אני עדין מחזיק אצבעות שזה התרגיל ה-35973 של טראמפ. לפי מה שהבנתי מפתיחת המיצרים יקח למחירי הדלק בארה"ב בערך 3 חודשים לרדת לנורמה, כלומר בדיוק כמה שבועות לפני בחירות האמצע. אני רוצה להאמין שטראמפ לא בוגד בכל מה שהוא מאמין בו, הוא שונא את איראן והמשטר, הוא רוצה לראות אותם נעלמים, והוא גם לא מטומטם וחושב שבאורח פלא איראן לא תנסה לרמות בהעשרה או להפוך לידידה של ארה"ב.
ההסכם הזה עובד יופי יופי בדיוק לשני אנשים - ביבי וטראמפ. טראמפ יכול להגיע "ישראל שולטת בי? אני אומר לישראל מה הולך" ואולי אפילו לאחד את הפיצול בימין האמריקיאי על ישראל לקראת הבחירות אמצע. ביבי יכול לעשות את הקמפיין האהוב עליו - "כולם שונאים אותנו ורק לביבי יש את הביצים לעמוד בינם לבינכם". ובתקווה אחרי הבחירות פה ושם כשמי שלא יהיה פה ראש ממשלה וטראמפ יהיו חופשיים מכל עול, הם יוכלו לעשות באיראן מה שהם רוצים.
סוג של תאורית קונספירציה, אני יודע, אבל במקום כלשהו אני מאמין בה. ההתנהלות עם איראן הייתה כל כך בזויה, 2.5 חודשים של הפסקת אש ירדו לביוב שבהם יכלנו להמשיך להפציץ אותם, להשמיד את צי הצללים, להרוס תשתיות אנרגיה שמקושרות ישירות למשמרות המהפכה, לעודד הפיכה באזורים מסויימים עם תמיכת אש שלנו מהאויר וכו'. פשוט בזבוז של זמן, כסף, חיי אדם, והטיפת כבוד האחרונה שנשארה לנו במזרח התיכון. ולבנון, אוי לבנון, אסון אם היא באמת מקושרת ישירות לאיראן.
אז אני ממשיך לאמין בתאורית קונספירציה שלי, בשביל הבריאות הנפשית שלי בחודשים הקרובים.