VOXELIM

נושא ה-Xbox הרשמי

נוצר ע"י DrKeo·23 ביולי 2020

6258 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 21 ביוני 2026 בשעה 13:03
#6250
ציטוט מאת bozeman

לא, סתם מי שהוציא את זה טעה.

כנראה היה חשוב להגיד שקו אופ לא מקומי כן דורש ואז אמרו לכל קו אופ

תקרא את כל הבולט, זה ממש לא נראה כמו טעות של אופסי שגיאת כתיב. זה כתוב מאוד במודע. אולי היה בתוך החברה משחק של טלפון שבור ומישהו הבין לא נכון, אבל מי שרשם את הטקסט לגמרי התכוון שצריך PS+ לשחק לוקאלית.

לא עושים טעות גם במשפט על המולטי הלוקאלי וגם טעות במשפט על המולטי אונליין בו בזמן. ברגע שיש משפט שמציין את זה, ואז משפט אחריו שמדבר על נושא אחר ומאשר את אותה טענה, זאת לא טעות ניסוח או התבלבלות. מי שרשם את זה יודע מה הוא רשם, אם היה בלבול זה היה בשלב אחר בשרשרת.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
#6251
ציטוט מאת Hypno

אמרתי בעצמי שרוב הבלעדיים האלה לא היו מסיימים כהצלחה מסחרית, אבל גיימפאס פשוט גזל הכנסות והפך מצב רע לגרוע. ולהלן הקיצוצים.
בהתחשב במחירים שצפויים לקונסולה קלאסית, זה כבר לא כזה רחוק ממכשירי קונסולה-מחשב היברידי.

אני מייעד להם אסטרטגיה שנותנת להם מוצר ייחודי ותחרותי שנינטנדו וסוני לא יוכלו להעתיק. סוג מוצר שאפשר לבנות עליו שנים קדימה.
מוצר שנותן להם 0% סיכון בבניית ספרייה לגיימפאס וחוסך להם עשרות ומאות מיליונים של הוצאות.

הבעיה היא שמיקרוסופט גרועים וימצאו דרך לפשל. הם לא מסוגלים לקחת את ה PR של סאבנאטיקה מוכר 4 מיליון עותקים ולצייץ
'Why wait? Play now on Xbox Ally'.

קאז אני שמח להודיע לך שהגינהום קפא. האחיין שלי ביקש ממני הרגע בווסטאפ משחק ויראלי מעפן בסטים! משהו שעולה 21 שקלים בסטים MECCHA CHAMELON

הנה דרישות המערכת שלו בסטים Minimum:

  • OS: Windows 10 64-bit.

  • Processor: Intel Core i5

  • Graphics: DirectX 11 or 12 compatible graphics card

וואו אני לא מאמין איזה דרישות מערכת מטורפות! איך אני הולך להריץ לילד את המשחק הזה בלי ההיליקס למען השם? יש ברירה אחרת? כנראה שצדקת ואין שום ברירה אחרת, אין מצב שהמחשב של הילד שאני בניתי לו ב2019 יוכל להריץ את המשחק המפלצתי הזה, אין הברירה היחידה היא שאני צריך להודיע להורים שלו שיחכו להילקיס ויעשו לה פריאורדר ואם הם יכולים שאפילו ישימו איזה שק שינה וישנו שמה אולי יצליחו להניח את היד על הקונסולה היחידה בשוק שיכולה להריץ את המשחק התובעני הזה.

אתה יודע מה אני חושב שאתה בכלל צודק ומייקרוסופט צריכה גם לשים GOOGLE PLAY על ההיליקס, תחשוב מה זה רגע, זו תהיה הקונסולה היחידה בשוק שמריצה כבלים כמו STING+ או את האפלקציה של הוט, יש משהו שיותר יפחיד את סוני ונינטנדו מאקסקלוסיביות לתכנים של הוט בקונסולות?

תבין, המשחק עולה 21 שקל.... תפנים את זה. 21 שקל.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#6252

אקסבוקס מעלים שוב את המחיר.

  • XSX - 800$

  • XSS - 500$

  • XSS 1TB - 600$

והמכשירי 2TB מבוטלים.

הזיה? הזיה.

ShlomixShlomixWarrior
הודעות: 788הצטרף: 14 באפריל 2013
#6253

במקביל גם אפל העלו מחירים בצורה משמעותית לשלל מכשירים שלה.
המשבר לא הולך להרפות, יש מצב שילווה אותנו עמוק לתוך 2028

GolanGolanVeteran
הודעות: 1,513הצטרף: 13 באפריל 2013
#6254
ציטוט מאת DrKeo

אקסבוקס מעלים שוב את המחיר.

  • XSX - 800$

  • XSS - 500$

  • XSS 1TB - 600$

והמכשירי 2TB מבוטלים.

הזיה? הזיה.

מי המטומטם שיקנה את זה?!

