VOXELIM

במה אתם משחקים?

נוצר ע"י DrKeo·09 באפריל 2013

10864 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#10850

כן? מפתיע אותי אם במשחק וידאו מערבי יעשו דמות womanizer.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#10851

ציטוט מאת DrKeo

כן? מפתיע אותי אם במשחק וידאו מערבי יעשו דמות womanizer.

לפחות עד איפה שאני הגעתי, עשו את זה מאוד עדין. בטעם. לא כמו הסרטים הישנים.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
נערך לאחרונה: 20 ביוני 2026 בשעה 10:50
#10852

אני ממש בהתחלה של גיימס בונד (עשיתי כמה משימות ראשונות) אהבתי לגמרי. זה מרגיש כמו אקסקלוסיבי של סוני מאוד מזכיר לי את המשחקים שלהם בסינמטיות שלו. ואני בטוח שכל מי שאוהב את האקסקלוסיבים שלהם יעופו עליו. זו פעם ראשונה שאני רוצה להמשיך לשחק משחק של IO יותר בשביל העלילה מאשר הגיימפלי. הירי טוב, ובהרבה מהיטמן עדיןן לא ברמה של הירי הכי טוב בשוק, אבל בהתחשב בזה שהכל רץ על המנוע של היטמן, ואמור לרוץ גם על הסוויץ 2 תוצאה מרשימה מאוד.

מסתבר גם שלאסקין צדק כי אמזון רמזו שהמשך של ג'יימס בונד הנוכחי צריך לקרות אז באמת לא מן הנמנע שנראה את IO עובדת על המשך

ואם זה יקרה וזה יהיה אחד הIP העיקרים שלהם יהיה גם שיפור מטורף בהכל במשחקים הבאים, אמן.

אה וכן, גיימס בונד נשאר ג'יימס בונד, אבל הכל באווירה של סקס של דוסים.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#10853

אמזון אמרו שהם יעשו המשך לבונד, לא IOI.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#10854

אני מקווה שהם לא מתכוונים לזה.. אין להם את הכישרון הדרוש.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#10855

זו תהיה טעות ענקית אם לא יתנו לIOI לעשות אותו

טומס ריידר נראה טוב, אז אולי הם קיבלו שכל

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#10856

כן אבל אם הם יתנו ל-IOI לפתח המשך, הם יצטרכו להתחלק איתם בהכנסות. אז ברור שעדיף לעשות משחק סוג ז' שימכור 200K עותקים באחד הסטודיואים הפנימיים הגרועים שלהם.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#10857

לא אם הם יודעים לעשות חשבון. אבל ימים יגידו.

הניחוש שלי הוא שהם מבינים איכות, יש לIOI בסיס כל כך טוב, לפי מה שאומרים כי אני עוד לא התחלתי, אז בעיניי זה נו בריינר. מצד שני, לא אהיה סופר מופתע אם לא. החברות האלה עושות טעויות כל הזמן. אבל מצד שלישי… כמו שאמרתי - נראה לי שמישהו שם התחיל להבין את העניינים, לפי איך שטומב ריידר נראה. אז יש תקווה.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#10858

RE ממשיך להיות ממש ממש טוב.

לא יוצא לי לשחק בו מספיק, והשבוע כנראה לא ייצא לי לשחק בו...

בהתחלה הוא היה ממש מפחיד אבל "התרגלתי" ועכשיו הוא אפילו משעשע.

אני משתדל לעשות בו הכל כולל הכל, לוקח את הזמן.

במקביל, היה מבצע בסטים על DEEP ROCK GALACTIC SURVIVOR, שזה ספין אוף של DRG, מדובר במשחק TOP DOWN שמאוד מזכיר את VAMPIRE SURVIVOR (מן הסתם, זה סוג-של חיקוי), אבל יש לו טוויסטים מאוד נחמדים על הז'אנר. שיחקתי בו קצת, ממש אחלה של BRAIN ROT, ממליץ מאוד למי שאוהב את הז'אנר.

חוץ מזה - לא זוכר אם כתבתי כבר אבל ניסיתי את הפרולוג של 1666: אמסטרדם. משחק המכשפות מהיוצר של AC, הנסיך הפרסי SANDS OF TIME ועוד... הדמו הוא 100% WALKING SIM בלי טיפת מערכת קרב או כל דבר כזה.

ועדיין - מאוד מעניין. אין ספק שזה משחק AA, אבל הוא כתוב טוב וזה נושא יחסית לא מאוד חרוש בגיימינג. יש גם טויוסטים מאוד "יוביספוטיים" בעלילה. אני ממליץ לנסות, למי שמעוניין באיזה חצי שעה של סיפור מקורי.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#10859
ציטוט מאת Laskin

חוץ מזה - לא זוכר אם כתבתי כבר אבל ניסיתי את הפרולוג של 1666: אמסטרדם. משחק המכשפות מהיוצר של AC, הנסיך הפרסי SANDS OF TIME ועוד... הדמו הוא 100% WALKING SIM בלי טיפת מערכת קרב או כל דבר כזה.

ועדיין - מאוד מעניין. אין ספק שזה משחק AA, אבל הוא כתוב טוב וזה נושא יחסית לא מאוד חרוש בגיימינג. יש גם טויוסטים מאוד "יוביספוטיים" בעלילה. אני ממליץ לנסות, למי שמעוניין באיזה חצי שעה של סיפור מקורי.

טוב נו, הבן אדם הגדיר את יוביסופט המודרנית עם POP:SOT ו-AC (יחד עם הבן של המנכ"ל), אז מאוד הגיוני שזה ירגיש יוביסופטי. הורדתי גם את הדמו, ביחד עם אונימושה, אבל עדין לא יצא לי לשחק בשניהם.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#10860

המשחק לא מרגיש יוביסופטי, הטוויסט בעלילה כן

הדמו של אונימושה ממש מאכזב, אני ממש מקווה שהמשחק המלא יהיה איכשהו טוב אבל לפי הדמו אני לא קונה אותו. וזה אומר הרבה כי אני מת על הישנים.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#10861

רק עכשיו שמתי לב שיש דמו למשחק של ג'ונתן בלואו - Order of the Sinking Star

מוריד עכשיו, מקווה שיעמוד בציפיות... ממה שראיתי אני פחות מתחבר, אבל את המשחקים שלו צריך לשחק ולהכנס אליהם כדי להבין את הגאונות, לא תמיד זה עובר מהסרטונים.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#10862

במשחק משחקים ארבע דמויות, כל אחת שונה לגמרי ומתנהלת מול משחק פאזלים שונה לגמרי. ואז, בשלב מסויים, ארבע הדמויות נפגשות וארבעת משחקי הפאזלים מתמזגים אחד לשני. אני בטוח שמבחינת מכניקה המשחק הזה הוא כנראה גאונות צרופה.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#10863

השאלה אם אהנה מזה. ממה שראיתי זה פשוט נראה פחות כיף, אבל הלוואי ואני טועה. אשחק הלילה אולי קצת…

אה, וניסיתי היום את הMecca chameleon הזה, משחק אחד, היה ממש מצחיק. שיחקתי עם יפנים, התחבאתי הכי גרוע שיש, ממש מול הפרצוף, צביעה גרועה, ואיכשהו לא גילו אותי!

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
נערך לאחרונה: 24 ביוני 2026 בשעה 19:32
#10864

ציטוט מאת DrKeo

ציטוט מאת DrKeo

אמזון אמרו שהם יעשו המשך לבונד, לא IOI.

כן, כאילו דיברנו על זה פה שזה פורסם. אבל מאז אמזון אמרו שזו אי הבנה שהאינטרנט הוציא מפרופורציה או משהו. אני מאמין לאמזון בערך כמו שאני מאמין לדואר זבל של "זכית בהגרלה ב6 מליון שקל, הכנס אשראי להעברת הסכום לחשבונך" אבל בכל זאת .... למרות שהמצב נראה על הפנים. אולי המשחק מפתיע את אמזון במכירות או משהו. ממה שIO אמרו יש להם תוכנית כבר איך לעשות Reuse חכם לכל הנכסים האלה ולפתח משחק בהרבה פחות תקציב (כי מן הסתם זו הדרך שהם תמיד עבדו בה)

אני מחזיק אצבעות שהדברים השתנו אצל אמזון אבל אני גם כן פסימי.

אחרי שאני ממשיך לשחק אני אשכרה לא רוצה אף צוות אחר על ג'יימס בונד אי פעם, משחק ברמה של צד א' של מחזיקת פלטפורמה אין אפס.

לאסקין: בנוגע לאונימושה, אף פעם לא הבנתי למה ציפית מהמשחק הזה למשהו. תמיד הוא היה נראה כמו דארק סולס לעניים על סטינג יפני ואני מדבר ספציפית על הרייבוט הזה.

אחרי ששיחקתי בו זה הוויב המדויק שקיבלתי ממנו משחק איטי עם קרבות משעממים והרגשה ששיחקתי גרסה הרבה יותר טובה של זה בDARK SOULS.