Kazz כתב:הקטע של 'דאבל דיפינג' הוא כזה שטות שהגיעה למימדים מאגיים. לרוקסטאר יש אינטרס מובהק להוציא את גרסת המחשב באותו יום של שאר הגרסאות כי זו הגרסה שמכניסה להם הכי הרבה כסף כי זו הגרסה עם נתח הדיגיטל הכי גדול וזו הגרסה שהם גם מוכרים דרך הקליינט שלהם לנתח הכי גדול. לכן האינטרס שלהם הוא לדחוף כמה שיותר אנשים לקנות את גרסת המחשב (וזה רק מתגבר עם הדגש על MTX) ואת זה עושים כשמוציאים אותה בו זמנית.
הדאבל דיפינג הזה (ובמקרה של GTA V אפילו טריפל דיפינג) הוא כל כך מטורף שרוקסטאר הוציאו כלי Transfer מקונסולות הדור הקודם. רוב הרכישות הן על הקונסולות, אבל שחקני PC מסכימים לקנות משחקי GTA באיחור ניכר ולשלם עליהם מחיר מלא גם אם זה כבר העותק השני שלהם. אז למה שלא ימשיכו בנוהל הזה?
Kazz כתב:המציאות האבסורדית של חברות הנסחרות בבורסה: אקטי-בליזארד פירסמו את התוצאות הכי טובות שלהם אי פעם, אך מפטרים 8% מהעובדים. הכל בגלל 'ציפיות' ומשקיעים שלא יודעים שובע ומחפשים צמיחה בלי סוף.
המציאות האבסורדית של אנשים שלא מבינים איך עובד עסק: אקטיוויזן גייסו עובדים בדיוק על בסיס אותן 'ציפיות', כי גיוס עובדים לטובת גידול זה תהליך ארוך שצריך לעשות מראש. אם מלכתחילה לא היו 'ציפיות' כאלו אז אקטיוויזן היתה מגייסת פחות אנשים.
BiA כתב:מיקרוסופט פתרו חלקית את בעיית התוכן החסר והבינוניות של SOT ושל קראקדאון באמצעות גיים פאס. תארו לעצמכם שהדרך היחידה לשחק בו עכשיו היתה לקנות אותו במחיר מלא, התגובה הפושרת של עכשיו היא עוד כלום לעומת הבקלאש שהיה מגיע. עכשיו זה יותר בכיוון של "טוב, המשחק מאכזב, אבל שיחקתי בו בדולר אז ניחא". אבל כן, בלי שום קשר לגיים פאס, זה לא משחק של 60 דולר במצבו. לדעתי 30 דולר עם מולטי חינמי (גם ככה הוא יותר כמו דמו טכני כרגע) היה יכול לשנות את התמונה.
היתרון של SOT היא שמראש הוא נבנה בתור משחק-כשירות והציע המון תוכן מאז ההשקה הראשונה שלו. אני די בטוח שזה לא המודל שלהם עם קראקדאון, ככה שאי אפשר יהיה לבוא עוד שנתיים ולהגיד שבדיעבד המשחק כן סיפק את הסחורה.