The Last Of Us - הדיון הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
CaptainWoopy
Padawan
הודעות: 35
הצטרף: 29 אפריל 2013, 20:59

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי CaptainWoopy » 08 יולי 2013, 15:58

התחלתי את המשחק היום, הוא פשוט נהדר!
עדיין לא "חוויתי" מהמיטב מאלי, כי אני עדיין בהתחלה. הגעתי לחלק
ספויילר: הצג
שאנחנו קצת אחרי הקטע עם הMETRO STATION, איפה שהיה מלא קליקרים
.

אגב, אני היחיד שבכה באינטרו ?
ספויילר: הצג
החלק ששרה מתה פשוט הרג אותי :(
CooKie Monster מ-Vgames לשעבר.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 יולי 2013, 09:09

מאמר שטוען ש The last of us הרג את הזיכיון של Uncharted:
“The Uncharted series is dead.”

This was one of the many thoughts that crossed my mind after playing through Remember Me, Uncharted 3, and The Last of Us back-to-back-to-back.

Uncharted was caught in the middle of two extremes. On the one hand there was Remember Me, a game that apes Uncharted but lacks the production value to match it, revealing the flaws in both series as a result. Then there’s The Last of Us, Naughty Dog’s anti-Uncharted and a game that fixes so much of what’s wrong with Nathan Drake’s adventures.

The shooter combat is Uncharted’s one respite from strict follow-the-leader game design, but it’s also the series’ biggest flaw. It’s fun in short bursts, but you’re often gunning down several dozen men with body armor, rocket launchers, and more. By Uncharted 3, combat is simply an exhausting obstacle between the player and an engaging story. It doesn’t help that the story rarely aligns itself with all the murdering Drake does. The series all but coined the term "ludonarrative dissonance," in which the in-game actions don’t align with the story and characterization.

The Last of Us proves Naughty Dog can still make an honest video game without losing sight of the cinematic experience. It offers a blueprint for a better way to make cinematic games without sacrificing gameplay.
It also doesn't leave much room for Uncharted as it is. Can Naughty Dog truly follow up The Last of Us with an Uncharted 4 that falls back on all the old framework? I simply can't see it, and I have a hard time believing even the biggest Uncharted fans want round 4 of the same old Nathan Drake either.

אז מה,האם לדעתכם Tlou צריך לשמש כמודל למשחקיות סינמטית ללא פשרות בגיימפליי כשנוטי דוג באים לעצב את אנצ'רטד 4?

אני חייב להודות שאני מסכים עם חלק מהטענות,כבר באנצ'רטד 3 חשתי עייפות חזקה מהנוסחה ולא סיימתי את המשחק יותר מפעם אחת (אחרי פלטניום באנצ'רטד 2),אני לא יודע מה הם צריכים לעשות באנצ'רטד 4 אבל אין ספק שהמשחק חייב להיות עם שינוי קיצוני בנוסחה.

אני ממש סקרן בנוגע לאיך אנצ'רטד 4 הולך להראות,ברור שגראפית הוא יהיה מדהים ויכול להיות שרק זה לבדו יספיק כדי לרענן את הסדרה,אבל יותר מעניין אותי אם באמת נוטי דוג יבנו מכניקות יותר מעניינות ומורכבות ואם הם יפתחו קצת את עיצוב השלבים ההדוק והסופר לניארי שמאפיין את הסדרה ויתנו קצת יותר חופש,אין ספק שהם הוכיחו שהם מסוגלים לכך ב Tlou,השאלה היא האם הם רוצים לזעזע קצת את הנוסחה של אנצ'רטד או שהם רואים מעל ראשם את סוני שמצפה לקראת הדור החדש לבלוקבאסטר הענקי שלה ולכן הם ימנעו מלקחת סיכונים.
אני חושב שאנצ'רטד 4 צריך להיות עדיין עם SET PIECES משגעים,אבל לשלב את זה במסגרת יותר חופשית עם גיימפליי יותר עמוק ומורכב,אולי עם הרבה פחות ירי כשכל עימות הוא יותר משמעותי כמו Tlou,אין לי מושג איך אפשר לעשות את זה אבל אפשר להתחיל בלבנות מערכת פלטפורמה נורמלית :)
מה אתם חושבים,האם יש מקום ל"עוד" אנצ'רטד סטנדרטי או שאתם חושבים כמו הכתבה,שאחרי Tlou נוטי דוג לא יכולה לחזור לנוסחה הישנה של אנצ'רטד ללא שינוי משמעותי?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 יולי 2013, 09:51

Nigga כתב:The Last of Us Sales Exceed 3.4 Million Units Worldwide

- Fastest Selling New Software Title in the History of PlayStation(R)3
- Including both Blu-ray(TM) disc sell-in number and download version
- As of July 3rd

WOW :shock:
איזה חדשות אדירות,כל כך מגיע למשחק הזה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6592
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 09 יולי 2013, 10:09

לא שיחקתי במשחק, וכנראה שגם לא אשחק כי אין לי קונסולה, אבל על פניו הוא נשמע מצויין. האם הוא ישנה את פניה של סדרת אנצ'רטד מהקצה אל הקצה? קשה לי להאמין.. בעיקר כי אנצ'רטד היא כנראה סדרה שמבקשת לדבר לקהל יותר רחב של ''סרט קיץ, אקשן, פופקורן'' מאשר TLOU. אם TLOU היה יוצא ממפתחת אחרת, לא בטוח שהוא היה מצליח באותה הצורה. לנוטי דוג מגיע המון המון קרדיט, והם קיבלו אותו גם מאמון הציבור שקנה את המשחק.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5404
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 09 יולי 2013, 11:32

Nigga כתב:The Last of Us Sales Exceed 3.4 Million Units Worldwide

- Fastest Selling New Software Title in the History of PlayStation(R)3
- Including both Blu-ray(TM) disc sell-in number and download version
- As of July 3rd

למה אתה לא מציין שזה שיגור לחנויות? אתה אוהב לציין את זה בכל משחק אחר.. בפרט משחק שלא מגיע ממפתחות צד א של סוני.
ד"א, אם תעשו חיפוש בגוגל game of the generation, האופציה הראשונה (אחרי ויקיפדיה) היא The Last of Us.

ממממ לא. זאת לא האופציה הראשונה אחרי וויקיפדיה... וויקיפדיה היא בכלל לא האופציה הראשונה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6592
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 09 יולי 2013, 12:18

והיא אופציה בסימן שאלה :). לא שאני מזלזל, בא לריב או משהו כזה.. אבל זאת הודעה ברדיט.. בוא ניקח אותה בפרופורציה הראויה :).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5404
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 09 יולי 2013, 12:20

רשום SELL IN
אתה כנראה כל כך מחפש וחופר על TLOU שגוגל החליטו לשים לך אותו במקום ראשון. בדקתי בגוגל ישראל וארה"ב (וארה"ב בדקתי בכמה ערים שונות) וזאת התמונה המתקבלת...
קבצים מצורפים
1.png
1.png (220.58 KiB) נצפה 8778 פעמים
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 יולי 2013, 12:23

swiss-the-engine כתב:למה אתה לא מציין שזה שיגור לחנויות? אתה אוהב לציין את זה בכל משחק אחר.. בפרט משחק שלא מגיע ממפתחות צד א של סוני.

ממממ לא. זאת לא האופציה הראשונה אחרי וויקיפדיה... וויקיפדיה היא בכלל לא האופציה הראשונה.


בגאף מדווחים על הרבה חוסרים בחלקים מסוימים באירופה כמו גרמניה וגם בקנדה ובחלק מהמקומות בארה"ב.
גם בשלל החנויות עד לא מזמן כמו shopto,zavvi,vgp אזל המלאי ולא יכלת להזמין מיידית.
אפילו פה לפני כמה ימים עברתי בסניף הבאג המקומי בשביל הקטע כדי לראות כמו TLOU עולה שם והמוכר אמר לי שהמשחק אזל מהמלאי ושהוא יכול להזמין לי וכו' ככה שאל תתפלא אם המספרים שנמכרו בפועל מאוד קרובים.