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#6255
ציטוט מאת glass man

קאז אני שמח להודיע לך שהגינהום קפא. האחיין שלי ביקש ממני הרגע בווסטאפ משחק ויראלי מעפן בסטים! משהו שעולה 21 שקלים בסטים MECCHA CHAMELON

הנה דרישות המערכת שלו בסטים Minimum:

  • OS: Windows 10 64-bit.

  • Processor: Intel Core i5

  • Graphics: DirectX 11 or 12 compatible graphics card

וואו אני לא מאמין איזה דרישות מערכת מטורפות! איך אני הולך להריץ לילד את המשחק הזה בלי ההיליקס למען השם? יש ברירה אחרת? כנראה שצדקת ואין שום ברירה אחרת, אין מצב שהמחשב של הילד שאני בניתי לו ב2019 יוכל להריץ את המשחק המפלצתי הזה, אין הברירה היחידה היא שאני צריך להודיע להורים שלו שיחכו להילקיס ויעשו לה פריאורדר ואם הם יכולים שאפילו ישימו איזה שק שינה וישנו שמה אולי יצליחו להניח את היד על הקונסולה היחידה בשוק שיכולה להריץ את המשחק התובעני הזה.

אתה יודע מה אני חושב שאתה בכלל צודק ומייקרוסופט צריכה גם לשים GOOGLE PLAY על ההיליקס, תחשוב מה זה רגע, זו תהיה הקונסולה היחידה בשוק שמריצה כבלים כמו STING+ או את האפלקציה של הוט, יש משהו שיותר יפחיד את סוני ונינטנדו מאקסקלוסיביות לתכנים של הוט בקונסולות?

תבין, המשחק עולה 21 שקל.... תפנים את זה. 21 שקל.

תבין, המשחק הזה הכניס יותר כסף מ CS2 בשבוע שחלף. תפנים את זה. תמיד מחפש לגמד הצלחות במחשב ולמצוא תירוצים פתטיים. כשלא מעניין מספר עותקים בגלל 'המחיר', מתעלם מה revenue שהוא מייצר.

איך משחק אינדי מסריח הגיע למיינסטרים? הרי זה בלתי אפשרי. זה שמור רק ל'ייחודי סגולה' שמסתבר שזו רשימה ארוכה של משחקים שכל הזמן מתארכת.

אתה צריך לעשות פריאורדר להליקס כי אתה צריך לעשות את ה 1+1 הכי פשוט שיש. ההליקס נותן לי את כל משחקי הצד ג' שיש בפלייסטיישן בגרסתם הכי מתקדמת וגמישה? אחלה. ההליקס נותן לי גישה לכל משחקי האינדי שמתפוצצים שלא מגיעים לפלייסטיישן שנים אם בכלל? ואני לא משלם על אונליין? ולא משלם על שמירות ענן?

אז למה לי פאקינג לקנות פלייסטיישן 6 (כי אני שבוי לספרייה שבניתי אצל סוני) כשיש לי one-stop-shop שמביך את הפלייסטיישן מא' עד ת'.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 11:01
#6256

קאז כפרה תפנים אני קניתי 2 עותקים של המשחק הזה אני יודע בדיוק כמה הוא מכר. עוד משהו שאתה חייב להבין זה שהמשחק הצליח בגלל שלכולם יש פאקינג מחשב בבית שיכול להריץ אותו ולמרבה המזל רוב העולם יכול להרשות לעצמו לקנות משהו ב20 שקל.

אם דרישות המערכת של המשחק הזה היו RTX 4090 ו32GB והוא היה עולה 80 דולר כמה אתה חושב שהוא היה מוכר?

אז חלאס עם כל התיאוריות האלה שלך ונסיונות לקרוא לאמת תירוצים פתטיים.

תפנים, פוקימון הפך להצלחה על הגיים בוי, כי כבר שהוא יצא היו 54M יחידות שלו בעולם שוכבות במגירה של קהל היעד, בלי זה הוא לא היה מתפוצץ. GTA3 התפוצץ על הPS2 כי היא כבר מכרה לפני שהוא יצא בכלל 20M יחידות בעולם מספר אסטרונומי לאותו זמן, בלי זה הוא לא היה מתפוצץ. BOTW לא התפוצץ על הWII U כי שהוא יצא הקונסולה מכרה רק 13M יחידות מספר זעום לאותם זמנים, ליטרלי לא היה אותה לאף אחד בבית בשביל שהוא יתפוצץ עליה.

אתה בא ואומר שאינדי שקיים על המחשב יגרום לקונסולה להתפוצץ בפופלאריות, לא נשמע דבר כזה מעולם בהיסטוריה של התחום.

אם תסתכל על שני IP היחידים שהביאו קונסולות נכשלות לאימפריות, סוניק הקיפוד וHALO אתה תבין למה האינדים שלך לא יכולים לבנות את ההיליקיס.

