Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 יולי 2013, 01:38

Kazz כתב:אתה כנראה לא יודע מה המצב עם פורצה 5:
http://www.ign.com/articles/2013/07/16/ ... connection

העדכון כולל מכוניות ומסלולים. הדיסק שאתה קונה לא מכיל את המשחק השלם. אתה חייב להוריד את העדכון בשביל שאר התוכן שבאופן מתוקן מגיע על הדיסק. הם כנראה היו בלחץ זמנים בפיתוח ונאלצו לסיים הרבה תוכן לפני שהדיסק מודפס ולכן צריך את העדכון שבעצם משלים את המשחק. זה בכלל לא באותו ליגה של פאטץ' יום1 שמתקן באגים או שאפשר לשחק בלעדיו.

אתה באמת משווה הפצה דיגיטלית ועצמית ב2013 לזאת ב2006? אז זה לא היה סיפור שלא היה את XBLIG בהשקה. כיום זה דבר בסיסי ששתי המתחרות שלך מיישמות מהיום הראשון לקונסולה. אותו דבר לגבי המודם בפס2. אתה מבלבל בין להוסיף פיצ'רים כדי לתת מענה להתפתחויות חדשות לבין לא להשיק פיצ'רים עם שיגור הקונסולה שמצופים שיהיו שם מההתחלה ושהקונסולות האחרות מציעות אותם מההתחלה.

שניים מהמשחקים המרכזים בשיגור של XB1 היו אמורים לצאת לקונסולה הקודמת. שניים מתוך שלושת משחקי הצד א' בשיגור. תדמיין את השיגור בלי שני המשחקים האלה. מיקרוספו עשו כן ולכן הפכו את המשחקים האלה לXB1. אז אולי זה קרה גם בהשקת קונסולות אחרות אבל כל שאר הדברים שציינתי לא ממש.

לא, לא זוכר כרגע משחק שהוכרז כמשחק שיגור פחות מ6 חודשים לפני אבל נדחה בעוד חצי שנה.

כשהתכוונתי לאין גיימפלי התכוונתי לשאר המשחקים שלא ציינתי מקודם. כן שכחתי את KI ואת ספארק. KI מפותח ע"י חברה חיצונית לכן זה עוד יותר תמוה שרייר נאלצים לדחות את המשחק שלהם בחצי שנה. קוואנטום ברייק, היילו, סאנסט אוברדרייב, המשחק של TUSK - קיבלנו מקסימום CGI.


ברור שאני יודע מה קורה עם פורזה. אני פשוט לא לוקח פיסת מידע, מסובב אותה בראש לאלף כיוונים שונים ומסיק לפיה מסקנות חסרות בסיס.
זה בדיוק כמו פאטצ' יום ראשון לכל משחק אחר. ההבדל הוא שמדובר במשחק השקה וככזה הוא מפותח בלו"ז הרבה יותר צפוף, אז הם תכננו את הפרויקט בצורה כזאת, שהתוכן שניתן לייצר אחרי ההזדהבות של המשחק, יגיע בפאטצ'. אין עם זה שום בעיה ואין סיבה לנסות להסיק מכך מסקנות על זה שיש איזו בעיה אקוטית בפיתוח משחקים לONE.

אתה משווה הפצה דיגיטלית ב2006 ו2013. אתה זה שטען שלא ראינו את זה מעולם. ברור שלא ראינו את זה מעולם. זה לא היה רלוונטי, בשום השקת קונסולה. מה שכן ראינו, זה מגוון גדול של פיטצ'רים שנראו לחלק מהאנשים מובנים מאליהם לא מגיעים לקונסולות, עד לתקופות מסוימות אחרי ההשקה שלהן, בדיוק כמו שקורה עכשיו עם הONE. לא ברור למה אתה מנסה לטעון שזה מייחד את ההשקה שלה.

אז מה אם שניים מהמשחקים תוכננו לדור הקודם? ראינו את זה עם המון משחקים בעבר. למי אכפת? איך זה משנה? איך זה מייחד את ההשקה של הONE, אם כבר ראינו מלא דוגמאות דומות לזה בעבר?

גם אני לא זוכר משחק שיגור ספציפי שנדחה. אני זוכר שנינטנדו הכריזו על פיקמין 3 כמשחק חלון שיגור וזה רחוק מלהיות המצב. אני גם זוכר עשרות משחקים אחרים שנדחו. זה שהפעם מדובר במשחק השקה, לא משנה שום דבר. זה סתם עוד משחק שנדחה. זה לא מלמד אותנו שום דבר, על כלום והמסקנות שאתה מנסה להסיק מכך, חסרות בסיס.

שכחת "במקרה" את כל המשחקים שבאמת היו להם גיימפליי. עכשיו "במקרה" אתה זוכר את כל המשחקים שאין להם גיימפליי. מזל שאף אחד מהם לא הוכרז כמשחק השקה, אז הם לא רלוונטים לדיון, הא?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42095
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יולי 2013, 01:48

Kazz כתב:אתה כנראה לא יודע מה המצב עם פורצה 5:
http://www.ign.com/articles/2013/07/16/ ... connection

העדכון כולל מכוניות ומסלולים. הדיסק שאתה קונה לא מכיל את המשחק השלם. אתה חייב להוריד את העדכון בשביל שאר התוכן שבאופן מתוקן מגיע על הדיסק. הם כנראה היו בלחץ זמנים בפיתוח ונאלצו לסיים הרבה תוכן לפני שהדיסק מודפס ולכן צריך את העדכון שבעצם משלים את המשחק. זה בכלל לא באותו ליגה של פאטץ' יום1 שמתקן באגים או שאפשר לשחק בלעדיו.

אתה באמת משווה הפצה דיגיטלית ועצמית ב2013 לזאת ב2006? אז זה לא היה סיפור שלא היה את XBLIG בהשקה. כיום זה דבר בסיסי ששתי המתחרות שלך מיישמות מהיום הראשון לקונסולה. אותו דבר לגבי המודם בפס2. אתה מבלבל בין להוסיף פיצ'רים כדי לתת מענה להתפתחויות חדשות לבין לא להשיק פיצ'רים עם שיגור הקונסולה שמצופים שיהיו שם מההתחלה ושהקונסולות האחרות מציעות אותם מההתחלה.

שניים מהמשחקים המרכזים בשיגור של XB1 היו אמורים לצאת לקונסולה הקודמת. שניים מתוך שלושת משחקי הצד א' בשיגור. תדמיין את השיגור בלי שני המשחקים האלה. מיקרוספו עשו כן ולכן הפכו את המשחקים האלה לXB1. אז אולי זה קרה גם בהשקת קונסולות אחרות אבל כל שאר הדברים שציינתי לא ממש.

לא, לא זוכר כרגע משחק שהוכרז כמשחק שיגור פחות מ6 חודשים לפני אבל נדחה בעוד חצי שנה.

כשהתכוונתי לאין גיימפלי התכוונתי לשאר המשחקים שלא ציינתי מקודם. כן שכחתי את KI ואת ספארק. KI מפותח ע"י חברה חיצונית לכן זה עוד יותר תמוה שרייר נאלצים לדחות את המשחק שלהם בחצי שנה. קוואנטום ברייק, היילו, סאנסט אוברדרייב, המשחק של TUSK - קיבלנו מקסימום CGI.

יש למיקרווספט את אחד מהלייאנפים היותר טובים של שיגור קונסולה אי פעם. כל קונסולה קבלה המון המון המון פורטים ושדרוגים מדור הקודם לדור החדש (ETERNAL DARKNESS, קמאו, TOO HUMAN, פרפקט דארק), כל מני דברים כמו "הפצה עצמית" היו פשוט שינוי פוליסה בגלל ראקציה של קהל וזה לא ממש משהו שצריך להתרגש ממנו (ביחוד שב360 במשך 8 שנים לא היה הפצה עצמית וכולם חיו עם זה נהדר). השיגור של ה720 הוא נורמאלי לגמרי ומזכיר לי כל שיגור של קונסולה אולי חוץ מאשר זה שיש להם 3 בלעדיים שנשמעים די גדולים בשיגור שזה לגמרי חריג, בדרך כלל אחד זה כבר משהו מלהיב ושניים זה בכלל מטורף. זה שיש לך ב2013 יותר "מאחורי הקלעים" מאשר ב2005, וואללה, זה לגמרי מתבקש. אם היית יודע איזה קלאסטר פאק עברה הפס3 בין 2005 ל2006 כולל דחיה של שנה שלמה של הקונסולה עצמה, כל מה שהלך שם עם הכרטיס מסך CELL, זה שרזיסטנס נראה כמו כותר דור קודם ושמוטורסטורם נדחה מהשיגור לדצמבר, זה שהשיגור האירופאי נדחה לארבע חודשים אחרי האמריקאי או זה שכל ההדגמות הראושנות של הקונסולה התבררו כCGI (לא זה שלא הציגו גיימפליי, זה שהציגו גיימפליי שבסוף התברר בCGI שהיה רמאות) היית עובר Meltdown טוטאלי. או אולי אתה רוצה לדבר על הN64 שעברה דחיה של שנה ומשהו והמשחק היחיד שהיה לה בשוק בחצי שנה הראשונה היה מריו 64 יחד עם הקלאסטר פאק של השימוש בקלטות במקום דיסקים, או על הפס2 שהמשחק הטוב הראשון אליה יצא שנה אחרי השיגור, או הקיוב עם כל הבלגן של הדיסקים של ה1GB וזה שכולם טענו שהיא נראת כמו צעצוע מגוחך, או הדרימקאסט שהתפגרה אחרי 18 חודשים, או ה360 שקראו לה במקור "XBOX 1.5" בכל עיתונות המשחקים וטענו שהיא בדיחה, או להזכר לרגע ב600$ של הפס3.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 יולי 2013, 18:19

אם אתה לא רואה הבדל בין עדכון יום ראשון למשחקים לבין מה שפורצה עושה שחלק ניכר מהמשחק הסופי בכלל לא נמצא על הדיסק אז אני לא יודע מה להגיד. תחכה שהמשחק ייצא ותראה את גודל העדכון. ולא, אין הרבה משחקים עם עדכון יום ראשון ואני לא מבין מה זה משנה - בשני המקרים מדובר במשחקים שלא עמדו בלו"ז והיו צריכים להשלים את המשחק בעדכון. לא שמעתי על משחק שיגור אחר שייאלץ לעשות דבר כזה. כשמערכת ההפעלה של ווי יו דרשה עדכון דיי1 הקהל לא קיבל זאת בברכה (בטח לא כאשר זה התחיל לדפוק מערכות).

מה המשחקים הבלעדיים של הXB1 בשיגור מאולפני פיתוח שבבעלות מיקרוסופט? פורצה 5 ואממ..לוקוסייקל? משחק XBLA שאמור היה להגיע ל360 בלבד אך קיבל גם גרסת XB1. דד רייזינג 3 ורייז הם משחקים שתוכננו לקונסולות קודמות אך הוקפצו לXB1, כאשר את רייז הם פרסמו בE3 קודמים כמשחק קינקט ל360. קילר אינסטינקט נעשה ע"י דאבל הליקס ולא רייר. רייר היו אמורים להוציא את משחק הקינקט ספורטס החדש בשיגור אך משחק זה נדחה לאביב 2014. ספארק? אני לא זוכר מי מפתח אותו ומתי אמור לצאת ואומנם ראינו גיימפליי ממנו אבל בגדול זה משחק שתפס פחות כותרות והוא יותר שולי.

איזה עוד גיימפלי ראינו? טיטאנפול - עוד משחק מבית פיתוח חיצוני. כל שאר המשחקים היו CGI מקסימום. משחק היילו חדש ומשחק מאולפני TUSK - לא ראינו שום דבר ואין לנו מושג מתי אמורים לצאת. קוואנטום ברייק וסאנסט אוברדרייב - שני משחקים נוספים מבתי פיתוח חיצוניים שלא ידוע לנו הרבה עליהם.
היה גם את BELOW משחק אינדי ממפתחת חיצונית שהראה גיימפליי.

איך אפשר לראות את זה, לשמוע את השמועות על האיחור בלו"ז הפקת משחקים של צוותי מיקרוסופט ולא לחשוב שאולי כן יש דברים בגו? המשחקים היחידים שמגיעים מבית פיתוח פנימי בהשקה הם לוקוסייקל (משחק XBLA ל360 במקור) ופורצה5 (עם הלוז הבעייתי שלו). משחק קינקט ספורטס חדש אמור להגיע באביב וכל השאר לוט בערפל. אז לא מפתיע שמיקרוסופט סגרו עסקאות עם בתי פיתוח חיצוניים למשחקים בלעדיים\בלעדיים זמנית איך שהתפוקה של האולפנים הפנימיים נראית.

למה אתם מביאים כדוגמאות לשיגורים בעייתים קונסולות כמו ווי יו ופס3 ששנתם הראשונה הייתה רעה ושחטפו מכות שהשפיעו על ההצלחה העתידית ושהוטל ספק למה בכלל הושקו מתי שהושקו? אם זה אמור להיות ה'מודל' של הXB1 אז בהחלט תהיה לקונסולה שנה ראשונה קשה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42095
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 יולי 2013, 03:33

Kazz כתב:אם אתה לא רואה הבדל בין עדכון יום ראשון למשחקים לבין מה שפורצה עושה שחלק ניכר מהמשחק הסופי בכלל לא נמצא על הדיסק אז אני לא יודע מה להגיד. תחכה שהמשחק ייצא ותראה את גודל העדכון. ולא, אין הרבה משחקים עם עדכון יום ראשון ואני לא מבין מה זה משנה - בשני המקרים מדובר במשחקים שלא עמדו בלו"ז והיו צריכים להשלים את המשחק בעדכון. לא שמעתי על משחק שיגור אחר שייאלץ לעשות דבר כזה. כשמערכת ההפעלה של ווי יו דרשה עדכון דיי1 הקהל לא קיבל זאת בברכה (בטח לא כאשר זה התחיל לדפוק מערכות).

