VOXELIM

נושא הסרטים והסדרות הרשמי

נוצר ע"י DrKeo·15 באפריל 2013

11164 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 01 ביוני 2026 בשעה 01:58
#11150

צ׳יזס, backrooms עשה 110 מליון דולר בסופש הראשון והתקציב שלו היה 10 מליון דולר. הוא הולך להיות אחד מהסרטים הכי רווחים בהסטוריה ביחס תקציב להכנסות.

ראיתי אותו אתמול עם הילד. הוא מגיל 12 בארץ, אבל מדורג R בארה״ב. סרט קריפי מאוד, אבל הצד האנושי שלו מאוד B movie. הקונספט מעולה, וההוצאה שלו לפועל מעולה. פשוט בכל פעם שהסרט מנסה לעשות ״דמויות״ הוא מרגיש זול.

ShiTDemoNShiTDemoNWarrior
הודעות: 888הצטרף: 13 באפריל 2013
#11151

אגב גם obsession שהיה צפייה ממש מהנה. עלות של פחות ממיליון דולר וההכנסות לאחר כשבועיים בסביבות 150 מיליון

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 01 ביוני 2026 בשעה 08:54
#11152
ציטוט מאת ShiTDemoN

אגב גם obsession שהיה צפייה ממש מהנה. עלות של פחות ממיליון דולר וההכנסות לאחר כשבועיים בסביבות 150 מיליון

נכון, יחס פסיכי שלא היה לדעתי מאז paranormal activity ולפניו blur witch. אבל אף אחד לעולם לא יצליח לנצח את paranormal activity כי היה לו תקציב של 15K והוא הכניס 150 מליון. הכנסה של פי 10,000 מהתקציב, בלתי ניתן לתפיסה. אפילו blur witch לא מתקרב אליו כי היה לו תקציב של 60K והכנסות של 250 מליון.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,325הצטרף: 26 במאי 2013
#11153

Blair!

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
#11154

מחר טריילר לנוקמים.

FantaFantaVeteran
הודעות: 1,066הצטרף: 16 באפריל 2013
#11155

יש לי אתר חדש לתרבות הגיקים שבו אני מעדכן בהרבה דברים, סדרות, סרטים, משחקי קלפים ועוד
אני בדיוק כתבתי ביקורת לסרט אימה חדש של A24 בשם באקרומס.
מוזמנים לקרוא - https://geekguild.co.il/reviews/backrooms

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,325הצטרף: 26 במאי 2013
#11157

יפה! אני רואה שהספקת לכתוב הרבה ביקורות קולנוע...

אה, וראיתי שיש ביקורת גם לVOX MACHINA... אני אישית התחלתי וממש לא התחברתי להומור הטראשי והאדג'י, אבל MIGHTY NEIN חביב.

FantaFantaVeteran
הודעות: 1,066הצטרף: 16 באפריל 2013
#11158
ציטוט מאת Laskin

יפה! אני רואה שהספקת לכתוב הרבה ביקורות קולנוע...

אה, וראיתי שיש ביקורת גם לVOX MACHINA... אני אישית התחלתי וממש לא התחברתי להומור הטראשי והאדג'י, אבל MIGHTY NEIN חביב.

כן אני כתבתי הרבה מאוד כי רציתי לעלות עם אתר שיש לו בשר, ווקס זה ממש לא לכולם אני רואה את זה כי זה מזכיר לי את ההרפתקאות של מבוכים ודרקונים, בתכלס אני רואה את זה גם כי זה תוכן שאפשר לראות בזמן שאני עובד על הבינה

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 03 ביוני 2026 בשעה 15:47
#11159
ציטוט מאת Fanta

יש לי אתר חדש לתרבות הגיקים שבו אני מעדכן בהרבה דברים, סדרות, סרטים, משחקי קלפים ועוד
אני בדיוק כתבתי ביקורת לסרט אימה חדש של A24 בשם באקרומס.
מוזמנים לקרוא - https://geekguild.co.il/reviews/backrooms

מצד אחד העיצוב, האוירה והאימה שם נהדרות. מצד שני הבנית דמויות קצת meh, וכך גם הדיאלוגים. זה סרט אוירה, והוא עושה עבודה נהדרת עם זה. חבל שבצד האנושי הוא כל כך חסר.

FantaFantaVeteran
הודעות: 1,066הצטרף: 16 באפריל 2013
#11160
ציטוט מאת DrKeo

מצד אחד העיצוב, האוירה והאימה שם נהדרות. מצד שני הבנית דמויות קצת meh, וכך גם הדיאלוגים. זה סרט אוירה, והוא עושה עבודה נהדרת עם זה. חבל שבצד האנושי הוא כל כך חסר.

אני נהניתי מההתחלה, אבל הסיום פשוט הרגיש לי מוזר

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
#11161
ציטוט מאת Fanta

אני נהניתי מההתחלה, אבל הסיום פשוט הרגיש לי מוזר

הסרט בהחלט הופך למוזר מאוד לקראת הסוף, דווקא אהבתי את זה. הקטעים שהיו לי הכי קשים היו למשל השיחה שלו בחדר הפסיכולוג בתחילת הסרט. זה הרגיש כאילו ילד בן 15 כתב את זה, וזה לא רחוק מהמציאות להתחשב בזה שהבמאי והכותב הוא בן 20.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 03 ביוני 2026 בשעה 23:43
#11162

בייסיקלי שומרי הגלקסיה 4, אבל זה הטריילר הראשון שנראה נחמד. עוד סרט MCU בסקין של DC, שזה הגיוני כי גאן הגדיר את החלל של ה-MCU, ומעניין אותי לראות אותו בערך כמו סרט MCU. יש לי הרגשה שהוא לא ישבור את ה-500 מליון, כמו רוב הסרטים של ה-MCU כיום.

Death_119Death_119Veteran
הודעות: 4,508הצטרף: 13 באפריל 2013
#11163

נמצא בפרק 3 של The boys בעונה האחרונה, אני כל כך נהנה, לא מבין את הHate, הסדרה עדיין מעולה כמו כל העונות ולא מרגיש לי שמשהו השתנה לרעה. פשוט סדרה כיפית שאי אפשר להפסיק לצפות בה, היא על גבול הקומי אבל זה פשוט כיפי.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 10 ביוני 2026 בשעה 19:04
#11164
ציטוט מאת Death_119

נמצא בפרק 3 של The boys בעונה האחרונה, אני כל כך נהנה, לא מבין את הHate, הסדרה עדיין מעולה כמו כל העונות ולא מרגיש לי שמשהו השתנה לרעה. פשוט סדרה כיפית שאי אפשר להפסיק לצפות בה, היא על גבול הקומי אבל זה פשוט כיפי.

אני מסכים, העונה אחרונה הייתה ממש אחלה. הסיום קצת meh, אבל סה"כ עונה אחלה.

והנה טריילר ראשון להמשך של אהרון סורקין לרשת החברתית. כל כך מוזר לראות את ג'רמי סטרונג כמארק צוקרברג.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
#11165