DrKeo כתב:באמת שחשבתי כבר שהטריילר TLOU 2 זה מגרסת הפס5, אבל בסוף כתוב שזה נתפס מגרסת הפרו. מטורף, פשוט מטורף. מעניין אותי איך יראה משחק של נוטידוג לדור הבא, זה בלתי נתפס. אני לא חושב שראיתי משהו שאפילו מתקרב לזה חוץ מאשר כמובן Hellblade 2 שלא ברור אם הוא רץ לגמרי בזמן אמיתי והוא כמובן רץ על חומרה חזקה פי כמה. באמת מטורף, עשה לי הייפ ענקי ועכשיו אני קצת מתבאס שאני אשחק בו רק בנובמבר. זה מרושע לקוות שהמשחק יגמגם על הפס4 והפרו כדי להרגיש טוב עם ההמתנה שלי לפס5?
Klayman כתב:גם את המשחקים הלינאריים שהכי אהבתי בעולם, אני לא מצליח להביא את עצמי לשחק שוב. ניסיתי לשחק עוד סיבוב ב gow 2018 ופשוט לא הצלחתי להמשיך אחרי הבוס הראשון. וזה משחק שממש ממש עפתי עליו.
DrKeo כתב:יש פה מישהו עם PSNOW שיכול אשכרה להסביר מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS (כלומר חוץ מהקטע של ההזרמה)? הרי כשעושים מנוי מקבלים גישה לספריה, אם המשחק הוא משחק פס4 אז אפשר להוריד ולהתקין אותו וחלק מסויים מהספריה הזאת זמין חופשי, נכון? אז בעצם מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS? הרעננות של המשחק שמופיעים בשירות?
בעצם זאת השאלה שלי - האם יש לסוני בעצם כל הזמן הזה GAMEPASS והם פשוט לא שמים על זה פוקוס?
erezronen כתב:DrKeo כתב:יש פה מישהו עם PSNOW שיכול אשכרה להסביר מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS (כלומר חוץ מהקטע של ההזרמה)? הרי כשעושים מנוי מקבלים גישה לספריה, אם המשחק הוא משחק פס4 אז אפשר להוריד ולהתקין אותו וחלק מסויים מהספריה הזאת זמין חופשי, נכון? אז בעצם מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS? הרעננות של המשחק שמופיעים בשירות?
בעצם זאת השאלה שלי - האם יש לסוני בעצם כל הזמן הזה GAMEPASS והם פשוט לא שמים על זה פוקוס?
גם גיימפאס לא היה מה שעושים ממנו אם מיקרוסופט לא הייתה מתחייבת לשחרר כל משחק צד א' day and date לשירות הזה (זה היה מרשים כשגיימפאס הושק, זה עוד יותר מרשים אחרי מסע הקניות האחרון של מיקרוסופט ועיבוי אולפני המשחקים שלהם בשנה שעברה) ומשקיעה הרבה מאוד משאבים בספריית צד הג' שלה. נראה לי די ברור מאליו שהפלטפורמה הטכנית היא לא העניין כאן אלא רמת התוכן וההתחייבות. מיקרוסופט הלכה למעשה שינתה את כל המודל העסקי שלה בנוגע למכירת משחקים. סוני, לפחות נכון להיום, עדיין לא שם.
DrKeo כתב:erezronen כתב:DrKeo כתב:יש פה מישהו עם PSNOW שיכול אשכרה להסביר מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS (כלומר חוץ מהקטע של ההזרמה)? הרי כשעושים מנוי מקבלים גישה לספריה, אם המשחק הוא משחק פס4 אז אפשר להוריד ולהתקין אותו וחלק מסויים מהספריה הזאת זמין חופשי, נכון? אז בעצם מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS? הרעננות של המשחק שמופיעים בשירות?
בעצם זאת השאלה שלי - האם יש לסוני בעצם כל הזמן הזה GAMEPASS והם פשוט לא שמים על זה פוקוס?
