VOXELIM

משחקי 2027

נוצר ע"י DrKeo·27 באפריל 2026

35 הודעות
LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
נערך לאחרונה: 25 ביוני 2026 בשעה 08:35
#25

אני לא חושב שהיא תצא ב-2027.

אם כן - תלוי בעיקר במצב 60 פריימים… נניח אין לי ספק שGOW יהיה ב-60 על הפרו וייראה מעולה. לעומת זאת אינטרגלקטיק - הוא בטח במקרה הטוב ביותר יהיה בקיץ, אז אם הפס6 יוצאת כולה כמה חודשים אחרי - זה נו בריינר, אפילו אם הוא יהיה 60 פריימים. אבל במקרה שלו די ברור שיהיה 30, גג 40.

אבל כמו שאמרתי - עם המחירים עכשיו וזה, אני חושב שיש מצב טוב לדחייה של הדור הבא.

אם כל השמועות ידברו בבירור על יציאה ב-2027, אני מסיים את לאופיי ומיד מוכר את הפרו, כנראה במחיר דומה ל- או גבוה ממה שרכשתי אותו.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 25 ביוני 2026 בשעה 18:48
#26

הדור לא ידחה בגלל מחירי הזיכרון, הקונספט הזה הזיה. לא יודע מי התחיל את הדיבור הזה אבל הרעיון שסוני תפסיד מליארדים כדי שהפס6 תהיה זולה יותר בשיגור זמנית? פשוט הזיה.

אז היא תעלה 800$ בשיגור, ואז לאורך 2-3 שנים תרד לאט לאט ל600$. זה ירגיש במקרה כמו דור נורמאלי שבו הקונסולות נעשות זולות עם הזמן. ממילא מי שקונה פס6 בשנתיים הראשונות הם אנשים שיזרמו עם כמעט כל מחיר.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#27

כן, אבל באותה מידה היא יכולה לעלות 800 בשיגור ואחרי שנתיים תעלה ל-1,000. היינו אמורים להיות עם פס5 ב-300 דולר, במקום זה עלינו. יש חוסר וודאות כרגע בשוק, ואנשים עדיין לא קפצו על הדור הזה כמו שהיו אמורים (כשמסתכלים על מכירות שתי הקונסולות ביחד). זה מאוד הגיוני להמתין כרגע, לדעתי.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 01:25
#28

לא היית אמור להיות עם פס5 ב-300$, מאיפה הבאת את זה? עוד לפני שהדור התחיל דברנו על זה פה שהקונסולות לא ירדו במחיר לאורך כל הדור.

סוני תוציא קונסולה בחגים 2027 וכך גם אקסבוקס, אם המשבר יהיה חמור מדי הם ידפקו אותנו בנפח הזיכרון והssd. היא תהיה יקרה מדי, אנשים יקנו, ועם דעיכת השבר המחיר שלה ירד.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 10:02
#29

לקהל הקונסולות לא איכפת היום לשלם מחירי פרמיום יקרים על קונסולות. קחו למשל את עומר עם כמה שהוא לא אוהב את המחיר של הסוויץ 2.

אני שם כסף על זה שהוא יקנה את הקונסולה כשתגיע התוכנה שתשבור אותו כמו הזלדה הבא מריו או פורט רשמי של "שולה המוקשים" " :-)

אנחנו קהל שבוי ויצרנית קונסולה כמו סוני יודעת את זה. אז אין שום סיבה לדחות ל2028 2030 והלאה. מי שירצה להישאר עם הפס5 שלו מן הסתם יוכל להחזיק איתה לפחות עד 2030 אם לא יותר.

הקונסולות עברו ממוצר שהוא EVENT למוצר של "גרסה מעודכנת" אתה רוצה לעדכן? תשלם יקר לא רוצה לעדכן אל תעדכן. זה בדיוק סוג המוצר שלא צריך לדחות.

אני כנראה אקנה פס6 ב2028+ הניידת. אני לא רואה את עצמי מוותר על האפשרות לשחק בGTA6 ב60FPS או באינטרגלקטיק בשיא תפארתו. זה ברור לכולנו שאינטרגלקטיק כנראה משחק חגים של 2027.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#30

קניתי סוויצ׳ 2 ב-2400 שקל, זה 820$ בשער של היום. אני אקנה גם פס6, זה עצוב אבל נכון.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#31
ציטוט מאת DrKeo

לא היית אמור להיות עם פס5 ב-300$, מאיפה הבאת את זה? עוד לפני שהדור התחיל דברנו על זה פה שהקונסולות לא ירדו במחיר לאורך כל הדור.

סוני תוציא קונסולה בחגים 2027 וכך גם אקסבוקס, אם המשבר יהיה חמור מדי הם ידפקו אותנו בנפח הזיכרון והssd. היא תהיה יקרה מדי, אנשים יקנו, ועם דעיכת השבר המחיר שלה ירד.

אני לא זוכר שבתחילת הדור דיברו על זה שהמחירים לא ירדו. אולי לך יש זכרון טוב יותר, אבל זה משהו חסר תקדים שלא רק שלא ירד משמעותית - הוא גם עלה. יתכן והמשבר יימשך עוד הרבה זמן ואולי אני ואתה נרכוש קונסולות, אבל מאז העלייה במחירים ראינו את סוני נופלת שוב בנתונים החודשיים והסוויץ׳ 2 עוקפת אותה שוב. מן הסתם גם מיקרוסופט מתרסקת אבל אותה קשה למדוד כי גם ככה מדובר במוצר מאוד לא נחשק.

