PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 אוגוסט 2013, 08:47

bling כתב:מה זה אפשר לסמוך על הצרכנים?
זה משפט קצת סתום,צרכנים יכולים לקחת החלטות רעות שמטות את התעשייה למקומות שליליים כמו עם ה Wii,אני לא דיברתי על צרכנים אלא עלינו,על אלו שאוהבים משחקים,האינטרס שלנו לא תואם בהכרח את זה של "הצרכנים" שבתורם יכולים להטות את הפוקוס של היצרניות עצמן והתעשייה.
האבא הזה לא מזרים כסף למקומות הנכונים,כמו שה 100 מליון צרכני ה Wii ברובם לא תרמו לתעשייה ולא קידמו אותה למקומות הנכונים,אלא אם כן WiiFiT,just dance וכו' אלו המקומות הנכונים מבחינתך שמקדמים את המדיום.
אתה באמת חושב שגיימרים רבים נוספו בעקבות הצלחת ה Wii?
אני בספק,לדעתי המספר שלהם שולי ביחס לכמה שה ps3 וה 360 עצמן הביאו,אבל אי אפשר באמת לבדוק את זה אז אין מה להוסיף בנושא.

אני מודע לזה שמכשיר שיציע עוד פיצ'רים הוא מכשיר שבעל סיכויים גבוהים יותר להצליח,אני מבכה את זה כשזה בא על חשבון הפוקוס העיקרי והסיבה שכולנו פה,המשחקים,זה ברור שחשוב לפנות לצרכנים עצמם ולקהל רחב ככל האפשר ולא רק להארדקורים,אבל שוב זה לא מקדם את המדיום לכיוונים רצויים למרות שאולי זה חשוב להישרדותו,לדעתי כל אחד כמעט יאמר שמספיק לו ה OS של ה 360 וה PS3 + פיצ'רים מעולים כאוות נפשם של היצרניות כל עוד זה לא בא על חשבון המשחקים.

אני שוב אחזור על כך שגם אם סוני קידמה פורמטים בעבר היא לעולם לא התפשרה על החזון הטכנולוגי שלה,ה DVD זה פורמט יעיל למשחקים ככה שלא היתה איתו בעיה ואפילו את ה BR היא הציגה כמשהו שגם יתרום למשחקים עצמם אבל גם אם ברור שעדיף היה DVD לפחות הם שמרו על החזון שלהם של מכונת משחקים בראש ובראשונה עם החומרה הטובה ביותר שיכולים לספק.

זה כן חצי חארטה כי הוא דיבר על הפס4 עם ה 8 GB כהקשר למכונת משחקים,לא על ביצועי ה APP שיהיו לה,כשאתה מתאר אילו משחקים יהיו עם 8 GB של GDDR5 וכך מצית את דמיונם של הקוראים שלך שמודעים לכך שמדובר בכמות מטורפת של זיכרון מאוד מתקדם,יש פה חוסר יושר מסויים כשבפועל אתה מתכוון ל 5,אין מה לעשות 5 זה פחות מרשים מ 8.


איך זה שהאבא קונה ONE, לא מזרים את הכסף למקומות הנכונים? מה המקומות הנכונים? מי מחליט מהם המקומות הנכונים? אני? אתה? איזו חבורה של סופר-גיימרים בחליפות, במחסן סודי?
ההגדרה של המקום הנכון מאוד ברורה - אם מספיק אנשים קונים את זה, אז זה הכיוון הנכון.
אם אתה חושב שמשחק מסוים לא מקדם את המדיום לכיוון הנכון, אל תקנה אותו. אם מספיק אנשים יחשבו כמוך, אז המשחק הזה לא יצליח. אם המון אנשים יחשבו ההפך ממך ויקנו אותו, אז כנראה שהכיוון שלו נכון להמון אנשים וככזה, הוא נכון גם למדיום.

הOS של ה360 וPS3 ממש לא מספיקה לי, בתור גיימר הארדקור. מדובר בשתי פיסות טכנולוגיה מיושנות, שהשדרוג המתבקש שלהן איננו רק בכוח העיבוד, אלא גם ביכולת של התוכנה לבצע הרבה דברים בו-זמנית ולאפשר לי כמשתמש לעצב את הממשק באופן הרבה יותר גמיש.
לפתח מערכת הפעלה שמאפשרת לי לעבור בשניה אחת בין טלויזיה ומשחק, או לעצור כל משחק בכל רגע, לעבור לשחק במשחק אחר בשניה ולחזור לאותו הרגע במשחק הראשון, לא פוגע בי בגיימר. זה משפר באופן מאוד משמעותי את החוויה שלי.
ה3-4 דקות שלוקח לי להגיע לשמירה של בפיפ"א, מהרגע שאני מחליט לשחק פיפ"א, הן זמן יקר ועם הקונסולות החדשות ומערכות ההפעלה "גוזלות" המשאבים שלהן, הזמן הזה הולך להיות הרבה יותר קצר.

להציע קונסולה בהשקה ב599$, זה להתפשר על החזון הטכנולוגי שלה, כי הם יכלו להשקיע את ה300$ שעלה לייצר כונן בלוריי במכשיר משחקים יותר טוב.

זה לא חצי חרטה, כי ביצועי APP זה סופר חשוב למכונת משחקים מודרנית. היכולת לעבור ממשחק, למשחק, לאפליקציה אחרת ובחזרה, במהירות וביעליות זה חשוב מאוד. זה חלק ממה שיעשה את קונסולות הדור הבא לכל כך הרבה יותר מוצלחות מאלו של היום.
אם זה היה סתם PS3, עם מערכת הפעלה דומה ואותם פיטצ'רים, אבל עם משחקים מתקדמים יותר, זה היה מביש ומעצבן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 02 אוגוסט 2013, 05:33

לגבי מערכת ההפעלה:
האמת היא שאם מיקרוסופט לא היתה פותחת במירוץ החימוש כנראה שסוני מלכתחילה לא היתה רצה ל-8GB בעצמה. השמועות בזמנו דיברו בכלל על אכזבה של מפתחים מ2GB וניסיון לדחוף אותם להשתמש ב-4GB - וזה מה שכולם חשבו שיהיה עד ממש להכרזה עצמה. הGDDR5 היה הימור רציני שהשתלם בקטע הזה לסוני, כי עד לא מזמן 8GB בכלל לא היה אופציה על השולחן לGDDR5. אבל לתחרות היתה חלק חשוב בזה שהם כן הכניסו 8GB בסופו של דבר.

המעניין הוא ש(מי שזוכר את הדיונים בויגיימס) אני הייתי בזמנו בשוק כשהיו שמועות שדיברו על 3GB למערכת ההפעלה. טענתי בזמנו שזה מופרך לחלוטין גם אם מחשיבים קינקט וים אפליקציות ברקע, והדבר היחיד שיכול לדעתי לנפח את העסק כל כך הוא איזו פונקציה מופרכת של הקלטת וידאו מתמדת בזמן אמת. ובסופו של דבר זה מה שקרה...
ואז באו סוני ואמרו שגם להם יש הקלטת וידאו ברקע, וגם אז זה נראה לי מוזר - רק הפעם מהכיוון ההפוך. נדמה לי שממש פה בדיון שאלתי אנשים איפה סוני ציינו במפורש שתהיה הקלטת וידאו ברקע בדיוק באותה צורה כמו מיקרוסופט: פשוט לא הסתדר לי איך מיקרוסופט הקצו לזה משאבים בזמן שסוני מצליחה לעשות קסמים - גם לספק מערכת הפעלה של חצי ג'יגה וגם כמו מיקרוסופט לקודד וידאו ברקע כל הזמן. הייתי בטוח שתהיה פה איזה כוכבית (הקלטה בSD בלבד או משהו) אבל בסוף מסתבר שפשוט חשדתי בכיוון הלא נכון. ככה או ככה כנראה שאין קסמים בקטע הזה: בשביל לכידת וידאו צריך זיכרון פנוי.

DrKeo כתב:ואו איזו הודעה, נראה לי שאם היית קורא את ההודעה הזאת ממשתמש בVGAMES היית נותן לו באן ומוחק אותה. איפה להתחיל בכלל?
1) MACWARRIOR? ברצינות אתה מביא את 2 MACHWARRIOR? משחק שנראה ככה כדוגמה?

אם כבר, בVgames הייתי נותן באן למישהו שלא מאיית Mechwarrior נכון פעמיים ברציפות :)
אבל נראה לי שבכל המשחקים שהזכרתי והתמונות שהבאת עקב כך פספסת את הנקודה... Mechwarrior הגיע לא בשביל לציין פסגה גרפית אלא בשביל להמחיש את הפער העצום ברזולוציה של משחק תלת מימד - מ320X240 על הN64 לעומת 768X1024 על המחשב. אולטימה בא להזכיר שעולמות תלת מימדיים היו כבר לפני דום ודיוק נוקם (גם אם המודלים של הדמויות היו דו מימדיים). וDaggerfall בא להזכיר איזה עולם משחק תלת מימדי עצום כבר היה אפשר להריץ אז.
אם בסופו של דבר הייתי רוצה להשוות את מריו לא הייתי צריך ללכת לכל התזכורות האלו. היה מספיק להציג את התמונה שהבאת (שאגב רצה כנראה מאמולטור כי היא ברזולוציה יותר גבוהה מהמשחק עצמו)
תמונה
ולהשוות אותו למשחק באותו הזאנר: טומב ריידר שרץ על הPC ב640X480 בדיוק באותה התקופה:
תמונה

הנתונים שלך היו קצת מנותקים מהמציאות. כרטיס המסך של הN64 היה 62.5MHZ ולא 90MHZ. לעומתו על הPC היו כבר שנה קודם כרטיסי מסך מהירים יותר כמו הS3 Virge עם 80MHZ. אתה חייב להבין שהוודו לא המציא את התלת מימד, והיו משחקי תלת מימד שכבר נתמכו בפלטת צבעים של 16-ביט באותה התקופה. הPC פשוט סבל מפגרמנטציה בגלל שכל כרטיס תמך בAPI אחר (glide ו-DX היו בחיתולים אז), אבל ברגע שהמשחק שלך תמך בכרטיס שלך המשחק נראה פשוט מצויין בדיוק כמו בתמונה של טומב ריידר. גם עדיין לא ברור לי איך אתה מסביר לי שבPC היה פי 4 יותר זיכרון כשאצלי במחשב כבר היה 32MB לעומת ה-4 של ה-N64. בשביל להקביל את היחס הזה לדור הנוכחי, צריך שיהיו לי 64GB זיכרון על הPC שקניתי עכשיו, אבל נאלצתי להסתפק ב-16 בלבד (וזה עוד יותר ממה שרוב האנשים קונים עם מחשב חדש כיום).

כנ"ל הדור שבא אחר כך: גם פה תמוה שאחרי שמראים לך את הפער העצום בין מקס פיין לבין MGS2, ואז אתה בוחר להשוות אותו למשחק מזאנר שונה לחלוטין ומזכיר את רוס סקווארדון 2.
אז אם כבר להשוות, לפחות תזכור איך המשחק נראה לא דרך בולשוטס של לוקאסארטס...
תמונה
ואז את זה תשווה למשחקים בזאנר שיצאו באותה השנה כמו קומאנצי 4 (או אולי או Freelancer/Starlancer בשביל להשוות למשהו בחלל - הם פשוט לא יצאו באותה השנה):
תמונה
ככה שלא היתה פה בדיוק מהפיכה.
אבל היילו וGTA שהזכרתי פשוט ממחישים את הנקודה שאפילו כשמביאים תמונות של משחקי קונסולה משנה מסוימת זה לא מראה שהחומרה היתה עדיפה: רק שמשחקים מסוימים יצאו אליה בבלעדיות ולכן אין לנו קנה מידה בשבילם עד שהם באמת יוצאים גם לPC. ברגע שאותם משחקים יצאו לPC אפשר היה לראות בקלות איפה הם יותר מרשימים ועל איזו חומרה בדיוק, בין אם זה היילו, GTA, טומב ריידר או MGS2. אבל בוא ונראה אותך מציין משחק אחד שיצא לקונסולה ולPC בדורות הקודמים ונראה יותר טוב בגרסת הקונסולה שלו. ובסופו של דבר אין שום דבר שונה מהותית בדור הזה מדורות קודמים מבחינת הפער שהPC כבר פתח על הקונסולות, כשה-360 היתה אולי מקרה חריג בודד בנוף כי הרי גם בדור הזה אני יכול להביא פה תמונות ממשחקים כמו The Division ולטעון לאיזו עליונות גרפית מונפצת רק בגלל שהמשחק עדיין לא מגיע לPC.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 05 אוגוסט 2013, 14:15

ההבדלים! אני עוד זוכר שלא היה משהו לקנות לפס3 שלו עד שהגיע רידג' רייסר 7 לאילת....
http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2013/08/05/ps3-vs-ps4-the-launch-line-up-comparison/#gallery-top
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 05 אוגוסט 2013, 21:28

Nucleus_Dawn כתב:
איך זה שהאבא קונה ONE, לא מזרים את הכסף למקומות הנכונים? מה המקומות הנכונים? מי מחליט מהם המקומות הנכונים? אני? אתה? איזו חבורה של סופר-גיימרים בחליפות, במחסן סודי?
ההגדרה של המקום הנכון מאוד ברורה - אם מספיק אנשים קונים את זה, אז זה הכיוון הנכון.
אם אתה חושב שמשחק מסוים לא מקדם את המדיום לכיוון הנכון, אל תקנה אותו. אם מספיק אנשים יחשבו כמוך, אז המשחק הזה לא יצליח. אם המון אנשים יחשבו ההפך ממך ויקנו אותו, אז כנראה שהכיוון שלו נכון להמון אנשים וככזה, הוא נכון גם למדיום.

הOS של ה360 וPS3 ממש לא מספיקה לי, בתור גיימר הארדקור. מדובר בשתי פיסות טכנולוגיה מיושנות, שהשדרוג המתבקש שלהן איננו רק בכוח העיבוד, אלא גם ביכולת של התוכנה לבצע הרבה דברים בו-זמנית ולאפשר לי כמשתמש לעצב את הממשק באופן הרבה יותר גמיש.
לפתח מערכת הפעלה שמאפשרת לי לעבור בשניה אחת בין טלויזיה ומשחק, או לעצור כל משחק בכל רגע, לעבור לשחק במשחק אחר בשניה ולחזור לאותו הרגע במשחק הראשון, לא פוגע בי בגיימר. זה משפר באופן מאוד משמעותי את החוויה שלי.
ה3-4 דקות שלוקח לי להגיע לשמירה של בפיפ"א, מהרגע שאני מחליט לשחק פיפ"א, הן זמן יקר ועם הקונסולות החדשות ומערכות ההפעלה "גוזלות" המשאבים שלהן, הזמן הזה הולך להיות הרבה יותר קצר.

להציע קונסולה בהשקה ב599$, זה להתפשר על החזון הטכנולוגי שלה, כי הם יכלו להשקיע את ה300$ שעלה לייצר כונן בלוריי במכשיר משחקים יותר טוב.

זה לא חצי חרטה, כי ביצועי APP זה סופר חשוב למכונת משחקים מודרנית. היכולת לעבור ממשחק, למשחק, לאפליקציה אחרת ובחזרה, במהירות וביעליות זה חשוב מאוד. זה חלק ממה שיעשה את קונסולות הדור הבא לכל כך הרבה יותר מוצלחות מאלו של היום.
אם זה היה סתם PS3, עם מערכת הפעלה דומה ואותם פיטצ'רים, אבל עם משחקים מתקדמים יותר, זה היה מביש ומעצבן.


אני לא מסכים איתך,לא כל מה שאנשים קונים הוא נכון מנקודת המבט שלי,כמו שאם הייתי חובב קולנוע לא הייתי שמח אם סרטי טראש היו נחשבים ל"כיוון הנכון",זה באמת נורא פשוט ואין טעם להרחיב על כך.

בקשר ל OS ,אם מה ש SWYM אומר מדויק אז הבזבוז הגדול של ה RAM לא נובע מפיט'רים כמו הקפאת המשחק או המיידיות והמהירות שמערכות ההפעלה מציעות אלא בשביל פיצ'ר מטופש כמו הקלטת משחק,אחד הדברים היותר מטומטמים שבגללם בעלי הקונסולות צריכים להתפשר על המשחקים שלהם,זה אפילו לא מנגן סרטי בלו ריי!
בזבוז.

ואתה יודע שאם לא היה בלו ריי סוני היתה מצמצמת את ההפסדים הרבים שהיא ספגה על הפס3+המחיר הגבוה שאיתו המכשיר הושק והרתיע לקוחות רבים לטובת כונן DVD זול ותג מחיר זהה לשל הבוקס,זה ברור שזה לא היה הולך לכרטיס מסך טוב יותר או משהו בסגנון.
בכלל כל הפיתוח של הפס3 היה קטסטרופה אחת גדולה ואפשר לראות זאת גם בעקיפין אצל הבכירים של סוני שמתראיינים על הפס4 ורומזים עד כמה הפס3 לא היה מכשיר מוצלח מבחינת התכנון שלו והגישה שהציג.