מה המשחקים הבלעדיים של הXB1 בשיגור מאולפני פיתוח שבבעלות מיקרוסופט? פורצה 5 ואממ..לוקוסייקל? משחק XBLA שאמור היה להגיע ל360 בלבד אך קיבל גם גרסת XB1. דד רייזינג 3 ורייז הם משחקים שתוכננו לקונסולות קודמות אך הוקפצו לXB1, כאשר את רייז הם פרסמו בE3 קודמים כמשחק קינקט ל360. קילר אינסטינקט נעשה ע"י דאבל הליקס ולא רייר. רייר היו אמורים להוציא את משחק הקינקט ספורטס החדש בשיגור אך משחק זה נדחה לאביב 2014. ספארק? אני לא זוכר מי מפתח אותו ומתי אמור לצאת ואומנם ראינו גיימפליי ממנו אבל בגדול זה משחק שתפס פחות כותרות והוא יותר שולי.

איזה עוד גיימפלי ראינו? טיטאנפול - עוד משחק מבית פיתוח חיצוני. כל שאר המשחקים היו CGI מקסימום. משחק היילו חדש ומשחק מאולפני TUSK - לא ראינו שום דבר ואין לנו מושג מתי אמורים לצאת. קוואנטום ברייק וסאנסט אוברדרייב - שני משחקים נוספים מבתי פיתוח חיצוניים שלא ידוע לנו הרבה עליהם.
היה גם את BELOW משחק אינדי ממפתחת חיצונית שהראה גיימפליי.

איך אפשר לראות את זה, לשמוע את השמועות על האיחור בלו"ז הפקת משחקים של צוותי מיקרוסופט ולא לחשוב שאולי כן יש דברים בגו? המשחקים היחידים שמגיעים מבית פיתוח פנימי בהשקה הם לוקוסייקל (משחק XBLA ל360 במקור) ופורצה5 (עם הלוז הבעייתי שלו). משחק קינקט ספורטס חדש אמור להגיע באביב וכל השאר לוט בערפל. אז לא מפתיע שמיקרוסופט סגרו עסקאות עם בתי פיתוח חיצוניים למשחקים בלעדיים\בלעדיים זמנית איך שהתפוקה של האולפנים הפנימיים נראית.

למה אתם מביאים כדוגמאות לשיגורים בעייתים קונסולות כמו ווי יו ופס3 ששנתם הראשונה הייתה רעה ושחטפו מכות שהשפיעו על ההצלחה העתידית ושהוטל ספק למה בכלל הושקו מתי שהושקו? אם זה אמור להיות ה'מודל' של הXB1 אז בהחלט תהיה לקונסולה שנה ראשונה קשה.

אבל הם אמרו שהם רוצים להמשיך ליצור תוכן אחרי שהמשחק מזדהב ולכן יהיה עדכון שיכלול תוכן. לא ממש ברור לי למה שפאטצ' יום ראשון אמור להעיד על משהו כשמודיעים עליו חצי שנה לפני שהוא יוצא, הרי אם היו בעיות במשחק הם יכלו לסדר אותן בחצי שנה הקרובה ולא בארבעה שבועות שבין ההזדהבות ליציאת המשחק. אני מכיר המון משחקים שבהם יש DLC יום ראשון, אתה בעצם מתלון שכאן הוא חינם. אין שום קשר לעדכון של הWIIU כי העדכון הגיע מאחר והמערכת הפעלה הייתה איטית ושבורה ולכן נינטנדו רצה מהר לתקן, כאן יש לך משהו שמוכרז חצי שנה לפני שהמשחק יוצא והוא רק נותן לך עוד תוכן. איך זה שלילי? ואיך זה שמיקרוסופט פוצצו את הקהל ביותר מעשרה בלעדיים שיצאו בעתיד של הקונסולה כדי להבטיח שהם תומכים בה טוב? מה זה משנה אם משחק מגיע מצד א', ב' או ג'? זה לא ממש ברור לי. כל מה שראיתי הוא שמגיע לONE המון תוכן לעומת מה שהתחרות הכריזה, שם זה בערך נגמר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 יולי 2013, 19:38

Kazz כתב:אם אתה לא רואה הבדל בין עדכון יום ראשון למשחקים לבין מה שפורצה עושה שחלק ניכר מהמשחק הסופי בכלל לא נמצא על הדיסק אז אני לא יודע מה להגיד. תחכה שהמשחק ייצא ותראה את גודל העדכון. ולא, אין הרבה משחקים עם עדכון יום ראשון ואני לא מבין מה זה משנה - בשני המקרים מדובר במשחקים שלא עמדו בלו"ז והיו צריכים להשלים את המשחק בעדכון. לא שמעתי על משחק שיגור אחר שייאלץ לעשות דבר כזה. כשמערכת ההפעלה של ווי יו דרשה עדכון דיי1 הקהל לא קיבל זאת בברכה (בטח לא כאשר זה התחיל לדפוק מערכות).

מה המשחקים הבלעדיים של הXB1 בשיגור מאולפני פיתוח שבבעלות מיקרוסופט? פורצה 5 ואממ..לוקוסייקל? משחק XBLA שאמור היה להגיע ל360 בלבד אך קיבל גם גרסת XB1. דד רייזינג 3 ורייז הם משחקים שתוכננו לקונסולות קודמות אך הוקפצו לXB1, כאשר את רייז הם פרסמו בE3 קודמים כמשחק קינקט ל360. קילר אינסטינקט נעשה ע"י דאבל הליקס ולא רייר. רייר היו אמורים להוציא את משחק הקינקט ספורטס החדש בשיגור אך משחק זה נדחה לאביב 2014. ספארק? אני לא זוכר מי מפתח אותו ומתי אמור לצאת ואומנם ראינו גיימפליי ממנו אבל בגדול זה משחק שתפס פחות כותרות והוא יותר שולי.

איזה עוד גיימפלי ראינו? טיטאנפול - עוד משחק מבית פיתוח חיצוני. כל שאר המשחקים היו CGI מקסימום. משחק היילו חדש ומשחק מאולפני TUSK - לא ראינו שום דבר ואין לנו מושג מתי אמורים לצאת. קוואנטום ברייק וסאנסט אוברדרייב - שני משחקים נוספים מבתי פיתוח חיצוניים שלא ידוע לנו הרבה עליהם.
היה גם את BELOW משחק אינדי ממפתחת חיצונית שהראה גיימפליי.

