אני לא חושב שהוא גיגל. אני חושב שהוא באמת יודע. הוא חופר על מה שואלב וסטים עושים כל היום במקום אשכרה לשחק במשחקים. איך אומר בלינג? חוג הדיבייט וכו'. אני לא חושב שהשתמשתי בשום פיצ'ר של סטים מעבר להורדה, התקנה והפעלה של משחקים, במודע, אי פעם.
אני כן אתן להם את הקרדיט על העבודה על לינוקס - זה עובד ממש ממש לא רע. לא Flawless, רחוק מזה, אבל בהחלט בר-קיימא.