זה חצי חארטה כי בראיונות הוא לא דיבר על ביצועי APP אלא נטו בהקשר למשחקים,זה הכל.
אני אישית הייתי שמח לקבל מפלצת טכנולגיה עם מערכת OS קצת משופרת משל הפס3 וזהו,לי נראה הרבה יותר מהותי מאשר כל הפיצ'רים הללו אבל כל אחד ודעתו,כנראה שאני יחסית מיעוט לדעת סוני ומייקרוסופט.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 אוגוסט 2013, 22:02

bling כתב:
אני לא מסכים איתך,לא כל מה שאנשים קונים הוא נכון מנקודת המבט שלי,כמו שאם הייתי חובב קולנוע לא הייתי שמח אם סרטי טראש היו נחשבים ל"כיוון הנכון",זה באמת נורא פשוט ואין טעם להרחיב על כך.

בקשר ל OS ,אם מה ש SWYM אומר מדויק אז הבזבוז הגדול של ה RAM לא נובע מפיט'רים כמו הקפאת המשחק או המיידיות והמהירות שמערכות ההפעלה מציעות אלא בשביל פיצ'ר מטופש כמו הקלטת משחק,אחד הדברים היותר מטומטמים שבגללם בעלי הקונסולות צריכים להתפשר על המשחקים שלהם,זה אפילו לא מנגן סרטי בלו ריי!
בזבוז.

ואתה יודע שאם לא היה בלו ריי סוני היתה מצמצמת את ההפסדים הרבים שהיא ספגה על הפס3+המחיר הגבוה שאיתו המכשיר הושק והרתיע לקוחות רבים לטובת כונן DVD זול ותג מחיר זהה לשל הבוקס,זה ברור שזה לא היה הולך לכרטיס מסך טוב יותר או משהו בסגנון.
בכלל כל הפיתוח של הפס3 היה קטסטרופה אחת גדולה ואפשר לראות זאת גם בעקיפין אצל הבכירים של סוני שמתראיינים על הפס4 ורומזים עד כמה הפס3 לא היה מכשיר מוצלח מבחינת התכנון שלו והגישה שהציג.

זה חצי חארטה כי בראיונות הוא לא דיבר על ביצועי APP אלא נטו בהקשר למשחקים,זה הכל.
אני אישית הייתי שמח לקבל מפלצת טכנולגיה עם מערכת OS קצת משופרת משל הפס3 וזהו,לי נראה הרבה יותר מהותי מאשר כל הפיצ'רים הללו אבל כל אחד ודעתו,כנראה שאני יחסית מיעוט לדעת סוני ומייקרוסופט.



לא אתה מחליט מה טוב לתעשייה. מה שטוב לתעשייה, זה מה שהרבה אנשים קונים. ככל שהתעשייה עושה יותר כסף, יותר טוב לה. אם התעשייה מגלגלת יותר כסף, זה אומר שהיא מספקת ליותר אנשים, את המוצרים שהם רוצים, אז זה טוב גם לצרכנים.

ה"בזבוז" הגדול של הRAM, הולך על הפיטצ'ר של הקלטת גיימפליי? מגניב לגמרי. זה פיטצ'ר ממש מוצלח וכיף שהוא הופך לסטנדרט בדור הבא.

זה לא חארטה בכלל, כי בראיונות הוא דיבר נטו בהקשר למשחקים והוא לא אמר שום דבר לא נכון. ה8GB זיכרון באמת תורם למשחקים. אם היו 6 GB בלבד, אז המפתחים היו נאלצים להסתפק ב3GB, במקום ב5GB. אם היו רק 5 GB, אז היו למפתחים אפילו פחות משאבים.

מערכת OS קצת משופרת משל הPS3 זה זוועה ומזל שסוני מנסים לדאוג שהPS4 באמת תהייה קצת יותר מPS3 עם יותר כוח עיבוד. גם הPS3 וגם ה360 מרגישות כל כך מיושנות ומעפנות היום, הרבה בגלל שמערכות ההפעלה שלהן מאפשרות מעט מאוד. PS4, עם מערכת הפעלה של PS3, זה כמו להוציא טלפון מתומן ליבות, עם מסך 5 אינץ' ברזולוציה 1080P, שמפעיל סימביאן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוגוסט 2013, 22:52

Nucleus_Dawn כתב:

לא אתה מחליט מה טוב לתעשייה. מה שטוב לתעשייה, זה מה שהרבה אנשים קונים. ככל שהתעשייה עושה יותר כסף, יותר טוב לה. אם התעשייה מגלגלת יותר כסף, זה אומר שהיא מספקת ליותר אנשים, את המוצרים שהם רוצים, אז זה טוב גם לצרכנים.

ה"בזבוז" הגדול של הRAM, הולך על הפיטצ'ר של הקלטת גיימפליי? מגניב לגמרי. זה פיטצ'ר ממש מוצלח וכיף שהוא הופך לסטנדרט בדור הבא.

זה לא חארטה בכלל, כי בראיונות הוא דיבר נטו בהקשר למשחקים והוא לא אמר שום דבר לא נכון. ה8GB זיכרון באמת תורם למשחקים. אם היו 6 GB בלבד, אז המפתחים היו נאלצים להסתפק ב3GB, במקום ב5GB. אם היו רק 5 GB, אז היו למפתחים אפילו פחות משאבים.

מערכת OS קצת משופרת משל הPS3 זה זוועה ומזל שסוני מנסים לדאוג שהPS4 באמת תהייה קצת יותר מPS3 עם יותר כוח עיבוד. גם הPS3 וגם ה360 מרגישות כל כך מיושנות ומעפנות היום, הרבה בגלל שמערכות ההפעלה שלהן מאפשרות מעט מאוד. PS4, עם מערכת הפעלה של PS3, זה כמו להוציא טלפון מתומן ליבות, עם מסך 5 אינץ' ברזולוציה 1080P, שמפעיל סימביאן.

להטיב עם הרוב זה לא להטיב איתי, איתך ועם בלינג. אנחנו מיעוט בעולם המשחקים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 אוגוסט 2013, 23:08

DrKeo כתב:להטיב עם הרוב זה לא להטיב איתי, איתך ועם בלינג. אנחנו מיעוט בעולם המשחקים.


אנחנו לא רוב האנשים. אנחנו רוב הכסף. המערכת לגמרי עובדת לטובתינו. בגלל זה כשמיעוט קטנטן צרח על מייקרוסופט שהוא לא רוצה שהם יעשו סטים לקונסולות, הם שינו את זה. הם מפחדים מאיתנו וגם אם מיעוט מתוך המיעוט הוא זה שמתלונן להם, הם מקשיבים, כי יותר כסף ממעט אנשים, הוא בעל חשיבות גדולה יותר, ממעט כסף מהרבה אנשים.

קונסולה עם מערכת הפעלה "מבזבזת משאבים", שמאפשרת לך, לי ולבלינג, להקליט כל רגע בגיימפלי ולהעלות סרטונים של הביצועים שלנו, להחליף בין משחקים באופן מיידי, להפסיק לשחק ולחזור לאותה הנקודה שבה עצרת במשחק ומאפשרת לנו לשחק עם חברים יותר בקלות, היא מערכת שמטיבה איתך, איתי ועם בלינג. גם זה שהיא מאפשרת לנו להנות מעוד פיטצ'רים, שלא קשורים למשחקים, מטיב איתנו. איתי זה מטיב אם זה יעשיר את משחקי הפריימר ליג. איתך זה יטיב, אם תוכל להזרים את משחקי המחשב שלך, שמחובר בHDMI לONE, בקלילות ובלי להחליף מקור שידור ועם בלינג זה מטיב, כי סוני יודעים שהם מחויבים לעמוד בתחרות הקשה ממייקרוסופט ולדאוג שמערכת ההפעלה שלהם תפעל חלק וטוב.

אם הצרכנים היו מקבלים רק מה שהם משוכנעים שיהיה להם טוב, אז פורד היה מפתח אחלה סוס מהיר יותר ולא היו לנו מכוניות. גם לא היה לנו סטים, שכל הצרכנים זעקו על כמה שהוא יהיה אסון קולוסאלי והתגלה כמחייה הגדול של שוק הPC.
השיטה עובדת לטובתינו. נהדר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוגוסט 2013, 23:28

Nucleus_Dawn כתב:
אנחנו לא רוב האנשים. אנחנו רוב הכסף. המערכת לגמרי עובדת לטובתינו. בגלל זה כשמיעוט קטנטן צרח על מייקרוסופט שהוא לא רוצה שהם יעשו סטים לקונסולות, הם שינו את זה. הם מפחדים מאיתנו וגם אם מיעוט מתוך המיעוט הוא זה שמתלונן להם, הם מקשיבים, כי יותר כסף ממעט אנשים, הוא בעל חשיבות גדולה יותר, ממעט כסף מהרבה אנשים.