איך אפשר לראות את זה, לשמוע את השמועות על האיחור בלו"ז הפקת משחקים של צוותי מיקרוסופט ולא לחשוב שאולי כן יש דברים בגו? המשחקים היחידים שמגיעים מבית פיתוח פנימי בהשקה הם לוקוסייקל (משחק XBLA ל360 במקור) ופורצה5 (עם הלוז הבעייתי שלו). משחק קינקט ספורטס חדש אמור להגיע באביב וכל השאר לוט בערפל. אז לא מפתיע שמיקרוסופט סגרו עסקאות עם בתי פיתוח חיצוניים למשחקים בלעדיים\בלעדיים זמנית איך שהתפוקה של האולפנים הפנימיים נראית.

למה אתם מביאים כדוגמאות לשיגורים בעייתים קונסולות כמו ווי יו ופס3 ששנתם הראשונה הייתה רעה ושחטפו מכות שהשפיעו על ההצלחה העתידית ושהוטל ספק למה בכלל הושקו מתי שהושקו? אם זה אמור להיות ה'מודל' של הXB1 אז בהחלט תהיה לקונסולה שנה ראשונה קשה.


שוב אתה עושה את ההפרדה הטיפשית הזאת בין משחק שמפותחים ע"י אולפני פיתוח בבעלות של מייקרוסופט ואולפני פיתוח בבעלות שונה? עדין לא הבנת שזה לא משנה לשחקנים? העיקר שמגיעים משחקים. למי אכפת על שם מי הצ'קים של המשכורות?

מייקרוסופט הכריזו הרבה משחקים שיוצאים אחרי יום ההשקה, כדי להראות שהתמיכה לא תפסק אז. איך מישהו בכלל מסוגל לסובב את זה כמשהו שלילי?
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 28 יולי 2013, 04:07, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 יולי 2013, 19:56

כי הדיווח של פוליגון\קוטאקו היה שמיקרוסופט נמצאים בפיגור של חצי שנה בהפקת תוכן באולפנים שלהם..וכל מה שציינתי למעלה בהחלט מעלה נקודה בעייתית לגבי המשחקים שמגיעים מהאולפנים האלה, עם או בלי השמועה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42095
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 יולי 2013, 04:08

Kazz כתב:כי הדיווח של פוליגון\קוטאקו היה שמיקרוסופט נמצאים בפיגור של חצי שנה בהפקת תוכן באולפנים שלהם..וכל מה שציינתי למעלה בהחלט מעלה נקודה בעייתית לגבי המשחקים שמגיעים מהאולפנים האלה, עם או בלי השמועה.

איזה אולפנים פנימיים יש למיקרוסופט? 343 רק הוציאו את היילו 4 אז מן הסתם לא יהיה משחק שלהם לפחות עד חגים 2014, פאסק הם אולפן חדש לגמרי שרק קם, RARE היא גופה מהלכת שנים שאם היה לה יכולת מינימאלית היום הם היו כנראה מוציאים את ויוה פינאטה 3 אבל הם כבר לא מסוגלים לעשות אפילו את זה ו-T10 מוציאים כותר שיגור. מעבר לזה מיקרוסופט, כמו תמיד, שולחת את הפיתוח הבלעדי שלה למיקור חוץ. מה חריג בזה? תמיד הם עשו את זה. פייבל התחיל כמשחק חיצוני, גירס היה משחק חיצוני, קראקדאון משחק חיצוני, RYSE משחק חיצוני, אלן ווייק היה משחק חיצוני... כלום לא השתנה, לא ברור לי מה ההתרגשות. האולפנים של סוני כן עומדים בלוחות הזמנים? מה לוח הזמנים בכלל?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 יולי 2013, 04:15

Kazz כתב:כי הדיווח של פוליגון\קוטאקו היה שמיקרוסופט נמצאים בפיגור של חצי שנה בהפקת תוכן באולפנים שלהם..וכל מה שציינתי למעלה בהחלט מעלה נקודה בעייתית לגבי המשחקים שמגיעים מהאולפנים האלה, עם או בלי השמועה.


שום דבר ממה שהעלית, לא מעלה נקודה בעייתית.
משחקים נדחים, בגלל שלפתח משחק זה פרויקט מורכב מאוד, שלעיתים קרובות נמשך יותר מהמתוכנן. לפעמים, המשחקים האלו הם משחקי השקה וגם הם יכולים להדחות. אין בכלל וויכוח שעדיף שמשחק ידחה וייצא טוב, מאשר שייצא "בזמן" ויהיה לא שלם, או לא מספיק טוב.

כל מה שהעלית על משחקים שלא הוכרזו כמשחקי השקה לא רלוונטי, כי משחק שלא הוכרז עבורו תאריך יציאה, איננו משחק שאפשר להניח שיש בעיות בעמידה בלו"ז הפיתוח שלו.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 יולי 2013, 22:01

איזה אולפנים פנימיים יש למיקרוסופט?

בשנים האחרונות הם הקימו כמה אולפנים ובE3 הם הראו את התמונה של כל האולפנים שלהם.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 02 אוגוסט 2013, 02:16

bling כתב:לא הייתי אומר חזק,לא לאף אחת מהקונסולות,הוא יותר טוב משיגורי עבר אולי של הבוקס והפס (במיוחד הפס שהיה בעל שיגורים מזעזעים בכל שלושת הקונסולות),אבל זאת בעיה שהליננאפ של הדור הקודם אוכל את זה של הקונסולה החדשה שלך באותה שנה.
זאת אומרת GTA5 ובאטמן חדש לבדם אוכלים את כל מה שיש לקונסולות החדשות להציע בלי לדבר על דברים שיצאו באותה השנה כמו ביושוק,TLOU,ביונד,טומב-ריידר,GOW וכו',בכלל לא תחרות.

זו קצת לא חוכמה לספור משחקים שיצאו עוד בשנה שלפני שדור הקונסולות הבא מגיע בפועל. על אותו המשקל כדאי לזכור שבשנת 2005 יצאו God of War, Ninja Gaiden Black, Resident Evil 4, GTA San Andreas, Forza, SC Chaos Theory, Gran Turismo 4, Shadow of the Colosus, Tekken 5, Burnout Revenge וגיטר הירו... רוצה לדבר על איזה ליין אפ אוכל את מי?

Kazz כתב:אני מאמין יותר ויותר לדיווח שמיקרוסופט באיחור בהפקת משחקים לקונסולה. לא היה דור כזה ארוך אבל עדיין ה XB1 תזורז לשוק לא אפוייה לגמרי. קינקט ספורט רייבלס נדחה בכמה חודשים טובים; פורצה 5 מגיע עם חצי משחק על הדיסק וחצי משחק כעדכון ביום הראשון; דד רייזינג 3 ורייז היו כותרים לדור הנוכחי שהסובו ל XB1; פיצ'רים שלא מוכנים; 'פוליסות' הפצה-עצמית שתכנס לתוקף רק בשנה הראשונה של הקונסולה; אפילו ב DRM הקודם פיצ'רים כמו השאלת משחקים נאמרו שיגיעו מאוחר יותר.

