VOXELIM

OT - כל מה שלא קשור לכלום

נוצר ע"י DrKeo·09 באפריל 2013

1942 הודעות
ShiTDemoNShiTDemoNWarrior
הודעות: 888הצטרף: 13 באפריל 2013
#1925

תמונות מדהימות

ChenChenTrainee
הודעות: 126הצטרף: 25 ביוני 2021
#1926

מה קרה לווקסלים? הפורום קיבל חתיכת שדרוג

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
#1927
ציטוט מאת Chen

מה קרה לווקסלים? הפורום קיבל חתיכת שדרוג

השתדרגנו 😬

דבר ראשון אני שמח שהצלחת להיכנס בלי בעיות (כן? זה היה בלי בעיות?). דבר שני, אם מעניין אותך, דברנו על זה פה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
#1928

גולן. תלחצו על השם שלו בעמוד הראשי 😬

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
#1929
SgtDonowitzSgtDonowitzWarrior
הודעות: 512הצטרף: 14 באפריל 2013
#1930

הי! עבר המון שנים מאז הייתי פה בפעם האחרונה. האמת היא שהרבה השתנה ומשחקי מחשב פחות מדברים אליי, אבל מאוד התרגשתי לראות את האימייל מנדב. האתר נראה מגניב ונראה שהוא הולך מחייל אל חייל. המון הצלחה!

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,020הצטרף: 09 באפריל 2013
#1931

הי! נחמד לראות אותך שוב!

המון בהצלחה בכל מקרה. :)

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,325הצטרף: 26 במאי 2013
#1932

זה מעניין באמת, איך אנשים ״נופלים״ מהתחביב הזה, אחרי שהיו ״עמוק בפנים״. גם אחי פחות בעניין בשנים האחרונות, הוא משחק פה ושם אבל הוא חייב שזה יהיה הדבר. כי טוב בעולם וגם אז הוא מתלונן אם יש רגע ״משעמם״ (משמע לא אקש- נונסטופ-פיצוצים).

אני לא חושב שאי פעם זה יקרה לי. אני גם מקווה שלא, כי כשאהיה זקן בפנסיה בלי המון אנרגיה לזוז - קשה לי לדמיין אותי לא משחק, בזמן שאני בבית בלי משהו מיוחד לעשות.

InterAlInterAlVeteran
הודעות: 4,584הצטרף: 15 באפריל 2013
#1933

אפשר גם לקרוא ספר לאסקין.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,325הצטרף: 26 במאי 2013
#1934

לפני השינה, כן… אני לא אומר שאין מה לעשות חוץ מזה, אלא שאת רוב הזמן המשעמם שלי כשאין לי תכניות בטח אפנה בעיקר לזה, בתקווה עם הנכדים או הילדים, במשחקים שהם ישחקו, ואז זו גם תהיה חוויה סוציאלית מקרבת.

glass manglass manSage
הודעות: 8,496הצטרף: 11 ביוני 2018
#1935

אותי זה דווקא לא מפתיע שאנשים פורשים מהתחביב. כל המשחקים היום מרגישים כמו משחקי PS3 על סטראוידים קשה לי לחשוב על משחק שיוצא כיום שלא שיחקנו באיזושהי וריאציה שלו בעבר.

מצד שני יכול להיות שחלק מהאנשים פשוט עוברים להתמקד בקריירה/משפחה בטווח הארוך זה הרבה יותר משתלם מגיימינג.

Baba YagaBaba YagaWarrior
הודעות: 918הצטרף: 09 בינואר 2016
#1936
ציטוט מאת Laskin

זה מעניין באמת, איך אנשים ״נופלים״ מהתחביב הזה, אחרי שהיו ״עמוק בפנים״. גם אחי פחות בעניין בשנים האחרונות, הוא משחק פה ושם אבל הוא חייב שזה יהיה הדבר. כי טוב בעולם וגם אז הוא מתלונן אם יש רגע ״משעמם״ (משמע לא אקש- נונסטופ-פיצוצים).

אני לא חושב שאי פעם זה יקרה לי. אני גם מקווה שלא, כי כשאהיה זקן בפנסיה בלי המון אנרגיה לזוז - קשה לי לדמיין אותי לא משחק, בזמן שאני בבית בלי משהו מיוחד לעשות.

יש לך ילדים? 😉

אצלי אישית בחצי שנה האחרונה גם שאני מצליח לפנות לעצמי שעה פנויה לפני השינה לשחק אני לא מצליח לגייס את האנרגיות לזה...

שוקל ברצינות בגלל זה לקנות איזה הנהלד שיהיה זרוק בחדר שינה על מנת לקצר מנהלות ולנסות בכל זאת לדחוף חצי שעה של משחק לפני השינה.

FantaFantaVeteran
הודעות: 1,066הצטרף: 16 באפריל 2013
#1937

אני חייב להגיד שאני לא ציפתי לקבל מייל מהפורום על כך שעשו שדרוג הייתי בטוח שלא אכפת לכם כל כך מהתצוגה

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,020הצטרף: 09 באפריל 2013
#1938

זאת לא התצוגה - זה הכפתור לייק....

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,190הצטרף: 08 באפריל 2013
#1939
ציטוט מאת Fanta

אני חייב להגיד שאני לא ציפתי לקבל מייל מהפורום על כך שעשו שדרוג הייתי בטוח שלא אכפת לכם כל כך מהתצוגה

שנים רציתי להזיז את התחת השמן שלי ולעשות מערכת פורומים משלנו עם 100% שליטה ופיצ'רים שיש רק לנו. אז סופסוף הזזתי את התחת השמן שלי.

Death_119Death_119Veteran
הודעות: 4,508הצטרף: 13 באפריל 2013
#1940

איזה מדינה מחורבנת, אני עם כרטיסים לLinkin park שהזמנתי לפני תשעה חודשים וטיסה שיוצאת עוד יום וחצי, אני רוצה למות.

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,020הצטרף: 09 באפריל 2013
#1941

נו, אז אתה אשם, לא יכולת לבחור תאריך אחר שאז תתחיל שוב מלחמה?

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,325הצטרף: 26 במאי 2013
#1942

אתה בעיקר אשם שאתה הולך לLINKIN PARK

סתם, אני מחזיק לך אצבעות... אם כי נראה די אבוד למחר.