קונסולה עם מערכת הפעלה "מבזבזת משאבים", שמאפשרת לך, לי ולבלינג, להקליט כל רגע בגיימפלי ולהעלות סרטונים של הביצועים שלנו, להחליף בין משחקים באופן מיידי, להפסיק לשחק ולחזור לאותה הנקודה שבה עצרת במשחק ומאפשרת לנו לשחק עם חברים יותר בקלות, היא מערכת שמטיבה איתך, איתי ועם בלינג. גם זה שהיא מאפשרת לנו להנות מעוד פיטצ'רים, שלא קשורים למשחקים, מטיב איתנו. איתי זה מטיב אם זה יעשיר את משחקי הפריימר ליג. איתך זה יטיב, אם תוכל להזרים את משחקי המחשב שלך, שמחובר בHDMI לONE, בקלילות ובלי להחליף מקור שידור ועם בלינג זה מטיב, כי סוני יודעים שהם מחויבים לעמוד בתחרות הקשה ממייקרוסופט ולדאוג שמערכת ההפעלה שלהם תפעל חלק וטוב.

אם הצרכנים היו מקבלים רק מה שהם משוכנעים שיהיה להם טוב, אז פורד היה מפתח אחלה סוס מהיר יותר ולא היו לנו מכוניות. גם לא היה לנו סטים, שכל הצרכנים זעקו על כמה שהוא יהיה אסון קולוסאלי והתגלה כמחייה הגדול של שוק הPC.
השיטה עובדת לטובתינו. נהדר.

אני לא רואה את זה, אני כנראה לא אעלה סרטון בודד לרשת ואני וכל שחקן הארד קור כמוני כנראה יעוף על קונסולה חזקה יותר שמספקת גיימפליי איכותי יותר מאשר שטויות של קז'ואלים. לי ולבלינג לפחות, עדיף עוד שני גיגה של זיכרון לקונסולה מאשר הקלטת משחקים, לא יודע מה אתה מעדיף. מה שאתה מדבר עליך בעיקר מטיב עם הבני 13, לא איתנו. אם קיים משחק אחד בודד בכל הדור הזה שיהיה קצת פחות טוב כי היה לו 5 גיגה ולא 7 גיגה אז כבר הפסדנו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אוגוסט 2013, 03:41

DrKeo כתב:אני לא רואה את זה, אני כנראה לא אעלה סרטון בודד לרשת ואני וכל שחקן הארד קור כמוני כנראה יעוף על קונסולה חזקה יותר שמספקת גיימפליי איכותי יותר מאשר שטויות של קז'ואלים. לי ולבלינג לפחות, עדיף עוד שני גיגה של זיכרון לקונסולה מאשר הקלטת משחקים, לא יודע מה אתה מעדיף. מה שאתה מדבר עליך בעיקר מטיב עם הבני 13, לא איתנו. אם קיים משחק אחד בודד בכל הדור הזה שיהיה קצת פחות טוב כי היה לו 5 גיגה ולא 7 גיגה אז כבר הפסדנו.


גם אני חשבתי שלעולם לא אצלם תמונה במשחק. ביום שהכניסו את האפשרות הזאת לסטים, עשיתי את זה.
גם לא חשבתי שאעשה סרטונים. ביום שהכניסו את לTF2, עשיתי את זה ואם זה גם היה פועל כמו שצריך, הייתי ממשיך לעשות את זה.

יהיו קיימים המון משחקים בדור הזה, שיהיו פחות טובים, ללא האפשרות לשתף סרטונים עם חברים, להחליף בין משחקים באופן מיידי ולעצור אותם בכל רגע נתון ולחזור אליהם אחר כך, אז הרווחנו המון.
בשורה התחתונה, התקדמנו ממצב של חצי ג'יגה זכרון, למצב של חמישה ג'יגה זכרון. שיפור של פי עשרה יותר זה נהדר.
אם צריך לוותר על שיפור של פי שלושה עשר, בשביל המון פיטצ'רים סופר שימושיים, שיהפכו את החוויה של כולנו ליותר טובה, אז מבחינתי זה רווח נקי. אני מעדיף שיהיה למפתחים ג'יגה פחות לעבוד איתו, אבל שיקח לי 10 שניות לחזור לשמירה שלי בפיפ"א, לעומת 4-5 דקות היום.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 06 אוגוסט 2013, 09:31

אני מעדיף שיהיה למפתחים ג'יגה פחות לעבוד איתו, אבל שיקח לי 10 שניות לחזור לשמירה שלי בפיפ"א, לעומת 4-5 דקות היום.

I ENDORSE THIS MESSAGE
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 06 אוגוסט 2013, 10:26

bling כתב:
אני לא מסכים איתך,לא כל מה שאנשים קונים הוא נכון מנקודת המבט שלי,כמו שאם הייתי חובב קולנוע לא הייתי שמח אם סרטי טראש היו נחשבים ל"כיוון הנכון",זה באמת נורא פשוט ואין טעם להרחיב על כך.

בקשר ל OS ,אם מה ש SWYM אומר מדויק אז הבזבוז הגדול של ה RAM לא נובע מפיט'רים כמו הקפאת המשחק או המיידיות והמהירות שמערכות ההפעלה מציעות אלא בשביל פיצ'ר מטופש כמו הקלטת משחק,אחד הדברים היותר מטומטמים שבגללם בעלי הקונסולות צריכים להתפשר על המשחקים שלהם,זה אפילו לא מנגן סרטי בלו ריי!
בזבוז.

לא לא רגע, אני אומר שהפיצ'ר של הקלטת המשחק הוא רק אחד הגורמים לבזבוז הRAM: בזמנו אפילו לא חשבתי שישתמשו בזיכרון בשביל לשמור state של משחק ולהחליף בין משחקים בלי זמני טעינה (ולא ידוע לי אם סוני עדיין מאפשרת את זה) הנקודה היא שברגע שאתה מפנה 3GB למערכת ההפעלה יש המון דברים אחרים שאתה יכול לעשות איתה, כולל גם לעבור בין שני משחקים בצורה חלקה ובלי לטעון מהדיסק. אנחנו עדיין לא יודעים מה הקונסולות מסוגלות לעשות בפועל ככה שעדיף לחכות ולראות.

הנקודה שאתה כנראה שוכח היא שמלכתחילה זו היתה המטרה של הפיצ'רים האלו: כשמיקרוסופט בחרה ב8GB זיכרון היא עשתה את זה רק בשביל לתמוך בפיצ'רים האלו, ובמידה והם לא היו קיימים היא פשוט היתה מסתפקת במכשיר עם 4GB זיכרון שהיה עולה לה קצת פחות, וכנ"ל סוני שבכלל כיוונה מלכתחילה ל4GB זיכרון ורק ברגע האחרון הפתיעה את כולם עם 8GB. אתה הרי לא זוכר את השמועות שדיברו בזמנו על מעבד עם 8 ליבות ו-8 ג'יגה זיכרון וכולנו חשבנו שהן קצת מופרכות? בזכות הפיצ'רים האלו אתה בעצם מקבל היום קונסולות שיש להן באזור ה4.5-5.5 ג'יגה של זיכרון למשחקים במקום 4GB מינוס כמות הזיכרות שהיתה לוקחת מערכת הפעלה רזה יותר.
אל תשכח שעל הPC היום למעלה מ-50% מהמחשבים בסקר החומרה של סטים (שמייצג את הסגמנט של הגיימינג) הם עם 4GB זיכרון ופחות (כשהרוב המוחלט של המחשבים גם מגיע עם 2 עד 4 ליבות). דווקא כשזה מגיע לזיכרון המצב של הקונסולות עדיין מצויין ויקח עוד הרבה זמן עד שתשמע מפתחים מתלוננים שאין להם מספיק.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 06 אוגוסט 2013, 10:43

גם צריך לזכור שמיק'/סוני יכולים לשפר את יעילות המערכת הפעלה שלהם וכך להוריד את הFOOTPRINT שלה על הזכרון... אני די בטוח שמיק' עשתה את זה לאורך הדור הזה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוגוסט 2013, 10:46

Nucleus_Dawn כתב:
גם אני חשבתי שלעולם לא אצלם תמונה במשחק. ביום שהכניסו את האפשרות הזאת לסטים, עשיתי את זה.
גם לא חשבתי שאעשה סרטונים. ביום שהכניסו את לTF2, עשיתי את זה ואם זה גם היה פועל כמו שצריך, הייתי ממשיך לעשות את זה.

