נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוגוסט 2018, 20:34

תחזיות של אנליסטים אומרות שמחירי הזיכרון ירדו 15% עד 25% ב2019. חדשות טובות להתחשב בעובדה שמחירי הזיכרון כמעט הוכפלו בשלוש שנים האחרונות בגלל מחסור. אלה גם חדשות טובות לקונסולות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 19 אוגוסט 2018, 22:43

32GB GDDR6 בפס5! כן,הלכתי לשם :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוגוסט 2018, 23:01

תלוי אם סוני ומיקרוסופט רוצות להפסיד 150$ על כל קונסולה בלי כמעט שום ערך ביצועי :)
רק כדי לשים בפרספקטיבה, התקווה היא שליצרנות מחירי GDDR6 ירדו לסביבות ה-8$-9$ לגיגה, זה אומר ש-32GB יעלה להן 250-300 דולר, כמעט המחיר של הקונסולה. אם הן יצליחו להגיע ל-20GB זה יהיה מאוד מפתיע, הדרך היחידה להגיע למספרים שעוברים את ה-16GB לדעתי היא או נפילה מתמשכת במחירים עד 2020 או לשלב DDR4 ו-GDDR6.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 20 אוגוסט 2018, 21:06

צפיתי בחלק לא קטן מהאירוע של נוידיה. שורה תחתונה: כל מה שדלף בימים האחרונים היה נכון והראו דמואים טכניים לTR,BFV ומטרו החדש ובנוסף עוד רשימה של לפחות עשרים משחקים שיתמכו באיזושהי צורה של RT בניהם הספקתי לקלוט את FFXV,PUBG וגם את We Happy Few.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2018, 04:24

אני אסכם, ראיתי את כל התצוגה (וגם ראיתי את כל התצוגה של טיורינג מלפני שבוע) ואני זורק גם קצת insight:
- המספרים של 2080TI ממש הפתיעו אותי, הם כמעט זהים לקוואדרו של ה-10000$ שהם הכריזו לפני שבוע. הוא עושה 14TFLOPS (לעומת 16TFLOPS בקוואדרו), הוא עושה 10 מליארד קרניים בשניה שזה מספר זהה לגמרי לקוואדרו (למי שזוכר, כלומר בעמוד הקודם, חשבתי שאין מצב שזה יהיה בכרטיס לגיימרים ובטח זה יהיה קרוב יותר ל-2 מאשר ל10) והוא עושה 110 טריליון חישובים בדיוק 16 ביט בליבת טנצר כשהקוואדרו עושה 125 טריליון.
- נקודה שלא דברנו עליה עדין בארכיטקטורה החדשה, TIPS. הנתון הזה הוא טריליון אינטג'רים (מספרים שלמים) בשניה, הבן דוד של TFLOPS שהוא טריליון נקודות צפות (שברים עשרונים) בשניה. עבור כל FLOPS שטיורינג יודע לעשות, הוא יודע לעשות חצי IPS במקביל. כלומר לא רק שהכרטיס 14TFLOPS אם אנחנו מדברים על דיוק של 32 ביט, הוא גם 14TIPS במקביל לגמרי ובנוסף לזה הוא גם עושה במקביל 10 גיגה קרניים בשניה בצורה מקבילה לגמרי על הצ'יפ RT ובנוסף לזה הוא עושה 110 טריליון פעולות של 16 ביט על הצ'יפ AI כך שבעצם התווספו שלוש פעולות חדשות לגמרי שיכולות לקרות במקביל לחישובי שיידרים הרגילים שעושים עם ה-14TFLOPS.
- כל הבבל"ת בנקודה הקודמת אומרים שמעבר ל-14TFLOPS הוא בעצם עושה עוד המון "OPS" על שאר הצ'יפ. בעצם הצ'יפ שעושה 14TFLOPS הוא פחות מרבע מהצ'יפ, שאר הצ'יפ מורכב מצ'יפ AI, צ'יפ INT וצ'יפ RT (שהוא החלק הכי גדול בסיליקון).
- המילת הייפ שלהם היא שהצ'יפ עושה 78T RTX-OPS, הם יעני מנסים לצייר את זה כאילו הצ'יפ חזק פי 6 מ-1080TI שעושה 11.5TFLOPS. זה לא באמת נכון, אבל הוא באמת מהיר בצורה הסטרית ממנו אם כותבים בצורה שמנצלת את כל ארבעת החלקים של הצ'יפ. אם הדבר הזה היה בקונסולה והיו כותבים לו במיוחד, היינו בגן עדן. אז אם אתם שומעים משפטים כמו "טיורינג מהיר פי 6 מדור קודם", תדעו שזה אחרי שמעכו המון מספרים יחד שלא באמת יבואו לידי ביטוי כאילו זה כרטיס של 78TFLOPS.
- הוא מריץ את הדמו של מלחמת הכוכבים ב-1080P ב-22FPS, הקוואדרו עושה אותו ב-24FPS.
- אני לא בטוח לגמרי עד הסוף שהבנתי את זה נכון, אבל נראה שיש להם סוג של אלג' דמקה משלהם ל-PC. זה לא בדיוק אלג' דמקה, זה שימוש ב-DL כדי ללמוד איך משחקים מסויימים אמורים להראות, אז המידע מגיע כל חודש אל הצרכן דרך הדרייברים החודשיים שלהם לכרטיס ואז הליבות טנצר משתמשות ב-AI שמתבסס על ה-DL שנעשה מראש על ידי NVIDIA כדי להבין איך התמונה אמורה באמת להראות וכך להשלים פיקסלים חסרים. כלומר הם עושים משהו דומה לדמקה, רזולוציה נמוכה יותר שיוצרת תמונה ברזולוציה גבוהה יותר, אבל זה שימוש ב-AI ולא באלג' דמקה. הם גם טוענים שאין ארטיפקטים כמו בדמקה כך שכנראה אי אפשר באמת לעלות על זה והחיים של DF נעשו ממש אבל ממש קשים.
- הדמו אינפלטריטור של UE4 רץ על 1080TI ב-4K ב-30FPS, על ה-2080TI הוא רץ ב-78FPS בזכות הדמקה שלהם ונראה אפילו יותר טוב מאשר 4K אמיתי עם TAA.
- עם TR הדגימו צללים עם RT.
- במטרו אקסודוס הדגימו תאורה גלובלית עם RT.
- ב-asseto corsa הדגימו השתקפות עם RT.
- ב-atomic hearts הדגימו השתקפות, רפרקציה, צללים ב-RT.
- ב-BF5 הדגימו השתקפויות.
-חשוב לציין שעכשיו עם RT אפשר לעשות השתקפות אמיתית על עצמים לא שטוחים אז למשל ב-BF יש השתקפות אפילו בעיניים של הדמויות. עץ משקף כמו שצריך כך שרואים קצת אש משתקפת בו ובגלל שמדובר בהשתקפות אמיתית ולא השתקפות SS, גם דברים שמחוץ לפריים משתקפים כך שזה ממש משפיע על הגיימפליי.

מגיעה תמיכה ב-RT ב:
- ARK
- PUBG
- ASSETTO CORSA
- ATOMIC HEART
- BF5
- CONTROL
- DAUNTLESS
- IN DEATH
- ENLISTED
- FFXV
- THE FORGE ARENA
- FRACTURED LANDS
- HITMAN 2
- JUSTICE
-JX3
- MACHWARRIOR 5
- METRO EXODUS
- REMNANT FROM THE ASHES
- SERIOUS SAM 4
- SHADOW OF THE TOMB RAIDER
- WE HAPPY FEW

הכרטיסים שהוכרזו הם (כל מה שציינתי עד עכשיו היה מבוסס על ה-2080RTX):
- 2080TI עם 14TFLOPS ו-10GRAYS ו-11GB של GDDR6. עולה 999$.
- 2080RTX עם 8GRAYS ו-8GB של GDDR6. עולה 699$
- 2070RTX עם 6GRAYS ו-8GB של GDDR6. עולה 499$.
כולם תומכים ב-8K HDR דרך DP1.4A וגם VL VR שנועד ל-VR דרך כבל אחד (מתפקד כ-HDMI, USB וחשמל).
- שלושתם יוצאים ב-20 בספטמבר.
- אנקדוטה מצחיקה, ה-VEGA64 צורך 295W, ה-2080TI צורך 250W. סתם עדין מצחיק אותי איך הארכיטקטורה של AMD עדין עולה בלהבות, תרתי משמע, אחרי כל השנים האלה. אני אפילו לא מדבר על ה-VEGA64 עם הקירור הנוזלי שצורך 345W ועדין לא מנצח 1080TI.

בנוגע למחירים, הם פשוטו קטסטרופה וזה מה שמקבלים כשיש משהו שגובל במונופול, אולי זה ישתנה ב-2020 עם אינטל.







We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1927
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 21 אוגוסט 2018, 10:36

RT בצד, האם לפי הנתונים שהוצגו אפשר לדעת פי כמה הכרטיסים האלה חזקים מהסדרה הקודמת או שנצטרך לחכות לבנצ'מארקים?
ועכשיו שהושג RT בזמן אמת נגיש לקהל הרחב, מה הגביע הקדוש הבא של עולם הגרפיקה?

ואני מסכים עם השורה האחרונה שלך. אני ממש מקווה שאינטל מכוונים גבוה. מישהו חייב לתת לשוק ניעור רציני.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2018, 10:42

RT עדיין לא באמת "הושג" עד שהוא יעבוד ממש טוב ולא ייפגע כל כך בביצועים... זה קצת כמו להגיד ששיער אמיתי "הושג" ביום שהם הציגו דמו טכנולוגיה של הדמיית פיזיקת השיער הראשונה...
אני חושב שעדיין יש הרבה לאן להתקדם בכל הקשור לפיזיקת מים. ובכל הקשור לנזק (של עצמים דוממים וגם של בני אדם/בעלי חיים). וגם של אש.
יש כבר דמואים די מרשימים אבל במשחקים זה זולל את כל המשאבים.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 21 אוגוסט 2018, 10:53

אני חושב שהקאוודרו עושה 20Grays בניגוד לטיורינג לגיימינג. ואני חושב שעם כל ההתלהבות (המוצדקת) ל-RT,עדיין לא יהיו המון משחקים שיתמכו בזה ויוצא מצב שיש מלא סיליקון מבוזבז ולא מנוצל.. רק לחשוב איזה מפלצת הם יכלו לעשות עם המקום הזה. והתבאסתי לראות שעדיין אין תמיכה ב-HDMI 2.1 אבל מגניב שהם אימצו את הסטנדרט VR עם USB-C,החלטה מבורכת.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7010
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 21 אוגוסט 2018, 12:18

לא היית קופץ על כרטיס דור ראשון עם טכנולוגיה שכזאת, מרשימה ככל שתהיה..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2018, 12:34

RT מלא זה פשוט העולם האמיתי, אין לאיפה ללכת משם מבחינת מראה של תמונה. לחשבי קרני אור זה לחשב התנהגות של פוטונים, בסוף ככה תאורה אמיתית והעין האנושית באמת עובדות אז ברגע שהגענו ל100% rt, זה פשוט 100% איך שהעולם האמיתי עובד בלי זיופים. מה שאנחנו מקבלים בסדרה 2000 זה הניצן הראשון, כרטיס ב1000$ שמסוגל לעשות אלמנט או שניים עם rt (נניח רק הצללה או רק השתקפות). הגביע הקדוש הוא 100% rt, בלי שום רסטוריזציה בכלל ואנחנו שנים משם אבל אנחנו כן מתחילים את המסע הזה סופסוף. וכמובן שrt מושלם יתן לך רק תמונה פוטוראליסטית, כמו שלאסקין אמר, מה עם פיסיקה לדוגמה וכך הלאה. מן הסתם בסוף נגיע למטריקס, משהו אמיתי כמו העולם האמיתי ולפחות בתחום הזה אנחנו מתחילים את הדרך לשלמות פוטוראליסטית.