גם גיימפאס לא היה מה שעושים ממנו אם מיקרוסופט לא הייתה מתחייבת לשחרר כל משחק צד א' day and date לשירות הזה (זה היה מרשים כשגיימפאס הושק, זה עוד יותר מרשים אחרי מסע הקניות האחרון של מיקרוסופט ועיבוי אולפני המשחקים שלהם בשנה שעברה) ומשקיעה הרבה מאוד משאבים בספריית צד הג' שלה. נראה לי די ברור מאליו שהפלטפורמה הטכנית היא לא העניין כאן אלא רמת התוכן וההתחייבות. מיקרוסופט הלכה למעשה שינתה את כל המודל העסקי שלה בנוגע למכירת משחקים. סוני, לפחות נכון להיום, עדיין לא שם.
אני לא בטוח שסוני רוצה להיות שם להתחשב בזה שכל משחק צד א' שלה מוכר 10+ מליון עותקים לאחרונה. לא שאני חושב שרווחים ממכירות של משחקי צד א' אמור להיות מניע של מחזיקת פלטפורמה, אבל בנתיים נראה שהמודל עובד לה מצויין.
erezronen כתב:DrKeo כתב:erezronen כתב:DrKeo כתב:יש פה מישהו עם PSNOW שיכול אשכרה להסביר מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS (כלומר חוץ מהקטע של ההזרמה)? הרי כשעושים מנוי מקבלים גישה לספריה, אם המשחק הוא משחק פס4 אז אפשר להוריד ולהתקין אותו וחלק מסויים מהספריה הזאת זמין חופשי, נכון? אז בעצם מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS? הרעננות של המשחק שמופיעים בשירות?
בעצם זאת השאלה שלי - האם יש לסוני בעצם כל הזמן הזה GAMEPASS והם פשוט לא שמים על זה פוקוס?
גם גיימפאס לא היה מה שעושים ממנו אם מיקרוסופט לא הייתה מתחייבת לשחרר כל משחק צד א' day and date לשירות הזה (זה היה מרשים כשגיימפאס הושק, זה עוד יותר מרשים אחרי מסע הקניות האחרון של מיקרוסופט ועיבוי אולפני המשחקים שלהם בשנה שעברה) ומשקיעה הרבה מאוד משאבים בספריית צד הג' שלה. נראה לי די ברור מאליו שהפלטפורמה הטכנית היא לא העניין כאן אלא רמת התוכן וההתחייבות. מיקרוסופט הלכה למעשה שינתה את כל המודל העסקי שלה בנוגע למכירת משחקים. סוני, לפחות נכון להיום, עדיין לא שם.
אני לא בטוח שסוני רוצה להיות שם להתחשב בזה שכל משחק צד א' שלה מוכר 10+ מליון עותקים לאחרונה. לא שאני חושב שרווחים ממכירות של משחקי צד א' אמור להיות מניע של מחזיקת פלטפורמה, אבל בנתיים נראה שהמודל עובד לה מצויין.
נראה לי שדי ברור שסוני לא רוצה להיות שם. בהתבסס על הצלחת הפלייסטיישן 4 והמשחקים הגדולים שלו, אין לה סיבה להיות שם נכון להיום. זה חתיכת שינוי פרדיגמה מפחיד מה שמיקרוסופט עשתה, ואני לא רואה את סוני (או את נינטנדו לשם העניין) הולכים למהלך כזה בלב שקט.
לצוות של Xbox היה את ה"מזל" של נתוני מכירות לא להיט, שהתחברו לכך שמיקרוסופט היא חברה שכבר יש לה את הניסיון והידע של לקחת מוצר בתשלום ולהפוך אותו למוצר במודל מנוי (אופיס). ההימור שהם לקחו קטן יותר מההימור שסוני תיקח אם היא תלך על צעד זהה היום. מצד שני, מיקרוסופט שיחקו אותה עם ההימור הזה, והוא יכול לפעול מאוד מאוד מאוד לטובתם בדור הבא.
ולכן אני מניח שהשאלה שתשאל, בדרגי ההנהלה הבכירה של סוני, היא האם ההימור הזה יהיה שווה כדי להשאר תחרותיים, והאם מיקרוסופט מטילה צל חדש של איום לקראת הדור החדש. להערכתי התשובה תהיה שלילית, ולא נראה מודל דומה לגיים פאס בשנים הראשונות של הפלייסטיישן 5. אולי יגיע מאוחר יותר, אם האיזון בין מכירות הקונסולות ישתנה.
erezronen כתב:DrKeo כתב:erezronen כתב:DrKeo כתב:יש פה מישהו עם PSNOW שיכול אשכרה להסביר מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS (כלומר חוץ מהקטע של ההזרמה)? הרי כשעושים מנוי מקבלים גישה לספריה, אם המשחק הוא משחק פס4 אז אפשר להוריד ולהתקין אותו וחלק מסויים מהספריה הזאת זמין חופשי, נכון? אז בעצם מה ההבדל בין זה לבין GAMEPASS? הרעננות של המשחק שמופיעים בשירות?
בעצם זאת השאלה שלי - האם יש לסוני בעצם כל הזמן הזה GAMEPASS והם פשוט לא שמים על זה פוקוס?
גם גיימפאס לא היה מה שעושים ממנו אם מיקרוסופט לא הייתה מתחייבת לשחרר כל משחק צד א' day and date לשירות הזה (זה היה מרשים כשגיימפאס הושק, זה עוד יותר מרשים אחרי מסע הקניות האחרון של מיקרוסופט ועיבוי אולפני המשחקים שלהם בשנה שעברה) ומשקיעה הרבה מאוד משאבים בספריית צד הג' שלה. נראה לי די ברור מאליו שהפלטפורמה הטכנית היא לא העניין כאן אלא רמת התוכן וההתחייבות. מיקרוסופט הלכה למעשה שינתה את כל המודל העסקי שלה בנוגע למכירת משחקים. סוני, לפחות נכון להיום, עדיין לא שם.
אני לא בטוח שסוני רוצה להיות שם להתחשב בזה שכל משחק צד א' שלה מוכר 10+ מליון עותקים לאחרונה. לא שאני חושב שרווחים ממכירות של משחקי צד א' אמור להיות מניע של מחזיקת פלטפורמה, אבל בנתיים נראה שהמודל עובד לה מצויין.
נראה לי שדי ברור שסוני לא רוצה להיות שם. בהתבסס על הצלחת הפלייסטיישן 4 והמשחקים הגדולים שלו, אין לה סיבה להיות שם נכון להיום. זה חתיכת שינוי פרדיגמה מפחיד מה שמיקרוסופט עשתה, ואני לא רואה את סוני (או את נינטנדו לשם העניין) הולכים למהלך כזה בלב שקט.
לצוות של Xbox היה את ה"מזל" של נתוני מכירות לא להיט, שהתחברו לכך שמיקרוסופט היא חברה שכבר יש לה את הניסיון והידע של לקחת מוצר בתשלום ולהפוך אותו למוצר במודל מנוי (אופיס). ההימור שהם לקחו קטן יותר מההימור שסוני תיקח אם היא תלך על צעד זהה היום. מצד שני, מיקרוסופט שיחקו אותה עם ההימור הזה, והוא יכול לפעול מאוד מאוד מאוד לטובתם בדור הבא.
ולכן אני מניח שהשאלה שתשאל, בדרגי ההנהלה הבכירה של סוני, היא האם ההימור הזה יהיה שווה כדי להשאר תחרותיים, והאם מיקרוסופט מטילה צל חדש של איום לקראת הדור החדש. להערכתי התשובה תהיה שלילית, ולא נראה מודל דומה לגיים פאס בשנים הראשונות של הפלייסטיישן 5. אולי יגיע מאוחר יותר, אם האיזון בין מכירות הקונסולות ישתנה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 32 אורחים