יהיו קיימים המון משחקים בדור הזה, שיהיו פחות טובים, ללא האפשרות לשתף סרטונים עם חברים, להחליף בין משחקים באופן מיידי ולעצור אותם בכל רגע נתון ולחזור אליהם אחר כך, אז הרווחנו המון.
בשורה התחתונה, התקדמנו ממצב של חצי ג'יגה זכרון, למצב של חמישה ג'יגה זכרון. שיפור של פי עשרה יותר זה נהדר.
אם צריך לוותר על שיפור של פי שלושה עשר, בשביל המון פיטצ'רים סופר שימושיים, שיהפכו את החוויה של כולנו ליותר טובה, אז מבחינתי זה רווח נקי. אני מעדיף שיהיה למפתחים ג'יגה פחות לעבוד איתו, אבל שיקח לי 10 שניות לחזור לשמירה שלי בפיפ"א, לעומת 4-5 דקות היום.

גם אני מצלם פה ושם תמונות בסטים אבל אם זה היה עולה לי בפריים אחד בfps בזמן משחק או בחדות של חצי פיקסל בטקסטורה הייתי מעיף את הפיצ׳ר זה לעזאזל. כנ״ל בone, כל פיצ׳ר שעולה לי באיכות המשחק יכול ללכת לעזאזל, ביחוד כשהו תופס כמעט חצי זיכרון מערכת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אוגוסט 2013, 13:32

swiss-the-engine כתב:גם צריך לזכור שמיק'/סוני יכולים לשפר את יעילות המערכת הפעלה שלהם וכך להוריד את הFOOTPRINT שלה על הזכרון... אני די בטוח שמיק' עשתה את זה לאורך הדור הזה.


אם אני לא טועה, גם סוני עשתה את זה במהלך הדור.
בהחלט הגיוני שעם הזמן יהיו עדכונים שיאפשרו למפתחים לגשת ליותר זכרון. זה דומה לכך שאחרי כמה שנים, סוני שיחררו פאטצ' שהעלה את מהירות השעון של המעבד בPSP.

נדב, הברירה היא לא בין קונסולה עם 8GB ומערכת הפעלה כבדה, לבין קונסולה עם 8GB ומערכת הפעלה רזה.
הברירה היא בין קונסולה עם 8GB ומערכת הפעלה כבדה, לבין קונסולה עם 4/6GB ומערכת הפעלה רזה.

העובדה שסוני ומייקרוסופט החליטו שמערכות ההפעלה צריכות להיות מודרניות ומתקדמות וצריכות לאפשר פיטצ'רים נוספים, על אלו שמערכות ההפעלה בקונסולות הנוכחיות נותנות, היא הסיבה שיש לנו קונסולות עם כל כך הרבה זכרון. אחרת, כנראה שדווקא היינו רואים את המפתחים נהנים מפחות ממה שיש להם עכשיו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוגוסט 2013, 14:45

Nucleus_Dawn כתב:
אם אני לא טועה, גם סוני עשתה את זה במהלך הדור.
בהחלט הגיוני שעם הזמן יהיו עדכונים שיאפשרו למפתחים לגשת ליותר זכרון. זה דומה לכך שאחרי כמה שנים, סוני שיחררו פאטצ' שהעלה את מהירות השעון של המעבד בPSP.

נדב, הברירה היא לא בין קונסולה עם 8GB ומערכת הפעלה כבדה, לבין קונסולה עם 8GB ומערכת הפעלה רזה.
הברירה היא בין קונסולה עם 8GB ומערכת הפעלה כבדה, לבין קונסולה עם 4/6GB ומערכת הפעלה רזה.

העובדה שסוני ומייקרוסופט החליטו שמערכות ההפעלה צריכות להיות מודרניות ומתקדמות וצריכות לאפשר פיטצ'רים נוספים, על אלו שמערכות ההפעלה בקונסולות הנוכחיות נותנות, היא הסיבה שיש לנו קונסולות עם כל כך הרבה זכרון. אחרת, כנראה שדווקא היינו רואים את המפתחים נהנים מפחות ממה שיש להם עכשיו.

אני לא יודע מאיפה הבאת את זה, אם אתה חושב שמיקרוסופט סופגת בשבילנו מכה בשביל לתת לנו מערכת הפעלה טובה יותר אז בבקשה אבל מהכרות עם מיקרוסופט הם לא בדיוק החברה הכי אדיבה בעולם. אז או שאתה משלם יותר על 8GB או שהם פשוט אכלו לך 2GB+ שנועדו לביצועים של משחקים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אוגוסט 2013, 17:47

DrKeo כתב:אני לא יודע מאיפה הבאת את זה, אם אתה חושב שמיקרוסופט סופגת בשבילנו מכה בשביל לתת לנו מערכת הפעלה טובה יותר אז בבקשה אבל מהכרות עם מיקרוסופט הם לא בדיוק החברה הכי אדיבה בעולם. אז או שאתה משלם יותר על 8GB או שהם פשוט אכלו לך 2GB+ שנועדו לביצועים של משחקים.


הא? מה הקשר? מי אמר שמייקרוסופט סופגת מכה? ברור שאנחנו משלמים על זה. מתי אמרתי משהו אחר?

העניין הוא שאם הONE או הPS4 לא היו מגיעות עם מערכות הפעלה שמאפשרות לנו הרבה יותר, אז גם לא היה צורך להכניס לתוכן אותה כמות של RAM. אם מערכות ההפעלה היו רזות וצורכות רק 512 MB של זיכרון, אז גם היינו נשארים עם אותה כמות RAM למשחקים ופחות כמות של RAM בכללי.

תחשוב על זה שהם מתכננים כמה RAM הם רוצים למשחקים (נניח 5-5.5 GB), אחרי זה הם מתכננים מה הם רוצים שמערכת ההפעלה תעשה ומתכננים כמה RAM זה יצרוך (נניח 3-2.5 GB) ואז שמים את הRAM הזה בתוך המכשיר. אם הם היו מתכננים מערכת הפעלה שצריכה רק חצי ג'יגה, אז הם ישימו במכשיר רק חצי ג'יגה עבור מערכת ההפעלה ואז היה "רק" 6GB בתוך המכשיר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוגוסט 2013, 23:39

Nucleus_Dawn כתב:
הא? מה הקשר? מי אמר שמייקרוסופט סופגת מכה? ברור שאנחנו משלמים על זה. מתי אמרתי משהו אחר?

העניין הוא שאם הONE או הPS4 לא היו מגיעות עם מערכות הפעלה שמאפשרות לנו הרבה יותר, אז גם לא היה צורך להכניס לתוכן אותה כמות של RAM. אם מערכות ההפעלה היו רזות וצורכות רק 512 MB של זיכרון, אז גם היינו נשארים עם אותה כמות RAM למשחקים ופחות כמות של RAM בכללי.

תחשוב על זה שהם מתכננים כמה RAM הם רוצים למשחקים (נניח 5-5.5 GB), אחרי זה הם מתכננים מה הם רוצים שמערכת ההפעלה תעשה ומתכננים כמה RAM זה יצרוך (נניח 3-2.5 GB) ואז שמים את הRAM הזה בתוך המכשיר. אם הם היו מתכננים מערכת הפעלה שצריכה רק חצי ג'יגה, אז הם ישימו במכשיר רק חצי ג'יגה עבור מערכת ההפעלה ואז היה "רק" 6GB בתוך המכשיר.

אתה חושב שסוגרים מערכת הפעלה ורק אז מתחילים לעבוד על החומרה או ההפך? זה תהליך סימולטני. רק תסתכל על סוני כדוגמה, נראה לך שהמערכת הפעלה שלהם תפסה 3 גיגה כשהיה בה רק 4 גיגה? מיקרוסופט שמה 8 גיגה שאנחנו משלמים עליהם ולקחה איזה 40% למערכת הפעלה, הם יכלו לשים מערכת הפעלה שתתפוס 500 מגה (פי 20 מה360) אבל הם החליטו לאכול יותר מ2 גיגה שיכלו להיות מיועדים למשחקים. אתה מדבר על זה כאילו זה חוק טבע, יש קונסולה אז x אחוז מהזיכרון נעול למערכת הפעלהוזה ממש לא ככה. מיקרוסופט יכלו להשתמש ב100 מגה והם יכלו להשתמש ב5 גיגה, הם החליטו להשתמש ב3 גיגה כי הייתה להם החלטה ניהולית שמדיה ואפליקציות חוץ משחקיות חשובות יותר מגיימינג, זה הכל. אם הם היו חושבים שגיימינג חשוב יותר הם היו עושים מערכת של גיגה, לא של 3.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אוגוסט 2013, 00:01

DrKeo כתב:אתה חושב שסוגרים מערכת הפעלה ורק אז מתחילים לעבוד על החומרה או ההפך? זה תהליך סימולטני. רק תסתכל על סוני כדוגמה, נראה לך שהמערכת הפעלה שלהם תפסה 3 גיגה כשהיה בה רק 4 גיגה? מיקרוסופט שמה 8 גיגה שאנחנו משלמים עליהם ולקחה איזה 40% למערכת הפעלה, הם יכלו לשים מערכת הפעלה שתתפוס 500 מגה (פי 20 מה360) אבל הם החליטו לאכול יותר מ2 גיגה שיכלו להיות מיועדים למשחקים. אתה מדבר על זה כאילו זה חוק טבע, יש קונסולה אז x אחוז מהזיכרון נעול למערכת הפעלהוזה ממש לא ככה. מיקרוסופט יכלו להשתמש ב100 מגה והם יכלו להשתמש ב5 גיגה, הם החליטו להשתמש ב3 גיגה כי הייתה להם החלטה ניהולית שמדיה ואפליקציות חוץ משחקיות חשובות יותר מגיימינג, זה הכל. אם הם היו חושבים שגיימינג חשוב יותר הם היו עושים מערכת של גיגה, לא של 3.


אם מדיה שהיא לא משחקים חשובה יותר, למה רוב הזיכרון הולך למשחקים? ההנחה הזאת לא הגיונית. הרבה יותר הגיוני לחשוב שמדיה שהיא לא משחקים חשובה כמעט כמו משחקים.

מייקרוסופט לוקחים 8 GB שאנחנו משלמים עליהם ומספקים לנו מערכת הפעלה שתתן לנו תמורה בעד הכסף הזה ותשפר את השימוש במכשיר עבור כל דבר שנעשה בו, כולל משחקים.
אם מערכת ההפעלה היתה לוקחת 500 מגה, אז גם היינו רואים אותם שמים פחות GB בONE.

האם הרבה יותר קל להוציא קונסולה עם אותה מערכת הפעלה ישנה, שהצרכנים מכירים? ברור. מזל שמזמן למדנו שלמרות שזה יותר קל, זו לא דרך עדיפה לעשות כסף.

זה בדיוק כמו הציטוט של פורד - אם הוא היה שואל את הצרכנים מה הם רוצים, הוא היה מפתח סוס מהיר יותר ולא מכונית.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אוגוסט 2013, 00:29

Nucleus_Dawn כתב:
אם מדיה שהיא לא משחקים חשובה יותר, למה רוב הזיכרון הולך למשחקים? ההנחה הזאת לא הגיונית. הרבה יותר הגיוני לחשוב שמדיה שהיא לא משחקים חשובה כמעט כמו משחקים.

מייקרוסופט לוקחים 8 GB שאנחנו משלמים עליהם ומספקים לנו מערכת הפעלה שתתן לנו תמורה בעד הכסף הזה ותשפר את השימוש במכשיר עבור כל דבר שנעשה בו, כולל משחקים.
אם מערכת ההפעלה היתה לוקחת 500 מגה, אז גם היינו רואים אותם שמים פחות GB בONE.

האם הרבה יותר קל להוציא קונסולה עם אותה מערכת הפעלה ישנה, שהצרכנים מכירים? ברור. מזל שמזמן למדנו שלמרות שזה יותר קל, זו לא דרך עדיפה לעשות כסף.

זה בדיוק כמו הציטוט של פורד - אם הוא היה שואל את הצרכנים מה הם רוצים, הוא היה מפתח סוס מהיר יותר ולא מכונית.

מאיפה הבאת את זה שהם היו שמים פחות זיכרון אם הם היו רוצים לעשות מערכת הפעלה פשוטה יותר? אתה מדבר מידע או שאתה סתם שולף מהמותן? כי זה בדיוק מה שאתה עושה, זורק משהו. סוני שמו 8GB של זיכרון GDDR5, מערכת הפעלה לא צריכה GDDR5 ולסוני היה 4GB של זיכרון שם ובטח מערכת הפעלה רזה של כמה מאות מגה לכל היותר. אז סוני ראו את מיקרוסופט ושדרגו ל8GB כי הם שמעו שמיקרוסופט הלכת על 8GB, משום מה הם לקחו 3GB מהזיכרון הסופר יקר הזה והחליטו לזרוק שם מערכת הפעלה מנופחת. למה? כי מיקרוסופט עשו אז למה לא גם אנחנו? יש לך ספק בכלל שה3GB האלה של הGDDR5 הסופר יקר שמערכת הפעלה לא צריכה אותו ונועד בכלל להיות זיכרון וידאו לא מבוזבז על הקלטת משחקים ומערכת הפעלה בזבזנית על פיצ'רים שלא קשורים לגיימינג? בזבוז מטורף, הם יכלו לשים שם 3GB של DDR3 בשביל מערכת הפעלה ורק 5GB של GDDR5 ולהוזיל את הפס3 באיזה 50$ אבל עכשיו אנחנו משלמים ומשלמים הרבה בשביל כל מני הקלטות וידאו ואפליקציות שירוצו במקביל למשחק.

אתה חושב שאתה מרוויח פה? אתה טועה, ממש טועה. אתה חושב שאם החברות היו רוצות מערכות הפעלה רזות יותר היית מקבל פתאום קונסולות עם 5GB? אתה שוב טועה. הסיבה שמיקרוסופט שמה 8GB זיכרון בקונסולה שלה היא שDDR3 היום זול כמו זבל (תמצא אותוה בחנות ב50$ פחות או יותר ל8GB, תהיה בטוח שהחנות קונה את זה בהרבה פחות ומיקרוסופט קונה את זה בהרבה פחות מהחנות) ואם לא הייתה להם מערכת הפעלה כל כך כבדה היה למפתחים עוד מקום לביצועים של המשחק. אפילו אם הם היו מוציאים את ה2GB האלה ובאמת נותנים רק 6GB זה היה או מוזיל את המערכת או נותן להם לפחות מרווח נשימה לשים אולי 64MB או 40MB של EDRAM במקום 32MB או אולי להשקיע טיפה יותר במקום אחר. איך שלא תסתכל על זה לשים 3GB של זיכרון בקונסולה רק בשביל מערכת הפעלה זה ביזבוז של משאבים שיכלו ללכת למשחקים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אוגוסט 2013, 00:38

DrKeo כתב:מאיפה הבאת את זה שהם היו שמים פחות זיכרון אם הם היו רוצים לעשות מערכת הפעלה פשוטה יותר? אתה מדבר מידע או שאתה סתם שולף מהמותן? כי זה בדיוק מה שאתה עושה, זורק משהו. סוני שמו 8GB של זיכרון GDDR5, מערכת הפעלה לא צריכה GDDR5 ולסוני היה 4GB של זיכרון שם ובטח מערכת הפעלה רזה של כמה מאות מגה לכל היותר. אז סוני ראו את מיקרוסופט ושדרגו ל8GB כי הם שמעו שמיקרוסופט הלכת על 8GB, משום מה הם לקחו 3GB מהזיכרון הסופר יקר הזה והחליטו לזרוק שם מערכת הפעלה מנופחת. למה? כי מיקרוסופט עשו אז למה לא גם אנחנו? יש לך ספק בכלל שה3GB האלה של הGDDR5 הסופר יקר שמערכת הפעלה לא צריכה אותו ונועד בכלל להיות זיכרון וידאו לא מבוזבז על הקלטת משחקים ומערכת הפעלה בזבזנית על פיצ'רים שלא קשורים לגיימינג? בזבוז מטורף, הם יכלו לשים שם 3GB של DDR3 בשביל מערכת הפעלה ורק 5GB של GDDR5 ולהוזיל את הפס3 באיזה 50$ אבל עכשיו אנחנו משלמים ומשלמים הרבה בשביל כל מני הקלטות וידאו ואפליקציות שירוצו במקביל למשחק.

אתה חושב שאתה מרוויח פה? אתה טועה, ממש טועה. אתה חושב שאם החברות היו רוצות מערכות הפעלה רזות יותר היית מקבל פתאום קונסולות עם 5GB? אתה שוב טועה. הסיבה שמיקרוסופט שמה 8GB זיכרון בקונסולה שלה היא שDDR3 היום זול כמו זבל (תמצא אותוה בחנות ב50$ פחות או יותר ל8GB, תהיה בטוח שהחנות קונה את זה בהרבה פחות ומיקרוסופט קונה את זה בהרבה פחות מהחנות) ואם לא הייתה להם מערכת הפעלה כל כך כבדה היה למפתחים עוד מקום לביצועים של המשחק. אפילו אם הם היו מוציאים את ה2GB האלה ובאמת נותנים רק 6GB זה היה או מוזיל את המערכת או נותן להם לפחות מרווח נשימה לשים אולי 64MB או 40MB של EDRAM במקום 32MB או אולי להשקיע טיפה יותר במקום אחר. איך שלא תסתכל על זה לשים 3GB של זיכרון בקונסולה רק בשביל מערכת הפעלה זה ביזבוז של משאבים שיכלו ללכת למשחקים.


מצוין. אתה מסכים איתי.
סוני לקחו בחשבון שמייקרוסופט תציע מערכת הפעלה כבדה, שעושה המון דברים ושמו עוד זכרון, כדי שתהייה להם גם אפשרות לשים מערכת הפעלה שמאפשרת המון דברים. קודם אני אמרתי את זה. עכשיו אתה אומר את זה. מהמם.

ושוב - זה לא בזבוז. זה מאפשר לקונסולה לספק לנו (לך, לי, לבלינג) חווית משחק טובה יותר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אוגוסט 2013, 00:48

Nucleus_Dawn כתב:
מצוין. אתה מסכים איתי.
סוני לקחו בחשבון שמייקרוסופט תציע מערכת הפעלה כבדה, שעושה המון דברים ושמו עוד זכרון, כדי שתהייה להם גם אפשרות לשים מערכת הפעלה שמאפשרת המון דברים. קודם אני אמרתי את זה. עכשיו אתה אומר את זה. מהמם.

ושוב - זה לא בזבוז. זה מאפשר לקונסולה לספק לנו (לך, לי, לבלינג) חווית משחק טובה יותר.

לא, אני ממש לא מסכים איתך. סוני שמו 8GB כי הייתה שמועה שמיקרוסופט שמה 8GB, המערכת הפעלה הכבדה הגיעה מאוחר יותר כנראה גם משמועות שהגיעו אליהם על פי זה שסוני בעצמה עדין לא סגורה כמה מקום המערכת הפעלה תופסת. אני אזכיר לך את הבאז המטורף שהיה ברשת שמיקרוסופט שמו 8GB וסוני רק 4GB והפס4 אבודה ושוב פעם סוני עושה טעות קאלוסאלית ובלה בלה בלה. גם שים לב שהמערכת שלהם תופסת רק 1.5 גיגה וה1GB למערכת הפעלה הנוספים הם אופציונאלים. למה אופציונאלים? כי סוני לא הייתה מוכנה בזמן לעשות מערכת הפעלה מפלצתית והם אפילו לא ראו עדין מה מיקרוסופט עשתה כדי להעתיק אותה אבל היא נתנה לעצמה מרווח נשימה לעתיד כדי לנסות להשוות את המערכת של מיקרוסופט.

כל מגה שהולך למערכת הפעלה ולא גיימינג עצמו הוא הפסד נטו שלך, להחליף מהר בין משחקים או להקליט סרטונים זה ממש אבל ממש לא גיימינג אלה פיצ'יפקס שאולי נשתמש בהם ואולי לא אבל הם תוספות צד, לא גיימפליי או גרפיקה. בשביל לזכור איפה היית בדיוק במשחק דורש דיסק קשיח, לא זיכרון, זיכרון זה רק בשביל שהתהליך מעבר יהיה כמעט מידי. אם היית צריך להמתין 20 שניות במעבר בין פיפ"א לגירס במקום שניה אחת היית מת? לא היית מעדיף שהשלבים של גירס יהיו גדולים יותר עם יותר אוייבים שעושים דברים מתקדמים יותר והשלבים יהיו עם גרפיקה יפה יותר? כן? לעבור תוך שניה לפיפא ולהקליט סרטון שלך עושה משהו ולהעלות לרשת באמת שווים לך יותר מאשר גודל השלב בגירס או הAI? ברצינות? וואללה, אם כן אז שיהיה לך לבריאות אבל לי אישית מה שמשנה זה המשחקים, כל מה שהמערכת הפעלה מספקת לי מעבר זה נטו בונוס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אוגוסט 2013, 00:58

DrKeo כתב:לא, אני ממש לא מסכים איתך. סוני שמו 8GB כי הייתה שמועה שמיקרוסופט שמה 8GB, המערכת הפעלה הכבדה הגיעה מאוחר יותר כנראה גם משמועות שהגיעו אליהם על פי זה שסוני בעצמה עדין לא סגורה כמה מקום המערכת הפעלה תופסת. אני אזכיר לך את הבאז המטורף שהיה ברשת שמיקרוסופט שמו 8GB וסוני רק 4GB והפס4 אבודה ושוב פעם סוני עושה טעות קאלוסאלית ובלה בלה בלה. גם שים לב שהמערכת שלהם תופסת רק 1.5 גיגה וה1GB למערכת הפעלה הנוספים הם אופציונאלים. למה אופציונאלים? כי סוני לא הייתה מוכנה לעשות מערכת הפעלה מפלצתית אבל היא נתנה לעצמה מרווח נשימה לעתיד כדי לנסות להשוות את המערכת של מיקרוסופט.

כל מגה שהולך למערכת הפעלה ולא גיימינג עצמו הוא הפסד נטו שלך, להחליף מהר בין משחקים או להקליט סרטונים זה ממש אבל ממש לא גיימינג אלה פיצ'יפקס שאולי נשתמש בהם ואולי לא אבל הם תוספות צד, לא גיימפליי או גרפיקה. בשביל לזכור איפה היית בדיוק במשחק דורש דיסק קשיח, לא זיכרון, זיכרון זה רק בשביל שהתהליך מעבר יהיה כמעט מידי. אם היית צריך להמתין 20 שניות במעבר בין פיפ"א לגירס במקום שניה אחת היית מת? לא היית מעדיף שהשלבים של גירס יהיו גדולים יותר עם יותר אוייבים שעושים דברים מתקדמים יותר והשלבים יהיו עם גרפיקה יפה יותר? כן? לעבור תוך שניה לפיפא ולהקליט סרטון שלך עושה משהו ולהעלות לרשת באמת שווים לך יותר מאשר גודל השלב בגירס או הAI? ברצינות? וואללה, אם כן אז שיהיה לך לבריאות אבל לי אישית מה שמשנה זה המשחקים, כל מה שהמערכת הפעלה מספקת לי מעבר זה נטו בונוס.


לי משנה שיהיה לי כיף לשחק במשחקים ולא יווצר מצב שאני ארצה להתחיל לשחק בNI NO KUNI, אבל אני יודע שזה יקח לי איזה רבע שעה ואני יכול תוך חצי דקה כבר להיות בעיצומו של משחק בורדלרנדס 2.
לי משנה שיהיה לי עוד דחיפה לשחק בפיפ"א, כי אני רואה את הסרטון עם השער המטורף במספרת מחצי מגרש של swiss בעמוד הראשי שלי ואני רוצה לנסות לעשות את זה בעצמי.
לי משנה שאם אני אקבל הודעת "בו לשחק פיפ"א", ממך, אני אוכל להגיד "כן" ולהתחיל לשחק איתך, במקום להגיד לך "חכה לי רבע שעה, כי אני צריך להגיע לנקודת שמירה באנצ'רטד" ואחרי זה בכלל לא לשחק איתך, כי אתה כבר התחלת לשחק במשהו אחר.
לי משנה שכשאקבל אצ'יוומנט מטורף שיש רק לחצי אחוז מהשחקנים, בגלל שעשיתי במקרה משהו ממש מגניב במשחק, אוכל לשתף את זה עם כל החברים שלי בסרטון, במקום בסתם עוד אצ'יוומנט.

אני שמח שיהיה שיפור ענקי בגודל שלבים ובAI, כי למפתחים יש פי עשרה יותר זכרון, אבל הייתי שמח הרבה פחות, אם הייתי עדין צריך לבזבז המון זמן (או סתם לפספס את זה, כי לוקח לי יותר מדי זמן להגיע לשלב שבו אני משחק בכלל) בשביל לחוות את הטיפה יותר גודל שלבים וAI שהייתי מקבל מפי שלושה עשר יותר זכרון.

אז האם לחכות חצי דקה, במקום שניה בשביל לעבור ממשחק למשחק היה הורג אותי? ממש לא. זה רק היה גורם לכך שהייתי נמנע יותר מלעבור בין משחק למשחק וככה, למעשה, הייתי משחק פחות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אוגוסט 2013, 01:03

Nucleus_Dawn כתב:
לי משנה שיהיה לי כיף לשחק במשחקים ולא יווצר מצב שאני ארצה להתחיל לשחק בNI NO KUNI, אבל אני יודע שזה יקח לי איזה רבע שעה ואני יכול תוך חצי דקה כבר להיות בעיצומו של משחק בורדלרנדס 2.
לי משנה שיהיה לי עוד דחיפה לשחק בפיפ"א, כי אני רואה את הסרטון עם השער המטורף במספרת מחצי מגרש של swiss בעמוד הראשי שלי ואני רוצה לנסות לעשות את זה בעצמי.
לי משנה שאם אני אקבל הודעת "בו לשחק פיפ"א", ממך, אני אוכל להגיד "כן" ולהתחיל לשחק איתך, במקום להגיד לך "חכה לי רבע שעה, כי אני צריך להגיע לנקודת שמירה באנצ'רטד" ואחרי זה בכלל לא לשחק איתך, כי אתה כבר התחלת לשחק במשהו אחר.
לי משנה שכשאקבל אצ'יוומנט מטורף שיש רק לחצי אחוז מהשחקנים, בגלל שעשיתי במקרה משהו ממש מגניב במשחק, אוכל לשתף את זה עם כל החברים שלי בסרטון, במקום בסתם עוד אצ'יוומנט.

אני שמח שיהיה שיפור ענקי בגודל שלבים ובAI, כי למפתחים יש פי עשרה יותר זכרון, אבל הייתי שמח הרבה פחות, אם הייתי עדין צריך לבזבז המון זמן (או סתם לפספס את זה, כי לוקח לי יותר מדי זמן להגיע לשלב שבו אני משחק בכלל) בשביל לחוות את הטיפה יותר גודל שלבים וAI שהייתי מקבל מפי שלושה עשר יותר זכרון.

אז האם לחכות חצי דקה, במקום שניה בשביל לעבור ממשחק למשחק היה הורג אותי? ממש לא. זה רק היה גורם לכך שהייתי נמנע יותר מלעבור בין משחק למשחק וככה, למעשה, הייתי משחק פחות.

1) בנינוקוני יקח לך 0 שניות כי שמירת מצב תקרה בדיסק הקשיח, שום דבר לא השתנה כאן
2) בפיפ"א יש אפשרות להקליט הילוכים חוזרים כבר מעל ל10 שנים, השתמשת בזה?
3) שוב, לא רלוונטי, אמרתי לך כבר בהודעה הקודמת שכל מה שצריך בשביל הפיצ'ר "הקפאת משחק" זה דיסק קשיח, הדבר היחיד שהזיכרון עושה זה לגרום לעליה של המשחק אחרי ההקפאה להיות תוך שבריר שניה במקום 20 שניות
4) כן, נחמד, אבל בהשוואה לגיימפליי יותר טוב של המשחק? ברצינות?

חח, די נו עכשיו אתה סתם צוחק נכון? 20 שניות לעבור בין משחקים (פעולה שאתה עושה כמה ביום? פעמיים? שלוש? נגיד בהגזמה ארבע?) שתגזול לך מהיום בין 20 שניות לדקה מכל היום שלך שווה לך AI פחות טוב, שלבים יותר קטנים, גרפיקה פחות יפה, עולמות פתוחים פחות טובים ופחות מפורטים? באמת? לי זה נשמע כאילו אתה מתבדח. לא מדובר פה ב150MB לפה או לשם, אם נדבר על 2GB מדובר באקסטרה 40% זיכרון למשחקים, 40%! זה לטקסטורות, לנהול של AI, לשיפור גרפיקה, לזכירה של אלפי חפצים בעולם הפתוח שלך, לטעינה של גיוון גדול יותר במודלים, בהגדלה של העולמות הפתוחים, בביטול לגמרי של LOADING ולשכוח שקיים כזה דבר בכלל שנקרא "שלב" ועוד ועוד ועוד. איך אפשר בכלל לטעון שמעבר בין פיפ"א לגירס שיקח 20 שניות במקום שניה וחצי שווה הקרבה בגיימפליי, גרפיקה וכל החוויה של המשחק? רק תחשוב על זה, זה כמו של360 היה 720MB זיכרון במקום 512MB, זה הבדל פשוט מטורף.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אוגוסט 2013, 01:08

DrKeo כתב:1) בנינוקוני יקח לך 0 שניות כי שמירת מצב תקרה בדיסק הקשיח, שום דבר לא השתנה כאן
2) בפיפ"א יש אפשרות להקליט הילוכים חוזרים כבר מעל ל10 שנים, השתמשת בזה?
3) שוב, לא רלוונטי, אמרתי לך כבר בהודעה הקודמת שכל מה שצריך בשביל הפיצ'ר "הקפאת משחק" זה דיסק קשיח, הדבר היחיד שהזיכרון עושה זה לגרום לעליה של המשחק אחרי ההקפאה להיות תוך שבריר שניה במקום 20 שניות
4) כן, נחמד, אבל בהשוואה לגיימפליי יותר טוב של המשחק? ברצינות?

חח, די נו עכשיו אתה סתם צוחק נכון? 20 שניות לעבור בין משחקים (פעולה שאתה עושה כמה ביום? פעמיים? שלוש? נגיד בהגזמה ארבע?) שתגזול לך מהיום בין 20 שניות לדקה מכל היום שלך שווה לך AI פחות טוב, שלבים יותר קטנים, גרפיקה פחות יפה, עולמות פתוחים פחות טובים ופחות מפורטים? באמת? לי זה נשמע כאילו אתה מתבדח.


1) לא. זה יקח לי הרבה יותר זמן, כי אין מספיק זיכרון מהיר למערכת ההפעלה בשביל להפוך את הפעולה הזאת למיידית.
2) בפיפ"א יש אפשרות שמנותקת לחלוטין ממערכת ההפעלה ולא מאפשרת לשתף את הסרטונים האלה עם חברים, אז התשובה לשאלה היא כן. השתמשתי בה לא מעט ובדור הבא כנראה שאשתמש בה הרבה יותר.
3) רלוונטי. צריך יותר מדיסק קשיח, כדי לגשת למשחק הזה באופן מיידי. כאשר זה לא מיידי, זה פיטצ'ר הרבה פחות מעניין.
4) באמת נחמד מאוד. לבד זה לא שווה לגיימפליי יותר טוב, אבל כחלק ממכלול של פיטצ'רים, בהחלט כן.

אני לא צוחק. הAI הטוב יותר באופן זניח והשלבים היותר גדולים באופן זניח או הגרפיקה היותר יפה באופן זניח בהחלט לא שווים לי את האיבוד של כל הפיטצ'רים האלה (ואלו רק פיטצ'רים שמשפרים את חווית המשחק ולא מוסיפים עוד המון דברים למדיומים אחרים).
יותר RAM פי שלושה עשר זה זניח, לעומת יותר RAM פי עשרה והשיפורים שזה יאפשר זניחים באותה המידה. לכן, הוויתור הזה זניח והרווח משמעותי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 07 אוגוסט 2013, 01:15

קאוטיק תעשה טובה אולי לך זה יספק חוויה טובה יותר (וקשה לאמר חווית משחק,המשחק עצמו יהיה אם כבר פחות טוב בעקבות זאת,הדברים שמסביב למשחק יעבדו אולי אחרת ככה שנכון יותר לנסח זאת כחווית ממשק טובה יותר) אבל לי לא,הדברים הללו לא מעניינים אותי,לא אכפת לי שירוצו לי אפליקציות ברקע שלא ישפיעו על הביצועים או להקליט משחקים כאילו אני ילד בן 15 שרוצה להעלות שיגועים ליוטיוב,גם אני מאלו שמשחקים לרוב משחק אחד ולא נע כמו איזה חולה ADD בין כמה משחקים שונים,וגם אם הייתי כזה,אז כמו ש KEO אמר זה לא שמתחילים לדפדף בין משחקים כמו מטורפים,להחליף בין משחקים זו פעולה שאתה עושה אולי פעם פעמיים ביום,זה באמת קריטי אם היא תקח שנייה או 20 שניות,זה באמת קשקוש.

לעומת זאת רק עכשיו בת'רד של The last of us הבאתי לך ציטוטים של יוצרי המשחק מ reddit שבו הם אומרים שסצינות גיימפליי שלמות ומסיביות שכללו set pieces של מספר סוגי אויבים נחתכו בגלל זיכרון,שה AI הידידותי שמתגנב איתך היה קוץ בתחת לתכנת והם היו צריכים לעשות שמיניות באוויר כדי שיתפקד (ונחשב לאחת החולשות של המשחק באופן יחסי) בגלל הזיכרון,שלא היו מודלים נוספים של אויבים בגלל הזיכרון,בעיקרון המשחק והגיימפליי נפגעו בגלל הזיכרון שהמנוע התובעני שלו דורש,זו בדיוק ההגדרה לחווית משחק פחות טובה שקיבלנו בעקבות פיגור טכנולגי.

יש לך ספק שזה יקרה בשלב מסויים גם בקונסולות הבאות?
אז אולי לא בשנה שנתיים הראשונות אבל בשלב מסויים הרף עולה ומפתחים טכנולוגיים כמו נוטי דוג שירצו לדחוף עוד את המנועים שלהם וליצור דברים שאפתניים יותר יצטרכו להתפשר ובגלל זה ה TLOU שתקבל בדור הבא יהיה משחק פחות טוב ממה שהיה צריך להיות,ומבחינתי זה הרבה יותר חמור ומהותי מכל מחסור של פיצ'ר כמו DVR או החלפה מיידית איטית יותר בין משחקים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים

cron