VOXELIM

משחקי 2027

נוצר ע"י DrKeo·27 באפריל 2026

26 הודעות
LaskinLaskinElder
הודעות: 25,332הצטרף: 26 במאי 2013
נערך לאחרונה: 25 ביוני 2026 בשעה 08:35
#25

אני לא חושב שהיא תצא ב-2027.

אם כן - תלוי בעיקר במצב 60 פריימים… נניח אין לי ספק שGOW יהיה ב-60 על הפרו וייראה מעולה. לעומת זאת אינטרגלקטיק - הוא בטח במקרה הטוב ביותר יהיה בקיץ, אז אם הפס6 יוצאת כולה כמה חודשים אחרי - זה נו בריינר, אפילו אם הוא יהיה 60 פריימים. אבל במקרה שלו די ברור שיהיה 30, גג 40.

אבל כמו שאמרתי - עם המחירים עכשיו וזה, אני חושב שיש מצב טוב לדחייה של הדור הבא.

אם כל השמועות ידברו בבירור על יציאה ב-2027, אני מסיים את לאופיי ומיד מוכר את הפרו, כנראה במחיר דומה ל- או גבוה ממה שרכשתי אותו.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,205הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 25 ביוני 2026 בשעה 18:48
#26

הדור לא ידחה בגלל מחירי הזיכרון, הקונספט הזה הזיה. לא יודע מי התחיל את הדיבור הזה אבל הרעיון שסוני תפסיד מליארדים כדי שהפס6 תהיה זולה יותר בשיגור זמנית? פשוט הזיה.

אז היא תעלה 800$ בשיגור, ואז לאורך 2-3 שנים תרד לאט לאט ל600$. זה ירגיש במקרה כמו דור נורמאלי שבו הקונסולות נעשות זולות עם הזמן. ממילא מי שקונה פס6 בשנתיים הראשונות הם אנשים שיזרמו עם כמעט כל מחיר.