LaskinElderאני לא חושב שהיא תצא ב-2027.
אם כן - תלוי בעיקר במצב 60 פריימים… נניח אין לי ספק שGOW יהיה ב-60 על הפרו וייראה מעולה. לעומת זאת אינטרגלקטיק - הוא בטח במקרה הטוב ביותר יהיה בקיץ, אז אם הפס6 יוצאת כולה כמה חודשים אחרי - זה נו בריינר, אפילו אם הוא יהיה 60 פריימים. אבל במקרה שלו די ברור שיהיה 30, גג 40.
אבל כמו שאמרתי - עם המחירים עכשיו וזה, אני חושב שיש מצב טוב לדחייה של הדור הבא.
אם כל השמועות ידברו בבירור על יציאה ב-2027, אני מסיים את לאופיי ומיד מוכר את הפרו, כנראה במחיר דומה ל- או גבוה ממה שרכשתי אותו.