תמונות מדהימות
OT - כל מה שלא קשור לכלום
נוצר ע"י DrKeo·09 באפריל 2013
ChenTraineeמה קרה לווקסלים? הפורום קיבל חתיכת שדרוג
מה קרה לווקסלים? הפורום קיבל חתיכת שדרוג
השתדרגנו 😬
דבר ראשון אני שמח שהצלחת להיכנס בלי בעיות (כן? זה היה בלי בעיות?). דבר שני, אם מעניין אותך, דברנו על זה פה.
גולן. תלחצו על השם שלו בעמוד הראשי 😬
הי! עבר המון שנים מאז הייתי פה בפעם האחרונה. האמת היא שהרבה השתנה ומשחקי מחשב פחות מדברים אליי, אבל מאוד התרגשתי לראות את האימייל מנדב. האתר נראה מגניב ונראה שהוא הולך מחייל אל חייל. המון הצלחה!
הי! נחמד לראות אותך שוב!
המון בהצלחה בכל מקרה. :)
LaskinElderזה מעניין באמת, איך אנשים ״נופלים״ מהתחביב הזה, אחרי שהיו ״עמוק בפנים״. גם אחי פחות בעניין בשנים האחרונות, הוא משחק פה ושם אבל הוא חייב שזה יהיה הדבר. כי טוב בעולם וגם אז הוא מתלונן אם יש רגע ״משעמם״ (משמע לא אקש- נונסטופ-פיצוצים).
אני לא חושב שאי פעם זה יקרה לי. אני גם מקווה שלא, כי כשאהיה זקן בפנסיה בלי המון אנרגיה לזוז - קשה לי לדמיין אותי לא משחק, בזמן שאני בבית בלי משהו מיוחד לעשות.
אפשר גם לקרוא ספר לאסקין.
LaskinElderלפני השינה, כן… אני לא אומר שאין מה לעשות חוץ מזה, אלא שאת רוב הזמן המשעמם שלי כשאין לי תכניות בטח אפנה בעיקר לזה, בתקווה עם הנכדים או הילדים, במשחקים שהם ישחקו, ואז זו גם תהיה חוויה סוציאלית מקרבת.
אותי זה דווקא לא מפתיע שאנשים פורשים מהתחביב. כל המשחקים היום מרגישים כמו משחקי PS3 על סטראוידים קשה לי לחשוב על משחק שיוצא כיום שלא שיחקנו באיזושהי וריאציה שלו בעבר.
מצד שני יכול להיות שחלק מהאנשים פשוט עוברים להתמקד בקריירה/משפחה בטווח הארוך זה הרבה יותר משתלם מגיימינג.
זה מעניין באמת, איך אנשים ״נופלים״ מהתחביב הזה, אחרי שהיו ״עמוק בפנים״. גם אחי פחות בעניין בשנים האחרונות, הוא משחק פה ושם אבל הוא חייב שזה יהיה הדבר. כי טוב בעולם וגם אז הוא מתלונן אם יש רגע ״משעמם״ (משמע לא אקש- נונסטופ-פיצוצים).
אני לא חושב שאי פעם זה יקרה לי. אני גם מקווה שלא, כי כשאהיה זקן בפנסיה בלי המון אנרגיה לזוז - קשה לי לדמיין אותי לא משחק, בזמן שאני בבית בלי משהו מיוחד לעשות.
יש לך ילדים? 😉
אצלי אישית בחצי שנה האחרונה גם שאני מצליח לפנות לעצמי שעה פנויה לפני השינה לשחק אני לא מצליח לגייס את האנרגיות לזה...
שוקל ברצינות בגלל זה לקנות איזה הנהלד שיהיה זרוק בחדר שינה על מנת לקצר מנהלות ולנסות בכל זאת לדחוף חצי שעה של משחק לפני השינה.
אני חייב להגיד שאני לא ציפתי לקבל מייל מהפורום על כך שעשו שדרוג הייתי בטוח שלא אכפת לכם כל כך מהתצוגה
זאת לא התצוגה - זה הכפתור לייק....
אני חייב להגיד שאני לא ציפתי לקבל מייל מהפורום על כך שעשו שדרוג הייתי בטוח שלא אכפת לכם כל כך מהתצוגה
שנים רציתי להזיז את התחת השמן שלי ולעשות מערכת פורומים משלנו עם 100% שליטה ופיצ'רים שיש רק לנו. אז סופסוף הזזתי את התחת השמן שלי.
איזה מדינה מחורבנת, אני עם כרטיסים לLinkin park שהזמנתי לפני תשעה חודשים וטיסה שיוצאת עוד יום וחצי, אני רוצה למות.
נו, אז אתה אשם, לא יכולת לבחור תאריך אחר שאז תתחיל שוב מלחמה?
LaskinElderאתה בעיקר אשם שאתה הולך לLINKIN PARK
סתם, אני מחזיק לך אצבעות... אם כי נראה די אבוד למחר.