכלל את הכותבים של mass effect?
ביוור נדמה לי מעולם לא עבדו עם סופרי מד"ב מובילים, אבל הכותב הראשי של מאס אפקט הוא דרו קארפישיין שגם כתב להם את KOTOR ואת ההרחבות של באלדורס גייט 2, ולצד זה כתב גם ספרים שליוו את המשחקים האלו (לא יודע מה איכות הספרים שהוא כתב, אבל משחקים הוא בהחלט יודע לכתוב מצויין).
אבל במקומות אחרים דווקא היו משחקים שלקחו סופרים ותסריטאים מובילים כדי שיכתבו להם: אורסון סקוט קארד, דיוויד גוייר, אלכס גרלנד, פול האגיס... ובמקרה של כולם יצאו משחקים עם עלילה בינונית, שלא מתקרבת לדברים הטובים שקן לוין (או כריס אוולון. או דרו קרפישיין. או דן האוזר וכן הלאה) הוציאו מתחת לידיים שלהם. לא מכיר דוגמא לאף סופר או תסריטאי לינארי שהצליח להוציא תסריט טוב למשחק מתחת לידיים שלו.
וזה כנראה בגלל שלכתוב משחקים זה עסק הרבה יותר מסובך מלכתוב תסריט לסרט או ספר: אפילו אם תיקח משחק יריות-מסדרון לינארי, אתה איכשהו צריך להכניס שם איזה חמישים וריאציות לכל דמות שמרימה נשק מהרצפה, מרימה תחמושת מהרצפה, טוענת את הנשק שלה, מדווחת על פגיעה... אם לא תעשה את זה אז משחק של 10+ שעות יתחיל להשמע מאד רפטיטיבי מאד מהר, ומתישהו נגמרים לך הדברים המוצלחים לכתוב ואיכות הכתיבה נפגעת.
בסופו של דבר, השחקנים יזכרו יותר את השורות האלו שחוזרות על עצמן לאורך 10 שעות משחק (BOI!), מאשר את הכתיבה שאולי הכותבים השקיעו בה הכי הרבה אבל מסתכמת בחצי שעה של סצינות מעבר (או יותר גרוע, בדיאלוגים אופציונליים שחלק גדול מהשחקנים בכלל לא נחשפו אליהם). בהיבט הזה קן לוין שיחק אותה לא רק בגלל הכתיבה המצויינת שלו (והיא בהחלט מצויינת) אלא גם בגלל זה שהאלמנטים הכי חזקים שלה הם כאלו שחוזרים על עצמם הרבה פעמים לאורך המשחק ומשמשים בתור המנוע לעלילה ולטוויסטים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים