רונן כתב:גולן, אתה שם לי מילים בפה. לא מתאים לך.
רונן כתב:1. כי את ה-PS3 אמכור.
2. הוא נראה לי משחק יותר מסקרן מקילזון.
3. נראה לי הגיוני להניח שהוא גרסה עדיפה יותר מגרסת ה-PS3 (למרות ה"די-הייפ").
ובקר בעמוד הזה, צפה בסרטון הראשון שם, די ממחיש למה יש לי אמון במשחק.
אין מה לא להבין. זה הוסבר. קונסולה היא השקעה ארוכת טווח. אם ממילא אני ממתכוון לרכוש את הקונסולה בשביל אינפימס, משחקי נוטי ועוד, למה לא לקנות אותה כבר כעת כדי ליהנות מ-WD שצפוי להיות מעולה ובגרסה העדיפה?
Golan כתב:
היכן שמתי לך מילים בפה?![]()
בסדר, אבל אני עדיין חושב שזה מוזר למכור את ה-PS3 ולעבור ל-PS4, רק כדי לשחק ב-Watch Dogs... אני פשוט חושב שעדיף כבר לקנות משחק בלעדי, כי זה משהו נדיר יותר...
DrKeo כתב:כל המערכת תאורה נכתבה מחדש (עכשיו היא בזמן אמיתי אז אפשר לעשות מעברי יום לילה), שום דבר לא עבר פשוט פורט ככה. גם בסרטון שהבאת רואים שאפילו מדובר באותו מסלול ולכן יש את אותם בניינים וגשרים וכו', הכל שם נבנה שונה. באיכות תחת של הסרטון הזה לא באמת רואים את השיפור בכל המודלים, טקסטורות והשיידרים (חוץ מהתאורה, את זה רואים בקלות בסרטון) אבל כל מי ששחק במשחקים אומר שפורצה 5 נראה הרבה יותר טוב מדרייב קלאב והאמת שגם בסרטוני גיימפליי רואים שDRIVE CLUB שוחה בבעיות טכניות כמו POP UP של LOD גם בגאומטריה וגם בצללים.
bling כתב:אתה ראית את הסרטון דיירקט פיד שמתן שם של פורצה 5?
די KEO תעשה לי טובה אם זה נראה לך שדרוג ענק על הדור הקודם באמת שאין דיון,זה נראה לגמרי פושר,ממש לא משהו שאפשר לנפנף בו וללעוג על דרייב קלאב,שניהם נראים ממוצעים מאוד,לפורזה יש יתרון של 60 פריימים אין ספק אבל כמו שדין אמר בתכל'ס זה נראה כמו פורצה 4 ב 1080P עם שיפורי IQ,גם דרייב קלאב כמו שאמרתי לא מרשים בכלל.
איפה המשחקים הללו ואיפה טריילרי החשיפה שלהם.
DrKeo כתב:אמרתי שפורצה מרשים? רק שהוא נראה יותר טוב מDC והוא גם רץ ב60FPS בזמן שDC ב30FPS. זאת הייתה השוואה יחסית, זהו. ממילא NFS החדש לא רואה את שניהם ממטר.
Golan כתב:היכן שמתי לך מילים בפה?![]()
בסדר, אבל אני עדיין חושב שזה מוזר למכור את ה-PS3 ולעבור ל-PS4, רק כדי לשחק ב-Watch Dogs... אני פשוט חושב שעדיף כבר לקנות משחק בלעדי, כי זה משהו נדיר יותר...
matangt8 כתב:איך אנשים אחרים (ובמיוחד נדב) רואים אותו:
Laskin כתב:שניהם רחוקים מלהרשים אותי, אבל הם משחקי השקה, ולפחות פורצה - נראה כמו משחק השקה שיכול לספק מאה שעות משחק בכיף, וזה סוג של הישג... אבל לא מעניינים בעליל. בגלל שסימולטור נהיגה זה ז׳אנר שבאמת צריך לשחק בו שעות על גבי שעות - אני מרשה לעצמי רק משחק אחד כזה בדור.
אני אחכה לגרסאות הבאות של GT או פורצה ולא אתפשר על משחק שהדבר הכי חשוב בפיתוח שלו הוא ״שיצא יחד עם המכשיר״.
DrKeo כתב:אף אחד לא יתווכח איתך על זה אבל אי אפשר להכחיש שפורצה 5 כנראה יהיה המשחק השקה עם הכי הרבה פוליש ותוכן שזה דבר מאוד נדיר למשחקי השקה.
DrKeo כתב:אף אחד לא יתווכח איתך על זה אבל אי אפשר להכחיש שפורצה 5 כנראה יהיה המשחק השקה עם הכי הרבה פוליש ותוכן שזה דבר מאוד נדיר למשחקי השקה.
Nucleus_Dawn כתב:
וכל זה יחוויר לעומת פורזה 6, שייצא שנתיים אחרי.
Death_119 כתב:וזה יחוויר לעומת GT6 שייצא עוד 37 שנה.
Death_119 כתב:וזה יחוויר לעומת GT6 שייצא עוד 37 שנה.
matangt8 כתב:סוני הביאה תשובה לקיילר אינסטינקט של הXBOX ONE,היום הוכרז שINJUSTICE Ultimate editiom הוא אכן אושרר והוא יוצא לPS VITA,PS3 וPS4 ללא גירסה לXBONE לפי אד בום. אז מי שרוצה משחק מכות בהשקה של הPS4,יש לו את המשחק הזה.![]()
http://www.pushsquare.com/news/2013/10/injustice_gods_among_us_ultimate_edition_punches_ps4_ps3_and_vita
matangt8 כתב:סוני הביאה תשובה לקיילר אינסטינקט של הXBOX ONE,היום הוכרז שINJUSTICE Ultimate editiom הוא אכן אושרר והוא יוצא לPS VITA,PS3 וPS4 ללא גירסה לXBONE לפי אד בום. אז מי שרוצה משחק מכות בהשקה של הPS4,יש לו את המשחק הזה.![]()
http://www.pushsquare.com/news/2013/10/injustice_gods_among_us_ultimate_edition_punches_ps4_ps3_and_vita
Fanta כתב:אני משחק בו כבר חצי שנה, למה שאני ירצה אותו בדור החדש?
זה כולה מארז הGOTY של המשחק
וואו... אפילו סביר להניח שזה פשוט הזזה של גרסת הPS3 לPS4 ללא שינוי גרפי!
matangt8 כתב:וואי בנאדם,כמה תלונות! זה רווח למי שלא קנה את המשחק לPS3. מחוץ מזה לPS4 עד עכשיו לא היה משחק מכות בהשקה בניגוד לONE אז זה סבבה שיש.
Fanta כתב:כן, משחק ישן עם פורט לPS4
אני מקווה לפחות לשחקני הPS4 שבגרסת הGOTY יצא משחק עם קוד רשת נורמלי
כי כמה שאני אהבתי את המשחק הזה, הוא מעביר אותך גיהנום בקטע של הקוד רשת
matangt8 כתב:למה אנשים פה כל כך שליליים?
-In concept since 2005
- Trailer graphics are what you can expect it to look like in-game
- Everything in the world is rendered with soft body physics
- Metal beams react for example to magnetic forces, bending and shifting in real time
- Incredible attention to detail: Lens flare catches light as you rotate the camera, oil lamps flash independently in an underground scene, light bouncing off every object provides uncanny realism, insane attention to material detail like wood, leather and cloth.
- Clouds and particles of dust float around lamp flames, subtely settling down on the camera lense
- Ready at Dawn spent a lot of time making the weapons unique, giving each personality. Grounded in understandable science but also have behaviors that you wouldn't expect
- Examples of guns: Arc Gun like you saw in the trailer, Combo Gun has two different settings, you can blow enemies back with a non-lethal charge to make space as well as using standard rifle fire, Thermite Rifle can shoot a chemical onto enemies, using secondary fire to shoot flares to light them on fire, frag grenades can be used typically or hoisted onto the environment via spikes
- Around 7th or 8th century, humanity splinters, with many getting 'beastial traits', becoming 'half breeds'
- Thus begins the conflict
- Humanity basically forms a version of the Knights of the Round Table, in this case, The Order to fight off this enemy
- Through a strange turn of events, they discover a substance called "black water", giving them unusually long lives and unique ability to recover from injury
- The Knights continue to age, but at a much, much slower rate which they use to battle for centuries
- It's basically a curse given they continuously see everything around them leave and die off, it's both a salvation and a curse for them
This leads up to the 19th century and the changes facilitate the unique futuristic Industrial Age you see before you
- You play as Grayson, known as "Sir Galahad" (guy with the porn stache)
- A new threat emerges as parts of society (humans) begin to rebel against the rulership and are disgruntled with the inequality between layers of society
- Battle scenes are chaotic and exciting, with use of cover, somewhat similar to of Gears of War
- "While the focus is on third-person gunplay combat, The Order sometimes pulls back for slower paced moments of investigation and exploration."
-Ready at Dawn took a unique twist to QTEs, sometimes melee attacks occur during gameplay, time slows down and you can rotate your camera and find different things in the environment to give you an edge. These can range from dodging a punch or grabbing an improvised weapon for example
- Focused on a very strong story driven single player now, not willing to talk about any multiplayer
- Interactive cutscenes keep players in control of part of the action (like shooting) while a preset dramatic moment plays out.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים