נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 10 ספטמבר 2018, 12:16

ספיידרמן 2 לפלייסטיישן 5! Bring Venom :) אגב,עוד לא סיימתי את ספיידרמן אז אין לי באמת מושג אם ונום במשחק או לא..אני פשוט מסתמך על ציוץ של אחת המפתחות שאמרה שהוא לא יהיה מלפני כמה חודשים.
שמח לשמוע שהמשחק מצליח,לא שהיה לי ספק,אבל בהחלט תהיתי בנוגע לכמה הוא יצליח.

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 ספטמבר 2018, 12:59

DrKeo כתב:חבל שהם עושים את הנוקמים עכשיו כי היה יכול להיות נחמד מקביל לקולנוע. כלומר משחק איירונמן, משחק ספיידרמן, משחק האלק וכך הלאה רק אז משחק נוקמים שמאגד את כולם יחד.


על זה אתה מתלונן? כאילו אנחנו ממש צריכים לעבור *שוב* את כל הסיפור הזה של סיפור נפרד לכל אחד... אני אישית ממש שמח שיהיו גם משחקים של כל אחד בנפרד וגם של כמה ביחד במקביל, ולא צריך לחכות עכשיו עד לפס7 כדי לקבל את זה (:

ממש כיף לשמוע על המכירות של ספיידרמן, אני די בטוח שהמשחק הבא יהיה קרוס-ג׳ן ב-2021, ואת הקפיצה הגדולה באמת נקבל במשחק השלישי. המכירות של משחק בלעדי לפס5 אומרות לחתוך את האחוזים באיזה 70%, לא רואה סיבה שיעשו את זה במשחק עם מכירות פוטנציאליות של 15 מליון יחידות בערך (מניח שזה יעבור את ה-10, וההמשך ייצא ל-2 פלטפורמות עם בסיס משתמשים של מעל 120 מליון)... זה כסף קל, ואינסומניאק יכולים להגדיל את עצמם באיזה 100 עובדים בלי לחשוש, אין סיבה שלא יצליחו להוציא תוך 3 שנים המשך ראוי עם הבסיס שכבר יש להם.
מתוך מה ששיחקתי עד עכשיו, מספיק שלא יהיו זמני טעינה, והמשחק ירוץ על הפס5 ב-60 פריימים ב-4k, וזה יהיה שדרוג מספק (:

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 10 ספטמבר 2018, 13:06

קשה לי להאמין שהמשחק הבא יהיה קרוס-ג'ן,בטח לא ב-2021...ממש לא סביר.
אם כבר,אני חושב שהפרויקט הבא של אינסומניאק יהיה Ratchet,אולי כמשחק לפס4 אבל לי זה נשמע כמו כותר השקה קלאסי לפס5. ספיידרמן 2 הוא system seller לחלוטין והגיוני לחשוב שהוא יישמר לפס5. אני אפילו אגיד שאני לא חושב שנראה משחקי קרוס-ג'ן מצד א' של סוני כי המטרה העיקרית של המשחקים האלה היא למשוך אנשים לרכוש את הקונסולה,כמה כל כותר ימכור פחות רלוונטי להם מצד ג',אם כי ממש לא הייתי דואג לספיידרמן PS5 כשזה מגיע למספרי מכירות ולא משנה על איזו קונסולה.

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 ספטמבר 2018, 13:13

לא יודע באיזה עולם אתה חי, אבל בחשיבה עסקית מה שאתה אומר לא מסתדר לי... לא חסרים לסוני סיסטם-סלרס, בטח לא במציאות בה אנו יודעים שמיקרוסופט מוציאה הכל למחשב (וזה כן משנה לאחוז לא מבוטל ואולי הולך וגדל של גיימרים)...
לוותר על +100 מליון לקוחות פוטנציאליים עם כותר בעל שם כל כך גדול ואחרי ההצלחה של זה - זה גובל בהזייה, ואני אשמח לשמוע למה שלא יצא עוד 3 שנים בקיץ או גג חגים 2021, אם אני לא טועה לקח להם 3 שנים לעבוד על זה בלי שום בסיס, עכשיו יש להם כמעט הכל. ברור שצריך לשפר הכל, אבל 3 שנים. זה מלא מלא זמן. ואחרי ההצלחה הזו אין סיבה שלא יתרחבו.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 10 ספטמבר 2018, 13:26

