נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 14:26

רגע, אז ב-GTA4 ל-GTA5 יכלו לעשות קפיצה אדירה על אותה חומרה עם 256MB של זיכרון, אבל קפיצה של דור שלם שמביאה להם פי 10 כוח GPU ופי 16 יותר זיכרון... זה פשוט לא מספיק ל-GTA חדש? :/
אני גם לא מבין למה מוציאים את TLOU2 על הפס4, יכלו להוציא אותו לפס6, תחשוב כמה הרבה יותר טוב המשחק יכל להיות! ומה עם DEATH STRANDING, למה לא להוציא אותו לפס8? תחשוב כמה הרבה יותר מרשים הוא יהיה בפס8 מאשר בפס4, לא?

כאילו מה זה הטיעון הזה בכלל? הדור הזה לא מספיק ל-GTA חדש? מה?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2019, 14:31

GTA4 נבנה לדור של הPS3, לכן הגיוני באותו הדור להוציא גם את GTA V, היה להם זמן ומנוע מתאים, המנוע של GTA V היה מיושן בשביל GTA VI בPS4, לא היה להם בסיס מספיק טוב, היו צריכים לבנות הכל בערך מהתחלה וגם אז רק לקראת סוף הדור הצליחו לספק משחק עולם פתוח שהוא *יחסית לGTA* הרבה הרבה הרבה יותר פשוט.
אתה חושב שהיו מספיקים לעשות את GTA VI? אני לא חושב. כאילו, ברמת פירוט של GTA 5.5 אולי כן, אבל ממתי זה מספיק להם? ועוד אחרי מעבר של דור... אני ממש לא חושב. וכנראה שגם הם לא חשבו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 15:03

המנוע של RDR2 הוא RAGE משודרג, כלומר המנוע הקודם ששפרו בו X ו-Y, בערך כמו כל הגדרה של כל מנוע "דור הבא" אי פעם. GTA4 נבנה לדור של הפס3 ו-GTA5 נבנה לדור של הפס3. באותה מידה GTA6 יכל להבנות לדור הזה. לא ממש ברורה לי הטענה, הם היו בונים מה שהם צריכים לדור הזה. למה אתה חושב שהדור הזה היה מקבל GTA5.5 אבל לא TLOU1.5? למה הדור הזה מספק RDR2 ולא RDR1.5? להפך, הדור הזה מפוצץ בזיכרון, הוא גן עדן למשחקי עולם פתוח. נכון שGTA חובב CPU אבל אפשר להגיד את זה על כל משחק עולם פתוח כולל RDR.

אין פה באמת טיעון, GTA6 היה המשחק הכי טוב שהם יכלו להוציא מהחומרה הנוכחית ולהתחשב בזה שהם הוציאו את GTAV שהיה קפיצה של שמים וארץ מGTA4 ורץ על חומרה זהה (וכנ"ל אפשר להגיד על נניח GTA SA לעומת 3), קפיצה של דור מן הסתם הייתה יוצרת GTA ברמה שבחיים שלך לא ראית. אני לא יודע מאיפה אתה ממציא שהפס4 לא הייתה מספיק טובה להם בשביל GTA או משהו כזה, אין מצב ביקום שזה שיקול בכלל להוצאה של משחק GTA חדש ואני גם לא יודע מאיפה אתה מביא את זה בכלל. ומעבר לזה, אפילו אם לא היה יוצא בכלל פס4 ועדין היינו על הפס3 הם היו עושים GTA6 עם מה שהפס3 מספקת להם. המשחק לא מחכה לחומרה, המשחק נבנה לחומרה שזמינה. באותה מידה אפשר להגיד שGTA עם 64GB זיכרון ו-GPU של 90TFLOPS יהיה הרבה יותר טוב וזה נכון, אז נחכה לפס6 שתהיה חומרה כזאת? לא, הם יעשו את הGTA שהם יכולים לעשות על החומרה שניתנת להם והחומרה הניתנת חזקה לאין שיעור ממה שהם קבלו עם GTA5.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2019, 15:27

מה לא ברור? התחילו את העבודה ל RDR2 ב-2010 והצליחו רק בסוף 2018 להוציא משחק שרובו די ״מת״ ביחס למשחק GTA, אני לא חושב שבאותו הזמן היו יכולים להוציא משחק שלהערכתי הוא מורכב פי כמה. מה גם שזה צוות מעט שונה, וGTA V יצא רק ב-2013 ו-2014, אני פשוט לא רואה בשום מצב שהם היו מצליחים לעשות משהו ברמה שהם מציבים לעצמם בזמן הזה. ממש לא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 15:31

אם דור שלם ורוקסטאר שלמה לא מסוגלת לעשות GTA6 על הדור הנוכחי, הם בטוח לא מסוגלים לעשות GTA6 על הדור הבא. בין GTA5 לסוף הדור הזה יש להם 7 שנים, אם הם לא מסוגלים להוציא משחק GTA לדור הזה ב-7 שנים הם בטח לא יכולים להוציא אותו ב-7 שנים לדור הבא.

המשחקים האלה מאוד שונים, RDR2 לקח מהם אינספור משאבים כי הם ניסו לעשות סוג של רשת חוטים עלילתית מטורפת עם אינסוף אנטרקציות עם דמויות שונות. GTA לא עובד ככה, הוא סימולציה של עיר ומדובר בעובודה מאוד שונה מ-RDR2. אתגרים שונים שבאים מכיוון שונה, לאו דווקא יותר עבודה אלה עבודה שונה. וזה לגמרי בסדר אם GTA6 היה לוקח להם נניח עוד שנה או שנה וחצי נוספות, זה אומר שהוא היה יוצא ב-2019 או 2020 ואז עושה להם בדיוק מה שGTAV עשה, יצא לקראת סוף הדור ואז גרסת הדור הבא ספקה להם המון מכירות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2019, 15:43

אתה מתמם פה כי אתה יודע שיש בזה משהו:
לקח להם 8 שנים להביא משחק מאוד פשוט ביחס לGTA - וללא פשרות של ממש, שייתן להם בסיס מדהים לעבוד איתו על GTA6, אם היו עושים את GTA6 אז היו צריכים להתפשר על הרבה דברים ובדור הבא שוב לעבוד עליהם מחדש כי הבסיס היה כנראה לא מספיק טוב/מפורט/מתוחכם. עם משחק כמו RDR2 בגלל שהוא הרבה פחות גרנדיוזי - יכלו להגיע לרמת פירוט די פסיכית ואפקטים מדהימים שלא היו יכולים לממש עם משחק כמו GTA בדור הזה.
אני נכנס לנסיעה עכשיו אז אני מקצר, אבל אתה יכול להבין את כיוון החשיבה הזה ולהשלים את החסר בעצמך, אני משוכנע.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 07 פברואר 2019, 15:45, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 15:44

המנכ"ל של T2 אמר שהם מאוד מופתעים לטובה מהמכירותש ל CIV6 לסוויטצ' והם מתכוונים להגביר תמיכה לפלטפורמה. הוא גם אמר שהם רואים הצלחה במשחקים שמתאימים לדעתו לפלטפורמה כך שאני לא יודע אם הם מתכוונים לעשות פורט של GTA או ביושוק או שהם הולכים יותר להתמקד בדברים שיותר מזכירים את CIV כמו למשל XCOM.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 15:53

Laskin כתב:אתה מתמם פה כי אתה יודע שיש בזה משהו:
לקח להם 8 שנים להביא משחק מאוד פשוט ביחס לGTA - וללא פשרות של ממש, שייתן להם בסיס מדהים לעבוד איתו על GTA6, אם היו עושים את GTA6 אז היו חריגים להתפשר על הרבה דברים ובדור הבא שוב לעבוד על משהו חדש כי הבסיס היה כנראה לא מספיק טוב. עם משחק כמו RDR2 בגלל שהוא הרבה פחות גרנדיוזי - יכלו להגיע לרמת פירוט די פסיכית ואפקטים מדהימים שלא היו יכולים לממש עם משחק כמו GTA.
אני נכנס לנסיעה עכשיו אז אני מקצר, אבל אתה יכול להבין את כיוון החשיבה הזה ולהשלים את החסר בעצמך, אני משוכנע.

לא לקח להם 8 שנים לעשות את RDR2, הצוות של RDR עבד על GTA5 עד סוף 2013. אולי המשחק עבר סוג של פריפרודקשן אבל הוא בהפקה ממש מלאה עם רוב הכוח של רוקסטאר מאחוריו רק מ-2014. אני לא יודע אם נכנסת למאחורי הקלעים של RDR2 אבל הכמות השקעה המטורפת שהם עשו כדי ליצור את הפירוט בדמויות והצורה שהן מגיבות היה האתגר הכי גדול של רוקסטאר אי פעם. RDR2 אולי משחק פשוט מבחינה טכנית אם מסתכלים עליו בהשוואה ל-GTA שבו יש הרס, מכוניות, המון אנשים וכלי רכב סופר מהירים אבל מבחינה פיתוחית והשקעות שעות אדם, RDR2 הרבה יותר כבד מ-GTAV למשל על פי ההאוזרים.

GTA ו-RDR הם משחקים מאוד שונים, אם המשחק של הדור הזה היה GTA6 ולא RDR2 אני בספק אם הכיוון שהם היו לוקחים היה עומק במערכות יחסים של הדמויות אלה כיוון אחר לגמרי. לצוות הטכני היה אתגר גדול והם היו צריכים ליצור המון תוכן אבל התוכן של GTA הוא עולם אחר לגמרי. ב-GTA זה ליצור בניינים ולכתוב פרסומות וקטעי רדיו, זה להקליט אנשים מברברים ברחוב ולתסרט משימות מגניבות. המשחקים שונים אבל מידת ההשקעה לא שונה, מה ששונה הוא התחומים שבהם משקיעים. אף אחד לא היה מצפה מ-GTA6 לאנטרקציה עם דמויות ברמה של RDR2 ואף אחד לא מצפה ב-RDR2 לקהל של 200 אנשים ברחוב בזמן שאתה עף ב-500 קמ"ש ב-F16 בגובה הרחוב.

אז לא, אם הם היו עושים GTA6 בדור הזה לא הייתה הרמת אינטרקציה של דמויות שיש ב-RDR2. אבל וואללה, יש לי חדשות בשבילך, ב-GTA6 לפס5 לא תהיה הרמת אנטרקציה עם דמויות שיש ב-RDR2 כי זה פשוט לא אפשרי במשחק שכזה. זה גם לא מה שאנשים מצפים מ-GTA6. מ-GTA6 מצפים לעולם גדול יותר מ-GTA5, מצפים ליותר כלי רכב ומטוסים וצורות אנטרקציה מגוחכות עם העולם. אבל אף אחד לא מצפה למה ש-RDR2 ספק, כי זה פשוט לא אותו משחק. GTA6 צריך לעשות 1UP ל-GTA5, לא ל-RDR2. הם לא צעד קדימה אחד מהשני, הם צעד הצידה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2019, 16:01

לא מדבר על אינטראקציות אלא בעיקר על רמת פירוט, סינמטיות... הם רצו להביא רצת פירוט שאף פעם לא נראתה בעולם פתוח והצליחו, מה שלא היו יכולים לעשות באותה הרמה עם GTA חדש.
עכשיו בGTA 6 אני משוכנע שישתמשו ב*המון* אסטס מRDR2, רמת הפירוט תהיה די זהה, רק בעולם הרבה הרבה יותר מורכב.
לגבי זמני פיתוח אתה תגיד מה שתרצה אבל אתה יודע שגם פריפרודקשן של 3 וחצי שנים זה משהו שהיו צריכים לעשות גם לGTA, אתה כאילו מתעלם מהעובדה שהם לא היו יכולים לעשות משחק מורכב פי עשר באותו הזמן ללא פשרות מאוד מאוד רציניות, ואז גם יאלצו להתחיל עבודה על פרוייקט חדש ללא בסיס כל כך טוב.
קיצר, בא נדבר אחרי שהמשחק הבא שלהם יצא והמפתחים יסבירו בעצמם שהעובדה שהם לא התפשרו עם הפירוט בRDR2 עזרה להם מאוד בזמני הפיתוח שלו (;

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 18:06

1) כל מה שהם עשו בrdr הם יכלו לעשות בgta.
2) לא ישתמשו באף אסטס בgta6 מrdr2. אתה חיי בסרט קשה עם כל ה״תשתמשו בrdr2 לעשות rdr1 בחמש דקות״ או שימוש באסטס של פס4 בפס5. דברים לא עובדים ככה, כל אסט מהפס4 הולך לפח זבל ברגע שאתה עובד על משחק פס5. מה שאמרת אולי היה רלוונטי אם gta היה משחק פס4. אבל הוא לא, הוא משחק פס5.
3) לא עשו פריפרודקשן של 3.5 שנים לrdr2, הצוות עשה פריפרודקשן של חצי שנה ואז לקחו את כולו לעבוד על gtav. למשחק היה מחזור טוטל של בערך 5 חמש שנים כולל הפריפרודקשן ועוד באמצע של ה5 שנים האלה רוקסטאר בנו את האונליין של gtav ועשו את הפורט דור הבא והpc. אין דבר כזה פריפרודקשן של 3.5 שנים.
4) לא, לא צריך לעשות משחק שלם כדי לבנות בסיס לgta.
5) ברור שדברים שהם עשו בrdr יתרמו למשחק הבא. הם שפרו את המנוע, הai ואינסוף דברים כי הם עבדו על דברים במשך 5 שנים שלמות. איך זה רלוונטי בכלל? אז למה לעשות עכשיו את gta6? למה לא לבנות בולי 2 קודם? ואז rdr3? ואז מקס פיין 4? שיעשו את gta6 על הפס7 עוד 14 שנים, תחשוב כמה מתקדם הוא יהיה.

די לאסקין, כל הגישה ה״אופטימית״ הזאת היא לא באמת אופטימית, היא מנותקת מהמציאות. Gta לא צריך 9 שנים של פיתוח, לא צריך לפתח כל מני משחקים כדי לאפשר קיום של משחק. כדי לפתח משחק צריך... לשבת ולפתח אותו. ככל שתפתח אותו יותר מאוחר מן הסתם תהיה טכנולוגיה טובה יותר אז יהיה לו פוטנציאל טוב יותר אבל זה טיעון ריק. רוקסטאר לא צריכים לחכות לנצח כדי לעשות את gta6, כל מה שהם צריכים זה משחק גדול ומגניב יותר ומלוטש יותר מgtav ואת זה הם יכלו לעשות מאוד בקלות אם הם היו מתחילים פיתוח על gta6 ב2014 במקום rdr2. עם צוות גדול יותר, זמן פיתוח ארוך יותר וקונסולה חזקה יותר מן הסתם הם היו עושים 1up לgta5 בהליכה.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5014
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 07 פברואר 2019, 18:21

האמת שלי לפחות לא זכורה שום מהפכה בתחום מאז gta 3 פחות או יותר. כלומר, ברור, כל משחק הוא גדול יותר, יפה יותר, מרשים יותר ועם יותר בניינים שאפשר להכנס אליהם, צפיפות וכו', מערכת ירי טובה יותר, נהיגה טובה יותר (GTA 4 יצא רגע מהחדר).. או בקיצור, פשוט עוד משחק רק טוב יותר.
וגם בקשר לGTA 5, בואו נגיד בעדינות שזה לא שהוא מושלם ומפה כבר אי אפשר לשפר כלום וצריך לחכות לאיזו התפתחות טכנולוגית שתתן מהפכה אמיתית. סך הכל אפשר להוציא את GTA 6 על כל מנוע שהוא ולעשות אותו פשוט יותר טוב מהקודם. זה לא שאנשים איבדו אמון ברוקסטאר ושרפו את הסטודיו שלהם כי VC וSA השתמשו במנוע של 3, וזה גם לא הפריע לשניהם להיות משמעותית טובים ממנו.

עריכה:
קיאו אמרת בערך את מה שרציתי להגיד.. מסכים מאוד בגדול, פשוט צריך להתייחס לזה כGTA של דור X במקום כGTA 6, כאילו המושג הזה 'GTA 6' זו איזו פרה קדושה. אם היה יוצא בדור הזה GTA 6 במקום RDR 2, זה לא היה הופך את GTA של הדור הבא (GTA 7 בתסריט הזה) לשונה יותר מדי מGTA 6 שלאסקין מדמיין..
סך הכל יהיה GTA בדור הps5 והוא יהיה מרשים כשהוא יצא, ויהיה GTA גם בדור מתקדם יותר שגם כן יהיה מרשים כשהוא יצא, אין שום קשר לכמות הRDR שיצאו ביניהם.

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2019, 18:33

ברור שהם יכלו לעשות את זה, אבל הם בחרו במקום זה לדחוף את הסינמטיות, לרדת לפרטי פרטים בעולם פתוח ברמה של משחק מאוד מושקע בעולם סגור, ואת זה לא יכלו לעשות עם GTA בדור הזה, ובנוסף יש את עניין האונליין המצליח והרגליים הארוכות בצורה מגוחכת של 5, והעובדה שמה שיש להם כרגע בזכות הירידה הזו לפרטים נותן להם בסיס מצויין לעבוד איתו על עולם פתוח בעיר גדולה... יאללה חפרנו, אני חושב שעשו אחלה מהלך, אמיץ מאוד וכולנו צריכים להגיד תודה שהם חושבים גם לטווח הארוך ולוקחים סיכונים ובונים לנו עוד סדרה מושקעת בסדר גודל של המשחק הכי מצליח בכל הזמנים, עם סגנון קצת שונה, ואני לא חושב שהם מפסידים מזה שהם לא מוותרים לעצמם להציב את הרף כל כך גבוה מעל המתחרים בכל פעם מחדש.
כן, היה יכול להיות מגניב לקבל GTA 6 בדור הזה ולהנות מאותה החוויה בערך מ-2013 עד 2026, בהנחה שאחרי 6 הם באמת היו בוחרים מן הסתם לעשות את הקפיצה העצומה שלהם, שלקחה, עובדתית - 8 שנים, אבל במקום זה - אנחנו נקבל גיוון, וקפיצה רצינית יותר בGTA הבא, שינצל CPU נורמלי לראשונה בהסטוריה.

אה, ואני מוכן להתערב על 2 משחקים חדשים בדור הבא בסדר גודל של RDR/GTA.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 07 פברואר 2019, 19:07

RDR2 הוא סוג של וואו טכנולוגי וקפיצה אדירה ברמות מעל המשחק הראשון, אין יותר דור הבא מזה.

האם הם יכלו להגיע לאותה רמה של אפקט עם GTA6, במיוחד שיש רימאסטר דור הבא משופר מאוד של GTA5?

שאלה טובה...

אני לא אומר שלא אבל אני גם יכול להבין את הראש של לאסקין בדיון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 19:19

וכמובן שאני לא מסכים עם אף מילה :)

Gta6 בדור הזה היה קפיצה עצומה מgtav, בדיוק כמו בדורות הקודמים. הטענה שהוא לא היה מרשים או gtav hd לא מבוססת על שום דבר. Gta6 היה מפוצץ לך את המוח בדיוק כמו gta4 או 5 בזמנם. לא צריך שום rdr באמצע או להמתין ל2027 לפס6 רק כי בא לך לראות כבר איך יראה gta7.

אתה קצת שוכח שgtav זה משחק דור קודם שנעשה בזמן קצר יותר, בצוות קטן יותר, על מנוע מיושן יותר ועל קונסולה עם 1/16 הזיכרון ו-1/8 הכוח. הפורט של gtav לדור הזה הוא סתם רימאסטר, זה כמו להשוות את tlou רימאסטר לפס4 ו-tlou2.

והאם יכלו להגיע לרמת ״ואו״ עם gta6 כמו עם rdr2? בו נראה לפי מקרי עבר, gtav גרם לכם להגיד פחות ואו או יותר ואו לעומת rdr1?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 07 פברואר 2019, 19:36

GTA5 היה מאוד מרשים ביחס לחומרה שעליה רץ (אוקיי וכשמדברים על רמה של עולם פתוח אז גם ביחס למתחרים אבל זה בגלל שרוקסטאר דור מעל כולם בז׳אנר) אבל אם מסתכלים עליו באובייקטיביות הפס3 הגבילה אותו גם מבחינת IQ וגם מבחינת ביצועים סבירים ולכן הוא לא מיצה את הפוטנציאל.

הוא היה מרשים, בטח בשביל משהו שיצא באותו הדור של GTA4, אבל לא נהנתי ממנו גראפית וטכנית על הפס3 כמו שהגיע לו.

לא יודע אם גם בנוגע ל GTA6 הייתי מרגיש ככה, יכול להיות שעיר מפורטת בטירוף עם סקאלה כמו ש GTA מציע היה די מקרטע ועם IQ בינוני?

גם ב RDR2 יש עיר יחסית גדולה שנראית מדהים ממש (העדתי בזמנו שזה מרגיש כמו משחק דור הבא באותו הרגע) אבל מה? רצה די חרא על הפס4 הבסיסית, אז מה היה קורה עם משחק שלם ברמת הפירוט הזו ועם סקאלה עוד יותר גדולה כמו ב GTA6? לא יודע אבל אם היינו מקבלים חוויה טכנית שמקבילה ל GTA5 על הפס3 של ״מאוד מרשים אבל גדול על החומרה״ אז אולי טוב שיצא על הפס5.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 19:39

לא ענית לי, מה מרשים יותר, gtav או rdr1? ולמה שיהיה למשחק פס4 iq רע? יש לrdr2 בעיות iq?

gtav היה קילומטרים טכנית מrdr1 ותאמין או לא גם בrdr1 הערים היום קטנטנות והעולם ריק באופן יחסי. מה שעושה את gta מרשים שונה מאוד ממה שעושה את rdr מרשים והאחד לא מעיד על השני. gtav הוא הדבר הכי מרשים על הפס3, יותר מrdr1, ואין שום סיבה שgta6 לא יהיה הדבר הכי מרשים על הפס4.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2019, 19:49

ברור ש-5. לא טענתי אף פעם שאי אפשר היה לעשות את 6 מרשים יותר מ-5 על הפס4, אני טוען שהיו נאלצים להתפשר על הרבה דברים ולא היו יכולים להביא חוויה סינמטית כנראה כמו שרצו להביא בדור הזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 19:53

ועל מה הטיעון שלך מבוסס להתחשב בעובדה שאתה לא יודע מה הם רוצים לעשות עם gta ואין לך מושג מה הם יכולים להשיג בדור הזה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 07 פברואר 2019, 20:29

סליחה כן, אבל הטיעונים שלך, לאסקין, לא מבוססים על כלום חוץ מתחושת הבטן שלך והרעיונות שלך על רוקסטאר כסופרמנים שיכולים הכל (אבל לא יכולים דברים ספציפיים שמתאים לך). הדיון שלכם ממש לא מגיע לשום מקום, כי נדב (ואני בקטנה) נתן דוגמאות להתנהלות שלהם ומסיק ממנה על היכולות וכו', ואתה, לאסקין אומר "עכשיו הכל שונה!" או "הם יותר אנשים עכשיו!" או " gta היה דורש המון פשרות".. האמירות האלה לא מבוססות על כלום, וחבל להמשיך להתווכח איתן...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2019, 20:42

ברור שזה הכל מתחושת הבטן שלי, אני לא יכול לדעת מה עובר להפ בראש כשהם לקחו את ההחלטות, אני מנחש ומנמק למה אני חושב כך וכך, מה יש לכם עם הוכחות עכשיו? זה לא דיון כזה (:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 20:59

אבל אתה לא יודע מה הם יכולים או לא יכולים להוציא מ-GTA בדור הזה. מן הסתם זה יהיה יותר מרשים מכל משחק עולם פתוח ששחקת עד היום לפי ההסטוריה של רוקסטאר. עם פי כמה כוח, פי כמה זיכרון, יותר זמן פיתוח וצוות גדול יותר מן הסתם היית רואה קפיצה בין GTAV ל-GTA6. להגיד דברים כמו "הם לא יכלו להשיג בדור הזה מה שהם רצו מ-GTA6" זה לא באמת טיעון כי הם מעולם לא אמרו דבר שכזה, אתה שם להם מילים בפה.

הדור הקודם הראה לנו שהם יכולים על אותה חומרה לעשות RDR ו-GTA ועדין איכשהו עם אותה חומרה GTA דחוס ומפורט פי כמה עם מטוסי סילון ופיצוצים על ימין ועל שמאל. אם הם עשו את זה דור קודם, אין סיבה שהם לא יעשו את זה בדור הזה.

תחשוב על הקפיצה מ-GTA4 ל-5 על אותה חומרה. עכשיו תחשוב איזו קפיצה קוליסאלית הם יכולים לעשות עם חומרה חזקה יותר בדור שלם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 21:10

אגב, אם אתה מנסה להבין למה הם עשו RDR2 ולא GTA6 על פי תחושות בטן, אולי נסתכל על מה שאנחנו כן יודעים. אנחנו יודעים שהמשחק התחיל פרי הפקה ב-2010, כלומר 3 שנים לפני שיצא בכלל GTA5. זה אומר שלא הייתה החלטה "טוב, נעשה RDR2 ולא GTA6", הרי RDR2 התחיל את הדרך לפני שבכלל היו קרובים לסיים את GTAV. אם כך השאלה היא שונה לגמרי, לא למה פתחו את RDR2 במקום GTA6 כי לא החליטו לפתח אותו במקום, הוא כבר היה בפיתוח על ידי סן דיאגו, השאלה היא למה רוקסטאר החליטו להכניס 100% מהמאמצים של החברה ב-RDR2 (חוץ מאשר כמובן פורטים לדור הבא/PC והמשך פיתוח ותמיכה באונליין שלו) אחרי שהם סיימו את GTAV ולוותר על פיתוח של כל משחק אחר.

אני משער שהתשובה היא די פשוטה, כי ההאוזרים אהבו את הכיוון של RDR2 ורצו לעבוד עליו ומה שההאוזרים רוצים לעשות נותנים להם לעשות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 07 פברואר 2019, 22:56

Laskin כתב:ברור שזה הכל מתחושת הבטן שלי, אני לא יכול לדעת מה עובר להפ בראש כשהם לקחו את ההחלטות, אני מנחש ומנמק למה אני חושב כך וכך, מה יש לכם עם הוכחות עכשיו? זה לא דיון כזה (:


אבל גם הניחושים צריכים לבוא מאיזה מקום מושכל... לא ''סתם כי ככה הייתי רוצה''...

עובדה 1: כל רוקסטאר הגדולה לא הצליחה להוציא פורט למחשב יחד עם גרסאות הדור הבא
עובדה 2: כל רוקסטאר הגדולה עבדה על משחק אחד חדש בעצם כל הדור הזה
עובדה 3: עד שהסתיימה העבודה על GTAV ושלל גרסאותיו, RDR2 לא נכנס לתנופת הפקה רצינית

מסקנות מתבקשות:
1. 100 איש ברוקסטאר לא יצליחו לעשות רימייק ל RDR1 בחצי שנה (ואני מוכן להמר שאפילו לא בשנה וחצי).
2. רוקסטאר לא מסוגלת באמת לעבוד על שני משחקים גדולים במקביל.
3. רוקסטאר היא באמת רק סטודיו לפיתוח משחקים. לא אלוהים ולא סופרמן.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 08 פברואר 2019, 13:20

לא מסכים עם המסקנות שלך, ולפי מה שאתה אומר הם עשו את RDR2 ב-4 שנים נטו, מה שללא ספק יאפשר להם לעשות את מעט העבודה שיש להם לעשות בשביל לשחזר את הסיפור המרכזי במשחק הראשון עד שתצא גירסת המחשב/דור הבא בעוד שנה-וחצי, בקלות, עם צוות מצומצם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 08 פברואר 2019, 13:29

Laskin כתב:לא מסכים עם המסקנות שלך, ולפי מה שאתה אומר הם עשו את RDR2 ב-4 שנים נטו, מה שללא ספק יאפשר להם לעשות את מעט העבודה שיש להם לעשות בשביל לשחזר את הסיפור המרכזי במשחק הראשון עד שתצא גירסת המחשב/דור הבא בעוד שנה-וחצי, בקלות, עם צוות מצומצם.

עבדו על rdr2 אלף אנשים במשך 4.5 שנים. מה זה צוות מצומצם ביחס לזה? 350 אנשים במשך שנתיים? והמילה ״מעט עבודה״ היא לא נכונה בשום צורה. לבנות מסת אדמה ולעשות קמפיין של משחק מלא מאפס זה לא מעט עבודה, זה המון עבודה.

———————————————————————————————————

קאפקום חושפת קצת מספרים של סוף 2018:
מונסטר האנטר וורלד - 11.8 מליון יחידות (וואללה גיא, לא חצה את 15 מליון כמו שחזית. אבל כן רוב המחירות היו בpc ברבעון הזה)
RE5 - עומד על 11 מליון
RE6 - עומד על 8.8 מליון
RE4 - עומד על 7.4 מליון
RE7 - עומד על 6.1 מליון
מונסטר האנטר ג׳נריישנס - עומד על 3 מליון
SFV - עומד על 2.9 מליון
Dead rising 3 - עומד על 2.6 מליון
Dead rising 4 - עומד על 1 מליון
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 26 אורחים