VOXELIM

נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

נוצר ע"י DrKeo·12 במאי 2019

506 הודעות
KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 20 ביוני 2026 בשעה 13:09
#500

אני לא חושב שהוא גיגל. אני חושב שהוא באמת יודע. הוא חופר על מה שואלב וסטים עושים כל היום במקום אשכרה לשחק במשחקים. איך אומר בלינג? חוג הדיבייט וכו'. אני לא חושב שהשתמשתי בשום פיצ'ר של סטים מעבר להורדה, התקנה והפעלה של משחקים, במודע, אי פעם.

אני כן אתן להם את הקרדיט על העבודה על לינוקס - זה עובד ממש ממש לא רע. לא Flawless, רחוק מזה, אבל בהחלט בר-קיימא.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#501

העבודה שלהם עם לינוקס מדהימה, ממש. ושם גם נמצא רוב הפוקוס שלהם. אבל זה לא קשור לדיון, כי זה לא עושה את סטים פופולרית או את אפיק לא פופולרית.

העובדה שלהם על לינוקס היא כרגע סופר נישה, אבל היא יכול לפתוח פתח לדברים סופר מעניינים בעתיד.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#502

תגיד שלום ל 660 סרטונים שחתכתי. לולא הפיצ'ר הזה בתוך סטים עצמה, כנראה לא הייתי טורח לחפש מה הפתרון הכי טוב לעשות קפאצ'ר ולחתוך קליפים.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 20 ביוני 2026 בשעה 17:02
#503

התקנתי את הדמו של המשחק Takeover2 (מעין Streets of Rage עם גרפיקה יפה). סטים הודיעה לי ''אנחנו נשתמש עבורך ב Steam Input כי מחובר בקר Dualsense למחשב! הסר דאגה מליבך!''.

אממה, הבקר פשוט לא עבד בתוך המשחק.. לא משנה מה עשיתי.. ואז נזכרתי וזאת לא פעם ראשונה שזה קרה לי, יצאתי לגמרי מהמשחק וניטרלתי את Steam Input למשחק הזה ואז הפלא ופלא, זה עבד מעולה, עם הסימנים הנכונים על המסך והכל. אחלה פיצ'ר, 10/10 ממליץ לא להשתמש. לא הייתה פעם אחת שהוא עזר לי. אני משוכנע שהוא עוזר מאוד לאנשים במללללללללללללא מקרי קצה/משחקים עתיקים/משחקים שלא מתאימים לבקר/שחקנים שמתעקשים להשתמש ב Microsoft Sidewinder, אבל ואללה צריך להיות איזה כלל בתוך סטים שאומר לתוכנה ''שומעת? זה משחק מ2026... זאת בעיה פתורה ברוב המכריע של המקרים''.

StickStickSage
הודעות: 5,150הצטרף: 07 ביוני 2013
#504

יש משחקים באפליקצייה של האקסבוקס בPC (כלומר בגיימפאס) שלא תומכים בשלטים של סוני. לא המון, אבל זה המקום היחיד שאני מוצא עדיין מדי פעם משחק מודרני שלא מזהה את הקונטרולר. במקרים כאלה דווקא הפתרון הכי נוח הוא להוסיף את המשחק לסטים באופן מלאכותי ולהריץ אותו דרך שם, ואז השלט עובד. אבל כמובן שיש עוד מלא אפשרויות אחרות וקלות בדיוק באותה המידה לרגעים המועטים שאני נתקל במצב כזה, זה סתם מה שהתרגלתי אליו.
מעבר לזה הפיצ'ר הזה מכובה אצלי בדיפולט תמיד. מדי פעם אני צריך להפעיל אותו אבל כמוך הנסיון שלי ברוב המשחקים המודרנים זה שזה לא יעשה שום דבר, ואם כבר, יגרום לאיזו תקלה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#505
ציטוט מאת Hypno

תגיד שלום ל 660 סרטונים שחתכתי. לולא הפיצ'ר הזה בתוך סטים עצמה, כנראה לא הייתי טורח לחפש מה הפתרון הכי טוב לעשות קפאצ'ר ולחתוך קליפים.

אני שמח בשבילך שאתה אחד מה-0.01% שמשתמש בפיצ׳ר.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#506
ציטוט מאת Stick

יש משחקים באפליקצייה של האקסבוקס בPC (כלומר בגיימפאס) שלא תומכים בשלטים של סוני. לא המון, אבל זה המקום היחיד שאני מוצא עדיין מדי פעם משחק מודרני שלא מזהה את הקונטרולר. במקרים כאלה דווקא הפתרון הכי נוח הוא להוסיף את המשחק לסטים באופן מלאכותי ולהריץ אותו דרך שם, ואז השלט עובד. אבל כמובן שיש עוד מלא אפשרויות אחרות וקלות בדיוק באותה המידה לרגעים המועטים שאני נתקל במצב כזה, זה סתם מה שהתרגלתי אליו.
מעבר לזה הפיצ'ר הזה מכובה אצלי בדיפולט תמיד. מדי פעם אני צריך להפעיל אותו אבל כמוך הנסיון שלי ברוב המשחקים המודרנים זה שזה לא יעשה שום דבר, ואם כבר, יגרום לאיזו תקלה.

הלוואי והייתי יודע למה הפיצ'ר הנהדר הזה מתחיל לפעול לפעמים על דעת עצמו... אני לא הדלקתי אותו מעולם בעצמי.