PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 מאי 2018, 08:57

אני כנראה קרוב מאוד לסוף הסיפור.

לפני שאני עושה את מה שאני מניח שיגרום לסרטון הסיום, אני מתסובב בעולם ומנסה לעשות 100%. חלק מהדברים אני משתמש קצת במדריכים, כי אין לי סיבה ממש להמנע מזה. אני גם עושה את הקרבות בחדרים הנעולים. יש פה ספוילרים של פוסט גיים, אז מי שרוצה להשמר, שישמר.
ספויילר: הצג
בנתיים כולם היו מאתגרים ברמה זו או אחרת. רק ואלקירי הרגישה לי עד עכשיו כאילו אני צריך לעלות רמה כדי לטפל בה. הצלחתי לשחרר 5. אני נהנה מזה שכל קרב קצת שונה בזכות איזו יכולת מיוחדת. אני מתאר לעצמי שברגע שאשחרר את כולן, אצטרך להלחם במלכה שלהם. אחלה סיפור צדדי.

אני פשוט מת על המשחק הזה. מזמן לא התחשק לי לעשות 100% במשהו כמו במשחק הזה.
אם יש משהו שאפשר להגיד שהוא לא מעוצב טוב, זה פיתוח הדמות. לפחות אחרי שלב מסוים. אני כרגע במצב שיש לי מאות אלפי נקודות ניסיון ואין לי בכלל מה לעשות איתם. עוד לא פתחתי את השדרוג החמישי ללהבים, אז אני פשוט אוסף עוד ועוד ניסיון לא שימושי במיוחד. יכול להיות שהאיזון דווקא מאוזן מושלם אם עושים ממש רק את הסיפור/מעט משימות צד, אבל המשחק כל כך מעודד אותך לחקור ולפתור פאזלים בכל פינה, שנוצרה אצלי אינפלציה של נקודות ניסיון. כנראה זה גם עניין של איזון האתגר בקרבות. למרות שמאוד התחזקתי ואני מרגיש הרבה יותר בנוח בקרבות, אני רחוק מאוד מלהיות OP ברובם. אם היה לי מה לעשות עם נקודות הניסיון, אני מניח שהייתי שוחט בקלילות כל מה שהיה עמוד מולי.
הסצינה בהר היתה עשויה טוב ומרגשת. התגלית של מי הוא ארטאוס היתה ממש מגניבה. אני מת לראות לאן זה יילך במשחקים הבאים.
בערך כל דבר במשחק הזה נעשה בצורה פשוט משובחת. מערכת הקרב נהדרת. העולם מעוצב מדהים. מבחינה טכנית הוא כנראה הדבר הכי מרשים על הפס4. קרבות הבוס היו אדירים (במיוחד הקרב השלישי מול בולדר). חבל שלא היו יותר קרבות בסגנון הזה. בקיצור, יצירת מופת. מי חשב שמשחק גוד אוף וור יכול להיות מרגש ובוגר? עלו כמה רמות מהספקטקל הזול (והמעולה) של כל שאר המשחקים בסדרה.

אני גם נמצא בזירה 4 בהר געש וביקרתי פעם אחת בנתיים בעולם הפרוצדוראלי שנראה מעניין. הבנתי שיש עוד תוכן פוסט גיים שנפתח אחרי שאני חוזר הביתה, אז נראה גם לגבי זה בקרוב.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2018, 11:14

אתה לא צריך לפחד לראות את הסצינה הנוספת, אחריה תוכל להמשיך ולעשות 100%

לגבי ה-XP ו"פיתוח הדמויות" - המשחק אכן נועד להיות כך שגם אם לא תעשה כמעט כלום מסביב ותרוץ על המשחק - עדיין תוכל לפתוח בערך את כל הדברים שיש שם בSKILL TREE.
הבונוס בלעשות הכל, מעבר לסיפורי צד וכו' - זה כדי למצוא ציוד טוב יותר, שזו הדרך היחידה בעצם לעלות שלבים ובאמת להיות חזק גם בקטעים האופציונליים הקשים ביותר (למשל הואלקיריות, עם דגש על האחרונה, שזה חתיכת קרב קשה גם כשאתה ברמה 8).