פייג׳, הקוואדרו הכי יקר גם עושה 10 גיגה קרניים, לא 20. ההבדל בינו לבין ה2080ti הוא 2tflops, 2tips, ו-15 טריליון חישובי מספרי 16 ביט בליבות טנצר שנועדו לai. הם בייסיקלי אותו כרטיס עם הבדל של איזה 10-15 אחוז בכל מה שהוא לא ליבות rt. אבל צריך לזכור שמאז ומתמיד ההבדלים הגדולים בין קוואדרו והכרטיסי גיימינג היה דרייברים. בצד של הגיימינג הדרייברים מיועדים למשחקים ולכן קוואדרו חזק פי כמה לא מריץ משחקים כמו 1060gtx ו-1080ti לא מריץ תוכנות מקצועיות כמו הקוואדרו הכי זול.

Mgs, אם נצא בהנחה שמשחק סטנדרטי שלא מקבל שום אלמנטים יחודיים לטיורינג אז כנראה שרק חלק אחד מתוך ה4 של הצ׳יפ יפעל ואז ה2080ti למשל הוא בערך 25% יותר חזק מה1080ti. אבל בגלל שnvidia שולטים בשוק בצורה כל כך אבסולוטית, ביחוד שעכשיו אין שום כרטיס של amd שמתחרה (אני בספק אם הvega64 עם קירור נוזלים שדורש תחנת כוח ו-700$+ מנצח אפילו את ה2070rtx), אני חושב שכמעט כל המפתחים ינצלו חלקים חדשים בכרטיס הזה. למשל ה14TIPS יכולים להביא עוד 50% ביצועים ל14TFLOPS אם מפתחים ינצלו אותם נכון ואז אנחנו מדברים על קפפיצת ביצועים הסטרית לגמרי. כמובן שאינטג׳רים הם לא כלבו כמו נקודות צפות, אי אפשר להשתמש בהם לכל דבר, אבל כן אפשר להזיז חישובים מסויימים לאינטג׳רים ובתאוריה אפשר גם לנצל שני אינטג׳רים כדי לדמות נקודה צפה אחת כך שבתאוריה אפשר, אם עובדים באמת חכם, לשאוב מהכרטיסים האלה המון. זה אומר שלדבר על כמה tflops הם עושים זה קצת שטחי. מצד שני גם הבבל״ת של nvidia שהם בעצם כמו 78TFLOPS הוא שטויות כך שהאמת נמצאת איפשהו באמצע. הכרטיס מסוגל לעשות הרבה יותר מהמספר tflops שלו אבל הוא גם לא איזו הזיה חזקה פי 6.

אגב, גם amd קצת זוכה פה. כבר שני דורות amd נותנת להשתמש באינטג׳רים בדיוק נמוך כדי לבצע חישובים מהירים יותר, העניין הוא שהם מחליפים חישוב נקודה צפה בכמה חישובי אינטג׳ר בזמן שnvidia עושה את זה במקביל. אז לדוגמה אפשר לעשות חישוב נקודה צפה אחד של 32 ביט (זאת הנקודה הצפה הקלסית שאתם מכירים, זאת שהיא הבסיס לחישובי tflops) או במקום לעשות שני חישובים אינטג׳ר בדיוק 16 ביט, ארבעה חישובי אינטג׳ר בדיוק 8 ביט או שמונה בדיוק 4 ביט. כלומר זאת השיטה של amd להאיץ ביצועים, אם לא צריך לחשב נקודה צפה אלה חישובים פשוטים יותר, אפשר להשתמש באינטג׳ר כדי להאיץ ביצועים. Nvidia לקחה את זה צעד אחד קדימה, את כל החישובים האלה אפשר לעשות במקביל, 14 מליארד שכאלה בדיוק 32 ביט, זה אומר שאפשר לעשות בדיוק אותו כמות של flops בחישובי אינטג׳ר בלי להשפיע בשום צורה על הflops. ברגע שמפתחים ינצלו את זה, תהיה קפיצת ביצועים קלה אצל amd ואדירה אצל nvidia. חשוב לציין שזה יהיה גם בפס5 ובסקארלט כך שזה בטוח יתחיל לקבל תמיכה נרחבת בחודשים הקרובים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2018, 13:01

הוא התבלבל בין 10 ל-20 בגלל שבתמונה שלהם הם מציגים 2 כרטיסי QUADRO כאלה, לא אחד.

אגב, דבר אחד רק לא הבנתי - מתי כל הכרטיסים האלה יוצאים?

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 21 אוגוסט 2018, 13:28

DrKeo כתב:RT מלא זה פשוט העולם האמיתי, אין לאיפה ללכת משם מבחינת מראה של תמונה. לחשבי קרני אור זה לחשב התנהגות של פוטונים, בסוף ככה תאורה אמיתית והעין האנושית באמת עובדות אז ברגע שהגענו ל100% rt, זה פשוט 100% איך שהעולם האמיתי עובד בלי זיופים. מה שאנחנו מקבלים בסדרה 2000 זה הניצן הראשון, כרטיס ב1000$ שמסוגל לעשות אלמנט או שניים עם rt (נניח רק הצללה או רק השתקפות). הגביע הקדוש הוא 100% rt, בלי שום רסטוריזציה בכלל ואנחנו שנים משם אבל אנחנו כן מתחילים את המסע הזה סופסוף. וכמובן שrt מושלם יתן לך רק תמונה פוטוראליסטית, כמו שלאסקין אמר, מה עם פיסיקה לדוגמה וכך הלאה. מן הסתם בסוף נגיע למטריקס, משהו אמיתי כמו העולם האמיתי ולפחות בתחום הזה אנחנו מתחילים את הדרך לשלמות פוטוראליסטית.

פייג׳, הקוואדרו הכי יקר גם עושה 10 גיגה קרניים, לא 20. ההבדל בינו לבין ה2080ti הוא 2tflops, 2tips, ו-15 טריליון חישובי מספרי 16 ביט בליבות טנצר שנועדו לai. הם בייסיקלי אותו כרטיס עם הבדל של איזה 10-15 אחוז בכל מה שהוא לא ליבות rt. אבל צריך לזכור שמאז ומתמיד ההבדלים הגדולים בין קוואדרו והכרטיסי גיימינג היה דרייברים. בצד של הגיימינג הדרייברים מיועדים למשחקים ולכן קוואדרו חזק פי כמה לא מריץ משחקים כמו 1060gtx ו-1080ti לא מריץ תוכנות מקצועיות כמו הקוואדרו הכי זול.

Mgs, אם נצא בהנחה שמשחק סטנדרטי שלא מקבל שום אלמנטים יחודיים לטיורינג אז כנראה שרק חלק אחד מתוך ה4 של הצ׳יפ יפעל ואז ה2080ti למשל הוא בערך 25% יותר חזק מה1080ti. אבל בגלל שnvidia שולטים בשוק בצורה כל כך אבסולוטית, ביחוד שעכשיו אין שום כרטיס של amd שמתחרה (אני בספק אם הvega64 עם קירור נוזלים שדורש תחנת כוח ו-700$+ מנצח אפילו את ה2070rtx), אני חושב שכמעט כל המפתחים ינצלו חלקים חדשים בכרטיס הזה. למשל ה14TIPS יכולים להביא עוד 50% ביצועים ל14TFLOPS אם מפתחים ינצלו אותם נכון ואז אנחנו מדברים על קפפיצת ביצועים הסטרית לגמרי. כמובן שאינטג׳רים הם לא כלבו כמו נקודות צפות, אי אפשר להשתמש בהם לכל דבר, אבל כן אפשר להזיז חישובים מסויימים לאינטג׳רים ובתאוריה אפשר גם לנצל שני אינטג׳רים כדי לדמות נקודה צפה אחת כך שבתאוריה אפשר, אם עובדים באמת חכם, לשאוב מהכרטיסים האלה המון. זה אומר שלדבר על כמה tflops הם עושים זה קצת שטחי. מצד שני גם הבבל״ת של nvidia שהם בעצם כמו 78TFLOPS הוא שטויות כך שהאמת נמצאת איפשהו באמצע. הכרטיס מסוגל לעשות הרבה יותר מהמספר tflops שלו אבל הוא גם לא איזו הזיה חזקה פי 6.

אגב, גם amd קצת זוכה פה. כבר שני דורות amd נותנת להשתמש באינטג׳רים בדיוק נמוך כדי לבצע חישובים מהירים יותר, העניין הוא שהם מחליפים חישוב נקודה צפה בכמה חישובי אינטג׳ר בזמן שnvidia עושה את זה במקביל. אז לדוגמה אפשר לעשות חישוב נקודה צפה אחד של 32 ביט (זאת הנקודה הצפה הקלסית שאתם מכירים, זאת שהיא הבסיס לחישובי tflops) או במקום לעשות שני חישובים אינטג׳ר בדיוק 16 ביט, ארבעה חישובי אינטג׳ר בדיוק 8 ביט או שמונה בדיוק 4 ביט. כלומר זאת השיטה של amd להאיץ ביצועים, אם לא צריך לחשב נקודה צפה אלה חישובים פשוטים יותר, אפשר להשתמש באינטג׳ר כדי להאיץ ביצועים. Nvidia לקחה את זה צעד אחד קדימה, את כל החישובים האלה אפשר לעשות במקביל, 14 מליארד שכאלה בדיוק 32 ביט, זה אומר שאפשר לעשות בדיוק אותו כמות של flops בחישובי אינטג׳ר בלי להשפיע בשום צורה על הflops. ברגע שמפתחים ינצלו את זה, תהיה קפיצת ביצועים קלה אצל amd ואדירה אצל nvidia. חשוב לציין שזה יהיה גם בפס5 ובסקארלט כך שזה בטוח יתחיל לקבל תמיכה נרחבת בחודשים הקרובים.

הממ,אז אני מניח שה-RTX8000 מגיע עם שני GPU או משהו,כי בפירוש מצוין שהוא מסוגל ל-20:

במידה ונקודת הזמן לא עובדת- 3:07
עריכה: כן,עכשיו ראיתי את ההודעה של לאסקין,קצת בלבל חשבתי שתקופת ה-Dual Core GPU כבר מאחורינו מזמן :)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 21 אוגוסט 2018, 13:53

ואם כבר מדברים RT,על פי רשמים של חבר'ה שהתנסו בבילד של טומב ריידר באירוע של נוידיה,כשמפעילים RT הוא רץ בקצב פריימים שנע בין 30 ל-50........ב-1080P :) עם 2080TI :) :) וזה עוד בלי שאנחנו בכלל יודעים אם שאר ההגדרות על המקסימום,שזה לחלוטין מה שאני מצפה אבל כבר ממש לא בטוח.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוגוסט 2018, 14:10

טומב ריידר החדש עם RT ממש מקרטע על הכרטיס הכי חזק של Nvidia:

http://www.pcgameshardware.de/Grafikkarten-Grafikkarte-97980/Videos/Nvidia-RTX-2080-Ti-Performance-in-Shadow-of-the-Tomb-Raider-1263244/

הדיירט פיד מתחיל מ 2:20 בערך.

מתאר לעצמי שעוד יש אופטמיזציה לעשות אבל בתכלס זה לא נראה אפקט שיבוא באמת לידי ביטוי בדור הקונסולות הקרוב.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 21 אוגוסט 2018, 14:15

אחרי ששמעתי את הדברים של המנכ'ל של נוידיה אין לי בכלל ספק שRT מחוץ להישג יד של הפס5/אקס בוקס הבאה אבל אני די בסדר עם זה,אני בטוח שמה שנראה שם יהיה מרשים פי כמה ממה שאפשר לעשות עם RT כרגע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2018, 14:20

Laskin כתב:הוא התבלבל בין 10 ל-20 בגלל שבתמונה שלהם הם מציגים 2 כרטיסי QUADRO כאלה, לא אחד.

אגב, דבר אחד רק לא הבנתי - מתי כל הכרטיסים האלה יוצאים?

ב20 לספטמבר.

פייג׳, מאוד מאכזב אם אלה הביצועים על הצללה בלבד, למרות שזה נשמע לי מאוד מוזר כי 10 גיגה קרניים אמור להספיק לעשות הצללה בכמיות מסחריות בלי יותר מדי בעיה. להגיע ל30 פריימים אומר שהם עושים באותה סצנה 40 קרניים פר פקסל אם מדובר ב4k, אם זה 1080p אז מדובר ב160 קרניים פר פיקסל. זה נשמע לי פשוט הזוי אלה אם יש שם rt ליותר מצל בלבד.

רוצים משהו באמת מרשים? קונטרול עם rt. רמדי באמת עשו ישום רמה מעל כולם, אני רואה שם לפחות השתקפות והצללה עם rt והסגנון האומנותי שלהם והפוקוס של המנוע על תאורה (עוד מאלן ווייק) פשוט עובד מושלם עם rt.

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2018, 14:56

ורק לחדד, כל עומק השתקפות נוסף הוא סיבוך הקספוננציאלי בזמן שכל גוף תאורה בהצללה הוא לינארי, אני פשוט לא רואה מצב שמשחק עושה הצללה בלבד עם rt ובקושי רץ ב1080p כשיש את קונטרול או bfv שעושים השתקפות. אם צל רץ ב30 ב1080p אז השתקפות תרוץ דרומית מ-10fps ב1080p.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוגוסט 2018, 16:31

ראיתי את כל הסרטונים כולל קונטרול וסלחו לי אבל בינתיים אני לא כזה עף מזה. ברור שזה מוסיף וזה נחמד אבל זה לא מפוצץ ראשים וזה לא מה שמעלה את הגראפיקה פתאום לסטטוס של דור הבא. אלו עדיין בבירור משחקי דור נוכחי עם עוד תוספת נחמדה, כל קפיצה שמעותית במודלים/אנימציות/טקסטורות היא הרבה יותר משמעותית ומרגישה דור הבא ממה שראיתי שם ככה שכמו שהחזרזיר פה אמר, כרגע אני לא מרגיש שזה הפסד גדול שהדור הבא לא יתמוך בזה :)

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2018, 16:37

חבל שהם לא עושים השוואה בין עם ובלי RT, כדי שיבינו את ההבדל.

ואני לא מופתע כל כך מזה שאפילו עם צ'יפ ייעודי זה זולל משאבים, לפחות בהתחלה. גם HAIRWORKS פעם אכל הכל, הם ישתפרו עם הזמן ויתייעלו, מבחינת חומרה, אבל גם ובעיקר תוכנה. אפילו עד שTR יצא אני משוכנע שיהיו שיפורים בביצועים.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7010
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 21 אוגוסט 2018, 18:08

bling כתב:ראיתי את כל הסרטונים כולל קונטרול וסלחו לי אבל בינתיים אני לא כזה עף מזה. ברור שזה מוסיף וזה נחמד אבל זה לא מפוצץ ראשים וזה לא מה שמעלה את הגראפיקה פתאום לסטטוס של דור הבא. אלו עדיין בבירור משחקי דור נוכחי עם עוד תוספת נחמדה, כל קפיצה שמעותית במודלים/אנימציות/טקסטורות היא הרבה יותר משמעותית ומרגישה דור הבא ממה שראיתי שם ככה שכמו שהחזרזיר פה אמר, כרגע אני לא מרגיש שזה הפסד גדול שהדור הבא לא יתמוך בזה :)



מסכים.. זה אולי מרשים טכנית, אבל אין הבדלים מטורפים במשחקי הדור הנוכחי, ואני חותם שהרוב המכריע של האנשים לא ישימו לב לכך תוך כדי תנועה של המשחק...

ו לאסקין, הם הראו עם ובלי.. בחיי שלפעמים הבלי נראה לי יותר טוב...

והוי כמה שרמדי עושים משחקים יפים.... מקווה שהוא יהיה טוב...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2018, 18:23

תסתכלו על הטריילר הקודם של קונטרול, אני לא חושב שזה התקרב לחדש והוא מלפני חודשיים. אם 100% מהסצנה הייתה rt אז זה היה נראה הרבה מעבר לדור הבא, בגלל שהם עושים רק אפקט או שניים אז זה בהחלט יותר מינורי.

