נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 יולי 2013, 08:56

bozeman כתב:אולי הכוונה שלא יתוכננו משחקים בתקציבים קטנים?


לא בהכרח. למשחק הארנבים ולריימן אין תקציבי ענק, אבל הם כן בנו כותרים מוצלחים, שמוכרים בסדר גמור.

מצד אחד, אני חושב שזה חבל, כי משחקי one off זה מצרך חסר בתעשייה (חלקית, גם בגלל שהמעריצים תמיד דורשים המשך). מצד שני, יוביסופט מפתחים משחקים ממש נהדרים, כבר שנים וגם בתוך הסדרות שלהם, יש משחקים שמרגישים נפרדים משאר הסדרה, ככה שהם לא גורמים לה להיות עייפה (כמו בסדרת Far Cry).

---

הוכרז משחק אנגרי בירדס חדש (סטאר וורס 2). זה לא ממש מעניין, מבחינת המשחק עצמו, אלא שהם יתחילו למכור דמויות פלסטיק, שאם מניחים על האיפד/טאבלט אחר, אפשר להוסיף אותן למשחק ולשחק איתן.
נראה שטרנד הבובות פלסטיק לאספנים תופס תאוצה, בעקבות ההצלחה העצומה של אקיטיוויז'ן עם סקיילנדרס.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 16 יולי 2013, 17:00

אני לגמרי מבין אותם... נשמע כמו החלטה עסקית נכונה. עדיף לקנות או לעשות שיתוף פעולה עם חברת אינדי שמייצרת משחק מקורי מאשר להתפזר על כמה פרוייקטים חדשים לגמרי שמנסים להיות AAA ואין מה לעשות, החברות הגדולות יודעות לעשות (כמעט רק) AAA ולא משהו אחר.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 16 יולי 2013, 18:40

מחלה חדשה בתעשייה. למרות שלרוב המשחקים שאפשר לחשוב עליהם קל מאוד לעשות משחקים נוספים.

אבל אני מניח שזה אומר שיוביסופט לא נותנים אור ירוק לקונספטים וpitches מתוך החברה אם הם לא חושבים שאפשר לעשות מהמשחק 'פרנצ'ייז'. אני אשמח לדעת מה המשחקים האלה. את Braid למשל יוביסופט לא היו עושים כי הם היו ניגשים לזה מנקודת מבט של 'איך אני עושה מזה סדרה ומשחק המשך ומשהו שאני יכול להוציא כל 12-18 חודשים'.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי erezronen » 16 יולי 2013, 11:54

Kazz כתב:מחלה חדשה בתעשייה. למרות שלרוב המשחקים שאפשר לחשוב עליהם קל מאוד לעשות משחקים נוספים.

אבל אני מניח שזה אומר שיוביסופט לא נותנים אור ירוק לקונספטים וpitches מתוך החברה אם הם לא חושבים שאפשר לעשות מהמשחק 'פרנצ'ייז'. אני אשמח לדעת מה המשחקים האלה. את Braid למשל יוביסופט לא היו עושים כי הם היו ניגשים לזה מנקודת מבט של 'איך אני עושה מזה סדרה ומשחק המשך ומשהו שאני יכול להוציא כל 12-18 חודשים'.


חדשה? כל המפיצות הגדולות עובדות ככה כבר הרבה מאוד שנים. זו אפילו לא הפעם הראשונה שהן מודות בכך בפה מלא.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 16 יולי 2013, 19:31

בדור הזה המחלה התעצמה בגלל העלויות הגדולות של המשחקים וגם עלויות הפרסום שהרקיעו שחקים כפי שהאיש אמר.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 יולי 2013, 23:36

data על ההזמנות המוקדמות של הפס4\XB1 באנגליה:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... tcount=322

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 19 יולי 2013, 10:48

TLOU עשה בערך 985K.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 19 יולי 2013, 11:44

וזה הזמן להפסיק להתייחס ל VGChartz. אני בטוח שסווים לא עשה דבר אבל ראיתי הזמנות ב NPD הזה ואתמול לפני פרסום הNPD הלכתי לאתר ועשיתי תפיסות מסך של המכירות של המשחקים בארה"ב לפי האתר. כיף שהאתר מביא נתונים גם לפי שבוע כך שאפשר להתאים בדיוק לתקופת הסיקור של דו"ח ה NPD ולראות את אי-הדיוקים בצורה קלה.

TLOU:
באתר לפני דוח נפד: 876,285 עותקים.
לפי ההדלפות מהדוח: ~985,000 עותקים.

תעזרו לי באחוזים, אבל טעות של כ10%?

האתר הבוקר: לפתע הבוקר, האתר מעודכן עם מספר LTD של 972,676 למרות שאין שום עדכון לכמה המשחק פר שבוע ועדיין הנתון האחרון הוא עד השבוע שהסתיים ב6 ליולי. בין-לילה המספר קפץ לו שיתאם יותר למה שהNPD מציין, בלי שהאתר מסביר.

New Leaf:

באתר לפני הדוח: 582,810 עותקים.

הPR הרשמי של נינטנדוף 505,000. מספר שכולל גם מכירות דיגיטליות! לפי נינטנדו קצת יותר מ20% המכירות היו דיגיטליות - כלומר 101K. כלומר, בריטייל המשחק עשה 404K. יש עוד נתון של מכירות המשחק בבאנדלים ש NPD לא מחשיב שלפי עוד מקורות כנראה עומד על 20K. אבל זה לא ממש משנה לטיעון כאן. ועד כמה שאני יודע VGC לא מחשיב דיגיטליים. דיווח שגוי של 40%!

האתר עכשיו: ממש מצחיק. החלוקה לפי שבועות לא השתנה וזה עדיין 582K אבל בטבלה של ה LTD מופיע משום מה 448K. אז שוב בין ליילה האתר מתעדכן כדי להתאים את עצמו לדוח (אבל עדיין טועה במספיק פער) בלי לציין זאת. בזה הרגע האתר מציג שני נתונים סותרים לגבי אותו משחק.

Remember Me:

לפי המקור שיש לו מידע לגבי הדוח המשחק עשה 41K.

באתר לפני הדוח: 22,578 בגרסת ה360. 74,252 על הפס3. ביחד 96,830. גרסאות המחשב במקרים האלה הם זניחות לגמרי אז יש לנו פה..כמה? שגיאה של 136% כלפי מעלה. בנתיים לא ראיתי שהאתר התעדכן.

FUSE:

לפי המקורות, לפי הNPD ה LTD של המשחק (כלומר מאז שיגורו) הוא פחות מ35,000 עותקים. לפי האתר 57,720. אז במצב הכי טוב יש טעות 'רק' של 64%.

גרסת הריטייל של מיינקראפט:

מקורות מהדוח: יותר מ350,000 עותקים.
האתר לפני: 228,920 עותקים.

במקרה הכי טוב טעות של 35% כלפי מטה.

פרוייקט X:

לפי המקורות: פחות מ54K.
לפי האתר 68,677.

טעות של לפחות 27%.

--

אבל היי, לפחות בגיים אנד וואריו האתר קלע די קרוב. גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום. אז כפי שרואים לפי הנתונים, האתר טועה בהמון, פעם לכיוון אחד, פעם לכיוון שני. פעם ב X אחוזים, פעם Y. פעם שגיאות של 50%, פעם שגיאות של יותר מ100%. אין שום rhyme and reason. באותה מידה אפשר לנחש.

נא להוציא את VGC מהלקסיקון ולא לצטט את המספרים ה all over the place שלהם בדיוני מכירות. זה רק עושה נזק ולא מוסיף שום כבוד למי שמתעקש לנפנף בהם כבסיס לטיעונים.

ואה, אם מישהו רוצה אני אעלה את הסקרין קאפס שלי.

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 19 יולי 2013, 21:47

ה3DS מכר החודש הכי הרבה בארצות הברית
בגדול אני לא חושב שיש ממה ליתלהב ,פשוט כי המכירות של יתר הקונסולות היו חלשות

"Nintendo 3DS sold nearly 225,000 units of hardware in June and finished as the best-selling video game system in the U.S. for the second consecutive month. A strong launch for Animal Crossing: New Leaf and the continued strength of Donkey Kong Country Returns 3D and Luigi's Mansion: Dark Moon helped sales of Nintendo 3DS hardware and software increase by more than 40 percent and nearly 105 percent, respectively, over the same time last year. "


המכירות של הPS3 ו360 פשוט בירידה
הWII הרגילה מתה מזמן
והWIIU עוד לא באמת הספיקה לחיות ,חוץ מההשקה

השוק כרגע על הפנים מבחינת מכירות

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 יולי 2013, 08:10

ביושוק אינפיניט מכר כבר 4 מיליון עותקים.
המשחק צפוי להפוך למשחק הפופולארי ביותר בסדרה.

בורדרלנדס 2 ממשיך את ההצלחה העצומה של המשחק הראשון, עם 7 מיליון עותקים.

סיכום הרבעון הרביעי של TAKE 2 מתקיים ברגעים אלו ונתונים נוספים בוודאי יתגלו בקרוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 02 אוגוסט 2013, 03:47

Kazz כתב:1. אין שום סיבה ללכת לבחור האחרון במקום הראשון במשחק 'טלפון שבור'. העובדה בשטח: לכל המפיצות יש מנויים ל NPD ולדו"חות שלהם. כל המפיצות מצטטות מספרים מ NPD ו UKIE ומדייהקרייט בדו"חות שלהם. למה הם מבזבים כסף אם ב VGC יש בול את אותם הנתונים ובחינם? כי VGC אינו מקור אמין. נקודה. כל מי שמעורה בתעשייה הזו אינו משתמש בVGC ומשלם כסף טוב בשביל נתונים של ארגונים אחרים. אבל רק סווים גילה את VGC החינמי. זה שעיתון מיינסטרים כזה או אחר מצטט ממנו לא אומר כלום אלא על אוזלת היד של העיתון והמצב הפתטי בתעשייה לגבי שקיפות שגורמים לאנשים לצטט מקורות מונפצים כאילו מדובר בעובדה מוגמרת.

2. אם לא היית מוחק לי הודעות בפורום הקודם אז אולי היה מתחשק לי לעשות את זה. אני לא מבין איך אתה עדיין מסרב להסתכל לבד. אתה יודע, סקרנות אישית, סתם כדי לדעת. לא רק כדי להשתמש בזה בויכוח.

4. ולכן חשוב לבדוק איך הלידרבורד בנוי. ולכן האדם פעם אחר פעם לא מפרסם מספרים כאשר הלידרבוארד בנוי בצורה שלא משקפת בצורה טובה את מספר השחקנים הכללי. אבל כשהוא כן, אז מדובר במספר קרוב מאוד לכמה שהמשחק מכר, אם לא תואם לו. SOD הוא דוגמה אחרונה לכך.

3. איפה הריפאנד לשחקני ה360 והפס3 לקולונייל מארניס?

4. הכל התחיל בכך שהתנגדת לטענה שעדיף שמשחקי האינדי ייצאו באותו יום ליותר מפלטפורמה אחת ושבלעדיות זמנית לXBLA לא פוגעת במפתח. הנתונים מהסייל האחרון של FEZ מעידים בדיוק אחרת. אם נלך לפי החישוב שלך, היית מונע מפיש להרוויח כמעט כפול ממה שהוא הרוויח בפועל חודשיים וחצי אחרי יציאת המשחק על ה360.

כן, המכירות של פז בסטים לפני הסייל פושרות ומאכזבות משהו, אבל עם זאת המשחק רחוק רק 100אלף דולר לפי החישוב שלך כדי להשוות את הרווחים של גרסת ה360 בחודשיים וחצי הראשונים. זה כלום. אם המשחק ייבחר בהצבעה ויהיה פלאש דיל עכשיו, סביר להניח שהרווחים יעלו על 100אלף.
להזכירך מדובר בפורט שיצא 13 חודשים אחרי בלי להנות מהייפ והתמיכה הפרסומית של ענקית כמו מיקרוסופט ושהסייל לו בסטים הוא חלק ממבצע קיץ כולל וענק (כמה המשחק היה מוכר אם זה היה מבצע של סופ"ש לפני שבועיים?) . זה שמיקרוסופט פישלו עם הכותר בזמן השיגור שלו על ה360 זה בעיה אחרת אבל לא רלוונטית בכלל לכך שהכי טוב בשביל המפתחת למקסם את המכירות זה להוציא את המשחק למספר פלטפורמות day1. בלעדיות זמנית של כותר לאינדי לXBLA = ירייה ברגל. ומקרה FEZ מצטרפים לרבים אחרים שמראים זאת. הבעיה היא שמיקרוסופט עם המדינות שלהם מכריחה את המפתחת לירות לעצמה ברגל ולכן שירות ה XBLA ספג פגיעה בקרב האינדים עד כדי כך שחלק מדרגים אותו במקום האחרון בקרב החנויות הדיגיטליות על הקונסולות.

1. למפיצות גדולות הדוחות של NP (שנותנים לך הרבה יותר מהמכירות הכלליות) הם פרומיל מההכנסות, וחלק מהמפיצות מסתכלות גם וגם. לשחקנים הקטנים האלטרנטיבה הזו לא קיימת משיקולי מחיר ו-VGC הם האופציה היחידה והמבורכת. זה מצחיק שבדיוק השבוע בארץ מהללים עכשיו את זה שמוצעת אלטרנטיבה חינמית לשירותים בתשלום של IVC למיפוי קהילת הסטארטאפים, אבל רק בקהילת הגיימינג יש קהל של פאנבויים כאלו פאנאטיים שהם אשכרה מתנגדים לעוד חברה שמספקת נתונים סטטיסטיים למפתחים בחינם...
2. הסיבה שההודעות שלך בפורום הקודם נמחקו הן לא בגלל שהצגת נתונים אלא בגלל שעשית בדיוק מה שאתה בכיוון של לעשותעכשיו: שיקרת בגלוי כשביקשת להציג נתונים שתומכים בטענות שלך המשכת להתחמק בכל מיני תירוצים, ואז אני נאלצתי לבדוק את הנתונים בעצמי כדי לגלות שאתה אכן משקר לכולם בפורום. בגלל זה ההודעות שלך נמחקו בסופו של דבר.
אז בבקשה אל תמשיך לעשות את זה גם כאן... תראה לנו שלשם שינוי אתה מגבה את הטענות שלך.
3. ריפאנד של מי? אתה מדבר על אנשים שקנו את המשחק דיגיטלית? או על אנשים שקנו אותו בחנויות וצריכים לבקש החזר משם? אני כבר הזכרתי דוגמא לריפנד בXBLA ככה שלא ברורה לי הנקודה שלך, ומנגד זה שלא שבסטים או חנות PC אחרת היה החזר גורף על המשחק הזה.
4. לא התנגדתי לטענה. טענתי שלמפתחי אינדי פשוט אין את היכולת הרבה פעמים להביא את המשחק למספר פלטפורמות שונות. ולכן עדיף לך להוציא את המשחק לפלטפורמה אחת בלבד בוודאות, על פני להסתכן עם כמה פלטפורמות במקביל ואז לקחת את הסיכון שהוא לא יגיע לאף אחת מהן. ואם כבר מצאת מפיצה שתממן את ההרפתקה הזו ותאפשר לך לשמור על הזכויות במשחק - הרווחת בענק. בפועל במקרה של fez יכול להיות שבלי המימון של מיקרוסופט הוא לא היה מגיע לעולם לאף פלטפורמה... כמו שראית לאחרונה לפיל פיש יש נטיות לשבור את הכלים. ספר לי עוד איך חוסר האקסלוסיביות של fez 2 תרם למכירות שלו.
5. פיל פיש לא נהנה מהתמיכה הפרסומית של מיקרוסופט, הוא סבל מזה שהם הרסו לו את הנראות בחנות שלהם בגלל תקלה וקברו אותו בין promotions. למעשה המשחק זכה להרבה יותר חשיפה בחנות של סטים גם במבצע וגם מאז ההשקה שלו, ובכל זאת לא הצליח להגיע להכנסות של גרסת הקונסולה על פני תקופה דומה. ועוד מדובר פה במכירות על הקונסולה שהיו חריגות לרעה - ואפילו פה ההכנסות נשארו יותר גבוהת. אתה יכול לקשקש כמה שאתה רוצה על יריות ברגל וכדורים בראש, אבל בסופו של דבר יש את הכסף שמביאים הביתה מכל פלפטורמה, והנה אתה מביא בעצמך עוד דוגמא לכך שעל הקונסולה מכניסים יותר כסף.

Kazz כתב:וזה הזמן להפסיק להתייחס ל VGChartz. אני בטוח שסווים לא עשה דבר אבל ראיתי הזמנות ב NPD הזה ואתמול לפני פרסום הNPD הלכתי לאתר ועשיתי תפיסות מסך של המכירות של המשחקים בארה"ב לפי האתר. כיף שהאתר מביא נתונים גם לפי שבוע כך שאפשר להתאים בדיוק לתקופת הסיקור של דו"ח ה NPD ולראות את אי-הדיוקים בצורה קלה.
...

נראה לי שאם מלכתחילה היית קורא את המתודולוגיה שלהם (שהזכרתי), זה יכל לחסוך לך הרבה מאד מאמץ של לכידות מסך ועוד תאוריות קונספירציה.לנוחיותך:
All data is regularly checked against manufacturer shipments and data released publicly from other tracking firms to ensure accuracy.

ואם תסתכל שם עכשיו תוכל לראות שהם עשו עוד רוויזיה למספרים מאז... אבל כנראה שיותר פשוט לצלם מסכים מלהבין איך עובדת סטטיסטיקה ומה זו אקסטרפולציה. עכשיו רק תפנים שגם נתוני הNPD הם כשלעצמם הערכות ככה שלא נכון להתייחס למספרים שלהם בתור נתון העוגן שלך - ואז אולי תתחיל להבין איך העסק הזה עובד.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 02 אוגוסט 2013, 16:47

וכמו שאמרתי, במקום לשחק בטלפון השבור שלך ולפנות ל VGC שנמצאים אחרונים בסבב, כולם פונים אל מי שנמצא בהתחלה: NPD, GFK ואחרים. אין לי שום סיבה להחשיב את VGC ולעכר עוד יותר המים בנתונים שרחוקים עשרות ומאות אחוזים מהנתון הכי מדוייק שקיים. וכל המפיצות 'מסכימות' אותי. נא עיין בדוחו"ת וראה איך כל מציינים מספרים של NPD ואחרים, אך הפלא ופלא, לא של VGC למרות שלטענתך הם מדוייקים מספיק וחינמיים. אתה יכול לעשות כמה תמרונים שאתה רוצה אבל את העובדה הזו אתה לא יכול לשנות. תשתמש באתר כמה שאתה רוצה בשביל שימושך האישי אך בבקשה אל תצטט מספרים ממנו כשאתה מנסה לטעון טיעונים מספריים ולהתווכח על מכירות משחקים.

הדבר הבסיסי שהייתי מצפה מאתר שעוקב אחר מכירות הוא לציין מספרים רשמיים כשיש כאלה. ככה לא נצטרך לראות כמה לא רלוונטים הם כאשר הם מורים שדיאבלו 3 מכר 3מליון עותקים ופז על הXBLA מכר 0. 'לפי הודעה רשמית המשחק מכר X עותקים אבל אנחנו הצלחנו לתעד רק Y'. אבל גם את זה הם לא עושים.
הדבר הביסיס והאתי שהייתי מצפה הם שהם יציינו בדיוק מה השלב שבו הם תיקנו את המספרים שלהם וימשיכו להראות מספרים לפני ואחרי והתיקונים. בכלל, אני לא שמעתי ש NPD או GFK או מדייה-קרייט מתקנים את עצמם על פי אוספי מספרים אחרים. אז כל מה שזה מראה זה עד כמה ש VGC מאחור.

אז לסיכום: אם VGC הוא המקור למספרים שאתה מתכוון לצטט בדיוני מכירות, אל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2013, 02:50

נינטנדו עדין מפסידה על כל WIIU שנמכרת. איך נינטנדו מפסידה על פס3 ב350$ בזמן שעוד חודשיים וחצי סוני הולכת למכור ב400$ פס4 שתהיה חזקה פי 10? שאלה טובה, לי באמת אין מושג.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3094
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי omerkot » 11 אוגוסט 2013, 18:34

נינטנדו מפסידה כסף, זה ברור. עכשיו השאלה אם הBOM של המכשיר יותר יקר מהמחיר שבו הוא נמכר או שנינטנדו עושה נירמולים על ההפסדים.
אם הBOM של המכשיר הוא יותר מהעלות לצרכן אז יש מקום להרמת גבה אבל אי אפשר לדעת את זה מהקישור.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2013, 19:22

חדשה מזעזעת שפספסתי משבוע שעבר שהגיע מהדו״ח הרבעוני של נינטנדו. הWiiu מכרה באפריל עד יולי 160,000 יחידות עולמית. כן, עולמית היא מכרה 53,000 יחידות בחודש, לא בארה״ב, לא באירופה, עולמית. ואו, אני חושב שאלה המכירות הכי גרועות ששעתי עליהן בחיים שלי, זה קצב של 600,000 יחידות בשנה בזמן שקונסולות כמו הפס3 וה360 מכרו בשנה הראשונה קרוב ל10 מליון. זה נתון פשוט מדהים, אולי הקונסולה הכי פחות מוכרת אי פעם חוץ מכמה איזוטריות?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 11:40

DrKeo כתב:חדשה מזעזעת שפספסתי משבוע שעבר שהגיע מהדו״ח הרבעוני של נינטנדו. הWiiu מכרה באפריל עד יולי 160,000 יחידות עולמית. כן, עולמית היא מכרה 53,000 יחידות בחודש, לא בארה״ב, לא באירופה, עולמית. ואו, אני חושב שאלה המכירות הכי גרועות ששעתי עליהן בחיים שלי, זה קצב של 600,000 יחידות בשנה בזמן שקונסולות כמו הפס3 וה360 מכרו בשנה הראשונה קרוב ל10 מליון. זה נתון פשוט מדהים, אולי הקונסולה הכי פחות מוכרת אי פעם חוץ מכמה איזוטריות?


מכיוון שההשקה שלה היתה סבירה (סביב ה3 מיליון בתקופת ההשקה), אני לא חושב שהיא בתחתית של התחתית, לצד כשלונות כמו הוירטואל בוי, אבל היא בטח ובטח כשלון, בכל קנה מידה.
זה עוד יכול להשתנות, אם נינטנדו יורידו מחיר באופן חד, אבל מכיוון שהם לא מרוויחים על כל מכשיר (איך, לעזאזל?) עדין, זה כנראה לא יקרה בקרוב.

למרות המכירות הנוראיות, נינטנדו ממשיכים להרוויח. להבנתי, זה בעיקר בגלל שהיין נחלש וה3DS מוכרת טוב. הבעיה העיקרית היא שה3DS נמצאת בשוק שמצטמצם בכל יום והצלחה עצומה כמו הDS היא לא תהייה לעולם. אני בספק אם היא אפילו תגיע ל70-80 מיליון יחידות.
הWIIU גם בבעיה. אני לא אופתע אם היא תסיים את חייה עם פחות מכירות מהגיימקיוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 11 אוגוסט 2013, 11:47

כן קראתי את הידיעה לא מזמן על ההפסדים של נינטנדו על כל יחידה והרמתי גבה,באמת לא מובן לי איך הם עדיין מפסידים,הטאבלט הזה היה מיושן ביום שהמכשיר יצא,היום בכלל אין מה לדבר,יכול להיות שמדובר בהסכמים רעים שנינטנדו עשתה עם ספקיות החומרה?

יכול להיות שהיא בנתה את ה WIIU עם רכיבים יחסית יקרים ואקזוטיים?
הבנתי שהמפעל שמייצר את הצ'יפים עומד להיסגר עוד 3 שנים ושאין לנינטנדו בינתיים תחליף לספק הזה,יכול להיות שבאמת מדובר ברכיבים נדירים ויקרים,אחרת כל העסק לא מובן לי (או שכמו שעומר אומר ובכלל מדובר בהצגת נתונים מסוימת של נינטנדו).

הנתוני מכירות של ה WIIU באפריל-יוני די ישנים,הם באמת לא נתפסים אבל לא מצאתי סיבה להתייחס אליהם כי בשלב הזה זה מרגיש כמו להכות סוס מת,המכשיר הזה היסטוריה לדעתי והתסריט האופטימי ביותר זה מספרי גיימקיוב בסוף הדור,אם נינטנדו חוזרת מהקבר עם הדבר הזה אפשר להכתיר אותה כישו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 12:00

פירוט מעניין מאוד של נתוני המכירות והרווחים של Organ Taril, משחק הtribute המבריק לOregon Trail הקלאסי.

חלוקת מכירות:
תמונה

חלוקת רווחים:
תמונה

כמו מפתחים רבים לפניהם, גם הם הגיעו למסקנה שהפלטפורמה הכי רווחית ויעילה היא סטים ושמכירות המבצעים של סטים מכניסות, הכי הרבה רווחים.
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 11 אוגוסט 2013, 20:50, נערך 2 פעמים בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2013, 20:44

מסתבר שסוני עשתה טעות והם החליטו לשלם לספקיות חלקים לפס4 בדולרים בגלל היין המתחזר מול הדולר לפני שנתיים. עכשיו הדולר מתחיל להתחזק מולה היין, בזמן שחברות יפניות כמו נינטנדו רק מרוויחות מזה (ככה שהדולר מתחזק ככה כל קונסולה שנמכרת בארה"ב עושה לנינטנדו יותר יין), סוני הולכת לסבול מהפסדים גדולים מאחר וככל שערך הדולר עולה ככה עלות היצור של הפס4 עולה. בנוסף סוני חשפה שהפס3 גרמה להם להפסדים של 3.5 מליארד דולר בתחילת דרכה. כמובן שזה היה הפסד מחושב מאחר וסוני נצלה את הפס3 בשביל לדחוף את פורמט הבלו ריי שגרם לה להפסדים אדירים בפס3 (אומרים שכונן הבלוריי לבד עלה לסוני 200$ פר פס3 בזמן שכונן DVD עולה למיקרוסופט דולרים בודדים) אבל פורמט הבלוריי כנראה גרם לרווחים שפיצו על חלק מההפסדים האלה (אני לא בטוח שמספיק כי סוני מאז שיגור הפס3 או מפסידה או בקושי מרוויחה).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 20:55

DrKeo כתב:מסתבר שסוני עשתה טעות והם החליטו לשלם לספקיות חלקים לפס4 בדולרים בגלל היין המתחזר מול הדולר לפני שנתיים. עכשיו הדולר מתחיל להתחזק מולה היין, בזמן שחברות יפניות כמו נינטנדו רק מרוויחות מזה (ככה שהדולר מתחזק ככה כל קונסולה שנמכרת בארה"ב עושה לנינטנדו יותר יין), סוני הולכת לסבול מהפסדים גדולים מאחר וככל שערך הדולר עולה ככה עלות היצור של הפס4 עולה. בנוסף סוני חשפה שהפס3 גרמה להם להפסדים של 3.5 מליארד דולר בתחילת דרכה. כמובן שזה היה הפסד מחושב מאחר וסוני נצלה את הפס3 בשביל לדחוף את פורמט הבלו ריי שגרם לה להפסדים אדירים בפס3 (אומרים שכונן הבלוריי לבד עלה לסוני 200$ פר פס3 בזמן שכונן DVD עולה למיקרוסופט דולרים בודדים) אבל פורמט הבלוריי כנראה גרם לרווחים שפיצו על חלק מההפסדים האלה (אני לא בטוח שמספיק כי סוני מאז שיגור הפס3 או מפסידה או בקושי מרוויחה).


יכול מאוד להיות שעוד שנתיים ההחלטה תתברר כנכונה, כי היין שוב יתחזק, או שהדולר יחלש.
אלו דברים שיכולים להיות נכונים יום אחד ואסון כלכלי עצום, שנה אחר כך.

בנוגע להפסדים שלהם בתחילת הדור - זה די מטורף. הם פשוט לקחו את כל מה שהם הרוויחו מהPS2 והפסידו אותו, בשביל לדחוף כונן בלו-ריי מיותר לקונסולה שלהם.
השאלה היא האם פורמט הבלו-ריי ימות במהירות, כצפוי, בגלל מעבר השוק לדיגיטלי, או שיעברו כמה וכמה שנים טובות, שבהן סוני ירוויחו מדמי הייצור שהם לוקחים מחברות אחרות.
אני לא אופתע אם המצב הכי אופטימי הוא שהם יחזירו את ההשקעה בעוד כמה שנים.

כמו כן, חשוב להזכיר שסוני מפסידה, מאז שיגור הPS3, לא רק בלל הPS3, אלא גם בגלל הדרדרות במכירות של כל המוצרים שלהם, בערך. הPS3, בארבע השנים האחרונות, נהנית ממכירות ממש מוצלחות. לא יפתיע אם זה מה שאיפשר להם לצמצם את ההפסדים למינימום, למול מכירות חלשות של הטלויזיות שלהם והכשלונות החוזרים בתחום הטלפון והטאבלטים.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 11 אוגוסט 2013, 21:37

אל תראו לסווים את הנתונים של אורגן טייל. הוא עדיין חושב שלשים את המשחק במבצע בסטים זה יותר שלילי מחיובי למרות שבזמן המבצע המשחק מוכר יותר עותקים בעשרות,מאות ואפילו אלפי אחוזים מאשר לפני תחילת המבצע כך שהם מרווחים הרבה יותר מאשר אם הם לא היו עושים את ההנחה. ואנחנו רואים זאת בשתי העוגות. החלק של סטים בעוגת הרווחים גדול יותר מחלקה בעוגת העותקים.

--
MK9 למחשב מכר 'הרבה הרבה מעל הציפיות'.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=649259

מצויין. אנחנו רואים ונראה יותר ויותר משחקי מכות מגיעים למחשב. ובמקרה של MK9 מדובר בפורט באיחור של יותר משנתיים. משהו לזכור בשביל כל מי ששואל למה חברות מתפלאות ממכירות מתחת לצפיות של פורטים באיחור של שבועות או חודשים מספר כאילו הדחייה היא מכת מוות. (מה שקרה לגבי לא מעט משחקי ווי יו השנה).

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 21:57

Kazz כתב:אל תראו לסווים את הנתונים של אורגן טייל. הוא עדיין חושב שלשים את המשחק במבצע בסטים זה יותר שלילי מחיובי למרות שבזמן המבצע המשחק מוכר יותר עותקים בעשרות,מאות ואפילו אלפי אחוזים מאשר לפני תחילת המבצע כך שהם מרווחים הרבה יותר מאשר אם הם לא היו עושים את ההנחה. ואנחנו רואים זאת בשתי העוגות. החלק של סטים בעוגת הרווחים גדול יותר מחלקה בעוגת העותקים.

--
MK9 למחשב מכר 'הרבה הרבה מעל הציפיות'.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=649259

מצויין. אנחנו רואים ונראה יותר ויותר משחקי מכות מגיעים למחשב. ובמקרה של MK9 מדובר בפורט באיחור של יותר משנתיים. משהו לזכור בשביל כל מי ששואל למה חברות מתפלאות ממכירות מתחת לצפיות של פורטים באיחור של שבועות או חודשים מספר כאילו הדחייה היא מכת מוות. (מה שקרה לגבי לא מעט משחקי ווי יו השנה).


אני לא חושב שזה מה שswym חושב. נראה לי שהוא יודע שמבצעים בסטים בהחלט מכניסים כסף למפתחים, שאחרת לא היה מגיע אליהם, אבל הוא מאמין ששיווק המשחק בXBLA עדין עדיף.
אני לא חושב שהוא צודק, בנוגע לזה, אבל זה עדין שונה מאוד ממה שאתה כתבת פה.

---

דחייה היא לא מכת מוות. היא כן מקל בגלגלים ויכולה לפגוע בהצלחה של משחק. בהחלט סביר להניח שאם MK9 היה יוצא למחשב, במקביל לקונסולות, הוא היה מוכר אפילו יותר, למרות שבמקרה שלו כבר היה מדובר ב"השקה מחדש", בגלל שעבר כל כך הרבה זמן והם בעצם שיחררו את הגירסא עם כל הDLC.
אני מקווה שהרבה מעבר לציפיות באמת אומר שהמשחק מכר הרבה (ומספיק כדי להפוך את תהליך פיתוח הפורט לרווחי) ולא פשוט אומר שהוא מכר 10 אלף יחידות, כאשר הם ציפו ל100.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2013, 22:16

Nucleus_Dawn כתב:
יכול מאוד להיות שעוד שנתיים ההחלטה תתברר כנכונה, כי היין שוב יתחזק, או שהדולר יחלש.
אלו דברים שיכולים להיות נכונים יום אחד ואסון כלכלי עצום, שנה אחר כך.

בנוגע להפסדים שלהם בתחילת הדור - זה די מטורף. הם פשוט לקחו את כל מה שהם הרוויחו מהPS2 והפסידו אותו, בשביל לדחוף כונן בלו-ריי מיותר לקונסולה שלהם.
השאלה היא האם פורמט הבלו-ריי ימות במהירות, כצפוי, בגלל מעבר השוק לדיגיטלי, או שיעברו כמה וכמה שנים טובות, שבהן סוני ירוויחו מדמי הייצור שהם לוקחים מחברות אחרות.
אני לא אופתע אם המצב הכי אופטימי הוא שהם יחזירו את ההשקעה בעוד כמה שנים.

כמו כן, חשוב להזכיר שסוני מפסידה, מאז שיגור הPS3, לא רק בלל הPS3, אלא גם בגלל הדרדרות במכירות של כל המוצרים שלהם, בערך. הPS3, בארבע השנים האחרונות, נהנית ממכירות ממש מוצלחות. לא יפתיע אם זה מה שאיפשר להם לצמצם את ההפסדים למינימום, למול מכירות חלשות של הטלויזיות שלהם והכשלונות החוזרים בתחום הטלפון והטאבלטים.