אגב, אני אישית פחות נהנתי מעולם האש, במיוחד האתגרים המבאסים האלה של לא להפגע... איך אני שונא שמביאים לי את זה :)
אבל מאוד מאוד מאוד נהנתי מהעולם הפרוצדורלי... הוא גם מביא לך את הציוד הכי טוב ויש שם המון מה לפתוח ולגלות, יחסית לעולם האש.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2018, 17:39

אולי לא הכי מרגש אותנו, אבל זה יכול לתת בוסט לא קטן לPS4 ביפן:



עד עכשיו כל המשחקים היו מכות או משהו כמו DYNASTY WARRIORS או איך שלא קוראים לזה... עכשיו נראה כמו משחק יחסית "רציני", AAA במונחים של יפן היום.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 מאי 2018, 23:21

סדרה חדשה של פוליגון עושה פוקוס על מכניקות ספציפיות ומוצלחות. במקרה הזה, קורי בלרוג מסביר איך גרמו לגרזן של קרייטוס להרגיש כל כך, כל כך טוב:


אני תוהה אם הקטע של להשתמש בIK כדי לשנות אנימציות תקיפה זה משהו מקובל בתעשיה. לא יכול לחשוב על משחק שעשה משהו כזה. לפחות לא אחד שהרגיש כאילו הוא עשה משהו כזה.
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 30 מאי 2018, 01:01

יש בהודעה הזו ספוילרים שנוגעים להתפתחות מערכת הקרב בGOW, לא מיועד בכלל למי שלא שיחק :)
ספויילר: הצג
יצא לי לשחק קצת ברימאסטר של dark souls. האמת שהסיבה היחידה ששיחקתי בו היא שאחרי GOW בא לי לשחק קצת משחקים של ראש כבוי, או כאלו שאני כבר מכיר, על פני כניסה שוב פעם ישר למשחק חדש וגדול שישאב לי את כל הזמן. זה קורה לי כמעט תמיד למשך חודש-חודשיים אחרי משחק שמשאיר עלי רושם חזק (TLOU, ביושוק אינפינט..) אבל הפעם הבחירה המקרית לגמרי ברימאסטר של dark souls גררה איתה תגובה מפתיעה - אני לא מפסיק לחשוב על מערכת הקרב של GOW.
מערכת הקרב של דארק סולס (או יותר נכון של דימון סולס) היא סוג של האבא הרוחני להרבה מערכות קרב בשנים האחרונות, ומשחקים כמו AC, ניהו וGOW החדש בונים מערכת שבבסיסה האלמנטים של המערכת הפשוטה מאוד של DS. בדיוק כמו מערכת הקרב של משחקי ארקהם שהפכה פופולרית מאוד, וקיבלה אדפטציות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות, כך גם זו הבסיסית של DS. אבל הרימאסטר של DS הוא משחק כמעט מצחיק, הוא בסך הכל בן 7 ועם זאת מרגיש פשוט עתיק. אני לא אכנס עכשיו לביוקרת שמסתכלת בימנו על DS הראשון או משהו, אבל בעוד שהרבה דברים שהוא עושה מרשימים ומוצלחים גם היום, מערכת הקרב היא לחלוטין לא אחת מהם.
לא רק בהשוואה למשחקים שלקחו אותה לכיוונים אחרים (ניהו וGOW לדוגמה) אלא גם מול DS3 ובלאדבורן שיצא לי לשחק בשנה האחרונה. שניהם (בעיקר DS3) שומרים על המערכת מאוד דומה ובלי המון שטיקים חדשים עליה, אבל בעזרת שינויים קטנים ומאוד מתבקשים לבסיס (למשל, תנועת 360 במקום 4 כיוונים) מרגישים הרבה יותר טוב. המערכת של DS הראשון מרגישה קצת ריקה, חסרת פאנץ' אפילו, ובאמת סוג של אבטיפוס יותר מאשר מערכת שלמה ששווה להעתיק.
ואז GOW מגיע ומביא איתו מערכת מאוד דומה - מכה חזקה, מכה חלשה, שניתן לחבר לרצפים קצרים. הגנה, גלגלול, parry. הבעיה עם מערכת הקרב הזו היא שהיא בסיסית, ודורשת משחק שבנוי יותר על 1v1 מול אויבים חזקים ומאתגרים ולא 1 מול עשרות כמו משחקי h&s מבוססי קומבואים קלאסים יותר (וסדרת gow הישנה). ניהו פותר את זה בצורה מאוד פשוטה - הוספה של מערכת ניהול סטמינה שמאפשרת לך באמת להיות חזק יותר ככל שאתה שולט במערכת הקרב יותר. GOW זורק לגמרי את מד הסטמינה ונותן לך לקפוץ מנקודה לנקודה כמה שאתה רוצה ללא שום מגבלה.
זה עובד נהדר. כתוצאה מכך המערכת מהירה יותר וקריטוס מרגיש חזק הרבה יותר מדמות רנדומלית בכל משחק סולס שהוא (או ניהו לצורך העניין) פשוט כי אין לו מגבלות, ואז גם כשאתה נלחם מול אויבים גדולים וחזקים אין את הרגשת הגריינדינג שיש בDS. כלומר, בDS תוכל לתת 4-5 מכות, ואז לנוח. זה גם לא מומלץ, כי אם תמצא את עצמך בלי סטמינה כשהאויב תוקף אז אתה בבעיה גדולה. בGOW אתה צריך לשים לב מתי האויב מתקיף, להתחמק (או להגן) ותוך כדי להיות במצב עמוק של התקפות שלא עוצרות, נוצר סוג של ריקוד כזה שבו קריטוס לעולם לא יהיה הראשון ליפול.
וזה מביא אותנו גם לסוג של בעיה עם מערכת הקרב, כי בעוד שהם הצליחו להכניס סוג של GOD MODE לתוך המערכת של דארק סולס שעובד בצורה נהדרת, זו עדיין מערכת שבנויה בעיקרה על 1v1. הגרזן נהדר והמערכת סופר מהנה, אך ברגע שמקבלים את הלהבים שבנויים כבעבר על ניהול מעגלים של אויבים, זה פשוט עובד הרבה פחות טוב.
שלא תבינו לא נכון, מאוד נהנתי מהלהבים במשחק הזה (וגם מאוד אהבתי את המערכת של הסדרה הישנה), אבל זה היה יותר מתוך נוסטלגיה והערצה על כך שהם עשו את זה, כי בתוך המערכת הזו אי אפשר בכלל להשוות את הכמעט שלמות אליה הם הצליחו להגיע עם הגרזן למול הלהבים שמרגישים כמו משהו שלא כל כך קשור בתוך מה שקריטוס עושה במשחק הזה.
אני חושב שהכיוון אליו הם לקחו את המערכת קרב הזו הוא מאוד מוצלח, וברגעיה הטובים (עם הגרזן ולאחר שהיא נפתחת באמת) היא באמת מצוינת, אל במשחק הבא יש להם משימה קשה והם חייבים לבחור זהות אחידה. או לבנות את המשחק סביב אויבים מעטים וחזקים יותר (לא חייב להיות כמובן רק 1v1 ולא כל אויב חייב להיות טרול ענק, אבל כן משהו) או להפוך לגמרי את המערכת על הראש ולשחרר אותה קצת, ובכך לאפשר גם קרבות רחבים יותר שירגישו טוב ונכון ולא כמו משהו קצת לא קשור.

וכל המחשבות האלו על GOW הגיעו אלי בכלל חודש אחרי שסיימתי אותו, דרך משחק מספר 700 אלף בדארק סולס.. מעניין מתי אפסיק לחשוב עליו :)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 10:46

