idan כתב:אכן lost legacy הוא לא פחות משחק מלא מהמשחקים על הפס3, בוודאי לא מהמשחק הראשון שגם הוא מתרחש בעיקר בלוקיישן אחד. מה גם שהמשחק הרביעי הכי ארוך בסדרה בפער כל כך גדול שאתה יכול לקרוא לו משחק וחצי בסטנדרטים של אנצ'רטד
בכל מקרה זה לא מדוייק להגיד שהתפוקה של נוטי דוג בהכרח ירדה כי כמות המשחקים בכל דור היא גם פונקציה של אורך הדור ושל מתי הם סיימו לפתח את המשחק האחרון על הפס 3 או על הפס 2 והתחילו בעבודה על המשחק הראשון לדור הבא.
Uncle Pey'j כתב:אני ממליץ לכולם לקרוא את הספר של ג'ייסון שרייר מקוטאקו,ובמיוחד את הפרק על הפיתוח של U4- זה בהחלט נשמע שלא הרבה מהעבודה של הניג עבר הלאה למוצר הסופי שקיבלנו למעט סיפור המסגרת הכללי. נשמע שהם באמת פיתחו את U4 בבערך שנתיים.
InterAl כתב:גם לקוואנטום ברייק נתנו 5 שנים ותראו מה יצא. אמנם מיקרוסופט טוענים שהוא מכר מעל למצופה, אבל זה משחק די פח. אבל קראקדאון 3 הוא DOA, זה כמעט בטוח.
InterAl כתב:זה משחק בינוני ומטה. הביקורות לא ציינו את סדרת הטלוויזיה כבעיה העיקרית שלו, אלא את הגיימפליי הבינוני.
100 אנשים זה צוות קטן יחסית למשחקי AC אולי, אבל לא יחסית למשחקי AAA אחרים כמו אנצ׳רטד 2 - משחק טוב בהרבה שעבדו עליו פחות מ-100 איש בנוטי דוג. אבל בכל מקרה, גם המשחק עצמו די קטן. זה משחק לינארי של 10 שעות בלי מולטיפלייר, בלי עולם פתוח, בלי set pieces מטורפים ועם scope מצומצם. אי אפשר להשוות אותו למשחקי AAA גדולים. ועדיין הוא לקח 5 שנות פיתוח של 100 אנשים - לדעתי זה מוגזם בהתחשב בתוצאה הסופית.
The gameplay is excellent
but Quantum Break more than makes up for that with some of the best storytelling and gameplay Remedy has ever produced
While the action and exploration in the video game portions shine, the live-action episodes create a disconnect that is hard to recover from.
but no matter how impressive the combat is, or how great the game looks, there's no getting around the fact that it's driven by a story with limited appeal and hindered by disappointing design decisions
DrKeo כתב:InterAl כתב:זה משחק בינוני ומטה. הביקורות לא ציינו את סדרת הטלוויזיה כבעיה העיקרית שלו, אלא את הגיימפליי הבינוני.
100 אנשים זה צוות קטן יחסית למשחקי AC אולי, אבל לא יחסית למשחקי AAA אחרים כמו אנצ׳רטד 2 - משחק טוב בהרבה שעבדו עליו פחות מ-100 איש בנוטי דוג. אבל בכל מקרה, גם המשחק עצמו די קטן. זה משחק לינארי של 10 שעות בלי מולטיפלייר, בלי עולם פתוח, בלי set pieces מטורפים ועם scope מצומצם. אי אפשר להשוות אותו למשחקי AAA גדולים. ועדיין הוא לקח 5 שנות פיתוח של 100 אנשים - לדעתי זה מוגזם בהתחשב בתוצאה הסופית.
דיסטרקטוידThe gameplay is excellent
גיים אינפורמרbut Quantum Break more than makes up for that with some of the best storytelling and gameplay Remedy has ever produced
EGMWhile the action and exploration in the video game portions shine, the live-action episodes create a disconnect that is hard to recover from.
גיימספוטbut no matter how impressive the combat is, or how great the game looks, there's no getting around the fact that it's driven by a story with limited appeal and hindered by disappointing design decisions
אם תסתכל על הביקורות של המשחק, רובם אומרים שהמערכת קרב נהדרת, יש קונסנזוס די נרחב בנושא. יש למשחק בעיות אחרות, רובן נובעות מפייסינג, הנרטיב והקטעי פלטפורמה. אם היו מפתחים משחק נורמאלי ולא משחק משולב בסדרת טלביזיה אז לפחות שניים מתוך השלושה היו כנראה נפתרים או לפחות משתפרים.
נוטידוג פתחה את אנצ'רטד בדור קודם על מנוע קיים עם גיימפליי קיים ועיצוב משחק קיים, בדור הזה גם להם לוקח שנים לפתח משחק והם היום 200+ עובדים, לא 100. יש לך נטיה מוזרה לקחת חדי קרן ולהפוך אותם לאיזה סטנדרט תעשיה - אם 100 איש יכולים בכזו קלות לפתח משחקי ירי גוף שלישי AAA תוך שנתיים אז למה לוקח לדוגמה שאתה הבאת, נוטי דוג, יותר מ-3 שנים לפתח את TLOU2 עם יותר מ-200 אנשים ועוד כשיש להם כבר מנוע קיים וגיימפליי מבוסס?
Laskin כתב:כי מאוחר מדי, הביקורות כבר יצאו![]()
זה לגמרי ALL OVER THE PLACE... ראיתי מלא 5-6 ומלא 9-10, ועוד יותר מלא בין לבין![]()
מי שציפה למשחק משחק - לא יקבל את זה פה, מדובר בסרט אינטראקטיבי, עם כמה אלמנטים של משחק.
מעניין לראות עד כמה הביקורות רחוקות אחת מהשנייה בכל דבר בערך.
נכון לעכשיו הוא עומד על ממוצע 80, שכבר יש 66 ביקורות.
InterAl כתב:כל סדרת הטלויזיה היא בסה"כ שעה ועשרים מתוך משחק של 10 שעות. לומר שזה מה שהרס את המשחק זה קצת הזוי. שורה תחתונה: גם אם הגיימפליי בסדר, אין שום דבר יוצא דופן במשחק הזה. הוא שוטר פחות או יותר ממוצע. בסטנדרט של לפני 16 שנה זה היה אחלה. היום זה כבר לא מספיק. וכן, מיקרוסופט היו מאוד סבלניים עם רמדי. גם עם אלן ווייק שלקח כמעט 6 שנים וגם עם QB. אני גם ממש בספק שרמדי כ"כ התנגדו לסדרת טלויזיה בהתחשב בזה שהפקת סדרות טלוויזיה היא סוג של חלום רטוב של סאם לייק. אולי נוח להם להציג שזה נכפה עליהם כדי לתרץ את הבינוניות של המשחק. אבל האשמה בכך היא כולה שלהם לדעתי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 19 אורחים