PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 22 מאי 2018, 23:01

lost legacy הוא משחק מלא אולי בסטנדרט של לפני 10 שנים, לא בסטנדרטים של היום. וברור שהתפוקה יורדת - זה נכון באופן כללי לתעשייה, לא רק לנוטי דוג. משחקים נעשים יקרים ומסובכים יותר לפיתוח ככל שעובר הזמן, זה לא דבר חדש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 22 מאי 2018, 23:19

idan כתב:אכן lost legacy הוא לא פחות משחק מלא מהמשחקים על הפס3, בוודאי לא מהמשחק הראשון שגם הוא מתרחש בעיקר בלוקיישן אחד. מה גם שהמשחק הרביעי הכי ארוך בסדרה בפער כל כך גדול שאתה יכול לקרוא לו משחק וחצי בסטנדרטים של אנצ'רטד :)
בכל מקרה זה לא מדוייק להגיד שהתפוקה של נוטי דוג בהכרח ירדה כי כמות המשחקים בכל דור היא גם פונקציה של אורך הדור ושל מתי הם סיימו לפתח את המשחק האחרון על הפס 3 או על הפס 2 והתחילו בעבודה על המשחק הראשון לדור הבא.

הם הוציאו משחק ב2005 ואז אנצ׳רטד 1 שנתיים מאוחר יותר. אני משער שאנצ׳רטד 4 גם היה יוצא לפחות שנה קודם אם לא היה את כל בלגן הפיתוח.

בכל מקרה עדין לא שחקתי בשניהם כך שאם באמת מדובר בבערך משחק מלא ואנצ׳רטד 4 ענקי אז אולי הם באמת עדין שומרים על תפוקה גבוהה, ביחוד עם כל הבעיות שאנצ׳רטד 4 עבר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4918
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 22 מאי 2018, 23:49

אני ממליץ לכולם לקרוא את הספר של ג'ייסון שרייר מקוטאקו,ובמיוחד את הפרק על הפיתוח של U4- זה בהחלט נשמע שלא הרבה מהעבודה של הניג עבר הלאה למוצר הסופי שקיבלנו למעט סיפור המסגרת הכללי. נשמע שהם באמת פיתחו את U4 בבערך שנתיים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מאי 2018, 00:39

Uncle Pey'j כתב:אני ממליץ לכולם לקרוא את הספר של ג'ייסון שרייר מקוטאקו,ובמיוחד את הפרק על הפיתוח של U4- זה בהחלט נשמע שלא הרבה מהעבודה של הניג עבר הלאה למוצר הסופי שקיבלנו למעט סיפור המסגרת הכללי. נשמע שהם באמת פיתחו את U4 בבערך שנתיים.

אסור לשכוח שרוב הקושי במעבר הדורי הוא המנוע וזה משהו שהיה להם מוכן לעבודה בשנתיים בגלל הזמן שבילו עליו בתקופת אימי. כלומר כנראה שזה היה יותר דומה לפיתוח של משחק שני בדור אם נדבר על השנתיים הללו בלבד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מאי 2018, 01:48

מדיה מוליקול התחילה את דרימס מחדש פעמיים, זאת הגרסה השלישית שהם בנו מאפס. הוא נראה כל כך חמוד, אשכרה UE4 לילדים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 23 מאי 2018, 10:46

זה פשוט מדהים כמה שסוני נותנת לחברות שמפתחות עבורה בבלעדיות לקחת את הזמן שלהן... שוב ושוב, הם לא מתפשרים גם אם זה אומר דחייה של שנים.

מעניין אם יצא השנה... עלו כמה רשמים שלו לאחרונה וכולם אומרים שהוא פשוט מדהים וממכר, והם לא יכולים לחכות ולראות את היצירות של היוזרים... החשש היחיד שלי הוא מכל מני שיט פוליטי ו/או מיני שיכול להיות אפילו בסאבטקסט של היצירות של היוזרים וזה יפגע בהנאה... אבל אני אישית ממש מחכה לו, גם אם זה נראה לי הרבה יותר מתאים לVR.
זה משחק שלדעתי סוני כן צריכה לשחרר גם למחשב, גם בגלל ה-VR אבל בעיקר כי אז נראה יצירות הרבה יותר מתקדמות

בנושא אחר, יש גם רשמים חדשים של DAYS GONE והם מעורבים... יש אתרים שממש חושבים שהוא גנרי ויש כאלה שאומרים שאמנם אין בו משהו חדש במיוחד, אבל כל מה שהוא עושה מרגיש מצויין, וEASY ALLIES אפילו חושבים שיהיה משחק מעולה.
מה שכן, הם אמרו שהוא זז הרבה פעמים באיזור ה-15 פריימים, ויש לו הרבה בעיות, וזה ברור לגמרי למה הוא נדחה ל-2019.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מאי 2018, 12:09

סוני עושה חכם, אפילו אם אף אחד לא יקנה את המשחק הוא עדין נותן לפס4 את היוקרה היצירתית. קשה לי לחשוב על יותר מדי משחקים שנתנו להם את הזמן שלהם ובסוף הצוות פישל, לרוב החרא יוצא כשלא נותנים לצוות את הזמן. כמובן שיש כל מני דיוק נוקם לנצח אבל בכלליות, אם רווחיות לא משנה כמו במקרה של צד א, צריך לתת את הזמן. רק להשוות את זה למיקרוסופט ונניח sot או קראקדאון 2, התחביב שלהם זה לתת למפתחים מעט מדי זמן.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 23 מאי 2018, 12:54

בקראקדאון 3 לדעתי נותנים להם יותר מדי זמן, לדעתי :)
עם ההתנהלות של מיקרוסופט - אני לא מבין איך הוא עדיין לא בוטל. מניח שכל הכבוד להם, אבל זה תלוי לחלוטין בתוצאה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מאי 2018, 17:53

מצידי שידחו אותו גם ב5 שנים נוספות. אני מת על הפרנצ׳ייז הזה וחבל לי שהוא ימות משני כישלונות רצופים. האמת שהוא הבנצ׳מארק המושלם לדור הבא אם יש למיקרוסופט את הסבלנות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 23 מאי 2018, 21:57

גם לקוואנטום ברייק נתנו 5 שנים ותראו מה יצא. אמנם מיקרוסופט טוענים שהוא מכר מעל למצופה, אבל זה משחק די פח. אבל קראקדאון 3 הוא DOA, זה כמעט בטוח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מאי 2018, 01:00

InterAl כתב:גם לקוואנטום ברייק נתנו 5 שנים ותראו מה יצא. אמנם מיקרוסופט טוענים שהוא מכר מעל למצופה, אבל זה משחק די פח. אבל קראקדאון 3 הוא DOA, זה כמעט בטוח.

על קוואנטום ברייק כפו סדרת טלביזיה כדי לרכוב על הקונספט החדש של הONE של קונסולה שמהווה HUB טלביזיה מה שדפק מכל כיוון את הנרטיב והקצב של המשחק וכמובן כפה עלינו סדרה נוראית שהיינו צריכים לראות בין הפרקים. אולי שכחתי לציין את הקטע של החופש. חוץ מזה פיתוח ארוך זה ב-DNA של רמדי כי הם חברה מאוד קטנה באופן יחסי, לא עולה הרבה להחזיק אותם פועלים לאורך שנים. זאת אחת הסיבות שאלן ווייק לקח 7 שנים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 24 מאי 2018, 10:32

כן כן, הסדרת טלוויזיה, ברור. הרי הגיימפליי הגרוע, מכניקת הירי הדפוקות, קטעי הפלטפורמה המעפנים, הכל באשמת סדרת הטלוויזיה. ורמדי לא כזאת קטנה כמו שהיתה בעבר, על QB עבדו 100 איש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מאי 2018, 11:23

הגיימפליי של QB מצויין, יש למשחק בעיות פייסינג קשות אבל רובן נגרמות בגלל הסדרת טלביזיה. בהחלט יש לי ביקורות על המשחק בלי קשר לסדרת טלביזיה, בדיוק כמו על אלן ווייק או מקס פיין, אבל אין לי שמץ של ספק שבלי הסדרת טלביזיה המשחק הזה היה מתעלה הרבה מעל למה שהוא היה.

בנושא גודל הצוות, 100 אנשים זה עדין צוות קטן, היום על משחקי AAA עובדים 200 אנשים במקרה הרע ו-1000 אנשים במקרה הטוב. להחזיק את רמדי עם 100 אנשים במשך 5 שנים או את DICE עם 250 לשנתיים זה בדיוק אותו דבר, אותה כמות של שנות אדם. משחק רמדי לוקח לפחות 5 שנים, מיקרוסופט ידעה את זה מראש. זה לא מקרה TRICO או DREAMS שעבר שני ריבוטים מלאים, מדובר בפרוייקט שמיומו הראשון מיקרוסופט ידעו שיקח שנים בתקציב יחסית נמוך פר שנה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 24 מאי 2018, 11:45

זה משחק בינוני ומטה. הביקורות לא ציינו את סדרת הטלוויזיה כבעיה העיקרית שלו, אלא את הגיימפליי הבינוני.

100 אנשים זה צוות קטן יחסית למשחקי AC אולי, אבל לא יחסית למשחקי AAA אחרים כמו אנצ׳רטד 2 - משחק טוב בהרבה שעבדו עליו פחות מ-100 איש בנוטי דוג. אבל בכל מקרה, גם המשחק עצמו די קטן. זה משחק לינארי של 10 שעות בלי מולטיפלייר, בלי עולם פתוח, בלי set pieces מטורפים ועם scope מצומצם. אי אפשר להשוות אותו למשחקי AAA גדולים. ועדיין הוא לקח 5 שנות פיתוח של 100 אנשים - לדעתי זה מוגזם בהתחשב בתוצאה הסופית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מאי 2018, 12:59

InterAl כתב:זה משחק בינוני ומטה. הביקורות לא ציינו את סדרת הטלוויזיה כבעיה העיקרית שלו, אלא את הגיימפליי הבינוני.

100 אנשים זה צוות קטן יחסית למשחקי AC אולי, אבל לא יחסית למשחקי AAA אחרים כמו אנצ׳רטד 2 - משחק טוב בהרבה שעבדו עליו פחות מ-100 איש בנוטי דוג. אבל בכל מקרה, גם המשחק עצמו די קטן. זה משחק לינארי של 10 שעות בלי מולטיפלייר, בלי עולם פתוח, בלי set pieces מטורפים ועם scope מצומצם. אי אפשר להשוות אותו למשחקי AAA גדולים. ועדיין הוא לקח 5 שנות פיתוח של 100 אנשים - לדעתי זה מוגזם בהתחשב בתוצאה הסופית.

דיסטרקטויד
The gameplay is excellent

גיים אינפורמר
but Quantum Break more than makes up for that with some of the best storytelling and gameplay Remedy has ever produced

EGM
While the action and exploration in the video game portions shine, the live-action episodes create a disconnect that is hard to recover from.

גיימספוט
but no matter how impressive the combat is, or how great the game looks, there's no getting around the fact that it's driven by a story with limited appeal and hindered by disappointing design decisions


אם תסתכל על הביקורות של המשחק, רובם אומרים שהמערכת קרב נהדרת, יש קונסנזוס די נרחב בנושא. יש למשחק בעיות אחרות, רובן נובעות מפייסינג, הנרטיב והקטעי פלטפורמה. אם היו מפתחים משחק נורמאלי ולא משחק משולב בסדרת טלביזיה אז לפחות שניים מתוך השלושה היו כנראה נפתרים או לפחות משתפרים.

נוטידוג פתחה את אנצ'רטד בדור קודם על מנוע קיים עם גיימפליי קיים ועיצוב משחק קיים, בדור הזה גם להם לוקח שנים לפתח משחק והם היום 200+ עובדים, לא 100. יש לך נטיה מוזרה לקחת חדי קרן ולהפוך אותם לאיזה סטנדרט תעשיה - אם 100 איש יכולים בכזו קלות לפתח משחקי ירי גוף שלישי AAA תוך שנתיים אז למה לוקח לדוגמה שאתה הבאת, נוטי דוג, יותר מ-3 שנים לפתח את TLOU2 עם יותר מ-200 אנשים ועוד כשיש להם כבר מנוע קיים וגיימפליי מבוסס?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 24 מאי 2018, 13:54

עוד שעה יעלו הביקורות של DETROIT...
באתי לבדוק בדיוק כמה קיבלו המשחקים הקודמים, ונראה לי שיהיה להם ממש קשה להוציא היום את "המשחק הכי טוב" שלהם, כי הממוצעים הקודמים דווקא מפתיעים מאוד, לטובה (לפי MC):

INDIGO PROPHECY קיבל 85 בגירסת הPC
HEAVY RAIN לפס3 קיבל 87
BEYOND: TWO SOULS קיבל ממוצע של 70, שזה האמת הכי מפתיע כי לדעתי הוא דווקא הכי טוב שלהם, ממה שיצא לי לשחק (שיחקתי בכולם, לא סיימתי את כולם)

מאוד קשה לי לראות היום משחק של QD מקבל ממוצע מעל 80... אבל הרשמים דווקא חיוביים.
אז לפני שיוצאות הביקורות - מישהו רוצה להמר? (מתאים לנושא ההימורים אבל יש רק שעה, בואו סתם בשביל הספורט...)

אני מהמר על 82. לפני שהסתכלתי על הממוצעים של הקודמים הייתי מהמר פחות מזה, אבל נראה שיש דווקא לא מעט שזורמים על הז'אנר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מאי 2018, 15:03

אתה שוכח די הרבה משחקים בסגנון, למשל TWD עם 92 או TWAU עם 83 או life is strange עם 85. משחק טוב בז'אנר יכול לשפשף את ה-90, אני רק לא בטוח שדיוויד קייג' מסוגל לכתוב אחד. אם ניחושי ציונים זה מה שאנחנו רוצים אז למה לא לקחת את זה לנושא התערבויות? :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 24 מאי 2018, 16:13

כי מאוחר מדי, הביקורות כבר יצאו :)

זה לגמרי ALL OVER THE PLACE... ראיתי מלא 5-6 ומלא 9-10, ועוד יותר מלא בין לבין :D
מי שציפה למשחק משחק - לא יקבל את זה פה, מדובר בסרט אינטראקטיבי, עם כמה אלמנטים של משחק.
מעניין לראות עד כמה הביקורות רחוקות אחת מהשנייה בכל דבר בערך.

נכון לעכשיו הוא עומד על ממוצע 80, שכבר יש 66 ביקורות.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 24 מאי 2018, 16:31

DrKeo כתב:
InterAl כתב:זה משחק בינוני ומטה. הביקורות לא ציינו את סדרת הטלוויזיה כבעיה העיקרית שלו, אלא את הגיימפליי הבינוני.

100 אנשים זה צוות קטן יחסית למשחקי AC אולי, אבל לא יחסית למשחקי AAA אחרים כמו אנצ׳רטד 2 - משחק טוב בהרבה שעבדו עליו פחות מ-100 איש בנוטי דוג. אבל בכל מקרה, גם המשחק עצמו די קטן. זה משחק לינארי של 10 שעות בלי מולטיפלייר, בלי עולם פתוח, בלי set pieces מטורפים ועם scope מצומצם. אי אפשר להשוות אותו למשחקי AAA גדולים. ועדיין הוא לקח 5 שנות פיתוח של 100 אנשים - לדעתי זה מוגזם בהתחשב בתוצאה הסופית.

דיסטרקטויד
The gameplay is excellent

גיים אינפורמר
but Quantum Break more than makes up for that with some of the best storytelling and gameplay Remedy has ever produced

EGM
While the action and exploration in the video game portions shine, the live-action episodes create a disconnect that is hard to recover from.

גיימספוט
but no matter how impressive the combat is, or how great the game looks, there's no getting around the fact that it's driven by a story with limited appeal and hindered by disappointing design decisions


אם תסתכל על הביקורות של המשחק, רובם אומרים שהמערכת קרב נהדרת, יש קונסנזוס די נרחב בנושא. יש למשחק בעיות אחרות, רובן נובעות מפייסינג, הנרטיב והקטעי פלטפורמה. אם היו מפתחים משחק נורמאלי ולא משחק משולב בסדרת טלביזיה אז לפחות שניים מתוך השלושה היו כנראה נפתרים או לפחות משתפרים.

נוטידוג פתחה את אנצ'רטד בדור קודם על מנוע קיים עם גיימפליי קיים ועיצוב משחק קיים, בדור הזה גם להם לוקח שנים לפתח משחק והם היום 200+ עובדים, לא 100. יש לך נטיה מוזרה לקחת חדי קרן ולהפוך אותם לאיזה סטנדרט תעשיה - אם 100 איש יכולים בכזו קלות לפתח משחקי ירי גוף שלישי AAA תוך שנתיים אז למה לוקח לדוגמה שאתה הבאת, נוטי דוג, יותר מ-3 שנים לפתח את TLOU2 עם יותר מ-200 אנשים ועוד כשיש להם כבר מנוע קיים וגיימפליי מבוסס?

הציטוטים שלך סלקטיביים. השניים הראשונים נתנו ציון גבוה מהממוצע, לא ממש מייצג. את גיימספוט ציטטת סלקטיבית. בסוף הביקורת, ב-The Bad, הם כתבו:
Sloppy movement and weapon controls
Forced, unimaginative platforming sections
כלומר לדעתם, החלקים הרעים באמת של המשחק כן קשורים למכניקות גיימפליי חלשות. דווקא סדרת הטלוויזיה לא צוינה כנקודה חלשה ממש.

אתה יכול להסתכל ישירות ב-MC:
http://www.metacritic.com/game/xbox-one ... ic-reviews
חפש את המילה "gameplay" ותראה שלרוב הגיימפליי מוזכר לרעה.

בנוגע לכמות עובדים, קשה להשוות את נוטי דוג לרמדי - הראשונה עושה משחקים שהם בטופ של הטופ, השנייה משחקים בינוניים מינוס. בנוסף, בכל המשחקים של ND יש אלמנט מולטיפלייר מושקע וגם המשחקים שלהם ארוכים יחסית. אצל רמדי אין MP, אין סינגל ארוך, אין set pieces מדהימים... אין בכלל מה להשוות את ההפקות שלהם לטופ של התעשייה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מאי 2018, 20:13

Laskin כתב:כי מאוחר מדי, הביקורות כבר יצאו :)

זה לגמרי ALL OVER THE PLACE... ראיתי מלא 5-6 ומלא 9-10, ועוד יותר מלא בין לבין :D
מי שציפה למשחק משחק - לא יקבל את זה פה, מדובר בסרט אינטראקטיבי, עם כמה אלמנטים של משחק.
מעניין לראות עד כמה הביקורות רחוקות אחת מהשנייה בכל דבר בערך.

נכון לעכשיו הוא עומד על ממוצע 80, שכבר יש 66 ביקורות.

רציתי להגיד בהתערבות 78, מעניין על כמה הוא יתיצב.

אינטר, צטטתי רק אתרים גדולים, אפילו אם מישהו בקר חלקים בגיימפליי כמו גיימספוט הם עדין שבחו את הגיימפליי אקשן והמערכת קרב. הפלטפורמה שם ידועה לשמצה אבל מותר למשחק שיהיו לו אלמנטים חלשים, אף אחד לא מתווכח שהפלטפורמה ובכלליות חלקים מסויימים במשחק חלשים. אבל אם מיקורוספט לא הייתה כופה עליהם סדרת טלבזיה שחרבשה את הפייסינג, העלילה ושדדה מהם תקציב ומאמצי פיתוח היית מקבל משחק אחר. האם הוא היה יצירת מופת? אין לי מושג, אולי הוא היה אפילו פחות טוב, אבל לתת את רמדי כדוגמה למיקרוסופט הסבלנית שנותנת למפתחות את הזמן והחופש האומנותי? לא ממש.

בנושא נוטי דוג, לא אני העלתי את ההשוואה, אתה העלת. חברות שונות שעושות משחקים שונים עם גדלי צוותים שונים ובכלל פתחו בדורות שונים (ספציפית אנצ׳רטד 2 שציינת) כשהאחת כתבה מנוע חדש לדור חדש ובנתה פרנצ׳ייז מאפס והשניה רכבה על מנוע קיים ופרנצ׳ייז קיים, זה לא בדיוק בר השוואה בכמעט אף קטגוריה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 24 מאי 2018, 20:24

כל סדרת הטלויזיה היא בסה"כ שעה ועשרים מתוך משחק של 10 שעות. לומר שזה מה שהרס את המשחק זה קצת הזוי. שורה תחתונה: גם אם הגיימפליי בסדר, אין שום דבר יוצא דופן במשחק הזה. הוא שוטר פחות או יותר ממוצע. בסטנדרט של לפני 16 שנה זה היה אחלה. היום זה כבר לא מספיק. וכן, מיקרוסופט היו מאוד סבלניים עם רמדי. גם עם אלן ווייק שלקח כמעט 6 שנים וגם עם QB. אני גם ממש בספק שרמדי כ"כ התנגדו לסדרת טלויזיה בהתחשב בזה שהפקת סדרות טלוויזיה היא סוג של חלום רטוב של סאם לייק. אולי נוח להם להציג שזה נכפה עליהם כדי לתרץ את הבינוניות של המשחק. אבל האשמה בכך היא כולה שלהם לדעתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מאי 2018, 21:00

InterAl כתב:כל סדרת הטלויזיה היא בסה"כ שעה ועשרים מתוך משחק של 10 שעות. לומר שזה מה שהרס את המשחק זה קצת הזוי. שורה תחתונה: גם אם הגיימפליי בסדר, אין שום דבר יוצא דופן במשחק הזה. הוא שוטר פחות או יותר ממוצע. בסטנדרט של לפני 16 שנה זה היה אחלה. היום זה כבר לא מספיק. וכן, מיקרוסופט היו מאוד סבלניים עם רמדי. גם עם אלן ווייק שלקח כמעט 6 שנים וגם עם QB. אני גם ממש בספק שרמדי כ"כ התנגדו לסדרת טלויזיה בהתחשב בזה שהפקת סדרות טלוויזיה היא סוג של חלום רטוב של סאם לייק. אולי נוח להם להציג שזה נכפה עליהם כדי לתרץ את הבינוניות של המשחק. אבל האשמה בכך היא כולה שלהם לדעתי.

דבר ראשון שעה ועשרים של עלילה טהורה ממשחק אקשן של 8 שעות זה כנראה יותר מהעלילה שאתה חווה במשחק עצמו. דבר שני, תסיר את הסדרה מהמשחק, האם המשחק קוהרנטי? התשובה היא לא, המשחק לא קוהרנטי. מה זה אומר? שאם לא הייתה סדרה, המשחק היה צריך לעבור שינוי די מסיבי, אם זה שלבים נוספים או בכלליות שינוי מבנה העלילה כי באיזה משחק יקפצו לך לעלילות צד של דמויות שאפילו לא מופיעות במשחק עצמו? מצטער, אבל המשחק היה צריך לעבור לא מעט כדי להסיר ממנו את הסדרה, כלומר כן, היינו מקבלים משחק שונה, אפילו אם הגיימפליי היה זהה.

בנושא מיקרוסופט, היא הצטרפה לאלן וייק באמצע הפיתוח ב-2006, עבדו על המשחק הזה פחות מ-50 אנשים בתקופה שצוותים התחילו להתנפח לכיוון ה-150. ואו, מיקרוסופט תחזקו פיתוח שדרש 50 עובדים במשך 4 שנים, כל כך מרשים. זה כמעט כמו לפתח משחק AAA במשך שנה וחצי, פשוט מטורף! שלא נדבר על זה שנכפה על רמדי פיתוח בלעדי ל-360 מה שהרג את העולם הפתוח של המשחק בגלל מגבלת הזיכרון. מי היה מאמין שכשהם יפתחו את QB יכפה עליהם שוב פעם משהו ממיקרוסופט? ממש סביבת עבודה מושלמת לפיתוח משחקים, אני משער שבגלל זה הם ממשיכים לפתח משחקים עם מיקרוסופט. אה רגע, הם ברחו ממיקרוסופט? אוי, מעניין למה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 25 מאי 2018, 12:02

אני מה זה בספק שסאם לייק באמת לקח את זה כ"כפייה" ולא היה מבסוט לאללה על העניין.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מאי 2018, 13:58

משום מה אני לא מצליח למצא את הכתבה שדברה על זה שהסדרה הייתה מנדט של מיקרוסופט בכדי לקדם את האולפני טלביזיה החדשים שלהם (שהספיקו כבר להסגר).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 27 מאי 2018, 12:57

בסדר ככה או ככה עזוב כתבה... עוד מאלן ווייק ברור שהיה להם עניין בlive action. זה מאוד תמוהה להאמין שסאם לייק לא התלהב מהבדג'ט והזמן שנתנו לו בנושא
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 33 אורחים