מערכת הקרב של GOW היא פח לעומת DS. ב-GOW כל מה שאתה צריך זה לרוץ ברחבי הזירה ולחכות ליכולות עם ה-cooldowns שיסתיימו, ואז להפציץ את האויבים עם היכולות האלה. ב-DS אין cooldowns ויש מד סטמינה. אתה לא יכול לרוץ כי הסטמינה תיגמר, ואז גם לא תוכל להתגלגל או לחסום מתקפות. זה הופך את מערכת הקרב להרבה יותר טקטית, כי (בין השאר) יש שם רובד משמעותי של ניהול מד הסטמינה. ב-GOW אין את זה, המערכת שלו מאפשרת צ׳יזינג במידה די גבוהה (שוב, רק תרוץ כמו אידיוט בשלב ותחכה ל-cooldowns) ולכן גם אין הרבה טקטיקה.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 מאי 2018, 11:14

באיזו רמה שיחקת, INTER? כי אני ראיתי אנשים משחקים בGIVE ME GOD OF WAR, הרמה שלדעתי כל מי שאוהב את DS צריך לשחק בה, ושם אתה צריך בהחלט להשתמש בהרבה יותר טקטיקה, כל אוייב הכי חלש הורג אותך ב-2-3 מכות...
לחכות לCOOLDOWN זה ממש מעפן, מי שעושה את זה הורס לעצמו את המשחק, וזה שאתה *יכול* לעשות את זה, טכנית, לא אומר שזה מה שאנשים עושים... אני בטוח שגם בDS יש כל מני "שיטות" להרוג אוייבים בצורה פחדנית, זה לא מה שיהפוך אותו למשחק פחות טוב מבחינת מערכת הקרב.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 12:51

רמה אחת לפני אחרונה. כן, אני מניח שברמה האחרונה הוא יותר טקטי, אבל אני חושב שכל משחק יכול להפוך ל״טקטי״ אם תעשה אותו קשה מספיק. גם סופר מריו. זה לא אומר שהוא באמת טקטי במהותו.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 מאי 2018, 13:07

האוייבים לא רק מורידים יותר, הם גם חכמים יותר ותוקפניים הרבה יותר... תנסה לצפות במישהו משחק ככה ותראה את ההבדל כבר מהפעם הראשונה שפוגשים אוייבים בערך.
אם השיטה שלך היא לרוץ ולחכות שהCOOLDOWN ייגמר אז ברור לי למה לא נהנית ממנו כל כך.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 30 מאי 2018, 13:22

InterAl כתב:מערכת הקרב של GOW היא פח לעומת DS. ב-GOW כל מה שאתה צריך זה לרוץ ברחבי הזירה ולחכות ליכולות עם ה-cooldowns שיסתיימו, ואז להפציץ את האויבים עם היכולות האלה. ב-DS אין cooldowns ויש מד סטמינה. אתה לא יכול לרוץ כי הסטמינה תיגמר, ואז גם לא תוכל להתגלגל או לחסום מתקפות. זה הופך את מערכת הקרב להרבה יותר טקטית, כי (בין השאר) יש שם רובד משמעותי של ניהול מד הסטמינה. ב-GOW אין את זה, המערכת שלו מאפשרת צ׳יזינג במידה די גבוהה (שוב, רק תרוץ כמו אידיוט בשלב ותחכה ל-cooldowns) ולכן גם אין הרבה טקטיקה.

אויש נו באמת.
ובDS אתה יכול לרוץ דרך 95% מהאויבים ואין שום הכרח להרוג אף אחד חוץ מכמה בוסים נבחרים. אז? אני עושה את זה? לא, אני מנסה לשחק במשחק כדי להנות ממנו ולא כדי למצוא איך לא להנות ממנו שיהיה לי איך להתלונן עליו אחרי זה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 13:26

כשאתה משחק על רמת הקושי האחרונה את אותו הקרב 10 פעמים ברצף, אל תגיד לי שאתה ״נהנה״, זה סיפורי סבתא. באיזשהו שלב, בקרבות קשים, אתה תעשה הכל כדי לנצח בקרב. וזה אומר, לפעמים, גם לרוץ כמו אידיוט בשביל לחכות ל-cooldown הבא. וזה לא שעשיתי את זה כל הזמן, רק לפעמים כשהיה קשה ועמדתי למות. אבל בכל מקרה, לא הרגשתי שזה משחק טקטי במיוחד. בטח לא כמו DS. אין שם ניהול סטמינה או ניהול שיקויים או ניהול של שום דבר מלבד אולי ה-spartan rage. יש שם אולי יותר ״יכולות״, כלומר breadth, אבל לא depth.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 מאי 2018, 13:30

אני בכל המשחק כולו לא חיכיתי פעם אחת לקולדאון, לא דרך לרוץ מסביב כמו פחדן לפחות :) אבל גם לא שיחקתי על הרמה הכי קשה, כי אני לא מחפש את האתגר הזה כמו אנשים שאוהבים DS.
מול כל אוייב יש כמה שיטות שונות, יש חשיבות להגנה ולתזמון שלה, יש חשיבות לDODGE, יש מכות חזקות שאתה צריך להחזיק את הכפתור, יש בלי להחזיק ויש מהירות ומהירות פחות... הרבה גיוון. אני באמת חושב שזו אחת ממערכות הקרב הטובות ביותר ששיחקתי בחיי, עם דגש על תחושת הנאה. אם היה מד סטמינה זה היה הרבה יותר מתסכל לדעתי, אני מאוד מקווה שלא יוסיפו את זה במשחק הבא.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 13:33

ברור. גם ב-DMC יש את כל מה שאתה מתאר. זה הופך אותו לטקטי? לא.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 מאי 2018, 13:37

DMC כל כך מהיר שזה מעט שונה, אבל כן - ברמות הקשות הוא גם כן הופך לטקטי כי אתה כבר לא יכול להספים, אתה צריך לחשוב טוב טוב איך אתה הולך לתקוף ומתי.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 13:44

אז זאת הנקודה שלי. כמעט כל משחק הוא טקטי אם רמת הקושי גבוהה מספיק. גם COD למשל הוא סופר טקטי על רמת הקושי האחרונה בקמפיין. אז מה?

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 30 מאי 2018, 14:27

וגם לכל משחק אתה יכול לעשות צ'יזינג אם מספיק תרצה.
אני משחק בהמון משחקי סלולס (כזאנר, לא רק כסדרה) והעובדה שבds (וספציפית בds1) היא הכי בסיסית ומוגבלת, ממש לא עושה אותה הכי טובה.
כן, gow פחות טקטי מds. המערכת של ds מוגבלת בכוונה כי היא מנסה לייצר מצב שבו הדמות שלך חלשה יותר מכל אויב שתפגוש, ובכוונה למנוע ממך את הכלים להתמודד עם אויבים חזקים כמו שצריך. זה עובד נהדר במשחק הזה כי זה הוייב שהוא מנסה לייצר ואני חושב שאמרתי פה כבר מספיק פעמים עד כמה אני אוהב את הסדרה הזו.
אבל בgow זה ממש לא המצב, וטוב שכך. בgow אתה משחק אל, והוא אמור להרגיש ככה. אתה אמור להיות להיות חזק יותר מהאויבים שלך וברמה השלישית (תן לי אתגר) הוא מצליח, לטעמי, להיות מאתגר אבל עדיין לשמר את ההרגשה שאתה קריטוס בצורה מושלמת.
אז כן, כנראה שאפשר לעמוד בפינה עם מגן ולחכות 40 שניות שהשעון יתרוקן בכל פעם. אז מה? שוב, גם בds אפשר לרוץ דרך 95% מהאויבים. בdmc ובgow הישנים אפשר ללחוץ ריבוע בקצב אחיד ולסיים את המשחק. אז מה?
כל משחק אפשר לשבור אם מנסים, השאלה היא אם אתה משחק כדי להנות או משחק כדי למצוא על מה להתלונן.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 14:39

GOW לא מרגיש כאילו אתה משחק אל, הרי אתה יכול למות מ-2-3 מכות בכל נקודה כמעט במשחק, כולל בסוף. ככה לא מרגיש אל. ב-DMC/ביונטה הרגשתי הרבה יותר חזק ממה שהרגשתי ב-GOW. וב-DS אתה יכול אולי לרוץ את רוב האויבים, אבל אז תגיע חלש מדי לבוס. נכון שאפשר תיאורטית לסיים את המשחק בחצי שעה, אבל זה רק בתיאוריה. ב-GOW המערכת עצמה מעודדת אותך להמתין (זה כל המשמעות של cooldown). המערכת של DS לא.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 מאי 2018, 14:50