וזה בניגוד ל-Xbox 360 שבה פיצר'ים כמו FullHD בכלל לא היו זמינים בהשקה? צפיה בפורמטי וידאו שלא היתה זמינה? או אולי הפצה עצמאית וערוץ משחקי אינדי שבכלל לא היה בתוכניות?
או בניגוד ל-360 שקיבלה בהשקה שלה משחקים שהתחילו פיתוח על הדור קודם כמו קמאו (שגם הצריך הורדה של פאטצ' בשביל לשחק בו אונליין)? משחקים אקסלוסיביים מצד ג' כמו COD2? ומשחקי השקה שנדחו ברגע האחרון כמו DOA4? (ובניגוד לקינקט ספורטס שמעולם אפילו לא הוזכר כאן לפני דמעות התנין על הדחיה שלו, DOA היה משחק שבאמת עניין אנשים בזמנו)

אתה מודע לכך שמה שמתדלק עכשיו את תאוריות הקונספירציה שלך על בעיות בפרוייקטים של מיקרוסופט זה דחיה של משחק בודד - ועוד קינקט ספורטס!? ולזה אתה מוסיף הנחות תמוהות על משחקים בפיתוח חיצוני (כמו שהיא עושה תמיד) שמיקרוסופט מיהרה להוסיף לפורטפוליו ההשקה כדי לפצות על הדחיות, למרות שכל אזעקות ההיגיון השפוי היו צריכות לצפצף לך ולהסביר שבשלב הכל כך מוקדם שבו מיקרוסופט החתימה את המשחקים האלו היא לא בדיוק יכלה לדעת שרייר תתעכב עם הקינקט ספורט שלה.
אה כן, ושכחתי את התאוריה על פורצה 5 שיגיע עם תכנים אופציונליים להורדה בחינם ובתשלום כבר בשיגור.... מממ. בדיוק כמו המשחקים הקודמים בסדרה?

אולי נתמקד בתכלס: איפה השמועות שמיהרת לחגוג עליהן על זה שמיקרוסופט תציג משחקי צד ג' ב-E3 כאילו הם בלעדיים? איפה השמועות על זה שהמשחקים סובלים מבעיות ולא במצב שחיק? בינתיים מהניתוחים של DF המשחקים בתערוכת E3 רצו ברובם כבר על 30/60 פריימים בלי נפילות כמעט - משהו נדיר כשמדובר במשחקים שיש להם עוד חצי שנה להשקה, ובטח כשמדובר בפיתוח לחומרה שעדיין לא קיימת.

DrKeo כתב:המשחק היה בטורניר evo והוא קבל שם שריקות בוז, ברגע שהזכירו את השם של הone השריקות התגברו. לא נראה לי שחובבי המכות יהיו שם :)


אני חושב שזה מסכם את זה הכי טוב שאפשר:

איי לולד.

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1062
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 02 אוגוסט 2013, 06:51

הסרטון הזה כלכך נכון שזה מפחיד
גיימרים עכשיו כלכך חשים את עצמם מושעי העם ובעלי הדעה
לא שזה שונה מהעבר אבל הפעם זה פשוט מפגר

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 02 אוגוסט 2013, 16:30

swym כתב:

וזה בניגוד ל-Xbox 360 שבה פיצר'ים כמו FullHD בכלל לא היו זמינים בהשקה? צפיה בפורמטי וידאו שלא היתה זמינה? או אולי הפצה עצמאית וערוץ משחקי אינדי שבכלל לא היה בתוכניות?
או בניגוד ל-360 שקיבלה בהשקה שלה משחקים שהתחילו פיתוח על הדור קודם כמו קמאו (שגם הצריך הורדה של פאטצ' בשביל לשחק בו אונליין)? משחקים אקסלוסיביים מצד ג' כמו COD2? ומשחקי השקה שנדחו ברגע האחרון כמו DOA4? (ובניגוד לקינקט ספורטס שמעולם אפילו לא הוזכר כאן לפני דמעות התנין על הדחיה שלו, DOA היה משחק שבאמת עניין אנשים בזמנו)

אתה מודע לכך שמה שמתדלק עכשיו את תאוריות הקונספירציה שלך על בעיות בפרוייקטים של מיקרוסופט זה דחיה של משחק בודד - ועוד קינקט ספורטס!? ולזה אתה מוסיף הנחות תמוהות על משחקים בפיתוח חיצוני (כמו שהיא עושה תמיד) שמיקרוסופט מיהרה להוסיף לפורטפוליו ההשקה כדי לפצות על הדחיות, למרות שכל אזעקות ההיגיון השפוי היו צריכות לצפצף לך ולהסביר שבשלב הכל כך מוקדם שבו מיקרוסופט החתימה את המשחקים האלו היא לא בדיוק יכלה לדעת שרייר תתעכב עם הקינקט ספורט שלה.
אה כן, ושכחתי את התאוריה על פורצה 5 שיגיע עם תכנים אופציונליים להורדה בחינם ובתשלום כבר בשיגור.... מממ. בדיוק כמו המשחקים הקודמים בסדרה?

מה שמתדלק את התרשמותי הוא הדיווח הראשוני של פוליגון לפני שהקונסולה הוכרזה ומכלול הדברים שמתרחשים. אז אולי X או Y קרו גם בקונסולות אחרות אבל לא בצורה הזו. אני לא הולך לספור אותם שוב. גם אתה מתבלבל בין פיצ'רים שבזמן שיגור ה360 היו שוליים יותר או פחות דחופים לגבי פיצ'רים מרכזיים בהשקת הקונסולה החדשה שהמתחרות כוללות מהיום הראשון. בדיוק כמו שהוצאת הקינקט ל360 לא פתאום גרם לשיגור הקונסולה להיות חצי-אפוי.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 03 אוגוסט 2013, 02:26

קרמק אומר שבאופן בסיסי, עצמת הקונסולות זהה, אומר ששתיהן טובות מאוד. אני חושב שאפשר להסכים עם זה. גם אם יש הבדלים, בפועל הם מאוד זניחים.

ויש לו אמירה פחות מעודדת לגבי הקינקט:

Kinect still has some fundamental limitations with the latency and framerate," said Carmack. "It's fundamentally a poor interaction."
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

Blue&Black
Trainee
הודעות: 247
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:03

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Blue&Black » 04 אוגוסט 2013, 21:48

היי זה לא ממש קשור לxone
רציתי לדעת אם אני אקנה למשל בארץ דברים כמו נקודות או גולד זה יעבוד לי במשתמש למרות שהוא אמריקאי, זה בטח לא יתמוך אבל רציתי לשאול
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 05 אוגוסט 2013, 06:24

Blue&Black כתב:היי זה לא ממש קשור לxone
רציתי לדעת אם אני אקנה למשל בארץ דברים כמו נקודות או גולד זה יעבוד לי במשתמש למרות שהוא אמריקאי, זה בטח לא יתמוך אבל רציתי לשאול

אם בPSN זה לא עובד אז למה שזה יעבוד בXBL? :roll:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 אוגוסט 2013, 23:25

Blue&Black כתב:היי זה לא ממש קשור לxone
רציתי לדעת אם אני אקנה למשל בארץ דברים כמו נקודות או גולד זה יעבוד לי במשתמש למרות שהוא אמריקאי, זה בטח לא יתמוך אבל רציתי לשאול


לא. הנקודות והמנוי GOLD שנמכרים בארץ עובדים רק במשתמשים ישראלים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 05 אוגוסט 2013, 09:38

Nucleus_Dawn כתב:
לא. הנקודות והמנוי GOLD שנמכרים בארץ עובדים רק במשתמשים ישראלים.

מה? אתה סגור על זה? אני די בטוח שכבר דנו בזה ומישהו העלה מקרה נקודתי שלא עבד (חנן נראה לי)... אין סיבה שלא יעבוד... מנוי גולד הוא עולמי ונקודות מחולקים רק לפי REGION של PAL NTSC ובטח גם ליפנים יש נקודות משלהם.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 אוגוסט 2013, 11:04

swiss-the-engine כתב:מה? אתה סגור על זה? אני די בטוח שכבר דנו בזה ומישהו העלה מקרה נקודתי שלא עבד (חנן נראה לי)... אין סיבה שלא יעבוד... מנוי גולד הוא עולמי ונקודות מחולקים רק לפי REGION של PAL NTSC ובטח גם ליפנים יש נקודות משלהם.


לא רק בישראל, אלא רק במשמתש אירופאי, בחלוקה של PAL וNTSC, כמו שאמרת.
לא דייקתי בדבריי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 05 אוגוסט 2013, 16:11

Kazz כתב:מה שמתדלק את התרשמותי הוא הדיווח הראשוני של פוליגון לפני שהקונסולה הוכרזה ומכלול הדברים שמתרחשים. אז אולי X או Y קרו גם בקונסולות אחרות אבל לא בצורה הזו. אני לא הולך לספור אותם שוב. גם אתה מתבלבל בין פיצ'רים שבזמן שיגור ה360 היו שוליים יותר או פחות דחופים לגבי פיצ'רים מרכזיים בהשקת הקונסולה החדשה שהמתחרות כוללות מהיום הראשון. בדיוק כמו שהוצאת הקינקט ל360 לא פתאום גרם לשיגור הקונסולה להיות חצי-אפוי.

אבל מצד אחד הדיווח הראשוני של פוליגון הוכיח את עצמו כמנותק מהמציאות בפועל - הן בE3 והן אחריה: הנה עכשיו אנחנו גם שומעים על עליה במהירות השעות כשבעבר השמועות (לא בהכרח בפוליגון) דיברו על זה שמיקרוסופט בכלל תוריד אותו בגלל בעיות yield.
במקביל, אתה מדבר משום מה על פיצ'רים שהמתחרות כוללות מהיום הראשון, אבל למעט הOuya אין בעולם שום קונסולה שכללה מיומה הראשון או האחרון את האפשרות להשתמש בכל קונסולה כערכת פיתוח. ובטח שלא ראינו את זה מעולם אצל המתחרות המסורתיות סוני ונינטנדו, כשהכי קרובה לזה היתה שוב מיקרוסופט עצמה עם הXNA בדור הקודם (שגם הוא הושק רק בשלב מאוחר יותר).

רונן כתב:קרמק אומר שבאופן בסיסי, עצמת הקונסולות זהה, אומר ששתיהן טובות מאוד. אני חושב שאפשר להסכים עם זה. גם אם יש הבדלים, בפועל הם מאוד זניחים.

ויש לו אמירה פחות מעודדת לגבי הקינקט:


שים לב שהאמירה מתייחסת (כנראה) יותר לקינקט 1 ולא לקינקט 2, מאחר ובקינקט 2 כבר אפשר להשתמש במקביל לשלט הרגיל ולכן לא קיימת יותר הבעיה של הפידבק המיידי שנותנת לך לחיצה על כפתור.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 05 אוגוסט 2013, 17:30

אז הסכמת שמדינות הפצה עצמית שלא תהיה במקום מהיום הראשון זה משהו שיכול להעיד על הוצאה מזורזת של הקונסולה ביחד עם כל הדברים האחרים. יפה.

אמרתי בעצמי שהאופציה להשתמש בכל קונסולה כערכת פיתוח זו היוזמה החיובית הראשונה של מיקרוסופט מאז הכרזת הקונסולה. נראה מתי הם יאפשרו את זה וכמה פרקטי יהיה.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 05 אוגוסט 2013, 18:59

Kazz כתב:אז הסכמת שמדינות הפצה עצמית שלא תהיה במקום מהיום הראשון זה משהו שיכול להעיד על הוצאה מזורזת של הקונסולה ביחד עם כל הדברים האחרים. יפה.

אמרתי בעצמי שהאופציה להשתמש בכל קונסולה כערכת פיתוח זו היוזמה החיובית הראשונה של מיקרוסופט מאז הכרזת הקונסולה. נראה מתי הם יאפשרו את זה וכמה פרקטי יהיה.

מה!? הרי הxbox 360 איפשרה בהתחלה הפצה עצמית ועברה עם הזמן בהחלטת מיקורוספט להפצה על ידי מפיצות בלבד. זו גם היתה "הוצאה מזורזת" כי הם שינו גישה אחרי ההשקה? מה זה הקשקוש הזה!? הפצה עצמאית זה נטו עניין של מדיניות - לא שום פיצ'ר טכנולוגי שיש לך או אין לך ככה שבטח שאין פה שום קשר לתאריך ההוצאה של החומרה בפועל.
ומעבר לזה, מה היו "כל הדברים האחרים" שאתה ממשיך לדבר עליהם? הרי ראינו כבר שההנפה על פורצה למשל התגלתה כתלושה מהמציאות. היה עוד משהו? או שהכל בעצם זה רק עוד שמועות שנופחו והתבדו?

בכל מקרה, הנה עוד מישהו שטוען שמיקרוסופט עשו טעות כשהם נתנו לשוק להוביל אותם וחזרו בהם מהחזון שלהם. Jesse Schell מסביר את ה-Innovator's Dilema:
http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... rs-dilemma

"Your customers want you to stay the same, even if it drives you into the ground," Schell says. "Somehow, Microsoft didn't seem to think that would be a reality, or even a problem.

"The reality is that they can't do what the customers want. Basically, Microsoft said, 'We're going to be Steam. You like Steam, don't you?' And we all said, 'No, we hate that. We hate you. You're an idiot to do that.'

"They came out and said, 'We're gonna do this new thing.' And the customers said, 'No, we don't want that, we hate that' - even though it's what they really want and what they will ultimately buy. So now Microsoft has had to say they won't do all that stuff, but someone will.

"That's how it always goes. This is the lesson of the innovator's dilemma. Why is it that big companies fail when the technology changes? It happens in every industry, so what's the pattern? What are they all doing wrong? Everyone says, 'Oh, it's because they're stupid. Big companies are stupid.' They can't be stupid. How did they get that big and stay that big if they're stupid? Microsoft isn't stupid.

