קאז כפרה תפנים אני קניתי 2 עותקים של המשחק הזה אני יודע בדיוק כמה הוא מכר. עוד משהו שאתה חייב להבין זה שהמשחק הצליח בגלל שלכולם יש פאקינג מחשב בבית שיכול להריץ אותו ולמרבה המזל רוב העולם יכול להרשות לעצמו לקנות משהו ב20 שקל.
אם דרישות המערכת של המשחק הזה היו RTX 4090 ו32GB והוא היה עולה 80 דולר כמה אתה חושב שהוא היה מוכר?
אז חלאס עם כל התיאוריות האלה שלך ונסיונות לקרוא לאמת תירוצים פתטיים.
תפנים, פוקימון הפך להצלחה על הגיים בוי, כי כבר שהוא יצא היו 54M יחידות שלו בעולם שוכבות במגירה של קהל היעד, בלי זה הוא לא היה מתפוצץ. GTA3 התפוצץ על הPS2 כי היא כבר מכרה לפני שהוא יצא בכלל 20M יחידות בעולם מספר אסטרונומי לאותו זמן, בלי זה הוא לא היה מתפוצץ. BOTW לא התפוצץ על הWII U כי שהוא יצא הקונסולה מכרה רק 13M יחידות מספר זעום לאותם זמנים, ליטרלי לא היה אותה לאף אחד בבית בשביל שהוא יתפוצץ עליה.
אתה בא ואומר שאינדי שקיים על המחשב יגרום לקונסולה להתפוצץ בפופלאריות, לא נשמע דבר כזה מעולם בהיסטוריה של התחום.
אם תסתכל על שני IP היחידים שהביאו קונסולות נכשלות לאימפריות, סוניק הקיפוד וHALO אתה תבין למה האינדים שלך לא יכולים לבנות את ההיליקיס.
סוניק עיצובית נבנה להיות האנטיתזה המושלמת למריו ולנינטנדו, והמהירות שלו הדגישה את הדבר היחיד שהפלטפורמות של נינטנדו נחשבו לא טובות בו. מהירות. גם עיצובית, סוניק נבנה סביב הלוגו הכחול של סגה סוניק בנוי עיצובית להיות מזוהה עם הקונסולה של סגה. במה האינדים שלך מזוהים עם ההיליקס?
כנל' היילו. עיצבו את הבוקס המקורית סביבו. כל הקטע הזה עם הדומיננטיות של הצבע הירוק בHALO ובקונסולה המקורית, וHALO נבנה להיות אנטיתזה לנינטנדו וסוני ולעשות טוב את הדבר היחיד שהם לא עשו טוב, מולטיפלייר רשתי.
מה המשחקים הזמניים שלך מציעים להיליקיס ואיך הם בונים את הזהות שלה? איך הם מתכתבים עם העיצוב שיהיה לה בכלל?
במה הם מציעים אנטיתזה ייחודית למה שנינטנדו וסוני עושים, ואיך אתה בכלל יכול להוכיח שהמשחק הזה לא יהיה זמין על הסוויץ 2/PS5/PS6 כשההיליקס יהיה בחוץ? הרי ברור לכולם שהסיבה היחידה שהמשחק הזה הוא לא על הקונסולות הוא כי כרגע אין למפתח שלו את האמצעים הפינססים לממן את הפורטים שלו.