גם אנצ'רטד 3 שמכר יותר דיווח על כ 3.8 מיליון SHIPPED בהתחלה וראה זה פלא,היום אחרי שנה וחצי המספר הזה כבר חצה את מכירות ה 6.5 מליון בפועל.
כשחנויות מבקשות כל הזמן אספקה נוספת זה אומר שמן הסתם המשהו הזה מוכר טוב ככה שהמספרים הממשיים לא יכולים להיות רחוקים מדי מהמשלוחים ולא באמת שוכבות להם מליוני יחידות מיותמות שבעלי החנויות הזמינו בלי קשר,לא מבין למה כל פעם נתקעים על הסעיף הזה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6592
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 09 יולי 2013, 12:24

ידוע שגוגל נותנת תוצאות שונות לאנשים שונים.. תלוי אם אתה מחובר לחשבון גוגל או לא ותלוי בחיפושי העבר שלך, צפיות ביוטיוב וכו'.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 09 יולי 2013, 13:13

איזה כיף שהמשחק מוכר מצוין :)
באמת מגיע לו ואני מקווה מאוד שהוא גם ישבור את כל השיאים של סוני וימכור באזור של GT.

די חריג שחברה משתפת נתונים גם על מכירות ריטייל וגם על מכירות דיגיטליות. אני מקווה שזו התחלה של מגמה. אני מניח שככל שעובר הזמן, הנתונים של הריטייל פשוט נראים יותר ויותר רע, בלי המכירות הדיגיטליות, אז בסופו של דבר, אם חברה רוצה פרסום חיובי על כמה המשחק שלה פופולארי, היא תהייה חייבת לתת גם נתונים דיגיטליים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5404
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 09 יולי 2013, 21:28

bling כתב:
בגאף מדווחים על הרבה חוסרים בחלקים מסוימים באירופה כמו גרמניה וגם בקנדה ובחלק מהמקומות בארה"ב.
גם בשלל החנויות עד לא מזמן כמו shopto,zavvi,vgp אזל המלאי ולא יכלת להזמין מיידית.
אפילו פה לפני כמה ימים עברתי בסניף הבאג המקומי בשביל הקטע כדי לראות כמו TLOU עולה שם והמוכר אמר לי שהמשחק אזל מהמלאי ושהוא יכול להזמין לי וכו' ככה שאל תתפלא אם המספרים שנמכרו בפועל מאוד קרובים.

גם אנצ'רטד 3 שמכר יותר דיווח על כ 3.8 מיליון SHIPPED בהתחלה וראה זה פלא,היום אחרי שנה וחצי המספר הזה כבר חצה את מכירות ה 6.5 מליון בפועל.
כשחנויות מבקשות כל הזמן אספקה נוספת זה אומר שמן הסתם המשהו הזה מוכר טוב ככה שהמספרים הממשיים לא יכולים להיות רחוקים מדי מהמשלוחים ולא באמת שוכבות להם מליוני יחידות מיותמות שבעלי החנויות הזמינו בלי קשר,לא מבין למה כל פעם נתקעים על הסעיף הזה.

נראה לי שמשום מה אתה חושב שאני ממעיט בערך המשחק או משהו כזה כי אין דרך אחרת להסביר את התגובה הארוכה. כל מה שהפריע לי זה שדין תמיד חופר על ההבדל בין מכירה לחנויות למכירה ללקוחות ככה שלא מובן (או שכן ) למה דווקא פה זה לא היה חשוב לו מספיק בשביל לעשות ctrl+f למילה SELL IN.

שם לב ללינק שלו לCNN (או פורבס.. לא זוכר) שמדבר על למה הPS4 ינצח כאשר יש לינק לאותו אתר עם חמש סיבות למה האקס בוקס ינצח :)
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5404
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 09 יולי 2013, 14:58

Nigga כתב:מתי בדיוק חפרתי לגבי מכירה לחנויות/מכירה ללקוחות?
נדיר שאני מדבר על נתוני מכירות.

אני בטוח שלא חסרות פעמים שהשתתפת בדיון על מכירותיו של משחק כזה או אחר ומצאת לנכון לציין את הנקודה של הSELL IN. אבל לא משנה, אולי אני טועה, בכל אופן ההודעה לא באה להמעיט בערך המשחק או משהו כזה. תכנן להשיג אותו איכשהו... אולי מישהו מהפורום ילווה לי? :P
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 09 יולי 2013, 15:07

אגב, מעניין שהמשחק מוגדר כהצלחה, למרות שהוא עדין לא מכר כמו COD.
אין איזה חוק שאומר שאתה חייב למכור כמו COD, כדי להיות הצלחה, או שזה נכון רק למשחקים של סקוור איניקס, EA וקאפקום?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5404
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 09 יולי 2013, 15:12

לא כתוב שהוא הצלחה... כתוב שהוא הIP החדש שמכר הכי מהר על הPS3. אין לנו מושג אם הוא ריווחי או לא לשורה התחתונה של סוני. לא נראה לי אפילו שסוני יודעת.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 09 יולי 2013, 15:43

swiss-the-engine כתב:לא כתוב שהוא הצלחה... כתוב שהוא הIP החדש שמכר הכי מהר על הPS3. אין לנו מושג אם הוא ריווחי או לא לשורה התחתונה של סוני. לא נראה לי אפילו שסוני יודעת.


סוני יודעת בדיוק כמה עלה לפתח את המשחק. לא מסובך במיוחד לחבר את עלות השיווק ועלות המשכורות של המפתחים, בזמן פיתוח המשחק.
אין סיבה שהם לא ידעו אם המשחק רווחי או לא. הדבר היחיד שהם לא יכולים לחשב, זה כמה אנשים קנו PS3 במיוחד בשביל המשחק הזה ולכן הביאו להרבה יותר רווחים, משניתן לחשב.
הם יודעים טוב מאוד אם כל פרויקט שלהם רווחי, או לא. אם הם לא יודעים, אז הם בבעיה רצינית וכנראה שהם גם לא היו מסוגלים להפוך לענקית טכנולוגיה בין לאומית.

מעבר לזה, המשפט הראשון בחדשה על כך ביורוגיימר הוא: "Sony has declared PlayStation 3 exclusive The Last of Us a success with over 3.4 million sales worldwide."
המשפט הראשון של סוני בהודעה לעיתונות הוא ""These sales figures are a testament to the blockbuster quality of The Last of Us."
מפיצות לא מפרסמות מכירות של משחק, מחוץ לישיבות משקיעים/דו"חות רבעוניים, אם הוא לא הצלחה. גם במקרה שהמשחק מכר כמות עצומה (כמו טומב ריידר, היטמן וRE6, למשל) ולא הצליח להחזיר את ההשקעה, הנתונים לא מתפרסמים, עד לאותם מקרים שבהם הם מחוייבים לדווח על
הביצועים של המוצרים שלהם.

בכל מקרה, לשלוח לך את המשחק? רק תכתוב לי את הכתובת שלך בפרטי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 יולי 2013, 15:58

כמו שאמרתי על המכירות של טומב ריידר (למרות שמדובר במקרה שונה היות שמדובר במשחק מולטי פלטפורם ואני גם שם כסף שהוא עלה הרבה יותר) שנחשבו מאכזבות עבור סקוור אני אגיד גם פה- אם המשחק לא ריווחי ב 3.4 מליון שככל הנראה יגיעו ללפחות 5+ מליון בסוף חייו אז אפשר לסגור את תעשיית משחקי ה AAA.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5404
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 09 יולי 2013, 16:00

סוני יודעת בדיוק כמה עלה לפתח את המשחק. לא מסובך במיוחד לחבר את עלות השיווק ועלות המשכורות של המפתחים, בזמן פיתוח המשחק.

שחר ברור לך שלא לזה התכוונתי.
הדבר היחיד שהם לא יכולים לחשב, זה כמה אנשים קנו PS3 במיוחד בשביל המשחק הזה ולכן הביאו להרבה יותר רווחים, משניתן לחשב.

זה מסוג הנקודות שהתכוונתי אליהם.
מעבר לזה, המשפט הראשון בחדשה על כך ביורוגיימר הוא: "Sony has declared PlayStation 3 exclusive The Last of Us a success with over 3.4 million sales worldwide."

עיתונאים כותבים שטויות (נראה לי כבר עברנו על זה לא? :) )
המשפט הראשון של סוני בהודעה לעיתונות הוא ""These sales figures are a testament to the blockbuster quality of The Last of Us."

כפי שאתה רואה אין זכר למילה SUCCESS ומכיוון שאנו מדברים על הודעה לעיתונות (שנכתבת ומבוקרת ע"י חברת PR) אז אין סיבה לחשוב שזאת טעות תמימה לא להשתמש במילה הזאת.

חשבתי לבקש ממך... אני פשוט יודע שאם תשלח לי אז ארגיש מחוייב לסיים את זה כמה שיותר מהר וזאת בעיה כי גם קניתי עכשיו כמה משחקים וגם כי יש לי משהו חדש שגוזל ממני לא מעט זמן. לא יודע... נראה לי בינתיים אוותר.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
~God-of-War~
Padawan
הודעות: 19
הצטרף: 15 אפריל 2013, 12:54

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי ~God-of-War~ » 11 יולי 2013, 15:49

מקבל את המשחק מחר בערב! מקווה ליהנות שמעתי עליו דברים ממש טובים עד עכשיו :)

סמל אישי של המשתמש
Eyal708
Padawan
הודעות: 34
הצטרף: 23 אפריל 2013, 19:57

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Eyal708 » 13 יולי 2013, 00:37

סוף סוף סיימתי את המשחק!
שיחקתי על הארד ואני ממליץ על הרמה הזאת למי שמתחיל את המשחק ואוהב אתגר.
המשחק עצמו באמת מדהים,אני מבין את כל ההתלהבות סביבו וציוני ה10,לא זכור לי משחק שניסה לתת חוויה כל כך עמוקה עם עלילה ודיאלוגים ברמה שלא יביישו אף סרט.
אין ספק בכלל שהוא ייקח את משחק השנה כמעט בכל אתר(אולי חוץ מגיימספוט) והוא בהחלט אחד המעומדים למשחק הדור,או לפחות המשחק הכי טוב על הps3.
למרות כל זה, אני לא יכול בכלל לדמיין להתחיל אותו מהתחלה, זה נראה לי כך מייאש במשחק כל כך סוחט רגשית וכבד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
infected aviad
Trainee
הודעות: 358
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:01

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי infected aviad » 14 יולי 2013, 00:27

bling כתב:מאמר שטוען ש The last of us הרג את הזיכיון של Uncharted:



אז מה,האם לדעתכם Tlou צריך לשמש כמודל למשחקיות סינמטית ללא פשרות בגיימפליי כשנוטי דוג באים לעצב את אנצ'רטד 4?

אני חושב שאנצ'רטד 4 צריך להיות עדיין עם SET PIECES משגעים,אבל לשלב את זה במסגרת יותר חופשית עם גיימפליי יותר עמוק ומורכב,אולי עם הרבה פחות ירי כשכל עימות הוא יותר משמעותי כמו Tlou,אין לי מושג איך אפשר לעשות את זה אבל אפשר להתחיל בלבנות מערכת פלטפורמה נורמלית :)
מה אתם חושבים,האם יש מקום ל"עוד" אנצ'רטד סטנדרטי או שאתם חושבים כמו הכתבה,שאחרי Tlou נוטי דוג לא יכולה לחזור לנוסחה הישנה של אנצ'רטד ללא שינוי משמעותי?

תמונה

בפורום OT היה דיבור קצרא על ההבדל בין טרילוגיית האביר האפל ולבין סרטי מארוול, ופה זה בדיוק אותו הדבר: TLOU האביר האפל, אנצ'רטד מארוול. כל הקטע באנצ'רטד זה דרייק שקופץ מהמקום 10 מטר למדרגה מסכנה, מצליח לקפוץ על ארגז עם מצנח תוך כדי שהוא נופל ממטוס, ומחסל 100 אויבים שבאו משום מקום למקדש נטוש שאף אחד לא שמע עליו. אני כן חושב שאפשר לשלב את הטכנולוגיה החדשה של TLOU שדמויות מזהות את הסביבה שלהן בשביל כל קטעי ההתגנבות והקרב מגע שיש במשחק, אבל לא יותר מזה.
תמונה
it is not a shame to have dreams unfulfilled, it is a shame to have dreams not trying to fulfill. - Herman Cain

תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 14 יולי 2013, 12:08

infected aviad כתב:תמונה

בפורום OT היה דיבור קצרא על ההבדל בין טרילוגיית האביר האפל ולבין סרטי מארוול, ופה זה בדיוק אותו הדבר: TLOU האביר האפל, אנצ'רטד מארוול. כל הקטע באנצ'רטד זה דרייק שקופץ מהמקום 10 מטר למדרגה מסכנה, מצליח לקפוץ על ארגז עם מצנח תוך כדי שהוא נופל ממטוס, ומחסל 100 אויבים שבאו משום מקום למקדש נטוש שאף אחד לא שמע עליו. אני כן חושב שאפשר לשלב את הטכנולוגיה החדשה של TLOU שדמויות מזהות את הסביבה שלהן בשביל כל קטעי ההתגנבות והקרב מגע שיש במשחק, אבל לא יותר מזה.


אם אתה ממשיל את ההבדלים בין 2 המותגים לאביר האפל ולסרט של מארבל אז על אחת וכמה וכמה שאנצ'רטד דורש שינוי בדחיפות,אחד הוא יצירת מופת והשני זה שטות.
אממ ובקשר לטכנולוגיות החדשות,בוא נגיד שלא הייתי לוקח מ TLOU את זיהוי הסביבה של הדמויות בקטעי ההתגנבות,זה לא ממש מוצלח והן הרבה פעמים רצות מול האויבים בגסות ואם האויבים היו יכולים לראות אותם אז המשחק היה כמעט לא שחיק.
לצערי ה AI של היום לא מספיק טוב כדי לתפקד כליווי במשחק התגנבות,זו לא ממש אשמת נוטי דוג כי אין משחקים אחרים שניסו לעשות משהו כזה בכלל שאפשר לקחת כדוגמא לאיך עושים זאת נכון.

סמל אישי של המשתמש
Trouble
Minion
הודעות: 77
הצטרף: 14 יולי 2013, 12:18

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Trouble » 14 יולי 2013, 12:46

אני כבר 7-8 שעות במשחק, ובינתיים הוא מעולה.
הבעיה שלי איתו היא שהוא מאוד אינטנסיבי, שזה חלק מהיתרון שלו, אבל כשמשלבים את כל המבצעים במחשב לאחרונה קצת קשה ללכת לסלון ולהתחיל עוד סשן...

חוץ מזה, הדבר היחיד שכן הפריע לי הוא שלפעמים הוא כופה עליי להלחם כמו רמבו בזה שהוא נותן לאויבים חושים לא אנושיים והם מזהים אותי בלי שום בעיה. זה לא כזה מפריע כי לרוב זו אשמתי ואני פשוט מתחיל מחדש אבל לעיתים זה גורם לכך שאני פשוט מרגיש שאני משחק יותר מדי התקפי, דבר שלא מסתדר עם כל האווירה שהמשחק כל כך טורח להעביר.
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 14 יולי 2013, 12:50

Trouble כתב:אני כבר 7-8 שעות במשחק, ובינתיים הוא מעולה.
הבעיה שלי איתו היא שהוא מאוד אינטנסיבי, שזה חלק מהיתרון שלו, אבל כשמשלבים את כל המבצעים במחשב לאחרונה קצת קשה ללכת לסלון ולהתחיל עוד סשן...

חוץ מזה, הדבר היחיד שכן הפריע לי הוא שלפעמים הוא כופה עליי להלחם כמו רמבו בזה שהוא נותן לאויבים חושים לא אנושיים והם מזהים אותי בלי שום בעיה. זה לא כזה מפריע כי לרוב זו אשמתי ואני פשוט מתחיל מחדש אבל לעיתים זה גורם לכך שאני פשוט מרגיש שאני משחק יותר מדי התקפי, דבר שלא מסתדר עם כל האווירה שהמשחק כל כך טורח להעביר.


אתה לא משחק פה את סוליד סנייק,אתה מנסה לשרוד,גם אם מגלים אותך תזרום עם הסיטואציה ואל תעשה ריסטארט כל רגע,זה באמת טרחני.
וכן המשחק אינטנסיבי מאוד,אני אישית מת על זה,לכל פעולה יש הרגשה של משמעות רבה יותר,כל כדור מרגיש עוצמתי וחשוב.זה אדיר.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 14 יולי 2013, 23:49

bling כתב:לצערי ה AI של היום לא מספיק טוב כדי לתפקד כליווי במשחק התגנבות,זו לא ממש אשמת נוטי דוג כי אין משחקים אחרים שניסו לעשות משהו כזה בכלל שאפשר לקחת כדוגמא לאיך עושים זאת נכון.

האמת היא שעלית פה על משהו: אני לא חושב שהAI לא מספיק טוב בשביל זה, אלא בעיקר שאף משחק לא באמת בונה אותו בשביל זה: הAI בכל המשחקים הוא תמיד או "שקוף" לאויבים (כדי שהם יתמקדו בך ושיהיה לך אתגר), או הרבה יותר התקפי ואז תמיד יסתער על אויבים כשהוא רואה אותם.
יותר אני לא חושב שיש אפילו משחקים עם AI "מתגנב" בצד השני: כלומר אויבים שאתה משחק נגדם ומנסים להסתתר ולהתחבא ממך. אבל יהיה מאד מעניין לראות משחק שכן עושה משהו כזה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: The Last Of Us - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 14 יולי 2013, 16:07

swym כתב:האמת היא שעלית פה על משהו: אני לא חושב שהAI לא מספיק טוב בשביל זה, אלא בעיקר שאף משחק לא באמת בונה אותו בשביל זה: הAI בכל המשחקים הוא תמיד או "שקוף" לאויבים (כדי שהם יתמקדו בך ושיהיה לך אתגר), או הרבה יותר התקפי ואז תמיד יסתער על אויבים כשהוא רואה אותם.
יותר אני לא חושב שיש אפילו משחקים עם AI "מתגנב" בצד השני: כלומר אויבים שאתה משחק נגדם ומנסים להסתתר ולהתחבא ממך. אבל יהיה מאד מעניין לראות משחק שכן עושה משהו כזה.

אני מנחש שנוטי דוג ניסו לבנות אחד כזה.
ההחלטה שלהם לעשות אותו בלתי נראה לאויבים במצב התגנבות אומר שהניסיון הזה כשל ושהם לא סומכים עליו שיתפקד ברמה מספיק טובה על מנת לא להכשיל את השחקן,כשחושבים על זה זו באמת מערכת מורכבת לבנות AI שיתגנב יחד איתך וידע לצאת בזמן ולא לעשות שטויות,הוא הרי לא יכול סתם לעקוב אחריך כי לפעמים אתה חושף את עצמך רגע כדי לטפל באויב ובשלב הזה הוא דווקא צריך לחכות רגע מאחור ולא לצאת יחד איתך ובקיצור,זה מערכת החלטות לא פשוטה שצריך לבנות ואין לי מושג אם זה אפשרי.

תראה גם כמה משחקי התגנבות יצאו במשך השנים ואף אחד לא חשב לעשות קטע שאתה מתגנב ביחד עם AI והרי אין סיבה שלא יעשו זאת כי זה רעיון ממש מגניב,במטאל גיר למשל כל פעם שיש AI איתך אז המשחק הופך לקטע אקשן שאתם יורים ביחד על אויבים (MGS1 עם מריל וגם MGS4 עם כל הצוות של מריל) או למשימת ליווי ללא התגנבות בכלל (משימת הצלילה ב MGS2 עם אמה),בשאר המשחקים אין אפילו את זה,כנראה זה באמת בעייתי.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 17 אורחים