"There's one mistake that they all make, and that mistake is listening to their customers."

But that's precisely what Microsoft has done. In the last few weeks, it has altered or removed almost every feature of the Xbox One that truly distinguished it from both its competitors and the current generation of hardware. Microsoft wanted to demonstrate boldness in the face of a rapidly changing market, but it did too much, too soon and with too heavy a hand. The problem for Microsoft, Schell explains, is that while the subsequent outcry came from a relatively small section of the gaming audience, it is nevertheless impossible to ignore. Microsoft may prove to be correct about what a console needs to be in the digital world, but that's irrelevant when it comes to the psychology of the consumer.

"The problem is that the hardcore folks always want the same thing: 'We want exactly what you gave us before, but it has to be completely different.'

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 06 אוגוסט 2013, 03:25

עוד פעם הפורום הזה ומשתמשיו קשיי ההבנה.

הפצה עצמית בקונסולות - בשנת 2013 זה מאסט שהקונסולה תאפשר זאת. הפס4 והווי יו אפשרו זאת מיומם הראשון בשוק. הXB1 לא. what gives? למה המדיניות הזו לא נמצאת בשיגור? למה בDRM הישן היו פיצ'רים שלא היו מוכנים לשיגור?
פורצה 5 - קראת את הראיון בIGN ואתה עדיין חושב שזה תלוש מהמציאות? משחק שתוכן גדול והכרחי למשחק מגיע רק בעדכון עם צאת המשחק. לא, לא מדובר באותו דבר ובאותו סקאלה של פאטצ'ים ביום הראשון. אתה חושב שאם הם יכלו לבחור הם לא היו בוחרים לוותר על העדכון ושהכל יגיע על הדיסק? למה זה לא נעשה במשחקים אחרים?

פורצה 5 הוא המשחק היחיד מצד א' שיוצא בשיגור לקונסולה שתוכנן אליה. דד רייזינג ורייז - משחקי צד ג' שהיו במקור לדור הזה. שניים מתוך שלושת המשחקים הגדולים בשיגור הם משחקים שלא תוכננו במקור אליה. לוקוסייקל - משחק XBLA שקיבל גרסה ל XB1. לא יודע מה המצב של ספארק. קרימסון דרגון - משחק קינקט ל360 שעבר הסבה ל XB1. קילר אינסטינקט מצד ג'. קינקט ספורטס נדחה בחצי שנה.
כל המשחקים שהוצגו בE3 והראו גיימפליי היו מצד ג': טיטאנפול, בילואו. כל שאר המשחקים מהאולפנים של מיקרוסופט הראו רק CG: היילו, TUSK, קוואנטום ברייק וסאנסט אוברדרייב (שגם הם מאולפנים חיצונים).

פיצ'רים כמו שימוש בקונסולה כערכת פיתוח יגיעו מאוחר יותר.

לא ברור לי איך אפשר להסתכל על ההיצע והליין-אפ של אולפני הפיתוח הפנימיים של מיקרוסופט כפי שהוא הוצג על-ידם ולא לפחות לעלות את האופציה שיש להם בעיה בפיתוח ובלו"ז.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42095
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוגוסט 2013, 23:44

Kazz כתב:עוד פעם הפורום הזה ומשתמשיו קשיי ההבנה.

הפצה עצמית בקונסולות - בשנת 2013 זה מאסט שהקונסולה תאפשר זאת. הפס4 והווי יו אפשרו זאת מיומם הראשון בשוק. הXB1 לא. what gives? למה המדיניות הזו לא נמצאת בשיגור? למה בDRM הישן היו פיצ'רים שלא היו מוכנים לשיגור?
פורצה 5 - קראת את הראיון בIGN ואתה עדיין חושב שזה תלוש מהמציאות? משחק שתוכן גדול והכרחי למשחק מגיע רק בעדכון עם צאת המשחק. לא, לא מדובר באותו דבר ובאותו סקאלה של פאטצ'ים ביום הראשון. אתה חושב שאם הם יכלו לבחור הם לא היו בוחרים לוותר על העדכון ושהכל יגיע על הדיסק? למה זה לא נעשה במשחקים אחרים?

פורצה 5 הוא המשחק היחיד מצד א' שיוצא בשיגור לקונסולה שתוכנן אליה. דד רייזינג ורייז - משחקי צד ג' שהיו במקור לדור הזה. שניים מתוך שלושת המשחקים הגדולים בשיגור הם משחקים שלא תוכננו במקור אליה. לוקוסייקל - משחק XBLA שקיבל גרסה ל XB1. לא יודע מה המצב של ספארק. קרימסון דרגון - משחק קינקט ל360 שעבר הסבה ל XB1. קילר אינסטינקט מצד ג'. קינקט ספורטס נדחה בחצי שנה.
כל המשחקים שהוצגו בE3 והראו גיימפליי היו מצד ג': טיטאנפול, בילואו. כל שאר המשחקים מהאולפנים של מיקרוסופט הראו רק CG: היילו, TUSK, קוואנטום ברייק וסאנסט אוברדרייב (שגם הם מאולפנים חיצונים).

פיצ'רים כמו שימוש בקונסולה כערכת פיתוח יגיעו מאוחר יותר.

לא ברור לי איך אפשר להסתכל על ההיצע והליין-אפ של אולפני הפיתוח הפנימיים של מיקרוסופט כפי שהוא הוצג על-ידם ולא לפחות לעלות את האופציה שיש להם בעיה בפיתוח ובלו"ז.

אני עדין לא מבין יותר מדי מה ההבדלים מה360, רוב הבלעדיים שלה היו מצד ג' (DEAD RISING, LOST PLANET, סדרת גירס, היילו ריץ', קראקדאון 1-2, רוב משחקי הקינקט, בלו דראגון, לוסט אודסי, טיילס, נינג'ה גיידן 2, ME, אמפד 3 ו-DOA4) כי ככך מיקרוסופט מתנהלת ו-DLC יום ראשון זה הדבר כי פופולרי שיש היום בתעשיה, ההבדל הוא שבפורצה 5 נותנים לך אותו חינם. אגב גם לפורצה 3 היה את זה, בשלושה חודשים מהשיגור של המשחק היו שני DLC ענקיים חינם שנתנו מסלולים ומכוניות נוספות וכאן זה לא ממש שונה. גם בשיגור של ה360 היו משחקים שהומרו מהדור הקודם (ג'אומטרי וורס בארקייד, קמאו, אמפד 3 ו-DOA4 בתחום הAAA, בתחום הממש פורטים בHD היה את BURN OUT ואת GUN).

באמת שזה לא מובן לי, כלום לא השתנה מהבחינה הזאת מהדור הקודם חוץ מזה שאני בטוח שכל המשחקים יהיו עם הרבה יותר פוליש. שלא נדבר על זה שמשחקים שנמצאים מעל לשנה מהשיגור שלהם הוראו או בCGI (היילו 5) או בסרטוני מעבר (קוואנטום ברייק) זה הדבר הכי סטנדרטי בתעשיה שיכול להיות. איך הראו את היילו 4 כמעט שנתיים לפני שהוא יצא? רק בCGI, איך ראית את אלן ווייק עד כמה חודשים לפני שהוא יצא? רק בסרטוני מעבר וטק דמואים. ואיך אתה רואה משחקים לא של מיקרוסופט כמו למשל וויצ'ר 3 למשל? רק בCGI כשחושפים אותם איזה שנה וחצי לפני שהם יוצאים. כלומר באמת, מיקרוסופט הראו פי 4 יותר משחקים מסוני בתערוכה ומן הסתם חלקם יגיעו רחוק יותר מאשר השנה הקרובה, והם אלה שמקבלים את החרא?
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 06 אוגוסט 2013, 00:35

לא זוכר את השיגור של ה360 אבל בגדול אין הבדל. זו החולשה של מיקרוסופט עם תפוקת צד א'. הפעם אבל יש להם יותר אולפנים ועדיין אנחנו רחוקים לראות מהם דברים ושוב הם נסמכים על תוכן שמיוצר ע"י אולפנים חיצוניים. תעשה את ההבדל בין המשחקים שמגיעים מאולפנים פנימיים לבין אלה שלא, כי זאת הפואנטה.
הDLC של פורצה זה לא DLC. מדובר בתוכן בלתי נפרד מהמשחק ומה שהיה אמור להיות על הדיסק אבל בגלל פיגור בלו"ז חלק מהתוכן יבוא בהורדה. זה לא תוכן נוסף שתוכנן מלכתחילה כDLC כמה שבועות אחרי יציאת המשחק. זה מה שהמשחק היה אמור להיות על הדיסק.

גם הליין-אפ שיגור של סוני לא מפיל אבל לפחות יש שני משחקים שתוכננו מהתחלה לקונסולה הבאה (עד כמה שידוע לנו) וראינו הרבה מאינפמוס שמגיע בQ1 וגם ראינו מ דה אורדר.

---

עוד חדשה די צוננת: הקלטת הוידאו בקונסולה היא 720פ 30FPS. מאכזב. זה די עקום כאשר המשחקים עצמם רצים ב1080פ ואף ב60FPS.

http://www.ign.com/articles/2013/08/05/ ... t-xbox-one

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42095
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוגוסט 2013, 01:27

Kazz כתב:לא זוכר את השיגור של ה360 אבל בגדול אין הבדל. זו החולשה של מיקרוסופט עם תפוקת צד א'. הפעם אבל יש להם יותר אולפנים ועדיין אנחנו רחוקים לראות מהם דברים ושוב הם נסמכים על תוכן שמיוצר ע"י אולפנים חיצוניים. תעשה את ההבדל בין המשחקים שמגיעים מאולפנים פנימיים לבין אלה שלא, כי זאת הפואנטה.
הDLC של פורצה זה לא DLC. מדובר בתוכן בלתי נפרד מהמשחק ומה שהיה אמור להיות על הדיסק אבל בגלל פיגור בלו"ז חלק מהתוכן יבוא בהורדה. זה לא תוכן נוסף שתוכנן מלכתחילה כDLC כמה שבועות אחרי יציאת המשחק. זה מה שהמשחק היה אמור להיות על הדיסק.

גם הליין-אפ שיגור של סוני לא מפיל אבל לפחות יש שני משחקים שתוכננו מהתחלה לקונסולה הבאה (עד כמה שידוע לנו) וראינו הרבה מאינפמוס שמגיע בQ1 וגם ראינו מ דה אורדר.

---

עוד חדשה די צוננת: הקלטת הוידאו בקונסולה היא 720פ 30FPS. מאכזב. זה די עקום כאשר המשחקים עצמם רצים ב1080פ ואף ב60FPS.

http://www.ign.com/articles/2013/08/05/ ... t-xbox-one

1) לא ברור לי מה זה משנה בכלל מאיפה הבלעדיים מגיעים, אתה חושב שהיה לי אכפת מי עשה את קראקדאון או את גירס כשהם פוצצו לי את השכל כשקניתי את הקונסולה? כלומר באמת, מה זה משנה? הסטודיואים הפנימיים שלהם נראים במצב מצויין, פרוצה 5 נראה טוב כמו שפורצה צריך להיות, היילו 5 רק התחיל פיתוח (להזכיר שהיילו 4 יצא לפני פחות משנה?), פאסק סטודיוס רק נפתחו לפני כמה חודשים ולכן מן הסתם לא היה להם מה להראות ועדין שומרים בסוד מה עושים ליונהד (תן לי לנחש, פייבל 4). RARE, אובכן, הם כבר הצל של עצמם בערך 4 שנים כך שאני לא מצפה מהם לכלום. אני לפחות מקווה שיעבירו את הפרנצ'ייזים הטובים של RARE כמו וויווה פינייטה או בלאסט קורפס לאולפני צד ג' עם יכולת כמו שעשו עם KI
2) סוני יוצאת לשיגור עם KZ3 שכבר כולנו יודעים אפילו לא עבר אופטימיזציה ל8GB זיכרון שיש עכשיו בפס4, דרייב קלאב שנראה כמו משחק 360 ב1080P וקראנק שגם נראה כמו משחק דור קודם. קוראים לזה חבלי לידה, לכל קונסולה יש את זה בשיגור שלה, ה720 לא הקונסולה הראשונה שחווה את זה וכותרי שיגור כמו ROUGH SQUADRON או מריו 64 הם נדירים מאוד.
3) סוני לא הציגה בכלל ליינאפ כמעט כרגע, יש להם את קראנק שאף אחד לא סופר, דרייבקלאב שאומרים שהוא נראה ומרגיש כמו משחק דור קודם לא טוב במיוחד ובעצם חוץ מאשר אינפמס, KZ4 והאורדר (מוזר שאתה מציין את האורדר, הרי הוא הוצג רק כסרטון שאנחנו לא יודעים אם הוא CGI או לא, לא ירדת על מקירוסופט כשהם הציגו משחקים בסרטון בלבד?) סוני לא הראו כלום. לא מובן לי למה אם סוני מראה רק כמה דברים שחלקם הגדול כן בסרטונים בלבד ובאותו זמן מיקרוסופט מראה הרבה יותר דברים שגם שם חלקים בסרטונים אז מיקרוסופט מקבלת את כל האש. כלומר באמת, היא הכריזה על בערך פי 2 משחקים מסוני והם בטלו כל DRM שעצבנו כל מי שהתעצבן מהDRM (וממילא לא התכוון לקנות ONE) ובנוסף אנחנו פתאום מגלים שסוני אכלה 40% מהזיכרון שלהם למערכת הפעלה בזמן שמיקרוסופט העלתה את המהירות שעון של הGPU ועדין, רק יורדים ויורדים ויורדים עליהם. באמת שאני לא מבין את זה כבר.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים