VOXELIM

נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

נוצר ע"י DrKeo·09 באפריל 2013

8159 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,233הצטרף: 08 באפריל 2013
#8150

זה לא יהיה המוצר גיימינג הכי טוב, בדיוק כאן הטעות שלך. אתה ממשיך להגיד את זה, אבל לא נראה לי שאתה יודע מה זה מוצר גיימינג טוב.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,126הצטרף: 20 בספטמבר 2023
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 14:29
#8151

אומר הבן-אדם שגורס שבשנייה זו ממש כל שחקני הפס5 הקז'ואלים שמעוניינים ב Meccha Chameleon (עשר מיליון עותקים כבר) משחקים בו בכיף ובחדווה ענקיים על הלפטופ המצ'וקמק שלהם - כלומר שום בעיה להתמודד עם מערכת הפעלה וממשק שלא מתקרבים ל frictionless של קונסולה.

אבל משום הם לא ירצו לקנות מכשיר סלוני שנותן להם חווייה הרבה יותר טובה ועם מערכת ההפעלה וממשק יותר משוייפים, שנותן להם להנות מכל העולמות.

כרגיל, חוסר עקביות והגיון פנימי משוועים בטיעונים שלך.

יש טלוויזיה שעושה 4K 144HZ HDR . ויש טלוויזיה שעושה רק 4K. ברור לכולם באיזה טלוויזיה עדיף לצרוך את התוכן.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,233הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 15:08
#8152

כן, תודה על הדיעה העמיקה שלך אדון ״היליקס המכשיר הכי אטרקטיבי אי פעם! אבל הוא לא ימכור טוב!״ או אדון ״הם לא הרוויחו מספיק כסף, אז שישנו אסטרטגיה ללהרוויח פחות כסף!״. תודה שחלקת איתנו את זה.

הדוגמאות שלך כמובן טפשיות כי ההיליקס נחותה לפס6 בכמעט כל פן אפשרי, ואני מבין שאתה משכנע את עצמך שההיליקס עדיפה כי אתה חיי ביקום מקביל לשאר העולם, אבל אף אחד לא מסכים איתך. אתה תראה את זה במכירות של ההיליקס, אבל כמובן שתאשים מישהו או משהו אחר בסגנון הקלאסי של קאז. אל תדאג, כולנו זוכרים טוב טוב איך אתה מזיל ריר על ההיליקס והטיעונים ההזויים שאתה טוען עליה, וכולנו נזכור לך את זה כשהיא תכשל ותתחיל בתירוצים.

blingblingElder
הודעות: 10,394הצטרף: 13 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 16:22
#8153

קאז עדיין לא ״קולט״ (נו ברור שהוא כן אבל הוא בחוג דיבייט) ש 99.9 אחוז משחקני הפס5 לא מודעים בכלל לקיומו של ה Cocomelon הזה שהוא מדבר עליו שמכר כבר 10 מיליון בסטים, ואלה שכן וכל כך רוצים לשחק בו ימצאו דרכים כלכליות יותר מקונסולה שעולה מאות דולרים.

רוב אלה שראו ואמרו משחק נחמד (אולי 3 אחוז מהבייס הפעיל) פשוט לא יתאמצו מספיק בשביל לשחק אם אין אותו על הפס5 וזהו. ברור שרובם לא הולכים לחבר לאפטופ ולשחק בו - רובם ידלגו כי הוא פשוט לא קריטי בשבילם ויש מספיק באקלוג מפלצתי שמורכב מאינדיז AAA וכל מה שתרצו. אלה שממש ממש רוצים וחמים על המשחק הזה שזה אולי אחוז מאלה שבכלל מודעים לקיומו (שזה כאמור אחוז קטן מאוד גם ככה מהיוזרבייס של הפס5) - יחברו כבר את הלאפטופ המחורבן אם זאת הברירה שיש להם וכנראה שלא יצעקו ״זה זמן הליקס מאדרפאקר!!!״ וישחררו אלפיה (בדולרים). כאילו בחייאת נו למה אנחנו מבזבזים זמן על הטיעונים המפגרים האלה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,233הצטרף: 08 באפריל 2013
#8154

להתחשב בזה שהוא טען שהפס5 לא אמורה למכור כי כמה משחקים שרצים עליה רצים גם במובייל, אין מה לצפות שם יותר מדי לדיון סביר.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,126הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#8155

אתם עדיין כאילו לא מבינים שכל האינדיז הם בנוסף לכל משחקי ה AAA שההליקס תריץ? וכל היתרונות האחרים שמביכים את הפלייסטיישן?

המטרה של מיקרוסופט שכאשר הדור הבא מתחיל צריכה להיות להציב אלטרנטיבה לפלייסטיישן שתגרום לשחקני פלייסטיישן להגיד:
"אני יודע שאני קונה את ה PS6 כי אני לא רוצה לאבד ולפצל את הספרייה שלי. כי מפריע לי לשלם כך הרבה up front למרות שאני יודע שעם עלויות הPS+ אני אשלם יותר לאורך הדור על פלייסטיישן. אני מקנא במי שההליקס תהיה המכשיר גיימינג העיקרי שלו'.

כל הדאגות על מכירות ורווחים הן משניות.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,339הצטרף: 26 במאי 2013
#8156

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,339הצטרף: 26 במאי 2013
#8157

וכן, אני בטוח שזה מאוד יעזור למשקיעים ולדוחות שלהם, שאנשים לא ירכשו את המכשיר אבל יקנאו במי שכן.

מכירות ורווחים זה משני?? למי???

מה נסגר איתך.

blingblingElder
הודעות: 10,394הצטרף: 13 באפריל 2013
#8158

״כל הדאגות על מכירות ורווחים זה משני״. תקשיב זה ציטוט לפנתיאון כאילו אנחנו בעולם דובוני אכפת לי חדי קרן קומוניסטי מעוות שיש לך בראש. זה באמת אחד השיאים שלך אם לא ה-שיא ההודעה האחרונה הזאת ובוא, היו לך כמה.

בבקשה תצא מארון הטרולינג יום אחד ותגיד ״די יא גזורים צחקתי אתכם לא היה כיף!? יאללה בלעדיים שולטים״ או משהו. זה לא הגיוני שאתה אמיתי.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,233הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 21:08
#8159

ציטוט מאת Hypno

כל הדאגות על מכירות ורווחים הן משניות.

ואו, אני צריך לנעוץ את זה בראש הפורום.