סוניק עיצובית נבנה להיות האנטיתזה המושלמת למריו ולנינטנדו, והמהירות שלו הדגישה את הדבר היחיד שהפלטפורמות של נינטנדו נחשבו לא טובות בו. מהירות. גם עיצובית, סוניק נבנה סביב הלוגו הכחול של סגה סוניק בנוי עיצובית להיות מזוהה עם הקונסולה של סגה. במה האינדים שלך מזוהים עם ההיליקס?

כנל' היילו. עיצבו את הבוקס המקורית סביבו. כל הקטע הזה עם הדומיננטיות של הצבע הירוק בHALO ובקונסולה המקורית, וHALO נבנה להיות אנטיתזה לנינטנדו וסוני ולעשות טוב את הדבר היחיד שהם לא עשו טוב, מולטיפלייר רשתי.

מה המשחקים הזמניים שלך מציעים להיליקיס ואיך הם בונים את הזהות שלה? איך הם מתכתבים עם העיצוב שיהיה לה בכלל?

במה הם מציעים אנטיתזה ייחודית למה שנינטנדו וסוני עושים, ואיך אתה בכלל יכול להוכיח שהמשחק הזה לא יהיה זמין על הסוויץ 2/PS5/PS6 כשההיליקס יהיה בחוץ? הרי ברור לכולם שהסיבה היחידה שהמשחק הזה הוא לא על הקונסולות הוא כי כרגע אין למפתח שלו את האמצעים הפינססים לממן את הפורטים שלו.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 14:45
#6257

ברור. כל משחק שעולה 20 שקל מוכר 10 מיליון עותקים.

מה זה הקשקשושים על זהות. משחקים להיטים שלא מגיעים לפלייסטישן וסוויץ'. זה 'הזהות'. לחכות שנים לפורט? מה זה פה שנות ה 90 שמחכים שנים שעונה של סדרת טלוויזיה אמיקרית תשודר בארץ? עד ש MECCHA CHAMELON יגיע, אם בכלל לקונסולות, יהיו עד אז עוד 10 להיטים בתווך (או יותר).

'משחקים זמניים'. לא, כי סארוס ואינדיאנה ג'ונס קלאסיקות על-זמניות.

אין ספור משחקים 'בלעדיים'. כל משחקי הצד ג' שהיית משחק בפלייסטיישן בגרסה הכי טובה וגמישה. אונליין חינם. משחקים הכי זולים.
לא שבוי של יצרנית.
ASUS עוד 5 שנים מוציאים מכשיר מתקדם ואדיר? אתה לא צריך לחכות ל Helix 2 או למכשיר של מיקרוסופט. כל הספרייה שלך איתך אחורה וקדימה בין יצרניות.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
#6258

קאז בחייאת מה זה ההטרלה החדשה הזו לכתוב חצי מההודעה שלך בטקסט חשוך?

תן לי להעיף לך את המוח קאז. כל קונסולה מצליחה אי פעם היה ל IP שיהיה הזהות שלה.

בשביל סוני זה היה קראש, בתחילתם כיום, זה GOW או TLOU. בשביל הWII הזהות שלה היה WII SPORTS אתה יודע משחק שנבנה במיוחד בשביל שלט התנועה ומשחק שאי אפשר היה לשחק באף מקום אחר.

אין דבר כזה קונסולה מצליחה בלי IP כלשהו שיהיה מזוהה איתה. אם ההיליקס רוצה להצליח היא צריכה IP שיהיה מזוהה איתה אצל גיימרים והקהל המיינסטרמי.

המשחקים שלך לא יכולים להיות ה"זהות" של הפלטפורמה. היצור של meccha chameleon לא הולך להיות מוטבע על הקונסולה, כמו שסוניק וזנבות

היו על הקופסא של המגה דרייב. אין שום דבר שיקשר את המשחק הזה לאקסבוקס, הלוגו של meccha chameleon לא ירוק, לא עושה קונצטיה של אקסבוקס. וגם שום אינדי מעפן אחר שלך לא הולך להיות הסמל של הפלטפורמה.

הסמל של ההיליקיס הולך להיות מה שתמיד היה הסמל של אקסבוקס, הקונסולה הולכת להיות מזוהה עם היילו, פורצה וגירס ושני IP שהם הזהות של הבוקס הולכים להיות זמינים על פלייסטישן מה שאומר שלא יהיה לקונסולה זהות משלה.

סארוס הוא לא הזהות של הפלייסטישן אבל הוא לא מנסה להיות, הוא משחק שנועד לתת ממתק להארדקורס והוא גם מוכר בהתאם.

אינדיאנה ג'ונס הוא לא הזהות של אקסבוקס והוא גם לא מנסה להיות, הוא סה'כ משחק שטוד האוורד חלם שיהיה במטריה של בטסדה עשורים ובגלל שמייקרוסופט קנו את בטסדה באמצע הפיתוח שלו הם ירשו אותו. אל תעשה מהמשחקים האלה מה שהיצרניות בכלל לא מנסות שיהיו.