כן? מפתיע אותי אם במשחק וידאו מערבי יעשו דמות womanizer.
במה אתם משחקים?
נוצר ע"י DrKeo·09 באפריל 2013
כן? מפתיע אותי אם במשחק וידאו מערבי יעשו דמות womanizer.
לפחות עד איפה שאני הגעתי, עשו את זה מאוד עדין. בטעם. לא כמו הסרטים הישנים.
אני ממש בהתחלה של גיימס בונד (עשיתי כמה משימות ראשונות) אהבתי לגמרי. זה מרגיש כמו אקסקלוסיבי של סוני מאוד מזכיר לי את המשחקים שלהם בסינמטיות שלו. ואני בטוח שכל מי שאוהב את האקסקלוסיבים שלהם יעופו עליו. זו פעם ראשונה שאני רוצה להמשיך לשחק משחק של IO יותר בשביל העלילה מאשר הגיימפלי. הירי טוב, ובהרבה מהיטמן עדיןן לא ברמה של הירי הכי טוב בשוק, אבל בהתחשב בזה שהכל רץ על המנוע של היטמן, ואמור לרוץ גם על הסוויץ 2 תוצאה מרשימה מאוד.
מסתבר גם שלאסקין צדק כי אמזון רמזו שהמשך של ג'יימס בונד הנוכחי צריך לקרות אז באמת לא מן הנמנע שנראה את IO עובדת על המשך
ואם זה יקרה וזה יהיה אחד הIP העיקרים שלהם יהיה גם שיפור מטורף בהכל במשחקים הבאים, אמן.
אה וכן, גיימס בונד נשאר ג'יימס בונד, אבל הכל באווירה של סקס של דוסים.
אמזון אמרו שהם יעשו המשך לבונד, לא IOI.
אני מקווה שהם לא מתכוונים לזה.. אין להם את הכישרון הדרוש.
LaskinElderזו תהיה טעות ענקית אם לא יתנו לIOI לעשות אותו
טומס ריידר נראה טוב, אז אולי הם קיבלו שכל
כן אבל אם הם יתנו ל-IOI לפתח המשך, הם יצטרכו להתחלק איתם בהכנסות. אז ברור שעדיף לעשות משחק סוג ז' שימכור 200K עותקים באחד הסטודיואים הפנימיים הגרועים שלהם.
LaskinElderלא אם הם יודעים לעשות חשבון. אבל ימים יגידו.
הניחוש שלי הוא שהם מבינים איכות, יש לIOI בסיס כל כך טוב, לפי מה שאומרים כי אני עוד לא התחלתי, אז בעיניי זה נו בריינר. מצד שני, לא אהיה סופר מופתע אם לא. החברות האלה עושות טעויות כל הזמן. אבל מצד שלישי… כמו שאמרתי - נראה לי שמישהו שם התחיל להבין את העניינים, לפי איך שטומב ריידר נראה. אז יש תקווה.
LaskinElderRE ממשיך להיות ממש ממש טוב.
לא יוצא לי לשחק בו מספיק, והשבוע כנראה לא ייצא לי לשחק בו...
בהתחלה הוא היה ממש מפחיד אבל "התרגלתי" ועכשיו הוא אפילו משעשע.
אני משתדל לעשות בו הכל כולל הכל, לוקח את הזמן.
במקביל, היה מבצע בסטים על DEEP ROCK GALACTIC SURVIVOR, שזה ספין אוף של DRG, מדובר במשחק TOP DOWN שמאוד מזכיר את VAMPIRE SURVIVOR (מן הסתם, זה סוג-של חיקוי), אבל יש לו טוויסטים מאוד נחמדים על הז'אנר. שיחקתי בו קצת, ממש אחלה של BRAIN ROT, ממליץ מאוד למי שאוהב את הז'אנר.
חוץ מזה - לא זוכר אם כתבתי כבר אבל ניסיתי את הפרולוג של 1666: אמסטרדם. משחק המכשפות מהיוצר של AC, הנסיך הפרסי SANDS OF TIME ועוד... הדמו הוא 100% WALKING SIM בלי טיפת מערכת קרב או כל דבר כזה.
ועדיין - מאוד מעניין. אין ספק שזה משחק AA, אבל הוא כתוב טוב וזה נושא יחסית לא מאוד חרוש בגיימינג. יש גם טויוסטים מאוד "יוביספוטיים" בעלילה. אני ממליץ לנסות, למי שמעוניין באיזה חצי שעה של סיפור מקורי.
חוץ מזה - לא זוכר אם כתבתי כבר אבל ניסיתי את הפרולוג של 1666: אמסטרדם. משחק המכשפות מהיוצר של AC, הנסיך הפרסי SANDS OF TIME ועוד... הדמו הוא 100% WALKING SIM בלי טיפת מערכת קרב או כל דבר כזה.
ועדיין - מאוד מעניין. אין ספק שזה משחק AA, אבל הוא כתוב טוב וזה נושא יחסית לא מאוד חרוש בגיימינג. יש גם טויוסטים מאוד "יוביספוטיים" בעלילה. אני ממליץ לנסות, למי שמעוניין באיזה חצי שעה של סיפור מקורי.
טוב נו, הבן אדם הגדיר את יוביסופט המודרנית עם POP:SOT ו-AC (יחד עם הבן של המנכ"ל), אז מאוד הגיוני שזה ירגיש יוביסופטי. הורדתי גם את הדמו, ביחד עם אונימושה, אבל עדין לא יצא לי לשחק בשניהם.
LaskinElderהמשחק לא מרגיש יוביסופטי, הטוויסט בעלילה כן
הדמו של אונימושה ממש מאכזב, אני ממש מקווה שהמשחק המלא יהיה איכשהו טוב אבל לפי הדמו אני לא קונה אותו. וזה אומר הרבה כי אני מת על הישנים.
LaskinElderרק עכשיו שמתי לב שיש דמו למשחק של ג'ונתן בלואו - Order of the Sinking Star
מוריד עכשיו, מקווה שיעמוד בציפיות... ממה שראיתי אני פחות מתחבר, אבל את המשחקים שלו צריך לשחק ולהכנס אליהם כדי להבין את הגאונות, לא תמיד זה עובר מהסרטונים.
במשחק משחקים ארבע דמויות, כל אחת שונה לגמרי ומתנהלת מול משחק פאזלים שונה לגמרי. ואז, בשלב מסויים, ארבע הדמויות נפגשות וארבעת משחקי הפאזלים מתמזגים אחד לשני. אני בטוח שמבחינת מכניקה המשחק הזה הוא כנראה גאונות צרופה.
LaskinElderהשאלה אם אהנה מזה. ממה שראיתי זה פשוט נראה פחות כיף, אבל הלוואי ואני טועה. אשחק הלילה אולי קצת…
אה, וניסיתי היום את הMecca chameleon הזה, משחק אחד, היה ממש מצחיק. שיחקתי עם יפנים, התחבאתי הכי גרוע שיש, ממש מול הפרצוף, צביעה גרועה, ואיכשהו לא גילו אותי!
ציטוט מאת DrKeo
אמזון אמרו שהם יעשו המשך לבונד, לא IOI.
כן, כאילו דיברנו על זה פה שזה פורסם. אבל מאז אמזון אמרו שזו אי הבנה שהאינטרנט הוציא מפרופורציה או משהו. אני מאמין לאמזון בערך כמו שאני מאמין לדואר זבל של "זכית בהגרלה ב6 מליון שקל, הכנס אשראי להעברת הסכום לחשבונך" אבל בכל זאת .... למרות שהמצב נראה על הפנים. אולי המשחק מפתיע את אמזון במכירות או משהו. ממה שIO אמרו יש להם תוכנית כבר איך לעשות Reuse חכם לכל הנכסים האלה ולפתח משחק בהרבה פחות תקציב (כי מן הסתם זו הדרך שהם תמיד עבדו בה)
אני מחזיק אצבעות שהדברים השתנו אצל אמזון אבל אני גם כן פסימי.
אחרי שאני ממשיך לשחק אני אשכרה לא רוצה אף צוות אחר על ג'יימס בונד אי פעם, משחק ברמה של צד א' של מחזיקת פלטפורמה אין אפס.
לאסקין: בנוגע לאונימושה, אף פעם לא הבנתי למה ציפית מהמשחק הזה למשהו. תמיד הוא היה נראה כמו דארק סולס לעניים על סטינג יפני ואני מדבר ספציפית על הרייבוט הזה.
אחרי ששיחקתי בו זה הוויב המדויק שקיבלתי ממנו משחק איטי עם קרבות משעממים והרגשה ששיחקתי גרסה הרבה יותר טובה של זה בDARK SOULS.