אני חושב שיש סיכוי טוב לדחייה של הדור הבא אם המשבר ממשיך והמחירים יעלו עוד יותר, והנה ראינו את מיקרוסופט שוב מעלה מחירים ממש עכשיו. אם הם מוכרים קונסולה עם רכיבים של 2018 במחירים כאלה - אני לא יודע מה יקרה ב-2027.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
#32
ציטוט מאת DrKeo

קניתי סוויצ׳ 2 ב-2400 שקל, זה 820$ בשער של היום. אני אקנה גם פס6, זה עצוב אבל נכון.

כמו שאמרת פעם אם הבן שלך היה יכול לשחק הכל על הטאבלט הוא היה עושה את זה. אתה כנראה לא היית משחק CONTROL על הפלאפון/טאבלט גם אם הוא היה אקסקלוסיבי לפלטפורמה הזו.

אנחנו מדור אחר,אנחנו צריכים שהאנלוג סטיק הימני יהיה שם בשביל המצלמה צריכים את הפיידבק של הכפתורים צריכים שיהיה פיידבק של כפתורים כל היצרניות יודעות שאנחנו נשלם כל מחיר שהם ידרשו על הפס6.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#33

שעה של משחק בקלאצ' ברצף:

idanidanVeteran
הודעות: 2,324הצטרף: 04 באוגוסט 2013
נערך לאחרונה: 28 ביוני 2026 בשעה 18:54
#34

800$ זה תכלס מחיר מעולה בשוק הנוכחי, ואולי כזה שלא מצדיק דחיה. אבל איך הגענו למספר הזה? ההיא מאקס בוקס אמרה שהצפי ל 2027 זה שהם ישלמו פי 5 על זכרון ואחסון וכבר עכשיו הקונסולה שלהם מ 2020 עולה 800$.

השאלה האמיתית היא יותר בכיוון של מה סוני עושים אם הפס6 עולה 1000-1200 דולר? תמיד אפשר לטעון שאנשים כמונו יקנו את זה בכל מקרה ולקוות שהמחירים ירדו בהמשך כך שגם קהל קז׳ואלי ו/או צעיר עם פחות הכנסה זמינה יוכל להצטרף, אבל לכל הפחות ה PR של זה יהיה איום ונורא. ואם המחירים לא ירדו באופן דרמטי סיכוי לא מבוטל שהם יגמרו עם קונסולה ראשית שמוכרת כמו ps vita.

אם לסוני יש סיבה להאמין שהמחירים ירדו ב 28/29 הם לגמרי צריכים לחכות לדעתי, אבל אני מניח שאף אחד לא יכול להבטיח להם דבר כזה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 28 ביוני 2026 בשעה 19:14
#35

להתחשב בגודל של ה-SOC של הפס6 ומחירי הזיכרון הנמוכים שהיו ב-2025, אני משער שסוני כוונו לעשות קונסולה של 499$ או 599$ כשרכיב הזיכרון היה אמור להיות בסביבות ה-70$+ דולר. אם הם צריכים לשלם פי 5, זה אומר שנוחתת עליהם גזירה של בערך 300$ נוספים.

הפס6 צריכה לעבוד בכפולות זיכרון של 5, השמועות אמרו 30GB. אז סוני יכולה לרדת ל-25GB או אפילו 20GB, והעונש של 300$ הופך עם 20GB לפחות מ-200$. אז קונסולה של 499$ או 599$ הופכת לבערך 800$. וכמובן שבעיה דומה מתרחשת עכשיו בשוק ה-SSD, אבל בצורה פחות חמורה.

אז הניחוש החצי מושכל שלי הוא 700$ במקרה סופר אופטימי, 900$ במקרה יותר פסימי, וכנראה שזה יהיה 800$ אם סוני באמת תקצץ בזיכרון של הפס6.

לדחות קונסולה זה חתיכת דבר. יכול להוביל להפסד של מליארדים, אז אני לא חושב שסוני מפחדת מלשגר קונסולה ב-800$ (או אפילו 900$) כמו לדחות את הקונסולה. מקרה הכי גרוע בהתחלה היא תמכור לסופר קור, ואז אחרי שנה או שנתיים תהיה הכרזה של ירידה של 100$, ואז עוד 100$, עד שבסוף (בתקווה) יגיעו למחיר המקורי של בערך 600$. אולי זה אפילו יתן לדור הרגשה של פעם, שהמחירים יורדים לאורך הדור, אפילו אם זאת ירידה מזוייפת של עז ששמו לנו בסלון ואז הסירו אותה.

גם צריך לזכור שמאי הנוכחי הוא זוועת עולם למכירות של קונסולות, לא כי הן יקרות, כי קשה להשיג אותן. סוני לא מסוגלת להשיג רכיבי זיכרון והיא מיצרת ממש מעט פס5 בגלל זה. אם המצב ימשיך, השיגור של הפס6 יהיה קטן והמחיר גבוה, בגלל שילוב בין המחיר הגבוה שסוני משלמת (ולכן היא צריכה למכור במחיר גובה) והעובדה שהם לא יהיו מסוגלים ליצר יותר מאשר כמה מאות אלפי מכשירי פס6 כך שהביקוש יהיה אדיר ביחס להיצע גם במחיר של 800$ או אפילו 900$.

ואגב, זאת כנראה גם הסיבה שה-XSX עולה עכשיו 800$ והפס5 רק 650$. בגלל שהם בקושי מסוגלים ליצר XSX הם מוכרים אותה במחיר פסיכי כי אם כבר ימכרו כל כך מעט XSX, לפחות שהם יעשו עליהם כסף.