אני חי בעולם שבו ברור לי שצד א' של סוני לדור הזה פחות או יותר גמור וכל פיתוח של משחק AAA צד א' שעוד לא החל אפילו(מזכיר לך שספיידרמן 2 אפילו עוד לא בשלבי קונספט וכנראה ייכנס לפיתוח רק בתחילת 2019) יעשה לדור הבא. ולקח להם כמעט 4 שנים לפתח את ספיידרמן,לא 3. אני לא הייתי נותן להמשך ראוי פחות מ-3 שנות פיתוח,מה שאמור למקם אותו,במקרה הטוב,בסוף 2021 וזה כבר מספיק זמן אחרי שהפס5 תהיה בשוק והרבה יותר מדי זמן בשביל שהפס4 תהיה עדיין רלוונטית.
לפי הלוגיקה שלך על ויתור 100 מיליון לקוחות,היינו עדיין תקועים עם משחקי פס2,כי למה לפתח רק לפס3?..זה פשוט לא עובד ככה.
אין לי ספק שספיידרמן 2 יהיה next gen only באופן אישי,אבל נחיה ונראה.

Stick
Sage
הודעות: 5012
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 10 ספטמבר 2018, 13:41

אני לא חושב שאי פעם היה משחק צד א' שהיה קרוס ג'ן. אולי אני טועה? אבל לא עולה לי לראש כרגע.
זה הגיוני, כי משחקי צד א' קודם כל מנסים למכור קונסולות ואחרי זה את עצמם, קרוס ג'ן זה סתם המצאה של צד ג' שמנסים לתפוס את ההזדמנות לקפוץ על ההייפ של הקונסולות החדשות ולא לאבד את היכולת למכור לבסיס הגדול של הדור הקודם, כי הם רק מוכרים את עצמם גם ככה.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 10 ספטמבר 2018, 13:46

כן,זה מאוד לא הסטייל של Worldwide Studios לעשות משחקי קרוס-ג'ן ואני גם לא זוכר מקרה כזה (GOW2 לא נחשב כי מדובר באקסקלוסיבי לפס2 שיצא מספר חודשים אחרי השיחרור של הפס3,לא אותו דבר) ואומנם אינסומניאק לא סטודיו צד א' של סוני,אבל אני מתייחס להמשך של ספיידרמן כצד א' לכל דבר ועניין.
לצד ג' כמובן זה לפעמים הכרחי,בייחוד בשנה-שנתיים הראשונות של הדור,כי הם צריכים בראש ובראשונה לכסות את עלויות הפיתוח אבל משחקי צד א' הם מה שאמור לגרום לך לרצות לרוץ לחנות לרכוש את הקונסולה,ויהיה הרבה יותר קשה לעשות את זה עם המשך קרוס-ג'ן למשהו כמו ספיידרמן,ועוד בסוף 2021,במקרה הכי אופטימי.

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 ספטמבר 2018, 16:38

אני מדבר על כולה חצי שנה אחרי שיוצא הדור הבא, גג שנה.
זה לא כזה הרבה זמן... וברור שלגירסת הדור הבא יהיו יתרונות אבל לא לשחרר גירסה חלשה יותר לדור הבא? זה בעיניי יהיה ממש משונה. אלא אם הם באמת יעבדו עכשיו על מנוע חדש או יוסיפו דברים לגיימפליי שבשום אופן בלתי אפשריים על הדור הזה... אבל זה לדעתי תרחיש פחות סביר. עדיף להם לחלוב את הדור הזה עד תום ולעשות את הקפיצה במשחק השלישי.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 10 ספטמבר 2018, 18:57

כי אין שום טעם להוציא משחק בסדר גודל הזה,שברור לחלוטין שימשוך אנשים לרכוש את הקונסולה על פני המתחרה,ליוזר בייס ממוצה עד היסוד רק בשביל לגרד עוד כמה מיליוני יחידות. מעבר לכך,יש את העניין הטכנולוגי- מפתחת כמו אינסומניאק שתמיד דוחפת את עצמה קדימה,לא תרצה להיתקע עם חומרה בת 7 שספיידרמן הנוכחי כבר מיצה ממנה כנראה כל מה שניתן מהצד שלהם. אם ספיידרמן 2 ישוחרר שנה לתוך הדור הבא אין מניעה שימכור מעולה,אבל יותר חשוב,הוא ימשוך אנשים אל סוני כבר בהתחלה,וזה אפילו יותר קריטי. לעשות אותו קרוס ג'ן זה:
א. חסר-תקדים לפחות לפי מה שאני זוכר,כי סוני לא עושה משחקי קרוס-ג'ן בקליבר הזה.
ב. פשוט ישאיר אנשים על הפס4,כשברור שחלק מהם היו רוכשים את הפס5 במידה וספיידרמן 2 היה זמין רק אליו.
ג. זו השערה אישית שלי,אבל אני מניח שאיסומניאק פשוט יהיו 'מדוכאים טכנולוגית' מעבודה עם קונסולה כל כך מיושנת,שזה כבר יהיה המשחק AAA השלישי שלה עבורה (וזה בלי להכליל כל מיני פרוייקטי צד שלה) בדור הזה. מפתחות כאלה תמיד רוצות להיות בחוד החנית של מה שניתן לעשות טכנולוגית ואם אנחנו רחוקים שנתיים מהדור הבא,וספיידרמן 2 צפוי להתחיל פיתוח (כנראה,לגמרי אפשרי שיהיו שני צוותים כשהצוות המרכזי יעבוד על משחק ראטצ'ט והצוות השני יתחיל פיתוח בסקייל קטן לספיידרמן לדור הבא) רק בעוד כמה חודשים במקרה הטוב,כלומר פחות משנתיים לדור הבא,אין שום מניעה שהם יקבלו dev kits של הפס5 מסוני בשביל לעשות משהו שבאמת יטמטם אותנו עוד כמה שנים. ואני ממש לא חושב שניתן לפתח משחק המשך כמו ספיידרמן 2 בשנתיים וחצי,יותר בכיוון של 3,אולי 3 וחצי. אפילו משחקי COD צריכים 3 שנים,פיתוח פשוט אורך יותר זמן היום.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 10 ספטמבר 2018, 19:52

ממתי סוני עושה משחקי קרוס ג׳ן? זה לרוב דברים שחברות צד ג׳ עושות או נינטנדו כשהיא מבטיחה זלדה ובסוף דוחה אותו עד השגור הבא (וגם זה רק כשהקונסולות בכוח דומה כמו הווי והקיוב או הוויו והסוויטצ׳).

ספיידרמן חדש כנראה יתחיל פיתוח אחרי החגים, זה תחילת 2019. עבודה על מנוע לדור חדש + משחק חדש זה במינימום שלוש שנים עבודה, אז אני לא רואה משחק שכזה לפני 2022. כלומר יהיה כבר בסיס משתמשים של ~30 מליון וזה בטח משחק עם זנב ארוך אז הוא ימשיך למכור גם עם 50 ו-60 מליון משתמשים ב-2023ו-2024 כך שאני לא רואה בעיה קשה של בסיס משתמשים.

בנוגע למשחקים אינדבידואלים לפני הנוקמים, צריך רק איזה 4-5 משחקים לפני וכבר קבלת את ספיידרמן. אם כל דמות הייתה מפוזרת לאולפן אחר, היית יכול לקבל משחק מארוול שנתי עם טעם שונה לגמרי מכל דמות/סטודיו. זה גם אומר שב-2023 כבר יכלת לקבל משחק נוקמים אחרי משחקים אינדבידואלים של 4-5 דמויות ואפילו המשך לדמויות הראשונות כמו ספיידרמן. זה הימור על יקום סינמטי של משחקים, בדיוק כמו בקולנוע.

אני לא יודע אם בספיידרמן יש קמאו של איירונמן או לא יודע מי אבל הם לגמרי יכלו ליצור עולם. גם תחשוב על האפשרויות שזה פותח. למשל אינסומניאק בנו את ניו יורק בשביל ספיידרמן. זה אומר שאם נניח קריסטל דינמיקס הייתה עושה משחק איירונמן שמתרחש בLA, הם יכלו לעשות שלב או שניים בניו יורק עם הנכסים של ספיידרמן. אף משחק לא יכול להרשות לעצמו לבנות את כל ניו יורק בשביל שעה של גיימפליי אבל בשיתוף פעולה שכזה? זה פותח עולמות.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5012
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 10 ספטמבר 2018, 22:46

DrKeo כתב:
אני לא יודע אם בספיידרמן יש קמאו של איירונמן או לא יודע מי אבל הם לגמרי יכלו ליצור עולם. גם תחשוב על האפשרויות שזה פותח. למשל אינסומניאק בנו את ניו יורק בשביל ספיידרמן. זה אומר שאם נניח קריסטל דינמיקס הייתה עושה משחק איירונמן שמתרחש בLA, הם יכלו לעשות שלב או שניים בניו יורק עם הנכסים של ספיידרמן. אף משחק לא יכול להרשות לעצמו לבנות את כל ניו יורק בשביל שעה של גיימפליי אבל בשיתוף פעולה שכזה? זה פותח עולמות.

אני חושב שאיפשהו בחלומות הוורודים ככה הציגו את תהליך הפיתוח של AC, המרחק בין המציאות לחלום כמו שאנחנו יודעים.. :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 10 ספטמבר 2018, 22:52

קיאו מה הסיכוי שמפתחות שונות ישתפו ככה נכסים בין היקומים של מארוול, זאת קצת בעייה כי אין פה גמישות כמו שיש להם בעולם הקולנוע, בשביל מצב כזה הם צריכים תיאורתית לקחת את כל חברות צד א׳ של סוני שיעבדו על משחקי הדמויות שלהן, ישתפו נכסים ויתאמו עלילות והכל, וכל זה לקראת הנוקמים של נוטי דוג או סנטה מוניקה בהמשך :)

בקיצור, אין להם יכולת ליצור שיתופי פעולה נרחבים כל כך בין גורמים שלא נמצאים תחת מטרייה אחת, הם יכולים להשפיע על כל פרויקט אינדיבידואלית כמו שהם עושים עכשיו אבל להרים כזו קואופרצייה שמתפרשת על פני כמה מפתחות ומפיצות שונות זה לא אפשרי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2018, 00:56

אני לא חושב שסוני פאקטור פה. ספיידרמן בשיתוף איתם רק כי יש להם קשר עמוק לפרנצ'ייז כי הם מחזיקים בזכויות קולנוע שלו אבל כמו שראינו כבר מארוול בכלליות רוצים להתחיל להכנס למשחקי הוידאו כמו שראינו עם קריסטל דינאמיקס והנוקמים. כלומר ספיידרמן אצל סוני וזה אחלה אבל בשביל לעשות משחקי סופר גיבורים ממפתחות שונות הם לא צריכים את סוני. קריסטל דינמיקס הם דוגמה מצויינת לחברה שעושה עכשיו את הנוקמים אבל בקלות יכלו לעשות משחק איירונמן או כל דמות אחרת. מארוול היו צריכים לאסוף 3-4 מפתחות טובות כמו קריסטל דינמיקס ואינסומניאק (ועם כל הכבוד אינסומניאק עדין לא שייכת לסוני והיא בהחלט עושה משחקי צד ג' למפיצות אחרות) ולתת לכל אחת פרנצ'ייז אחר כדי לנסות לבסס את עצמם בעולם משחקי הוידאו. לקפוץ ישר לנוקמים זה נחמד אבל זה לא שונה מדי מהטעות של WB והקפיצה שלהם ישר לליגת הצדק במקום לעשות סרטים אינדבידואלים לכל דמות ולראות מה עובד ומה לא.

אגב סטיק, גם לי עלה AC לראש אבל נראה שהם לא ממש מנצלים את הפוטנציאל שיש להם. כלומר AC קצת בבלגן בשנים האחרונות כך שעד שסופסוף הגענו לדור שיכול לעשות עולמות פתוחים באיזה גודל שרק תרצה, AC התחיל להתבלגן ולהכנס לפיתוח בעייתי. אולי דור הבא הם באמת ינצלו את העובדה שהם מפתחים עוד ועוד ערים בכדי לעבות משחקים אחרים בפרנצ'ייז. באמת שאני לא רואה סיבה לא לנצל את העובדה שמצרים ויוון לא כל כך רחוקות והתקופה די קרובה בכדי לעשות איזה חיבור בין אוריג'ן לאודסי. האמת שזה בכלל לא רעיון רע, במקום שכל משחק יצור מפה בודדת לשחק בה הוא יכול להוסיף עוד חלק שמתחבר לעולם קיים וענקי. כמו טרילוגית אציו בדור הקודם, לעשות טרילוגיות שמתרחשות באזורים ובזמנים יחסית קרובים שמתחברות יחדיו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 ספטמבר 2018, 13:25

המצב כרגע בתכלס די מזכיר את מה שהולך איתם בקולנוע, ספיידרמן שייך לסוני אבל הוא חזר להיות תחת מארוול ויש סוג של שת״פ (שבקולנוע מתבטא בנטו כסף לסוני אבל בעולם הגיימינג זה גם מתבטא בבלעדיות מן הסתם), שאר המותגים נראה לי הם תחת סקוור, גם קריסטל וגם איידוס אם אני לא טועה עובדים על משחקי מארוול.

די הגיוני שהם יפנו למפיצה גדולה עם מספר בתי פיתוח כדי שבאמת כמו שאמרת יוכלו לשתף נכסים ולתאם עלילות והכל, אני מקווה שהמפתחות של סקוור יעשו עבודה טובה.

אני אגב מסכים שאולי היה נחמד אם היו בונים בילד אפ לקראת הנוקמים אבל מצד שני אולי הם הרגישו שזה יותר מדי ריסקי לעשות הפקות גדולות לכל דמות וגם התחושה היא שזה יקח הרבה יותר מדי זמן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2018, 13:30

אני חושב שאם למדנו משהו מהנוקמים מול ליגת הצדק, בניה משתלמת. חוץ מזה אפשר לחשוב שמשחק ספיידרמן, איירונמן והענק הירוק היו מפסידים להם כסף. כל אחד מהם יכל להיות AAA איכותי שמוכר טוב, פשוט הנוקמים שהיה מסכם את כולם היה כנראה מגה מוכר ענקי ואירוע בתעשיה.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5012
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 12 ספטמבר 2018, 13:51

אני חושב שהרעיון לבסס קודם כל משחקים אישיים הוא חשוב כדי להצליח להגיע קודם כל למכניקות גבוהות עם כל דמות, ככה אפשר בתאוריה לעשות את משחק הנוקמים המושלם.
אבל אנחנו בכלל לא יודעים איך ישוחק משחק הנוקמים שבעשייה עכשיו, אז בואו נראה קודם כל מה קורה עם זה.
אני חושב שלהבדיל מהיקום הקולנועי, כל העולם ואשתו כבר מכירים את הדמויות ואת האינטרקציה ביניהם ולכן יהיה יותר נוח להכנס למשחק נוקמים ישר מאשר לסרט אם לא הייתה בנייה נכונה.
בקיצור זה יכול לעבוד, אבל בואו נראה בכלל קודם מה הכיוון לפני שנתחיל לשפוט. בכל מקרה מבחינה כלכלית אני לא חושב שלמשחק הנוקמים יש פוטנציאל כל כך גבוה יותר מאשר גיבור בודד עם משחק מוצלח, את שניהם כל מי שמתעניין במותג יקנה בכל מקרה..

אגב בלינג, ספיידרמן הקולנועי כרגע לא רק מכניס לסוני כסף, הוא דמות של סוני לכל דבר ועניין. יש בניהם הסכם כרגע עד לסרט ספיידרמן השני שהוכרז, יכול מאוד להיות שהוא יוארך כי זה כרגע משתלם לשני הצדדים, אבל תאורתית אחרי הסרט הבא הדמות חוזרת לסוני וספיידרמן של טום הולנד יכול להיות בסרטים עצמאיים של סוני או ביקום של נבלי ספיידרמן שסוני מנסים להרים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2018, 16:02

גם המכניקות הן דבר חשוב וגם הסיפור כי מדובר בעולם שונה, ספין אחר על הדמויות, אז כדאי לבסס אותו קודם. ספציפית לגבי הגיימפליי, בליגת הצדק החדש למשל לא קשה מדי לבסס 90% מהשליטה על ארקאם כך שוואנדרוומן היא פשוט בטמן סופר חזק, פלאש הוא בטמן סופר מהיר (ממילא בטמן גולש לאוייבים בצורה שמזכירה את הפלאש), החץ הוא בטמן עם חץ וקשת וכו׳; לא שונה מדי מאיך שאשת החתול ורובין הן דמויות שונות מבטמן בארקאם אבל עדין יש חפיפה של 90% בגיימפליי. אז זה לגמרי אפשרי לעשות ישר את המשחק נוקמים/צדק אבל זה יהיה כל כך הרבה יותר טוב אם חמישה אולפנים יפתחו במשך כמה שנים מכניקות לכל דמות בנפרד כך שלכל אחת יהיה עומק של משחק בפני עצמו. זה אפשרי ישר לעשות הנוקמים, אבל זה יהיה הרבה יותר טוב אם יהיו קודם המשחקים האינדיבידואלים, ביחוד שיהיה סוג של בילדאפ לקראתו. זה לא צריך לקחת 10 שנים, מפזרים את הפרנצ׳ייזים בין כמה אולפנים ומוציאים משחק מארוול כל שנה. תוך 4-5 שנים הם כבר בנוקמים ומוכנים לסבב הבא של משחקים אינדבידואלים.

בנוגע לקולנוע, סוני עדין מפיקה את הסרטים והמפיקה הראשית שלהם (שהיא היום גם ראש הסטודיו) פסקל מפיקה אותם אבל הם נותנים למארוול לנהל את הצד היצירתי. בתאוריה ב2019 ההסכם פג אבל אף אחד לא יודע מה בדיוק הטיב של ההסכם כך שאי אפשר לדעת לאיפה זה ממשיך, ביחוד שהשמועה היא שספיידרמן הבא מתרחש לפני מלחמת האינסוף. נצטרך לחכות ולראות אבל העובדה שסוני דללה את וונום מ-17+ לpg13 כנראה מרמזת שהיא כבר מתכוננת לאיחוד הפרנצ׳ייזים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2018, 20:28

ספיידרמן פתח עם 125k מכירות ביפן, די מטורף למשחק מערבי. המקום השני הוא pes 19 עם רק 20k כך שספיידרמן כסאח את התחרות. בצד של החומרה:
סוויטצ׳ - 43k
פס4 - 12k
פס4 פרו - 7k
2ds - 5k
ויטה - 2k
3ds - 2k

ורק בשביל הקטע המשעשע:
Xbox one x - מכר 30 חתיכות שלמות
Xbox one - מכר 20 חתיכות שלמות

כן כן, מיקרוסופט הגדילה את נתח השוק ביפן ב50 מכשירים חדשים!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 ספטמבר 2018, 20:46

זה נתון מדהים ולא צפוי למשחק הזה, בשביל להבין למה הוא מדהים צריך להסתכל בקונטקסט של ספיידרמן ביפן. בעיקרון זה מותג די מת שם, לפחות בכל הנוגע לגיימינג (ומתאר לעצמי שגם בכלליות), המשחק ספיידרמן השני הכי נמכר אי פעם ביפן יצא נקרא ׳ספיידרמן׳ והוא יצא ל DS ב 2005, הוא מכר בשבוע ההשקה שלו 5,977 יחידות והוא הגיע לסכ״ה של 22,588 יחידות.

אז לא רק שמדובר במשחק מערבי שמלחתכילה זה סוג של חד קרן שיצליח ביפן, מדובר במותג כושל, וספיידרמן של אינסומניאק עדיין הצליח להביא מספר מעולה.

המשחק הזה ימכר בצורה מדהימה ללא ספק, אבל אני לא חוזה לו רגליים ארוכות שיגיעו ל 15 מיליון, פשוט כי חסרה לו האיכות וההייפ של פה לאוזן מדהים שיוצר רגליים ארוכות מאוד. הוא משחק מצויין זה ברור אבל לא מספיק מדהים וחובה כדי שיהפך למשהו היסטרי שימשיך להתבלט לאורך זמן. הוא ימכור יפה גם בהמשך כי בטוח שהמון מחכים לירידה במחיר, אבל הקצב ההזוי ירד לדעתי. ועדיין מדובר בהצלחה ענקית ככה או ככה.

והמספרים של הוואן ביפן תמיד משעשעים :D

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2018, 20:59

לא יודע לגבי 15 מליון, אבל אל תשכח שיש עדיין הרבה אנשים שאין להם פס4, המכשיר עדיין נמכר ב-300 דולר זה די הזוי... והרבה מהם זה הורים לילדים שהכותר הראשון שכל מוכר יציע להם זה ספיידרמן. אני כן צופה לו רגליים ארוכות. לא סקיירים או gta, אבל אם ימכור 12 מליון עד סוף שנה הבאה אז 15 כן אפשרי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2018, 21:44

זה באמת הזוי שהדור הבא כבר בפתח והקונסולות עדין לא ירדו מ300$.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2018, 22:37

כן, לשם השוואה - הפס3 נחתכה ב-3 שנים ב-50%.
הפס4 כבר 5 שנים וירדו רק ב-100 דולר.
וברור שזו גם דוגמא קיצונית כי הוא התחיל ב-600 פאקינג דולר, אבל עדיין...

אגב, החודש בדיוק זה שנתיים מאז שהכריזו על הסלים, והירידה הראשונה במחיר.
כל עוד הם מוכרים ככה אז יפה והכל אבל נראה לי שלא תזיק איזו זריקת בוסט.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 ספטמבר 2018, 02:42

עזוב אותך ירידת מחיר, אי אפשר להשיג את הפרו בפחות מ-500$ באמזון בשבועות האחרונים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 13 ספטמבר 2018, 11:41

יש קטע עם אמזון שאנשים חושבים שיש שם סכסוך עם סוני ולכן הם לא מקבלים מספיק stock. קשה לי להאמין שיש באמת כזה מחסור בפרו ושהוא עולה 500$ מחוץ לאמזון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 ספטמבר 2018, 22:04

צודק, בגיימסטופ כל המחירים סטנדרטים. אבל היו לי תוכניות לקנות פס4 עם כרטיסי מתנה של אמזון :(
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 36 אורחים