זה לא יהיה המוצר גיימינג הכי טוב, בדיוק כאן הטעות שלך. אתה ממשיך להגיד את זה, אבל לא נראה לי שאתה יודע מה זה מוצר גיימינג טוב.
נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות
נוצר ע"י DrKeo·09 באפריל 2013
אומר הבן-אדם שגורס שבשנייה זו ממש כל שחקני הפס5 הקז'ואלים שמעוניינים ב Meccha Chameleon (עשר מיליון עותקים כבר) משחקים בו בכיף ובחדווה ענקיים על הלפטופ המצ'וקמק שלהם - כלומר שום בעיה להתמודד עם מערכת הפעלה וממשק שלא מתקרבים ל frictionless של קונסולה.
אבל משום הם לא ירצו לקנות מכשיר סלוני שנותן להם חווייה הרבה יותר טובה ועם מערכת ההפעלה וממשק יותר משוייפים, שנותן להם להנות מכל העולמות.
כרגיל, חוסר עקביות והגיון פנימי משוועים בטיעונים שלך.
יש טלוויזיה שעושה 4K 144HZ HDR . ויש טלוויזיה שעושה רק 4K. ברור לכולם באיזה טלוויזיה עדיף לצרוך את התוכן.
כן, תודה על הדיעה העמיקה שלך אדון ״היליקס המכשיר הכי אטרקטיבי אי פעם! אבל הוא לא ימכור טוב!״ או אדון ״הם לא הרוויחו מספיק כסף, אז שישנו אסטרטגיה ללהרוויח פחות כסף!״. תודה שחלקת איתנו את זה.
הדוגמאות שלך כמובן טפשיות כי ההיליקס נחותה לפס6 בכמעט כל פן אפשרי, ואני מבין שאתה משכנע את עצמך שההיליקס עדיפה כי אתה חיי ביקום מקביל לשאר העולם, אבל אף אחד לא מסכים איתך. אתה תראה את זה במכירות של ההיליקס, אבל כמובן שתאשים מישהו או משהו אחר בסגנון הקלאסי של קאז. אל תדאג, כולנו זוכרים טוב טוב איך אתה מזיל ריר על ההיליקס והטיעונים ההזויים שאתה טוען עליה, וכולנו נזכור לך את זה כשהיא תכשל ותתחיל בתירוצים.
קאז עדיין לא ״קולט״ (נו ברור שהוא כן אבל הוא בחוג דיבייט) ש 99.9 אחוז משחקני הפס5 לא מודעים בכלל לקיומו של ה Cocomelon הזה שהוא מדבר עליו שמכר כבר 10 מיליון בסטים, ואלה שכן וכל כך רוצים לשחק בו ימצאו דרכים כלכליות יותר מקונסולה שעולה מאות דולרים.
רוב אלה שראו ואמרו משחק נחמד (אולי 3 אחוז מהבייס הפעיל) פשוט לא יתאמצו מספיק בשביל לשחק אם אין אותו על הפס5 וזהו. ברור שרובם לא הולכים לחבר לאפטופ ולשחק בו - רובם ידלגו כי הוא פשוט לא קריטי בשבילם ויש מספיק באקלוג מפלצתי שמורכב מאינדיז AAA וכל מה שתרצו. אלה שממש ממש רוצים וחמים על המשחק הזה שזה אולי אחוז מאלה שבכלל מודעים לקיומו (שזה כאמור אחוז קטן מאוד גם ככה מהיוזרבייס של הפס5) - יחברו כבר את הלאפטופ המחורבן אם זאת הברירה שיש להם וכנראה שלא יצעקו ״זה זמן הליקס מאדרפאקר!!!״ וישחררו אלפיה (בדולרים). כאילו בחייאת נו למה אנחנו מבזבזים זמן על הטיעונים המפגרים האלה.
להתחשב בזה שהוא טען שהפס5 לא אמורה למכור כי כמה משחקים שרצים עליה רצים גם במובייל, אין מה לצפות שם יותר מדי לדיון סביר.
אתם עדיין כאילו לא מבינים שכל האינדיז הם בנוסף לכל משחקי ה AAA שההליקס תריץ? וכל היתרונות האחרים שמביכים את הפלייסטיישן?
המטרה של מיקרוסופט שכאשר הדור הבא מתחיל צריכה להיות להציב אלטרנטיבה לפלייסטיישן שתגרום לשחקני פלייסטיישן להגיד:
"אני יודע שאני קונה את ה PS6 כי אני לא רוצה לאבד ולפצל את הספרייה שלי. כי מפריע לי לשלם כך הרבה up front למרות שאני יודע שעם עלויות הPS+ אני אשלם יותר לאורך הדור על פלייסטיישן. אני מקנא במי שההליקס תהיה המכשיר גיימינג העיקרי שלו'.
כל הדאגות על מכירות ורווחים הן משניות.
LaskinElder
LaskinElderוכן, אני בטוח שזה מאוד יעזור למשקיעים ולדוחות שלהם, שאנשים לא ירכשו את המכשיר אבל יקנאו במי שכן.
מכירות ורווחים זה משני?? למי???
מה נסגר איתך.
״כל הדאגות על מכירות ורווחים זה משני״. תקשיב זה ציטוט לפנתיאון כאילו אנחנו בעולם דובוני אכפת לי חדי קרן קומוניסטי מעוות שיש לך בראש. זה באמת אחד השיאים שלך אם לא ה-שיא ההודעה האחרונה הזאת ובוא, היו לך כמה.
בבקשה תצא מארון הטרולינג יום אחד ותגיד ״די יא גזורים צחקתי אתכם לא היה כיף!? יאללה בלעדיים שולטים״ או משהו. זה לא הגיוני שאתה אמיתי.
כל הדאגות על מכירות ורווחים הן משניות.
ואו, אני צריך לנעוץ את זה בראש הפורום.
LaskinElderאתם לא מבינים, הם כמו קוניגסג, בוגאטי או פאגאני, הם לא צריכים למכור הרבה יחידות, רק להיות הכי נחשקות… ההיליקס צריכה להיות קונסולה שעולה 5, אפילו 10 מליון דולר ליחידה, וכל השייחים סעודים ירכשו אותה וכל השאר יקנאו ויגידו ״שיווואוווו איזה באסה שהפס6 שלי לא מריצה friend slops, איך הייתי מת לשחק עכשיו בסלון עם עכבר את המשחקים האלה שעולים 5-15 ש״ח ואחרי שבוע לעבור למשחק הבא״
אתם מנותקים. לא תבינו. הכי נחשקת זה הדבר הבא. גם אם משום מה אף אחד לא ירכוש אותה, עמוק בפנים כולנו נרגיש את הריקנות ולאט לאט הריקנות תהפוך לריקבון מצחין שיעיב על נפשנו, הדכאון יחלחל ונייחל למוות המתוק, אך המוות המתוק ירחק ויתרחק עוד בכל פעם שנעבור שוב לילות ארוכים של נדודי שינה וזיעה קרה… עד שנעשה את המעשה הנכון, ונשלח ידנו אל עבר ארון התרופות שייגאל אותנו אחת ולתמיד מהפרגטורי האינסופי…
אם אנשים בעם ישראל היו אוהבים אחד את השני חצי ממה שקאז אוהב את הייליקס איפה היינו...
מיקרוסופט צריכים קודם לעשות מכשיר רלוונטי, נחשק ושמציג אלטרנטיבה ממשית ויתרונות מובהקים שהמתחרות לא יוכלו להעתיק.
הם אומרים שהם לוחצים על כפתור הריסט? אז זה צריך להיות הטיקט החדש שלהם, ועליו לבנות שנים קדימה.
אתם מנסים לקשור את העגלה לפני הסוסים. זה טמטום להתמקד בשאלת הרווחים וההכנסות. אף אחד לא חושב לחזור לימי הרווחים בתקופת ה 360. כל קונסולה קלאסית של מיקרוסופט עשתה פחות מקודמתה ואנחנו רואים שמודל קונסולה קלאסית שעושה ~40 מיליון לא מסוגל לתמוך בארגון XBOX בגודלו הנוכחי. אלפי המפוטרים וסגירות האולפנים הם בעקבות זה שהרווחים וההכנסות לא מספיקים.
מנגד, אתם לא מציעים שום תוכנית פעולה ולא מציגים טיעון משכנע למה גורלה של קונסולת XBOX קלאסית חדשה יהיה שונה מקודמתה.
ככל שאני מזדקן פחות ופחות משחקים מעניינים אותי ואני מוצא את עצמי משחק בעיקר סטריט פייטר ורוב השנה לא משחק בשום דבר אחר גם כשאני מנסה לשחק סינגל אני לרוב פורש מהם אחרי כמה שעות.
למה אני מדבר על זה קאז? כי אם אפילו בן אדם כמוני שהלהבה שלי לא חזקה כמו בעבר, לא מוצא עניין בהייליקס למה שמישהו יותר כבד ממני ימצא בה עניין?
אני אולי מסיים משחק פעם באלף שנה, אבל עדיין לי למה לי לעבור להיליקיס שסוני יכולה להוציא אקסקלוסיבי כמו GOT שכן דיבר אלי, כמו וולברין שמסקרן אותי וכמו אינטרגלקטיק שמסוגל אולי לעניין אותי?
מה ההיליקס יציע לי? אתה מבין שאם מישהו כמוני שכבר חצי רגל בחוץ לא מתעניין בה אין סיכוי להארדקורס שמסיימים 50 משחקים בשנה להתעניין בה?
אין למצב שמייקרוסופט נקלעה אליו תרופת פלא. הם דפקו את עצמם מעבר לכל דמיון וכל תיקון מאז הE3 המיתולוגית ההיא שנחשף הONE ממש לא מזמן מייקרוסופט הודתה בזה בעצמה. אז אף אחד מאיתנו לא יכול טכנית להציע פיתרון שבאמת יחזיר אותם לימי ה360, אבל אנחנו מציעים משהו שיעצור את איבוד המשתמשים ואת market share שלהם, אתה מציע פשוט לדמם משתמשים מהאקוסיסטם? ולמה? כי אתה חושב שקונסולת מחשב זה רעיון מגניב.
האחיין שלי משחק Meccha Chameleon על PC, עובר לPS5 בשביל GTA פיפא ופורטנייט, חוזר למחשב שלו שוב בשביל גיאומטרי דאש, ושחברים שלו באים אליו הוא משחק איתם בסוויץ 2, איזה סמאש או אנערף מה.
אתה יודע למה הוא לא רוצה את גיאומטרי דאש או את Meccha Chameleon על קונסולה? כי הוא מבין שגיאומטרי דאש זה משחק שהכי טוב לשחק עם מקלדת מכנית ועכבר וכל הסטריימרים בני ה18 שהוא מתלהב מהם ומחזיק מהם משחקים על המחשב. כנל Meccha Chameleon. הוא לא עוצר את נשמתו לפורט שלהם לקונסולות זה לא עובר לו בראש בכלל.
מיקרוסופט צריכים קודם לעשות מכשיר רלוונטי, נחשק ושמציג אלטרנטיבה ממשית ויתרונות מובהקים שהמתחרות לא יוכלו להעתיק.
הם אומרים שהם לוחצים על כפתור הריסט? אז זה צריך להיות הטיקט החדש שלהם, ועליו לבנות שנים קדימה.
אתם מנסים לקשור את העגלה לפני הסוסים. זה טמטום להתמקד בשאלת הרווחים וההכנסות. אף אחד לא חושב לחזור לימי הרווחים בתקופת ה 360. כל קונסולה קלאסית של מיקרוסופט עשתה פחות מקודמתה ואנחנו רואים שמודל קונסולה קלאסית שעושה ~40 מיליון לא מסוגל לתמוך בארגון XBOX בגודלו הנוכחי. אלפי המפוטרים וסגירות האולפנים הם בעקבות זה שהרווחים וההכנסות לא מספיקים.
מנגד, אתם לא מציעים שום תוכנית פעולה ולא מציגים טיעון משכנע למה גורלה של קונסולת XBOX קלאסית חדשה יהיה שונה מקודמתה.
1) המכשיר הזה לא נחשק, הוא ההפך מנחשק.
2) צריך להוציא מכשיר מצליח, לא מכשיר כושל.
3) הצענו המון, אתה זה שהולך ראש בקיר עם אסטרטגיה שהיא עובדתית כישלון.
ואו, אני צריך לנעוץ את זה בראש הפורום.
זה הולך טוב עם מוזיקת מידי
זה הולך טוב עם מוזיקת מידי
זה בול מה שחשבתי, אבל לא התחשק לי להזכיר את זה 😬
נתונים מארה"ב למאי:
סוויצ' 2 מקום ראשון, פלייסטיישן מקום שני, אקסבוקס מקום שלישי.
סוויצ' 2 מקום ראשון גם במכירות בדולרים למרות שהפס5 עולה 200$ יותר, זה אומר שההפרש יחידות בין הסוויצ' 2 לפס5 מאוד גדול.
אקסבוקס ירדה ב-12% משנה שעברה ועשתה את המאי הכי גרוע של אקסבוקס אי פעם.
פלייסטיישן ירדה ב-58% משנה שעברה ועשתה את המאי הכי גרוע שלה משנת 2000.
יש בעיות אספקה לפס5, צפי למחסורים (בגלל חוסר יכולת של סוני להשיג צ'יפים של זיכרון, היא לא מסוגלת ליצר הרבה פס5).
הסוויצ' 2 הגיעה ל-5.9 מליון יחידות מה שהופך אותה לשנה הראשונה הכי טובה של קונסולה אי פעם אחרי הגיימבוי AVDANCED שמכר בתקופה המקבילה 6.5 מליון.
פס5 נמכרה במחיר הממוצע של 672$, אקסבוקס במחיר ממוצע של 524$ מה שמרמז שה-XSS הייתה רוב הקונסולות שאקסבוקס מכרו (ה-XSS עלתה במאי 499$).
בצד התוכנה המצב דווקא נהדר, 25% יותר בזבוזים על משחקים, 11% יותר על מנויים, וגם בPC היה 15% יותר בזבוזים משנה שעברה.
בצד האביזרים, צמיחה של 8%.
007 הוא כבר המשחק הרביעי הכי מוכר השנה.
פורצה 6 הוא המשחק החמישי הכי מוכר השנה, והמשחק הכי מוכר במאי גם ב-PC וגם באקסבוקס.
הטופ 10 של מאי:

אז למי שחשב שיש ל-007 התחלה רכה, נראה שהוא התפוצץ בארה"ב.
הלוואי ש 007 יצליח ממש, מגיע להם!
הלוואי ש 007 יצליח ממש, מגיע להם!
הוא נצח את פורצה 6 והפך למשחק הרביעי הכי מוכר ב-2026. אבל לא רק זה, הוא יצא ב-26 למאי והמספרים הם עד ה-30 למאי, כלומר הוא עשה את זה ב-5 ימים בלבד. פורצה 6 יצא ב-19 למאי כך שהיו לו 12 ימים שנספרו בטבלאות.
אז נשמע שהוא סופר מצליח.