גם אם הבלוריי ימות עוד חמש שנים היה להם 12 שנים של שליטה בעולם הסרטים הביתיים. אל תשכח את המלחמה מול הHD DVD שיכל לנצח בקלות (להזכיר לך שהוא יצא קודם והיה הפורמט המועדף בהתחלה על רוב חברות האלקטרוניקה בגלל התאימות שלו ללייזרים אדומים) הם ניצחו בעזרת הפס3 והפס3 בלבד. אם הHD DVD היה מנצח אז הפס3 הייתה בשביל סוני כישלון מהדהד, עכשיו שהבלוריי ניצח קשה לחשב את השווי של הפס3 בשביל סוני בכלל כל ההכנסות שהיו מהבלוריי בזכות הפס3. סך הכל כקונסולה הפס3 היא הקונסולה הכי כושלת של סוני בהפרש די גדול אבל חלק מזה "בזכות" הבלוריי ומצד שני אותו בלוריי שאחראי ל"כישלון" של הפס3 הוא זה שהכניס לסוני המון כסף ונתן להם שליטה בעולם הסרטים הביתיים. אגב, בנושא הרווחים מהפס3, היא משתפת מחלקה עם הלפטופים בלבד אם אני זוכר נכון ולרוב המחלקה הייתה בהפסדים, אפשר לספור על שתי ידיים את הרבעונים שבהן המחלקה של המשחקים הייתה רווחית בשבע שנים האחרונות (ביחוד בארבע הראשונות שהחטיבה של הפס3 עשתה הפסדים קולוסאלים).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 22:18

DrKeo כתב:גם אם הבלוריי ימות עוד חמש שנים היה להם 12 שנים של שליטה בעולם הסרטים הביתיים. אל תשכח את המלחמה מול הHD DVD שיכל לנצח בקלות (להזכיר לך שהוא יצא קודם והיה הפורמט המועדף בהתחלה על רוב חברות האלקטרוניקה בגלל התאימות שלו ללייזרים אדומים) הם ניצחו בעזרת הפס3 והפס3 בלבד. אם הHD DVD היה מנצח אז הפס3 הייתה בשביל סוני כישלון מהדהד, עכשיו שהבלוריי ניצח קשה לחשב את השווי של הפס3 בשביל סוני בכלל כל ההכנסות שהיו מהבלוריי בזכות הפס3. סך הכל כקונסולה הפס3 היא הקונסולה הכי כושלת של סוני בהפרש די גדול אבל חלק מזה "בזכות" הבלוריי ומצד שני אותו בלוריי שאחראי ל"כישלון" של הפס3 הוא זה שהכניס לסוני המון כסף ונתן להם שליטה בעולם הסרטים הביתיים. אגב, בנושא הרווחים מהפס3, היא משתפת מחלקה עם הלפטופים בלבד אם אני זוכר נכון ולרוב המחלקה הייתה בהפסדים, אפשר לספור על שתי ידיים את הרבעונים שבהן המחלקה של המשחקים הייתה רווחית בשבע שנים האחרונות (ביחוד בארבע הראשונות שהחטיבה של הפס3 עשתה הפסדים קולוסאלים).


האמת שאני לא קונה הרבה סרטים, אז אני לא ממש יודע כמה הבלו-ריי שולט בעולם הסרטים הביתיים. גם לא ראיתי אף פעם חנות סרטים במקום שהוא לא ישראל, אז הרושם שלי הוא שהDVD עדין שולט ללא עוררין בשוק הזה.
יש איפשהו נתונים לגבי נתח השוק של סרטי בלו ריי, לעומת DVD, כדי שאוכל לראות תמונה יותר מדויקת של העניין?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2013, 22:29

Nucleus_Dawn כתב:
האמת שאני לא קונה הרבה סרטים, אז אני לא ממש יודע כמה הבלו-ריי שולט בעולם הסרטים הביתיים. גם לא ראיתי אף פעם חנות סרטים במקום שהוא לא ישראל, אז הרושם שלי הוא שהDVD עדין שולט ללא עוררין בשוק הזה.
יש איפשהו נתונים לגבי נתח השוק של סרטי בלו ריי, לעומת DVD, כדי שאוכל לראות תמונה יותר מדויקת של העניין?

שולט מבחינת הפורמט החדש, מן הסתם הDVD הוא עדין תחרות גדולה אבל הבלוריי עדין מחזיק כמעט חצי מהשוק וזה לא כולל למשל את המשחקים של הONE, הפס3 והפס4 שמוכרים במליארדים. זה גרף של עד תחילת שנה שעברה, אם אני זוכר נכון הבלוריי עומד היום על בערך 40%:
תמונה

הסיבה לקפיצות האלה היא שאנשים לא בדיוק הארד קור במיוחד קונים DVD והם קונים אותם לאורך כל השנה בזמן שהקפיצות בחלק שוק של הבלוריי הן יציאות של סרטים גדולים שאותם קונים אנשים שקצת יותר מבינים עניין ולכן כשיוצא למשל איירונמן 3 לבלוריי אתה רואה קפיצה אדירה בחלק שוק של הבלוריי, כשכל הקהל הקורי יותר מסתער על בלוריי שרק יצא. הקף מכירות הבלוריי היום הן בסביבות ה50 מליון דולר בשבוע בארה"ב, זה הסדר גודל פחות או יותר.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 30 אורחים