זו המשמעות של COOLDOWN רק אם אתה מסתמך על זה... אם לא - אז זה פשוט "בונוס" לנזק שאתה עושה, או "מפלט אחרון" (או לפני אחרון אם יש לך את הSPARTAN RAGE מוכן) אם אתה ממש בצרות.
ולא הבנתי כל כך, אתה לא מרגיש אל בגלל שאם אתה נפגע אתה יכול למות? אבל אתה יודע... זה משחק. אתה מרגיש אל בגלל התחושת עוצמה במכות שאתה נותן, בגלל מגוון היתרונות שיש לך על פני האוייבים שלך בהגנה ובהתקפה... טוב, לא נסכים לעולם כנראה, אני מרגיש גם קצת חזרתיות פה, זה מזכיר לי שאמרו לי שלביונטה יש מערכת קרב מחורבנת בגלל שיש קומבו שהכי קל לנצח איתו, כל המשחק. גם זה וגם שיטת ה"חכה שייגמר הCOOLDOWN" זה בדיוק אותו דבר - לנצל "שיטות" רפטטיביות במקום להנות מהמגוון הנהדר שיש לשניהם להציע בכל הקשור לקומבואים והתקפות/הגנות אפשריות.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 30 מאי 2018, 14:51

InterAl כתב:GOW לא מרגיש כאילו אתה משחק אל, הרי אתה יכול למות מ-2-3 מכות בכל נקודה כמעט במשחק, כולל בסוף. ככה לא מרגיש אל. ב-DMC/ביונטה הרגשתי הרבה יותר חזק ממה שהרגשתי ב-GOW. וב-DS אתה יכול אולי לרוץ את רוב האויבים, אבל אז תגיע חלש מדי לבוס. נכון שאפשר תיאורטית לסיים את המשחק בחצי שעה, אבל זה רק בתיאוריה. ב-GOW המערכת עצמה מעודדת אותך להמתין (זה כל המשמעות של cooldown). המערכת של DS לא.

אם אני מבין נכון, ומה שהפריע לך במערכת הקרב הוא שאתה מת מהר וצריך להשתמש בטכניקות צ'יזיות ומשעממות כדי להתקדם, אני לא מבין למה לא פשוט הורדת רמה או שתיים למטה.
בשביל זה בדיוק GOW נותן את האופציה, כדי לפנות כמו שצריך לכמה שיותר אנשים. זה לא ש'צריך' לשחק את GOW על רמה מסוימת ואם אתה לא נהנה ממנה.. תנסה להנות במקום להתלונן בכוח.
אני לא מתתי מהר כי המשחק מאפשר לך מספיק כוח כדי לא להפגע ולקפוץ בזריזות מנקודה אחת לשנייה בזירה, להעיף אויבים לאוויר, לפוצץ התקפת רוניק, לעשות הריגה ברוטאלית, לזרוק את הגרזן ולסיים עם ספרטן רייג'. אני לא באמת יודע איך זה מרגיש להיות אל, אבל אני מניח שמה שהרגשתי שם לא רחוק מזה במונחי גיימינג.
כן המערכת של DMC, ביונטה וGOW הישנים עובדת בצורה שונה ומבליטה את הספקטקל על פני הקרבה לדמות ולאירועים. זה נותן לך את כל הדברים המדהימים שקורים על המסך אבל מרחיק אותך מהם, בGOW החדש "אתה שם". יש לזה יתרונות וחסרונות ולהתחיל להשוות מה יותר טוב זה קצת כמו להתווכח על איזה שוטר יותר טוב - TPS או FPS.
אבל אם תשווה את המערכת לשאר המשחקים שמשתמשים בטכניקות זהות אני חושב שאין ספק איזה משחק מנסה לגרום לך להרגיש אל ואיזה להרגיש כמו אביר פשוט שנלחם בדרקונים. אז כן, אביר שנלחם בדרקון יהיה הרבה יותר טקטי מאל שנלחם באחד, אבל עד כמה שאני יודע 'טקטי' זו עדיין לא המילה הלועזית ל'כיף', ואני לא יכול להגיד שהמערכת של GOW היא לא כיף אחד ענק.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 15:10

לא, אין לי בעיה בלמות מהר, התייחסתי לטיעון הספציפי שאתה מרגיש כמו אל. אתה לא. בשליש הראשון של המשחק אתה בקושי מדגדג את האויבים וצריך להכות כל אויב 15 פעם בשביל להרוג - זה אל? זאבים במשחק מחסלים אותך ב-2 מכות וחצי - זה אל? וגם בשליש האחרון של המשחק אתה לא מרגיש כמו אל כי יש קרבות לקראת הסוף שכל אויב יכול לחסל אותך ב-2-3 פגיעות - בדיוק כמו בהתחלה. וגם אז יש הרבה אויבים מאוד spongy. אז שוב, לא, זה לא משחק שגורם לך להרגיש כמו אל. המשחק prototype גרם לי להרגיש הרבה יותר אלוהי ועוצמתי, למשל, כמו גם הרבה משחקים אחרים. אתה אומר שאני מתלונן בכוח, אבל לי זה נראה כאילו אתה מחפש לקשור כתרים למשחק בכוח. הוא לא משחק כזה מבריק כמו שאתה עושה ממנו.

לאסקין - אין באמת דבר כזה ״בונוס״ במשחקים, כי כשהבונוס הוא חלק ידוע ממערכת המשחק, ויתור על הבונוס שקול לויתור על יתרון. וכשמעצבי המשחק מעצבים את השלבים והקרבות, הם לוקחים את כל ה״בונוסים״ האלה בחשבון, כך שאתה לא באמת יכול להתעלם מהם.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 מאי 2018, 16:01

אשתי משחקת ברמה הקלה ביותר, חלק מה אוייבים מתים בזריקת גרזן אחת בתחילת המשחק. אני שיחקתי ברמה הרגילה וגם תוך 2-3 מכות הם מתים... אתה שיחקת ברמה הקשה, גם אם לא הכי קשה... אם אוייבים היו מתים ככה זה היה מעליב לרמה (:
קשה לי לדמיין שברמה אחת לפני הכי קשה בDMC המצב שונה ואתה מרגיש כמו אל *מהבחינה הזו*.

עזוב, נסכים שלא להסכים, אתה די בדעת מיעוט פה וברחבי האינטרנט, אבל זו באמת התחושה שלך וזה גם סבבה (:

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 16:06

זה לא ממש משנה, כל רמת קושי שלו היא קשה יותר מרמת קושי מקבילה במשחק אחר. באופן יחסי אתה לא מרגיש ״אלוהי״ יותר מאשר במשחקים כמו פרוטוטייפ או אינפמוס. אולי רק אלים יותר.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 מאי 2018, 16:15

נו באמת, תחושת ה״אלוהות״ שם היא בעיקר בזכות התנועה בעולם, ה״לרוץ על הבניין״ או ליפול מגובה של 40 קומות ולעשות בום גדול... דווקא בתחום הקרבות לא מבין איך אפשר להשוות, את אינפמוס במיוחד. בכל אופן זה גם ז׳אנרים קצת אחרים, הייתי נשאר עם הדוגמאות הקודמות.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 30 מאי 2018, 16:21

לא, היא בזכות זה שאתה משחק שם גיבור על. בפרוטוטייפ למשל אתה מפיל מסוקים מהאוויר ועושה מתקפות AOE שהורגות עשרות אנשים במכה. באינפמוס כנ״ל, אתה יכול לעוף ולבצע מתקפות מטורפות לקראת סוף המשחק. בניגוד לקרייטוס שהקרבות הכי גדולים שלו הם מול 5 דרוגרים וטרול, בדיחה.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 31 מאי 2018, 11:24

משחקי החודש לפלוס הם XCOM2 ו-TRIALS FUSION

אני אישית אוהב TRIALS אבל מניח שהרוב יותר יעריכו את XCOM2 :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 33 אורחים