אני לפחות חושב שזה משמעותי אבל אני רואה את כל הפאקים בהשתקפויות הנוכחיות (אם הן קיימות בכלל) כך שאני משער שאני חריג. בכל מקרה עם הזמן משחקים יבנו כדי לעבוד עם rt, האמנים יתחילו לעצב לזה וכך הלאה וזה הרבה יותר ירשים. כרגע זה רק פאטצ׳ים למשחקים קיימים כך שמן הסתם זה מרשים פחות.

קליימן, תראה את ההדגמה המלאה של bfv. יש שם רק אפקט אחד, השתקפות, אבל אני בספק אם הלפני יראה לך קרוב לאחרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוגוסט 2018, 18:59

ההשתקפויות בבאטלפילד 5 באמת יפות ושם רואים הכי הרבה את האפקט בא לידי ביטוי, אבל שוב זה רק נחמד או מגניב, לא משהו שמביא באמת שינוי משמעותי בשלב הזה, במיוחד שזה רץ ככה מקרטע.

כמו שאמרתי כל שינוי גדול באנימציה/מודלים/טקסטורות ושאר פרמטרים מסורתיים שבהם אנחנו שופטים משחקים מרגיש הרבה יותר דור הבא מאשר זה.

למשל הגיימפליי של TLOU2 עם האנימציות המטורפות שלו שבאמת מהוות קפיצת מדרגה גדולה על כל מה שהכרנו לפני (בלי קשר לאם באמת זה ישחק ככה או לא), וואלה זה נראה יותר מרשים ודור הבא מכל הדמואים של ה RT.

אני מרגיש שאלו שמתלהבים זה או אנשים שמבינים מאוד בכל האספקט הטכני ומה המשמעות של מה שאנחנו רואים על המסך ולכן הם מעריכים את זה או כאלו שחושבים שצריך לאמר ״וואו״ כי RT זה משהו שחופרים לנו עוד מדור הפס2 שהוא העתיד וכשנגיע לשם משחקים יראו כמו סרטים וכו׳
לא חושב שיש הרבה שבאמת מתלהבים באופן אינטואיטיבי ממה שהם רואים, יש מצב שאם הייתם נותנים להם לשחק במשחק עם האפקט הזה בלי לאמר להם הם גם לא היו שמים לב במיוחד.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 21 אוגוסט 2018, 20:01

לא הבדל מטורף אבל ללא ספק נושא הצללים הוא הדבר שאני (חושב) הכי שם לב אליו במשחקים. בקטע של כמה הוא רע לעומת השאר, ועם זה זה הכל נראה לי הופך להיות די מושלם. הטריילר של טומב ריידר היה מאוד מרשים. אולי זה אבל סתם כי אני לא משחק בPC עם הגדרות גבוהות.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2018, 20:40

מה שמרשים אותך באנצ׳רטד זה לא רק האנימציות, זה התאורה וההצללה והאפקטים מסביב יחד עם האנימציות. את כל הדברים האלה מזייפים בצורה איכותית יותר ויותר אבל אתה עדין יודע להבדיל בין cgi לבין זמן אמיתי. מה שמפריד בין מה שנראה לך cgi למשחק וידאו הוא rt לרוב. זה צרעד שצריך לעשות אותו וכיוון שחייבים ללכת בו כדי להגיע לדבר האמיתי. אולי זה לא מרשים אותך כמו אנצ׳רטד, אבל עם הצעדים שאנצ׳רטד עושה במנוע לעולם לא תגיע לפוטוראליזם, רק rt יכול להגיע לזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוגוסט 2018, 21:08

TLOU 2 :)

וכן אני מבין שהדרך ל CGI ברמה גבוהה עוברת דרך שם, אבל נראה לי שאנחנו בשלב כזה פרימיטיבי שעדיף שירכזו את כח החישוב באספקטים אחרים שיתנו תשואה גבוהה יותר לבינתיים ואולי בדור הפס6 יוכלו לחזור ל RT וליישם אותו בצורה שתהיה באמת משמעותית.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים